דרושים בתחום ניהול

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 6 משרות עבודה בתחום ניהול

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת מכרזים וחוזים

לחברה בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת מכרזים וחוזים

לין ביכלר משאבי אנוש

06/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת מכרזים וחוזים
תיאור התפקיד :
מתן מענה מקיף בתחום טיפול והגשת המכרזים החל משלב קבלת המכרז, הכנת חומר נלווה, הגשה ומעקב, מענה מקיף בתחום החוזים ועבודה מול היועץ המשפטי של החברה.
מתן שירות אדמיניסטרטיבי וניהול המשרד הכולל: מענה טלפוני, טיפול שוטף בחשבוניות, סיכום ישיבות, הדפסת הצעות מחיר, ניהול יומן וקביעת פגישות תחת לוז צפוף מול לקוחות חיצוניים וממשקים פנימיים בחברה.
תנאים:
משרה מלאה בימים א'-ה'
08:00-16:30
יש לציין ציפיות שכר!
קליטה ישירה לחברה ותנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה – חובה
שליטה טובה בתוכנות אופיס – חובה
תואר ראשון – יתרון משמעותי
ניסיון בהובלת תהליכי מכרזים – יתרון גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52072
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מלר"ד - מרכז המכונים (רא"ם) - רחובות

מנהל/ת מלר"ד - מרכז המכונים (רא"ם) - רחובות

מאוחדת

06/06/2025

תיאור תפקיד:
    אחריות כוללת לניהול המלר"ד והטמעת סטנדרט השירות, בהתאם למדיניות מאוחדת ודרישות הרגולטור;
    ניהול ישיר של צוות המלר"ד – כולל ישיבות צוות, חניכה והדרכת עובדים, נוכחות, גיוס וקליטה , בקרה והערכה (בשיתוף עם הממונה המקצועי/הישיר במרחב/מחוז/מרכז מכונים).
    ניהול המשימות המנהלתיות תוך הבטחת קיומם של התנאים המקצועיים והשירותים למתן טיפול מנהלי ורפואי נאות מקצועי ואיכותי למטופלים. אחריות על ניהול השירות – ובכלל זה: איתור מגמות ומיקוד לשיפור מתמיד בתהליכי העבודה, ביצוע סקרי שביעות רצון לקוחות, קביעת SLA לסגירת מעגלי טיפול, טיפול ומענה לפניות הציבור, בקרה ופיקוח על עבודת הצוות בהתאם להנחיות והנהלים.
    אחריות לתפעול שוטף של המוקד לרפואה דחופה ובכלל זה, איוש, ניקיון, כספים, ציוד, אחזקה, סידורי עבודה/משמרות/החלפות
    אחראיות לבטיחות וביטחון
    תכנון וביצוע תוכניות שנתיות ואחריות לעמידה ביעדי המלר"ד
    אחריות למיצוי מיטבי של המשאבים המוקצים למלר"ד
    פיקוח ובקרת איכות על הפעילות, לרבות גיבוש תוכנית פעולה והתערבות בהתאם בשיתוף מנהל/ת הסיעוד והמנהל הרפואי של המלר"ד והנהלת המרחב\המרכז
    שותפות בפורום מנהלי מלר"ד
    אחריות לשמירה על רציפות תפקודית של המלר"ד בעתות חירום כבשיגרה
    ניטור והוצאת דוחות עם רישומי פעילות המלר"ד, דיווח שוטף והגשת המלצות לממונה
דרישות:
השכלה:
    תואר ראשון רלוונטי או לחלופין תעודת בגרות עם 3 שנות ניסיון ניהולי
ניסיון:
    ניסיון של שנתיים לפחות בניהול יחידה נותנת שירות בארגון בריאות, ובתוך זה:
    ניהול צוות עובדים
    ניסיון בהטמעת תהליכי עבודה
    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
    תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלות
    נא צרף/י תעודות השכלה והכשרה רלבנטיים

    עפ"י הוראות משרד הבריאות ובהתאם לתוכנית החיסונים של עובדי מערכת הבריאות-נדרש לבצע בדיקה במרפאה לחיסוני עובדים והשלמת חיסונים במידת הצורך ובהתאם לתפקיד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 10669
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סגן/ית מנהל/ת מרכז קוסמטיקה פרוננטאלי גדול

סגן/ית מנהל/ת מרכז קוסמטיקה פרוננטאלי גדול

iilaberlin

06/06/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה סגנית מנהלת מרכז קוסמטי גדול - אילה ברלין
למרכז קוסמטיקה מוביל ויוקרתי 
מחפשים סגנית מנהלת עם ניסיון מוכח בניהול צוותים, רצוי בעלי ניסיון במוקדים טלפוניים ויכולת עמידה בלחצים.
אנחנו מחפשים אנשים אמינים, מקצועיים, שלא נלחצים , מולטיטסקין  – שיודעים לקחת אחריות ולעבוד בסביבה דינמית.
התפקיד כולל:
 ניהול צוות של מנהלות משרד ותפעול שוטף של המרכז
 טיפול בפניות, תיאומים וניהול תהליכים
  עבודה בסביבה לחוצה ודינמית עם דרישות גבוהות

דרישות:
דרישות:
ניסיון בניהול צוות, רצוי במוקדים טלפוניים – חובה
יכולת עמידה בלחצים וראש גדול
אמינות גבוהה, תקשורת בין-אישית טובה, גישה שירותית
שליטה במחשב ובתוכנות משרדיות
שעות עבודה:
משמרות בוקר: 7:45–16:00
משמרות ערב: 13:00–21:30
עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין
אם את/ה מחפש/ת אתגר בסביבה מקצועית ומשפחתית – הצטרפו אלינו ותהיו חלק מהצלחה
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת עמדת קבלה

מנהל/ת עמדת קבלה

Unilink - יונילינק

06/06/2025

תיאור תפקיד:
מנהל/ת עמדת קבלה 
אנו מחפשים את האחד/ת שיודעים להאיר פנים, לתקתק ולתת מענה שוטף לעובדים ולמבקרים שלנו.
שעות העבודה: שעות העבודה בימים א-ה 07:30-16:00
תחומי אחריות בתפקיד:
    קבלת קהל ואורחים המגיעים לפגישות בארגון, טיפול וניהול יומן פגישות והכוונת מבקרים למחלקות השונות
    מענה לטלפונים, ניתוב שיחות והעברת הודעות לעובדי המשרדים
    ביצוע משימות משרדיות שוטפות
    מתן סיוע לעובדים הפונים ליחידת הקבלה
    תחזוקה ותפעול של אזור הקבלה
    מתן שירות ללקוחות ולעובדים באופן מקצועי ואדיב
דרישות:
    צהל – שרות חובה , (קצינות / סמבציות ) - חובה
    ניסיון קודם בעבודת קבלה או אדמיניסטרציה - חובה
    שליטה מלאה בסביבת אופיס - Word + Excel - חובה
    יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות - חובה
    תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויכולת להתמודד עם ריבוי משימות, יחסי אנוש מעולים - חובה
    נכונות לעבודה במשרה מלאה

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 14040
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד /ת קבלה בכירה ומקצועית לעבודה במוסך גדול בנתניה משכורת 10,000

פקיד /ת קבלה בכירה ומקצועית לעבודה במוסך גדול בנתניה משכורת 10,000

חברה דיסקרטית

06/06/2025

תיאור תפקיד:
פקיד/ת שרות וקבלה מקצועית
לעבודה במרכז שרות גדול בנתניה
טיפול בלקוחות
עבודה משרדית שוטפת
סביבת עבודה נעימה חמה ומשפחתית
דרישות:
ניסיון כמנהלת משרד / פקידת קבלה
ניסיון בתחום הרכב יתרון
חרוצה ואחרא/ית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17331
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Secretary

Secretary

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

06/06/2025

תיאור תפקיד:
Large wig shop in Jerusalem is looking for a secretary to work afternoon/evening shifts.
Job Description:
    Responsible for the reception desk and cashier area
    Sales documentation
    Customer reception
    Selling accessories
    Shifts Sunday-Friday in Har Hotzvim, Jerusalem

דרישות:
Requirements:
    3 years of work experience
    Experience in customer service/sales – significant advantage
    Experience in administration
    Organizational and management skills
    High proficiency in both English and Hebrew


היקף משרה: משמרות
קוד משרה: 678452
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!