חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

The Markrting Hub Ltd RAMOT סנטר נכסים AC נכסים

5 - 1 מתוך 5

דרושים בתחום ניהול

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לרשת בתי קולנוע מובילה , הממוקמת בהרצליה פיתוח, דרוש/ה עוזר/ת אישית למנהל ערוץ הקולנוע להחלפה לחל"ד .
העבודה כוללת-
ניהול אדמיניסטרטיבי- הצעות מחיר,חוזים הזמנות.
ניהול יומנים,תקשורת מול גורמים במשרדי פרסום וחברות עסקיות,
גביית תשלומים,הכנה ניהול ומעקב שוטף של מגוון דוחות כספיים.
תקשורת מול בתי הקולנוע- ניהול שיתופי פעולה ופעילויות קד"מ בבתי הקולנוע.

המשרה הינה משרה מלאה, ימים א-ה 9:00-17:00. ייתכנו שעות נוספות.

דרישות:

  • ניסיון בניהול לשכה/ עוזרת אישית לפחות שנה- חובה.
  • ידע במכירות והכרות עם ענף השיווק- יתרון משמעותי.
  • אנגלית ברמה טובה- חובה.
  • עברית רהוטה- חובה.
  • שליטה בתוכנות ה-OFFICE- שליטה בתוכנת אקסל-חובה. שליטה בתוכנת powerpoint- יתרון
  • תקשורת בין אישית טובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00009
 
 
אסותא מרכזים רפואיים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לאסותא רמת החייל דרוש/ה מנהל/ת צוות אדמיניסטרטיבי למחלקת אונקולוגיה.
מהות התפקיד :
מתן שירותים אדמיניסטרטיביים בהתאם לנוהלי החברה ולתחומי האחריות שהוגדרו.
כולל אחריות על הצוות האדמניסטרטיבי במחלקה/מכון, פיקוח ובקרה, תפעול שוטף של המחלקה וכדומה.
התפקיד כולל:
התמקצעות בנושאי המחלקה/מכון
אחריות על איכות השירות
ניהול תורים במחלקה/מכון
חניכה והדרכה של מזכיר/ה חדש/ה
מעקב אחר יומני המחלקה
סידורי עבודה לצוות המחלקה/מכון.
שעות העבודה :
ימים א'-ה', משמרות בוקר וערב בשעות פעילות המחלקה (7:00-22:00).

דרישות:

בגרות מלאה - חובה
תואר ראשון - יתרון משמעותי
ניסיון אדמניסטרטיבי קודם - שנתיים לפחות
ניסיון ניהולי - חובה.
היכרות עם התחום הרפואי והאונקולוגי- יתרון משמעותי.
כישורים נדרשים:
יכולת הובלה והנעת צוות
תודעת שירות גבוהה
גמישות מחשבתית
יכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים
יכולת עבודה בלחץ
אחריות
מסירות
נכונות ללמידה והתפתחות
דיסקרטיות ואמינות.
רק פניות מתאימות תיעננה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

117480
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מכרז חיצוני מס' 93/2019
אחראי/ת על קשרי תעשיה ומלגות
מזכירות הפקולטה, הפקולטה למדעי ההנדסה
תיאור התפקיד:
א. תאום שווק ופרסום הפרויקטים ההנדסיים לתעשייה, בניית "חוג עמיתי התעשייה" גיוס חברות כגוף שיסייע וימנף את הקשר עם התעשייה. הקמה ותחזוקת מערך ניהול לקוחות-גורמי תעשייה ואתר פרויקטים ההנדסיים.
ב. תאום וארגון ביקורים ואירוח אורחים מהתעשייה במחלקות ויחידות הפקולטה.
ג. בניית תשתית ל"יום מצגות" הצגת נושאי המחקר בפני חברות הזנק בתאום עם מנהלת המחקר ו-B.G טכנולוגיות.
ד. גביית תשלומים וטיפול בהכנסות מהתעשייה: לתרומות, מלגות, שדרוג מעבדות ולתמיכה בפרויקטים.
ה. טיפול ומעקב בנושא הענקת פרסים ומלגות מגופים חיצוניים ומהאוניברסיטה לתלמידי מחקר (תואר שני, שלישי ובתר דוקטור) בתאום עם הקרנות: הפצת קול קורא, ריכוז ובדיקת התיקים והעברתם לדירוג הועדות האוניברסיטאיות, קבלת הודעות הזכייה והעברתם לגורמי האוניברסיטה.
ו. הדרכה והעברת מידע למחלקות ויחידות הפקולטה בדבר קולות קוראים ואופן הגשתם
ז. ארגון סמינרים, כנסים וימי עיון, ביקורים: ארגון כנס פרויקטים, תכנית הכנס תאום עם גורמי האוניברסיטה השונים.
ח. עריכה והדפסת חוברות תדמית מחלקתיים, חוברות הפרויקטים, עריכה והגהה של תקצירים בעברית ובאנגלית.
ט. מזכירת הועדות בתחומי פעילותה: ריכוז חומר, רישום פרוטוקולים ומעקב אחר יישום החלטות הועדות.
י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יא. כפיפות: ראש מנהל פקולטה.

דרישות:

דרישות התפקיד:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.

היקף: 100% משרה ארעית ( 50% אחראית על קשרי תעשייה+ 50% מרכזת פרסים ומלגות).

הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה עד לתאריך 23/06/2019 . יש להיכנס לקישור הבא:
https://in.bgu.ac.il/hr/career/Pages/external.aspx

אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب لتقدم للمناقصات
יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00265
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
רכז/ת המרכז ללימודי חוץ
המרכז האוניברסיטאי ללימודי חוץ
תיאור תפקיד:

א. תפעול מזכירות המרכז האוניברסיטאי ללימודי חוץ: ניהול יומנים, מענה טלפוני, סיכום פרוטוקולים, תיוקים .
ב. ביצוע הזמנות רכש במרכז: הזמנת עזרים וציוד לקורסים, כיבוד, פרסומים לעיתונות, תשלומים למרצים, מעקב אחר הזמנות ותשלומים, וטיפול במצאי המרכז.
ג. טיפול בנושאי תקציב המרכז וגביית כספים: ביצוע העברות פנימיות, הוצאה ומעקב אחר חשבונות ספקים ולקוחות, גביית שכ"ל ממשתתפים.
ד. טיפול וארגון מנהל התלמידים בתוכניות ובקורסי המרכז ובקורסים אקדמיים למשתתפים מן-החוץ, בתיאום המחלקות האקדמיות וצוות המרכז : רישום וייעוץ לתלמידים, עדכון פרטים אישיים, פתיחת מקומות לימוד במערכת, הזנת ציונים, מתן אישורים, גביית שכר לימוד.
ה. פרסום תכנים ושיווק פעילויות המרכז המוגדרים בתחומי האחריות, הפצת מידע לארגונים ולקוחות המרכז ובכלל זה ריכוז ובניית חוברת הקורסים ללומדים חיצוניים, בתאום המחלקות והממונה.
ו. הפקת מידע וחומרים הדרושים להעברת דוחות תקופתיים לגורמי חוץ.
ז. סיוע בארגון והפעלת אירועי המרכז.
ח. קבלת קהל תלמידים ופוני המרכז.
ט. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
י. כפיפות: מנהלת המרכז האוניברסיטאי ללימודי חוץ.

דרישות:

דרישות התפקיד:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. ניסיון בעבודת צוות.

היקף: 100%
הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה בלבד. יש להיכנס לקישור הבא:
http://in.bgu.ac.il/hr/Pages/Wanted.aspx

אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب واليهود المتدينين (حرديم) التقدم للمناقصات

יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00244
 
 
מרקסמן אינטרנשיונל פרסונל בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Two full-time positions for Sales Administration Managers, based in Tel Aviv
Working hours 9:00-18:00
Starting Salary 9,000 NIS plus benefits
CV in English only

דרישות:

Proven experience in administrative jobs
Highly proficient in MS Office (Outlook, WORD and Excel in particular)
Quick and organized
English: native tongue or very high level
Hebrew: we're looking to hire one vendor manager for which Hebrew is not necessary, and one who speaks/writes good Hebrew

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

S011
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin