חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים lionbridge QMR AC נכסים

11 - 1 מתוך 11

דרושים בתחום Back Office

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

למוקד מהמם בתחום הביטוח דרושים אנשי שירות (ללא מכירות)!
שכר גבוה
בונוסים
המוקד ממוקם ברמת גן ממש קרוב לתחנת הרכבת
אין ימי שישי!!!
אווירה מעולה
תנאים מצויינים
אופציות קידום
תחרויות, פרסים, פינוקים ועוד ועוד...!
העבודה בימים א-ה, בין השעות 08:00-16:00

דרישות:

רמה אישית גבוהה - חובה
שירותיות - חובה
ניסיון מעולם שירות הלקוחות - יתרון
בגרות מלאה - יתרון
נכונות ללמידת תחומים חדשים
נכונות לשעות נוספות
מוטיבציה גבוהה!

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-160
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

למוקד מהמם בחולון דרושים אנשי שירות לקוחות!
מדובר במוקד של אחת מחברות הענק בארץ!
אווירה מהממת, מוקד דינאמי עם מלא אופציות קידום!
שכר גבוה למתאימים!
שעות נוחות וגמישות!
תנאים מעולים!
32 ש"ח לשעה + בונוסים + מענק לאחר חצי שנה ועוד...

דרישות:

ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
רישיון נהיגה - חובה
יחסי אנוש מעולים - חובה!
אנגלית ברמת 4 יחידות - חובה
מוטיבציה גבוהה
נכונות ללמידה של תחומים חדשים

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-127
 
 
בזק בינלאומי - נציגים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 0508594298
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

התפקיד כולל ליווי לקוח חדש בהצטרפותו לבזק בינלאומי מרגע הצטרפותם ועד לשלב סיום ההתקנה.
מתן שירות בדיגיטל ובשיחות טלפוניות מלקוחות חדשים הפונים לקבלת שירות
שליחת תזכורת ללקוחות על תהליך החיבור, וידווא כתובת תקינה ומועד הגעת טכנאי .
תינתן הכשרה למתאימים!
שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 08:00-18:00 ויום ו' בשעות 08:00-12:00.
המוקד ממוקם בנתניה.

דרישות:

    תודעת שירות גבוהה
    יכולת ניסוח והתבטאות בכתב ברמה גבוהה
    יכולות עבודה מול מספר מערכות במקביל
    דרישה ל5 ימי עבודה בשבוע במשמרות. לסירוגין: 4 משמרות באמצע שבוע + 1 ביום שישי ו5 משמרות באמצע שבוע ללא שישי.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

1521
 
 
iMDsoft

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

iMDsoft, a leading global provider of cutting-edge clinical information systems for the entire range of clinical environments, is looking for a Support Operations Administrator to join our Customer Support department in the Tel Aviv offices. Our mission is to help clinicians all around the world to save lives… and we invite you to join us and be a part of this exciting journey!

We are looking for a talented, independent and motivated Operations Administrator, a vital role for the smooth running of the department, to support the day-to-day operation of the Customer Support department.

Key responsibilities include:
· Answering customers calls and responding to customer’s requests and inquiries
· Contact customers for follow up and to ensure service requirements are met
· Create, updater and monitor Support Cases in the CRM system
· Provide Customers credentials to the Support Web Portal
· Produce reports from the CRM system
· Maintaining the department’s files and documents
· Drafting and mailing customer correspondence and newsletters
· Providing administrative support to management and Support staff

דרישות:

Requirements:
· 2+ years of experience as an Administrator or in a similar position
· Ability to learn and utilize internal systems
· Excellent communication skills
· English - Excellent level, both written and verbal
· Proficiency in Microsoft Office suite
· Strong organizational and administrative skills
· Detail-oriented and ability to multitask
· Advantage: Additional language (German or French)


Company Location: Tel Aviv (Kiryat Atidim)

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

312
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה צעירה וכיפית בתחום הספורט בר"ג  דרוש/ה מתאמ/ת פגישות
תחומי אחריות:
· תיאום פגישות מלידים נכנסים
· איתור וגיוס לקוחות חדשים
· מתן הסבר מקיף על פעילות החברה ומוצריה
· בק אופיס (פניה ללקוחות, ייזום פגישה, פולואפ ושליחת הסכמים)

דרישות:

· אוריינטציה מכירתית מובהקת
· ניסיון קודם בטלמיטינג (שנה לפחות) - חובה
· כושר התנסחות מעולה וייצוגיות - חובה
· עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים - חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00968
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אריאלה

תיאור:

לחברת מכשור רפואי מצליחה . מענה לקריאות שירות מלקוחות, תיאום הגעת אנשי שירות לאתר וידוע הלקוח, תיאום ימי טיפול ועבודות יזומות, הקלדת נתוני שירות למערכת ניהול השירות. תמיכה אדמיניסטרטיבית למח’ השירות.
תחומי אחריות וסמכות עיקריים:
• תכנון הפעילות התפעולית של השירות ומעקב אחר ביצועה תוך הקפדה על עמידה בלו"ז תוך תעדוף נכון של הפעילויות (תיקון תקלות, ימי טיפול, FCO , התקנות, שדרוגים וכ"ו).
• הקצאת משאבים נכונה בין הפעילויות השונות תוך התייעצות עם מנהלי הקוים.
• תחזוקה שוטפת של מערכות וחוזים במערכת ניהול השירות.
• עדכון הגורמים הרלבנטים בבעיות חריגות, חריגה מלוחות זמנים וכ"ו תוך מתן הצעות לפתרון ולו"ז חלופי.
• הפקת דוחו"ת תקופתיים והצעות מחיר ללקוחות.
• מתן הצעות ויישום שיפורים בתהליכי שירות ותמיכה וזאת במטרה לשפר רווחיות ושביעות רצון לקוח.
• עבודת צוות עם מומחים טכניים בשאר הקווים לשם אופטימיזציה של מערך השירות.

דרישות:

• השכלה תיכונית
• נסיון בשירות לקוחות – לפחות 5 שנים
• נסיון בתחום מכשור רפואי – יתרון משמעותי
• שליטה מלאה באנגלית.
• יכולת מוכחת של ניהול משימות והנחיית צוות טכני.
• גישה שירותית ושיווקית, הופעה יצוגית ויכולת ביטוי מצוינת.
• יחסי אנוש מעולים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

19503
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אריאלה

תיאור:

לחברת מוצר מובילה בתחום הרפואי דרוש /ה מנהל /ת תלונות (Case Handle).
בתפקיד זה יוגדר /תוגדר ה-Case Handler ב- Focal Point יחיד /ה למערכת דיווחים לפתיחת תלונות בזמן התקנת המערכת של החברה.
במסגרת התפקיד- קבלת התלונה ביצוע אלוקציה של המשימות לטיפול בתלונה מעקב אחר המשימות {העובד /ת יבצע /תבצע Follow up (ישיבה יומית של חלוקת משימות) עבור Action Items אשר יקבעו ע"י הצוות} וידוא סגירת תלונה.

דרישות:

תואר אקדמי.
זיקה טכנית- חובה!
שליטה באקסל ברמה גבוהה (Pivot, Vlookup וכד’).
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור)- ייתכן ראיון באנגלית.
יכולות בינאישיות גבוהות.
יכולת תפיסה מהירה בסביבה מולטידיסיפלינרית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

19502
 
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

An online trading company located in Tel-Aviv is looking for a Compliance Agent, fluent in French/ Arabic/ Spanish + English
The position includes guiding and supporting online users through the compliance process.

דרישות:

· French/ Arabic/ Spanish – Mother tongue level
· English – High level
· Customer support experience with a FOREX or online gaming firm – Advantage
· Knowledgeable and familiar with basic internet environments, as well as Microsoft Office applications (Word & Excel)
· Excellent communication skills

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-524
 
 
TOYGA - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

An online trading company is looking for a monitoring agent.
This person will be responsible for listening to and rating calls in a confidential fashion with the aim to improve overall quality of calls.
Responsibilities
· Daily call monitoring via live or recorded calls to ensure quality standards
· Evaluate results of call monitoring trends and collaborate to develop action plans for process improvement including training and/or scripting needs
· Review calls and call scores to improve overall call quality

דרישות:

· English - mother tongue
· Arabic/ French/ Spanish/ Turkish - mother tongue
· High school diploma required
· Previous experience providing constructive feedback in a care center/contact center environment -an advantage

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-497
 
 
מישן שרותי השמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה יבואנית מובילה,
דרוש/ה פקיד/ת תפעול ובק אופיס !
במסגרת התפקיד מענה לספקים/ סוכנים/ מחסנים בעניין הזמנות/ מלאים / חוסרים
עבודה בצוות של שני אנשים, סביבה לחוצה
משמרות 8-17, 10-19
חלוקה עם חבר צוות השני
המשרה בהוד השרון
שכר מעולה

דרישות:

יסיון בשרות לקוחות - חובה!
שרותי/ת , נעימ/ה תוך יכולת עבודה בלחץ
ראש גדול , סבלנות

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00203
 
 
קבוצת שלמה SIXT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת שלמה, לסניף השכרה SIXT, דרוש/ה נציג/ת שירות פרונטאלי/ת למתן שירות. מהות התפקיד: טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
שכר 5500 בסיס + בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
סביבת עבודה דינאמית וצעירה.

דרישות:

רישיון נהיגה - חובה.    תודעת שירות מעולה!.   יחסי אנוש טובים.    פניות למשרה מלאה.  אנגלית ברמה טובה - חובה.
עבודת לטווח ארוך

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1075
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin