תיאור תפקיד:
יש לך ניסיון בשירות לקוחות? רוצה להיות חלק מארגון רפואי מוביל באזור השרון, ליהנות מתנאים מעולים ויציבות לטווח הארוך? זו ההזדמנות שלך ! במסגרת התפקיד: - ריכוז רב תחומי המאגד את כל השירותים הפרטיים של בית החולים. -ליווי ומתן שירות למטופלים. -התנהלות מול רופאים בכירים. -התנהלות מול חברות ביטוח. -קבלת קהל וביצוע גבייה. -מענה טלפוני למטופלים ותיאום תורים. למה אצלנו ? -חניה חינם -אוכל מסובסד בצרכנייה: 5 ₪ לארוחה -הנחות בקפיטריה של בית החולים -אוכל חלבי חינם במחלקות -ביגוד עבודה מסופק -3 ימי הצהרה בשנה (על חשבון ימי מחלה, לא ברצף) -מתנות לעובדים – חגים, ימי הולדת, חתונה, לידה וחזרה מחל"ד משרה מלאה במשמרות א-ה' כולל ימי שישי לסירוגין. משמרת בוקר: 8:00-15:00 / משמרת ערב: 15:00-22:00. יש אפשרות לשעות נוספות. ימי שישי 8:00-14:00.
דרישות:
בגרות מלאה – חובה. - ניסיון קודם בשירות לקוחות – חובה. - יכולת ביצוע משימות רבות במקביל ונכונות לגמישות – חובה. - ידיעת שפות נוספות – יתרון. - רקע במערכת הבריאות – יתרון. - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ועמידה במצבי לחץ. - יחסי אנוש טובים וגישה שירותית. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
922642
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
יש לך ניסיון במוקדי תפעול / שירות? הגיע הזמן לצעד הבא בקריירה, הצטרפו אלינו לצוות משפחתי ובוטיקי ולעבודה מול בתי עסק בתחום ה- E-commerce! איך יראה היום שלך?
• מתן שירות תפעולי ומענה מקצועי לפניות ובקשות מצד בתי עסק/ שותפים עסקיים לחיבור לסליקת בתי עסק, כולל ליווי מקצועי עד תום הטיפול • מתן שירות מקצועי למנהלי תיקי הלקוחות בגיוס בתי עסק • תמיכה בפעילות ובמשימות השוטפות של הצוות- הפקת דוחות, שליחת נתונים וביצוע פעילויות במערכות ועוד • עבודה מול ממשקים מרובים בארגון ומה עוד מגיע לכם.ן כעובדי.ות Cal?
• עובד.ת חברה מהיום הראשון • יום עבודה מהבית לאחר תקופת חניכה • קרן השתלמות • ארוחות במסעדת השף ובבית הקפה של כאל • נופש חברה בחו"ל • החזרי נסיעות מוגדלים • אירועי חברה ומסיבות • מתנות מדהימות בחגים ועוד ועוד!
דרישות:
• ניסיון של שנה לפחות בתפקיד תפעולי/ במוקדי שירות ומכירות • שליטה ביישומי ה- Office, בדגש על Excel • יכולת ניהול משימות וסגירת מעגל טיפול מול ממשקים מרובים • יוזמה וראש גדול, יכולת עמידה במצבי לחץ ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26620
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טיפול ומתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות אסטרטגיים, שירות למנוי הקצה מתן מענה שירותי במגוון פלטפורמות (מיילים, וואטסאפ, טלפוני) ביצוע פעולות במערכות - מעבר על חשבוניות, גביה, אקטיבציה, ניתוקים עבודה על מספר מערכות שונות במקביל. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים רבים. עבודה עצמאית ובצוות
דרישות:
ניסיון בתחום השירות טלפוני/פרונטאל יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת יכולת עבודה עצמאית ובצוות יסודיות, דייקנות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-454
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לרוטל חברת תקשורת מקבוצת Mer דרוש/ה רכז/ת תפעול. קבוצת Mer היא ספקית פתרונות מובילה בעולם בתחומי ביטחון מולדת, סייבר ומודיעין, תשתיות תקשורת, ומערכות תקשורת טקטית. במסגרת התפקיד: - מתן מענה תפעולי לעובדי השטח.
- הקלדת נתונים למערכת ממוחשבת.
- הפקת דוחות ביצוע.
- סביבת עבודה משפחתית.
ימי עבודה א' - ה' 08:00-17:00 (גמיש) העבודה במשרדי החברה באור יהודה
דרישות:
- רקע / ניסיון כרכז/ת תפעול מחברת תקשורת - יתרון משמעותי
- הקלדה וידע בסיסי ב-EXCEL - חובה.
- יכולת ריכוז ותפעול.
- אחריות, סבלנות ויחסי אנוש מעולים
- נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת השירות העסקי בבזק בינלאומי TECH מגייסת אחראי/ת תיק שירות ללקוחות עסקיים (SME + ENT)זו ההזדמנות שלך להצטרף למחלקת השירות העסקי שלנו – צוות משפחתי ומגובש, שמוביל את תחום השירות ללקוחות האסטרטגיים של החברה. במסגרת התפקיד אחריות על מתן שירות שוטף ללקוחות העסקיים הגדולים של החברה (SME ו-ENT) • טיפול מקצועי בפניות שירות, ביטולי חיובים, זיכויים ועוד • עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים בחברה • תקשורת בעיקר במיילים, לצד מענה טלפוני וואטסאפ • אופציה לעבודה היברידית לאחר תקופת הכשרה
דרישות:
• זמינות למשרה מלאה: א’-ה’ 8:30–17:00 + נכונות לשעות נוספות • שליטה ביישומי Office – חובה • ניסיון קודם בשירות לקוחות או עבודה עם ממשקים – יתרון • היכרות עם עולם התקשורת – יתרון משמעותי מה תקבלו אצלנו?
מענק התמדה בגובה 6000 ש"ח! קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון חופשות בחו'ל, כרטיס תן ביס, אירועי חברה, מתנות אפשרויות קידום רבות ושילוב עבודה מהבית קרובים לרכבת הקלה, חניה חינם בשפע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12171
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הפיננסי דרוש/ה רפרנט/ית גמל ופנסיה עבור מעסיקים. במסגרת התפקיד טיפול בפניות מעסיקים בתחום קופות הגמל וקרנות ההשתלמות, קליטת דיווחים חודשיים ממעסיקים מענה טלפוני מקצועי למעסיקים ומתן שירות שוטף, עבודה מול מערכות ממוחשבות מתקדמות העבודה במשרה מלאה א-ה בפתח תקווה
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום הגמל וההשתלמות – יתרון משמעותי - שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס - תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות - סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532374
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת בק אופיס מכירות לחולון מטרה עיקרית: תמיכה בתהליך המכירה מתחילתו ועד סופו תוך מתן שירות מקצועי ואדמיניסטרטיבי לצוות המכירה , הלקוחות והגורמים הרלוונטיים בארגון. תחומי אחריות: טיפול בהזמנות לקוח משלב הקליטה ועד האספקה. תיאום מול מחלקות רכש , לוגיסטיקה , כספים , מחסן. הפקת חשבוניות תעודות משלוח , מעקב אחר תשלומים. תמיכה באנשי המכירות בשטח – הכנת הצעות מחיר , מעקב אחר לידים טיפול בפניות שירות ומעקב אחר ביצוע פתרונות. שעות עבודה 08:00 – 16:00 / 07:00 – 15:00
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס מכירות – חובה היכרות עם עולם התעשייה - יתרון שליטה טובה היישומי מחשב EXCEL יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סדר וארכון ברמה גבוהה. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
702324
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! איך ייראה היום שלך?
• תפעול עסקאות מימון רכב, כולל מענה שוטף למיילים ותמיכה במנהלי האזור • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים • עבודה במשרה מלאה במשמרות נוחות, קיימת אופציה למשרת סטודנט- 3 פעמים בשבוע + שישי לסירוגין! מה מחכה לך אצלנו?• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים • סביבת עבודה צעירה ודינאמית • עבודה בסביבת יעדים הכוללים בונוסים ותחרויות מתגמלות • אפשרויות קידום נרחבות
דרישות:
• אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26606
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות לחברת אופנה גדולה באיירפורט סיטי! מתוקף התפקיד: - שירות ללקוחות האתרים - מענה לכלל הפניות המגיעות בתקשורת הכתובה (מייל/ whatsapp וכו') -ישיבה במטה ההנהלה משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 / 09:00-18:00 *יומיים עבודה מהבית
דרישות:
- שליטה מלאה ביישומי office - שירותיות, יחסי אנוש טובים - יכולות ביטוי בכתב ובע"פ - ניסיון במתן שירות לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
232942
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת פספורטכארד! המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות. מהות התפקיד: השלמת/ עדכון פרטי תשלום מלקוחות מוסדיים ופרטיים. עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל. שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים. מה אנחנו מציעים? הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים. עבודה בסביבה צעירה ודינאמית. אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית. בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות אנגלית ברמה טובה - חובה שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה בתחומה דרושים נציגים טלפוניים למטה ההסברה וההתרמה
- שעות עבודה:6-7 שעות ביום, 5 ימים בשבוע
- שעות פעילות המוקד – 09:00-17:00
- ללא ימי שישי או ערבי חג
- מקום העבודה: נתניה, א.ת. פולג.
**המשרה מתאימה גם לפנסיונרים המעוניינים לעבוד
דרישות:
- יכולת ביטוי ותודעת שירות.
- יחסי אנוש טובים.
- יכולת התמדה
- אין צורך בניסיון קודם
- ניסיון בסיסי בעבודה מול מחשב
- הכשרה תינתן במקום
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למוקד דינמי, מעניין ומאתגר דרוש/ה נציג/ת מוקד סוכנים מתן מענה מקצועי לסוכני ביטוח העובדים עם החברה במגוון נושאים: שירות, גביה, טיפול במקרים מורכבים ועוד. עבודה מול ממשקים רבים פנים וחוץ ארגוני. השתתפות בכנס הסוכנים השנתי של החברה !
דרישות:
יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות זמינות לעבודה במשרה מלאה בימים א’ עד ה’ בשעות 8:00 עד 17:00 ניסיון במוקד שירות טלפוני- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00021
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לעיריית תל אביב-יפו דרושים.ות נציגות ונציגי שירות לאגף החניה מתן שירות מקצועי ואדיב ללקוחות מענה לפניות והנגשת מידע על שירותי העירייה בערוצי הקשר השונים. רישום דיווח ובקרה אודות נושאים פתוחים שלא טופלו. השתתפות בישיבות, בתדריכים ובהכשרות הטבות ייחודיות: עובד.ת עירייה מהיום הראשון, 100% משרה תנאים סוציאליים מלאים. זכאות לתשלום ביטוח רכב חובה, מקיף ואגרת רישוי והחזר הוצאות רכב חודשיות-לבעלי רכב בלבד היתכנות למתכונת עבודה היברידית עד 2 ימים בשבוע. מיקום גאוגרפי בשד' ירושלים יפו נגישות לרכבת הקלה. ש"ע נוחות 7:30-15:30 היתכנות לשעות נוספות תוספת פרמיה חודשית לאחר 5 חודשי העסקה. ביטוחי בריאות ושיניים בעלות מסובסדת סביבת עבודה צעירה ודינמית יציבות תעסוקתית ומסלולי קידום ארגוניים. הטבות ארגוניות::ימי גיבוש,,אימוני פילטיס ויוגה, הכשרות מקצועיות ואישיות, לימודים אקדמיים ועוד. *אישור היועמ"ש בדבר היעדר הרשעות המונעות לשמש במשרה מהווה תנאי לאיוש המשרה ולמינוי לתפקיד. 55ד/2024
דרישות:
תעודת בגרות מלאה- חובה תודעת שירות גבוהה ניסיון מקצועי של 2 שנים ויותר בתחום השירות/החיוב/הגבייה - יתרון מיומנויות תקשורת גבוהות בכתב ובעל פה ויכולת ניהול משא ומתן. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
55ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הפצה גדולה בהוד השרון דרוש/ה בק אופיס תפעולי למשרה מלאה. במסגרת התפקיד: חידוש רשיונות ללקוחות החברה, מענה טלפוני ועבודה שוטפת מול לקוחות.
דרישות:
ניסיון עם EXCEL - חובה סדר וארגון מודעה זו כתובה בלשון זכר בלבד, אך מכוונת לכל המגדרים באופן שווה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00029
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למכון אבחון פילת דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס, שירות ותפעול • מענה שוטף (שירות ותפעול) ללקוחות ומועמדים באופן מקוון ופרונטלי. • אחריות על לקוחות אסטרטגיים. • העבודה בפתח תקווה - משרה מלאה בפתח תקווה
דרישות:
• עבודת צוות טובה • ייצוגיות • אנרגטיות • מולטי-טאסקינג • יכולת התנסחות במיילים ובע"פ • יחסי אנוש מעולים • יסודיות • יעילות • יכולת ביצוע משימות באופן עצמאי
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
921214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|