תיאור תפקיד:
רשת "צמר שטיחים יפים", חברה משפחתית ומובילה בתחומה הנמצאת בצמיחה מתמדת, מזמינה אתכם/ן להצטרף לצוות המנצח שלנו! אנחנו מציעים סביבת עבודה נעימה, אפשרויות קידום ומשפחה חמה ומחבקת. רשת "צמר שטיחים יפים" מתרחבת ומחפשת אנשי/נשות תפעול עם "ראש על הכתפיים" ואהבה לתחום המכירות. אוהבים/ות סדר וארגון, ויודעים/ות לתת שירות מעולה, מקומכם/ן איתנו! מהות התפקיד:
• ניהול וסידור שוטף של החנות. • קבלת סחורה, הכנת הזמנות ומעקב אחר מלאי. • תמיכה שוטפת בצוות המכירות ובסניפי הרשת. • מענה לצרכים השוטפים של עובדי החברה.
דרישות:
• נכונות לעבודה פיזית בצוות אוריינטציה שירותית ומכירתית . • יכולת עבודה עצמאית ובצוות, מעקב אחר קבלת סחורות סידור חנויות ואולמות תצוגה • יחסי אנוש מצוינים • משרה מלאה. בואו להצטרף למשפחה שלנו וליהנות מאווירה טובה ואפשרויות קידום.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת SPD הממוקמת בראשון לציון מחפשת איש Sales Support שיצטרף לצוות המכירות ויתמוך הפעילות העסקית היומיומית. תיאור התפקיד: - מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ושירותית לצוות המכירות.
- מענה ראשוני לפניות.
- עדכון ותחזוקת נתונים במערכת ה-CRM.
- תיאום פגישות, שיחות ותפעול תהליכים מול המחלקות השונות בחברה – כספים, סיסטם, פרוייקטים וכו'
- טיפול בפניות לקוחות ומתן מענה ראשוני לצרכים שוטפים כמו בירור סטטוס הזמנה, שינויים בהזמנות, מידע על מוצרים וכו'.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי.
- שליטה ביישומי Office – Word/Excel/PowerPoint – חובה.
- יכולת ניהול משימות מרובות במקביל ותעדוף נכון.
- רקע/ניסיון בחברה טכנולוגית
- כישורי תקשורת מעולים ותודעת שירות גבוהה.
- סדר, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
- אנגלית ברמה טובה (דיבור וכתיבה).
- המשרה הינה במשרה מלאה במשרדי החברה בראשון לציון.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1484
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לעיריית תל אביב-יפו דרושים.ות נציגות ונציגי שירות לאגף החניה מתן שירות מקצועי ואדיב ללקוחות מענה לפניות והנגשת מידע על שירותי העירייה בערוצי הקשר השונים. רישום דיווח ובקרה אודות נושאים פתוחים שלא טופלו. השתתפות בישיבות, בתדריכים ובהכשרות הטבות ייחודיות: עובד.ת עירייה מהיום הראשון, 100% משרה תנאים סוציאליים מלאים. זכאות לתשלום ביטוח רכב חובה, מקיף ואגרת רישוי והחזר הוצאות רכב חודשיות-לבעלי רכב בלבד היתכנות למתכונת עבודה היברידית עד 2 ימים בשבוע. מיקום גאוגרפי בשד' ירושלים יפו נגישות לרכבת הקלה. ש"ע נוחות 7:30-15:30 היתכנות לשעות נוספות תוספת פרמיה חודשית לאחר 5 חודשי העסקה. ביטוחי בריאות ושיניים בעלות מסובסדת סביבת עבודה צעירה ודינמית יציבות תעסוקתית ומסלולי קידום ארגוניים. הטבות ארגוניות::ימי גיבוש,,אימוני פילטיס ויוגה, הכשרות מקצועיות ואישיות, לימודים אקדמיים ועוד. *אישור היועמ"ש בדבר היעדר הרשעות המונעות לשמש במשרה מהווה תנאי לאיוש המשרה ולמינוי לתפקיד. 55ד/2024
דרישות:
תעודת בגרות מלאה- חובה תודעת שירות גבוהה ניסיון מקצועי של 2 שנים ויותר בתחום השירות/החיוב/הגבייה - יתרון מיומנויות תקשורת גבוהות בכתב ובעל פה ויכולת ניהול משא ומתן. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
55ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה מקצועית ומובילה בתחומה בתל אביב דרוש/ה נציג/ת בק אופיס לתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון ומאתגר. אם אתם מחפשים עבודה משמעותית בסביבה מקצועית וחמה, עם תנאים מצוינים ואפשרויות לקידום אישי, זו ההזדמנות שלכם! במסגרת התפקיד:- מתן שירות לקוחות בסיסי ותמיכה בצוות האדמיניסטרטיבי.
- הקלדת הזמנות וניהול תהליכים מול המחלקה הלוגיסטית.
- עבודה בשיתוף פעולה עם צוות איכותי וחם.
מה אנחנו מציעים?- הזדמנות להצטרף לחברה מובילה ולצוות מקצועי.
- סביבת עבודה תומכת עם אפשרויות קידום והתפתחות.
- תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
- שליטה מלאה בתוכנות OFFICE ובשימושי מחשב בסיסיים – חובה.
- אנגלית ברמה טובה לקריאה (כתיבה ודיבור ברמה בסיסית).
- יתרון משמעותי לדוברי/ות השפה הרוסית.
- יחסי אנוש מעולים, אחריות ורצון להצליח.
משרה מלאה במיקום מרכזי בתל אביב. הצטרפו אלינו ותהיו חלק מההצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הפיננסי דרוש/ה רפרנט/ית גמל ופנסיה עבור מעסיקים. במסגרת התפקיד טיפול בפניות מעסיקים בתחום קופות הגמל וקרנות ההשתלמות, קליטת דיווחים חודשיים ממעסיקים מענה טלפוני מקצועי למעסיקים ומתן שירות שוטף, עבודה מול מערכות ממוחשבות מתקדמות העבודה במשרה מלאה א-ה בפתח תקווה
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום הגמל וההשתלמות – יתרון משמעותי - שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס - תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות - סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532374
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לרוטל חברת תקשורת מקבוצת Mer דרוש/ה רכז/ת תפעול. קבוצת Mer היא ספקית פתרונות מובילה בעולם בתחומי ביטחון מולדת, סייבר ומודיעין, תשתיות תקשורת, ומערכות תקשורת טקטית. במסגרת התפקיד: - מתן מענה תפעולי לעובדי השטח.
- הקלדת נתונים למערכת ממוחשבת.
- הפקת דוחות ביצוע.
- סביבת עבודה משפחתית.
ימי עבודה א' - ה' 08:00-17:00 (גמיש) העבודה במשרדי החברה באור יהודה
דרישות:
- רקע / ניסיון כרכז/ת תפעול מחברת תקשורת - יתרון משמעותי
- הקלדה וידע בסיסי ב-EXCEL - חובה.
- יכולת ריכוז ותפעול.
- אחריות, סבלנות ויחסי אנוש מעולים
- נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה גדולה ומובילה דרוש/ה אחראי/ת פניות הציבור וקשרי לקוחות - תפקיד יחיד . אנחנו מחפשים מקצועיות , שירותיות ובעלי תודעת שירות גבוהה לתפקיד מפתח מול קהל הלקוחות שלנו. טיפול בתלונות ופניות לקוחות - טלפוניות , במייל וברשתות החברתיות. תחקור ובירור פניות מול גורמים ארגוניים. מתן מענה מהיר. שכר מעולה למתאימים . הפקת דוחות וסיכומים תקופתיים. סיוע בשיפור חוויות הלקוח
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד של שירות / פניות הציבור- מחובה! יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ שליטה ביישומי מחשב סבלנות, אחריות ויחסי אנוש מצוינים. יכולת הכלה. משרה מלאה: 9:00-17:30 א-ה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לטיפול בלקוחות פוטנציאליים למשרה עם גמישות ושעות נוחות לקבוצת חברות ותיקה ומובילה בתחומה, דרוש/ה נציג/ת שירות לטיפול בלקוחות פוטנציאליים. צוות משפחתי, מחפש את החבר/ה שיצטרפו אליו למשרה גמישה, נוחה ומאתגרת! במסגרת התפקיד: - טיפול בלקוחות פוטנציאליים ומתן מידע - שימור לקוחות פוטנציאליים והגדלת תיק הלקוחות של החברה משרה באזור הבורסה ברמת גן. עבודה במשמרות גמישות ואפשרות למשרה חלקית. עבודה בצוות מקצועי, הכשרה על חשבון החברה, אפשרויות קידום. פוטנציאל לעמלות גבוהות.
דרישות:
- יכולת עבודה מול מחשב - שירותיות, אמפתיה, יכולת הכלה - ניסיון קודם בתפקידי שירות/מכירה יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
12827
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד דינאמי עם אחריות? רוצה לעבוד בצוות מגובש ואנרגטי? מהות התפקיד: בנייה ותכנון סידור עבודה לקבלני ביצוע ניהול יומנים והקצאות במערכת שיבוץ טכנאים הפעלות בניין ולקוחות עסקיים בשיתוף פעולה עם טכנאים בשטח עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים (ללא שיחות עם לקוחות) מתן מענה במקרים של לקוחות מושבתים וחריגים מעקב אחר תהליך הלקוח מרגע הפנייה ועד חיבורו בפועל
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה/ שירות לקוחות – חובה שליטה טובה באקסל – חובה יכולת קבלת החלטות, סדר וארגון, וניהול משימות מרובות במקביל היכרות עם מערכת אתגר – יתרון יכולת למידה גבוהה, תקשורת בין-אישית מצוינת ועבודת צוות ניסיון בעבודה עם לקוחות עסקיים – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! מה מחכה לך אצלנו?• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים איך יראה היום שלך?
• ביצוע שיחות יזומות לצורך השלמת מסמכים חסרים ללקוחות החברה • טיפול בהשלמת מסמכים בתהליכי הלוואות מסוגים שונים • עבודה מול ממשק שליחויות וביצוע תיאומים ללקוחות • טיפול במפתוח וקליטת מסמכים לאחר ביצוע ההשלמה
דרישות:
• תודעת שירות גבוהה ויכולת שימור • יכולת עבודה במצבי לחץ ועמידה ביעדים • יחסי אנוש טובים • אחריות אישית וקפדנות • משרה מלאה 8:00-16:00 + נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26571
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בואו לקחת חלק במוקד שירות וBACK OFFICE! לצוות שירות ובק אופיס דרושה נציגה אחראית, מסודרת ושרותית. התפקיד כולל מענה כתוב וטלפוני נותנים מענה לכניסה והצטרפות ליווי לתוכנית, החתמת חוזים ודיווח נוכחות שלהם במערכות המשרד. קורס ב 19/5! שעות פעילות ימים א'-ה' 7:30-16:30/8:00-17:00 שכר: 37+ בונוס של עד 3 שקלים לאחר חצי שנה 40 ש"ח לשעה! ללא בונוסים!
דרישות:
יסודיות , זריזות ודיוק תודעת שירות גבוהה מאוד מוסר עבודה גבוה יכולת התנסחות בעל פה ובכתב ברמה טובה יכולת תפעול מספר מערכות מחשב במקביל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-295
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בואו להצטרף למשפחה! משרת בוקר כיפית עם שליחות! למוקד העליה והקליטה המספק מידע לעולים/תושבים חוזרים המעוניינים לעלות בארץ דרושים נציגים. במסגרת המשרה- מידע על זכויות, תמיכה באתרים טכנית לאתרים רלוונטיים, זימוני תור ללשכות העירייה ועוד. עבודה במשמרות נוחות: 8:00-16:00/10:00-18:00 ללא ימי שישי! לא נדרש ניסיון קודם משרה מתאימה מאוד גם לדוברי השפה הרוסית, צרפתית ואמהרית.
דרישות:
ידע בשפה העברית+ השפה הרוסית/ צרפתית/ אמהרית/ ספרדית- ברמת קיראה כתיבה ודיבור יחסי אנוש מעולים, שירותיות, יכולת בעבודה מול מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-285
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת פספורטכארד! המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות. מהות התפקיד: השלמת/ עדכון פרטי תשלום מלקוחות מוסדיים ופרטיים. עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל. שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים. מה אנחנו מציעים? הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים. עבודה בסביבה צעירה ודינאמית. אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית. בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות אנגלית ברמה טובה - חובה שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית שליטה בסביבת מחשב מולטיטסקין יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מרכז שירות לתושב מחפש אתכם! הנגשת שירותי הרשות לציבור התושבים באמצעים של תקשורת טלפונית, פרונטלית וכתובה מתוך תודעת שירות. עיקרי התפקיד:- הנגשת מידע לתושבים על שירותי הרשות המקומית.
- קבלה וטיפול בפניות בנושאי גבייה, חניה, הנדסה ועוד.
- ניתוב פניות תושבים ליחידה הרלוונטית לטיפול בבקשותיהם.
- מעקב אחר הטיפול בפניה ואופן השלמת הטיפול
- קבלת קהל פרונטלית בשעות הפעילות
- משימות נוספות ככל שתוטלנה על ידי הממונה
דרישות:
דרישות מקצועיות:- ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ
- היכרות עם תוכנות Office
- 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה
כישורים אישיים:- ייצוגיות
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
- יכולת עבודה בצוות
- נכונות לעבודה במצבי לחץ ומתן מענה במצבי חירום
- נכונות להתחייב לשעות העבודה במרכז השירות לתושב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|