תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש.ה מתאם.ת פעילות דיגיטל למשרה דינאמית ומגוונת הכוללת תיאום, ניהול ואופטימיזציה של פעילות דיגיטלית עבור מותגי החברה, כולל מעבר על בריפים דיגיטליים ושליחתם לספקים הרלוונטיים תפעול שותף של העלאת הקמפיינים בקרה הדוקה על תקציב כל קמפיין/פרויקט וטיפול בחשבוניות. שליחת דוחות שותפים למנהלי המותג במהלך הקמפיינים דיווח לספקים בינלאומיים עזרה בניהול עמודי הסושיאל של המותגים, פתיחת עמודים חדשים, אישורים, רישיונות. הכנת דו"חות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון - חובה 1-2 שנות ניסיון בחברת מדיה עם התמחות בקמפיינים דיגיטליים הבנה מעמיקה של ערוצי הפרסום והשיווק הדיגיטליים שליטה מעולה ב-Microsoft Excel ניסיון עבודה עם מערכות הפרסום של facebook, TikTok ו-Google שליטה ב-Google Analytics הכרות עמוקה עם עולם המשפיענים והשיווק באמצעותם עברית ברמת שפת אם אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה וניהול שיחות מקצועיות) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3231
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מסגרת התפקיד: ניהול הנכסים הדיגיטליים של חלק ממותגי החברה ברשתות החברתיות. תיאור משרה: יצירה, עריכה, וכתיבת תוכן עבור המותגים השונים הפונים בעיקר אל לקוחות החברה ולא לצרכנית הסופית (שיווק BTB). חשיבה יצירתית והבאת יוזמות לפעילויות BTB וקידום המותג ללקוחות החברה. ביקור אצל לקוחות החברה בכל הארץ ויצירת תוכן משותף לדפי הסושיאל. ניהול זירות ופרופילים דיגיטליים של המותגים בארגון. הכנת גאנט פעילות שוטף העונה לבריף מנהלי המותג וניהול התקציב השנתי. מענה ללקוחות ומעקב אחר אזכורים ותגובות בזירות השונות. התאמת תוכן גלובלי ולוקאליזציה של תכנים לשוק המקומי, לרבות עבודה והכוונה של אנשי מקצוע במידת הצורך. אופטימיזציה של זירות המותגים בפלטפורמות והכלים הדיגיטליים השונים. ניהול, בקרה ומעקב אחר הקמפיינים הממומנים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות (יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, גוגל אדס וכו׳) הפקת דו"חות תקופתיים ותובנות לצורך למידה, שיפור והתאמה במידת הצורך. יצירת שיתופי פעולה עם משפיענים, קבוצות ויצרני תוכן לצורך חשיפה והפקת תכנים למותגים. עבודה ישירה מול חברות המדיה ובקרה על ביצועי הפוסטים הממומנים. הובלה משותפת של אסטרטגיית ניהול השיווק של המותגים עם מנהלי המותגים. עבודה מול אנשי הקשר בקרב הספקים מחו"ל והשתתפות בפגישות שיווק עם הספק.
דרישות:
דרישות התפקיד: תואר ראשון - חובה ניסיון, ידע ויכולת הפקת תכנים עצמאית -חובה הכרות מקצועית עם עולמות הסושיאל- חובה ידע ב-Photoshop וקאנבה- יתרון ניסיון של שנתיים בעולמות הפרסום והשיווק הדיגיטלי- חובה, עולמות BTB- יתרון משמעותי. תשוקה וסקרנות לטכנולוגיות, טרנדים, פלטפורמות וכלים חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי. יצירתיות, יכולת כתיבה, עריכה וניסוח גבוהות בשפה העברית. יכולת למידה מהירה, עצמאות, סדר וארגון בשילוב עבודת צוות. שליטה מלאה באנגלית (דיבור וכתיבה) - חובה! אוריינטציה לעולם העיצוב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
180734
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בצמיחה מהירה בתחום ההוצאה לאור והקורסים הדיגיטליים (לאחר מיזוג עם הסטארטאפ SPINES), דרוש/ה מנהל/ת קמפיינים מנוסה לעבודה עם תקציבים גבוהים וביצועים מדידים. מהות התפקיד: – ניהול קמפיינים דיגיטליים גדולים ומורכבים בגוגל, מטא ופלטפורמות נוספות – תכנון, ביצוע ואופטימיזציה שוטפת של קמפיינים – עבודה עם דפי נחיתה, קריאייטיבים, פאנלים שיווקיים וניתוח נתונים – ממשקי עבודה עם צוותים פנימיים וספקים חיצוניים – לקיחת אחריות מלאה על תוצאות הקמפיינים – מתחזית ועד ביצוע בפועל שכר ותנאים: – שכר ברוטו התחלתי: 16,000–18,000 ש"ח – בונוסים על עמידה ביעדים – החזר נסיעות – תנאים סוציאליים מלאים – משרה מלאה: א'-ה' | 09:00–18:00 מי יתאים לתפקיד: – אינטליגנציה גבוהה ויכולת ניתוח נתונים מהירה – אחריות אישית גבוהה ועמידה בזמנים – סדר, ירידה לפרטים ויכולת עבודה בלחץ – רצון אמיתי להתמקצע ולהתפתח בתחום – יתרון למי שמגיע/ה מעולמות ניהול שיווק או תקציבים מחפש/ת תפקיד משמעותי עם אופק ניהולי וסביבת עבודה חדשנית? שלח/י קורות חיים עכשיו!
דרישות:
– ניסיון של 3 שנים ומעלה בניהול קמפיינים בגוגל ומטא – חובה – ידע והבנה עמוקה בעולם השיווק הדיגיטלי – חובה – ניסיון עם A/B Testing, דפי נחיתה, קריאייטיב וניהול ספקים – חובה – תואר או רכב – לא חובה – שירות צבאי/לאומי – לא חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13411
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
We’re on the lookout for a driven and detail-oriented Junior PPC Specialist to join our team in Ramat Gan! If you’re passionate about digital advertising and want to work in a fast-paced, data-focused environment — this might be the opportunity for you. Who You Are: Analytical thinker with a love for data Self-learner who takes initiative Organized, responsible, and detail-obsessed Ready to take your PPC skills to the next level
דרישות:
What You’ll Bring: Up to 1 year of experience in a similar position Practical knowledge of Google Ads & Meta Ads – Must Familiarity with email marketing platforms – an advantage Strong command of Excel – you know your way around formulas and data analysis Fluent English – written and spoken Willingness to monitor campaigns over weekends (remotely) PPC course certificate – Mandatory BA degree – a plus Additional languages – a plus
We value curiosity, ownership, and a constant desire to learn. If you’re ready to grow with a company that’s as ambitious as you are — we’d love to meet you.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00041
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על פעילות השיווק בעולמות ה- Pre Paid, ה- TRAVEL SIM והמשווקים בשוק הפרטי. ניהול מערך השיווק אל מול הפעילות ועבודה מול אגף מרקום ומשרד הפרסום, כולל עבודה עצמאית בהכנת עיצובים, שינוי עיצובים קיימים וניהול הנכסים הדיגטליים של הפעילות, אנשי סושיאל ומשפיעני רשת. גיוס שת"פים פוטנציאליים. הכנת תכניות עבודה, ניתוח שוק והכנת דוחות, ניהול ותכנון תקציב השיווק. הנעת פרויקטים בתוך הארגון ובשטח הטמעה ובקרה של תהליכי עבודה, איכות מכר ומקצועיות הובלת והנעת ממשקים פנים ארגוניים וכן חיצוניים מול המשווקים תפעול ובקרה שוטפת של נראות מפיצים ודוכנים בשטח, בכל הארץ ניהול תקשורת שיווקית ATL, BTL
דרישות:
אוריינטציה תפעולית - חובה ניסיון בתחום השיווק והפרסום - חובה רישיון נהיגה - חובה היכרות ועבודה עם CANVA - יתרון משמעותי ניסיון בעבודה תפעולית בשטח – יתרון משמעותי ניסיון בעבודת מכירות/ משווקים – יתרון משמעותי הכרות עם מוצרי החברה - יתרון דרישות נוספות: מכוונות גבוהה לעמידה ביעדים יכולת ניהול עצמי ומחויבות אישית גבוהה יוזמה, מעורבות ואכפתיות אסרטיביות ויכולת הנעת ממשקים מרובים יכולת הנעת וניהול תהליכי בקרה מדידה, שיפור וייעול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5349
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית הוא ארגון מוביל ומנוסה אשר משפיע על אלפי מורים ומיליוני תלמידים בארץ ובעולם. מתפקידי מחלקת השיווק במטח - ניהול ותפעול שוטף של תחום המיתוג והמיצוב של מטח, אחריות על אסטרטגיה שיווקית ותכניות עבודה, יצירת מנועי צמיחה והעמקת הקשר עם הלקוחות לצד גיוס לקוחות חדשים, ניהול שיווק המוצרים השונים והעמקת מערכת היחסים ושביעות הרצון עם הלקוחות על ידי יצירת מסעות לקוח חכמים ומתקדמים, ניתוח תובנות מנתונים, הפקת שאלונים וקבלת תובנות לשיפור ממשקי השיווק, ניהול תחומי דיגיטל וסושיאל, קשר עם התקשורת וPR, אחריות על כנסים פיזיים ודיגיטלים, תערוכות ואירועים - לשוק הישראלי ובגלובל.
דרישות:
ניסיון מוכח בשיווק – ניסיון ממשרד פרסום / צד לקוח של כשלוש שנים לפחות B2C / B2B. ידע והבנה ושיווק דיגיטלי לרבות טרנדים חדשים בתחום. היכרות עם כלים וטכניקות שיווק דיגיטלי וניהול אתרים באיקומרס, כולל SEO, PPC בניית דפי נחיתה ויצירת מסעות לקוח בתהליכי מכירה. ניסיון בעבודה עם כלים לניתוח נתונים והיכרות עם Google Analytics ניסיון בעבודה מבוססת אוטומציות עם SF ומרקטינג קלאוד – יתרון משמעותי. יכולת ביטוי מעולה בכתב ובע"פ. יכולות תקשורת בינאישית מעולות ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מ"מ מנהל/ת דיגיטל ודאטה להחלפה לחל"ד, בחטיבת דוברות, שיווק ואירועים אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תיאור התפקיד: התפקיד כולל ניהול וקידום הנכסים הדיגיטליים, תכנון ובקרה על התקציב של אסטרטגית השיווק הדיגיטלית, ניתוח דאטה והצבת KPI's. זאת, לצד הובלת פרויקטים ומהלכי תוכן ושיווק בזירות הדיגיטליות, טיפוח תרבות דיגיטלית בארגון , ויצירת מסעות לקוח וחווית משתמש. התפקיד כולל: • תכנון, בנייה והוצאה לפועל של קמפיינים ממומנים, תוך התוויית אסטרטגיה פרסומית, בניית פאנל ,360 סגמנטציה לקהלי היעד השונים, הגדרת KPI's, מדידה, הפקת תובנות לאופטימיזציה שוטפת של ביצועים וניתוח דו"חות תקופתיים. • ניטור, אנליזה ואופטימיזציה של הדאטה בפעילות השוטפת בפלטפורמות השונות. ניתוח התנהגות משתמשים וזיהוי מגמות ליצירת המלצות לאופטימיזציה בכלים דיגיטליים B/A, ( Heat Maps ,Google Analytics-GA4 Testing ). • יצירה וניהול מסעות לקוח וחווית משתמש, עבודה עם מערכות Automation Marketing. • ייזום וניהול פרויקטים שיווקיים ודיגיטליים.
דרישות:
• תואר ראשון - חובה. תואר באוניברסיטת רייכמן - יתרון משמעותי • ניסיון מעשי במערכות מדידה ואנליזה: גוגל אנליטיקס, BI • ניסיון עם מערכות הפרסום השונות: PPC ,SEO, ,Adwards Google, אאוטבריין/ טאבולה META, לינקדאין - חובה • יכולות ביטוי וניסוח גבוהות בכתב בעברית ובאנגלית – חובה • הובלת תהליכים דיגיטליים חוצי ארגון כדוגמת Automation Marketing - יתרון • ניסיון מוכח בניהול וביצירת קמפיינים בערוצי המדיה השונים מבוססי ביצועים • היכרות עם עולם המדידה והאנליזה: Analytics Google • הבנה שיווקית רחבה וחשיבה יצירתית • תשוקה וסקרנות לגילוי מערכות, פלטפורמות וכלים חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-467
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
global software company which develops and successfully operates a leading online trading platform. We focus on technology and a targeted online marketing strategy, with a product which has millions of users worldwide! We are seeking a results-driven and experienced Online Marketing Mobile Manager with a solid background in the Forex industry to lead our mobile marketing initiatives. The ideal candidate will have a deep understanding of digital acquisition strategies, mobile user behaviour, and performance marketing channels tailored to mobile platforms. This role is key to driving user acquisition, activation, and retention through mobile marketing campaigns across multiple geographies.
דרישות:
Requirements: 2+ years of hands-on experience in mobile performance marketing, specifically within the Forex, CFD, or online trading industry. Proven success in managing user acquisition budgets and delivering measurable results. Strong analytical skills and experience with mobile attribution platforms (e.g., AppsFlyer, Adjust). Expertise in Google UAC, Meta Ads, programmatic buying, and mobile display advertising. Familiarity with compliance and regulatory considerations in financial advertising. Fluent in English; additional languages are a plus.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
702310
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
סוכנות דיגיטל מתקדמת ופורצת דרך מחפשת מנהל/ת קמפיינים מוכשר/ת להצטרפות לנבחרת המובילה שלנו. התפקיד כולל : -ניהול מקיף של קמפיינים מבוססי תוצאות לפלטפורמות Meta ו-Google Ads, תוך עבודה מול מגוון לקוחות בו זמנית. -עבודה ישירות עם הלקוחות- שיחות שוטפות, דיווחים, ניתוח נתונים ושיקוף תוצאות. -אופטימיזציה שוטפת ומעקב ברמת ביצועים גבוהה. ניהול המשימות יתבצע באמצעות Monday ו-Trello, ותוכנית הקמפיינים תיבנה בהתאם לצרכי הלקוחות שלנו. המשרה ממוקמת באזור גוש דן ומוצעת כהעסקה מלאה, חמישה ימים בשבוע. תנאים מצוינים יינתנו למתאימים.
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודה בסוכנות דיגיטל – חובה. - שליטה מעשית ב-Google Ads וב-Meta – חובה. - ניסיון בניתוח נתונים ושימוש ב-Google Analytics ו-Google Tag Manager – חובה. - שליטה באנגלית ברמה גבוהה – חובה. - היכרות עם מערכות אוטומציה שיווקית – יתרון. - גישה שירותית וראייה שיווקית רחבה. - יכולת ניהול עצמי, סדר ויכולת לשימת לב לפרטים. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
818240
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Since 1978 ODIS is a global leader in water treatment solutions. ODIS develop design, manufacture and operate water and wastewater treatment plants for various industries, municipalities, and agricultural sectors. In this role - MarCom & Digital Manager, you will be responsible for creating and implementing marketing strategies and initiatives to promote the company’s products and services. The role is ideal for a dynamic and experienced marketing professional with deep expertise in digital marketing for B2B independently while being a strong team player.
דרישות:
+5 years of experience in digital marketing for a global B2B company High proficiency in English – both written and verbal – is a must Strong content writing skills. Proven experience in planning, organizing, and executing global exhibitions and events – a must. Strong project management skills, organizational abilities, and attention to detail. Ability to thrive in a fast-paced environment and meet deadlines. Proficiency in digital tools such as WordPress, PowerPoint, and other related tools. Creativity and the ability to think outside the box.A self-motivated, fast learner with a passion for continuous improvement. Bachelor’s degree or higher in Marketing, communications, or a related discipline required.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00018
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בתחום הביוטי דרוש/ה מנהל/ת שיווק. התפקיד כולל: ניהול ישיר של מנהלי/מנהלות מותג בחברה. בנייה, יישום והוצאה לפועל של תכנית עבודה ואסטרטגיה שיווקית למותגי החברה בקטגוריות שונות. הובלת פעילויות פרסום, קמפיינים ומיתוג. אחריות על עולם התוכן של המותגים, ביצוע מחקרי שוק. מדידה של יעדי מכירה, הכנה, מעקב וניהול דו"חות מכירה של המותגים. עבודה עם ספקים בינ״ל (התנהלות באנגלית)
דרישות:
ניסיון משמעותי בניהול שיווק ובעבודה עם מותגים בינלאומיים - חובה. ניסיון בעולמות FMCG ועבודה בשוק הקמעונאות הישראלי - חובה. ניסיון קודם בניהול עובדים/צוות - חובה. ניסיון קודם בעבודה במשרד פרסום - חובה. דיבור, קריאה וכתיבה באנגלית ברמה גבוהה - חובה ניסיון קודם בבניית תוכניות שיווק, ניהול תקציב, ניהול תמחיר - חובה. שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על PP, בנייה של מצגות ויכולת פרזנטטיבית גבוהה- חובה ידע ושליטה טובה ב-Excel- חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4268
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סוכנות דיגיטל מתקדמת ופורצת דרך מחפשת מנהל/ת קמפיינים מוכשר/ת להצטרפות לנבחרת המובילה שלנו. התפקיד כולל : -ניהול מקיף של קמפיינים מבוססי תוצאות לפלטפורמות Meta ו-Google Ads, תוך עבודה מול מגוון לקוחות בו זמנית. -עבודה ישירות עם הלקוחות-צשיחות שוטפות, דיווחים, ניתוח נתונים ושיקוף תוצאות. -אופטימיזציה שוטפת ומעקב ברמת ביצועים גבוהה. ניהול המשימות יתבצע באמצעות Monday ו-Trello, ותוכנית הקמפיינים תיבנה בהתאם לצרכי הלקוחות שלנו. המשרה ממוקמת באזור גוש דן ומוצעת כהעסקה מלאה, חמישה ימים בשבוע. תנאים מצוינים יינתנו למתאימים.
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודה בסוכנות דיגיטל – חובה. - שליטה מעשית ב-Google Ads וב-Meta – חובה. - ניסיון בניתוח נתונים ושימוש ב-Google Analytics ו-Google Tag Manager – חובה. - שליטה באנגלית ברמה גבוהה – חובה. - היכרות עם מערכות אוטומציה שיווקית – יתרון. - גישה שירותית וראייה שיווקית רחבה. - יכולת ניהול עצמי, סדר ויכולת לשימת לב לפרטים. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
818240
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת לוטם, חברה ותיקה ומובילה בתחום הייעוץ הארגוני דרוש.ה רפרנט.ית שיווק. - אחריות על החומרים השיווקיים של החברה (יצירת תוכן, קידום, הפקה וכתיבה).
- ניהול ותחזוקה של אתר החברה ועמודי הרשתות החברתיות.
- עבודה מרובת ממשקים עם מחלקות שונות בחברה לרבות עבודה מול הנהלה בכירה.
- עניין וסקרנות לעולמות הייעוץ הארגוני והעשייה של לוטם.
- מעורבות בכתיבת האסטרטגיה השיווקית של החברה.
- סיוע בבניית תוכנית שיווק שנתית וגאנטים חודשיים והוצאתם לפועל.
- תכנון ובקרה של תקציב השיווק.
- ניתוח ובקרה על מדדים וביצוע שיפור מתמיד של הנוכחות הדיגיטלית.
דרישות:
- ניסיון של 2-3 שנים בתחום השיווק- חובה
- ניסיון ביצירת אסטרטגיית שיווקית ובכתיבת תוכן שיווקי - חובה.
- אוריינטציה והיכרות עם עולמות הייעוץ הארגוני- חובה.
- ניסיון מעשי בניהול עמודי סושיאל פייסבוק/אינסטגרם/לינקדאין - חובה.
- ניסיון בעבודה עם תוכנות עריכה- יתרון.
- יצירתיות, ראש גדול ויכולת להציע רעיונות חדשניים ולהוביל יוזמות.
- כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות.
- כישורי ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה.
- אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, כתיבה ודיבור.
- שליטה מעולה בתוכנות אופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|