תיאור תפקיד:
- מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.
- ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.
- ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.
- איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.
- מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.
- עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
- שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.
- השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.
- דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
553742
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- תמיכה טלפונית לנציגי ומנהלי המוקד בהיבט המקצועי בכלל מוקדי מכירות ואשראי
- מתן סיוע במטרה להגדיל את כמויות המכירה והאשראי תוך שמירה על האיכות
- ביצוע שיחות מנהל ומתן מענה לשיחות אסקלציה עם לקוחות
- ניהול ממשקים עם מחלקות החברה השונות
- ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה חדשים
- ביצוע חניכות, הדרכות ותדריכים
דרישות:
- ניסיון ממוקדי שירות ומכירות- יתרון משמעותי
- גמישות ואפשרות לביצוע שעות נוספות
- יוזמה / ראש גדול / חשיבה מערכתית
- היכרות עם מערכות תומכות שירות
- כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
- יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ
- תודעת שירות גבוהה, מסירות ואחריות אישית
- ידע ב-Excel והכנת מצגות - יתרון
- זמינות למינימום 2 משמרות ערב בשבוע + שישי לסירוגין על פי צורך
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות
קוד משרה:
JB-26556
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש מנהל/ת למחלקת שירות הלקוחות במסגרת התפקיד, ניהול צוות של כ-20 עובדים בליווי אחמ"ש טיפול בפניות מורכבות טיפול בזמינות ושיבוץ, משמעת ותפעול המוקד סיוע בגיוס עובדים עבודה שוטפת מול שאר המכירות והשיווק כפיפות ישירה לסמנכ"ל שירות ומכירות
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מוקד שירות לקוחות – חובה ניסיון בהדרכות – יתרון גדול יחסי אנוש מעולים, ראש גדול ואחריות אישית יכולות ניהול מספר משימות במקביל ובאופן תכוף
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4675
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
נטלי היא לא מקום עבודה סטנדרטי. כאן עוסקים בהצלת חיים ובשיפור איכות החיים של א.נשים מבוגרים. אנחנו חברה גדולה שלוקחת הכל ללב – ובעיקר את הלקוחות שלנו. אם גם אתם כאלה – אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לצוות חם וחדור מוטיבציה שמוכוון לעשות טוב. מה תעשו בעבודה? · תסייעו ללקוחות להפיק את המקסימום מהשירותים של נטלי · תעניקו מענה אדיב ומקצועי לפניות בנושאים טכניים, שירותיים ואחרים · תעסקו בתפעול: עדכון פרטים, תשלומים וחשבוניות, עבודה מול צוותי החברה איך זה לעבוד בנטלי? · סיפוק, שליחות ועשיית טוב! · משרה גמישה ברמת גן: מלאה / חלקית / משמרות · נגישות לתחבורה ציבורית, כולל רכבת · הכשרה מקצועית על חשבון החברה · שכר מעולה ותמריצים · עמדת עבודה אישית קבועה · קליטה כעובדי נטלי מהיום הראשון · אופק מקצועי ואפשרויות קידום מגוונות בחברה · בנטלי גיל הוא רק מספר, וניסיון חיים הוא יקר ערך! שמחים לקבל מועמדים מכלל הגילים והרקעים
דרישות:
· תודעת שירות גבוהה - סבלנות לעבודה עם אוכלוסייה מבוגרת · יחסי אנוש מעולים · יכולת עבודה בצוות · עבודה מול מערכות ממוחשבות · שליטה מלאה בעברית קרוא וכתוב, שפות נוספות - יתרון המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00302
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ ,אחריות לעמידה ביעדי זמינות ,אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת ,מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים ,קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים היקף ושעות עבודה: משרה מלאה: א-ה משמרות 7:00-16:00 / 10:00-19:00 ימי שישי לסרוגין 07:00-13:00 יתכנו כוננות תורנות ערב בין השעות 19 עד 21 (זמינות טלפונית ) שכר: שעתי 45 ₪ לשעה , כוננות 60 שח לשעה +תמריץ חודשי 700-1000 ₪ על עמידה ביעדים נסיעות – הגעה עצמאית – עד 500 שח החזר נסיעות
דרישות:
ניסיון כאחראי/ת משמרת/ בכיר/ה במוקד טלפוני - חובה שליטה טובה במערכות ממוחשבות, בפרט אקסל - יתרון משמעותי יכולת התנהלות במצבי לחץ ואל מול ריבוי משימות ראייה מערכתית אסרטיביות ויכולת הנעת ממשקים יוזמה ואחריות אישית גבוהה תודעת שירות גבוהה מיידי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה, דרוש/ה נציג/ת שימור לקוחות מקצועי/ת, בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויכולת שימור. שעות עבודה 8:00-16:00 ללא ימי שישי. המשרה ברמת גן, בקרבת תחנת הרכבת. שכר מעולה !
דרישות:
סובלנות, אדיבות, ויכולת הקשבה והבנה. שירותיות ברמה גבוהה. ניסיון קודם בשימור, מינימום שנה - חובה. דובר/ת רוסית - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00295
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למוקד תאום פגישות של רשת אסתטיקה רפואית דרוש/ה אחראי/ת משמרת. מתאים למועמדים/ות שעשו לפחות תפקיד אחד של ניהול צוות אנחנו מחפשים מועמד/ת בעלת יכול הנעת עובדים, עמידה ביעדים, יכולת מכירתית, אסרטיביות, וגישה טובה עם אנשים. עבודה במשמרות בוקר+ערב, שישי לסירוגין תנאים טובים ושכר מתגמל מובטחים למתאימ/ה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות - חובה ניסיון במכירות - חובה עבודה במשמרות - חובה, בוקר, ערב ושישי לסירוגין
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
|
תיאור תפקיד:
הצטרף לצוות שירות מנצח בסביבת עבודה מעצימה ומלמדת! קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת משמרת במרכז השירות לעובד! תיאור התפקיד : תפעול והובלת צוות העובדים במהלך המשמרת. בקרה על תהליכי עבודה: תקינות בהיבט מקצועי ותהליכי עמידה ביעדי המרכז (SLA וKPIS) מתן מענה מקצועי ואיכותי לעובדי החברה בנושאי שכר, רווחה, נוכחות ומשאבי אנוש. טיפול בפניות מורכבות בתחום השכר / נוכחות עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים בתחום משאבי האנוש. חודשיים/3 חודשים ראשונים – התחלה בתפקיד נציג/ה ע"מ להכיר ולשלוט בחומר המקצועי. *המשרה ממוקמת בראשון לציון*
דרישות:
ניסיון מוכח בתפקיד ניהולי / אחראי משמרת בעולם המוקדים / משאבי אנוש יתרון להיכרות עם עולם השכר / משאבי אנוש יכולת עבודה עצמית ועבודת צוות לויאלות, מסירות, טיפול במשימה מקצה לקצה, הגדלת ראש, יוזמה תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצויינים מה אנחנו מציעים: הזדמנות נדירה להצטרף לחברה מובילה במשק!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מעולה לקריירה ניהולית בשירות לקוחות! אנחנו מחפשים אחמ"ש/ית שירות לקוחות עם אנרגיות טובות, ניסיון מוכח ורצון להוביל צוות להצלחה מיקום: מגדלי BSR, בני ברק שעות עבודה: א'-ה' 08:30–17:00 (ללא שישי!) שכר גלובאלי גבוה מה בתפקיד? ניהול משמרת שוטף של צוות קטן של נציגי צ'אט ביצוע שיחות מנהל חניכה והובלת עובדים חדשים עבודה דינמית בסביבה מקצועית ותומכת
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות – חובה ניסיון כאחמ"ש/ית – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
206008
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
חברה ותיקה ומובילה ביבוא ושיווק מוצרי פרימיום למטבח ולחדר האמבטיה, עם יותר מ־40 שנות ניסיון, חדשנות מתמדת ואיכות ללא פשרות, מחפשת אחמ"ש / מנהל/ת משמרת להצטרפות למוקד השירות בצמיחה. מיקום העבודה : קריית ביאליק – שד' חן 9 שעות עבודה : משרה מלאה: א’-ה’ 08:00–16:30 ימי שישי לסירוגין: 08:00–12:30 אין גמישות בשעות ובימי המשרה
דרישות:
ניהול משמרת – חלוקת משימות שוטפות ובקרה תמיכה מקצועית לנציגות השירות כולל משובים און ליין ממשק ומענה לגורמים פנים ארגוניים שיפור והטמעת תהליכי עבודה בצוות מעקב ובקרת מדדים ויעדים טיפול בדוחות ביצוע שיחות מנהל קו ראשון ומתן גיבוי בעת הצורך אחריות על ביצוע כלל המשימות של צוות הנציגות דרישות התפקיד : ניסיון של לפחות שנתיים במוקד שירות כאחמ"ש / מנהל צוות ניסיון במתן שירות יכולת עבודה בריבוי משימות ובתעדוף יכולת לרתום ולחבר כפופים ברמה אישית ומקצועית יצירתיות וחשיבה במתן פתרונות בזמן אמת יחסי אנוש ותקשורת בינאישית מצוינים תודעת שירות גבוהה שליטה טובה ביישומי Office יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4476
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ אחריות לעמידה ביעדי זמינות אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים
דרישות:
ניסיון כנציג/ת שירות במוקד טלפוני – חובה ניסיון כנציג/ה בכיר/ה או אחמ"ש במוקד טלפוני - יתרון משמעותי שליטה טובה במערכות ממוחשבות, בפרט אקסל - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-441
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|