תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה מצליחה וקטנה בבני ברק דרוש/ה רכז/ת בילינג לקוחות ביתיים אחריות על הפקה ובקרת חיובי לקוחות תוך שימוש במערכת בילינג, דו"חות וקבצי אקסל עבודה מול השתפ"ים בנושא ניוד לקוחות, התחשבנות ומידע על צרכני החברה והשתפ"ים עבודה מול מנהל המערכת בנושאי התחשבנות, הפקת דוחות ניתוח נתונים. משרה מלאה ( יום עבודה קבוע מהבית)
דרישות:
נסיון עב' בבילינג ,ERP וכיו"ב הכרת אקסל ברמת נוסחאות כוללVL00kup Pivot
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00355
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה חלקית - 5 שעות ביום, 5 ימים בשבוע! עבודה תחת מנה"ח ראשית. ביצוע תהליך כולל של גבייה מול לקוחות באמצעות תכתובות שיחות העברת נתונים הוצאת מכתבי התראה והפעלת טיפול משפטי במידת הצורך
דרישות:
2-5 שנות ניסיון בתחום גבייה - חובה תעודת הנה"ח - יתרון אקסל ברמה טובה מאוד
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכזת גבייה ולקוחות.- השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
- התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ
- ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
- העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב, ירושלים, באר שבע, נוף הגליל וחיפה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
- יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
- ניסיון של כשנה - יתרון
- ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
- היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00475
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
איש/אשת גבייה מיקום: פתח תקווה היקף משרה: מלאה סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון Workforce Management, ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת, הכוללים חומרה ותוכנה לניהול כולל של דיווח נוכחות, משאבי אנוש, שכר, בקרת כניסה, מערכות צפייה והקלטה. סינאל מלל פייוויי הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתא, בעלת תקני איכות בינלאומיים CE, UL, ISO-9001, SAS-70. החברה מורשית התממשקות למערכות SAP ו- IBM והוסמכה על ידי מיקרוסופט כ- Gold Partner והינה שותף עסקי ומפיץ מורשה של חברת .Oracle תיאור תפקיד: אחריות על תהליך הגבייה מלקוחות החברה, כולל מעקב שוטף אחרי חובות פתוחים, תקשורת עם לקוחות, טיפול בהתנגדויות ומתן מענה מקצועי תוך שמירה על מערכת יחסים תקינה עם הלקוח. תחומי אחריות עיקריים: טיפול בגבייה שוטפת מלקוחות עסקיים ביצוע מעקב אחר חובות פתוחים ודיווח שוטף ביצוע שיחות טלפוניות ללקוחות והפצת תזכורות/מכתבים טיפול בהתאמות כרטיסי לקוחות עבודה שוטפת מול צוות הנהלת החשבונות והסחר סיוע בהכנת דוחות גבייה ודוחות גיול לקוחות
דרישות:
דרישות התפקיד:ניסיון קודם בגבייה – חובה (לפחות שנה) ניסיון עבודה עם מערכות ERP – יתרון (עדיפות ל-SAP/פריוריטי) שליטה טובה באקסל תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות, יכולת ניהול מו"מ סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00057
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רפרנט/ית גבייה: ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה. ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה. עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות. - השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
- התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
- העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בבאר שבע, נוף הגליל וחיפה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
- יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
- ניסיון של כשנה - יתרון
- ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
- היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
D7.A54
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
1. מתן מענה שירותי, מקצועי ואדיב ללקוחות העירייה בתחום החיוב, גבייה ואכיפה, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. קבלת תשלומים וביצוע פעולות חשבונאיות בתיקי החייבים, בהתאם לסמכויות המוגדרות באגף. 3. מתן מענה וקבלת פניות של לקוחות העירייה בכל ערוצי התקשורת השונים, הזנת נתוני הטיפול במערכת הממוחשבת ומעקב אחר פניות פתוחות. 4. התעדכנות בהודעות, רישום, דיווח ובקרה בנוגע לנושאים פתוחים בתחילת ובסיום כל משמרת ודיווח לממונה על פניות ואירועים חריגים. 5. השתתפות בישיבות, בתדריכים, בהכשרות וכד'. 6. סיוע בניהול המשמרת ובטיפול בפניות מורכבות לפי הצורך. 7. חניכה הנחיה וליווי מקצועי של צוות השירות לפי הצורך. 8. הובלה, קידום וליווי משימות ונושאים רוחביים במוקד הגבייה. 9. ביצוע תחכימים, למידה והפקת לקחים מפניות חוזרות ומפניות שלא טופלו והצגתם להנהלה. 10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תעודת בגרות מלאה. 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
56ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה ברמת גן (מגדלי בסר) דרוש/ה נציג/ת גביה תיאור התפקיד: גביית כספים - עבודה מול לקוחות עסקיים. מעקב גבייה שוטפת. התאמות כרטיסים ניהול אובליגו. מתן מענה שוטף ללקוחות ולממשקים פנימיים, בנושאי כספים וגבייה שכר: 13,000 ש"ח
דרישות:
ניסיון בגבייה כשנה לפחות. מנהל /ת חשבונות סוג 2 או 3- יתרון שליטה באקסל. אנגלית ברמה טובה מאד. יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות ודייקנות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3166
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה הממוקמת בתל אביב (סמוך לרכבת) דרוש/ה אחראי/ת גבייה ותשלומים. התפקיד כולל: הפקת חשבוניות גבייה, מעקב ובקרה אחר סטטוס תשלומים, הפקת דוחות, מעקב גבייה ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה, ניהול, מנהל עסקים - יתרון תעודת הנהלת חשבונות - יתרון ניסיון בהפקת חשבוניות/גבייה/הנהלת חשבונות שליטה בחשבשבת אקסל ברמה טובה יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
614518
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד גדול ומוכר מגייס מנהל/ת מערך גיוס ניהול צוות של 2 עובדים במחלקה עבודה בצמוד למנהלת הכספים ניהול תחום הגבייה- אחריות על תחום הגבייה, מעקב אחר דוחות גיול, עבודה מול שותפים- תמונת מצב חובות, פערים, דוחות שוטפים.
דרישות:
ניסיון בניהול גבייה בארגון / משרד עו"ד- חובה אקסל ברמה טובה- חובה ניסיון ניהולי- יתרון משמעותי! תואר פיננסי- יתרון ניסיון כלכלי- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
202194
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה וידועה בקיבוץ יקום מחפשת מנהל/ת חשבונות עד מאזן . זו ההזדמנות להיכנס לתפקיד מעניין ומפתח בחברה גדולה לתפקיד מעניין עם שכר גבוה! מחפשים מישהו/י לביצוע התאמות ספקים, לקוחות ובנקים, סיוע בטיוב נתונים ובפרויקטים של מערכת ERP, וגיבוי להנה"ח ראשית.
דרישות:
* תעודת הנה"ח סוג 3 מדופלם/ת – חובה. * 4 שנות ניסיון בהנה"ח עד מאזן – חובה. * שליטה ברמה גבוהה ב-Excel וביישומי Office- חובה. * יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ועבודת צוות. * יכולת הובלת משימות ולמידה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13901
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
התחל קריירה באלקטרה ותהיה חלק מהעוצמה שלנו – הצטרף/י לצוות שלנו ותהיה חלק משמעותי מהשגת היעדים שלנו! קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה תיאור התפקיד : הוצאת חיובי לקוח מבוססי קריאות שרות והצעות מחיר עפ"י צורך. מעקב ובקרה עד קבלת הזמנות מלקוחות. עבודה מול פורטלים שונים כמו ניפנדו, מרכבה סטורנקסט וכד'. טיפול בפניות לקוח לקבלת זיכויים/שינוי שם וכד'. טיפול בפתיחת לקוחות חדשים. ותפקידי אדמינסטרציה שונים. אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש. תפקיד יחיד המרכז את תחום החשבוניות במחלקת השרות. ימים ושעות: א'-ה' בשעות 08:00-16:00 בקריית שדה התעופה.
דרישות:
ניסיון בהפקת חשבוניות - חובה! רקע בהנהלת חשבונות – יתרון עבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון משמעותי ניסון בתפקיד דומה – חובה אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17547
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר! עבודה עצמאית ותנאים מעולים כעובד.ת חברה מהיום ה- 1!פרמיות מטורפות, יום עבודה מהבית, ארוחה במסעדה ובבית הקפה של כאל, חופשות ואירועים, אפשרויות קידום, מתנות שוות בחגים ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר, וכל זה במרחק 2 דקות הליכה בלבד מהרכבת הקלה! איך יראה היום שלך?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גביה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה!
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26540
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה הממוקמת בתל אביב (סמוך לרכבת) דרוש/ה בהקדם רפרנט/ית כספים. התפקיד כולל: הפקת חשבוניות תשלום, הפקת חשבוניות גביה, גבייה מארגונים, מעקב ובקרת קבלות, הפקת דוחות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים ועוד - יתרון הכשרת הנהלת חשבונות - יתרון אקסל ברמה גבוהה ניסיון בחשבשבת ניסיון בהפקת חשבוניות, בגבייה ובהנה"ח. דיוק, סדר וארגון נכונות לעבודה במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01223
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|