תיאור תפקיד:
חברת אורמקו משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציעה פתרונות אורתודנטיים חדשניים למטופלים בישראל וברחבי העולם. אנו מחפשים רפרנט/ית שירות ואמינסטרציה זמני +אופציה להמשך. מדובר בחברה ותיקה מאוד שנמצאת בצמיחה ומחפשת תפקיד שמשלב מספר יכולות. התפקיד כולל: תמיכה בצוות שירות הלקוחות של אורמקו ישראל, מתן שירות לקוחות ללקוחות אורמקו ישראל. ניהול מלאי: מלאי / קבלה / הזמנות ליד אורמקו BV. ניהול הזמנות מרכזי: איסוף ואריזה, חיוב, שליחת דואר. ניהול תיקי Spark: חיוב תיקי Spark. מעקב אחר חשבוניות ושליחת הודעות ללקוחות עם דוחות. גביית חובות: הבנת תהליך גביית חובות מלקוחות. תמיכה בצד השיווקי עבור קורסים/כנסים.
דרישות:
· כישורי תקשורת מעולים. · חוש ארגון. ניסיון מוכח או הבנה חזקה של תהליכי גביית חובות וחשבונות. נוחות בשימוש בתוכנות משרדיות (למשל, Excel, Word, תוכנות דוא"ל); ניסיון עם מערכות ERP - יתרון יכולת לעבוד באופן עצמאי, לתעדף משימות ולעמוד בלוחות זמנים כישורים קריטיים/ידע טכני: · שליטה שוטפת באנגלית, עברית וצרפתית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת אשראי גדולה במרכז הארץ דרושים/ות נציגי/ות גבייה למוקד מקצועי עם אווירה צעירה ודינאמית. מה כולל התפקיד?שיחות נכנסות ויוצאות ללקוחות טיפול בהחזרי חוב וניהול תהליך גבייה עבודה מול ממשקים ומערכות פנימיות משרה מלאה-עבודה במשמרות. גמישות למשרות הורה ולסטודנטים!!!! למה כדאי להצטרף?בסיס מתגמל+ בונוסים גבוהים במיוחד מענקי התמדה שווים! הגנת שכר הכשרה מקצועית עלינו תנאים מצוינים מהיום הראשון סביבת עבודה צעירה ותוססת ארוחות מסובסדות מסלול קידום מקצועי ואישי ימי גיבוש, ערבי צוות ,פעילויות רווחה ועוד תנאים שווים
דרישות:
אין צורך בניסיון קודם!מחפש/ת להשתלב בעולם הפיננסי, עם אופק יציב וסביבת עבודה נעימה? שלח/י קורות חיים והצטרף/י לצוות מנצח!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
2000967 ישראכרט
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות. - השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
- התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
- העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב או ירושלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
- יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
- ניסיון של כשנה - יתרון
- ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
- היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
D7.A54
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה הממוקמת בתל אביב דרוש/ה רפרנט/ית כספים. התפקיד כולל: אחריות על תפעול מערך התשלומים והגביה בעמותה, הפקת חשבוניות, גבייה, מעקב ובקרה אחר סטטוס תשלומים וחייבים, הפקת דוחות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים וכדו' - יתרון הכשרת הנה"ח - יתרון שליטה בחשבשבת ניסיון תפעולי בהיבטי כספים ניסיון בגבייה/הנה"ח אקסל ברמה טובה יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
614518
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מעקב אחר חובות פתוחים טיפול שוטף בגבייה תשלומים מלקוחות החברה ביצוע שיחות יזומות לצורך תיאום וסגירת תשלומים. הקלדת נתונים ומעקב אחר התחייבויות. העבודה בכפיפות למנהלת מחלקת גבייה
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה - יתרון משמעותי (עדיפות לניסיון מתחום הקמעונאות) עד שנתיים שליטה מלאה באופיס ואקסל ניסיון בעבודה עם לקוחות עסקיים - יתרון משמעותי היכרות מערכות ממוחשבות בדגש על פריוריטי- יתרון משמעותי כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב יחסי אנוש טובים יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. העבודה במודיעין במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
852
אזור:
מרכז - מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.
Key Roles and Responsibilities Manage AR, invoicing, and deposits. Upload and reconcile bank and credit card transactions. Perform reconciliations and record intercompany transactions Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues Support other bookkeepers with more complex financial questions Perform monthly, quarterly and annual closing procedures Contribute to improving and standardizing finance processes Performing other duties and ad-hoc special projects Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements: 4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area) Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage) Strong Excel skills Professional English (written and spoken) Experience with ERP systems Strong attention to detail and accuracy Collaborative, team-player mindset with good communication skills Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
539136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה בתחום שירות המעליות דרוש/ה רכז/ת גבייה מקצועי/ת ואיכותי/ת, לתפקיד משמעותי המשלב אחריות, שירותיות ויכולת הנעה לעמידה ביעדים. מה בתפקיד? טיפול מלא בתהליך הגבייה מול לקוחות החברה אחריות על רישום, בקרה ותיעוד תהליכי הגבייה עמידה ביעדי גבייה חודשיים עבודה שוטפת מול גורמים פנים־ארגוניים טיפול במשימות נוספות לפי צרכי המחלקה שעות העבודה: משרה מלאה, ימים א’-ה’ בכפר סבא שעות עבודה נוחות 8:00-16:30 קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה- חובה הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות שליטה באקסל היכרות עם מערכת Priority- יתרון משמעותי יחסי אנוש מעולים ושירותיות גבוהה יכולת עבודה בצוות עבודה יעילה תחת לחץ נכונות ללמוד ולהתפתח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה לשירותי רפואה דחופה דרוש /ה נציג /ת גבייה ובק אופיס התפקיד כולל: טיפול בלקוחות החברה, הפקת חשבוניות, הקלדת עסקאות . שיחות עם לקוחות לגבי חובות/תשלום. שעות עבודה: ימים א-ה בין השעות 08:00-16:00. גישה נוחה לתחבורה ציבורית ורכבות. שכר שעתי +בונוסים משרה מיידית! קליטה מיידית לחברה! עבודה ברמת גן.
דרישות:
יתרון-ניסיון בגבייה יכולת טובה להשתלב בצוות. בעל /ת מוסר עבודה גבוה. יכולת למידה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות ותפעול לארגון ברמת גן התפקיד כולל : גבייה ואישור חשבוניות, אחריות על קופה, עבודה שוטפת בכל מה מתנהל במשרד (פרמיות והזרמת עמלות של סוכנים, תשלומים לספקים, שמאים, סוקרים), ניהול ומעקב אחר תביעות, שיוך לקופות, עבודה מול חו"ל. תנאים: משרה מלאה- 8 שעות (8:00-16:00/9:00-17:00) שכר יקבע בהתאם לניסיון קליטה ישירה לסוכנות
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2 חובה ניסיון מסוכנות/חברת ביטוח דייקנות ויסודיות אנגלית ברמה טובה מאד תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה ראש/ת צוות גבייה לתפקיד מאתגר הכולל הובלה מקצועית של צוות, אחריות על עמידה ביעדי גבייה ושיפור תהליכים. מיקום המשרה - אזור השרון. תיאור התפקיד: - בקרה ומעקב שוטף אחר אפקטיביות הגבייה ועמידה ביעדים
- תמיכה מקצועית, חניכה ופיתוח של צוות הגבייה למצוינות תפעולית
- תעדוף משימות וניהול עומסים בצוות
- טיפול וסיוע בחובות מורכבים,
- ניתוח דוחות ונתוני גבייה, זיהוי סיכונים והצעת פתרונות
- שיפור וטיוב תהליכי העבודה
- הנעת גורמים פנימיים לפעולה מול לקוחות מאחרים
- הסלמה וטיפול ברמות חוב המצריכות מעורבות נוספת
דרישות:
- ניסיון של 2–4 שנים בתפקיד דומה – יתרון משמעותי מחברה גדולה או מארגון רב-חברות
- ניסיון כולל של לפחות 4+ שנים בגבייה עסקית – חובה
- שליטה ב-Excel ומערכות ERP - חובה
- יכולת הובלה מקצועית והנעת עובדים לעמידה ביעדים
- תקשורת בינאישית גבוהה ואסרטיביות
- עמידות בעבודה תחת לחץ וסביבה משתנה
- יכולת ניהול מו"מ ותקשורת עם ספקים ולקוחות
- יוזמה וחתירה לתוצאות
- ראייה תהליכית ויכולת לשיפור מתמיד
- משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23918
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אמת דורקום מגייסת רכז.ת גבייה למחלקת הנהלת חשבונות במשרדי החברה בפתח תקווה! **תנאים מצוינים למתאימים, משרה התחלתית בתחום!** במסגרת התפקיד: -טיפול בגבייה מלקוחות ואחריות מקצה לקצה - גבייה יזומה והתנהלות שוטפת מלקוחות במיילים - הנפקת קבלות+ התאמות כרטיסי לקוח - מעקב שוטף אחר דוחות גיול חובות - ניהול ממשקים מול גורמי תפעול פנימיים בארגון
דרישות:
- תעודת הנה"ח סוג 1+2 – חובה - שליטה טובה באקסל ובמערכות ממוחשבות - אסרטיביות יחד עם שירותיות ברמה גבוהה - אחריות, חריצות ועמידה בלוחות זמנים - יכולת עבודה עצמאית - היכרות עם מערכת ERP פריוריטי – יתרון משמעותי - ניסיון בגבייה מלקוחות- יתרון - ניסיון בהתאמת לקוחות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1008
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
- עריכת חשבונות לקבלנים. - ביצוע גבייה ובקרת תשלומים מצטברים. - עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים כגון קבלנים ומנהלי פרויקטים. - עבודה מול דוח גיול. - קריאת כרטסת ותנועות יומן. נכונות למשרה מלאה ) 8:00-17:00 , ש''נ לפי הצורך( תנאים מעולים
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה תעודת הנהלת חשבונות – יתרון אקסל ברמה גבוהה - חובה. ניסיון על מערכת פריורטי - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
1437 ר-ב
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהלת חשבונות / גבייה למרכז שירות מוביל הממוקם בכפר קאסם. משרה מלאה בימים א’-ה’, בין השעות 08:00-17:00. התפקיד כולל:- פקודות יומן - התאמות - תנאים טובים יינתנו למתאים/ה!
דרישות:
- הנה"ח סוג 2/3 - מוסר עבודה גבוה מאוד - המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00037
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26541
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|