דרושים בתחום גבייה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 39 משרות עבודה בתחום גבייה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "גבייה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל תחום גביה, נציג גביה, מנהל חשבונות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ה בכיר.ה למחלקת גביה ובטחונות

נציג.ה בכיר.ה למחלקת גביה ובטחונות

קבוצת כלמוביל

21/11/2025

תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד:
להוות אוטוריטה מקצועית בתחום הגביה והביטחונות לצוות ולסייע למנהל בהבטחת זרימה אפקטיבית ויעילה של משימות המחלקה לאורך יום העבודה כולל ניתוח נתונים והצגתם.

איך יראה היום שלך:

מתן מענה לשאלות מקצועיות של עובדים במחלקה
ביצוע הדרכות מקצועיות וליווי החונכים בחניכה
ליווי צוות הגביה והביטחונות במהלך המשמרת על מנת לוודא עמידה ביעדים
ביצוע שיחות בכיר ללקוחות גביה ("אסקלציה ניהולית ראשונה")
הצפת נושאים לשיפור / אתגרים למנהל המחלקה בשוטף
אחריות על עדכון תכנים במערכת ניהול ידע ("אוטונומי")
אחריות על ביצוע בקרה תקופתית של נתוני הבטחונות
אחריות על בקרת תהליכים משפטיים מול משרדי עו"ד ונציג טיפול משפטי כולל הכנת
דוחות בקרה ודיווח.
גיבוי ניהולי למנהל המחלקה בהעדרו
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות הגביה של לפחות 3 שנים - חובה
שליטה גבוהה ב- EXCEL - חובה
ניסיון עבודה בצוות גביה בחברת מימון / משרד עו"ד בתחום הגביה - יתרון משמעותי
ניסיון / תעודה בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי
שליטה בשפות נוספות (אנגלית / ערבית / רוסית) - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4267
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת שירות לקוחות לחברה בדרום ת"א. 11,000 ש"ח

נציג/ת שירות לקוחות לחברה בדרום ת"א. 11,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

21/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה לשיווק מוצרי ניקיון דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות
התפקיד כולל:
- שירות לקוחות
- אדמיניסטרציה
- גבייה
היקף משרה - א עד ה, 8:00 עד 16:30
שכר - 11,000 ש"ח.
דרישות:
ידע וניסיון בפריורטי, סאפ או חשבשבת.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3356
אזור: מרכז - תל אביב
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית כספים לחברה הממוקמת בתל אביב

רפרנט/ית כספים לחברה הממוקמת בתל אביב

Brooks-Keret Financial Management Ltd

21/11/2025

תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה הממוקמת בתל אביב דרוש/ה רפרנט/ית כספים. התפקיד כולל: אחריות על תפעול מערך התשלומים והגביה בעמותה, הפקת חשבוניות, גבייה, מעקב ובקרה אחר סטטוס תשלומים וחייבים, הפקת דוחות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים וכדו' - יתרון
הכשרת הנה"ח - יתרון
שליטה בחשבשבת
ניסיון תפעולי בהיבטי כספים
ניסיון בגבייה/הנה"ח
אקסל ברמה טובה
יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 614518
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי.ת גבייה לחברה מובילה ויציבה במרכז

אחראי.ת גבייה לחברה מובילה ויציבה במרכז

מגייסת

21/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ויציבה בתחום התקשורת שממוקמת באזור המרכז דרוש/ה אחראי.ת גבייה לריכוז תהליכי הגבייה מלקוחות עסקיים בישראל תחומי אחריות:
ניהול ומעקב אחר הגבייה מתיק לקוחות בהיקף של כ 1M$ לחודש.
אישור הזמנות שירות/ציוד – ממשק שוטף מול מחלקת מכירות.
תקשורת שוטפת עם לקוחות החברה בכל נושא מערך הגבייה, משלוח חשבוניות, דוחות ייעודיים וכרטסת הנהלת חשבונות.
התאמות שוטפות מול הלקוחות וניהול כרטסות הלקוחות.
פגישות עבודה פרונטליות, שמירה על קשר רציף עם לקוחות החברה.
אפשרות ליום עבודה בשבוע מהבית
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה ללקוחות עסקיים - חובה
הכרות עם ממשק סטורנקסט, ניפנדו ופורטלים נוספים - חובה
ידע בהנהלת חשבונות - יתרון
היכרות עם Netsuite – יתרון
יכולת ניהול מו"מ, אסרטיביות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3270
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Senior Bookkeeper

Senior Bookkeeper

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

22/11/2025

תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.


Key Roles and Responsibilities
    Manage AR, invoicing, and deposits.
    Upload and reconcile bank and credit card transactions.
    Perform reconciliations and record intercompany transactions
    Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues
    Support other bookkeepers with more complex financial questions
    Perform monthly, quarterly and annual closing procedures
    Contribute to improving and standardizing finance processes
    Performing other duties and ad-hoc special projects
    Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements:
    4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area)
    Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage)
    Strong Excel skills
    Professional English (written and spoken)
    Experience with ERP systems
    Strong attention to detail and accuracy
    Collaborative, team-player mindset with good communication skills
    Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude
    Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 539136
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכזת גבייה ולקוחות

רכזת גבייה ולקוחות

Deloitte

21/11/2025

תיאור תפקיד:

Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכזת גבייה ולקוחות.
  • השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
  • התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ
  • ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
  • העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב, ירושלים, באר שבע, נוף הגליל וחיפה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
  • יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
  • ניסיון של כשנה - יתרון
  • ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
  • היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00475
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית בק אופיס

רפרנט/ית בק אופיס

פספורטכארד ישראל

21/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת פספורטכארד!
המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות.

מהות התפקיד:
השלמת/ עדכון פרטי תשלום מלקוחות מוסדיים ופרטיים.
עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל.
שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים.

מה אנחנו מציעים?
הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים.
עבודה בסביבה צעירה ודינאמית.
אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית.
בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים
יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל
יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות
אנגלית ברמה טובה - חובה
    שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00019
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת גבייה במדור שכר לימוד

רכז/ת גבייה במדור שכר לימוד

אורנים המכללה האקדמית לחינוך

21/11/2025

תיאור תפקיד:
· טיפול בגביית שכר לימוד ומעקב שוטף אחר יתרות חוב.
· עבודה מול רכזות מנהליות ומול מוסדות שונים.
· קבלת קהל ,מענה טלפוני ומענה בפורטל הסטודנטים.
· מתן שירות ומידע שוטף לסטודנטים בנושאים שונים
ממשקי עבודה מול: דיקן הסטודנטים, מנהל הפקולטות, מנהל הסטודנטים, מרכז קשת, מעונות ושיווק.
דרישות:
דרישות סף:
· הנה"ח סוג 2
· גישה שרותית וסבלנית.
· שליטה ביישומי מחשב -פריוריטי, אופיס , אקסל ברמה גבוהה.
· יכולת עבודה תחת לחץ.
· כושר ארגון, סדר ויסודיות ברמה גבוהה מאד.
· תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות.
· ראייה מערכתית וראש גדול.
· פתרונות יצירתיים -חשיבה מחוץ לקופסא .
יתרון משמעותי : הנה"ח סוג 3, ידע במערכות אקדמיות, ניסיון בתחום.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-178
אזור: צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות

מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות

מגייסת

21/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית משגשגת דרוש/ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן 
התפקיד כולל:
-ניתוח כרטסות ופקודות יומן.
-תחום ספקים: קליטת חשבוניות לרבות טיפול בתיקי ייבוא, וייצוא, הכנת תשלומים בהמחאות, מס"ב והעברות בנקאיות, הכנת דוחות רלוונטיים.
-קופה קטנה, החזרי הוצאות וקופות מזומנים
-רישום פקודות שכר
-בנקים: קליטת דפי בנק וביצוע התאמות, כרטיסי אשראי, דיווחים למע"מ ולמוסדות השונים
-רכוש קבוע: הקמת נכסים, חישובי פחת ורישום פקודות בספרים
תחום הנהלת חשבונות עד מאזן: ידע בהכנת ספרי הנהלת חשבונות לביקורת רו"ח. דהיינו, ניתוח יתרות, התאמות לאישורי יתרה, חתכים, התאמות נוספות.
החברה ממוקמת בתל אביב, קו רכבת.
שלושה ימים בשבוע עבודה מהבית. יומיים בשבוע עבודה במשרד.
דרישות:
מנהל /ת חשבונות סוג 3 / מדופלם
ניסיון של לפחות 3 שנים בהנהלת חשבונות עד מאזן בארגון.
ניסיון עבודה עם נטסוויט - יתרון משמעותי
יכולת אנליטית
אנגלית ברמה טובה- חובה
ניסיון בהתנהלות מול ספקים, רשויות מס ובנקים
ניסיון עבודה מול חול (ארהב) יתרון משמעותי
שליטה טובה מאוד באקסל
ניסיון בחשבות שכר יתרון משמעותי.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3297
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית אדמינסטרציה ושירות בחברה בינלאומית בתחום הרפואי

רפרנט/ית אדמינסטרציה ושירות בחברה בינלאומית בתחום הרפואי

אלפא ביו

21/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת אורמקו משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציעה פתרונות אורתודנטיים חדשניים למטופלים בישראל וברחבי העולם.
אנו מחפשים רפרנט/ית שירות  ואמינסטרציה זמני +אופציה להמשך.
מדובר בחברה ותיקה מאוד שנמצאת בצמיחה ומחפשת תפקיד שמשלב מספר יכולות.

התפקיד כולל:
תמיכה בצוות שירות הלקוחות של אורמקו ישראל, מתן שירות לקוחות ללקוחות אורמקו ישראל.
ניהול מלאי: מלאי / קבלה / הזמנות ליד אורמקו BV.
ניהול הזמנות מרכזי: איסוף ואריזה, חיוב, שליחת דואר.
ניהול תיקי Spark: חיוב תיקי Spark.
מעקב אחר חשבוניות ושליחת הודעות ללקוחות עם דוחות.
גביית חובות: הבנת תהליך גביית חובות מלקוחות.
תמיכה בצד השיווקי עבור קורסים/כנסים.
דרישות:
· כישורי תקשורת מעולים.
· חוש ארגון.
ניסיון מוכח או הבנה חזקה של תהליכי גביית חובות וחשבונות.
נוחות בשימוש בתוכנות משרדיות (למשל, Excel, Word, תוכנות דוא"ל); ניסיון עם מערכות ERP - יתרון
יכולת לעבוד באופן עצמאי, לתעדף משימות ולעמוד בלוחות זמנים
כישורים קריטיים/ידע טכני:
· שליטה שוטפת באנגלית, עברית וצרפתית - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00006
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת בילינג

רכז/ת בילינג

חברה דסקרטית

21/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה מצליחה וקטנה בבני ברק דרוש/ה
רכז/ת בילינג לקוחות ביתיים
אחריות על הפקה ובקרת חיובי לקוחות תוך שימוש במערכת בילינג,
דו"חות וקבצי אקסל
עבודה מול השתפ"ים בנושא ניוד לקוחות, התחשבנות ומידע על צרכני החברה והשתפ"ים
עבודה מול מנהל המערכת בנושאי התחשבנות, הפקת דוחות ניתוח נתונים.
משרה מלאה
( יום עבודה קבוע מהבית)
דרישות:
נסיון עב' בבילינג ,ERP וכיו"ב
הכרת אקסל ברמת נוסחאות כוללVL00kup Pivot
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00355
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת גבייה מנוסה

רכז/ת גבייה מנוסה

חברה דסקרטית

22/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גבייה מנוסה עם יכולת ניהול תהליכי גבייה יעילים ומתן פתרונות מותאמים אישית ללקוחות.

תיאור התפקיד:
  • טיפול שוטף במערך הגבייה של החברה כולל מעקב אחר חייבים, הוצאת חשבוניות וגביית תשלומים.
  • טיפול בלקוחות חייבים, ניהול משא ומתן לגביית חובות והסדרת תשלומים.
  • הפקת דוחות תקופתיים על מצב הגבייה, ניתוח נתונים וזיהוי מגמות.
  • שיפור וייעול תהליכי גבייה.

דרישות:
  • ניסיון מוכח בתפקיד דומה
  • ידע בתוכנות גבייה וניהול חשבונות.
  • יכולת ניהול משא ומתן, אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ.
  • יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel.
  • השכלה רלוונטית - יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23984
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות

רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות

Deloitte

21/11/2025

תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות.
  • השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
  • התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
  • העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב או ירושלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
  • יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
  • ניסיון של כשנה - יתרון
  • ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
  • היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: D7.A54
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציגים ונציגות שירות למינהל החינוך של עיריית תל אביב יפו

נציגים ונציגות שירות למינהל החינוך של עיריית תל אביב יפו

עיריית תל אביב יפו

21/11/2025

תיאור תפקיד:
הזדמנות להצטרף למרכז שירות חינוך בעיריית תל אביב יפו.
מתן מענה להורי העיר בנושאי חינוך, בדגש על מענה בתקופת הרישום לגנים ולבתי הספר.

מסגרת העבודה:
ימים א' עד ה' 7:30-15:00 עם אפשרות לשעות נוספות כשצריך (עד 17:00, לא חובה).
העבודה בבניין העירייה בתל אביב (לצערנו אין הסדרי חניה).

מה תקבלו מאתנו:
השתלבות בצוות הכי מקסים ואיכותי שיש, ושותפות בעשייה ציבורית משמעותית ביותר.
קליטה לעיריית תל אביב יפו מהיום הראשון, קרן פנסיה מהיום הראשון, קרן השתלמות מהיום הראשון, קופת גמל מהיום הראשון, מתנות שוות לחגים (כ 1000 ₪ לכל חג), ועוד המון הטבות.
אפשרויות להתפתחות מקצועית וקידום בעירייה.
דרישות:
12 שנות לימוד לפחות – חובה
מיומנות רבה בעבודה עם תוכנות מחשב – חובה
יכולת קליטה מהירה, סבלנות אין קץ, יכולת הסבר ואהבה לאנשים.
תחילת עבודה מיידית
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 126ד/2025
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות ותפעול לארגון ברמת גן

מנהל/ת חשבונות ותפעול לארגון ברמת גן

לין ביכלר משאבי אנוש

22/11/2025

תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות ותפעול לארגון ברמת גן

התפקיד כולל :
גבייה ואישור חשבוניות, אחריות על קופה, עבודה שוטפת בכל מה מתנהל במשרד (פרמיות והזרמת עמלות של סוכנים, תשלומים לספקים, שמאים, סוקרים), ניהול ומעקב אחר תביעות, שיוך לקופות, עבודה מול חו"ל.

תנאים:
משרה מלאה- 8 שעות (8:00-16:00/9:00-17:00)
שכר יקבע בהתאם לניסיון
קליטה ישירה לסוכנות


דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2
חובה ניסיון מסוכנות/חברת ביטוח
דייקנות ויסודיות
אנגלית ברמה טובה מאד
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54142
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!