חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

בזק בנלאומי TMH AC נכסים קבוצת ברן

8 - 1 מתוך 8

דרושים בתחום מנהל שירות / תמיכה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה בתחום תוכנות שכר וקופות רושמות דרוש/ה מנהל/ת צוות תמיכה טכנית
אחריות על מערך התמיכה של החברה
שכר: סביב 15,000

דרישות:

תואר ראשון בהנדסת מחשבים / הנדסת תוכנה/חומרה - חובה
נסיון בניהול עובדי תמיכה / מוקד / משרד - חובה
אקסל ברמה גבוהה, אופיס
נסיון בניהול מערך תמיכה בחברה טכנולוגית, בעל/ת יכולת ניהול ודיווח ברמה גבוהה
ניתוח וטיפול בבעיות טכניות מורכבות ומתן פתרונות יצירתיים.
מתן מענה ללקוחות במקרים בעייתיים, אחריות על יצירת תהליגי עבודה וניהולם
נסיון בבניית אסטרטגיות והתוויית תוכניות והצבת מטרות ויעדים
נסיון בהגדרת תהליכי בקרה על פעילות היחידה שבאחריותו לבחינת תשומות, משך זמן , ואיכות וזמינות המוצר
שירותיות ,ייצוגי/ת ובעל/ת כושר ניסוח.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

J-1681
 
 
Credorax

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

2019 is going to be a year of unprecedented growth for Credorax.com. We're looking for a brilliant, hardworking, and super nice Help Desk specialist who loves the IT world and has high service awareness. This is an amazing opportunity to join an incredible team and experience success with us!!!
The Role
    Take primary responsibility for Hardware installation and maintenance (Mac/Lenovo, Printers, TV, etc.)
    Software installation and maintenance
    Internet Lan and Wi-Fi maintenance (APs, Switchs, FW)
    Responsible of the physical security system (VPN, Access control etc.)
    New employee/leaving onboarding
    Manage users in G-Suite, Microsoft Office 365, Last Pass
    Windows Active directory Management (DNS, Group policy)
    IT procurement
    Ticketing System
    Putting in motion diverse IT projects

דרישות:

    Requirements:
    2-4 years of experience as Help Desk specialist- Must
    Proven experience support conference rooms - Must
    Proven experience operating Microsoft & Mac systems – Must
    Hardware and software troubleshooting experience- Must
    Network failure troubleshooting.
    Proven experience working with various 3rd party providers – Must
    Knowledge of Google G-suite and Microsoft Office 365
    Proven experience with cloud phone systems- Advantage
    Strong communication skills, ability to work under pressure, service oriented
    Fluent English speaker - Must.
    Highly Organized
    A positive, high energy team player

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00077
 
 
מטריקס צפון

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למטריקס צפון דרוש/ה תומך/ת ברמת Tier 2 לחברה מובילה.

דרישות:

תואר ראשון רלוונטי /קורס מקצועי /או הנדסאי .
2-5 שנות נסיון בתמיכה במוקדי שירות 
נסיון עם Active directory
ידע במתן פתרון לבעיות מורכבות ביישומי OFFICE 2010/2016 /365
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת עבודה במשמרות
מומחיות ברמת Tier 2 ומעלה.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2179
 
 
Ingima

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תחומי האחריות של התפקיד:
ניהול צוות של כ-5 אנשי תפעול ותמיכה.
המנהל/ת יהיה אחראי על תקינות ושידור נתונים רציף של כלל המערכות והמכשירים ברמה ארצית
בניית מערך שו"ב למכשירים תוך אפיון תהליכי השו"ב, כלי העבודה ומקורות הנתונים
בניית מערך השירות תכלול זיהוי ותיעוד תרחישי שירות ותפעול
הגדרה ובקרה של מדדי שירות, מדדי זמינות מכשירים וכלי מדידה
הגדרה ובקרה על עמידה ב-SLA של ספקים וגורמי פנים

דרישות:


לפחות שנתיים ניסיון בניהול תפעול ו/או שירות למערכות טכנולוגיות הכוללות מכשירים (devices)
ארבע שנות ניסיון בתפעול ואחזקת מערכות טכנולוגיות הנותנות שירות למשתמשים בפריסה ארצית
ניסיון באנליזה ו/או תחקור תקלות תוכנה/ חומרה במערכות מידע של שנתיים לפחות

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3327
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה לשירותי מחשוב וענן דרושה מנהלת מחלקת שירות

תיאור המשרה:

אחריות ומעקב על משימות צוות השירות:  הנעת העובדים, מעקב אחר ביצוע ועמידה בזמנים
אחריות על מתן מענה טכני ואדמיניסטרטיבי לתקלות
עבודה טכנית מול גורמים חיצוניים/לקוחות 
ניהול פרויקטים בנושאי מחשוב וענן אצל לקוחות החברה
עבודה וניהול מו"מ מול ספקים חיצוניים · יישום נהלים, ניהול מבדקים והסמכות
פגישות תקופתיות עם לקוחות להידוק קשרים ובחינת אפשרויות להרחבת שיתופי הפעולה
ליווי אנשי מכירות לפגישות עסקיות עם לקוחות פוטנציאליים חדשים
קיימת אפשרות ל ¾ משרה


דרישות:

4 שנות ניסיון לפחות בחברה לשירותי IT
יכולות גבוהות בתקשורת בינאישית,
אנושיות,
יכולות הנעת צוות ברמה גבוהה,
מוסר עבודה גבוה,
משמעת עצמית גבוהה,
יכולות ניהול גבוהות,
דיוק וסדר,
אמינות ונאמנות לויאליות,
בעל/ת נכונות לעבודה מעניינת ואינטנסיבית.
יתרון: הכשרת MCITP כולל הסמכות – יתרון משמעותי.
מגורים באזור המרכז / השרון

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

Service IT
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון רפואי במרכז דרוש /ה אחמ"ש/ית תמיכה טכנית.
התפקיד כולל:
ניהול שוטף של המשמרת מבחינת זמינות הנציגים, חלוקת עבודה,
תעדוף משימות, פתרון תקלות בזמן אמת, הפקת דוחות ובקרה.

דרישות:

ניסיון של שנה כאחמ"ש/ית או נציג /ה בכיר /ה בתמיכה טכנית - חובה.
ניסיון בניהול משמרות - חובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

LM 11739
 
 
NeoGames Systems

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

NeoGames, a world-leading provider of solutions and services for iLottery and iGaming operators, is looking for a Service Operations Team Leader to join our dynamic Technical Operations Group.
The Service-Ops team leader will be responsible for the end-to-end handling of all reported production incidents, building and maintaining a team of technical experts in the company’s product.
Prioritizing daily tasks in order to maintain excellent service to the company’s customers in compliance with SLA requirements.

Responsibilities
· End to end ownership on all production incidents – last tier in the cycle
· Maintain open and frequent communication with the customers
· Manage critical incidents during on and off hours
· Recruit and train Service-Ops engineers
· Prioritize daily incidents and tasks
· Investigate, find root cause, escalate and track bugs to R&D
· Keep up to date with company’s tech development and be a technical focal point for various departments in the company
· Meet agreed SLA levels per customer.
· Interface with various departments in the company including R&D, Product, QA, Projects and more.

דרישות:

· Experience in advanced support position (Tier 3/4) – Must
· Bachelor's technical degree (or similar) – Must
· 24/7 availability for escalations and handling critical production incidents – Must
· Strong understanding of web and web-related technologies – Must
· Strong troubleshooting and investigation skills – Must
· Experience in leading NOC or advanced Support team – Advantage
· Knowledge of ITIL practices – Advantage
· Knowledge of Application lifecycle and CI/CD practices – Advantage
· Experience with centralized logs solutions (SPLUNK, Logz.IO, LogStash, etc.)
· Experience with application monitoring solutions (New Relic, DynaTrace, AppDynamics, etc.)
· Ability to read and understand C/S code (.NET, JS, etc.)
· Ability to read and understand SQL stored procedures
· Service-oriented
· Driven, Motivational , Hands-On and Responsible

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00667
 
 
חברת היטק

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה בינלאומית הממוקמת ביבנה דרוש מפעיל ותומך VC  לתמיכה ותפעול מרכות ה-Video-Conference:

  • תפעול מערכות מולטימידה, SFB, פוליקום
  • תמיכה hand-on ובזמן אמת בתקלות - בעיות בציוד / רשת וכו'. 
  • כתיבת נהלי עבודה, דוחות ומסמכים שונים וכו'
  • תחזוקה, עדכוני מערכות ותמיכה בתשתיות מערכות המולטימידה
  • עבודת ממשקים עם צוותי תקשורת, סיסטם, סייבר
אפשרי לבעלי רקע בתמיכה / מחשוב ארגוני מארגונים גדולים.
חשוב - אנגלית ברמה גבוהה !! כתיבה / דיבור / קריאה

דרישות:

- הבנה של תשתיות תקשורת
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
- ניסיון בשימוש ב-Excel וכתיבת דוחות - חובה!
- ניסיון והיכרות עם מוצרי ותשתיות VC בארגונים (Polycom, Lync וכו') - יתרון משמעותי!
- היכרות עם נושאי IT ומחשוב Hands-On - יתרון משמעותי!
- הכרות סיסטם בסביבת שרתי מיקרוסופט (AD, Exchange) 
- שירותיות, ראש גדול, אחריות, הנעה עצמית גבוהה ודחף להצלחה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin