חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים RAMOT ness AC נכסים

11 - 1 מתוך 11

דרושים בתחום מנהל שירות / תמיכה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה המספקת שירותי מחשוב וענן, דרוש/ה  Business technical support-  מתן פתרונות תקשורת 
ללקוחות העסקיים של הארגון. 
העבודה כוללת:
 הגדרה, ניהול ואיתור תקלות בציודי תקשורת , פתרון תקלות תשתית בסביבת ענן. 
 עבודה שוטפת מול צוותי ההנדסה של החברה, וצוות סיסטם מנוסה.                                                                                 *קליטה ישירה לחברה מהיום הראשון, המשרה הינה בפתח תקווה*

דרישות:

ידע ברשתות תקשורת IP -חובה
ידע מוכח בהגדרה וטיפול בציודי תקשורת של CISCO או JUNIPER -חובה
ידע בסיסי בהגדרה וטיפול ב FIREWALLS -יתרון
ידע בסיסי בהגדרה וטיפול ב FORTINET- יתרון
ידע במערכות הפעלה WINDOWS LINUX -יתרון
הכרות עם שירותי VOIP -יתרון 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00033
 
 
paypal

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a Hebrew Customer Service Representative, you will be a frontline agent and the primary point of contact for our customers as together we revolutionise the global payment industry.

What will this role involve?
*Answer phone calls & emails from customers and work to resolve their queries in real time.
*Proactively recommend and educate the customer about features and benefits of PayPal products.
*Deliver on metrics and targets for example phone handled time and customer experience.
*Provide consistent feedback regarding overall customer satisfaction, tools and processes.

Why join PayPal….
Begin or excel your career working for a respected global brand in the heart of Tel Aviv.
Full job security, as we are hiring full-time permanent positions.
We advocate professional development and offer international and domestic career progression opportunities.
Employee Wellness is one of our core values and we have a generous benefits package on offer to successful applicants which includes a competitive salary, performance related bonus, access to the employee stock purchase scheme, company pension scheme, dental scheme, health insurance and soooo much more….

דרישות:

    *Exhibit strong communication skills and excel at customer interaction and problem solving.
    *Thrive in a quick paced and collaborative team environment.
    *You possess a strong working knowledge of software applications (e.g. Microsoft Office)
    *Ability to work independently while making sound business decisions on case information
    *Ability to multitask multiple systems, screens and tasks during customer contacts
    *You must be Fluent in both Hebrew & English (both written and oral communication)
    *12+ months Call Centre or Customer Service experience (including within the retail, financial services or hospitality industry).
    *Hold an Israeli passport or have the legal right to work in Israel

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
seeV

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A young & award-winning cyber security startup, led by highly successful entrepreneurs & backed by investors, is seeking a Professional Services Engineer. The offices are in Herzliya.
Job Responsibilities:
* Implement the company's solution in customer's networks.
* Provide technical support to customers and partners.
* Pre/Post-Sales project delivery.
* Hands-on project management.

דרישות:

* Proven experience working in a cyber security company.
* Experience dealing with large accounts.
* Hands-on experience with Microsoft Windows Server OS /Linux Servers.
* Excellent communication capabilities.
* Excellent inter-personal skills.
* Knowledge of Information and Data Security concepts.
* Knowledge of Network Architecture concepts.
* Programming experience - an advantage.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

23504
 
 
מטריקס צפון

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למטריקס צפון דרוש/ה תומך/ת ברמת Tier 2 לחברה מובילה.

דרישות:

תואר ראשון רלוונטי /קורס מקצועי /או הנדסאי .
2-5 שנות נסיון בתמיכה במוקדי שירות 
נסיון עם Active directory
ידע במתן פתרון לבעיות מורכבות ביישומי OFFICE 2010/2016 /365
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת עבודה במשמרות
מומחיות ברמת Tier 2 ומעלה.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2179
 
 
Credorax

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

2019 is going to be a year of unprecedented growth for Credorax.com. We're looking for a brilliant, hardworking, and super nice Help Desk specialist who loves the IT world and has high service awareness. This is an amazing opportunity to join an incredible team and experience success with us!!!
The Role
    Take primary responsibility for Hardware installation and maintenance (Mac/Lenovo, Printers, TV, etc.)
    Software installation and maintenance
    Internet Lan and Wi-Fi maintenance (APs, Switchs, FW)
    Responsible of the physical security system (VPN, Access control etc.)
    New employee/leaving onboarding
    Manage users in G-Suite, Microsoft Office 365, Last Pass
    Windows Active directory Management (DNS, Group policy)
    IT procurement
    Ticketing System
    Putting in motion diverse IT projects

דרישות:

    Requirements:
    2-4 years of experience as Help Desk specialist- Must
    Proven experience support conference rooms - Must
    Proven experience operating Microsoft & Mac systems – Must
    Hardware and software troubleshooting experience- Must
    Network failure troubleshooting.
    Proven experience working with various 3rd party providers – Must
    Knowledge of Google G-suite and Microsoft Office 365
    Proven experience with cloud phone systems- Advantage
    Strong communication skills, ability to work under pressure, service oriented
    Fluent English speaker - Must.
    Highly Organized
    A positive, high energy team player

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00077
 
 
GotFriends - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

רוצה להיות חלק מחדשנות בעולם הרכב הניווט? מנוסה בתמיכה Tier3 ? זו כנראה המשרה בשבילך. אנחנו מפתחים את הדור הבא בעולם הניווט. המערכות שלנו יסייעו לאנשים להתנייד ממקום למקום בקלות ובמהירות. החדשנות שלנו נחשבת מובילה ברמה בינלאומית. נתמכים על ידי קרנות מכובדות. הזדמנות מעולה עבור Tier 3 שמחפש/ת את האתגר הבא שלו/ה!

דרישות:

-2-3 שנות ניסיון כ- Tier 3
-Cloud/ SAAS יתרון משמעותי
-תואר במדעי המחשב -יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

116419
 
 
SQLink - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המפתחת פתרונות תוכנה לתחום ההימורים המקוונים, הממוקמת בשרון, דרוש/ה מנהל/ת רשת.
במסגרת התפקיד: ניהול סביבות ייצור גדולות, בינלאומיות ומורכבות, פיתוח סקריפטים וכלים מגוונים לשליטה ותחזוקה טובים יותר עבור הסביבות.
הזדמנות להשתלב בארגון מבוסס, המציע תנאים מעולים ואופציות קידום!

דרישות:

3 שנים ניסיון בניהול סביבות מערכות.
ניסיון מוכח עם כל שפת Scripting.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00419
 
 
GENIE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מוכן/ה לעוף רחוק? מרגיש /ה שהשמיים הם לא הגבול? כנראה שמקומך איתנו.
חברת GENIE המובילה בתחומה מחפשת מנהלי/ות רשת למשרות תמיכה טכנית ומשרות שטח (בכל רחבי הארץ).
העבודה מול לקוחות עסקיים במערכות מיחשוב מתקדמות.
אפשרויות רבות לקידום מקצועי.

דרישות:

  • לפחות שנתיים ניסיון בסביבת ניהול רשתות מיחשוב.
  • שליטה גבוהה במערכות הפעלה וב- Office 
  • ידע מוכח ב-Exchange, Active directory.
  • ידע בתקשורת - יתרון משמעותי
  • הסמכות רלוונטיות - יתרון.
  • שירותיות, סבלנות ואדיבות - לפני הכל.
  • תשוקה למקצוע ולעולם המיחשוב
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-4
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה ראש צוות תמיכה
במסגרת התפקיד ניהול מקצה לקצה של מרכז תמיכה הכולל כ- 15 נציגי HELP DESK
העבודה במשרה מלאה באזור שפלה/דרום

דרישות:

ניסיון של שנה לפחות כר"צ במוקד תמיכה HD
עמידה ביעדי SLA
ידע בסביבת מיקרוסופט
הבנה טכנית גבוהה לניתוח ואיתור תקלות מורכבות
השכלה פורמלית- בגרות מלאה והסמכת MCSA
יכולת עבודה תחת לחץ
תודעת שירות גבוהה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

521392
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -
- ללא צורך בצירוף קובץ קו"ח -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה ראש צוות תמיכה אפליקטיבית לתפקיד הכולל מענה ללקוחות למוצר ייחודי של החברה, אבחון, תחקור תקלות ומציאת פתרונות,ניהול גרסאות, הובלת צוות ובקרה על משימות.
להשתלבות במשרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה.

דרישות:

ניסיון של שנה בתפקיד של ראש צוות/מוביל תמיכה אפליקטיבית
ניסיון של מעל לשנתיים בתחום מערכות מידע
ניסיון בעבודה עם מערכות מורכבות ואינטגרטיביות
ניסיון בתחקור תקלות ומציאת פתרונות
אחריות גבוהה, יכולת למידה מהירה ויחסי אנוש מעולים!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

521594
 
 
חברת היטק - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת דיור מוגן הממוקמת במודיעין דרוש תומך Helpdesk להצטרפות לצוות הקיים:

- מתן שירות טלפוני ופרונטאלי לעובדי החברה
- אחריות לטיפול בתיבות הדואר של המשתמשים, סביבת Office והגדרות תקשורת למחשבים
- תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה (מערכות הפעלה, אופיס, מערכות ארגוניות אחרות).

- שעות פעילות - 8:00-17:00
- קליטה ישירה לחברה!

דרישות:

- ניסיון בתמיכת משתמשים בארגון עסקי - חובה
- היכרות טובה עם סביבת Microsoft 
- ניסיון בטיפול והגדרת עמדות ומערכות הפעלה למשתשים

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-82
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin