תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת Head of Customer Support. התפקיד כולל ניהול והובלת צוות תמיכה של 8 אנשי צוות – פיתוח, הכשרה והבטחת עבודה בסטנדרטים גבוהים. הגברת השימוש במוצר – הנגשת פתרונות ללקוחות, התאמת פיצ'רים לצרכים עסקיים והבטחת ערך מקסימלי. שיפור חוויית הלקוח – העלאת שביעות רצון, חיזוק מעורבות המשתמשים, ובניית קהילת לקוחות נאמנים. ייעול תהליכי תמיכה ואוטומציה – שיפור workflows, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והגדלת האפקטיביות. אופטימיזציה של ה-ROI – שיפור תהליכי עבודה, צמצום עלויות, ומקסום הערך העסקי מפעילויות המחלקה. ניתוח נתונים ושיפור מתמיד – מעקב אחרי KPIs, הפקת תובנות, ויישום תהליכים לשיפור מתמשך.
דרישות:
ניסיון קודם חובה – 3+ שנים בניהול צוותים בתמיכה / שירות לקוחות / CS, נסיון קודם מחברת SaaS B2B - יתרון משמעותי זיקה לתחום הפיננסי- הכרות או נסיון עם הנהלת חשבונות / ראיית חשבון - חובה יכולות ניהוליות ואנליטיות – תעדוף עומסים, חלוקת משימות, קבלת החלטות יומיומית, ומעקב רציף אחר ביצועים. הובלת צוות והנעת עובדים – תקשורת בין-אישית גבוהה, יכולת חניכה והנעה למקסום תוצאות. חשיבה עסקית ממוקדת ביצועים – הבנה של KPI’s, שיפור תהליכים, ושאיפה להגדלת הכנסות ושביעות רצון לקוחות. פתרון בעיות וקליטה מהירה – ניתוח תהליכים, למידה מהירה של מערכות וכלים חדשים, ושיפור מתמיד. שירותיות ו-DNA של Customer-First – מחויבות למצוינות בשירות, גישה פרואקטיבית, ויכולת עבודה עצמאית מרחוק.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת מחלקת תמיכה לעסקים אסטרטגיים
דרישות:
ניסיון וידע ב LAYER2 LAYER3 ניסיון בניהול מוקד טכני סיסקו FORTINET CHECKPOINT
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00191
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגיסת מנהל/ת צוות תמיכה טכנית לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: ניהול מקצועי של מוקדי השירות הטכנולוגיים כתיבת נהלים והסדרת תהליכי עבודה, ביצוע בקרה שוטפת, מדידה וניתוח ביצועים. אחריות לניהול הידע והכשרת צוותי התמיכה, כולל חניכה מקצועית שוטפת. עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים - מנהלי מוצר, פיתוח, תשתיות, QA ועוד. בניית תכנית לניהול ושימור הון אנושי במוקדים, כולל גיוס, קליטה, ליווי ושיפור שביצות הרצון.
דרישות:
3 שנות ניסיון בניהול מוקדים HELP DESK טכנולוגיים - חובה השכלה בתחום- תואר ראשון / הנדסאי - חובה ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועיםKPI ,SLA ניסיון במערכת CRM - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25069
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרושים/ות סטודנטים/ות לתפקיד מאתגר ומקדם בתחום מערכות המידע וההנדסה מה אנחנו מחפשים? סטודנטים וסטודנטיות בעלי אופק לימודי של שנתיים לפחות, לתארים בתחומים הבאים: מדעי המחשב / מערכות מידע / תעשייה וניהול (לימודי תואר במסגרת של 3 שנים – כרגע בשנה א') הנדסת חשמל / מחשבים / תוכנה / תעשייה וניהול (לימודי תואר במסגרת של 4 שנים – כרגע בשנה א' או ב') סטודנטים ללימודי הנדסאים (שנה א') עדיפות לסטודנטים: שלומדים באוניברסיטה הפתוחה במסלולי ערב או בלימודי בוקר שאינם במתכונת מלאה של ימים שלמים שעות ומחויבות: נכונות לשיבוץ 4 משמרות בשבוע (כולל סופי שבוע). המשרה אינה מתאימה לסטודנטים הלומדים 3 ימים מלאים בשבוע במתכונת 8:30–16:30.
דרישות:
דרישות ניידות: בעל/ת רישיון נהיגה ורכב זמין להגעה לעבודה במשמרות. למה כדאי? הזדמנות לשלב עבודה מאתגרת עם לימודים, לצבור ניסיון מעשי ולהתקדם מקצועית תוך כדי הלימודים.
היקף משרה:
משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
13514
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהל/ת צוות תמיכה טכנית Tier 2 מוכשר/ת להובלת הטיפול בתקלות מורכבות. המשרה כוללת ניתוח לוגים ועבודה מול קוד, עם שילוב בין מענה טכני מעמיק לבין פיתוח כלים ואינטגרציות. המועמד/ת יהיה/תהיה אחראי/ת להובלת תשתיות התמיכה הטכנית תוך פיתוח Hands-on ויישום פתרונות חדשניים, כולל מבוססי AI. המשרה דורשת עבודה צמודה עם צוות הפיתוח וה-Product, כמו גם בדיקות, תיעוד שגיאות, זיהוי מגמות והצעת שיפורים. תפקוד המועמד/ת יהיה מרכזי גם בחניכה, הכוונה טכנית וביצוע משימות לפי הצורך.
דרישות:
- ניסיון מעשי בפיתוח או בכתיבת קוד – חובה - ניסיון מעשי ב-HTML, CSS, JavaScript – חובה - ניסיון עם REST APIs, אינטגרציות וכלים טכניים – חובה - רקע בתמיכה טכנית או ניהול מערכות מידע – יתרון - ניסיון ניהולי – יתרון לא חובה - גישה אנליטית, חשיבה פתרונית ויכולת ביצוע עצמאית המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
623406
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת תמיכה טכנית מנוסה.
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים בניהול תמיכה טכנית. ניסיון של 8+ שנים כאיש/אשת תמיכה טכנית. ניסיון בעמידה ביעדים ובדרישות SLA. ניסיון בגיוס והכשרת תומכים. יכולת עבודה מול מגוון ממשקים. עברית ואנגלית ברמה גבוהה. יחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB55953
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|