חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

next work AC נכסים סנטר נכסים קורן טק

10 - 1 מתוך 10

דרושים בתחום מנהל שירות / תמיכה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה בתחום תוכנות שכר וקופות רושמות דרוש/ה מנהל/ת צוות תמיכה טכנית
אחריות על מערך התמיכה של החברה
שכר: סביב 15,000

דרישות:

תואר ראשון בהנדסת מחשבים / הנדסת תוכנה/חומרה - חובה
נסיון בניהול עובדי תמיכה / מוקד / משרד - חובה
אקסל ברמה גבוהה, אופיס
נסיון בניהול מערך תמיכה בחברה טכנולוגית, בעל/ת יכולת ניהול ודיווח ברמה גבוהה
ניתוח וטיפול בבעיות טכניות מורכבות ומתן פתרונות יצירתיים.
מתן מענה ללקוחות במקרים בעייתיים, אחריות על יצירת תהליגי עבודה וניהולם
נסיון בבניית אסטרטגיות והתוויית תוכניות והצבת מטרות ויעדים
נסיון בהגדרת תהליכי בקרה על פעילות היחידה שבאחריותו לבחינת תשומות, משך זמן , ואיכות וזמינות המוצר
שירותיות ,ייצוגי/ת ובעל/ת כושר ניסוח.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

J-1681
 
 
seeV

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A young & award-winning cyber security startup, led by highly successful entrepreneurs & backed by investors, is seeking a Professional Services Engineer. The offices are in Herzliya.
Job Responsibilities:
* Implement the company's solution in customer's networks.
* Provide technical support to customers and partners.
* Pre/Post-Sales project delivery.
* Hands-on project management.

דרישות:

* Proven experience working in a cyber security company.
* Experience dealing with large accounts.
* Hands-on experience with Microsoft Windows Server OS /Linux Servers.
* Excellent communication capabilities.
* Excellent inter-personal skills.
* Knowledge of Information and Data Security concepts.
* Knowledge of Network Architecture concepts.
* Programming experience - an advantage.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

23504
 
 
מטריקס צפון

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למטריקס צפון דרוש/ה תומך/ת ברמת Tier 2 לחברה מובילה.

דרישות:

תואר ראשון רלוונטי /קורס מקצועי /או הנדסאי .
2-5 שנות נסיון בתמיכה במוקדי שירות 
נסיון עם Active directory
ידע במתן פתרון לבעיות מורכבות ביישומי OFFICE 2010/2016 /365
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת עבודה במשמרות
מומחיות ברמת Tier 2 ומעלה.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2179
 
 
Credorax

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

2019 is going to be a year of unprecedented growth for Credorax.com. We're looking for a brilliant, hardworking, and super nice Help Desk specialist who loves the IT world and has high service awareness. This is an amazing opportunity to join an incredible team and experience success with us!!!
The Role
    Take primary responsibility for Hardware installation and maintenance (Mac/Lenovo, Printers, TV, etc.)
    Software installation and maintenance
    Internet Lan and Wi-Fi maintenance (APs, Switchs, FW)
    Responsible of the physical security system (VPN, Access control etc.)
    New employee/leaving onboarding
    Manage users in G-Suite, Microsoft Office 365, Last Pass
    Windows Active directory Management (DNS, Group policy)
    IT procurement
    Ticketing System
    Putting in motion diverse IT projects

דרישות:

    Requirements:
    2-4 years of experience as Help Desk specialist- Must
    Proven experience support conference rooms - Must
    Proven experience operating Microsoft & Mac systems – Must
    Hardware and software troubleshooting experience- Must
    Network failure troubleshooting.
    Proven experience working with various 3rd party providers – Must
    Knowledge of Google G-suite and Microsoft Office 365
    Proven experience with cloud phone systems- Advantage
    Strong communication skills, ability to work under pressure, service oriented
    Fluent English speaker - Must.
    Highly Organized
    A positive, high energy team player

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00077
 
 
SQLink - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת תקשורת מובילה במרכז הארץ דרוש/ה מנהל/ת מרכז תמיכה לעסקים. התפקיד כולל: ניהול מרכז תמיכה לעסקים המונה כ-6 צוותים vip, ip-vpn, hosting, תמסורת, מפ"א ו-business, מיצוב ובניית המרכז כמרכז תמיכה מוביל לעסקים, ניהול ותמיכה בלקוחות האסטרטגיים של החברה, הובלת תהליכים לשיפור וייעול המענה, שדרוג מקצועיות והרשאות העובדים.

דרישות:

- ניסיון ניהולי בתמיכה טכנית
- ידע בעולמות אינטגרציה, רשת ומפ"א
- הכרות עם עולם התקשורת העסקי- יתרון משמעותי
- הכרות מעמיקה עם כלל תהליכי השירות והמכירה
- נכונות לשעות עבודה מאומצות 24/7

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

117517
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרוני

תיאור:

לארגון רפואי במרכז דרוש /ה אחמ"ש/ית תמיכה טכנית.
התפקיד כולל:
ניהול שוטף של המשמרת מבחינת זמינות הנציגים, חלוקת עבודה,
תעדוף משימות, פתרון תקלות בזמן אמת, הפקת דוחות ובקרה.

דרישות:

ניסיון של שנה כאחמ"ש/ית או נציג /ה בכיר /ה בתמיכה טכנית - חובה.
ניסיון בניהול משמרות - חובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

LM 11739
 
 
GENIE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מוכן/ה לעוף רחוק? מרגיש /ה שהשמיים הם לא הגבול? כנראה שמקומך איתנו.
חברת GENIE המובילה בתחומה מחפשת מנהלי/ות רשת למשרות תמיכה טכנית ומשרות שטח (בכל רחבי הארץ).
העבודה מול לקוחות עסקיים במערכות מיחשוב מתקדמות.
אפשרויות רבות לקידום מקצועי.

דרישות:

  • לפחות שנתיים ניסיון בסביבת ניהול רשתות מיחשוב.
  • שליטה גבוהה במערכות הפעלה וב- Office 
  • ידע מוכח ב-Exchange, Active directory.
  • ידע בתקשורת - יתרון משמעותי
  • הסמכות רלוונטיות - יתרון.
  • שירותיות, סבלנות ואדיבות - לפני הכל.
  • תשוקה למקצוע ולעולם המיחשוב
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-4
 
 
NeoGames Systems

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

NeoGames, a world-leading provider of solutions and services for iLottery and iGaming operators, is looking for a Service Operations Team Leader to join our dynamic Technical Operations Group.
The Service-Ops team leader will be responsible for the end-to-end handling of all reported production incidents, building and maintaining a team of technical experts in the company’s product.
Prioritizing daily tasks in order to maintain excellent service to the company’s customers in compliance with SLA requirements.

Responsibilities
· End to end ownership on all production incidents – last tier in the cycle
· Maintain open and frequent communication with the customers
· Manage critical incidents during on and off hours
· Recruit and train Service-Ops engineers
· Prioritize daily incidents and tasks
· Investigate, find root cause, escalate and track bugs to R&D
· Keep up to date with company’s tech development and be a technical focal point for various departments in the company
· Meet agreed SLA levels per customer.
· Interface with various departments in the company including R&D, Product, QA, Projects and more.

דרישות:

· Experience in advanced support position (Tier 3/4) – Must
· Bachelor's technical degree (or similar) – Must
· 24/7 availability for escalations and handling critical production incidents – Must
· Strong understanding of web and web-related technologies – Must
· Strong troubleshooting and investigation skills – Must
· Experience in leading NOC or advanced Support team – Advantage
· Knowledge of ITIL practices – Advantage
· Knowledge of Application lifecycle and CI/CD practices – Advantage
· Experience with centralized logs solutions (SPLUNK, Logz.IO, LogStash, etc.)
· Experience with application monitoring solutions (New Relic, DynaTrace, AppDynamics, etc.)
· Ability to read and understand C/S code (.NET, JS, etc.)
· Ability to read and understand SQL stored procedures
· Service-oriented
· Driven, Motivational , Hands-On and Responsible

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00667
 
 
או.אר.אס פתח תקווה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 035199122
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש נאמן מחשוב\רפרנט במרכז גריאטרי ראשל"צ.
אחראי על צוות נאמני מחשוב ואו אחראי על מספר יחידות משתמשים בארגון.
תמיכה לעובדים על המחשב, טיפול בתשתיות המחשוב, השתתפות בועדות שונות ופורום מנהלי מנמ"ש, קשר עם ספקים, הזמנות ציוד מחשוב דרך הרכש של המרכז, פיקוח על עבודת הספקים, אחריות על הנושא תשתית הטלפונים ועוד נושאים עליו הממונה.

דרישות:

חובה ניסיון בתחום- למעלה מ5 שנים ומעלה בתחום.
חובה תעודות בתחום- מינימום 200 שעות.

שעות העבודה 8:00-16:00, זמינות לימי שישי וערבי חג לקריאות דחופות וחריגות.
כפיפות לאמרכלית המרכז, שותף בפעילויות של המרכז, שותף בועדות שונות..

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

110936
 
 
חברת היטק

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה בינלאומית הממוקמת ביבנה דרוש מפעיל ותומך VC  לתמיכה ותפעול מרכות ה-Video-Conference:

  • תפעול מערכות מולטימידה, SFB, פוליקום
  • תמיכה hand-on ובזמן אמת בתקלות - בעיות בציוד / רשת וכו'. 
  • כתיבת נהלי עבודה, דוחות ומסמכים שונים וכו'
  • תחזוקה, עדכוני מערכות ותמיכה בתשתיות מערכות המולטימידה
  • עבודת ממשקים עם צוותי תקשורת, סיסטם, סייבר
אפשרי לבעלי רקע בתמיכה / מחשוב ארגוני מארגונים גדולים.
חשוב - אנגלית ברמה גבוהה !! כתיבה / דיבור / קריאה

דרישות:

- הבנה של תשתיות תקשורת
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
- ניסיון בשימוש ב-Excel וכתיבת דוחות - חובה!
- ניסיון והיכרות עם מוצרי ותשתיות VC בארגונים (Polycom, Lync וכו') - יתרון משמעותי!
- היכרות עם נושאי IT ומחשוב Hands-On - יתרון משמעותי!
- הכרות סיסטם בסביבת שרתי מיקרוסופט (AD, Exchange) 
- שירותיות, ראש גדול, אחריות, הנעה עצמית גבוהה ודחף להצלחה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin