חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים סנטר נכסים אפ קארד GotFriends

13 - 1 מתוך 13

דרושים בתחום מנהל שירות / תמיכה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן - Malam Team דרוש/ה מנהל/ת מרכז תמיכה ושירות לארגון גדול במרכז

דרישות:

לפחות שלוש שנות ניסיון בניהול מוקד תמיכה טכנית.
ניסיון עם מערכות IVR CALL CENTER

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22026
 
 
בזק בינלאומי - מטה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: דנה קליין

תיאור:

בזק בינלאומי מגייסת CSM. התפקיד כרוך בליווי וניהול מסע לקוחות משמעותיים של החטיבה , לאורך זמן ובראייה רחבה של צרכיהם הטכנולוגיים והעסקיים.

התפקיד כולל הובלת הבניה והטמעת המתודולוגיה לניהול ומיקוד בלקוחות נבחרים באגף, תוך עבודה בשותפות מלאה עם הממשקים הרלוונטיים בחטיבה.

מבצע התפקיד נדרש לידע במגוון רחב של תחומים טכנולוגיים: אבטחת מידע, תקשורת, סיסטם וחידושים טכנולוגיים שונים, ולמצב את עצמו כיועץ בעיני הלקוח במובן הרחב, מעבר לפרויקט ספציפי ובהסתכלות עתידית על צרכי הלקוח והבנת האסטרטגיה העסקית שלו.

במסגרת התפקיד עליו לבצע בקרות על מידת שביעות רצון הלקוחות הנבחרים מפרויקטים קודמים, ולמנף זאת לפרויקטים עתידיים, תוך יכולת לפנות לממשקים הנכונים בתוך הארגון וליצור איתם שיתופי פעולה למקסום חווית הלקוח לאורך זמן.

התפקיד בכפיפות ישירה למנהל אגף ENT
בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.

דרישות:

ידע נרחב בעולמות תקשורת, אבטחת מידע, סיסטם וטכנולוגיות חדשות-חובה!
ניסיון בעבודה מול גורמים בכירים בחצר לקוח-חובה!
ניסיון ניהולי קודם – יתרון משמעותי
הכרות טובה עם יצרני טכנולוגיות מובילים
יכולת למידה עצמית בתחומים הנדסיים וטכנולוגיים
הבנה עסקית ורמת שירותיות גבוהה
יכולת רתימה והנעת ממשקים ממקום של שותפות ואג'נדה משותפת

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11362
 
 
אמן מחשבים בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מירית שטרן

תיאור:

לחברה מובילה במרכז הארץ, דרוש/ה מנהל /ת מוקד Help Desk.
ניהול מוקד שירות המונה 6 מוקדנים ופועל סביב השעון 24/6 (העבודה בשעות רגילות ואינה במשמרות).
במסגרת התפקיד- גיבוש תהליכי עבודה עבור המוקד, עמידה בסטנדרטים של מדדי שירות.
התפקיד מצריך ה\שקעה והתמדה אך התנאים מעולים למתאימים!

דרישות:

ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקד Help Desk- חובה
ניסיון/היכרות עם מערכות הפעלה WIN- חובה
ידע נרחב ברשתות תקשורת קרי LAN/WAN ו- WIFI- יתרון משמעותי
עבודה עם מערכות ITSM- יתרון משמעותי
הכרה ותפעול של מערכות IVR-Call Center , הפקת דוחות וניתוח נתונים- יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01796
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לחברה מובילה אשר משרדיה ממוקמים בבית דגן, דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות או ראש צוות Help Desk.
העבודה במשרה מלאה וקבועה ביישוב – בית דגן.

דרישות:

  • בעל/ת שנתיים ניסיון ומעלה בתפקיד מנהל/ת מוקד שירות או ראש צוות בתחום של Help Desk – חובה! 
  • בעל/ת ניסיון מוכח עם מערכת Call Center – חובה! 
  • בעל/ת ניסיון עם מערכות ההפעלה של Windows. 
  • בעל/ת ידע והכרה של רשתות תקשורת כגון: WiFi או WAN או LAN. 
  • בעל/ת הכרות או ניסיון עם מערכת Sys Aid – יתרון. 
  • בעל/ת הכרות או ניסיון עם מערכת Aspire – יתרון. 
  • בעל/ת זמינות מיידית להתחלת עבודה – יתרון. 
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2345
 
 
עמותת ITWorks - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Support Team Leader is the direct manager for a team of mixed-skills support agents. As a team leader, you will be responsible to manage and mentor your team, in order to deliver exceptional support customers, through tickets, email, and chat.
You will be expected to lead by example, organize work, build reports, handle escalations, and help with the training of new team members.

דרישות:

At least 3 years in a Technical Support role, and 2 years as a team leader
Experience with WordPress
Knowledge of HTML and CSS
Troubleshooting and technical issue analysis
Experience with web servers and web infrastructure
Knowledge of cloud services and hosting
Familiarity with networking and system
Familiarity with web debug and development tools
A leader, mentor and people manager

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2687
 
 
QHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תמיכה במוצר מורכב בתחום אבטחת מידע וסיסטם בעבודה מול צוותים טכניים של לקוחות
פתרון בעיות אפליקטיביות ובעיות סביבה, תקשורת ורשתות
תמיכה מרחוק בלקוחות בעולם ברמה Tier 2-3 בהתקנה והגדרה של מוצר בתחום אבטחת מידע בסביבות מורכבות וגדולות בעולם
הקמה ותחזוקה של סביבות מעבדה מורכבות ובדיקות של תצורות עבודה שונות
הקמה ותחזוקה של סביבות ענן SaaS - Azure, AWS
ביצוע הדרכות ומצגות טכניות של המוצר ללקוחות
כתיבה של תיעוד ומדריכים
הבנה של צרכי אבטחת מידע של הלקוח ויכולת מתן מענה מתאים על בסיס מוצרי החברה
טיפול משימות סיסטם - הקמת סביבות מעבדה הכוללות אינטגרציה עם מוצרים אבטחה של חברות מובילות כדוגמת Symantec, McAfee, F5, IBM, VMWare.
לא נדרשות נסיעות יום בשבוע נדרש עד השעה 9 ושישי פעם בחודש כוננות בבית.



דרישות:

ניסיון / השכלה בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות ואבטחת מידע - חובה
אנגלית רהוטה- דיבור וכתיבה
היכרות עם נושאי סיסטם ותקשורת כמו Active Directory , Firewalls, Virtual machines, AWS, Certificates, DNS, SQL
יכולת לימוד ומחקר עצמי

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

12688
 
 
דיסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

Job Description
    Creating an inspiring team environment with an open communication culture
    Diagnose and troubleshoot technical issues, including account setup and configuration
    Setting clear team goals
    Delegating tasks and set deadlines
    Properly escalate unresolved issues to appropriate internal teams
    Discover training needs and provide coaching
    Monitor team performance and report on metrics
    Intervene when necessary to aid the group in resolving issues

דרישות:

Requirements
    Proven work experience as a customer success manager
    Hands-on experience with computer environment
    Excellent problem-solving and communication skills
    Ability to provide step-by-step technical help, both written and verbal
    Knowledge of customer service principles and practices
    Multi-tasking capabilities
    Fluent English - MUST

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-00616
 
 
אנטריפוינט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גלובאלית בירושלים דרוש/ה מוביל תמיכה טכנית למשרת תמיכה מול לקוחות בחו"ל, בעל ניסיון של מעל שנתיים בתמיכה טכנית מול חו"ל ואנגלית ברמה גבוהה מאוד.

דרישות:

5+ years’ experience in QA/software testing/System Administration/IT – must
2+ years of experience in Technical Customer Support - must
Basic knowledge in MS SQL Server queries and administration
Knowledge and experience in Microsoft Windows server management & installations
Experience in automated testing - advantage
Excellent communication skills (verbal and written)
Quick learner, efficient problem solver
Organized, responsive, detail oriented
Ability to work independently as well as in a team environment
Self-starter, able to prioritize tasks
Able to juggle multiple projects at once
Works well under pressure

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3451
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת טלדור מגייסת לארגון גדול באזור המרכז מנהל/ת מוקד טכני/ת
התפקיד כולל :
* ניהול אנשי צוות -תומכים טכניים וטכנאיים
* בניית תוכניות עבודה
* בקרה על SLA
* הטמעת מערכות חדשות לצוות

דרישות:

ניסיון ניהולי כ 5 שנים חובה
ניסיון ניהולי ממוקד טכני יתרון משמעותי
ניסיון עבודה עם מערכות IVR, SYSAID יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

LM 12974
 
 
חברה דיסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת אינטגרציה דרוש/ה מנהל/ת שירות טכנולוגי
התפקיד כולל ניהול צוותים טכנים, מעקב שוטף אחר הקריאות, בקרה על עמידה בזמני תגובה וטיפול בתלונות לקוח.
ניהול פרויקטי תשתיות, בקרה על תהליכי עבודה, קישור בין הצוותים בפרויקט, תיאום עם ספקים חיצוניים, ווידוא עמידה בלו"ז ועדכון הלקוח בכל שלבי התקדמות הפרויקט.

דרישות:

דרישות
ניסיון Hands-on בתחום התשתיות, אבטחת מידע, וירטואליזציה, תקשורת ועוד.
ניסיון בניהול צוותים טכנים.
המשרה תתאים גם למנהלי IT שמעוניינים לעסוק בשירות.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

10478
 
 
Experis TA3

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה טכנולוגית העוסקת בניתוח דאטה לעולם הדיגיטלי דרוש/ה ראש צוות תמיכה טכנית וסיסטםבמסגרת התפקיד:
* ניהול צוות תמיכה במוצר מורכב בתחום אבטחת מידע וסיסטם בעבודה מול צוותי סיסטם של לקוחות בעולם
* שילוב עבודה מעשית hands on עם ניהול צוות קטן של מהנדסי תמיכה וסיסטם
* פתרון בעיות אפליקטיביות ובעיות סביבה, תקשורת ורשתות
* תמיכה מרחוק בלקוחות בעולם ברמה Tier 2-3 בהתקנה והגדרה של מוצר בתחום אבטחת מידע בסביבות מורכבות וגדולות בעולם
* הקמה ותחזוקה של סביבות ענן SaaS - Azure, AWS
* הקמה ותחזוקה של סביבות מעבדה מורכבות ובדיקות של תצורות עבודה שונות
* ביצוע הדרכות ומצגות טכניות של המוצר ללקוחות
* כתיבה של תיעוד ומדריכים
הבנה של צרכי אבטחת מידע של הלקוח ויכולת מתן מענה מתאים על בסיס מוצרי החברה
ניהול משימות סיסטם - הקמת סביבות מעבדה הכוללות אינטגרציה עם מוצרים אבטחה של חברות מובילות כדוגמת Symantec, McAfee, F5, IBM, VMWare.

דרישות:

* ניסיון בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות ואבטחת מידע - חובה* אנגלית רהוטה- דיבור וכתיבה
* היכרות עם נושאי סיסטם ותקשורת כמו Active Directory , Firewalls, Virtual machines, HTTPS, Certificates, DNS, SQL, AWS, AZURE,Proxy, DLP, MDM
* יום בשבוע נדרש עד השעה 9 ושישי פעם בחודש כוננות בבית.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-47912
 
 
חברת היטק - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת אורבוטק (Orbotech), חברת הייטק בינלאומית הממוקמת ביבנה דרוש מפעיל ותומך מערכות Video Conference ותקשורת VOIP:
  • תפעול מערכות מולטימידה, SFB, Teams, ציוד קצה של פוליקום ו-Audiocodes
  • תמיכה hand-on ובזמן אמת בתקלות - בעיות בציוד / רשת וכו'. 
  • כתיבת נהלי עבודה, דוחות ומסמכים שונים וכו'
  • תחזוקה, עדכוני מערכות ותמיכה בתשתיות מערכות המולטימידה
  • עבודת ממשקים עם צוותים מקבילים - תקשורת, סיסטם, סייבר ועוד
אפשרי לבעלי רקע בתמיכה / מחשוב ארגוני מארגונים גדולים.
חשוב - אנגלית ברמה גבוהה !! כתיבה / דיבור / קריאה

דרישות:

- הבנה של תשתיות תקשורת
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
- ניסיון בשימוש ב-Excel וכתיבת דוחות - חובה!
- ניסיון והיכרות עם מוצרי ותשתיות VC בארגונים (Polycom, Skype for business, Teams וכו') - יתרון משמעותי!
- היכרות עם נושאי IT ומחשוב Hands-On - יתרון משמעותי!
- הכרות סיסטם בסביבת שרתי מיקרוסופט (AD, Exchange) - יתרון משמעותי
- שירותיות, ראש גדול, אחריות, הנעה עצמית גבוהה ודחף להצלחה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45
 
 
חברת היטק - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת אורבוטק (Orbotech), חברת הייטק בינלאומית הממוקמת ביבנה דרוש מפעיל ותומך מערכות Video Conference ותקשורת VOIP:
  • תפעול מערכות מולטימידה, Zoom, Teams, ציוד קצה של פוליקום ו-Audiocodes
  • תמיכה hand-on ובזמן אמת בתקלות - בעיות בציוד / רשת וכו'. 
  • כתיבת נהלי עבודה, דוחות ומסמכים שונים וכו'
  • תחזוקה, עדכוני מערכות ותמיכה בתשתיות מערכות המולטימידה
  • עבודת ממשקים עם צוותים מקבילים
אפשרי לבעלי רקע בתמיכה / HelpDesk / מחשוב ארגוני מארגונים גדולים (ניסיון צבאי אפשרי) .
חשוב - אנגלית ברמה גבוהה !! כתיבה / דיבור / קריאה

דרישות:

- הבנה של תשתיות תקשורת
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
- ניסיון בשימוש ב-Excel וכתיבת דוחות - חובה!
- ניסיון והיכרות עם מוצרי ותשתיות VC בארגונים (Polycom, Skype for business, Teams וכו') - יתרון משמעותי!
- היכרות עם נושאי IT ומחשוב Hands-On - יתרון משמעותי!
- הכרות סיסטם בסביבת שרתי מיקרוסופט (AD, Exchange) - יתרון משמעותי
- שירותיות, ראש גדול, אחריות, הנעה עצמית גבוהה ודחף להצלחה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin