חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

Softwave פינגווין סנטר נכסים AC נכסים

7 - 1 מתוך 7

דרושים בתחום מנהל שירות / תמיכה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
SQLink - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גלובאלית גדולה ומובילה באזור השפלה (קו רכבת) דרוש/ה מנהל/ת צוות תמיכה.
תפקיד הכולל ניהול צוות של אנשי HD וטכנאי PC. כולל HO. הובלת הצוות, טיפול בתקלות, מעקב אחרי קריאות, עבודה מול דרגים בכירים, תיעדוף משימות ועוד.
תפקיד הובלה בכיר וסופר מאתגר! הזדמנות מצוינת להיכנס לארגון יציב ורווחי.

דרישות:

3 שנות ניסיון בניהול צוות תמיכה
ניסיון של 4 שנים ומעלה בתמיכה בחברות גדולות
ניסיון בעבודה מול הנהלה בכירה
אנגלית ברמה טובה מאוד

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

125601
 
 
מטריקס

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אושרת חלמיש מועלם

תיאור:

MATRIX DEVOPS מגייסת BDR (אנשי מכירות) עבור פעילות Atlassian
התפקיד כולל תמיכה בכל הפעילות האדמינית של ניהול לקוחות: הוצאת הצעות מחיר, חידוש עסקאות, עבודה צמודה לשיווק, קידום ואחריות על לידים בעקבות כנסים ווובינרים ומציאת הזדמנויות חדשות והובלתן לסגירת עסקאות

דרישות:

ניסיון של שנה ומעלה במכירות, עם עדיפות למוצר טכנולוגי
אוריינטציה שירותית והבנה עסקית
יכולת עמידה במצבי לחץ
סדר וארגון מופתי
יכולת לנהל מו"מ מול גורמים בכירים בחברות שונות
להט ללמוד דברים חדשים וזיקה טכנולוגית
אנגלית טובה - קריאה, כתיבה דיבור
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

50707
 
 
Edgify - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Edgify is looking for a techsavy Customer success engineer
 to join our sales and customer success team in escorting our clients through their entire customer journey, from initial conversation to full deployment! You will serve as the primary technical point of contact .
What you’ll do?
technical assistance which includes sessions with customers : installations, tech evaluations as well as resolving complex technical issues.
Pre-sale tech support: Train, empower and support the sales team with product knowledge and technical Q&A.
Take on a pro-active role in potential client evaluation.
Work directly with key technical stakeholders in regards to initial integration and rollout plans.
Inside Edgify: Deliver client insights and request client needs from all internal teams
Manage the solution demo system
Develop miscellaneous coding projects that support demos, proof of concepts, integrations and tech support as needed.

דרישות:

      Minimum 2 -4 years of full-time work experience at tech companies or a tech startup as a sales engineer\Customer success\Pre-Post sales
    Bachelor's degree in Computer Science or Engineering or equivalent
    Intermediate-level knowledge of a broad range of technologies such as: Docker environment, Understanding client server architecture, Network infrastructures 
    Excellent verbal and written communication skills in English
    Hands-on experience with troubleshooting and problem solving
    Ability to travel 30% of the time (Covid permitting)
    Must be pragmatic, realistic, and build strong, respectful relationships across levels of seniority
    Comfortable working day-to-day with cloud-based workflow tools such as Monday, Google Apps, and Slack
    You're well organized, good at prioritizing and juggling multiple work streams.
    You are comfortable with working through problems of a fast-growing company.
Skills - Nice to have
    experience in customer success or customer-facing roles, for a technical product or services company.
    Experience in working with machine learning based products
    Familiarity with the Retail industry and its ecosystem
    Knowledge of open source, cloud, and containers.

מיקום המשרה:

מרכז, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

SALES
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתחום הביטוח במרכז הארץ דרוש/ה בקר/ית תשתיות
במסגרת התפקיד: בקרת שירות מול הצוותים השונים באגף התשתיות, טיפול בתלונות לקוח של אגף התשתיות, פיקוח על לו"ז ותפוקות הצוות ועוד.

דרישות:

*היכרות והבנה בעולם התשתיות ו-IT- חובה
*שליטה בתוכנות Office בדגש על Excel- חובה
*לפחות שנתיים ניסיון בניהול משימות מטריציוני- חובה
*ניסיון בכתיבת אפיונים-חובה
* ניסיון בניהול מוקדי תמיכה- יתרון משמעותי
*כושר ארגון וניהול ויכולת תעדוף משימות-חובה
*יכולת התנסחות טובה בכתב בעברית- חובה
*אסרטיביות לצד יכולת הקשבה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-02031
 
 
Memad1

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה טכנולוגית בחיפה בתחום המחשוב דרוש/ה דרוש /ה מנהל /ת מחלקת שירות טכנית.הובלה טכנית של פעילות המחלקה ואחריות על פעילויות השירות בחברה.
עבודה בסביבות מחשוב וטכנולוגיה מגוונות ומאתגרות, התמקדות על סביבות enterprise ו OEM.
ניהול 10 עובדי המחלקה בפעילות היומיומית, הובלת בקרות ותהליכי שיפור במחלקה.
מענה אסקלציה טכני לטכנאי ואנשי הסיסטם במחלקה, מענה אסקלציה ללקוחות בקריאות מורכבות, הובלת אסקלציות מול צוות ההנדסה בחברה ומול ספקי החברה.
עבודה במשרה מלאה, ימי א –ה עם נכונות לשעות עבודה נוספות ממשרדי החברה בחיפה.

דרישות:


ניסיון מעשי של שנתיים לפחות בתפקיד טכני / שרות רלוונטי ( system / IT ) ואבחון תקלות תוכנה, חומרה ומערכות הפעלה. היכרות מעמיקה עם חומרת מחשבים.
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה).
שליטה בתוכנות משרדיות (outlook, excel). ומערכות ERP ( עדיפות לניסיון בפריוריטי )
תקשורת בין אישית טובה, שירותיות ואחריות. יכולת ניהול והובלת צוות.
קו"ח בword בלבד

מיקום המשרה:

מרכז, צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-15423
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברה בינלאומית מובילה בכפר סבא דרוש/ה מנהל/ת מוקד תמיכה.
התפקיד כולל:

- ניהול צוות תמיכה טכנית
- הובלת פרויקטים מקצועיים.
- הובלת הצוות לעמידה ביעדים
- ניהול ופיתוח אישי, ליוויי, גיבוש וטיפוח חברי הצוות.

דרישות:

- ידע והבנת מושגים ברמת CCNA / MCITP / MCSE / -חובה 
- חובה ניסיון מהעולם הטכני
- ניסיון משמעותי בתחום התמיכה הטכנית – חובה
- שרותיות גבוהה
- ניסיון ניהולי
- ראש גדול, מוסר עבודה גבוה.
- אנגלית : כתיבה, קריאה, דיבור
- זמינות בסופ"ש 

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

DB 18981
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אריאלה

תיאור:

לגוף פיננסי גדול
ניהול מחלקת תמיכת משתמשים האחראית על חתזוקת השרתים, תמיכה ברשת, תמיכה והדרכה למשתמשים בתחום תפעול
ציוד מחשוב ופעילות תפעול מערכות ביישומים השונים הקיימים בארגון. מתן שירות ותמיכה לכלל עובדי הארגון הן ברמת החומרה והן ברמת התוכנה/ יישומים
• קידום ובקרת מימוש היעדים החטיבתיים והמחלקתיים, נקיטת צעדי תיקון, קביעת קדימויות, הקצאת משאבים ומתן התראות
• התווית תוכנייות עבודה והצבת יעדים צוותיים ואישיים לכפיפים ישירים ומקצועיים
• ניהול ופיתוח צוות עובדים וביצוע הערכות תקופתיות
• קביעת כללי עבודה לצורך התפעול השוטף של המוקדים מבחינת ניהול המשמרות ונוכחות הנציגים
• בניית תקציב עבודה שנתי וביצוע בקרות תקופתיות
• הצבת יעדים ומדידה לצורך שיפור כמות הפניות וטיב השירות. עבודה עפ"י SLA
• אחריות מלאה לתמיכה בתחזוקה ושדרוג של מערכות פנימיות על בסיס טכנולוגיות חדשות
• תמיכה וסיוע לעובדים מהבית
• היזון חוזר והצבת רעיונות להעלאת כמות הידע בארגון ורעיונות לפתרון והפחתת כמות התקלות

דרישות:

תואר ראשון בתחום מנהל העסקים/ כלכלה/ תעשיה
וניהול/ מדעי המחשב
• יכולות וניסיון ניהול מוכחים של 5 שנים לפחות
• ניסיון בניהול צוות נותן שירות

דרישות נוספות:

• שליטה במערכות OFFICE כגון Excel, PPT
• יכולת עמידה מול קהל והצגת נושאים בפני בכירים
• הכרת מערכות שו"ב
• הכרת מערכות הפעלה WINDOWS של מיקרוסופט- יתרון
• עבודה עם מחסן מידע, ניתוח נתונים והצבת יעדים
• אסרטיביות ויכולת התמודדות עם קונפליקטים
• מנהיגות, תשוקה לחדשנות ויעילות מתמדת

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20147
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin