חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

כצט רשת מלונות פתאל אלעל AC נכסים

12 - 1 מתוך 12

דרושים בתחום מנהל שירות / תמיכה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
דראגון טייל בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 0524459999
איש קשר: חן קריצ'בסקי

תיאור:

A unique and dynamic Israeli start-up that is in the process of significant growth, requires a Customer Support & Success Lead for working with global clients.

· Managing the Poc and Pre Sales process - Deployments for new customers: installation, configuration, troubleshooting, testing, and documentation, within customers’ existing ecosystem of tools.

· Management of the integration team, technical management on a "Hands On" level within the customer's environment, meeting the goals set by the company.

· Coordination and synchronization of activities and work processes with various technical interfaces.

· Deliver training and knowledge share to customers and partners.

· Manage customer support escalations and be a strong voice for your customers into the Product and Development teams to resolve, and improve the product.

· Analysis of operational reports and control reports, management of service metrics and achievement of objectives.

דרישות:

Requirements:
1. 2-5 years industry experience performing deployments in a customer-facing role or in an end user/customer environment.
2. Meaningful experience with installation (on-premise and cloud), configuration and management of Linux-based Operating Systems.
3. Strong troubleshooting skills and a methodical approach to issue resolution.
4. Basic knowledge in operating / diagnosing computer malfunctions
5. High English proficiency, both written and verbal.
6. Excellent Presentation and communication skills.
7. Willingness to travel up to 30% and work off-business hours (Non Israel Time Zones).
8. Knowledge and experience in operating Office software.
9. Experience in working with SLA.
10. Ability to learn new technologies and tools rapidly.
11. Team player, multi-tasking capabilities.
12. Extensive knowledge in IPT communications, security, IP.
13. Experience with smb / sme customers.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00015
 
 
seeV

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A young & award-winning cyber security startup, led by highly successful entrepreneurs & backed by investors, is seeking a Professional Services Engineer. The offices are in Herzliya.
Job Responsibilities:
* Implement the company's solution in customer's networks.
* Provide technical support to customers and partners.
* Pre/Post-Sales project delivery.
* Hands-on project management.

דרישות:

* Proven experience working in a cyber security company.
* Experience dealing with large accounts.
* Hands-on experience with Microsoft Windows Server OS /Linux Servers.
* Excellent communication capabilities.
* Excellent inter-personal skills.
* Knowledge of Information and Data Security concepts.
* Knowledge of Network Architecture concepts.
* Programming experience - an advantage.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

23504
 
 
דורקום מחשבים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: כ"א

תיאור:

לאחד מלקוחותינו הגדולים דרוש/ה איש/אשת תמיכה ותחזוקה של מערכות התשתית הארגוניות בתחום הוירטואליזציה
תקופת המשרה
TBD
היקף המשרה 100%
השכלה נדרשת
יתרון לבעלי הסמכות רלוונטיות של חברת VMware
ידע וכישורים נדרשים
מומחה תשתיות, בעל ידע בתשתיות וירטואליות, כולל ידע בטכנולוגיות של חברת VMware להשתלבות בצוות
נדרשת הבנה טכנית מעמיקה בתשתיות כגון : Active Directory, Exchange, DNS DHCP ומערכות הפעלה (2008, 2012),
מומחיות מעמיקה בתשתיות וירטואליות של חברת VMware מוצרים כגון VRA ,NSX ,Vcenter, Vsphere ועוד
עבודה ב – DC התקנה וקינפוג של שרתי ESXi כולל קינפוגים והגדרות ב Vcenter
יתרון לידע בעולמות ה OpenStack
יתרון בהכרת מערכי איחסון - Netapp + EMC
בעל יכולת למידה עצמית גבוהה, עבודה בשיתוף פעולה עם אנשי צוות נוספים כולל שיתוף ידע
יכולת טובה מאוד לעבודה כחבר בצוות של מומחי תשתיות.





דרישות:

- ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בתחום וירטואליזציה בעבודה בארגונים בסדר גודל בינוני ומעלה
- (ניסיון עם מאות שרתים- חובה!)
- ניסיון מוכח בטיפול בתקלות מורכבות
- ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון ברמה טובה.
סיווג אזרחי בתוקף , מינימום רמה 3
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד




מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00025
 
 
SQLink - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק בתחום הסייבר הממוקמת באזור השרון דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה במערכת CRM Dynamics מוכשר/ת להצטרפות לצוות התמיכה והאינטגרציה.
התפקיד משלב עבודה רבה מול לקוחות בינלאומיים, תחקור תקלות, ניתוח תרחישים מורכבים ומציאת פתרונות חדשניים.
הזדמנות להיות חלק מחברה מצליחה ולהשתלב בתפקיד מאתגר הכולל עבודה בסביבה צעירה ודינמית תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.
תנאים מעולים למתאימים!

דרישות:

- לפחות שנתיים ניסיון בתמיכה במערכת CRM Dynamics.
- ניסיון בעבודה עם מערכות מורכבות.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

115544
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

---לחברת תקשורת מובילה באזור המרכז דרוש/ה מנהל/ת צוות תמיכה טכנית ---
התפקיד כולל:
- ניהול צוות תמיכה טכנית
- הובלת פרויקטים מקצועיים
- הובלת הצוות לעמידה ביעדים
- ניהול ופיתוח אישי, גיבוש וטיפוח חברי הצוות
- עבודה במשמרות: בוקר 8:00- 17:00/ ערב 13:00-22:00- חמש משמרות בשבוע

דרישות:

ידע ברמת CCNA / MCITP / MCSE / -חובה
- ניסיון משמעותי בתחום התמיכה הטכנית - חובה
- ניסיון ניהולי
- ראש גדול, מוסר עבודה גבוה.
*** נא לציין ציפיות שכר ***

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00009
 
 
אתוסיה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a Technical support TL you will be responsible for:
• Leading entire global support and NOC teams
• Become the first escalation process for any technical issues
• Working closely with clients and internal partners to ensure system stability
• Develop Monitor tools for the production environment
• Responsible for team recruitment
• Working closely with R&D, DevOps and PS team for problem-solving and escalations
• Analysis of call logs in order to discover any underlying issues or trends.

דרישות:

Requierments:
• At least 3 year's experience managing client support teams as T1 and T2
• At least 3 year's experience with SaaS products
• Knowledge in API, bug reporting tools AWS dashboards- Must
• experience in a payments industry- Big advantage
• Great technical writing and verbal communication skills
• Knowledge in the following tools: SQL, Postman, AWS dashboards, Jira and confluence- Big Advantage.
• Experience in a fast-growing small organization
• Strong debuggability skills with multiple tools

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00571
 
 
חברת היטק - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת דיור מוגן הממוקמת במודיעין דרוש תומך Helpdesk להצטרפות לצוות הקיים:

- מתן שירות טלפוני ופרונטאלי לעובדי החברה
- אחריות לטיפול בתיבות הדואר של המשתמשים, סביבת Office והגדרות תקשורת למחשבים
- תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה (מערכות הפעלה, אופיס, מערכות ארגוניות אחרות).

- שעות פעילות - 8:00-17:00
- קליטה ישירה לחברה!

דרישות:

- ניסיון בתמיכת משתמשים בארגון עסקי - חובה
- היכרות טובה עם סביבת Microsoft 
- ניסיון בטיפול והגדרת עמדות ומערכות הפעלה למשתשים

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-82
 
 
GENIE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מוכן/ה לעוף רחוק? מרגיש /ה שהשמיים הם לא הגבול? כנראה שמקומך איתנו.
חברת GENIE המובילה בתחומה מחפשת מנהלי/ות רשת למשרות תמיכה טכנית ומשרות שטח (בכל רחבי הארץ).
העבודה מול לקוחות עסקיים במערכות מיחשוב מתקדמות.
אפשרויות רבות לקידום מקצועי.

דרישות:

  • לפחות שנתיים ניסיון בסביבת ניהול רשתות מיחשוב.
  • שליטה גבוהה במערכות הפעלה וב- Office 
  • ידע מוכח ב-Exchange, Active directory.
  • ידע בתקשורת - יתרון משמעותי
  • הסמכות רלוונטיות - יתרון.
  • שירותיות, סבלנות ואדיבות - לפני הכל.
  • תשוקה למקצוע ולעולם המיחשוב
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-4
 
 
Experis Israel

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש/ה ראש צוות תמיכה איכותי/ת

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות תמיכה.
ניסיון בעבודה בסביבת (WEB (IIS / Apache / NGINIX - חובה !
ניסיון עם Win ו/או Linux - חובה.
ניסיון בעבודה עם DB.
ניסיון בעבודה בחברת Hosting / ספקית אינטרנט - יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה.
נכונות לכוננויות סופ"ש מידי פעם.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

44930
 
 
AMBITION

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


Technical Support Team Lead לסטארט אפ מבטיח בתל אביב

דרישות:


Native / Fluent English is mandatory.
Experience interacting with customers (customer service oriented).
Previous experience of managing a similar team.
Ability to manage incidents and work under pressure.
Excellent debugging and technical skills: Log Analysis, Troubleshooting of Bug Reports & Database Query, SQL.
Out of the box thinking, with a good ability to solve challenges and utilize resources as needed.
ADVANTAGES:
Experience with HR Technology (or other enterprise technologies like ERPs).
Experience at a high-growth company.
Experience working with enterprise companies and large clients.
Send your cv to: sharon@ambition.org.il

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2894
 
 
MalamTeam

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה מהנדס תעשייה וניהול לעולמות התשתיות
במסגרת התפקיד ניהול צוותי תמיכה ותשתיות והובלתם לעמידה ביעדים
ניתוחים כמותיים של הפעילות (בקרת SLA, פעילויות תחזוקה שוטפת ועוד), הסקת מסקנות מהנתונים והובלת פעילויות פרואקטיביות כנגזרת מהם
כתיבת מסמכים והובלת תהליכי חשיבה ארגוניים ותהליכיים, הובלת פעילויות רוחב מול הלקוח והכנת תכניות עבודה ובקרה אחר ביצועם
ניהול פרויקטים רוחביים ובקרתם

דרישות:

- תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול (או תואר אחר בניהול)
- ניסיון בהובלת פרויקטים והכרות עם כלים לניהול פרויקטים
- היכרות טובה עם עולם מוקדי השירות (SLA, היכרות עם מערכות לניהול השירות, מערכות טלפוניה, ניהול מוקדים ותהליכי בקרה)
- ניסיון וידע בתחום המחשוב (תשתיות, פיתוח, אבטחת-מידע)
- ניסיון משמעותי בניהול עובדים
- חשיבה כמותית, ראיה תהליכית והבנה ארגונית, יכולת הצגת נושא, יכולת עבודה מול לקוחות, יוזמה, יצירתיות, פרואקטיביות

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

521356
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה ראש צוות תמיכה
במסגרת התפקיד ניהול מקצה לקצה של מרכז תמיכה הכולל כ- 15 נציגי HELP DESK
העבודה במשרה מלאה באזור שפלה/דרום

דרישות:

ניסיון של שנה לפחות כר"צ במוקד תמיכה HD
עמידה ביעדי SLA
ידע בסביבת מיקרוסופט
הבנה טכנית גבוהה לניתוח ואיתור תקלות מורכבות
השכלה פורמלית- בגרות מלאה והסמכת MCSA
יכולת עבודה תחת לחץ
תודעת שירות גבוהה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

521392
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin