תיאור תפקיד:
מנה"ח בצוות לעבודה בחברה מסודרת בסביבה כיפית ונעימה עבודה מול ספקים והנה"ח כללית 5 ימי עבודה, משכורת מכובדת, תנאים קליטה ישירה לחברה
דרישות:
סוג 2- חובה 3 שנות ניסיון בחברה עם אופי מסחרי ניסיון בסביבה ממוחשבת ניסיון בSAP יתרון נכונות למשרה מלאה 5 ימים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17990
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות למחלקת כספים במטה החברה התפקיד כולל טיפול בספקים ובקרה על גיול לקוחות עבודה בצוות איכותי, מקצועי ובאווירה נעימה ותומכת משרה מלאה, חמישה ימים בשבוע, תשע שעות ביום שכר מכובד בין 12–13 אלף ₪ ברוטו + נסיעות כולל תן ביס, חניה מסודרת ואפשרויות קידום אמיתיות
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 2 – חובה, סוג 3 – יתרון ניסיון של שנתיים לפחות בתחום – חובה אפשרות גם לבעלות ניסיון ממשרד רו"ח או דומה יכולת עבודה בצוות, סדר, דיוק ויחסי אנוש טובים נכונות למשרה קבועה, יציבה ולטווח הארוך מתאים למי שמחפשת קידום מקצועי ושכר הוגן המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17991
אזור:
מרכז - פתח תקווה
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
ביצוע התאמות כרטיסי ספקים שוטפות ומורכבות. טיפול בהתאמות בנקים וכרטיסי אשראי. רישום פקודות יומן רלוונטיות. תמיכה במשימות הנהלת חשבונות כלליות בצוות הכספים.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות - חובה. ניסיון של כ-3 שנים בתפקיד דומה בהנהלת חשבונות ספקים - חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6272
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תפקיד מגוון ודינמי, כולל עבודה בצמוד לצוות הכספים ונגיעה רחבה בכלל תחומי הפעילות הפיננסית של החברה. • הובלת וניהול מערך הגבייה • הפקת דוחות הנהלה חודשיים ובקרה תקציבית • התאמות בנקים, לקוחות ודיווחים לרשויות • הכנת דוחות כספיים, דוחות מס, דיווחי מע”מ וטיפול בביקורת שנתית • בקרה על קליטת חוזי שכירות במערכת Priority • עבודה שוטפת מול מנהלי הנכסים
דרישות:
תואר ראשון בחשבונאות/ כלכלה/מנהל עסקים- חובה ניסיון של 2-4 שנים לאחר התמחות- חובה רקע בהנהלת חשבונות- חובה ניסיון עם מערכת Priority – יתרון משמעותי שליטה מלאה ב־IFRS ודיווחים לחברות ציבוריות ניסיון קודם בחברת נדל”ן מניב – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8696601
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה ברמת גן (מגדלי בסר) דרוש/ה נציג/ת גביה תיאור התפקיד: גביית כספים - עבודה מול לקוחות עסקיים. מעקב גבייה שוטפת. התאמות כרטיסים ניהול אובליגו. מתן מענה שוטף ללקוחות ולממשקים פנימיים, בנושאי כספים וגבייה שכר: 13,000 ש"ח
דרישות:
ניסיון בגבייה כשנה לפחות. מנהל /ת חשבונות סוג 2 או 3- יתרון שליטה באקסל. אנגלית ברמה טובה מאד. יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות ודייקנות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3166
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.
Key Roles and Responsibilities Manage AR, invoicing, and deposits. Upload and reconcile bank and credit card transactions. Perform reconciliations and record intercompany transactions Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues Support other bookkeepers with more complex financial questions Perform monthly, quarterly and annual closing procedures Contribute to improving and standardizing finance processes Performing other duties and ad-hoc special projects Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements: 4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area) Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage) Strong Excel skills Professional English (written and spoken) Experience with ERP systems Strong attention to detail and accuracy Collaborative, team-player mindset with good communication skills Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
539136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
The Role As a Finance and bookkeeping associate, you'll support essential financial operations that keep our dynamic organization running smoothly and compliantly. Assist with the monthly financial close process, including tracking and follow-up tasks Assist the bookkeeper with the day to day bookkeeping. Create and manage requisitions and Archers for supplier payments Administer and manage Bill.com tasks, acting as budget owner or system admin for specific budgets Review and validate international travel reports and event-related receipts Capture, organize, and archive financial documentation such as invoices, vendor records, and reports Support vendor offboarding processes and assist with finance tasks related to new banking operations Manage the “Jgive” donation platform from A to Z Help prepare budgeting tools ("baskets") for budget owners during budget planning cycles Provide general support for office finance preparations, especially during new floor transitions
דרישות:
Requirements Bookkeeper 1+2 certification – a must 0–2 years of experience in bookkeeping, finance, or administrative roles Basic familiarity with bookkeeping tools and platforms Strong Excel and document organization skills Tech-Savy Excellent attention to detail and time management High level of responsibility and ability to maintain confidentiality Fluent in English and Hebrew proficiency Eagerness to grow within a fintech environment—no task is too small or too big Experience with Workday – an advantage
Flexible hybrid model: 3 days a week in our Jerusalem office היקף משרה: מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
522312
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחב' הייטק מובילה בתל אביב - זמינות מידית/ משרה מלאה אם את/ה בעל/ת ניסיון של שנתיים-שלוש בהנהלת חשבונות - זה התפקיד בשבילך! התפקיד כולל טיפול שוטף בהנהח"ש לרבות עבודה מול רו"ח חיצוני וסגירת חודש. משרה מלאה, אפשרות לעבודה היברידית. מיקום - תל אביב , סביבת עבודה צעירה וכיפית
דרישות:
ניסיון של 2-4 שנים בהנהלת חשבונות שליטה בתוכנת פריורטי ובאקסל יכולת עבודה בצוות בעל/ת רמה אישית גבוהה, ראש גדול ויכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00066
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד: מנהל/ת חשבונות התפקיד כולל: פקודות יומן וניהול ספרים הכנת חומר לדוחות כספיים הוצאת חשבוניות ללקוחות מתעודות ,הקלדת חשבוניות ספקים מהזמנות/תעודות לרבות חשבוניות חו"ל ויבוא גביה התאמות בנק בש"ח ומט"ח ,כרטיס אשראי ותזרים מזומנים דיווח למוסדות דיווחי נוכחות עובדים והחזרי הוצאות לשכר סיוע בהכנת דוחות תזרים מזומנים, דוחות מכירה ותחזיות חברה סיוע בפעילות אדמיניסטרטיבית בחברה כישורים נוספים: יכולת ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים סדר, ארגון ושימת לב לפרטים ראש גדול ויצירתיות יכולת עבודה בצוות יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה, בקצב גבוה
דרישות:
תעודה והסמכה בהנהלת חשבונות (רמה 2/3) ניסיון בהנהלת חשבונות ייתרון משמעותי לניסיון כיחידנית מחברת סחר (ניסיון עם מלאי) - לפחות 3 שנים ניסיון בתכנת פריוריטי - חובה ידע באקסל, אופיס - חובה אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) - חובה נסיון בחשבות שכר - יתרון הכרת תהליכי יבוא ולוגיסטיקה - יתרון דיווח למוסדות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01401
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפקיד פקידותי עם אחריות רבה על המערך ההזמנות של החברה. העבודה כוללת הקלדת הזמנות , התנהלות מול הנהגים, בקרה על הזמנות, הוצאת תעודות משלוח , מעקב אחר תעודות יוצאות, סריקות, תיאום הובלות ועוד. עבודה רבה מול מחשב. ימים א'-ה' שעות 08:00 - 16:00 שכר: 10,000 ש"ח
דרישות:
ידע בהנהלת חשבונות ( יתרון לsap) ניסיון בתחום לפחות שנתיים יכולת לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3336
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה בתחום הטכנולוגיות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
דרישות:
- סוג 1-2.
- נסיון 1-2 שנים.
- קליטת חשבוניות מס.
- התאמות בנקים.
- התאמות כרטיסי אשראי.
- הכנת תשלומים.
- דיווחים לרשויות - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00151
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הביטוח - בפתח תקוה - דרוש/ה מנה"ח עצמאי/ת עד מאזן משרה מלאה - א-ה 08:00-16:30 תשלומים ודיווחים למוסדות (856, מע"מ, מס נכנסה, בט"ל). רכוש קבוע ניהול כספי שוטף של פעילויות חדשות ומיזמים. אחריות כוללת על רישום ובקרה של הכנסות ממבטחים בחו"ל. בקרות על תהליכים ורישומים במערכת קליטות פרודוקציה וטיפול בשגויים בניית דוחות ודשבורדים להנהלת החברה.
דרישות:
עד מאזן אוריינטציה אקסל ניתוח דוחות רקע בכספים (אורינטציה לניתוח מידע) עדיפות ידע בפריוריטי והכרות עם מערכות BI יכולות אנליטיות גבוהות יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי. שירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00876
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית מובילה בתחום קמעונאות לתעשיית הפארמה, דרוש/ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן ועוזר/ת לחשב/ת שכר התפקיד כולל הנהלת חשבונות והכנת חומר למאזן. הכנת חומר לשכר בתוכנת מכפל. עבודה כחלק מצוות הנהלת חשבונות. 5 ימי עבודה, 8 שעות עבודה ביום. העבודה במשרדי החברה בהרצליה פיתוח ואינה היברידית.
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2 או 3 - חובה ניסיון של לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות עד מאזן - חובה ניסיון ועבודה בתחום השכר בתוכנת מכפל שליטה בתוכנת SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3286
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית יציבה וותיקה בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל /ת חשבונות לניהול כולל של תחום הנהלת החשבונות, לרבות הכנה למאזן. תחומי אחריות עיקריים: טיפול כולל ומלא בהנהלת חשבונות של ישות אחת, תוך ניהול עצמאי של כלל הפעולות החשבונאיות. עבודה מול ספקים מהארץ ומחו"ל, כולל התנהלות שוטפת במיילים באנגלית. ביצוע התאמות שוטפות בנקים, אשראי, לקוחות, רשויות, מע"מ. טיפול בפעולות יבוא, רישומי הנה"ח תקופתיים, והפקת דוחות פנימיים. עבודה יומיומית עם מערכת Priority ויישומי Excel משרה מלאה (יש קצת גמישות) תנאים מעולים, עבודה לטווח ארוך
דרישות:
הנה"ח סוג 2/3 חובה. ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה בארגון עסקי חובה. ניסיון בסביבת יבוא/סחר יתרון . שליטה בפריוריטי - יתרון ניסיון בעבודה עם מערכות ERP- חובה אנגלית ברמה טובה (התמקדות בתכתובות כתובות). שליטה באקסל חובה, לרבות VLOOKUP (Pivot יתרון). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01414
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אחראי/ת תשתיות ותשלום לרופאים לעבודה בסביבה מאתגרת ומעניינת בשיתוף פעולה עם מיטב הרופאים המובילים בארץ. המשרה ממוקמת בהרצליה פיתוח ומציעה תנאים מעולים למתאימים. במסגרת התפקיד, תטפל/י בכל תהליך התשלום לרופאים, תבצע/י בקרות והתאמות, ותקים/י ותחזק/י קודים ותשתיות במערכות מידע רפואיות ופיננסיות. בנוסף, תספק/י שירות שוטף לרופאים ולמחלקות השונות ותשתתף/י בהטמעת תהליכים ושיפורים בתחום התפעול והבקרה.
דרישות:
- השכלה רלוונטית בהנהלת חשבונות, כלכלה או חשבות שכר - חובה. - ניסיון קודם בתפקיד דומה, עדיפות לבית חולים או מרכז רפואי - חובה. - שליטה מצוינת באקסל, כולל נוסחאות מתקדמות כמו VLOOKUP, PIVOT ו-IF - חובה. - יכולת עבודה מצוינת עם מערכות מידע ממוחשבות. - דיוק, ירידה לפרטים ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות. - תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול גורמים מגוונים. - אחריות אישית גבוהה ויכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
804651
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
|