תיאור תפקיד:
למשרד יועצת מס ותיק דרושה יועצת מס ומנהלת חשבונות אחראית אדמיניסטרציה למשרה מלאה בסביבת עבודה מקצועית ונעימה. התפקיד כולל
- הנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- תקשורת שוטפת עם לקוחות המשרד,
- התנהלות מול רשויות ומוסדות ממשלתיים,
- הכנת דוחות שנתיים והצהרות הון מענה טלפוני שוטף וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות.
המשרה מתאימה לבעלות ניסיון ויכולת עבודה עצמאית, המעוניינות להשתלב לטווח ארוך בארגון משפחתי ותומך.
דרישות:
- הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות – חובה
- יועצת מס / מתמחה
- ניסיון בהנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- ניסיון בעבודה מול רשויות כגון מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ובתוכנות הנה"ח ארדני + פינבוט יתרון
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים. התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
- הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
- טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
- הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
- שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
איך יראה היום שלך?אחריות לרישום תקין של כלל הפעולות הפיננסיות של הארגון התאמת כרטסות ביצוע חיובים וזיכויים ללקוחות וכן ביצוע פעולות גביה מורכבות הפקת דוחות הנהלת חשבונות ניהול קופות קטנות, החזר הוצאות התאמות בנקים וכרטיסי אשראי ביצוע בקרות פנימיות פקודות שכר וגילומים פקודות בין חברתיות החזרי ביטוחים
דרישות:
למי מתאימה המשרה? תעודת הנה"ח– חובה ניסיון של שנתיים בתחום הנהלת חשבונות – חובה ידע באקסל ברמה טובה – חובה הכרת SAP - יתרון משמעותי ניסיון בעבודת ממשקים חיצוניים וממשקים פנימיים החלפה ארוכה לחל"ד
ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
4316
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
ניהול עצמאי של תחום הספקים – קליטת חשבוניות, התאמות כרטסות, טיפול בתשלומים עבודה מול מחלקת רכש, ספקים חיצוניים וגורמים פנים-ארגוניים ביצוע התאמות בנקים וספקים, טיפול בניכויים ובמע"מ אחריות על סגירות חודשיות ותקופתיות סיוע בהכנת דוחות חודשיים ורבעוניים עד לרמת מאזן
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג -3 - חובה ניסיון של מנה"ח ראשי/ת עד מאזן – חובה ניסיון קודם בחברה קמעונאית – יתרון משמעותי שליטה בתוכנות – ERP בדגש על Priority שליטה טובה בExcel- ניידות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00337
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דקוש/ה מנה"ח למחלקת גבייה משרה מלאה, קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הגביה– חובה תעודת הנה"ח 1+2- חובה יתרון משמעותי לניסיון בתחום הקמעונאי ידע וניסיון באקסל ופריורטי ראש גדול, אחריות ויכולת עבודה בצוות יכולת דיוק, סדר וארגון משרה מלאה, סביבת עבודה נעימה ויציבה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-52315
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עבודה מול נהגי הפצה, אישורי חשבוניות, טיפול בריכוזים יומיים, קליטת מזומנים\המחאות, קופת מזומנים, זיכויים, החזרות ללקוח ועוד שכר 8,000₪ (ברוטו) + תשלום על שעות נוספות העבודה ברחובות במשרה מלאה, א’- ה’ 08:00-17:00, נכונות לשעות נוספות במידת הצורך ימי ו' לסירוגין (בעונה) החזר נסיעות ארוחות מסובסדות תנאי רווחה נוספים
דרישות:
תעודת הנה"ח – יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם כספים יכולת עבודה בצוות אחריות, רצינות ואמינות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00341
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ראשי/ת ניהול כולל של מערך הנהלת החשבונות בחברה, כולל הובלת צוות מקצועי והטמעת תהליכים סגירות חודש ורבעון ,פקודות יומן מורכבות, מאזנים,התאמות בנקים וכ"ט אשראי הכנת דו"חות שוטפים להנהלה, מעקב ובקרה תקציבית ספקים, לקוחות, גבייה מלקוחות עסקיים, הפקת חשבוניות וקליטת חשבוניות – AP/AR ניהול תחום אחריות על מערך התשלומים והבנקים, העברות כספיות וכיו"ב עבודה מול רשויות המס, ומול רו"ח חיצוניים
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 ומעלה – חובה ניסיון של +10 שנים בחברה גדולה / ארגון בעל היקפים משמעותיים- חובהניסיון של +5 שנים בניהול צוות הנה"ח – חובה חובה – Excel- ו Netsuite שליטה מלאה בתוכנות יתרון משמעותי – Salesforce היכרות עם מערכות פיננסיות נוספות כמו נסיון ניהולי אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00384
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת סנסיקה – מותג מוביל בתחום היופי והטיפוח – דרוש/ה איש/אשת תפעול הזמנות מחפשים להשתלב בחברה צומחת עם אווירה משפחתית? אנחנו מחפשים איש/אשת תפעול אחראי/ת, מסודר/ת ובעל/ת ראש גדול, לניהול שוטף של תחום ההזמנות והגבייה בחברה. היקף משרה מלאה, בימים א’-ה’, במשרדי החברה מה כולל התפקיד: טיפול מקצה לקצה בהזמנות לקוחות – קבלה, הקלדה, מעקב וסגירה עבודה יומיומית עם מערכת Priority תיאום בין מחלקות: שירות לקוחות, מחסן, כספים ולוגיסטיקה מעקב אחר תשלומים וטיפול בגיול לקוחות תמיכה כללית בפעילות התפעולית של החברה
דרישות:
דרישות התפקיד תעודת הנהלת חשבונות – חובה ידע וניסיון בעבודה עם מערכת Priority – חובה ניסיון בטיפול בגיול לקוחות – יתרון משמעותי שליטה טובה באקסל וביישומי אופיס סדר, אחריות, דיוק ויחסי אנוש מעולים שנתיים ניסיון * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-4716
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית המספקת שירותים פיננסיים מגוונים במיקור חוץ עבור חברות בינלאומיות דרוש/ה מנה"ח מנוסה עד מאזן. התפקיד כולל ביצוע עבודת הנהלת חשבונות שוטפת ומגוון פעילויות מאתגרות: תשלומי ספקים וחשבוניות ניהול חשבונות בנקים ודיווחים לרשויות הכנה לביקורת רו"ח ביצוע הפרשות וחשבונות חתך בדיקות שלמות והכנת חומר למאזן המשרה מלאה וקבועה, ממוקמת בתל אביב, ומציעה אופק מקצועי עם אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד מאזן ניסיון בעבודה מול חברות גלובליות – יתרון אנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) ניסיון בעבודה עם תוכנת פריוריטי אוריינטציה מחשובית גבוהה נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4719
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ויציבה מנהל/ת חשבונות ספקים עובד/ת חברה מהיום הראשון
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2 ניסיון של שלוש שנים ומעלה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00321
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למחלקת גביה סוג 1-2 דרמשרה מלאה, סביבת עבודה נעימה ויציבה- 08:00-17:00/07-16:00- חובה ישות התפקיד: ניסיון קודם בתחום הגביה– חובה תעודת הנה"ח 1+2- חובה יתרון משמעותי לניסיון בתחום הקמעונאי
ידע וניסיון באקסל ופריורטי ראש גדול, אחריות ויכולת עבודה בצוות יכולת דיוק, סדר וארגון
דרישות:
נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
צירנובסקי
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מטריקס דרוש/ה מנהל /ת חשבונות ראשי/ת יתפקד/תתפקד כמנהל/ת חשבונות מדופלם התפקיד כולל ניהול צוות גדול. מתן פתרון בעיות וניהול בקרת דוחות הכנת מאזנים רבעוניים, סגירת דוחות רבעוניים ניתוח כרטיסים, ספקים, לקוחות, ערבויות התאמות כרטיסי אשראי ובנקים העברות במס"ב, ניהול התחשבנות שוטפת וסגירת חיובים בין חברתיים. משרה מלאה, א-ה ממשרדי החברה בכפר סבא
דרישות:
10 שנות ניסיון בתחום הכספים- חובה 5 שנות ניסיון לפחות כמנהל/ת חשבונות וניהול צוותים גדולים- חובה! ניסיון בעבודה תחת לחץ רב, דינאמיות כפיפות לחשבת ראשית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75823
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות בתחום הריטייל דרוש.ה מנהל.ת חשבונות מנוס.ה עד מאזן התפקיד כולל טיפול בכל תחומי הנהלת חשבונות הפקה וקליטת חשבוניות, ביצוע התאמות והתאמות בין חברתיות התנהלות מול ספקים עבודה בצוות כפיפות למנהלת הכספים בקבוצה
דרישות:
מנהל.ת חשבונות סוג 3 - יתרון ניסיון בתחום הספקים - יתרון שליטה וידע בתחומי הנהח"ש ומלאי - יתרון הבנה חשבונאית בתחומי הכספים הבנה בכל תחומי החשבונאות הרחבה ניסיון בעבודה עם מערכת SAP B1 - יתרון משמעותי שליטה ב-Excel ברמה טובה אנגלית ברמה טובה יכולת חשיבה עצמאית, ראש גדול, שיתוף פעולה מול הממשקים בארגון, ראייה מערכתית ושירותיות נכונות לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב המשרה מתאימה לגברים ונשים כאחד,
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00008
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.
Key Roles and Responsibilities Manage AR, invoicing, and deposits. Upload and reconcile bank and credit card transactions. Perform reconciliations and record intercompany transactions Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues Support other bookkeepers with more complex financial questions Perform monthly, quarterly and annual closing procedures Contribute to improving and standardizing finance processes Performing other duties and ad-hoc special projects Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements: 4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area) Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage) Strong Excel skills Professional English (written and spoken) Experience with ERP systems Strong attention to detail and accuracy Collaborative, team-player mindset with good communication skills Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
539136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|