דרושים בתחום עוזר אישי

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 24 משרות עבודה בתחום עוזר אישי

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל

עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

04/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לחברה איכותית בתחום הרפואה
ניהול יומנים ותיאום פגישות
תיאום ותפעול קשרים
סיוע בפרויקטים שווקים
ניהול קשרי פנים וחוץ
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנכל
אנגלית ברמה גבוהה 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00239
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת מנכל

מזכיר/ת מנכל

גטר גרופ

04/12/2025

תיאור תפקיד:
לגטר סייפטי וגטר גרפיקס דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל/ית – עם ראש גדול, אחריות ויוזמה
הזדמנות מדהימה להצטרף לחברה מובילה בתחומה, בתפקיד מגוון, דינמי ומשמעותי בלב העשייה הניהולית והארגונית.
תיאור התפקיד
:
    ניהול ותיאום יומן המנכ"ל – תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף משימות וניהול זמן אפקטיבי
    טיפול כולל בלוגיסטיקת נסיעות לחו"ל – טיסות, מלונות, לו"ז, תיאומים ומעקב
    אחריות על אירוח אורחי החברה מחו"ל – כולל הכנות לוגיסטיות ואירוח ברמה גבוהה
    הכנת חומרים לפגישות – מצגות, דוחות, מסמכים נלווים, סיכומי ישיבות ופרוטוקולים
    סיוע שוטף למנהלים ולעובדי החטיבה בנושאים אדמיניסטרטיביים
    הובלת פרויקטים פנימיים, פעילויות רווחה, אירועים ויוזמות ארגוניות
    עבודה מול ממשקים מרובים בתוך ומחוץ לארגון, תוך שמירה על דיסקרטיות ויחסי אנוש מצוינים
דרישות:

:
    ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה
    שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Outlook, PowerPoint, Excel) – חובה
    תואר ראשון – יתרון משמעותי
    יכולת עבודה עצמאית ויכולת קבלת החלטות
    יוזמה, סדר וארגון ברמה גבוהה
    ניסיון בהכנת מצגות-חובה
    שירותיות, אסרטיביות, דיסקרטיות ויחסי אנוש מעולים

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2818
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישי/ת למנהלת לקוחות אסטרטגיים

עוזר/ת אישי/ת למנהלת לקוחות אסטרטגיים

RecruitX

04/12/2025

תיאור תפקיד:

חברת פארמה פורצת דרך ומובילה מגייסת עוזר/ת אישי/ת למנהלת לקוחות אסטרטגיים.
התפקיד כולל:
סיוע שוטף למנהלת לקוחות אסטרטגיים בניהול משימות, תיאומים ופרויקטים.
עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים בחברה.
ריכוז מידע ומשימות, הכנת חומרים, מעקב אחר סטטוסים והכנת דוחות רכש.
טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות ותפעוליות מגוונות.
משרה מלאה ממשרדי החברה בלוד.
עבודה מעניינת ומתאגרת בסביבה נעימה.
תנאים מתגמלים.
דרישות:

ניסיון קודם בתפקיד דומה של עוזר/ת אישי/ת או אדמיניסטרציה וכדומה
אנגלית ברמה טובה מאוד של כתיבה וקריאה - חובה, דיבור - יתרון
שליטה מלאה ביישומי Office בדגש על Excel ו-Outlook- חובה.
אחריות אישית, אמינות וניהול עצמי, כישורי תקשורת ויחסי אנוש מעולים, סדר, ארגון ויכולת ירידה לפרטים.
יכולת עבודה על מספר משימות במקביל ועמידה בלוחות זמנים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4704
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת משרד ותומכ/ת משאבי אנוש לחברה בגוש עציון

מנהל /ת משרד ותומכ/ת משאבי אנוש לחברה בגוש עציון

המימד השלישי גיוס והשמה 3

04/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה בגוש עציון דרוש/ה מנהל /ת משרד ותומכ/ת HR
התפקיד כולל טיפול בהזמנות רכש לצורכי המשרד/מפעל
תיאומי פגישות וניהול יומן מנכ"ל
גיוס וקליטת עובדים: סיוע בפרסום משרות, תיאום ראיונות, טיפול בטפסים הנדרשים לקליטת עובדים חדשים
רווחה ותפעול עובדים: סיוע בניהול נוכחות עובדים
הזדמנות למי שרוצה לצבור ניסיון בתחום המשאבי אנוש בחברה תעשייתית מצליחה!!!
*נכונות למשרה מלאה (קיימת גמישות בשעות) בגוש עציון
שכר ותנאים מעולים!!!
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי/ ניהול משרד-יתרון
אנגלית טובה
שליטה בOFFICE ו EXCEL
בעל/ת יכולת עבודה בסביבה דינאמית.
"ראש גדול", יחסי אנוש טובים, שירותיות ותקתקנות
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19484
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר /ת אישית למנכל חברה בתחום האסתטיקה הרפואית

עוזר /ת אישית למנכל חברה בתחום האסתטיקה הרפואית

QHR

04/12/2025

תיאור תפקיד:
עוזר/ת אישית למנכל חברה בתחום האסתטיקה הרפואית
תיאור כללי: לחברה איכותית וחדשנית בתחום האסתטיקה הרפואית דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכל, עם יכולת הנעת תהליכים, סגירת קצוות וראש גדול.
תחומי אחריות:
ניהול יומנים ותיאום פגישות בארץ ובחול
תיאום ותפעול קשרים מול ספקים ויצרנים בחול
עבודה אדמיניסטרטיבית מול יחצ ומשרדי פרסום (קביעת מועדי פעילויות שיווק ופרסום ותיאומים)
עבודה על תקציבי שיווק ומעקב אחר תהליכים
טיפול במשימות מקצועיות ואישיות של המנכל
סיוע בפרויקטים שיווקיים ותמיכה במחלקת השיווק
טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות וניהול משרד
קבלת אורחים וניהול קשרי פנים וחוץ ייצוגיים
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישית למנכל חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) חובה
ניסיון בתיאום מול ספקים ויצרנים בחול יתרון משמעותי
שליטה מלאה ב-Office, יתרון לידע מתקדם ב-Excel ו-PowerPoint
ניסיון והבנה בעולמות השיווק יתרון
יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע ריבוי משימות בדייקנות
סדר, ארגון, שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים
אופי עקבי, עקשני ויכולת בקרה על תהליכים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15055
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית למנכ״ל – חברה בתחום האסתטיקה הרפואית

עוזר/ת אישית למנכ״ל – חברה בתחום האסתטיקה הרפואית

QHR

04/12/2025

תיאור תפקיד:
תיאור כללי: לחברה איכותית וחדשנית בתחום האסתטיקה הרפואית דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ״ל, עם יכולת הנעת תהליכים, סגירת קצוות וראש גדול.
תחומי אחריות:
· ניהול יומנים ותיאום פגישות בארץ ובחו״ל
· תיאום ותפעול קשרים מול ספקים ויצרנים בחו״ל
· עבודה אדמיניסטרטיבית מול יח״צ ומשרדי פרסום (קביעת מועדי פעילויות שיווק ופרסום ותיאומים)
· עבודה על תקציבי שיווק ומעקב אחר תהליכים
· טיפול במשימות מקצועיות ואישיות של המנכ״ל
· סיוע בפרויקטים שיווקיים ותמיכה במחלקת השיווק
· טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות וניהול משרד
· קבלת אורחים וניהול קשרי פנים וחוץ ייצוגיים
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישית למנכ״ל – חובה
· אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה
· ניסיון בתיאום מול ספקים ויצרנים בחו״ל – יתרון משמעותי
· שליטה מלאה ב-Office, יתרון לידע מתקדם ב-Excel ו-PowerPoint
· ניסיון והבנה בעולמות השיווק – יתרון
· יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע ריבוי משימות בדייקנות
· סדר, ארגון, שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים
· אופי עקבי, עקשני ויכולת בקרה על תהליכים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15055
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל

חברה דיסקרטית

04/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית גדולה בשפלה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל למתן סיוע בתיאום פגישות למנכ"ל. סיוע שוטף בתפעול פגישות וישיבות, הסברי גישה, מתן אישורים, כיבוד, הדפסות מיוחדות וצרכים עד הוק במהלך פגישות. סיוע בהזמנות רכש. ניהול ממשק בנושאי קייטרינג, הסדרי לינה לאורחים, זימון כרטיסי לחו"ל והסדרי לינה בחו"ל. השכרת רכבים בעת הצורך בארץ או בחו"ל. אדמניסטרציה כללית, ניהול יומנים מורכבים. הכנת חדרי ישיבות הנהלה לקראת דיונים. משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00 תנאים מעולים למתאים/ה.
דרישות:
ניסיון כמזכיר /ה בדרג הנהלה - חובה. • ניסיון בניהול יומנים מורכבים - חובה. • שליטה מצוינת בכלל תוכנות ה Office (Excel, PowerPoint, Word, TEAMS) – חובה • שליטה מלאה בעברית ויכולת לנהל שיח ותכתובת באנגלית – חובה (הראיון יבוצע גם באנגלית) • העבודה במשרה מלאה ימים א-ה 08:00-17:00 עם שעות נוספות ע"פ צורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1209
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לחברה יבואנית

מנהל/ת משרד לחברה יבואנית

בי נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ

04/12/2025

תיאור תפקיד:
      מנהל/ת משרד לחברה בצחום הייבוא למוצרים טכניים 
      עבודה עם מנכ"ל החברה,
      מעקב ועדכון סטטוס הזמנות לקוחות,
      מועמד/ת עם יכולות גבוהות, יחסי אנוש מעולים,
      יתרון לניסיון קודם בטיפול בהזמנות לקוחות,


דרישות:
    חובה : 4+ שנות ניסיון בתפקיד דומה,
    שליטה מלאה בחשבשבת ותוכנת Office - אקסל וורד ואוטלוק
    כושר ארגון ויכולת ימידה בלוחות זמנים
    יכולת עבודה עמצאית ובצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 845516
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

Deloitte

04/12/2025

תיאור תפקיד:
Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת
פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי.
סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל.
ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
    ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה
    אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה
    יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.
    תואר ראשון- יתרון
    יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.
    יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה
    יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.
    ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.
    זריזות ויסודיות.
    מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו,
ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00472
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישי/ת למנכ"לית

עוזר/ת אישי/ת למנכ"לית

מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית

04/12/2025

תיאור תפקיד:
למטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, ארגון חינוכי מוביל ובעל ניסיון של עשרות שנים, המשפיע על אלפי מורים ומיליוני לומדים בישראל ובעולם, אנחנו מחפשים עוזר/ת אישית למנכ"לית.
זו הזדמנות להצטרף לארגון יציב, חדשני ובעל השפעה רחבה על מערכת החינוך, ולעבוד בצמוד להנהלה בכירה בתפקיד משמעותי ודינמי.
תחומי אחריות:
  • ניהול מלא של יומן המנכ"לית, כולל תיאום פגישות מורכבות עם גורמים בכירים, ממשקי ממשל, שותפים אסטרטגיים ויחידות פנים-ארגוניות.
  • תכנון גאנט שנתי של פעילות המנכ"לית והכנת מצגות וחומרי רקע למפגשים.
  • תפעול שוטף של הלשכה ומתן מענה לפניות.
  • תפקוד כנקודת הקשר המרכזית של המנכ"לית לתיאום ואדמיניסטרציה מול מנהלים, לקוחות, שותפים וספקים.
  • רישום וניסוח סיכומים ופרוטוקולים, מעקב אחר החלטות ותיעדוף משימות.
  • תכנון ותיאום נסיעות מקצועיות בארץ ובחו"ל.
  • ליווי והפקה של ביקורים רשמיים, מפגשי הנהלה ואירועים ארגוניים.
  • עבודה מול ספקים, יועצים וגורמים לוגיסטיים ליצירת חוויית עבודה מקצועית ומאורגנת.
  • ניהול רכש, חשבוניות, הוצאות, חוזים ותהליכי תיעוד. ניהול הדואר הנכנס והיוצא, הכנת מכתבים רשמיים, מסמכים ומצגות.
  • ניהול תקציב הלשכה ובקרות ביצוע.
דרישות:
  • ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בתפקיד דומה – חובה.
  • השכלה אקדמית – חובה.
  • שליטה טובה בכל יישומי office ו- outlook.
  • ניסיון בניהול יומן מורכב ותיאום פגישות עם גורמים בכירים.
  • יכולת לשמור על סביבת עבודה מסודרת, מאורגנת ומותאמת לצרכי המנכ"לית.
  • יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית, מסירות, לויאליות ואחריות.
  • יכולת התנסחות טובה בעברית ובאנגלית.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית, משתנה ובעלת מצבי עומס.
  • יכולת ניסוח גבוהה: רישום סיכומים, כתיבת פרוטוקולים ומכתבים רשמיים.
  • זמינות גבוהה גם בשעות לא שגרתיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00131
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

8. עוזר/ת אישית למנכל

8. עוזר/ת אישית למנכל

חברה דיסקרטית

04/12/2025

תיאור תפקיד:
לבית השקעות במרכז דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ"ל!
תפקיד דינמי ואחראי הכולל ליווי צמוד של המנכ"ל בניהול היומיומי, סיוע במשימות שוטפות, תיאום פגישות, עבודה מול ממשקים בכירים, הכנת חומרים לפגישות ולמצגות, טיפול בדואר נכנס ויוצא, מעקב אחר משימות, ניהול יומן, תיאום נסיעות ועוד.
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה - חובה
שליטה מלאה ביישומי Office ובפרט ב-Outlook, Word ו-Excel
עברית רהוטה ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה)
כישורי סדר וארגון מעולים, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
אחריות אישית גבוהה, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים
זמינות גבוהה וגמישות בשעות העבודה
תואר ראשון - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 188256
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישי/ת ללשכת יו"ר ומנכ"ל

עוזר/ת אישי/ת ללשכת יו"ר ומנכ"ל

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

04/12/2025

תיאור תפקיד:
    ניהול אדמיניסטרטיבי ואישי מקיף של לשכת היו"ר והמנכ"ל
    תיאום וניהול יומנים מורכבים ורבי משתתפים
    ארגון ישיבות, הזמנת כיבוד ושתייה וניהול חדרי ישיבות
    מענה טלפוני והתכתבויות שוטפות בעברית ובאנגלית מול גורמים בכירים בארץ ובחו"ל
    טיפול בהזמנות רכש, ציוד משרדי ועבודה מול ספקים
    ניהול לו"ז אישי, תרומות, תשלומים וקופה קטנה
    תיאום נסיעות לחו"ל וטיפול במשלחות ובאורחים מחו"ל
דרישות:
    תואר ראשון – יתרון
    שליטה גבוהה מאוד ביישומי Office ובמיוחד ב-Outlook
    עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה)
    ניסיון בתפקיד דומה בסביבה דינמית עם ריבוי משימות
    יכולת ניסוח גבוהה, דיוק, אחריות וייצוגיות
    תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5296
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית למנכ"ל סוכנות ביטוח מובילה- במג'ד אל-כרום

עוזר/ת אישית למנכ"ל סוכנות ביטוח מובילה- במג'ד אל-כרום

JobShop

04/12/2025

תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח מקצועית ו דרושה עוזרת אישית למנכ"ל, בעלת יכולת ארגון גבוהה, שירותיות מצוינת ויכולת עבודה עצמאית בסביבה דינמית.
התפקיד כולל:
-טיפול וניהול שוטף של ניירת ומסמכים.
-עבודה יומיומית ב-Excel
-סיוע מלא למנכ"ל בכל משימות הניהול והאדמיניסטרציה.
-עבודות בק-אופיס שוטפות ותמיכה בצוות המשרד.
דרישות התפקיד:
שליטה גבוהה ב-Excel
ידע קודם בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי.
סדר, ארגון, אחריות וראש גדול.
יכולת עבודה מול מספר משימות בו־זמנית.
הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד משמעותי, מגוון ומאתגר בסביבת עבודה יציבה ואיכותית.
דרישות:
• דובר/ת ערבית ברמת שפת אם – חובה
• שליטה טובה ב-Excel וכלי Office – חובה
• ניידות חובה
• כישורי תקשורת בינאישית מעולים
• תודעת שירות גבוהה ומוטיבציה להצלחה
המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 645956
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית בכיר/ה למנכ"ל חברת מדיקל מצליחה בשלומי

עוזר/ת אישית בכיר/ה למנכ"ל חברת מדיקל מצליחה בשלומי

JobShop

04/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת מדיקל עם פעילות בינלאומית, דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרטיבי/ת בכיר/ה.
התפקיד כולל:
ניהול יומן ופגישות עסקיות ברמה בכירה
תמיכה ישירה בהנהלה בקבלת החלטות
אחריות כוללת על האופרציה במשרד - ניהול סדרי עדיפויות ותהליכים
תיאום ובקרה על כלל הפעילויות השוטפות
הובלת פרויקטים ארגוניים
התנהלות מול גורמים עסקיים בארץ ובחו"ל
ניהול קשרים עם לקוחות, ספקים ושותפים אסטרטגיים
מה אנחנו מציעים?
- שכר גבוה
- תפקיד מאתגר ומשמעותי במרכז הפעילות
- סביבה דינמית עם חשיפה לעולם הבינלאומי
- הזדמנות להתפתחות מקצועית בארגון מוביל
היקף משרה:
משרה מלאה ימים א-ה בשעות 8:00-17:00/9:00-18:00
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
-ניסיון קודם בתפקיד של עוזרת אישית ו/או מנהלת משרד-חובה
-אנגלית שוטפת
-נכונות להגיע למשרד מדי יום (המשרה לא היברידית)
-נדרשת חיוניות, יוזמה, ארגון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 560719
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרד עורכי דין דינאמי ומשפחתי

דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרד עורכי דין דינאמי ומשפחתי

גולדמן מיון והשמה

04/12/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין נעים ומקצועי – אנו מחפשים מנהל/ת משרד אחראי/ת, שירותי/ת ובעל/ת גישה חיובית לעבודה בסביבה צעירה וערכית עם אוירה טובה.

 תיאור התפקיד:
  • ניהול שוטף של המשרד ותמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות
  • ניהול יומנים, תיאום פגישות ושיחות
  • קבלת קהל ומתן מענה טלפוני
  • אחריות על הזמנת ציוד, ספקים ותחזוקה בסיסית
  • ריכוז מסמכים, תיוק ובקרה אדמיניסטרטיבית
דרישות:
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה
  • הבנה טכנולוגית טובה ושליטה מלאה ביישומי מחשב
  • יכולת ארגון גבוהה, סדר ודיוק
  • שירותיות, אחריות ויחסי אנוש מעולים
  • אין צורך בניסיון משפטי
  • יכולת למשרה מלאה מ9:00 עד 17:00 - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-LAW
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!