תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל: - הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
- מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
- הכנת משלוחים לקבלני משנה
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן. המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
- היכרות עם עולם הרכש - יתרון
- שליטה באופיס
- אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1494
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה רפרנט/ית תפעול למחלקת אספקה ורישוי יושבים בהרצליה תיאור התפקיד התפקיד כולל אחריות על תהליך אספקת ורישוי רכבים חדשים, משלב קבלת התשלום המלא ועד למסירה בפועל ללקוח: שיבוץ רכבים להזמנות לקוחות, טיפול בתהליכי שחרור ממכס מול עמיל מכס וגורמים בארגון, הוצאת רשיונות רכב, תיאום מול מחלקת PDI להכנת רכבים למסירה עבודה שוטפת מול הנה"ח, ניהול ועדכון נתונים במערכות רכבית, תפנית וSF, הפקת דוחות מעקב ובקרה באקסל לצרכי בקרה פנימית, מתן מענה שוטף לסוכני מכירות וללקוחות עבודה רב ממשקית תוך עמידה בלוחות זמנים תנאים: משרה מלאה 8:00 – 17:00 או 9:00 – 18:00 , ימי שישי לסירוגין נא לציין ציפיות שכר תנאים מעולים - כולל תן ביס, חניה ועוד. תחילת עבודה: מיידית
דרישות:
* רקע קודם בתפקידי תפעול/אספקה/רישוי/אדמיניסטרציה תפעולית • שליטה מלאה ביישומי מחשב ובמערכות תפעוליות, יתרון לידע בתפנית ורכבית. • יכולת עבודה עצמאית, סדר ודיוק, אחריות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53691
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות. התפקיד כולל אחריות על ניהול תהליכי הזמנות המכירה בחברה, תוך תיאום בין גורמים שונים בתהליך המכירה, טיפול בהזמנות, הפקת מסמכים רלוונטיים ותמיכה תפעולית למערך המכירות. העבודה במשרה מלאה ימי א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
דרישות:
*ניסיון והיכרות עם פריורטי *ניסיון בתפקיד רכזת הזמנות בחברה תעשיתית-יצרנית *ניסיון בתחום האיוורור- יתרון משמעותי! *יכולות ארגון וניהול תהליכים *תקשורת בין אישית ויכולת עבודה מול לקוחות וספקים *אחריות ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
597626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחום השיש והעיצוב דרוש/ה מתאם/ת הזמנות: מיקום: א.ת נתניה שעות: א'-ה' 08:00–17:00 התפקיד כולל: הקמת הזמנות, תיאום אספקות, עבודה מול לקוחות, קבלנים וממשקים פנימיים, טיפול בהחזרות, מעקב אחר הזמנות, עמידה ביעדים. תנאים: בונוסים חודשיים תנאים סוציאליים מלאים סביבת עבודה נעימה ומשפחתית חניה ותחב"צ נוחים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון שליטה בסיסית באופיס ואקסל - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
206291
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת אלקטרוניקה בינלאומית המובילה בתחומה דרוש/ה מתאם /ת רכש ביצוע מעקב הזמנות רכש, קידום/דחיית החו"ג בהתאם לתחזיות החברה, פתרון בעיות חוסרים של חו"ג, עבודה מול ספקי החברה לצורך תיאום ווידוא אספקות, עדכון מערכת הפריוריטי בהתאם.
דרישות:
נכונות למשרה מלאה. תואר ראשון - יתרון משמעותי. ניסיון בתפקיד דומה בחברה גדולה - יתרון משמעותי. ניסיון בעבודה עם מערכת ERP חובה- פריוריטי- יתרון משמעותי הכרות טובה עם תוכנות office. רמה גבוהה של קריאה וכתיבה בעברית. רמה טובה של קריאה וכתיבה באנגלית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19308
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מחסנאי/ת ממוחשב. תיאור תפקיד: עבודה מיחשובית בסביבת מחסן. קבלת משלוחים ממערכת ה-SAP וקידומם לעובדי המחסן. קידום הוראות העברה וניפוק משלוחים. מתן מענה שוטף לעובדי המחסן. עבודה מול ממשקים ומתן שרות למחלקות אחרות.
דרישות:
· אוריינטציה מחשובית טובה – עבודה עם יישומי OFFICE · יכולת עבודה בתנאי לחץ. · שירותיות ויחסי אנוש. תנאי עבודה: עבודה במשמרות במתכונת שבוע-שבוע: משמרת בוקר 06:00-14:30 משמרת ערב 14:30-23:00 משמרת לילה 23:00-06:00 5 ימי עבודה בשבוע, נכונות לשישי בבוקר ומוצ"ש במידת הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
191690
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה במרכז דרוש/ה איש/אשת רכש מנוסה בניהול חבילות עבודה תיאור התפקיד: התפקיד כולל אחריות על רכש בתחום חבילות עבודה וקבלני משנה – לא רכש של רכיבים או חומרה, אלא ניהול תמחור פרויקטים, כוח אדם וזמן עבודה . עבודה צמודה עם מנהלי פרויקטים, כספים והנדסה, תוך ניהול מו"מ מסחרי, הכנת הצעות מחיר ובקרה על ביצוע מול קבלני המשנה. תחומי אחריות עיקריים: ניהול רכש בתחום חבילות עבודה לפרויקטים מורכבים ניהול התקשרויות עם קבלני משנה בארץ ובחו"ל תמחור שעות עבודה, הצעות מחיר ותקציבים ניהול מו"מ והכנת הסכמים מסחריים עבודה מול ממשקים פנימיים – הנדסה, תפעול, כספים וניהול פרויקטים
דרישות:
- ניסיון מוכח ברכש של חבילות עבודה / קבלני משנה – חובה
- ניסיון בתמחור פרויקטים ושירותי עבודה – חובה
- רקע מחברה ביטחונית או טכנולוגית – יתרון משמעותי
- יכולת ניהול מו"מ גבוהה, ראייה מערכתית והבנה עסקית
מיקום: אזור המרכז היקף: משרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19935
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות לרכישת מוצרים ושירותים, תוך ביצוע תהליך שרשרת האספקה עד לקבלת המוצר במחסן, הבנה טכנית של מפרטים, והבטחת תהליך רכש יעיל, מסודר ואפקטיבי :תחומי אחריות ביצוע רכש בהתאם לדרישות החברה ולמדיניות הרכש ניהול מו"מ עם ספקים והבטחת תנאים מיטביים קריאה והבנה של מפרטים טכניים ומסמכים הנלווים למוצרים ייעוץ טכני לצוותים פנימיים בעת הצורך פיתוח ושימור קשרים עם ספקים קיימים וחיפוש ספקים חדשים
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי (כגון לוגיסטיקה, ניהול עסקים או הנדסה ) ניסיון של 5 שנים לפחות ברכש בארץ ובחו"ל אנגלית ברמה גבוהה ניסיון בניהול מו"מ עם ספקים בארץ ובחו"ל :כישורים נוספים ERP שליטה במערכות מידע ורכש, יתרון ל ניסיון בחברות תעשייתיות/יצרניות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-8562
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת אורמקו משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציעה פתרונות אורתודנטיים חדשניים למטופלים בישראל וברחבי העולם. אנו מחפשים רפרנט/ית שירות ואמינסטרציה זמני +אופציה להמשך. מדובר בחברה ותיקה מאוד שנמצאת בצמיחה ומחפשת תפקיד שמשלב מספר יכולות. התפקיד כולל: תמיכה בצוות שירות הלקוחות של אורמקו ישראל, מתן שירות לקוחות ללקוחות אורמקו ישראל. ניהול מלאי: מלאי / קבלה / הזמנות ליד אורמקו BV. ניהול הזמנות מרכזי: איסוף ואריזה, חיוב, שליחת דואר. ניהול תיקי Spark: חיוב תיקי Spark. מעקב אחר חשבוניות ושליחת הודעות ללקוחות עם דוחות. גביית חובות: הבנת תהליך גביית חובות מלקוחות. תמיכה בצד השיווקי עבור קורסים/כנסים.
דרישות:
· כישורי תקשורת מעולים. · חוש ארגון. ניסיון מוכח או הבנה חזקה של תהליכי גביית חובות וחשבונות. נוחות בשימוש בתוכנות משרדיות (למשל, Excel, Word, תוכנות דוא"ל); ניסיון עם מערכות ERP - יתרון יכולת לעבוד באופן עצמאי, לתעדף משימות ולעמוד בלוחות זמנים כישורים קריטיים/ידע טכני: · שליטה שוטפת באנגלית, עברית וצרפתית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה תפעולית וביצוע קניינות רכש אחריות על משלוח תאום ובקרה של הזמנות ממשקי עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל טיפול בדרישות רכש, הזמנות, חשבוניות ואדמניסטרציה שוטפת. איתור ספקים פוטנציאליים, קבלת הצעות מחיר ניהול מו"מ הפקת דוחות רלוונטיים לפעילות הרכש מתן פתרון לבעיות אספקה ליווי ,תיאום ,קבלה ומעקב אספקה עד הגעה ללקוח. עבודה מול ממשקים רבים במכללה
דרישות:
תואר ראשון – חובה. ידע וניסיון ב office אנגלית ידע בתוכנת פריורטי – יתרון משמעותי ניסיון בניהול מו"מ ועבודה מול ספקים ניסיון בעבודה מול עמילות מכס- יתרון סדר , ארגון ,דיוק וניסיון עבודה מול ממשקים מרובים. יכולת עבודה בריבוי משימות . כושר הבעה בכתב ובעל פה. יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19361
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קדמ/ת רכש / מתאמ/ת אספקות משרה התחלתית – הזדמנות להתפתח בתחום הרכש!
מיקום: כפר סבא | חברה יצרנית בתחום האלקטרוניקה | משרה מלאה אנחנו מחפשים אדם אחראי/ת, יסודי/ת ותקשורתי/ת לתפקיד קדמ/ת רכש / מתאמ/ת אספקות – תפקיד מרכזי בצוות שרשרת האספקה שלנו, הכולל ממשקים עם ספקים, ייצור ולוגיסטיקה. תחומי אחריות:
טיפול בדרישות רכש והצעות מחיר עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל הפקת הזמנות רכש ומעקב אחר אספקות בקרה על תהליכי ייבוא עבודה יומיומית עם מערכות ERP ואקסל
דרישות:
שליטה גבוהה באנגלית (כתיבה ודיבור) – חובה שליטה מעולה באקסל– חובה ניסיון קודם (כשנה–שנתיים) בתחומי רכש / לוגיסטיקה / ייצור / אלקטרוניקה– יתרון משמעותי תואר ראשון בתחום רלוונטי ( לוגיסטיקה) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20349
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה דרוש/ה אחראי/ת מחסן המשרה דינאמית וכוללת אחריות על קבלת והוצאת ח"ג, ניהול המלאים, ליקוט, קבלת הזמנות וניהול מחסנאי.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה ניסיון בניהול צוות מחסן - חובה ידע בפריוריטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3289
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לרשת אופנה מובילה דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס ומלאי שכר ותנאים מעולים! השתלבות בחברה מעולה! התפקיד כולל- מתן מענה למנהל הרשת, מנהלי אזור. אחראי על המלאי והמכר בחנויות. הנפקת דוחות קבועים ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. מתן מידע למנהלים על מבצעים / נהלים וכדו. המשרה הינה מלאה
דרישות:
ידע באופיס בדגש על אקסל עם נוסחאות. ידע בפריורטי - יתרון תודעת שירות גבוהה. יכולת למידה מהירה וביצוע כמה משימות במקביל ראש גדול, סדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-191
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה מחפש/ת תפקיד משמעותי שמשלב ניהול, עשייה חברתית ותרומה אמיתית לקהילה – זו ההזדמנות שלך להצטרף לאחד הארגונים החברתיים המובילים בישראל. תיאור תפקיד כללי: – אחריות כוללת על מערך הסיוע לאזור הדרום – ניהול הפעילות הלוגיסטית, ההתנדבותית והחברתית. – ניהול חלוקות מזון באמצעות מתנדבים ומתן פתרונות בזמן אמת. – ניהול וליווי של כ־15 מתנדבים בכירים ומאות מתנדבים נוספים. – פיתוח מרכזי חלוקה חדשים ושיתופי פעולה עם מחלקות רווחה ורשויות מקומיות. – אחריות על חמ"ל חלוקות בחגים (ראש השנה ופסח). – עבודה משולבת משרד ושטח – משרד בתל אביב + יום שטח שבועי בדרום. – השתתפות בפרויקטים ארגוניים ובין-מחלקתיים. תנאים: – משרה מלאה (אפשרות ל־80%) – שעות עבודה: 9 שעות ביום (גמישות) – שכר: 9,000 ₪ למשרה מלאה (פרופורציונלי בהיקף משרה חלקית) – סביבת עבודה אנושית, ערכית ותומכת – רכב ארגוני ליום השטח בדרום מיקום: משרדי הארגון בתל אביב + יום שטח בדרום רוצה לקחת חלק בעשייה חברתית אמיתית ולשנות חיים? שלח/י קורות חיים והצטרף/י לצוות של ארגון לתת!
דרישות:
– תואר ראשון – חובה – ניסיון מוכח בריכוז פעילות ובהנעת עובדים/מתנדבים – חובה – ניסיון בעבודה קהילתית / חברתית – יתרון – ניסיון בניהול והפעלת מתנדבים – יתרון – הכרות עם המגזר השלישי – יתרון – ידיעת השפה הרוסית – יתרון – רישיון נהיגה בתוקף ונכונות לנסיעות – יחסי אנוש מצוינים, ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]. למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות- https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
15795
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
החזרות, הפקת זיכויים, הכנסה למלאי, העברה בין מחסנים רישום והזנת נתונים למערכת PRIORITY המשרה הינה מלאה, ימים א-ה 7:30-17:00 (קיימת גמישות) עובד/ת חברה מהיום הראשון! שכר גבוה תלוי ניסיון ותנאים מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון יכולת הנעה עצמית יכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00083
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|