תיאור תפקיד:
לחברה קטנה בתחום המרקטינג - ייעוץ ושיווק דיגיטלי דרוש/ה סמנכ"ל מכירות לניהול רווחיות, בניית תוכניות עסקיות, מדידה ושיפור מתמיד, ניהול עובדים, אחריות תפעולית על תחומי שיווק ומכירות. ייזום פרוייקטים חדשים והרחבת פעילות החברה. יכולת לנוע ולעבור תהליכים בשוק משתנה. משרה מלאה, חברה ממקומת במרכז הארץ. ***שכר ותנאים טובים עם אופק התפתחות נרחב.
דרישות:
ניסיון מוכח בסמנכלות או ניהול מכירות רחב בחברות דינמיות בצמיחה. ידע בשיווק ודיגיטל. יכולת הנהגה וקבלת החלטות. ראייה עסקית רחבה. שליטה גבוהה באקסל ונתונים פיננסיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-295
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקליניקה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת תפעול וחווית לקוח, התפקיד כולל: ניהול עובדים ניהול שוטף של כלל צוות הקליניקה - מתאמות ייעוצים, צוות קבלה, אחראיות תחומי האסתטיקה, אדמיניסטרציה ותחזוקה. חלוקת משימות, מעקב ביצוע, שיחות אישיות תקופתיות ומשוב שוטף. קיום ישיבות צוות שבועיות, ניהול יומנים ומעקב אחרי מדדים תפעוליים. תיאום בין מחלקות: ייעוצים, שירות, רפואה ושיווק (כולל עבודה מול ספקים חיצוניים) ניהול מסע הלקוח מקצה לקצה אחריות מלאה על חוויית הלקוח מהפנייה הראשונית ועד לאחר הניתוח. בקרה על זמני תגובה, איכות שיחות המכירה, מענה במייל/וואטסאפ וליווי צמוד. ווידוא שכל לקוח/ה מקבלת חוויה אישית, אחידה ומדויקת לאורך כל התהליך. תיאום והעברת מידע חלקה בין שלבים, פיקוח על עמידה בהבטחות שירות וניהול ציפיות לקוח. ניהול תהליכי שירות ומכירה פיקוח על עבודת מתאמות הייעוצים והיועצות - שימוש בתסריטי שיחה מאושרים, שמירה על פרוטוקול שיחות והודעות בהתאם לנוהל תיאום ייעוצים החדש. בקרה על איכות השירות, יחס אישי, מקצועיות ותיעוד שוטף במערכת הראפיד. ניתוח נתונים תפעוליים ומסחריים לטובת שיפור יחס ההמרה בכל הפאנל - מהלידים לייעוצים, מייעוצים לניתוחים ומניתוחים לטיפולים חוזרים. איסוף ופענוח משובים מלקוחות לצורך שיפור מתמיד בשירות ובחוויה. הובלת תהליכי "סגירת מעגל טיפול" - לפני ואחרי הניתוח. .שגרות תפעול וניהול יומיומי ניהול ישיבות תפעול יומיות ושבועיות עם הצוות. אחריות על תכנון ותיאום יומנים, תיעדוף משימות וניהול זמינות יועצות ורופאים. בקרה על קליטת לידים, ניהול עומסים ועמידה בזמני תגובה. ניהול ויישום של מערכות המידע במרפאה (ראפיד וכלים דיגיטליים נוספים) שיפור מתמיד
דרישות:
אייה מערכתית וניהול רוחבי של צוותים ותהליכים. • ניסיון מוכח בניהול צוותי שירות/ייעוץ/מכירה (לפחות 5 עובדים) • שליטה במערכות CRM וניסיון בניתוח נתונים תפעוליים. • אוריינטציה עסקית, הבנה חדה של חוויית לקוח ומסע צרכני. • יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות, ניהול זמן גבוה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6878
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה מובילה בתחום טיפולי פנים ולייזר דרוש/ה אחמ"ש/ית מוקד מכירות. התפקיד כולל: שיחות יזומות ללידים חמים (לקוחות שהתעניינו בטיפולים) תיאום פגישות לייעוץ וטיפולים במרכז. ניהול והובלת צוות נציגי מכירות עמידה ביעדי מכירות כמותיים ואיכותיים הדרכה, חניכה וליווי מקצועי של הנציגים ניתוח ביצועים, בקרה והפקת דוחות עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים
דרישות:
ניסיון כאחמ"ש/ית או מנהל/ת צוות מכירות טלפוניות / תיאום פגישות – יתרון נסיון קודם בניהול צוות במוקד מכירות – חובה יכולת הובלה, הנעה ומתן מוטיבציה אוריינטציה מכירתית ויכולת עבודה תחת לחץ יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות שליטה ביישומי מחשב זמינות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00017
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבית תוכנה בתחום הפיננסי דרוש/ה מנהל/ת צוות מכירות במסגרת התפקיד: הובלת תחום המכירות בארגון, אחריות כוללת של ניהול צוות מחלקת מכירות, הובלת המכירות והצמיחה העסקית של החברה, תוך ניתוח והכרת השוק של עולם השכר והפיננסים. קידום ערך מוסף של החברה אל מול המתחרים ועוד. המשרה ממוקמת בבני ברק . משרה מלאה עם יום אחד של עבודה מהבית.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות מכירות - חובה ניסיון במכירות טלפוניות - חובה כושר ביטוי גבוה, אחריות, מסירות ותקתקנות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
536757
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
ניהול מוקדי תמיכה טכנית אחריות ובקרה על עמידה ביעדי המוקדים - זמינות, מקצועיות, איכות ומכירות בנייה, שיפור ותחזוקת כלל תהליכי העבודה הקיימים במוקדים תוך חתירה מתמדת למצוינות שירותית וחווית לקוח עבודה מול ממשקים שונים ומגוונים בארגון ואל מול דרגים בכירים ניהול ספקים תקציב יעדים ו P&L
דרישות:
ניסיון של 5 שנים לפחות בעולם המוקדים - חובה ניסיון בניהול מנהלים - חובה תואר ראשון רלוונטי – חובה ניסיון בניהול בעולמות טכניים – יתרון משמעותי ניסיון מתחום התקשורת – יתרון משמעותי ניסיון בניהול מוקדי שירות גדולים - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-477
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה קטנה בתחום המרקטינג - ייעוץ ושיווק דיגיטלי דרוש/ה מנהל/ת מכירות לניהול רווחיות, בניית תוכניות עסקיות, מדידה ושיפור מתמיד, ניהול עובדים, אחריות תפעולית על תחומי שיווק ומכירות. ייזום פרוייקטים חדשים והרחבת פעילות החברה. יכולת לנוע ולעבור תהליכים בשוק משתנה. משרה מלאה, חברה ממקומת במרכז הארץ. ***שכר ותנאים טובים עם אופק התפתחות נרחב.
דרישות:
ניסיון מוכח בסמנכלות או ניהול מכירות רחב בחברות דינמיות בצמיחה. ידע בשיווק ודיגיטל. יכולת הנהגה וקבלת החלטות. ראייה עסקית רחבה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-295
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי גדול דרוש/ה מנהל/ת מוקד המענה הממשלתי, תפקיד זה כולל מתן שירות, מידע והכוונה על תהליכי שירות ממשלתיים על בסיס אתר, עריכת הדרכה לתפעול מערכות ושירותים דיגיטליים, פתרון תקלות טכניות, וליווי והטמעת שירותים דיגיטליים חדשים לציבור הרחב. במסגרת התפקיד, ניהול הקשר עם ספק מיקור החוץ, פיקוח על תהליכי גיוס והכשרה, ביצוע שיפור מתמיד בחוויית התושבים ועוד
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול מוקד שירות בהיקפים גדולים, כולל עמידה ביעדים, ניהול ביצועים והובלה מקצועית ניסיון בניהול ספקים חיצוניים, מרובי אתרים - ניסיון בפיקוח, בקרה והנחיה, כולל תיאום בין אתרים ושמירה על סטנדרט אחיד BI/CRM ניסיון בעולמות השירות והדיגיטל, הדרכה והטמעת תהליכים, שירותים, מערכות ושיטות עבודה חדשות. הכרות עם מערכות מוקד ניסיון בהגדרה וניהול יעדי ביצוע מדידים כולל בניית תהליכי בקרת איכות ניסיון בניתוח נתוני מוקד , זיהוי צרכים ותקלות חוזרות , הפקת דוחות ובניית דוחות לשיפור כישורי הובלה, הנעת צוותים בניהול מטריציוני, עבודה מול מנהלי מוקדי שירות ותמיכה ובממשקים מרובים פנים וחוץ ארגוניים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19425
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|