תיאור תפקיד:
חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות. מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים ולקוחות. תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות. איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי איפיון נכסים. תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. הפניית בעיות לגורם המטפל. עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס). תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות.
דרישות:
יכולת סדר וארגון ברמה גבוה יחסי אנוש ברמה גבוה, תקשורת נעימה וסובלנית עם הלקוחות ידע באופיס – ידע באקסל ייתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-4379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה וותיקה בתחום מסחר של ציוד בדיקה אלקטרוני דרוש/ה פקיד/ת Back office. התפקיד כולל: ישיבה בדלפק הקבלה ועבודה תחת המנכ״לית ניהול רווחה - ימי כיף, ימי הולדת, Happy hours, תן ביס ועוד אירוח פגישות, אחריות על ניקיון המשרד סיוע לאנשי המכירות עם תיאום פגישות ושליחת הצעות מחיר ביצוע הזמנות רכש לספקים ותיעוד במערכות CRM מעקב אחר אספקות התנהלות באנגלית
דרישות:
אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה ניסיון עבודה קודם בתפקיד דומה - חובה ניסיון בעבודה עם מערכות CRM כגון: חשבשבת, Salesforce - חובה ניסיון עם יישומי Office בדגש על Excel - חובה אישיות אנרגתית, טקטקנית, דייקנית נדרשת ייצוגיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4313
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! איך ייראה היום שלך?
• מתן שירות ללקוחות בנושאים הקשורים להלוואות רכב • תפעול ואישור עסקאות וליווי הלקוחות לאורך חיי ההלוואה • בדיקת תקינות מסמכים, רישומי שיעבוד ומשכון • טיפול בפוליסות משועבדות מול הלקוחות • עבודה במשרה מלאה במשמרות בין השעות 08:00-18:00 מה מחכה לך אצלנו?
• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים
דרישות:
• יכולת עבודה תחת לחץ ותגובה מהירה לשינויים בעומסי עבודה • יכולת התמודדות מול לקוחות, אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26606
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת . ה"לב הפועם" של המשרד – שיהיה/תהיה יד ימינו/ה וייקח/תיקח חלק מרכזי בניהול ותפעול השוטף של הארגון. ניהול אדמיניסטרציה ותשתיות המשרד: קבלה, ציוד, דואר, רכש, ספקים ואחזקה. ניהול תקציב משרדי בסיסי: הזמנות, חשבוניות, עבודה מול הנהלת חשבונות. הפקת אירועים מצומצמים/חברתיים, ניהול חדרי ישיבות ואורחים. תמיכה בתהליכי Onboarding ו-Offboarding לעובדים. עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל/ית: ניהול יומן, תכנון נסיעות עבודה, הכנת חומרים לפגישות (אג’נדות, בריפים, מצגות), תזכורות ומעקב משימות. ניסוח ועריכת מיילים/מסמכים בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה. טיפול במשימות אישיות נקודתיות תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה. משרה מלאה ממשרדי החברה בפתח תקווה. יש אופציה להיברידיות לאחר חפיפה
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות כעוזר/ת אישית ו- Office Manager או בתפקיד אדמיניסטרטיבי - חובה שליטה מעולה במיקרוסופט 365 תקשורת בין־אישית גבוהה, תעדוף ומשמעת עצמית, “חוש דחיפות” ויכולת מולטיטסקינג. דיסקרטיות והבנה עסקית; התנהלות מול בכירים. זמינות לעיתים לגמישות בשעות (אירועים/אורחים/דד־ליין). חובה רישיון נהיגה! עברית שפת אם/רמה גבוהה מאוד ואנגלית מצוינת בכתב ובעל פה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד תפעולי שמשלב סדר, אחריות וארגון - עם משמעות יומיומית ועבודה שיש לה ערך אמיתי? בחילן - חברה גדולה, יציבה ומובילה בתחום השכר והמשאבים הארגוניים בישראל – אנחנו מחפשים רכז/ת בק אופיס ומזכירות שיצטרף/תצטרף אלינו. מה בתפקיד? -ניהול ותיאום יומנים (פגישות פנימיות וחיצוניות) -ריכוז תחום הרכב: הזמנות, טיפולים, טסטים, תדלוקים וחשבוניות -עבודה מול ספקים: הזמנות רכש, תשלום חשבוניות -טיפול בכרטיסי עובדים - הנפקה, אובדן, סיום העסקה -ניהול קופה קטנה, שליחויות, אירוח וחניות -תמיכה במערכת CRM: פתיחת אנשי קשר, הפקת הצעות מחיר -סיוע בהכנת הסכמים, ימי עיון ואירועים -תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למנהלי התחום
דרישות:
-ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / בק אופיס - לפחות שנתיים -שליטה מלאה ב-Excel ובמערכות ממוחשבות -סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מעולים -אנגלית ברמה טובה – יתרון משמעותי זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (ליד רכבת), עם אפשרות לשעות נוספות בעת הצורך למה להצטרף לחילן? כי אצלנו תמצאי הרבה מעבר לרשימת משימות – תמצאי אנשים טובים, תחושת שייכות אמיתית וסביבה שמעריכה את מה שאת מביאה איתך. אם את מחפשת מקום לעבוד בו לאורך זמן תחת מנהלים מקצועיים ואווירה נעימה - אנחנו מחכים לך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1278
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למותג קוסמטיקה בינ"ל יוקרתי ומוביל דרוש.ה רפרנט/ית תפעול ובק אופיס למשרה דינאמית הכוללת - טיפול בתהליכי יבוא, שחרור ממכס וקליטה במחסן - רישום מוצרים במשרד הבריאות - וידוא עמידה בנהלים הבינ"ל בתהליכי קליטת משלוחים וניהול מלאי - ניהול ועדכון קטלוג מוצרים - ניהול תהליכי RECALL - עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים (ספקים, החברה בחו"ל) משרה מלאה, א-ה, 9-18. יש גמישות בשעות.
דרישות:
- תואר ראשון - חובה! - שליטה בתוכנת EXCEL כולל יכולת עבודה עם מידע ונתונים- חובה - כושר ארגון וסדר, ירידה לפרטים -חובה - יכולת עבודה עצמאית עם אחריות אישית - יכולת עבודה אל מול ממשקים רבים - פנימיים וחיצוניים - שליטה בשפה האנגלית - בעיקר קריאה וכתיבה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3285
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אחראי/ת קשרי ספקים לארגון מוביל בר"ג התפקיד כולל טיפול בפניות בתחומי השירות השונים, תחקורים, ועבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בפניות ספקים בתחומי השירות השונים, ניהול תהליך הגיוס של ספק חדש, מתן מענה טלפוני ובמייל, הובלה ומעקב טיפול עד לסגירתו, פיתוח קשרי עבודה. טיפול בתלונות על פעילות הספקים, טיפול בממצאי בקרה, סיוע לראש הצוות בניהול הליכים מכרזיים, עבודה אדמיניסטרטיבית בסביבת עבודה מרובת ניירת. עבודה במשרה מלאה, ימי עבודה א'-ה' 8.5 שעות 8:00-16:30 נכונות לעבודה בשעות נוספות, לפי צורך. יש גמישות בשעות , אפשר לעבוד בשעות 07:00-15:30 או 07:30-16:00 ***אחרי תקופה של למידה של התפקיד יהיה אפשרי עבודה יום עבודה מהבית *** שכר חודשי 10K +נסיעות + אש"ל 40 ליום + קה"ש 5% מהיום הראשון מחלה מהיום הראשון קליטה ישירה לארגון +תנאים מעולים!
דרישות:
בגרות מלאה חובה . תואר ראשון - יתרון. ניסיון קודם של שנה לפחות בעבודת תפעול / ריכוז תהליכים מקצה לקצה בארגון – חובה. ניסיון בעבודה מול ספקים/לקוחות, תודעת שירות גבוה, טיפול בהתנגדויות, פיתוח קשרי עבודה ויחסי אמון - חובה. ניסיון מוכח בתפקידי תפעול / אדמיניסטרציה מורכבים יכולות ביטוי גבוהות בע"פ ובכתב, שירותיות, אסרטיביות. שליטה מלאה בתוכנות office (בפרט Excel ו- PowerPoint) – חובה. היכרות טובה עם עולם שירותי הבריאות, בדגש על השירותים והמוצרים הקיימים בשוק - יתרון. היכרות עם הליכים מכרזים ועבודה עם הסכמים – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53262
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
בקר/ית דיווחי שעות וחשבוניות לארגון מוביל ברעננה מדובר בחברת הייטק המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים הצטרפות לצוות הכספים הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הכספים והשכר התפקיד כולל: טיפול שוטף בדיווחי נוכחות: הזנה, בקרה, השלמות והצלבת נתונים, מתן מענה לעובדי החברה בכל הקשור לדיווח שעות, תקלות בשכר, שינויי סטטוס, והעלאת טפסים, איתור וטיפול בפערים מול תלושי שכר - הכנה מדויקת לקראת הפקת התלושים, עבודה שוטפת מול מחלקת השכר, סיוע בבקרה על חשבוניות מול לקוחות החברה. טיפול בבעיות שוטפות של העובדים מול השכר כל מה שקשור להזנת שעות, חשבוניות, עבודה מול הלקוחות. תנאים: משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 יש גמישות בשעות. נא לציין צ"ש קליטה לארגון! תנאים מעולים!
דרישות:
בגרות מלאה. זיקה לכספים או לחשבוניות - אפשרי מהשירות הצבאי!! ניסיון קודם בכספים /חשבוניות וכו'. ניסיון קודם בעבודה עם מערכות דיווח/שכר או כרפרנט/ית בתחום כספים שליטה טובה מאד ב-EXCEL יכולת עבודה עם מספרים, שליטה טובה באקסלים, ניסיון בסביבת office ניסיון עם priority או sap. גישה טובה לעבודה עם אנשים ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53305
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת מחלקה לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ! התפקיד כולל: אדמיניסטרציה שוטפת במחלקה. עבודה מול רשויות המכס, אחריות על הזמנות, הפקת דוחות ומעקבים וכו' תנאים: משרה מלאה, 5 ימים בשבוע בין 8:00-17:00 ללא ימי שישי! תנאים מעולים למתאימים/ות! חדר כשר, חדר אוכל, חנייה ועוד!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי/ תפעולי/ בק אופיס- חובה! שליטה מלאה ב Office אחריות אישית, ראש גדול, סדר וארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור הוד השרון דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחותמענה טלפוני כולל הוצאת שיחות ניהול מעקב אחר משימות שכר ותנאים טובים משרה מלאה 9-17
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב שירותיות חייכנות ונמרצות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00326
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
א. ל שירותי תעבורה בע"מ מרכז השירות המוביל לרכב כבד מגייסת פקידת קבלה / Back Office בכפר קאסם (בצמוד לאורנית) ומזמינה אתכם /ן להצטרף למרכז גדול ויציב ולהנות מתנאים מעולים! התפקיד כולל -מתן מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות מרכז השירות קבלת הלקוחות עם הגעתם וניתוב הלקוחות ליועצי השירות ולעמדות ההמתנה גביית כספים ושחרור הלקוחות טיפול באדמיניסטרציית הלקוח ביצוע פעילות טלפונית יזומה ללקוחות
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ושירות לקוחות
א'-ה' 8:00-17:00 ו' לסירוגין 07:30-13:00 - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00034
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מוקד אשר נותן תמיכה המוגדרת כטכנית ,הטכניקה העיקרית הינה בהשתלטות מרחוק על מחשב של לקוח הקצה ובעצם סיוע בתפעול המערכת, הסברה והתמצאות בה. שעות פעילות המוקד: א'-ה' 7:30-18:00 משמרות בין 7:20-16:00 / 7:50-17:00 / 8:50-18:00 שישי לסירוגין 8:00-14:30 משרת אם: כל ימות השבוע- ללא שישי שעות: 7:30-15:00 8:00-15:00 8:30-15:30 משרת סטודנט: 3 משמרות פלוס שישי / 4 משמרות ללא שישי
דרישות:
ניסיון מעולם השירות – יתרון ידע בסיסי במחשבים מוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
מריה
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על תהליכים וממשקים במטה השירות הטכני בנייה של תהליכי העבודה החטיבתיים תוך אפיון יישומם במערכות המחשוביות אחריות על הדרכה, הטמעה ותחזוקה של תהליכי העבודה החטיבתיים איתור צווארי בקבוק תהליכיים, ניתוח ושיפור מדיניות ונהלי עבודה קיימים בחינה מתמדת של צורכי משתמשי הקצה ואפיון תהליכי / הדרכתי ניהול ממשקי עבודה פנים וחוץ-חטיבתיים
דרישות:
הכרות עם מערכות פנים ארגוניות - חובה שליטה מצוינת בתוכנות Office - חובה ניסיון עבודה בתחום השירות / טכני – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-458
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת פקיד/ת שע"מ קוסמטיקה לעבודה במשמרות. תיאור התפקיד: שליטה והפעלת מערכות רלוונטיות כגון סאפ / פריוריטי - תהליכים ומשימות, תחזוקת בסיס נתונים. הפעלת פעילות שוטפת בהתאם לנהלים ושיטות העבודה שהוגדרו. ניהול מלאי חומרי גלם, עבודה עם דו"חות תפעוליים שונים לניהול ובקרת הפעילות. קשר שוטף עם לקוחות פנים ארגוניים וחיצוניים. מתן מענה מקצועי שוטף לעובדי המחלקה. יד ימינה של מנהלת המחלקה, גיבוי ותמיכה, ביצוע וניהול פרויקטים שוטפים שונים.
דרישות:
שליטה באקסל - חובה. אופיס (מיילים) יתרון. מוסר עבודה גבוה, יכולת ניהול עצמית (משימות וזמן), מוטיבציה ותודעת שרות גבוהה. יכולת לימוד עצמי, אסרטיביות, יכולת עבודה בצוות. אמינות, ראש גדול, נעים ואדיב, שרותי. יכולת עבודה תחת עומס ולחץ. תנאים: עבודה בסביבה תפעולית. 5 ימי עבודה בשבוע. (מוכנות לעבודה בהתאם לצורך ביום שישי - נדיר). משמרת בוקר, 07:00-15:30, (מוכנות לשעות נוספות בהתאם לצורך - נדיר). ציוד אישי: טלפון חברה, מייל ארגוני. תנאי עבודה נוחים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
192096
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת עוזר/ת מסחרי/ת לשוק המאורגן! • הפקת דו"חות מכירות וניתוח התוצאות. • הכנת חוברות מבצעים וטעינת מבצעים לסאפ. • טיפול בחיובי קמעונאיים וזיכויים בסאפ. • ניתוח אפקטיביות של פעילויות קד"מ. • סיוע בתכנון תחזיות המכירה. • ביצוע בקרות על מחירוני/מגווני הקמעונאיים. • טיפול בפתיחות פריטים מול הקמעונאיים. • סיוע בהכנת מצגות PP, ניהול וניתוח דאטה באקסל. • מתן מענה שוטף לצוות מנהלי המכירות/KAM כback office.
דרישות:
• תואר ראשון בשיווק/ מנהל עסקים - יתרון. • יכולת אנליטית גבוהה , מולטי טסקינג - זיקה לניתוח נתונים. • יכולת ביצוע משימות תחת לחץ וניהול ממשקים רבים, יחסי אנוש מעולים. • יכולת למידה גבוהה. • שליטה באקסל וסאפ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|