תיאור תפקיד:
- מתן שירותי מזכירות שוטפים לראש האגף ולמנהלים נוספים באגף, ניסיון קודם בניהול לשכה והיכרות טובה עם מערכות תוכנות Office לרבות:
- ניהול יומנים, תיאום דיונים רבי משתתפים, בתוך הארגון ומול גופים חיצוניים
- טיפול בדואר יוצא ונכנס – תיעוד והפצה
- אישורי כניסה
- ריכוז חומר לדיונים
- מעקב אחר משימות האגף
- נאמני / ות משא''ן אגפי
- ניהול מסגרת השעות של יועצי האגף
- ריכוז וועדות מקצועיות שבתחום אחריות האגף
אזור: מרכז- שפלה
דרישות:
- בעל/ת תואר ראשון, תואר שני – יתרון.
ניסיון:- ניסיון קודם בעבודת מזכירות או ניהול משרד ואדמיניסטרציה
דרישות נוספות:- יחסי אנוש טובים מאוד, אדיבות ושירותיות
- יכולת עבודה בצוות תוך תמיכה וגיבוי הדדי
- יסודיות ותשומת לב לפרטים, ביצוע "שלם" של משימות וללא צורך בבקרה הדוקה
- לקיחת אחריות, "ראש גדול"
- יכולת קבלת מרות
- יכולת עמידה בתנאי לחץ
למתאימים.ות:- סביבת עבודה נעימה ומעניינת
- תנאי עבודה מצויינים
* רלבנטי מאיזורים: באר שבע, שפלה, ת"א, מרכז
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00017
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד- גורם מקשר בין העובד לבין משאבי אנוש- בקשות שונות, טפסי מחלה\חופשה, הלוואות ועוד. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת אחזקה מונעת- פתיחה\סגירה\עדכון במערכת הסאפ. ביקור טכנאים- ניהול הבאת טכנאים לארץ- עבודה מול ספקים מחו"ל, הוצאת ויזות עבודה מול משרדי עו"ד, הזמנת מלונות\טיסות, ניתוח הצעות מחיר לביקור ועוד. קליטה ישירה לחברה קרן השתלמות
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה ידע באקסל ובסביבת עבודה ממוחשבת ידע בSAP- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00120
אזור:
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד - ניהול יומן, כתיבת פרוטוקולים, הכנת דוחות, טיפול בנוכחות העובדים, טיפול בפרט, דו"חות מחלה, חופשה וכו', קליטת עובדים, הפקת חשבוניות וזיכויים, מעקב תשלומים. משרה מלאה במשרדי הסניף במודיעין.
דרישות:
- ניסיון קודם - חובה. - ידע וניסיון בתוכנות אופיס - חובה. - נכונות לעבודה במשרה מלאה עם ש"נ במידת הצורך. - הגדלת ראש, שירותיות, אסרטיביות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי משרד, מזכירות ואדמיניסטרציה ללקוחות דרוש/ה אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית התפקיד כולל: שירותי מזכירות, גביה, שירות לקוחות, ניהול יומנים, מענה טלפוני לשיחות נכנסות, הוצאת חשבוניות והצעות מחיר, ניתוח ועידכון דוחות בסיסיים ב ECXEL. העבודה במשרה חלקית, בטווח השעות: 8:00/9:00 - 16:00/17:00
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/ אדמיניסטרציה ניסיון בעבודה עם לקוחות כושר ביטוי מצוין בע"פ ובכתב יכולת עבודה בצוות שליטה מלאה ביישומי OFFICE שליטה מלאה ב EXCEL.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-17219
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת גטר גרופ דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרציה לתחום האורתופדיה התפקיד כולל מתן שרות ומענה ללקוחות העסקיים של החברה קשר ישיר ושוטף מול מהנדסי שירות ואנשי המכירות בשטח תכתובות עם ספקים הוצאת הזמנות וטיפול בהצעות מחיר מענה טלפוני ועבודה בסביבת עבודה ממוחשבת
דרישות:
דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה תקתקנות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות שירותיות ראש גדול אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2747
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין מוביל צעיר ודינאמי בפ"ת דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס חרוץ/ה, אמין/ה וזריז/ה, בעל/ת ניסיון בתחום. התפקיד במשרה מלאה במחלקת הוצאה לפועל וכולל הקמה וטיוב של תיקים משפטיים והכנתם לתביעה. המשרד בכלל והמחלקה בפרט מאופיינת באווירה נעימה, חברית ומשפחתית. המשרד ממוקם צמוד לתחנת הרכבת הקלהמשרה מלאה (א-ה)
דרישות:
התפקיד מצריך יעילות, זריזות ויכולת ניהול עצמאי. ניסיון פרקטי בתפעול וניהול תהליכי בק אופיס,- חובה פקידת הוצלפ במשרדי עו"ד / פקידת תביעות בחברות ביטוח - חובה סדר, אירגון , חשיבה מחוץ לקופסא ויכולת קבלת החלטות. - חובה יתרון להיכרות עם מערכת ה עו"דכנית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD04B.O
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בראש העין דרוש.ה מנהל.ת אדמיניסטרציה ורווחה 70% מהתפקיד הינו אדמיניסטרציה תפעול שוטף של המשרד, הזמנות רכש מספקים, הזמנות ציוד, סופר, אחריות על המשרדים בחו"ל - ניהול שוטף של המשרדים בחו"ל, מתן שירות ומענה לעובדי החברה, דואר, עבודה עם חברת הליסינג והסלולאר. 30% מהתפקיד הינו רווחה אחריות על תהליך קליטת עובד חדש, פעילויות רווחה - חגים, ימי הולדת, אירוע חברה, ימי כיף, פעילויות גיבוש ועוד
דרישות:
ניסיון בניהול משרד - יתרון לניסיון מחברות הייטק אנגלית שוטפת ברמת שיחה וכתיבה משרה מלאה, עבודה מהמשרד (לא היברידי) ישיבה בקבלה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה במרכז דרוש/ה מיישב/ת תביעות נח"ל. במסגרת התפקיד: * טיפול בתביעות בתחום נסיעות לחו"ל/עזרה רפואית/חילוץ * ניהול מו"מ במקרים שתביעה לא מאושרת. * מתן מענה טלפוני קצר במידת הצורך. משרה מלאה
דרישות:
* תואר ראשון במשפטים - יתרון * אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה וכתיבת מסמכים) - חובה * בגרות מלאה- חובה * ניסיון בסילוק/יישוב תביעות- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו zap group, קבוצת אתרי האינטרנט המובילה בישראל- זאפ השוואת מחירים, מתחנים, REST, משפטי ועוד המוכרת לבעלי עסקים שירותים בעולם השיווק הדיגיטלי- בניית אתרים, קידום ממומן, קידום בGOOGLEאנחנו מחפשים עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לסמנכל מכירות וסמנכל חווית לקוח - ניהול לו"ז מורכב, הכולל תיאומים מול גורמים פנימיים וחוץ אירגוניים
- ניהול הזמנות רכש- קשר עם ספקים וטיפול בהצעות מחיר
- הפקת אירועים פנימיים של החטיבות
- שותפות מלאה בכל התהליכים והפעיליות של החטיבה
דרישות:
- ניסיון קודם במזכירות ואדמיניסטרציה/ניסיון בעבודה בארגון - יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות OFFICE
- ידע בתוכנת Oracle - יתרון
- אסרטיביות, יוזמה ודיסקרטיות
- - תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152513
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה באשקלון, דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה וגבייה. העבודה במשרה מלאה בימים א' - ה' ללא ימי שישי. תנאים טובים למתאימים/ות. משרה לטווח ארוך
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום / בתפקיד דומה - יתרון
- יחסי אנוש טובים
- ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ה שיצטרף לצוות קטן ומשפחתי בפתח תקווה -מתן ייעוץ פדגוגי טלפוני/בכתב לנבחנים/מתעניינים בבגרויות אקסטרניות -אדמיניסטרציה שוטפת
דרישות:
בגרות מלאה אמינ/ה נעימ/ה ושירותי/ת עמידה בלחצים אוריינטציה למחשבים ומיומנויות באופיס יכולת עבודה בצוות משרה מלאה בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00-17:00 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-119
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת בצומת רעננה ועוסקת בגיוס טכנולוגי, דרוש/ה רפרנט/ית חשבוניות לתפקיד של בקרת חיובים וניהול מערך דיווחי שעות עובדים. תיאור התפקיד: - טפול צמוד בעובדי החברה, כל מה שקשור להזנת שעות - טיפול בבעיות שוטפות של העובדים מול השכר - חשבוניות - עבודה מול הלקוחות - קצב עבודה גבוהה
דרישות:
הכרות עם מערכת PRIORITY או SAP - יתרון שליטה טובה מאד ב-EXCEL ידע בתוכנות ה- OFFICE יוצא/ת צבא עם נכונות להתחייב לשנתיים. אישיות מסורה, שירותית ומחוייכת זמינות למשרה מלאה ולעבודה עצמאית, עם "ראש גדול" ובסביבה צעירה וכייפית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
SSB 25509
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרה משמעותית בירושלים דרוש/ה עובד/ת מולטיטאסקרית בנשמתה! כחלק מהתפקיד יהיה אחריות על ריכוז תחום אזורי, ביצוע אפיון צרכים ובקרה שוטפת לצד יצירת קשר בינאישי מקרב עם הלקוחות, השמת עובדים לפי הצורך, בקרת שעות והזנת נתונים במערכת ועוד! *המשרה הינה דינאמית ומגוונת המתבצעת ממשרדי החברה בלבד!* מתאים לאנשים המעוניינים בעשייה משמעותית ומספקת לצד עבודה מנהלתית שוטפת!
דרישות:
* אנגלית ברמה גבוהה- חובה * שירותיות לצד אסרטיביות * יכולת לעמידה בעומסים ולחצים * יכולת להגדלת ראש והנעת תהליכים * נכונות להפשיל שרוולים ורצון להתפתחות אישית ומקצועית * נכונות למשרה מלאה בירושלים * המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
L-GOL
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מתן מענה לעובדי המחסן, חב' משלוחים, אנשי המכירות, גורמים פנים ארגוניים ולקוחות החברה באופן פרונטלי, טלפוני ובמייל. העבודה הינה עבודה בצוות. היקף המשרה: משרה מלאה א-ה 08:00-17:00 א.ת לב הארץ ראש העין – נדרשת ניידות למקום
דרישות:
- ניסיון בעבודה במרכז לוגיסטי- יתרון
- ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי
- ידע באקסל ובהפקת דוחות
- שירותיות, אחריות וראש גדול
- יכולת לעבוד בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2685
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לחטיבה הצפונית של חבר הקלטה ותמלול דרוש/ה רכז/ת פרויקט אדמיניסטרטיבי
דרישות:
ידע ב-Excel ו Word - חובה תקתקנות - חובה סדר ושיטתיות בעבודה - חובה המשרה פונה לגברים ונשים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00855
|