דרושים בתחום Back Office

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 64 משרות עבודה בתחום Back Office

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית חרוצה ומקצועית למשרה מלאה

עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית חרוצה ומקצועית למשרה מלאה

חברה דיסקרטית

03/07/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית בעלת מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מצוינים וכישורי ארגון ברמה גבוהה להצטרפות לצוות שלנו. זוהי הזדמנות מצוינת עבור איש/אשת מקצוע עם ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה, המעונין/ת להשתלב בסביבת עבודה דינמית ותומכת.

התפקיד כולל:
  • ניהול שוטף של משרד: אחריות על כלל הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המשרד, כולל מענה טלפוני, טיפול בדואר ובמיילים, וקבלת אורחים.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע למחלקות השונות בחברה במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות, כגון תיאום פגישות, הכנת מצגות וחומרים.
  • ניהול יומנים: תיאום וקביעת פגישות, מעקב אחר לוחות זמנים וניהול יומנים מורכבים.
  • הכנת מסמכים: הקלדה, עריכה ועיצוב מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה.
  • טיפול ברכש משרדי: הזמנת ציוד משרדי, ניהול מלאי וספקים.
  • תיוק וארכיון: שמירה על סדר וארגון במסמכים פיזיים וממוחשבים, ובניית מערכת תיוק יעילה.
  • פתרון בעיות: מתן מענה מהיר ויעיל לפניות ובעיות אדמיניסטרטיביות.
דרישות:
  • ניסיון קודם: לפחות שנתיים ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי – חובה.
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס: אקסל, וורד, פאואר-פוינט ואאוטלוק – ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת סדר וארגון: יכולת מוכחת לעבוד באופן מסודר, שיטתי ומאורגן.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה עם ממשקים מרובים, סבלנות ויכולת מתן שירות ברמה גבוהה.
  • אחריות ומוסר עבודה גבוה: יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ולקיחת אחריות.
  • דיסקרטיות ומהימנות: חשיבות רבה לשמירה על סודיות ואמינות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ: יכולת תעדוף משימות ועמידה בלוחות זמנים צפופים.
  • אנגלית ברמה טובה: קריאה, כתיבה ודיבור.
  • זמינות למשרה מלאה: חמישה ימים בשבוע (א'-ה').
אם את/ה בעל/ת כישרון ארגוני, יכולת עבודה בסביבה דינמית ורצון להצטרף לצוות איכותי ומקצועי, נשמח לקבל את פנייתך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת שרות לקוחות

פקיד/ת שרות לקוחות

חברה דסקרטית

03/07/2025

תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור ברקו דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחות
מענה טלפוני כולל הוצאת שיחות
ניהול שיחות מורכבות
ניהול מעקב אחר משימות
משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב
שירותיות
חייכנות ונמרצות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00326
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הזדמנות לתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי בחילן

הזדמנות לתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי בחילן

חילן בע"מ

03/07/2025

תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד תפעולי שמשלב סדר, אחריות וארגון - עם משמעות יומיומית ועבודה שיש לה ערך אמיתי?
בחילן - חברה גדולה, יציבה ומובילה בתחום השכר והמשאבים הארגוניים בישראל – אנחנו מחפשים רכז/ת בק אופיס ומזכירות שיצטרף/תצטרף אלינו.

מה בתפקיד?
-ניהול ותיאום יומנים (פגישות פנימיות וחיצוניות)
-ריכוז תחום הרכב: הזמנות, טיפולים, טסטים, תדלוקים וחשבוניות
-עבודה מול ספקים: הזמנות רכש, תשלום חשבוניות
-טיפול בכרטיסי עובדים - הנפקה, אובדן, סיום העסקה
-ניהול קופה קטנה, שליחויות, אירוח וחניות
-תמיכה במערכת CRM: פתיחת אנשי קשר, הפקת הצעות מחיר
-סיוע בהכנת הסכמים, ימי עיון ואירועים
-תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למנהלי התחום
דרישות:
-ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / בק אופיס - לפחות שנתיים
-שליטה מלאה ב-Excel ובמערכות ממוחשבות
-סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מעולים
-אנגלית ברמה טובה – יתרון משמעותי

זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (ליד רכבת), עם אפשרות לשעות נוספות בעת הצורך

למה להצטרף לחילן?
כי אצלנו תמצאי הרבה מעבר לרשימת משימות – תמצאי אנשים טובים, תחושת שייכות אמיתית וסביבה שמעריכה את מה שאת מביאה איתך.
אם את מחפשת מקום לעבוד בו לאורך זמן תחת מנהלים מקצועיים ואווירה נעימה - אנחנו מחכים לך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1278
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לדיפלומט ישראל דרוש/ה עוזר/ת מסחרי/ת

לדיפלומט ישראל דרוש/ה עוזר/ת מסחרי/ת

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

03/07/2025

תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת עוזר/ת מסחרי/ת לשוק המאורגן!
• הפקת דו"חות מכירות וניתוח התוצאות.
• הכנת חוברות מבצעים וטעינת מבצעים לסאפ.
• טיפול בחיובי קמעונאיים וזיכויים בסאפ.
• ניתוח אפקטיביות של פעילויות קד"מ.
• סיוע בתכנון תחזיות המכירה.
• ביצוע בקרות על מחירוני/מגווני הקמעונאיים.
• טיפול בפתיחות פריטים מול הקמעונאיים.
• סיוע בהכנת מצגות PP, ניהול וניתוח דאטה באקסל.
• מתן מענה שוטף לצוות מנהלי המכירות/KAM כback office.
דרישות:
• תואר ראשון בשיווק/ מנהל עסקים - יתרון.
• יכולת אנליטית גבוהה , מולטי טסקינג - זיקה לניתוח נתונים.
• יכולת ביצוע משימות תחת לחץ וניהול ממשקים רבים, יחסי אנוש מעולים.
• יכולת למידה גבוהה.
• שליטה באקסל וסאפ.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 190120
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת אדמינסטרטיבית וקשרי לקוחות– תנאים מעולים!!

מנהלת אדמינסטרטיבית וקשרי לקוחות– תנאים מעולים!!

job space

03/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בפתח תקווה בתחום ייבוא ושיווק שיש דרוש/ה מנהל/ת קשרי אדריכלים עם תקשורת בינאישית מעולה ואוריינטציה לעולמות השירות והעיצוב!
מהות התפקיד:
– קשר שוטף עם אדריכלים ומעצבי פנים
– קבלת קהל ומתן מענה מקצועי ללקוחות
– טיפול בלידים נכנסים וביצוע שיחות יזומות
– שירות לקוחות איכותי והתנהלות שוטפת מול לקוחות
– ניהול נוכחות דיגיטלית ותפעול רשתות חברתיות
– עבודה עם מערכות אופיס ואקסל
תנאים:
– משרה מלאה א'-ה' 09:00–17:00 + שישי לסירוגין
– תנאים סוציאליים מלאים
– שכר ייקבע במעמד ראיון בהתאם לניסיון
– מיקום: פתח תקווה
משרה איכותית לאנשים איכותיים – חושב/ת שאת/ה מתאים/ה? שלח/י קורות חיים עכשיו!
דרישות:
– ניסיון קודם בשירות לקוחות או קשרי לקוחות
– שליטה מלאה ב־Office ובאקסל
– אנגלית ברמה טובה – חובה
– תקשורת בין-אישית גבוהה, סדר ודיוק
– זמינות למשרה מלאה + שישי לסירוגין – חובה
– יתרון משמעותי לניסיון מול אדריכלים / בתחום העיצוב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 13748
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פרליגל בתחום הפטנטים במשרד עו"ד גדול בת"א

פרליגל בתחום הפטנטים במשרד עו"ד גדול בת"א

חברה דיסקרטית

04/07/2025

תיאור תפקיד:
משרד עו"ד גדול בת"א מחפש פרליגל בתחום הפטנטים.

התפקיד כולל:
השתלבות בצוות הפטנטים
עבודה שוטפת מול עורכי פטנטים
איסוף וניהול של מידע רלוונטי ממסמכים
סיוע בהכנת והגשת בקשות לרשות הפטנטים
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה מאוד, כולל ניסיון בעבודה באנגלית - חובה!
תואר ראשון במשפטים/מדעי החיים/מנהל עסקים/הנדסה - יתרון
היכרות עם מערכות ניהול פטנטים - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-8673025
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תפעול גבייה ובקרה

אחראי/ת תפעול גבייה ובקרה

בזק בינלאומי

03/07/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים תפקיד תפעולי עם משמעות? הצטרפו אלינו!
צוות הגבייה והטיפול המשפטי באגף הכספים של בזק בינלאומי TECH מגייס אחראי/ת תפעול גבייה ובקרה לתפקיד זמני.
אם את/ה אוהב/ת סדר, נתונים, ותהליכים זה בדיוק בשבילך.

מה עושים בתפקיד?
הפקת דוחות (כמו גיול חובות, בקרה, הקפאות)
בדיקת תקינות ודיוק של נתונים
מעקב אחרי שליחת מכתבי חוב
שידור פקודות במערכות
תיעוד תקלות ומעקב אחרי פתרונן
ריכוז נתונים והכנת דוחות להנהלה
עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים (מערכות מידע, צוות הגבייה, סמנכ"ל כספים)

מה חשוב לדעת?
תפקיד תפעולי משמעותי
סביבת עבודה שקטה, מסודרת, עם אחריות ודיוק
הזדמנות להיכנס לעולם הפיננסי-תפעולי
דרישות:
  • ניסיון תפעולי קודם מארגון בינוני/גדול – חובה
  • שליטה מלאה באקסל כולל Pivot Tables, VLOOKUP – חובה
  • ניסיון בהפקת דוחות, בקרות וניתוח נתונים – חובה
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ERP / מערכות גבייה / מערכות פיננסיות - יתרון משמעותי
               זמינות למשרה מלאה, לתקופה של כחצי שנה (החלפה לחל"ד)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12168
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה פקיד/ת קבלה

לחברת תוכנה דרוש/ה פקיד/ת קבלה

Synel-Mll Payway

03/07/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת.
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה פקיד/ת קבלה:
התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים ומעקב קריאות טכנאי שטח.
סביבת עבודה צעירה.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אסרטיביות, שירותיות, רצינות ואחריות.
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון.
ידע וניסיון במערכות אופיס - וורד / אקסל / אאוטלוק -יתרון
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00046
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכזת תפעול לחברה במודיעין

רכזת תפעול לחברה במודיעין

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

03/07/2025

תיאור תפקיד:
תיאור תפקיד – רכזת תפעול
תיאור כללי:
רכזת התפעול אחראית על ניהול ותיאום תהליכים לוגיסטיים, אדמיניסטרטיביים ותפעוליים בארגון. תפקידה לוודא התנהלות שוטפת ויעילה של מערך התפעול תוך עבודה מול ספקים, מנהלי סניפים וגורמים פנים-ארגוניים נוספים.
תחומי אחריות:
• תיאום פעילות התפעול והלוגיסטיקה בארגון.
• מתן מענה ופתרון בעיות לעובדים ולמנהלים בתחום התפעול.
• עבודה מול ספקים, ניהול זמנים הזמנות לטיפול בתקלות
• טיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים.
• תפעול מערכות מידע רלוונטיות.
• סיוע בארגון אירועים, כנסים ופעילויות מיוחדות בהתאם לצורך.
דרישות:
דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון.
• יכולת ארגון וניהול משימות ברמה גבוהה.
• יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים.
• שליטה מלאה ביישומי Office, כולל Excel.
• יתרון הכרות עם COMAX
• יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
• אחריות, יוזמה וראש גדול.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5266
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת שירות לקוחות לחברה טכנולוגית וגלובלית

נציג/ת שירות לקוחות לחברה טכנולוגית וגלובלית

RecruitX

04/07/2025

תיאור תפקיד:

לחברה גלובלית המייצרת, מפתחת, משווקת ומוכרת פתרונות נעילה מכאניים ואלקטרומכניים דרוש/ה נציג/ת back office לשירות לקוחות.
התפקיד כולל:
· מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות
· פתיחת הזמנות במערכת, הוצאת חשבוניות ללקוחות
· פתיחת קריאות שירות, העברה לטכנאים ומעקב אחר ביצוע
· עבודה מול ממשקים חוצי ארגון לרבות סיוע בעבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות ובק אופיס כתמך למחלקה ובהתאם צורך
· מעקב אחר הזמנות/שירות והתקנות
· טיפול בגבייה
דרישות:

ניסיון קודם בשירות לקוחות ובק אופיס - חובה
ניסיון עם Excel ברמה גבוהה - חובה
ניסיון בעבודה עם מערכת SAP - יתרון
יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4228
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ\ת בקרים - משרה זמנית בחולון

מתאמ\ת בקרים - משרה זמנית בחולון

טלדור BPO

03/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש\ה מתאמ\ת בקרים- חולון
משרה זמנית עד ה30/06/25 
במסגרת התפקיד -
ביצוע תיאומים בין המוסדות לבקרי שטח
מתן מענה לבקרים לפי צורך
שליחת תכניות עבודה לבקרים 
דרישות:
ידע בסיסי במחשב ותוכנות אופיס
אמינ/ה
 בעל/ת מוסר עבודה גבוה
 בעל/ת כושר ביטוי בע"פ
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-293
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

באזור נתניה ! רכז/ת תהליכים וממשקים- משרה התחלתית

באזור נתניה ! רכז/ת תהליכים וממשקים- משרה התחלתית

HOT

03/07/2025

תיאור תפקיד:
אחריות על תהליכים וממשקים במטה השירות הטכני
בנייה של תהליכי העבודה החטיבתיים תוך אפיון יישומם במערכות המחשוביות
אחריות על הדרכה, הטמעה ותחזוקה של תהליכי העבודה החטיבתיים
איתור צווארי בקבוק תהליכיים, ניתוח ושיפור מדיניות ונהלי עבודה קיימים
בחינה מתמדת של צורכי משתמשי הקצה ואפיון תהליכי / הדרכתי
ניהול ממשקי עבודה פנים וחוץ-חטיבתיים

דרישות:
הכרות עם מערכות פנים ארגוניות - חובה
שליטה מצוינת בתוכנות Office - חובה
ניסיון עבודה בתחום השירות / טכני – יתרון

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-458
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

iilaberlin

04/07/2025

תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד
למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח
אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות.
התפקיד כולל:
ניהול שוטף של ענייני המשרד
 תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים
ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים
עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה
יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה
ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית
שליטה בסביבת מחשב
מולטיטסקין
יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות 
שעות עבודה:
משמרות בוקר: 7:45–16:00
משמרות ערב: 13:00–21:30
עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין

מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00006
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת בקרה תקציבית לאגף מערכות מידע בארגון מוביל

דרוש/ה רכז/ת בקרה תקציבית לאגף מערכות מידע בארגון מוביל

מטריקס

04/07/2025

תיאור תפקיד:
לצוות מקצועי וקטן דרוש/ה שחקן/ית נשמה עם ראש גדול, מוטיבציה גבוהה ורצון להשתלב בסביבה נעימה ודינאמית
התפקיד כולל הקמת דרישות רכש, קליטת קבלות ותחזוקה שוטפת של תהליכי רכש במערכת SAP, עבודה מול ספקים מעקב, תיאומים וטיפול שוטף
ביצוע פעולות תומכות בתחום הפיננסי, שימוש יומיומי בכלי OFFICE, סיוע במשימות שוטפות של הצוות בהתאם לצורך
משרה מלאה, ימים א'-ה', במשרדי החברה בפתח תקווה
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה מול ספקים / רכש
היכרות עם מערכת SAP – יתרון משמעותי
אוריינטציה כספית והבנה בסיסית בתהליכים פיננסיים
שליטה טובה ביישומי OFFICE
יכולת למידה עצמאית, שירותיות ויחסי אנוש מעולים
הנהלת חשבונות שלב 1
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 74097
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תפעול הזמנות ללקוחות עסקיים

אחראי/ת תפעול הזמנות ללקוחות עסקיים

בזק בינלאומי

03/07/2025

תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת אחראי/ת תפעול הזמנות ללקוחות עסקיים.
תפקיד בק אופיס תפעולי שמצריך חשיבה עסקית, בקרה, דיוק ויכולת הנעה.

במסגרת התפקיד:
- ניהול תהליכי הזמנות אסטרטגיות- משלב סגירת המכירה ועד לחיוב בפועל.
- בקרה על הזמנות במטרה למנוע טעויות קריטיות תוך עבודה על מס' מערכות במקביל.
- עבודה מול ממשקי פנים - מכירות, רכש, כספים, פרויקטים ועוד.
- עבודה יזומה מול ספקים חיצוניים ומול שרשרת האספקה בכל הנוגע לקידום ההזמנה, בדיקת צפי וצמצום זמני אספקה.
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה.
היכרות עם עולמות התפעול, הרכש והספקים - יתרון.
נכונות למשרד מלאה + נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.

עובד/ת חברה מהיום הראשון, עבודה היברידית ומשרדים בפ"ת עם חניה בשפע.
אם נשמע לך מעניין - נשמח להכיר ולספר עוד. 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12151
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!