תיאור תפקיד:
לחברה גדולה דרוש.ה רפרנט.ית נוכחות ופרט . תפקיד רב ממשקים, מול מנהלים בארגון ומנהלות משאבי אנוש התפקיד כולל : קליטת עובדים חדשים למערכות הארגון, טיפול שוטף במגוון רחב של אירועים במהלך חיי העובד לרבות טיפול בסיום העסקה טיפול בדיווחי נוכחות, איסוף ועיבוד נתונים, בקרות, עבודה צמודה מול מחלקת שכר והנה"ח מתן מענה לעובדים ולגורמים פנים ארגוניים בנושאים הקשורים לזכויות העובדים במסגרת התפקיד עבודה במקביל על מערכות מידע שונות המשרה ממוקמת בכפר סבא, משרה מלאה א-ה מהמשרדים 8-17
דרישות:
ניסיון קודם בנוכחות שליטה מצוינת ביישומי Office עם דגש על Excel, (עבודה על גיליונות מורכבים, vlookup, pivot) יכולת לימוד עצמאית וקליטה מהירה של מערכות מידע ייעודיות, יכולת עבודה על מספר מערכות במקביל ניסיון בעבודה עם מערכות נוכחות, חילן- יתרון משמעותי ידע בדיני עבודה- יתרון זמינות למשרה מלאה יכולת עבודה בצוות, שירותיות ויחסי אנוש מעולים עמידה בעבודה תחת לחץ וריבוי משימות וממשקים בארגון גדול בעל.ת חשיבה ריאלית, דייקנות ויכולת גבוהה לניתוח נתונים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75059
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח בתחום הפיננסי בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת משרד אחראית, מסודרת ובעלת יכולה למידה עצמית גבוהה.התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי טלפוני ודיגיטלי. טיפול בלו"ז ותיאום פגישות סיוע בהכנת דו"חות, מצגות ומסמכים. אקסל ברמה טובה- חובה! עבודה מול גורמים חיצוניים- חברות ביטוח, בנקים ועוד.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמינסטרטיבי- חובה שליטה בתוכנות ה OFFICE - חובה, אקסל ברמה גבוהה. סדר,דייקנות, יוזמה ויכולת ניהול עצמי תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
האנשים שלנו עושים את ההבדל! "מאיר חברה למכוניות ומשאיות", יבואנית מותגי VOLVO, HONDA ו Lynk&Co מזמינה אותך להצטרף לצוות העובדים שלה בוא.י להשתלב בחברה טובה ויציבה לטווח הארוך בוא.י לעשות איתנו דרך! אנחנו מגייסים מתאם.ת לוגיסטי.ת - משאיות VOLVO! לתפקיד הכולל מעקב ותמיכה בהזמנות משלב היצירה עד למסירה ללקוח: - התנהלות מול לקוחות בנושאי הזמנות, מועדי אספקה ומסירה - אחריות על קידום ההזמנות, תיעוד במערכות, טיפול במסירה, טיפול בזיכויים וביטולים - עבודה מול אנשי המכירות, מחלקת הנה"ח, מחלקת רישוי ועוד מיקום המשרה - תל אביב ימים א'-ה' 08:30-17:00
דרישות:
ניסיון בתפקידי לוגיסטיקה / תיאום מכירות / תפקיד דומה שליטה מלאה באופיס - עם דגש על אקסל אנגלית ברמה טובה - (לפחות קריאה) שליטה במערכת SAP - יתרון משמעותי יחסי אנוש מעולים ותודעה גבוהה למתן שירות יכולת סדר, ארגון ותיאום ברמה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחומה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון! תפקיד *ראשוני*, כרטיס כניסה לחברה שהיא משפחה! משרה מלאה, שכר גלובלי 8,000 ש"ח, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב! מתאים גם לכאלו ללא ניסיון, חיילים/ות משוחררים/ות וסטודנטים/ות (לימודי ערב בלבד).
דרישות:
זמינות מיידית נכונות לעבודה לטווח ארוך שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
רכז/ת תפעול
רכז/ת תפעול
רכז/ת תפעול
מטריקס
15/10/2025
תיאור תפקיד:
לתפקיד מגוון ודינמי הכולל אחריות על תפעול תהליכים עסקיים, בקרה תקציבית וניהול שוטף של ממשקים מרובים – לצד משימות אדמיניסטרטיביות ותפעוליות. אחריות על תפעול כספים ובקרה תקציבית של היחידות העסקיות עבודה מול מנהלי יחידות, עובדים, לקוחות ושותפים עסקיים בקרה על דיווחי שעות, חיובים, הכנסות/הוצאות וניצול תקציבים מעקב אחר רווחיות, נצילות עובדים והתקשרויות חוזיות עבודה מול וונדורים – ניהול הזמנות עבודה, חוזים והארכות הסכמים הפקת דוחות, ניתוח נתונים והצגתם להנהלה וללקוחות (כולל עבודה שוטפת באקסל) טיפול בגבייה, התחשבנויות וחשבוניות משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות לפי צורך
דרישות:
ניסיון של לפחות 2-3 שנים בתפקידים דומים (תפעול / בקרה / אדמיניסטרציה עסקית)-חובה תואר ראשון רלוונטי – כלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות – יתרון גישה אנליטית ויכולת עבודה מדויקת עם מספרים שליטה גבוהה ב-Excel ובמערכות ממוחשבות יכולת עבודה תחת לחץ וניהול מספר משימות במקביל שירותיות ויכולת הצגה מול גורמי הנהלה ולקוחות מיקום: משרדי החברה בכפר סבא, יום עבודה אחד מהבית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74350
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה פקיד/ת רכש בצוות באגף התפעול, כפיפות לסגן מנהל אגף תפעול. במסגרת התפקיד: * מעקב ובקרה אחר הזמנות פתוחות – מעקב אחר אספקת סחורה / ציוד. * בקרת תשלומים לספקים - קליטת חשבוניות, בדיקתן מבחינת המחירים והעלויות אל מול הזמנת הרכש, הקלדתן לתשלום במערכת. * פתיחת מספר ספק / מעקב אחר סבב אישורים לגבי הזמנות רכש שונות. * תיאום ספקים / קבלנים / נותני שירותים שונים בכפוף לצרכים המשתנים של האגף. * ניהול מערך התקלות של ספקי החוץ: מתקני מים, דלתות ועוד.
דרישות:
* ניסיון של שנה-שנתיים בארגון בתפקיד רכש / תפעול / משרדי / פקידותי – חובה * היכרות עם מערכת Priority – יתרון משמעותי ביותר * היכרות עם תהליכי רכש, ספקים, הזמנות, מעקב אספקה – יתרון משמעותי * התמצאות מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת, מערכות, יישומי office - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4522
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיקר העבודה היא בק אופיס, מתן שירות מקיף לעובדי הוראה והורים לתלמידים במוקד תלמידים חולים בביתם, המשלב תפקידים בנוסף למענה לשיחות ולפניות, כגון: חישוב והזנת דיווחי שכר לעובדי הוראה בתוכנית, הפקת חוזי העסקה ועוד. היקף משרה: משרה מלאה 5 ימים בשבוע. שעות פעילות המוקד א'-ה' 7:30-17:00 במסגרת השעות העבודה העבודה במשמרות. שכר מתגמל למתאימים/ות!
דרישות:
יסודיות, זריזות ודיוק תודעת שירות גבוהה מאוד מוסר עבודה גבוה יכולת התנסחות בעל פה ובכתב ברמה טובה יכולת תפעול מספר מערכות מחשב במקביל
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1207
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית באזור אשדוד מחפשים מתאמ/ת שירות לקוח: - קבלת פניות טכניות והעברתן לגורמים הרלוונטיים
- תיאום פגישות, ניהול יומנים והפקת דוחות
- מעקב אחרי קריאות שירות ותיעוד במערכת
- תיאום בין לקוחות לטכנאים
דרישות:
- שליטה ביישומי Office
- הבנה טכנית בסיסית והתנהלות מול מערכות ממוחשבות
- ניסיון אדמיניסטרטיבי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15736
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רכז.ת תפעול ובק אופיס של הפעילות הבטחונית. במסגרת התפקיד: הפקת דוחות, הפקת חשבוניות, אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות. עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני כולל ניהול הזמנות ושיחות עם לקוחות. טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס. זמינות למשרה חלקית בהיקף של 5-6 שעות ביום.
דרישות:
דרישות: ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה - חובה ! שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL תואר ראשון – יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00099
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוביל בתחום הפיננסי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית העבודה בימים א'-ה', 4 ימים בשבוע 14:00-19:00, יום בשבוע 07:00-16:00 במסגרת התפקיד: קבלת אורחים, מענה לשיחות, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
דרישות:
- זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה - ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה - שליטה מלאה בשימוש במחשב
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00110
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה באזור מרכז השרון דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה. תחומי אחריות מרכזיים: ניהול מספר יומנים במקביל ותיאום פגישות תיאום נסיעות לחו"ל וליווי אדמיניסטרטיבי למנהלים בכירים הכנת חומרים לישיבות, כתיבת סיכומים ומעקב אחר ביצוע משימות ישיבה בקבלה וטיפול בנושאים שוטפים של המשרד – קבלת אורחים, דואר, ספקים, ציוד קליטת עובדים חדשים, ניהול תיקי עובדים וטיפול ברווחה ייזום, ארגון והפקת אירועי חברה ופעילויות רווחה תמיכה בסיסית בהנהלת חשבונות – דוחות, חשבוניות, מעקב תשלומים מעקב אחר תקציבים ורכש אדמיניסטרטיבי
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי Office (כולל Excel ו-PowerPoint) ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ובתיאום מורכב – חובה אנגלית ברמה טובה – קריאה, כתיבה ודיבור ניסיון בהנהלת חשבונות בסיסית – יתרון משמעותי ראש גדול, סדר וארגון, יוזמה ואחריות אישית גבוהה יחסי אנוש מעולים, תקשורת בינאישית גבוהה, שירותיות ניסיון קודם בארגון דומה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-4208
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מצליחה במודיעין בתחום המדיקל דיווס דרוש/ה אחראית תיק לקוחות למשרה זמנית+אופציה עבודה בסביבה מאתגרת בחברה בינלאומית יצרנית במודיעין. זה לא מוקד שירות טלפוני רגיל. מדובר בתפקיד מורכב הכולל מתן מענה טלפוני, טכני ומקצועי לסוכני המכירות וללקוחות החברה (רופאי שיניים וכירורגיים). תמיכה מיידית ויעילה לסוכני השטח- הכנת הזמנות, נתונים על לקוחות, גביה, רישום לקורסים, סגירת תעודות פתוחות, ועוד תמיכה מיידית ומלאה טלפונית /וואטסאפ מייל, פקסים וכו' מתן מענה למחלקת כספים, מחסן, לוגיסטיקה, איכות במידת הצורך. תאום משלוחים והזמנות עבור סוכני מכירות ולקוחות בתאום עם המחסן. מתן מענה וטיפול בלקוחות מוסדיים, משווקים כגון ביטוח הראל, כללית סמייל, מכבידנט ועוד עמידה ביעדים חודשיים אישיים וצוותיים.
דרישות:
ידע, השכלה, כישורים מיוחדים וניסיון תעסוקתי הנדרשים לתפקיד: תואר ראשון/בגרות מלאה, 12 שנות לימוד –חובה אנגלית- ברמה טובה מאוד יכולת התבטאות מעולה, ושימוש בשפה גבוהה. ניסיון קודם בתפקיד שירותי/מכירתי- יתרון. תודעת שירות גבוהה. מוכנות לעבודה במשרה מלאה,ימים א'-ה', שעות 8:00-17:00. קיימת היברדיות בתפקיד. מדובר בתפקיד זמני עם אופציה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גישה שונה מגייסת רכז/ת תפעול ליחידת האבחון והייעוץ אם את/ה בעל/ת אוריינטציה תפעולית, סדר וארגון, לצד עניין ותשוקה לעולמות הפסיכולוגיים זו ההזדמנות עבורך להצטרף לצוות מקצועי, איכותי ולעשייה משמעותית. ריכוז ותפעול תהליכי האבחון לרבות קשר שוטף עם לקוחות החברה ומועמדים. עבודה צמודה עם ממשקים מגוונים, פסיכולוגים, סמנכלי משאבי אנוש ועוד. אחריות על תהליכי בק אופיס ותפעול שוטף של לקוחות החברה.
דרישות:
יוזמה, עצמאות, יכולת הנעת תהליכים בסביבה מרובת ממשקים, ותקשורת בין-אישית מצוינת. תואר ראשון - חובה (יתרון משמעותי לבעלי/ות תואר במדעי ההתנהגות או פסיכולוגיה). ניסיון בעולמות האבחון והייעוץ - יתרון. ניסיון בעבודה עם מערכות CRM - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00833
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
רשת מרפאות לטיפול בכאבים אורתופדיים במכשור רפואי מתקדם מחפשת רפרנטית לתפעול קליניקות לתפקיד המשלב תפעול, שירות ומכירה. - ניהול יומנים ותיאום תורים -מכירות של חבילות טיפולים אורתופדיים - שיחות לטלפון וביצוע לידים - שירות טלפוני אדיב למטופלים - הכנת מסמכים רפואיים והתנהלות מול חברות ביטוח - עבודה אדמיניסטרטיבית במערכת שיתופית ומקצועית
דרישות:
- סדר, ארגון, תקשורת מעולה ויכולת מכירתית - חובה - שליטה ביישומי אופיס, מערכות CRM + למידה מהירה - חובה - שירותיות, אמינות ועבודה עצמאית - רשיון נהיגה - חובה - ניסיון באדמיניסטרציה/תפעול במרפאה - יתרון משמעותי - ניסיון במכירות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4624
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברה עם עוצמה ותהנו מהזדמנויות לצמיחה ולפיתוח מקצועי! קבוצת אלקטרה מגייסת רפרנט/ית תפעול באחת מחברות הבנות של הקבוצה תיאור התפקיד : תפעול כולל של פרויקט רב שנתי מול לקוחות מוסדיים התנהלות פיננסית – הכנת חיובים, הוצאה והפקת חשבוניות בקרת וניתוח נתונים באקסל אחראיות על קשר מול מספר ממשקים ועבודה מול מערכת פנים ארגונית מתן הצעות מחיר; מעקב והכנה אחר הזמנות ועוד. משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 17:00 – 08:00 + נכונות לשעות נוספות באיזור השפלה
דרישות:
ניסיון קודם בתחום התפעול/אדמיניסטרציה/תמיכה טכנית/ שירות לקוחות- חובה. ניסיון קודם במערכת ה-PRIORITY- חובה יכולת עבודה בצוות ניסיון בעבודה עם אנשי שטח – יתרון משמעותי!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18837
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|