תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית. תיאור התפקיד: - ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
- ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
- "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
- יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
- כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
- יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
- הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30. נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך. אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1514
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ ה מזכיר/ה, למכללה מובילה עם סביבת עבודה משפחתית ונעימה. קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים העבודה הינה: עבודת אדמיניסטרציה שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה. מתן מידע כללי, ניהול ותיאום יומנים. משרה מלאה עם גמישות בשעות, שכר 9,000 ש"ח.
דרישות:
שליטה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל). שירותיות, אדיבות וסבלנות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
1210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
ניהול שוטף של פעילות המשרד, ניהול קשרי לקוחות, פתיחת קריאות שרות, מענה טלפוני וכד' ריכוז ותפעול תחום האדמיניסטרציה ימים א עד ה שעות 08:00-17:00 סביבת עבודה משפחתית ונעימה
דרישות:
- ניסיון בניהול משרד ואדמיניסטרציה - יתרון
- ניסיון קודם במענה ללקוחות - יתרון
- שליטה מלאה באופיס
- שירותיות, יכולות ארגון ותקשורת גבוהות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למרפאת שיניים גדולה בראשון לציון דרוש/ה מזכירה במשרה חלקית במשמרות. משמרת בוקר 08:00-14:00 משמרת ערב 14:00-20:00 ימי שישי לסירוגין. 3 משמרות ערב חובה. מענה למטופלים קביעת תורים, הכנת תיקים רפואיים ועוד. העבודה בסביבת עבודה מאוד נעימה ופעילה.
דרישות:
תודעת שירות גבוה זמינות לשלושה ערבים בשבוע שליטה מלאה על מערכות מחשוב
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00069
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
• אחריות על תפקוד לשכת הנהלה אקדמית, בכפיפות למנהלת הלשכה ולמול ראשי בתי הספר / יחידות האקדמיות והתוכניות לתואר שני. • עזרה אדמיניסטרטיבית למנהלת הלשכה וההנהלה האקדמית . • ניהול יומנים מורכבים. • תמיכה אדמיניסטרטיבית למרכז לקידום הוראה ולתוכנית המצוינים. • הכנה וניהול של וועדות חוצות ארגון: פרוטוקולים, איסוף חומרים, זימונים והפצה. • ניהול פרויקטים מיוחדים הקשורים ללשכה- סיורי סגל, כנסים, אירועים. • מענה לפניות סטודנטים + מענה לסגל אקדמי ומנהלי. • תיאום פגישות. • טיפול ברכש + החזרי הוצאות של אנשי הסגל.
דרישות:
• תואר ראשון חובה. • ידע בפריורטי- יתרון • יכולת ניהול יומנים מורכבים. • יכולת ניסוח גבוה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית. • שליטה בתוכנות OFFICE. • ייצוגיות, יכולת ארגון וסדר, ועמידה בלחצים וריבוי משימות. • בעל/ת יכולת ויוזמה. • יכולת עבודה בצוות. • יחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה בשפלה מחפשת מזכיר/ת רכש למשרה מלאה - עבודה במשרדי החברה בשפלה. התפקיד כולל: עבודה מול ספקים, קבלנים וצוותי שטח, מענה אדמיניסטרטיבי שוטף בתחום הרכש.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/רכש בענף הבנייה - חובה שליטה בתוכנת SAP - חובה יכולת עבודה מול ספקים, קבלנים וצוותי שטח סדר, דיוק ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8916196
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין ותיק ומוביל בפתח תקווה מחפש מנהלת אדמיניסטרציה עם ראש גדול ויכולות ניהוליות! התפקיד כולל: -ניהול מלא של המשרד והאדמיניסטרציה - ניהול יומן של 2 עורכי דין -הגשות לבתי משפט וטיפול בהליכים משפטיים -ניהול מסמכים, ביורוקרטיה ותהליכים מורכבים -עבודה עם מערכות ניהול משפטיות ומס מקרקעין -ניהול פרויקטים עסקיים ברמה אישית -טיפול בלקוחות מחו"ל (דורש אנגלית ברמה גבוהה) -ניהול קבלה וממשק ראשוני ללקוחות מה אנחנו מציעים? גמישות בהיקף משרה: משרה חלקית: 6 שעות ביום (09:00-15:00) משרה מלאה: 8 שעות ביום ימי עבודה: א'-ה' בלבד (ללא עבודה בימי שישי) מיקום מרכזי בפתח תקווה - נוח להגעה מטבח מאובזר וסביבת עבודה נעימה ומשפחתית אווירה משפחתית - משרד קטן, צוות תומך וחם המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
רקע בניהול אדמיניסטרציה - חובה ניסיון ממשרד עורכי דין - יתרון משמעותי ראש גדול - מסוגלת לטפל בנושאים באופן עצמאי ולנהל תהליכים מורכבים מיומנות טכנולוגית: שליטה מלאה ב-Word, Excel, מערכות ניהול משפטיות, מס מקרקעין אנגלית ברמה גבוהה - קריאה, כתיבה ודיבור (עבודה מול לקוחות בינלאומיים)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
624771
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון בהרצליה פיתוח-ישיבה בקבלה התפקיד כולל תמיכה אדמיניסטרטיבית מלאה למנהל החטיבה, לרבות ניהול יומן, בקרה ומעקב אחר משימות, ביצוע רכש משרדי, הזמנת כיבוד, טיפול בחשבוניות והכנת דוחות ניהוליים. התפקיד כולל עבודה מרובה עם אקסל ויישומי אופיס, איוש עמדת הקבלה, מענה טלפוני ואירוח פגישות, עבודה מול ממשקים פנים-וחוץ ארגוניים, וכן ליווי וסיוע בתפעול חנויות הריטייל.ניים. תנאים: משרה מלאה א'-ה' 09:00-18:00 / 08:30-17:30 / 08:00/17:00 9 שעות עבודה שכר שעתי 50 לשעה + נסיעות קליטה לארגון!
דרישות:
בגרות מלאה או תואר. ניסיון אדמיניסטרטיבי של 1-2 שנים - אפשרי מהשירות הצבאי . שליטה בישומי אופיס- חובה אקסל ברמה טובה מאד -חובה .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54402
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי ומרכזי דרוש/ה פקיד/ה בעל/ת ניסיון קודם בתחום הפנסיוני ויכולת למידה גבוהה של תכנים רבים ומגוונים. תיאור התפקיד: טיפול בנושאים פנסיוניים מגוונים (הכשרה תינתן למתאימים/ות) עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול תיעוד, כתיבת מכתבים וטיפול בפניות עבודה מול מערכות מידע וגורמים מקצועיים השתלבות בסביבה מקצועית, נעימה ודיסקרטית היקף המשרה: משרדים בתל אביב משרה מלאה – 8.5 שעות ביום נכונות לשעות נוספות במידת הצורך המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
ניסיון פנסיוני חובה – מחברת ביטוח / סוכנות ביטוח יכולת אדמיניסטרטיבית גבוהה, סדר ודיוק
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
579540
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד בארגון מוביל בתחומו בלוד! התפקיד כולל: עבודה שוטפת מול מנכ"ל, מתן מענה שוטף לעובדי המשרד, התנהלות מול ספקים (הצעות מחיר, הזמנות רכש, חשבוניות ומשלוחים). אחריות כוללת על תחזוקה, תמיכה במחלקת מש"א - אחריות על קליטת עובדים חדשים וסיומי העסקה, תמיכה בתפעול אירועים במשרד (הרמות כוסית, ישיבות ואירוח) ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות. תנאים: משרה מלאה, ימים א'- ה' 08:00 - 17:00, ללא ימי שישי (אפשרות לימים קצרים וארוכים) נא לציין צ.ש
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי תפעול/אדמיניסטרציה - חובה!! ניסיון מחללי עבודה/ניהול אירועים- יתרון יכולת עבודה תחת לחץ ותקתוק משימות הכרות עם יישומי Office יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54107
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית שליטה בסביבת מחשב מולטיטסקין יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת למזכירות לשכת הנהלה לחברה בתחום החינוך בתל אביב כחלק מתחומי האחריות: מתן שירותים אדמיניסטרטיביים בלשכת הנהלה ( לרבות וועד מנהל ) ניהול משרד הכולל: סנכרון יומני פגישות, מענה טלפוני, הדפסות, הזמנות ציוד וכיבוד תיאום, ארגון, הכנת חומרים וכתיבת פרוטוקולים תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילויות אגף משאבי אנוש, אגף הכספים והיחידה לפיתוח משאבים
דרישות:
ניסיון משמעותי בעבודה אדמיניסטרטיבית מרובת ממשקים ניסיון ושליטה מעולה במיומנויות מחשב, שליטה מלאה בOffice תואר ראשון - יתרון יכולת ניסוח גבוהה, בכתב ובעל פה שליטה טובה באנגלית - יתרון תקשורת בין אישית טובה ותודעת שירות ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרושה פקידה אדמיניסטרטיבית לחברה מהממת במושב נחשונים (החברה עתידה לעבור למודיעין)
דרישות:
ידע וניסיון בהנהלת חשבונות – חובה חובה -- ידע במערכת פריוריטי ניהול לו"ז, תיוקים, טיפול בחשבוניות ומשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות אחריות גבוהה, סדר וארגון, וראש גדול לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים: 050-7346462
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-98
אזור:
מרכז - מודיעין
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותיאום מערכתי – ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים. ממשקי עבודה חיצוניים – מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני. הובלת משימות חוצות-צוותים – תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים. מעקב ובקרה – איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך. בקרת תקציב ונושאים כספיים – בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות. ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה – קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים. טכנולוגיה וכלים דיגיטליים – שליטה ב־Office, Zoom ו־Teams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים.
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד. שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים. יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית. שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams). אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון. סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים. העבודה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב במודל היברידי. זמינות לתחילת עבודה מידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6344
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מוסדית מובילה דרוש/ה מזכיר/ה. במסגרת התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול יומנים, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי וכיבוד, מתן שירות ומענה ללקוחות, עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים ועוד. ניתן להשתלב בתפקיד במשרה התחלתית בתחום האדמיניסטרציה. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה- יתרון. -שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל ואאוטלוק- חובה. -יחסי אנוש מעולים, ראש גדול, סדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17723
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|