דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 206 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת רכש

פקיד/ת רכש

ארניר א.ת תקשורת 1993 בעמ

07/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל:
  • הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
  • מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
  • הכנת משלוחים לקבלני משנה
  • עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן.
המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
  • היכרות עם עולם הרכש - יתרון
  • שליטה באופיס
  • אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1494
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה

דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה

לנקר - ירדני עו"ד, בוררות ונוטריון

07/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה -
    יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:
  • אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
  • עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
  • היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
  • (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:
  • שכר: 50 ש"ח לשעה.
  • בונוסים מפעם לפעם
  • תנאים סוציאלים מלאים
  • העסקה ישירה
דרישות:
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
  • אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
  • שליטה מלאה ב-Outlook.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישי/ת - משרת סטודנט

עוזר/ת אישי/ת - משרת סטודנט

RecruitX

07/11/2025

תיאור תפקיד:

מרפאת חיות מובילה מחפשת עוזר/ת אישי/ת חרוץ/ה, אחראי/ת ועם אהבה לסדר ולבעלי חיים, לתפקיד מגוון ומשמעותי תחת המנכ"לית של המרפאה.
תיאור התפקיד:
תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת במנכ"לית ובצוות הניהול
תיאום פגישות, ניהול יומן והכנת חומרים לפגישות
מענה טלפוני, תיוק וניהול מסמכים
טיפול בהזמנות, ספקים וחשבוניות
מעקב אחר משימות ותהליכים תפעוליים במרפאה
סיוע בארגון אירועים פנימיים ופרויקטים מיוחדים
דרישות:

דרישות התפקיד:
סטודנט/ית לתואר ראשון (עדיפות למנהל עסקים / שיווק/ תחום רלוונטי)
שליטה טובה ביישומי מחשב ובאופיס
אחריות, סדר, ויכולת עבודה עצמאית
יחסי אנוש מעולים ותקשורת בינאישית גבוהה
אהבה לסביבה עם בעלי חיים – חובה :)
זמינות ל-3–4 משמרות בשבוע
משרה בשעות גמישות המתאימה לסטודנטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4663
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה מנוסה למשרד עו״ד

מזכיר/ה מנוסה למשרד עו״ד

RecruitX

07/11/2025

תיאור תפקיד:

למשרד עו״ד מוביל בחיפה דרוש/ה מזכיר/ה מנוסה.
התפקיד כולל:
ניהול מזכירות המשרד.
ניהול לו"ז ויומנים – פגישות, משימות.
ביצוע הגשות לביהמ"ש.
מעקב אחר התקדמות תיקים ומשימות במערכת נט המשפט.
טלפונים, דואר, ספקים, תיוקים ועבודות משרד נוספות .
עזרה שוטפת בזמן אמת לכל עורכי/ות הדין במשרד.
דרישות:

לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד אדמינ׳ במשרד עורכי דין - חובה
ניסיון בתמיכה בתחום הליטיגציה האזרחית -מסחרית - יתרון
הכרת מערכת נט המשפט ושליטה ביישומי Office - חובה
רמה אישית גבוהה, יחסי אנוש טובים.
יכולת עבודה תחת לחץ, ריבוי משימות וחלוקת קשב.
כישורי ארגון וסדר ברמה גבוהה.
ידיעת השפה האנגלית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4656
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכירה מנוסה ממשרד עו"ד

מזכירה מנוסה ממשרד עו"ד

חברה דיסקרטית

07/11/2025

תיאור תפקיד:
ניהול מזכירות המשרד.
ניהול לו"ז ויומנים – פגישות, משימות.
ביצוע הגשות לביהמ"ש.
מעקב אחר התקדמות תיקים ומשימות בנט המשפט.
טלפונים, דואר, ספקים, תיוקים ועבודות משרד נוספות.
עזרה שוטפת בזמן אמת לכל עורכי/ות הדין במשרד.
גישה לרשתות חברתיות
חנייה שמורה
ש"ע 7.30 עד 15.00/16.0-0
דרישות:
3 שנות ניסיון לפחות במשרד עורכי דין.
עדיפות עליונה לבעל/ת ניסיון בתמיכה בתחום הליטיגציה האזרחית-מסחרית במשרד עורכי דין.
הכרת מערכת נט המשפט.
שליטה באופיס.
ידיעת השפה האנגלית.
מקום מגורים חיפה והסביבה.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 6818
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת משרד בחברת רחפנים

מנהלת משרד בחברת רחפנים

RecruitX

07/11/2025

תיאור תפקיד:

חברה בתחום הרחפנים מחפשת מנהלת משרד מוכשרת ואחראית שתצטרף לצוות הקטן שלנו בתחום הרחפנים. התפקיד כולל ניהול כל התחום האדמיניסטרטיבי של החברה, כולל הנהלת חשבונות, ניהול משרד, ניהול יומן, טיפול במשאבי אנוש ועוד. המועמדת המתאימה תהיה בעלת רצון ללמוד ולהתפתח, ותהיה חלק מצוות צעיר ודינמי. אנו מצפים ממנה להראות יוזמה, יכולת ארגון גבוהה, ותשומת לב לפרטים. העבודה תתנהל בסביבה מאתגרת ומרתקת, עם הזדמנויות רבות לצמיחה מקצועית.
דרישות:

- תואר ראשון בתחומים רלוונטיים-יתרון
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית של לפחות שנה
- ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון
- יכולת עבודה בסביבה דינמית
- רצון ללמוד ולהתפתח מקצועית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4649
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות

RecruitX

07/11/2025

תיאור תפקיד:

חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות.
אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו.
לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר.
תכנון ותאום סיורים בדירות
מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל.
ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו'
ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:

מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה
תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות.
איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים.
תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות)
הפניית בעיות לגורם המטפל.
עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס).
תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות.
הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4379
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לחברת אבטחת מידע

פקיד/ת קבלה לחברת אבטחת מידע

RecruitX

07/11/2025

תיאור תפקיד:

חברת הייטק וותיקה ומוכרת בתחום אבטחת המידע מגייסת פקיד/ת קבלה
התפקיד כולל קבלת קהל, התנהלות מול לקוחות, גבייה, טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף, טיפול ברכש, מענה טלפוני ופרונטאלי.
משרה מלאה במשרדי החברה ברמת החייל, קריית עתידים - 08:30-17:30
דרישות:

*ניסיון של שנה לפחות בתחום האדמיניסטרציה.
*ניסיון בשירות לקוחות - חובה.
*בעל/ת רקע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי.
*הכרה של תוכנת חשבשבת - יתרון.
*תודעת שירות גבוהה, יצירתיות, הבנת תהליכים, יכולת טובה לעבודה תחת לחץ
*עבודה מול לקוחות ויחסי אנוש מצוינים!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4630
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית למנכ״ל – חברה בתחום האסתטיקה הרפואית

עוזר/ת אישית למנכ״ל – חברה בתחום האסתטיקה הרפואית

QHR

07/11/2025

תיאור תפקיד:
תיאור כללי: לחברה איכותית וחדשנית בתחום האסתטיקה הרפואית דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ״ל, עם יכולת הנעת תהליכים, סגירת קצוות וראש גדול.
תחומי אחריות:
· ניהול יומנים ותיאום פגישות בארץ ובחו״ל
· תיאום ותפעול קשרים מול ספקים ויצרנים בחו״ל
· עבודה אדמיניסטרטיבית מול יח״צ ומשרדי פרסום (קביעת מועדי פעילויות שיווק ופרסום ותיאומים)
· עבודה על תקציבי שיווק ומעקב אחר תהליכים
· טיפול במשימות מקצועיות ואישיות של המנכ״ל
· סיוע בפרויקטים שיווקיים ותמיכה במחלקת השיווק
· טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות וניהול משרד
· קבלת אורחים וניהול קשרי פנים וחוץ ייצוגיים
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישית למנכ״ל – חובה
· אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה
· ניסיון בתיאום מול ספקים ויצרנים בחו״ל – יתרון משמעותי
· שליטה מלאה ב-Office, יתרון לידע מתקדם ב-Excel ו-PowerPoint
· ניסיון והבנה בעולמות השיווק – יתרון
· יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע ריבוי משימות בדייקנות
· סדר, ארגון, שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים
· אופי עקבי, עקשני ויכולת בקרה על תהליכים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15055
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

חברה דסקרטית

07/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה וקטנה ברמת גן דרוש/ה מנהל/ת משרד (7 עובדים) יד ימינו של המנכ"ל.
(נמצא בחו"ל - מגיע פעם בחודש לארץ)
המשרה כוללת עבודות משרד- ניהול יומן-הזמנת כרטיסי טיסה-פתרון תקלות וכיו"ב
אפשרות לעב' בין השעות 9:00-15:00
יום עב' מהבית
תנאים ושכר מצויינים
החלפה לחל"ד- חצי שנה עם אופציה מאד ממשית לקבועה
דרישות:
נדרש נסיון קודם
אנגלית ברמה טובה מאד(כולל שיחה ומיילים)
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00375
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חייל /ת משוחררת? בק אופיס ללא ניסיון!

חייל /ת משוחררת? בק אופיס ללא ניסיון!

חברה דסקרטית

07/11/2025

תיאור תפקיד:
סוכנות ביטוח גדולה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון ולחיילים /ות משוחררים /ות!
התפקיד כולל קבלת ניירת וטפסי ביטוח ומעבר עליהם, לראות שכלום לא חסר ולהחזיר את השגויים.
קבלת טפסים, בדיקת תקינות ועוד.
משרה מלאה, שכר גלובלי כ- 8K, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב!
דרישות:
זמינות מיידית
נכונות לעבודה לטווח ארוך
שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 754
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת קבלה- ללא ניסיון- שכר 9K

מזכיר/ת קבלה- ללא ניסיון- שכר 9K

חברה דסקרטית

07/11/2025

תיאור תפקיד:
למכללה מובילה דרוש /ה פקיד /ה קבלה,
- קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים.
- מענה טלפון ודיגיטלי, ניהול יומן, תיאום פגישות ומתן מידע כללי.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה.
- עבודה במשמרות, שכר בסיס 40 ש"ח לשעה, יש תנאים מעולים ואפשרויות קידום נרחבות, משרה באווירה מעולה!
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון.
- שליטה בסיסית ומעלה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, מערכות CRM).
- תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
- כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות.
- נכונות לעבודה במשמרות!
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 2331
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למוסד אקדמאי דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית

למוסד אקדמאי דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית

לין ביכלר משאבי אנוש

07/11/2025

תיאור תפקיד:
למוסד אקדמאי דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית
התפקיד כולל-
מענה אדמיניסטרטיבי ללשכת הנהלה
ניהול משרד ( תיאום יומן פגישות, הגפסות, תיוקים, מענה טלפוני)
כתיבת פרוטוקולים
משרה מלאה א-ה 8:00-16:00
יש לציין ציפיות שכר
קליטה ישירה לארגון!
דרישות:
ניסיון קודם - חובה
שליטה באופיס - חובה
השכלה אקדמאית- יתרון משמעותי
יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53823
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית ביטוחי חיים? הגיע הזמן להתקדם! ממוצע 9K

רפרנט/ית ביטוחי חיים? הגיע הזמן להתקדם! ממוצע 9K

רזומה שירותי השמה בע"מ

07/11/2025

תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא
בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה.
תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון
משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה
תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים
ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1553
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לעמותה ייחודית דרושה מזכירה מוכשרת לגיוס מיידי

לעמותה ייחודית דרושה מזכירה מוכשרת לגיוס מיידי

דניאל פריזנט ייעוץ והשמה

07/11/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעולית רחבה כחלק ממערך המזכירות של בית הספר התיכון.
המזכירה השנייה מספקת מענה שוטף לתלמידים, לצוות ההוראה ולהנהלה, ותומכת בפעילות הארגונית של המוסד.
תחומי אחריות עיקריים:
מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לתלמידים, הורים וצוות ההוראה.
טיפול בגבייה, קבלות, ספקים ונושאים כספיים שוטפים.
עבודה מול הנהלת התיכון והצוות הפדגוגי בכל נושא נדרש.
שימוש בתוכנות מחשב, מערכות משרדיות ואפליקציות ניהול (Office, Canva, iCount, גרוו איי).
עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים וחוץ-ארגוניים, תוך שמירה על סדר וארגון גבוה.
היקף המשרה:
משרה מלאה, חמישה ימי עבודה (א’-ה’), בין השעות 08:00–14:30.
תחילת עבודה מיידית.
מיקום: השרון
דרישות:
סבלנות ויחסי אנוש
גמישות מחשבתית
שירותיות
יכולת עבודה בצוות
עבודה בסביבה ממוחשבת
עמידה בלוחות זמנים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 773219
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!