תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת תומך/ת ומטמיע/ה מערכות לארגון ממשלתי במרכז! תפקיד מגוון ומשמעותי הכולל תמיכה שוטפת, ליווי פרויקטים, והדרכת משתמשים על מערכות ארגוניות מובילות.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתמיכה טכנית ובהטמעת מערכות שליטה גבוהה ב-Office ובפרט Word, Excel ו-PowerPoint ניסיון בהדרכות אישיות, קבוצתיות ובפלטפורמות כמו Zoom/Meet ניסיון בעבודה מול צוותי פיתוח וקריאת מסמכי אפיון יתרון משמעותי לניסיון בהטמעת מערכת Salesforce
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20113
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים מועמד/ת למשרה הנ"ל עם ניסיון של 1.5 שנים לפחות. נציג תמיכה טכנית מוקד קטן של 3 אנשים כל התפקיד הינו טלפוני אין שישי שבת משמרות של 9 שעות כל יום בין השעות 07:00-18:00 עבודה מהמשרד – היברדיות במקרים חריגים בלבד מתן מענה ללמעלה מ2,000 משתמשים תפקיד עם אופק קידום משמעותי ולטווח הבריאות
דרישות:
אנגלית ברמת קריאה/כתיבה/דיבור – חובה. 10Windows - חובה Microsoft365 – חובה שנה/שנה וחצי ניסיון – חובה שירותי, סבלני נייד להגעה עצמאית למקום ( אין תחבורה טובה באזור) מיקום – אזור : שוהם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00060
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים לארגון ממשלתי גדול בירושלים תיאור התפקיד: - הובלת צוותי התמיכה והשירות לעמידה ביעדים תפעוליים ושירותיים, תוך שיפור מתמיד בתהליכים ובחוויית הלקוח, כמו גם בניית תרבות שירות יעילה ומתקדמת לצד קידום סביבת עבודה טכנולוגית ממוקדת שירות, מצוינות ותוצאות.
- ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי של מוקדי השירות הטכנולוגיים (מוקד פנים ארגוני וחוץ ארגוני).
- גיבוש והטמעת מתודולוגיות שירות, כתיבת נהלים והסדרת תהליכי עבודה.
- הגדרה ויישום סטנדרטים תפעוליים, ביצוע בקרה שוטפת, מדידה וניתוח ביצועים.
- אחריות לניהול הידע והכשרת צוותי התמיכה, כולל חניכה מקצועית שוטפת.
- ביצוע משובים מקצועיים למנהלי הצוות, תומכים והובלת תהליכי שיפור פרטניים.
- מתן מענה מקצועי ומהיר לפניות מורכבות, כולל ניהול אסקלציות ושיחות מנהל.
- ביצוע הפקת לקחים מתקלות ותקלות חוזרות, ויישום תכניות שיפור והתייעלות.
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים (מנהלי מוצר, פיתוח, QA, תשתיות) לקוחות עסקיים וספקים חיצוניים.
- בניית תכנית לניהול ושימור הון אנושי במוקדים, כולל גיוס, קליטה, ליווי ושיפור שביצות הרצון.
- ניתוח נתוני שירות והפקת דוחות תקופתיים להנהלה.
דרישות:
- השכלה רלוונטית
- ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקדי שירות טכנולוגיים הכוללים לפחות שני צוותים ובהיקף של 15 תומכים לפחות
- ניסיון בהפעלת מוקדי תמיכה אפליקטיביים ובמתן תמיכה מרובת ערוצים (טלפון, מייל, פורטל, צ'אט)
- ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועים: SLA ,KPI, דוחות שירות
- ניסיון בעבודה עם מערכות CRM
- ניסיון בכתיבת נהלים ותהליכי עבודה בתחום שירות הלקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23314
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תחומי אחריות עיקריים: • טיפול בבעיות תוכנה וחומרה המועברות מצוות T1 • קריאה וניתוח לוגים • העברת תקלות מורכבות לרמה מקצועית גבוהה יותר (T3) עם תיעוד מפורט • מחויבות לעמידה בזמני תגובה ופתרון • תיאום שוטף עם צוותי פיתוח, תקשורת וסיסטם • מתן שירות ישיר לצוותי הארגון ומשתמשי מערכות המידע • הובלה וביצוע פרויקטים רוחביים כגון שדרוגי מערכות ויישום טכנולוגיות חדשות • עבודה כחלק מצוות טיר 2 שעות עבודה: • ימי השבוע: 07:30 עד 16:30 או 09:30 עד 18:30 יתכנו שעות נוספות גלובליות • תורנויות לילה, סופי שבוע וחגים לפי לוח תורנות מתואם - לעתים נדירות!
דרישות:
דרישות חובה: • ניסיון מוכח בתפקיד IT (אפשר גם HELP DESK טיר 1) לפחות שנתיים • היכרות עמוקה עם Windows Server ותחנות עבודה Win 10\Win11 • ניסיון עם במערכות Active Directory • ניסיון בטיפול במגוון רחב של רכיבי חומרה • הכרת הגדרות ותחזוקת מערכות הדפסה (שרתי הדפסות ומדפסות מתקדמות) דרישות יתרון: • ניסיון עם SysAid או מערכות דומות • יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים בשפת PowerShell • הכרת מערכות מידע רפואיות • ניסיון במערכות ניהול תורים • הכרות עם פינפדים ומערכות תשלום • היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2667
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
ליונילינק דרוש\ה hekpdesk לארגון ממשלתי בירושלים במסגרת התפקיד: שליטה מרחוק, טיפול בתקלות תוכנה, בעיות הדפסה, התחברות למערכת, איפוס סיסמאות, התקנת המערכת ,WINDOWS ,OFFICE, ציוד היקפי, שימוש במערכת CRM . אקטיב דירקטור. עבודה בצוות מקצועי, ביצוע מגוון משימות במקביל
דרישות:
- ניסיון של עד שנתיים בתפקיד זהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14041
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית ופתרון תקלות
דרישות:
ניסיון של 2 לפחות בתמיכה ניסיון עם מערכת ERP חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
25209TE
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת one Taldor מגייסת HELP DESK לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: מתן מענה ותמיכה טכנית במערכות מחשוב, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה מתן מענה פים ארגוני לעובדי החברה, השתלטות מרחוק, תמיכה טלפונית ותמיכה פרונטלית עבודה במשמרת בוקר 07:30-16:30 / 8:00-17:00
דרישות:
שנה ניסיון בתחום - חובה השכלה רלוונטית -חובה מתאים למנהל/ת רשת מחשוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25284
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לארגון גדול בירושלים דרוש/ה בקר/ית NOC אחריות על ניטור ובקרה של מערכות המחשוב והטכנולוגיה של הארגון לצורך עבודה תקינה של מערכות המחשוב 24/7. ניטור וזיהוי תקלות ואירועים וביצוע פעולות טכניות במערכות הטכנולוגיות איבחון אירוע/תקלה ואחראיות לזמינות המערכת. המשרה בירושלים במשמרות 24/7 כולל סופ"ש
דרישות:
חצי שנה ומעלה ניסיון כאיש/ת תמיכה / HELP DESK/ מנהל/ת רשת- חובה הסמכת CCNA/CCNP/קורס סייבר - יתרון הכרות עם ציודי קצה, מחשבים, סוויטשים, רשתות תקשורת וטלפוניה עבודה מול AD ניסיון בעבודה עם מערכת שו"ב (שליטה ובקרה) - יתרון נכונות לעבודה במשמרות כולל סופ"ש 24/7
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
74011
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז תמיכה פנים ארגוני דרוש/ה טכנאי/ת להשתלבות בצוות טכנולוגי מתקדם. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, טיפול בתקלות מחשוב ותקשורת, ניהול משתמשים והרשאות, והדרכת משתמשים על מערכות ושיטות עבודה מומלצות. העבודה במשמרות בשעות גמישות, עם תנאים מעולים וסביבת עבודה חדשנית.
דרישות:
היכרות עם מערכות הפעלה Microsoft Windows ויישומי Office – חובה.ידע בחומרת מחשבים נייחים וניידים – חובה. ניסיון קודם בתפקיד דומה במרכז תמיכה Help Desk או טכנאות – חובה. ניסיון בהתקנת תחנות עבודה ותוכנות – חובה. רישיון נהיגה – יתרון. ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול קריאות – יתרון. היכרות עם מערכות VDI – יתרון. ניסיון טכני במסגרת שירות צבאי כמנהל/ת רשת – יתרון. ניסיון בעבודה עם Exchange ושרתי מדפסות – יתרון. ניסיון בניהול Active Directory והרשאות משתמשים – יתרון. יכולת אבחון תקלות ולמידה עצמית. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות בסביבה דינמית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2999
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• תחזוקה ותפעול שוטפים של מערכות ארגוניות • עבודה מול מנהלי המערכות ואנשי NOC ומתן תמיכה שוטפת לתקלות תשתית ואפליקציה • ליווי טכני וביצוע שדרוגי גרסה למערכות אפליקטיביות ועבודה שוטפת מול ספקי המערכת • מתן מענה לתקלות רוחביות, הוא אמון על כמה וכמה מערכות ארגוניות, מערכות דיגיטל, JIRA, מערכת לניהול קריאות • להיות אמון/ה על מערכת ספציפית: השרתים והתשתית, כל תשתיות התקשורת, הנתבים, הכבל לשרת, הVPN, כל זה רלוונטי, כל נושא אבטחת מידע בין אם זה אפליקטיבי, תשתיתי, אמון/ה לטפל בזה בצורה פרואקטיבית. ממש להיכנס לשרתים ולתחקר. • זמינות בשעות לא שגרתיות והשתתפות בתורנויות לילה - בתדירות של מתחלק בין כולם (מדובר ב5 חברי/ות צוות) • לאחר חפיפה עובדים יומיים בשבוע מהבית ו3 ימים במשרד - עבודה בימים ראשון עד חמישי
דרישות:
• ניסיון של שנה לפחות בארגון Enterprise - יתרון משמעותי • ניסיון בעולמות מיקרוסופט כגון: - מערכות הפעלה מיקרוסופט Windows Server 2012/2016/2019 – חובה - ניסיון בעבודה עם Active Directory – חובה• תחזוקה שוטפת של מערכות בצד התשתית (שרתי Windows) – יתרון • היכרות עם בסיסי נתונים (MS-SQL, Oracle) – יתרון • היכרות עם Linux – יתרון משמעותי • ניסיון בתפעול מערכות אפליקטיביות (כדוגמת מערכות CRM) – יתרון משמעותי • ניסיון בניהול מערכות אפליקטיביות ומערכות בנקאיות – יתרון • ניסיון בעולם הפיננסי – יתרון משמעותי • ניסיון בסביבות ווירטואליות עדיפות ל-VMware – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3059
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טכנאי.ת לציוד מחשבים
דרישות:
ניסיון של מעל 4 שנים ניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה win11 והיכרות עם השירותים של שרתי מייקרוסופט (A.D,DHCP,DNS) ניסיון מוכח בעבודה עם ציוד חומרה :מסכים ,מדפסות רשת, מחשבים סורקים. היכרות עם הפצות IMAGE ב SCCM הכנתIMAGE מ SYSPREF ידע כללי בתקשורת SWITCH,ROUTER ידע מוכח באפיון תקלות רשת. מחשבים, מדפסות,מתגים. ידע A.D בהוספת משתמשים ,קבוצות שיוך ל GPO הבנה ב DHCP ,IPVPN כתובות SUBNET סנכרון טלפונים חכמים למייל האירגוני ,גיבוי ושחזור חומר מטלפונים חכמים APPLE, Android הכרת ותפעול של מערכות VC באמצעות SFB\ZOOM , דיונים ב V.C מול חו"ל ומתוך הרשת הפנימית. הכרת ותפעול של מערכות VC - Google Meet ו - Microsoft Teams ניסיון בעבודה עם VMware Horizon Client - VDI היכרות באפליקציות שתומכים באימות דו-שלבי Google Authenticator ו - Microsoft Authentication (MFA ניסיון עבודה עם תוכנות שליטה מרחוק TeamViewer - CmRcViewer (SCCM) - Offer Remote
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
25226TE
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts. As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:
Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy. Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products. Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions. Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides. Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מיישמ/ת מערכת שכר לחילן – מחלקת דיגיטל | תל אביב | משרה מלאה חילן, החברה המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מחפשת מיישמ/ת מערכות שכר למחלקת הדיגיטל. משרדינו נמצאים בתל אביב, בקרבת קו רכבת. עבודה במול היברידי למי התפקיד מתאים? התפקיד יכול להתאים לאנשי תמיכה טכנית / QA בתחילת דרכם המקצועית / בוגרי תואר ריאלי עם נסיון בעבודה מול לקוחות, המעוניינים בהסבה לעולמות מערכות מידע. מה כולל התפקיד? -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר -אפיון תהליכים ארגוניים והובלת הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח -מתן מענה מקצועי, מהיר ואיכותי לכ-700 לקוחות פעילים -עבודה מול ממשקים מגוונים – תוכנה, פיתוח, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים -ניהול קשר שוטף עם לקוחות קבועים והובלת תהליכים באופן עצמאי
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? - ניסיון תעסוקתי קודם של שנתיים לפחות מארגון – בתמיכה טכנית/ QA -יכולת למידה עצמאית ומהירה -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גוף ביטחוני באזור המרכז פתח תקן חדש למטמיע/ה בתחילת הדרך הטכנולוגית. התפקיד כולל הטמעת מערכות מידע, ליווי משתמשים, ומתן תמיכה טכנית פנים-ארגונית. עבודה מגוונת מול מערכות מידע, הפקת דוחות וניתוח נתונים.סביבה מקצועית ותומכת עם אפשרות אמיתית להתפתחות וצמיחה.
דרישות:
- רקע טכנולוגי או ניסיון קודם בתמיכה טכנית / הטמעת מערכות - שליטה מלאה ב-Office ובמיוחד Excel וPP - שירותיות, אחריות, ויכולת למידה מהירה - נכונות לסיווג ביטחוני - נכונות למשרה מלאה באתר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בעל/ת רקע בתחום המחשוב? בוגר/ת קורס בתחום המחשוב? נפתחה הזדמנות חד פעמית והיא בדיוק עבורך! לחברת Mertens- Malam Team דרוש/ה תומך/ת Help Desk להשתלבות בצוות התמיכה פנים ארגוני עבור ארגון רפואי מוביל באזור תל אביב! התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לאלפי משתמשים (15% פרונטלי, 85% טלפוני), וטיפול בתקלות רשת, מחשוב וציוד קצה. כמו כן טיפול בתקלות דוא"ל, ניהול משתמשים ב- Domain ועוד. העבודה במשרה מלאה בשעות הבוקר א'- ה' ושישי אחת לחודש.
דרישות:
בוגר/ת קורס ניהול רשתות/ MCSA/ PC וכדומה ניסיון בתמיכת משתמשים ומתן פתרונות תקלות- יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם מערכות השתלטות מרחוק- יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם מערכות Office ו- Windows- יתרון משמעותי ניסיון בתמיכת ציוד היקפי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33679
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
|