תיאור תפקיד:
העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00) במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם בפתח תקווה צמוד לתחנת הרכבת הקלה העבודה כוללת טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומן עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד, טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים, סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישות ועוד .
דרישות:
ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין – חובה היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט – חובה אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה אופי חרוץ, יעיל, זריז ומאורגן.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD15
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה שמשרדיה ממוקמים ברמת החייל דרוש/ה מזכיר/ה • קבלת אורחי ועובדי המשרד ומענה לטלפונים, איוש את עמדת הקבלה • ניהול יומנים של הנהלת החברה, תיאומי ישיבות (פרונטאליות, זום ושיחות ועידה). • תיאום ואירוח של פגישות מרובות משתתפים בחברה. • טיפול בדואר יוצא/נכנס, שליחויות ועבודה מול ספקים שונים. • משרה מלאה, ימים א' – ה', 8:30-17:30 תנאים טובים למתאימים/ות. קה"ש וחניה
דרישות:
דרישות התפקיד: • ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה. • שליטה ב Office – חובה. • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה. • מוסר עבודה גבוה. • עבודה בצוות ובשיתוף פעולה. • סדר וארגון, לרבות יכולת התמודדות טובה עם ריבוי משימות, עבודה בעומס ולעיתים בתנאי לחץ. • כושר ביטוי בכתב ובע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2862
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול כל תהליכי העבודה כחלק מצוות משלב הצעות מחיר וביצוע ההזמנות בפועל ועד אספקת הסחורה, ייעול תהליכי עבודה, קבלת החלטות ויצירת אסקלציות בהתאם לצורך. אחריות על הזמנות מלקוחות, תמחורים, בקרה על חשבוניות לקוחות וחשבוניות רכישה. מיקום- קרית אונו
דרישות:
ניסיון בעבודה עם אקסל, חשבשבת , Outlook. עברית ואנגלית ברמה טובה. יכולת עבודה בצוות, בריבוי משימות, ראש גדול, תקתקנות, דייקנות, וורבליות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
65633
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה לייצור ושיווק בתחום המזון דרוש/ה בשפלה מזכיר/ה למחלקת אחזקה מהות המשרה גורם מקשר בין העובד לבין משאבי אנוש- בקשות שונות, טפסי מחלה\חופשה, הלוואות ועוד. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת אחזקה מונעת- פתיחה\סגירה\עדכון במערכת הסאפ. ביקור טכנאים- ניהול הבאת טכנאים לארץ- עבודה מול ספקים הגעה עצמית
דרישות:
אנגלית ברמה גבוההידע באקסל ובסביבת עבודה ממוחשבת ידע בSAP- יתרון יחסי אנוש מעולים ניסיון בעבודה מול גורמים טכניים משרה מלאה ימים א'-ה'
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18357
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הקיים שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:- זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
- פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
- תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
- הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
- לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
- בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
- תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
- ארגון ותיאום פגישות.
- סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
- פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:- תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור.
- ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
- ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
- מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
- יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
- שליטה ב Microsoft Office ותוכנות CRM.
- יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.
מיומנויות:- חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
- רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
- כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
- חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
- שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-O250224
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד הכולל: מענה לטלפונים, הפניית אורחים טיפול באדמיניסטרציה למחלקות השונות.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה לפחות שנה זמינות לעבודה בשעות 8:30-17:00 נכונות למתן שירות מיקום רמת גן בקו רכבת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00745
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת גטר גרופ דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרציה לתחום האורתופדיה התפקיד כולל מתן שרות ומענה ללקוחות העסקיים של החברה קשר ישיר ושוטף מול מהנדסי שירות ואנשי המכירות בשטח תכתובות עם ספקים הוצאת הזמנות וטיפול בהצעות מחיר מענה טלפוני ועבודה בסביבת עבודה ממוחשבת
דרישות:
דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה תקתקנות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות שירותיות ראש גדול אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2747
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מצליחה בפתח תקווה דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ"ל. *ישיבה בקבלה של הנהלת החברה*
דרישות:
דרישות ניסיון קודם כעוזרת אישית – חובה . יכולת עבודה תחת לחץ ניהול יומן מורכב מאוד שירותיות ויחסי אנוש מצוינים. יכולת בין אישית מצוינת, יסודיות, חשיבה על הפרטים הקטנים. עבודה במשרדים בפתח תקווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18364
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת יבוא/יצא ושיווק מותגי יוקרה לבית, למשרדי החברה בהרצליה, דרוש/ה פקיד/ת יבוא יצוא- היקף המשרה, גמיש בין 7ל 9 שעות ביום, 5 ימים בשבוע
- בשעות פעילות המשרד 08.00- 17.00.
- אפשרויות קידום
- העבודה באווירה משפחתית, תומכת ונעימה.
דרישות:
- שליטה בשפה האנגלית ו/או הצרפתית
- ידע ב2 השפות יתרון
- שליטה בתוכנות office
- ידע בחשבשבת י- יתרון
- ניסיון בתחומי היבוא הכרחי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
1409
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה. תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת אשטרום חברת בנייה ונדל"ן מן המובילות במשק דרוש.ה מזכיר.ה קבלה. מה כולל התפקיד?- אחריות על איוש עמדת הקבלה. - מענה טלפוני, קבלת פנים לאורחים המגיעים. - אחריות להכנת חדרי ישיבות/הדרכות.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך?- ניסיון במזכירות/ תפקיד הכולל מתן שירות. - אנגלית - בסיסית משרה מלאה, א-ה, 08:00-17:00. תנאים מעולים למתאימים.ות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3692
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל דרוש/ה רפרנט/ית תפעול. במסגרת התפקיד: * ביצוע תהליכי בק אופיס במערך התפעול של מוצרי הגמל והפנסיה * שיוך הכספים עפ"י מיסוי קופות הגמל, ניהול תהליכי ניוד הכספים, טיפול במשיכות כספים * התמחות בעולם התפעול בכל הקשור לחוק, לרגולציה ולתקנות המיסוי דריסת רגל ראשונה בעולם הפיננסי עם אפשרויות קידום בחברה. משרה מלאה
דרישות:
* ניסיון בתפקידי תפעול - יתרון * סדר, ארגון ודייקנות ברמה גבוהה * יכולת עבודה בריבוי משימות ויעדים * שליטה גבוהה בתוכנות אופיס * יכולת עמידה בתנאי עומס ולוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3990
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום המכשור הרפואי דרוש/ה רכז/ת שירות ומידע היקף משרה - ימים א-ה ,8:00-16:00 ש"נ עפ"י צורך מיקום -אור יהודה שכר - 7000 ש"ח + מענק התמדה מותנה בעבודה של חצי שנה התפקיד כולל מתן שירות טלפוני ו- OFFICE-BACK ללקוחות בתחום תחזוקת מכשור רפואי תחומי אחריות בדיקת מסמכים נדרשים לקבלת זכאות למכשירים עדכון זכאויות במערכות השונות עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת עם מערכת ניהול מסמכים, הכוללת עדכון זכאויות, סריקה, תיוק ומעקב מתן מענה מקצועי וממוקד ללקוח על זכאותו מתן מענה לספקים
דרישות:
תואר אקדמי - יתרון משמעותי ניסיון במתן שירות - חובה (ניסיון במוקדי שירות - יתרון) ניסיון מוכח בסביבת עבודה ממוחשבת - חובה ניסיון עבודה עם מערכת PRIORITY ומערכת CRM , "מסר"– יתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה דייקנות יכולת עבודה עצמאית ובצוות יחסי אנוש טובים שליטה בשפות נוספות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18405
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תחום 'פיתוח למידה אונליין' במרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) מחפש רכז/ת קורסים מקוונים. תיאור התפקיד:מעקב אחר תהליך הלמידה, הצפת הצלחות ואתגרים ומתן מענה ללומדים ולאנשי מפתח בקורסים השונים מעקב אחר ההנחיה והשיח ומתן המלצות בזמן אמת מתוך עקרונות הלמידה וההנחיה ברשת
דרישות:
יכולת עבודה עם פרויקטי למידה מקוונים ומורכבים יתרון לבעלי/ת תואר ראשון או שני בטכנולוגיות למידה. כישורי הדרכה והטמעה, עדיפות לבעלי ניסיון בתפקיד דומה כישורים אנליטיים, מיומנויות טכנולוגיות גבוהות ויכולות למידה עצמית של מערכות חדשות דיוק ויסודיות, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת לחץ ותעדופים בתקופות עומס מסוגלות לעבודה בצוות, ראש גדול, חשיבה מערכתית ויכולת התמודדות עם אתגרים היכרות עם מערכות ,LMS עדיפות לבעלי ניסיון בעבודה עם מערכת Moodle שליטה מלאה בכלי OFFICE עם יכולות אקסל גבוהות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1506
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מתן תמיכה למנהלת הסחר לפקח על מלאי הרשת כולל הנפקת מטריצות מלאי בקרה על ת.העברה, ת.כניסה ומשלוחים ברשת מענה שוטף לסניפי הרשת, כולל הנפקת דוחות אין צורך בניסיון קודם למשרה, השכר המוצע לתפקיד 8,000 ש"ח
דרישות:
- ידע בתוכנות מחשב ובאופיס בדגש על אקסל- חובה
- יכולת עבודה בצוות ,שירותית ,ראש גדול, יסודית ובעלת סדר וארגון- חובה
- מולטי טאסקינג, בעלת מוטיבציה גבוהה
- ניסיון בתחום הקמעונאות- יתרון
- ניסיון במכירות- יתרון
סביבת עבודה מפנקת וחדשנית עבודה במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
|