תיאור תפקיד: 
                                      דרוש/ה מנהל/ת פגישות וניהול יומנים לחברה מובילה בתחומה בת"א! התפקיד כולל:  תיאום פגישות וניהול יומנים מורכבים, עבודה שוטפת מול מנהלי פרוייקטים, מיילים ותכתובות  תנאים: ימים א'-ה' 08:30 - 17:00, ללא ימי שישי!  שכר- 10-11K בהתאם לניסיון. יש חניה!! 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ניסיון בניהול יומנים- חובה! (אפשר גם ניסיון מהשירות הצבאי) שליטה ביישומי הOFFICE זמינות למשרה מלאה! 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           52164
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי. סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל. ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה. 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                            ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה   אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה  יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.  תואר ראשון- יתרון  יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.   יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.   אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה  יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.   ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.   זריזות ויסודיות.   מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית. 
  אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו. 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00472
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                                    ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש 
                                                
                                                    צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן 
                                                
                                                    דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      התפקיד כולל:  - קבלה של תעודות מנהגים שמגיעים וסריקתם למערכת - מעקב אחרי קבלת תעודות המשלוח מהנהגים - גיבוי למח' ההזמנות של החברה ימים א'-ה + נכונות לנתינת שעות נוספות בעת עומסים שכר 10.5K 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           בעל/ת סדר וארגון יכולת עבודה על כמה משימות במקביל יכולת התמודדות עם עולם הנהגים 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           J-3351
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - פתח תקווה, שוהם 
                                                
                                                    השפלה - רמלה לוד 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברה גדולה בנתניה דרוש\ה מזכיר\ה בכירה למנכ"ל תיאור התפקיד : ניהול לוח זמנים ופגישות מנכ"ל, הכנת חומרים לישיבות, מעקב אחר ביצוע משימות ופרויקטים. הכנת מסמכים ומצגות על פי דרישות המנכ"ל, עבודה שוטפת אל מול דרגים בכירים יכולת ניהול עצמאית של פרויקטים ומשימות בהתאם לצורך מתן שירותי אדמיניסטרציה למנכ"ל החברה היקף המשרה:  משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 נכונות לשעות נוספות  קליטה ישירה לחברה!  נא לציין ציפיות שכר  תנאים מעולים למתאימים! 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ניסיון באדמיניסטרציה בכירה – לפחות 3 שנים השכלה אקדמאית יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ שליטה מלאה בכל יישומי האופיס בדגש על PPT ואקסל 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           53761
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה. דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה. תיאור התפקיד: - ניהול ותיאום מערכתי – ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים. - ממשקי עבודה חיצוניים – מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני. - הובלת משימות חוצות-צוותים – תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים. - מעקב ובקרה – איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך. - בקרת תקציב ונושאים כספיים – בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות. - ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה – קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים. - טכנולוגיה וכלים דיגיטליים – שליטה ב־Office, Zoom ו־Teams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים. 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           - ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד. - שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים. - יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית. - שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams). - אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון. - סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים. העבודה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב במודל היברידי. זמינות לתחילת עבודה מידית. 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00119
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים 
                                                
                                                    שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                       לחברה טכנולוגית בפ"ת, לתפעול שוטף של משרדי הנהלה,  תאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, הזמנת כיבוד,  עבודה מול ספק הסלולר ונותני שירותים נוספים.   טפול בנסיעות לחו"ל (מעט), סיוע בארגון תערוכות וימי עיון, סיוע למנהלת משאבי אנוש בנושאי רווחה.   סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.  
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           השכלה אקדמאית שליטה מלאה בישומי OFFICE ניסיון אדמיניסטרטיבי רלוונטי  8 שעות עבודה ביום, גמיש 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משרה חלקית 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00359
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל 
                                                
                                                    שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת ללשכת ראש המכון מכון למדיניות ואסטרטגיה וכנס הרצליה ( IPS ) אוניברסיטת רייכמן בהרצליה   המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת.   תיאור התפקיד:  - ניהול היומן של ראש המכון הכולל תאומי פגישות מול גורמי ממשל וביטחון בכירים בישראל ובחו"ל  - תאום פגישות עבודה של המכון  - מענה לפניות במייל בעברית ובאנגלית  - תיאום נסיעות עבודה לחו״ל  - היקף המשרה 100%, שעות העבודה: 17:00 - 09:00 + שעות נוספות בעת הצורך  - איוש מיידי 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           - ניסיון קודם בניהול יומנים וניסיון עבודה ב - outlook - תאום פגישות ב – ZOOM  - שליטה מלאה ביישומי office  - יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים  - עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל  - תודעת שירות גבוהה מאד, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים, לויאליות ומסירות  - יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב  - אנגלית ברמה טובה מאוד  - בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00230
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל 
                                                
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      דרושה פקיד/ת קבלה לחברת פריוריטי סופטוור, חברת תוכנה מובילה, סביבת עבודה נעימה, תנאים טובים למתאימים. התפקיד כולל בין היתר: מזכירות, תיאום פגישות ויומנים, קביעת פגישות ושיבוץ ביומני עבודה, מענה טלפוני, סיוע בפרוייקטים משתנים למחלקות השונות. ניהול ספקי ניקיון, כיבוד. משרה מלאה ללא משמרות וללא ימי שישי, בימים א’-ה’ בין השעות 17:30 - 08:30 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           אוריינטציה שירותית, בטחון עצמי, התמדה וסבלנות, אמינות ואחריות, יכולת התמודדות עם סיטואציות משתנות, הכרות עם ישומי אופיס, הכרות עם מערכת פריוריטי ניסיון קודם בשירות לקוחות/אדמיניסטרציה - יתרון ידע בסיסי במחשוב ותוכנה – יתרון אנגלית ועברית – רמה גבוהה 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-340
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל 
                                                
                                                    שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת Matchpoint ממחפשת אדמינ/ית  יש לך חיוך גדול וראש מסודר? אנחנו מחפשים אותך!   למשרד משפחתי ונעים בכפר סבא מחפשים אדמינ/ית תותח/ית שיהיה/תהיה הלב הפועם של הצוות שלנו!  
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                            מה בתפקיד: -  ניהול יומנים ותיאומים
 -  מענה לטלפונים ולמיילים
 - אחריות על ארגון שוטף ודאגה שהכול יתקתק בדיוק כמו שצריך
 
 מה חשוב לנו: • סדר וארגון (גם כשיש כמה דברים במקביל ) • שליטה בסיסית במחשב ובאופיס • גישה שירותית, אנרגיה טובה וכיף לעבוד איתך • ניסיון קודם – יתרון, אבל לא חובה • אנגלית ברמה גבוהה 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00564
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                                    ירושלים - ירושלים 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי. סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל. ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה. 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                            ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה   אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה  יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.  תואר ראשון- יתרון  יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.   יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.   אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה  יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.   ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.   זריזות ויסודיות.   מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית. 
  אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו. 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00473
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת הייטק גלובלית שהחלה לפעול בארץ בשנה האחרונה מחפשת מנהלת אדמיניסטרציה ופרוייקטים במשרה חלקית וגמישה למשרד חדש באזור הוד השרון. 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           נדרשת אנגלית ברמה מעולה ונסיון של שנתיים בהובלת פרוייקטים וניהול משרד ניסיון בתפקידים קודמים דומים מהצבא או מעולם ההייטק -חובה המשרה לא היברידית ונדרשת הגעה יומיומית למשרד באיזור הוד השרון 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה חלקית 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           837401
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברה באור-יהודה מחפשת מזכיר/ת מנכ"ל למשרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 (עם גמישות לימים קצרים וארוכים). התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות ניהול ומעקב אחר משימות המנכ"ל טיפול בחשבונות וסיוע אדמיניסטרטיבי שוטף 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה שליטה ביישומי Office - חובה יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           P-8904256
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לגטר סייפטי וגטר גרפיקס דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל/ית – עם ראש גדול, אחריות ויוזמה הזדמנות מדהימה להצטרף לחברה מובילה בתחומה, בתפקיד מגוון, דינמי ומשמעותי בלב העשייה הניהולית והארגונית. תיאור התפקיד : ניהול ותיאום יומן המנכ"ל – תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף משימות וניהול זמן אפקטיבי טיפול כולל בלוגיסטיקת נסיעות לחו"ל – טיסות, מלונות, לו"ז, תיאומים ומעקב אחריות על אירוח אורחי החברה מחו"ל – כולל הכנות לוגיסטיות ואירוח ברמה גבוהה הכנת חומרים לפגישות – מצגות, דוחות, מסמכים נלווים, סיכומי ישיבות ופרוטוקולים סיוע שוטף למנהלים ולעובדי החטיבה בנושאים אדמיניסטרטיביים הובלת פרויקטים פנימיים, פעילויות רווחה, אירועים ויוזמות ארגוניות עבודה מול ממשקים מרובים בתוך ומחוץ לארגון, תוך שמירה על דיסקרטיות ויחסי אנוש מצוינים
   
                                             
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           : ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Outlook, PowerPoint, Excel) – חובה תואר ראשון – יתרון משמעותי יכולת עבודה עצמאית ויכולת קבלת החלטות יוזמה, סדר וארגון ברמה גבוהה ניסיון בהכנת מצגות-חובה שירותיות, אסרטיביות, דיסקרטיות ויחסי אנוש מעולים
 
   
                                              
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           2818
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברת עיצוב הבית מובילה בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת משרד! אם את/ה בעל/ת זיקה לעולם העיצוב – זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה לעיצוב הבית איכותית ומקצועית! מה כולל התפקיד? ניהול שוטף של המשרד: תיאום פגישות, לוחות זמנים, משימות, קשר עם לקוחות, אדריכלים ומעצבים מהבולטים בישראל עבודה שוטפת מול ספקים, מפעלים ונותני שירות, מעקב וניהול תהליכי ייצור והזמנות, תיאום התקנות וניהול צוותי מתקינים טיפול בגבייה, חשבוניות ותהליכים אדמיניסטרטיביים תנאים: משרה מלאה, ימים א’-ה’ שעות עבודה: 08:30-17:30 שכר: 14,000–12,000 ש"ח ברוטו (בהתאם לניסיון) 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ניסיון קודם בניהול משרד – חובה עדיפות לניסיון מתחום העיצוב / הקמעונאות שליטה מלאה ב-Monday.com או מערכת דומה עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           53419
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                                    שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת ריסקו מובילה טכנולוגית גלובלית בתחום מערכות smart home ומערכות אבטחה אינטגרטיביות מגייסת : מנהל/ת משרד תאור תפקיד:  אחריות כוללת על ניהול שוטף ויעיל של המשרד, מתן שירותי אדמיניסטרציה איכותיים לעובדי החברה ולמנהלים, ניהול צוות המשק, ותמיכה בכלל הפעילות הלוגיסטית והארגונית של החברה.  תחומי אחריות מרכזיים: 1. גיבוש, עדכון ואכיפה של נהלי מזכירות ואדמיניסטרציה.  2. איוש עמדת הקבלה והמענה הטלפוני במהלך שעות הפעילות, וטיפול בדואר נכנס ויוצא.  3. קבלת אורחי החברה ומתן שירות אדיב ומקצועי.  4. תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לעובדי החברה ולמנהלים.  5. תיאום והפקת כנסים, ישיבות, הדרכות ואירועים פנים-חברתיים.  6. תיאום טיסות, לינות ונסיעות עסקיות לעובדי החברה.  7. אחריות על תחזוקת המשרד, ניקיון, סדר וארגון סביבת העבודה.  8. ניהול צוות המשק, הדרכתו ופיקוח על עבודתו.  9. ניהול ובקרה תקציבית בתחומי רכש ציוד משרדי, אירוח וכיבוד, שליחויות, דואר והובלות.  10. תחזוקה ועדכון שוטף של מאגרי המידע הארגוניים (עובדים בארץ ובחו"ל).  11. ייזום שיפורים בתהליכי עבודה והטמעתם במערכות הארגון. 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           * השכלה: אקדמית - יתרון  * לפחות 5 שנים ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה  * תוכנות: MS Office, פריוריטי  * שפות: אנגלית ברמה גבוהה, שפות נוספות יתרון משמעותי  *  יכולות אישיות: תודעת שירות גבוהה, יכולות לעבוד עם ממשקים רבים, אחריות, יוזמה, סדר וארגון, מסירות, אכפתיות, גישה חיובית, סבלנות וסובלנות.  * נכונות לעבוד בראשון לציון 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00675
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     |