תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בירושלים דרוש/ה תומך/ת טכנית למשרה מאתגרת בסביבה טכנולוגית מתקדמת תמיכה במערכות הפעלה WINDOWS, תוכנות OFFICE , ניהול הרשאות משתמשים AD, GPO
דרישות:
לפחות שנתיים ניסיון ימי א-ה 08:00 עד 17:00 פעם בשבוע 10:00-19:00 תורנות ימי שישי אחת לכ-4 שבועות 07:30 עד 12:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
AK 24779
|
תיאור תפקיד:
בעל/ת ניסיון בתמיכה טכנית? מחפש להכנס לתחום ה IT? ההזדמנות הבאה עבורך! לחברת Mertens- Malam Team דרוש/ה תומך/ת Help Desk לתמיכה בתחום המחשוב לארגון גדול באזור המרכז. התפקיד כולל תמיכה בתקלות DOMAIN , תקלות רשת, ניהול הרשאות ב- Active Directory, תמיכה בתקלות במערכות הפעלה Windows ועוד. השתלבות בצוות צעיר ומקצועי, תנאים טובים למתאימים. העבודה במשרה מלאה א'- ה' בשעות הבוקר בתל אביב
דרישות:
הסמכות רלוונטיות מתחום המחשבים כגון: MCSA/ CCNA / ניהול רשתות וכדומה – חובה ניסון של שנה לפחות בשירות טכני / PC או תפקיד דומה – חובה שירותיות, סבלנות, יחסי אנוש טובים ונכונות לעבודה לטווח ארוך ניסיון עם יישומי Office ומערכות הפעלה Windows 10 - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
30763
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
NBN is looking for a service-oriented and self-motivated JR. Systems Administrator to join our innovative and cutting-edge IT team, supporting a staff located in multiple locations. The position is full-time and based in our Jerusalem office In this role, you will work as part of our Systems team and under our Sr. Systems Admin on maintaining and monitoring the computer systems and networks for our organization. You will be tasked with solving complex technical issues and will also collaborate with team members to assist them with their technical requirements and solutions
Responsibilities
Network servers and technological tools maintenance, and management Test, evaluate, and implement new technology for the business Maintain Microsoft Windows Servers Management of Active Directory, Exchange, GPOs, Backups, Azure VM’s, Azure AD, and environment Run the NBN IT Help Desk, maintain and solve tickets User Setup and installation, Windows, Office, Anti-Virus Evaluate and implement solutions for security issues
דרישות:
RequirementsProven experience as a System Administrator or similar role Proven systems experience and helpdesk skills Experience in PC, Server and Networking hardware Up-to-date knowledge of the latest IT and software trends Experience with databases, networks (LAN, WAN), network printers and patch management Experience with system security Experience with data backup and recovery solutions Knowledge of DNS and DHCP Familiarity with standard Cellular phone equipment, setup, transfer, backup and problem solving Resourcefulness and problem-solving aptitude; ability to research and find solutions for IT-related problems Excellent communication skills in English and Hebrew BSc/Ba in Information Technology, Computer Science or a related discipline; professional certification (e.g. Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA)) is a plus Basic MS-SQL knowledge Ability to interface with and offer IT support for employees in a calm, professional and pleasant way Please apply using the link here or email your resume to [email protected] with the subject title “Jr. Systems Admin” location - Jerusalem
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Exciting Fintech company with an office in Jerusalem seeks a Support Engineer.. The IT Support team ensures the production and development environments are up and running 24/7. We stay busy doing everything from back-office helpdesk to supporting development teams with integrations, debugging, and troubleshooting. You are: As a technical-oriented individual, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems of all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.
דרישות:
Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required 3+ years of experience working as a #help_desk / experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required Excellent Customer Service skills via phone, email, and in-person – Required Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf Strong Technical and Organization Skills Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices) A thorough understanding of the different OS’s, iPhone and Android devices, and other peripherals and how to set up a secure remote connection to them. The ability to speak in technical and non-technical jargon and translate both into comprehendible documentation and requirements company-wide Familiarity with ServiceNow or Zendesk Experienced with Zoom/Teams conference rooms Experience with Active Directory, O365/Azure AD, and Powershell Work from our Jerusalem office 5 days a week. Possibility for 1 remote day a week.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
951772
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מסייע.ת למשתמש בהתגברות על תקלות תפעול ממוחשבות במשרד. משמש.ת איש קשר בין המשתמש ליחידת המחשב המקצועית ולהיפך. קו ראשון/ שני לתקלות מגוונות במערכת הפעלה system תקשורת ותוכנות שונות- כלליות או ייעודיות. סיוע למנהל המוקד בניהול המקצועי של צוות התמיכה, דרג שני לתמיכה בנושאים מורכבים בתמיכה ולפני הפעלת אסקלציה לדרגים הבאים (אנשי סיסטם, תקשורת וכו').
דרישות:
נדרשת שותפות בצוות. קליטה מהירה, חריצות, אמינות, נחישות,multitasking יכולת עמידה בלחץ וגמישות יתרון לנסיון בעבודה באקסל וניתוח דוחות סטטיסטים ניסיון קודם בניה בניהול מאגרי ידע בקרה על קריאות המועברות מ קו 1 לקו 2
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB15456
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומכ/ת Help Deskלהשתלבות בצוות התמיכה הפנים ארגונית בארגון ממשלתי באזור ירושלים. במסגרת התפקיד תמיכה מחשובית במשתמשי הארגון, טיפול בתקלות DOMAIN , ניהול הרשאות ב- Active Directory ו Exchange- , תמיכה בתקלות במערכות הפעלה Windows ועוד. מדובר במשרה מלאה בימים א'-ה', ללא עבודה בימי שישי. טווח שעות הפעילות 08:00-17:00 / 07:30-16:30 מדובר במשרה זמנית למשך חודשיים- שלושה עם אופציה.
דרישות:
ניסיון בעבודה עם לקוחות/בתפקיד של תמיכה טכנית - חובה יכולת כתיבה וביטוי בכתב - חובה שליטה מלאה ביישומי Office ידע והיכרות בActive Directory - יתרון ידע והיכרות בשרת Exchange - יתרון הסמכות רלוונטיות בתחום כגון: MCSA, MCITP, טכנאי מחשבים ותקשורת וכדומה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
530740
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי גדול ויציב היושב בירושלים- הר הצופים דרוש/ה טכנאי/ת PC. תיאור התפקיד:- התפקיד משלב תמיכה בתקלות תוכנה וחומרה לעובדי הארגון
- עמידה ביעדי איכות וזמנים
- עבודה בסביבה לחוצה ומאתגרת.
- ניהול ע"י ר"צ טכנאים.
דרישות:
דרישות התפקיד:- ניסיון של חצי שנה כטכנאי/ת PC -חובה.
- ניסיון קודם במתן תמיכה ופתרון תקלות במערכות הפעלה Windows 7/10 – חובה
- ניסיון טיפול בתקלות מדפסות – יתרון
- ניסיון בתמיכה מול משתמשים – חובה .
- ידע בסיסי בהפעלה/אבחון תקלות מחשב – חובה.
- ניסיון בעבודה מול תוכנות Office – יתרון.
- יכולת קריאה והבנה באנגלית – חובה.
- הסמכת ניהול רשתות - יתרון.
- ניסיון בעבודה בסביבה רפואית - יתרון.
- נדרשת זמינות גם מעבר לשעות העבודה- חובה.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1815
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|