תיאור תפקיד:
An excellent company in Ramat Gan is looking for a Office Manager -Personal Assistant to the Chairman in Israel office. Key responsibilities: • Manage the Chairman’s calendar, including scheduling appointments, coordinating meetings, and arranging conference calls. • Coordinate travel arrangements, including flight bookings, hotel reservations, and ground transportation. • Running all errands needed by the chairman. • Provide administrative support to the Chairman and his team, including drafting and proofreading emails, preparing PP presentations, and organizing files. • Assist in the planning and coordinating of company events and meetings, managing a small office of 10 employees. • Manage office expenses and prepare expense reports. Desirable qualities: • Enjoy working in a global environment. • Fintech-oriented or willing to learn about this field. Business hours -9:00-16:00
דרישות:
• 3-5 years’ experience as an executive assistant or personal assistant • Fluent in English and Hebrew. • Proficiency in Microsoft Office, Outlook, and computer savvy
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00297
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח מצליחה בהוד השרון דרוש/ה מזכירה / עוזרת מנכ"ל העבודה במשרה חלקית 09:00 - 15:00 שכר 50-60 לשעה סביבת עבודה מעורבת
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה בעבודה משרדית שליטה ביישומי מחשב שירותיות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
J-3334
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות. הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה. שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה. יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00243
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה במסגרת התפקיד- * ניהול יומני שותפים - ניהול לו"ז, תיאומי פגישות * קבלת אורחים * עבודות אדמניסטרטיביות מגוונות העבודה במשרה מלאה, שעות 09:30-18:00 במשרדנו בתל-אביב
דרישות:
זמינות לשעות העבודה 09:30-18:00 - חובה ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office שליטה טובה באנגלית אחראי /ת, ייצוגי /ת, ובעל /ת יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00113
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה מזכיר.ת לשכת ההנהלה ליבואן רכב מוביל הגדרת התפקיד: עבודה בצוות עם מזכירה נוספת תיאום וניהול יומנים - תכנון וניהול פגישות, תוך דגש על תיעדוף וניהול זמנים בצורה יעילה ניהול אדמיניסטרציה - ניהול תקשורת פנימית וחיצונית בהתאם לצרכי הלשכה תמיכה מנהלתית - מתן תמיכה שוטפת למנהלים, כולל טיפול בפניות, הכנת מצגות, סיכומים ודוחות, וניהול שוטף של מערכות משרד תיאום לוגיסטי - ארגון אירועים והזמנות קבלת אורחים ומענה טלפוני היקף משרה מלאה, ימים א'-ה' 09:00-17:30 שעות נוספות לפי הצורך תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה – חובה! שליטה גבוהה ב OFFICE תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה תודעת שירות גבוהה יכולת ארגון ותכנון מעולה, הקפדה על פרטים וניהול זמנים דיסקרטיות גמישות, יוזמה ויכולת עבודה בסביבה דינמית ולחוצה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
627122
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי. סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל. ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint. תואר ראשון- יתרון יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ. אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן. ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות. זריזות ויסודיות. מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00473
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה איכותית וחדשנית בתחום האסתטיקה הרפואית בחולון דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ״ל, עם יכולת הנעת תהליכים, סגירת קצוות וראש גדול. תחומי אחריות: · ניהול יומנים ותיאום פגישות בארץ ובחו״ל · תיאום ותפעול קשרים מול ספקים ויצרנים בחו״ל · עבודה אדמיניסטרטיבית מול יח״צ ומשרדי פרסום (קביעת מועדי פעילויות שיווק ופרסום ותיאומים) · עבודה על תקציבי שיווק ומעקב אחר תהליכים · טיפול במשימות מקצועיות ואישיות של המנכ״ל · סיוע בפרויקטים שיווקיים ותמיכה במחלקת השיווק · טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות וניהול משרד · קבלת אורחים וניהול קשרי פנים וחוץ ייצוגיים
דרישות:
· ניסיון קודם כעוזר/ת אישית למנכ״ל – חובה · אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה · ניסיון בתיאום מול ספקים ויצרנים בחו״ל – יתרון משמעותי · שליטה מלאה ב-Office, יתרון לידע מתקדם ב-Excel ו-PowerPoint · ניסיון והבנה בעולמות השיווק – יתרון · יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע ריבוי משימות בדייקנות · סדר, ארגון, שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים · אופי עקבי, עקשני ויכולת בקרה על תהליכים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00059
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת השקעות בינלאומית ויוקרתית הפועלת בשווקים הפרטיים הגלובליים אנו מגייסות מנהל/ת משרד מנוסה לניהול שוטף של המשרד הכולל תמיכה במנכ"לית ובצוות המקומי, ולתפעול אדמיניסטרטיבי שוטף.תחומי אחריות עיקריים: תמיכה אדמיניסטרטיבית במנכ"לית ובעובדי המשרד. תיאום פגישות, שיחות ועידה וניהול יומנים תיאום נסיעות לחו״ל והזמנות טיסה / לינה / תחבורה הכנת דוחות הוצאות קבלת אורחים במשרד, מענה לטלפונים ודוא״ל נכנס ניהול רשומות, מסמכים ודוחות משרדיים סיוע בניהול תשתיות מחשוב ו-IT בשוטף ניהול תקציב המשרד, רכש ציוד משרדי והזמנות שמירה על סביבת עבודה מסודרת ונעימה ארגון פעילויות רווחה: ימי הולדת, חגים ואירועי צוות תמיכה בארגון כנס שנתי יוקרתי בהשתתפות מאות אנשי מקצוע מובילים מהענף. עבודה מול צוותים גלובליים: משפטים, כספים, השקעות, שיווק וקריאייטיב. משרה מלאה בהרצליה פיתוח א'-ה'
דרישות:
לפחות 5 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי בסביבה דינאמית ומשתנה (עדיפות לניסיון בחברה גלובלית) ניסיון בתיאום לוגיסטי וניהול משימות מרובות שליטה מלאה בעברית ובאנגלית ברמה עסקית שליטה ביישומי Microsoft Office (בעיקר Excel ו-PowerPoint) גישה פרואקטיבית לפתרון בעיות וביצוע עצמאי יכולת תפקוד בתנאי לחץ וריבוי משימות סדר ודיוק גבוהים, ארגון אישי מצוין וירידה לפרטים דיסקרטיות מלאה ויחסי אנוש מעולים אנרגיה חיובית ואמינות גבוהה תואר ראשון – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3287
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בירושלים דרוש/ה פקיד/ה מסור/ה ומקצועי/ת . התפקיד כולל מענה טלפוני מקצועי, קבלת קהל בצורה נעימה, וסיוע במשימות שוטפות של המשרד. היקף משרה:משרה מלאה בשעות 08:00-16:00, עם יום אחד בשבוע שבו העבודה תתקיים בשעות 10:00-18:00. זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בצוות מקצועי ותומך בסביבה נעימה ומזמינה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום המנהלה ומענה טלפוני. - יכולת שיווק וסיוע בתפעול משימות שוטפות. - יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. -דובר/ת ערבית -יתרון - שליטה מלאה בתוכנות אופיס. - ידע בהנהלת חשבונות - יתרון. - עברית כשפת אם. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
778804
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מתפתחת לעבודה בצמוד למטה החברה מנהלת אדמינסטרציה ניהול כל המעטפת המשרדים ויומן. בקרה ומעקב אחר הסכמי לקוחות. בקרת אשראי לקוחות. הפקת דוחות מפריוריטי . אחריות על מערכת מחשוב ותוכנה. משימות מיוחדות שעולות מההנהלה
דרישות:
נסיון בתפקיד דומה של לפחות שנתיים יישומי מחשב ברמה גבוה עם דגש על אקסל. שליטה טובה בפריוריטי והיכרות של עולם הנהלת החשבונות . ניידות 8:00-16:00 אזור צומת גולני/עמוד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19296
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
כרכז/ת סיעוד, תנהל/י את התהליך הטיפולי מקצה לקצה:- קבלת פניות חדשות - תיאום מטפלים/ות בהתאם לצורכי המטופל - ליווי שוטף של המטופלים ומשפחותיהם - ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף ודאגה לרווחת המטופלים
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות/אדמיניסטרציה – יתרון משמעותי - זיקה ואהבה אמיתית לעבודה עם הגיל השלישי או אנשים עם מוגבלות – חובה - יתרון לדוברי ערבית/רוסית - יכולת ארגון גבוהה, סדר ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
200647
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית שליטה בסביבת מחשב מולטיטסקין יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול לוח השנה הראשי של התפעול, תיאום ותקשורת של כל הפגישות, הפרויקטים והאירועים ברחבי הארגון. ארגון והנחיית פגישות הנהלה ופגישות מחלקתיות, הכנת סדר יום, פיקוח על לוגיסטיקה ורישום פרוטוקולים. ניהול כל הלוגיסטיקה עבור אורחי החברה, כולל הזמנות, לוחות זמנים, הזמנות נסיעות, לינה, תחבורה ואירוח. תיאום נסיעות עובדים, כולל הזמנות, ניהול מסלולי טיול, מדיניות נסיעות ואופטימיזציה של עלויות. לתכנן ולתאם פעילויות רווחה כולל עבודה מול ספקים ובניית תרבות רווחה אירגונית
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה: ניהול פגישות, תיאום נסיעות וקידום פעילות רווחה זמינות למשרה מלאה לטווח ארוך אנגלית ברמה מצויינת - חובה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01273
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית באזור השפלה דרוש/ה מזכיר.ת לשכת מנכ"ל תיאור התפקיד: לשכת המנכ"ל היא הלב הפועם של הנהלת החברה, ואנו מחפשים מועמד.ת איכותי.ת שינהלו ויתפעלו אותה באופן מקצועי, דיסקרטי ויעיל. התפקיד כולל אחריות מלאה על יומני המנכ"ל ועוזרו, תיאום פגישות וישיבות עם מגוון ממשקים, איסוף והכנת חומרים לישיבות הנהלה, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף ועוד. תחומי אחריות מרכזיים: ניהול ותיאום יומנים מורכבים למנכ"ל ולעוזרו תיאום ישיבות פנים וחוץ ארגוניות מרובות משתתפים מעקב אחר ביצוע משימות מול מנהלים בהתאם להנחיות ההנהלה ריכוז והכנת חומרים מקצועיים לדיונים, ישיבות ופורומים הפקת דוחות, סיכומים ומצגות סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף בלשכה תקשורת יומיומית עם בעלי תפקידים בכירים בארגון ומחוצה לו
דרישות:
דרישות: ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד מזכירות לשכה בכירה / ניהול משרד בכיר תואר ראשון – חובה היכרות עם תחום פיננסי/טכנולוגי – יתרון משמעותי שליטה מלאה ביומן Outlook וביישומי Office (במיוחד Excel ו-PowerPoint) יכולת ניסוח גבוהה בעברית, כולל דוחות ומצגות כישורי ארגון, סדר, ותעדוף משימות מרובות דיסקרטיות, אחריות ויחסי אנוש מעולים זמינות מעבר לשעות העבודה הרגילות לפי צורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02432
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לגטר סייפטי וגטר גרפיקס דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל/ית – עם ראש גדול, אחריות ויוזמה הזדמנות מדהימה להצטרף לחברה מובילה בתחומה, בתפקיד מגוון, דינמי ומשמעותי בלב העשייה הניהולית והארגונית. תיאור התפקיד : ניהול ותיאום יומן המנכ"ל – תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף משימות וניהול זמן אפקטיבי טיפול כולל בלוגיסטיקת נסיעות לחו"ל – טיסות, מלונות, לו"ז, תיאומים ומעקב אחריות על אירוח אורחי החברה מחו"ל – כולל הכנות לוגיסטיות ואירוח ברמה גבוהה הכנת חומרים לפגישות – מצגות, דוחות, מסמכים נלווים, סיכומי ישיבות ופרוטוקולים סיוע שוטף למנהלים ולעובדי החטיבה בנושאים אדמיניסטרטיביים הובלת פרויקטים פנימיים, פעילויות רווחה, אירועים ויוזמות ארגוניות עבודה מול ממשקים מרובים בתוך ומחוץ לארגון, תוך שמירה על דיסקרטיות ויחסי אנוש מצוינים
דרישות:
: ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Outlook, PowerPoint, Excel) – חובה תואר ראשון – יתרון משמעותי יכולת עבודה עצמאית ויכולת קבלת החלטות יוזמה, סדר וארגון ברמה גבוהה ניסיון בהכנת מצגות-חובה שירותיות, אסרטיביות, דיסקרטיות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2818
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|