תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם! התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת. תנאים: ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי! שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים. כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תיאום בין אנשי מקצוע שונים (מהנדסים/בודקים) לביצוע בדיקות. מעקב ותיעוד של סטטוס הציוד. קשר עם לקוחות לצורך טיפול בתקלות במידת הצורך. אחריות על משימות ותיאום בין הגורמים הרלוונטיים. היקף משרה: מלאה 5 ימים (א'-ה) ללא שישי - בין השעות: 8:00-17:00 עובד/ת חברה מהיום הראשון. רווחה עשירה ותנאים סוציאליים מלאים. חניית עובדים מסודרת.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי. שליטה מלאה באקסל. יכולת התנהלות של משימות מרובות במקביל. כישורי תקשורת בינאישית מצוינים. יכולת עבודה עצמאית לצד ממשקים מרובים. זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1237
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות רכזות אדמינסטרציה לקבלות שלנו בסניפי הרשת השונים. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על ביצוע תהליך ההזמנות של לקוחות החברה קבלת הזמנות ויצירת קשר עם לקוחות הזנת הזמנות למערכת ממוחשבת עדכון לקוחות ומתן מענה שוטף ללקוחות החברה מתן תמיכה אדמניסטרטיבית למשימות משרדי לוגיסטיקה משרה מלאה ימים א-ה שעות 8:00-17:00 ניידות, המשרה ממוקמת בעמק חפר שכר: 9000 ברוטו
דרישות:
- ניסיון בתחום האדמיניסטרטיבי, בתפקיד דומה
- ניסיון קודם בתחום ביצוע הזמנות
- שליטה מלאה ב-Office, דגש על Excel ברמה גבוהה
- יכולת עבודה בצוות
- קליטה טובה לתוכנות
- יחסי אנוש מעולים, מוטיבציה, אנרגטיות
- דייקנות, אחריות, סדר ו"ראש גדול"
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי עם אחריות, שירות ומכירות? חנות שיש מובילה בפתח תקווה מגייסת פקיד/ת שירות למשרה מלאה – כולל עבודה מול לקוחות פרטיים, קבלנים וחברות מטבחים. תיאור תפקיד כללי: – קבלת לקוחות ומתן שירות מקצועי ואדיב – ליווי לקוחות פרטיים וקבלנים בפרויקטים בתחום השיש – עבודה מול חברות מטבחים ותיאום משימות שוטפות – הפקת הצעות מחיר וביצוע מעקבים שוטפים – ניהול קשרי לקוחות בשילוב אוריינטציה מכירתית – עבודה על Excel כחלק מהתפקיד – השתלבות בצוות מקצועי עם הכשרה מלאה בתחילת התפקיד תנאים: – משרה מלאה: ראשון–שישי – שעות עבודה: 08:00 עד 17:00 – שכר: כ־10,000 ₪ ברוטו למתאימות (ייקבע במעמד הראיון בהתאם להחלטת המעסיק) – אופציות קידום בתוך החברה – הכשרה מלאה בתחילת הדרך – מיקום: פתח תקווה חושבת שאת מתאימה? שלחי קורות חיים והצטרפי לצוות מקצועי, יציב ואיכותי!
דרישות:
– ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/שירותי – חובה – אוריינטציה מכירתית ויכולת ליווי לקוחות – הבנה בסיסית בעבודה מול פרויקטים – יתרון משמעותי – ייצוגיות, נעימות ויחסי אנוש מצוינים – אחריות, מוסר עבודה גבוה ויכולת עבודה עצמאית – שליטה ב־Excel – חובה – יכולת עבודה מסודרת ומדויקת שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16353
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
מתאמת שערות לעבודה עם קהל במוסך איכותי בתחום הרכב (לא חובה ניסיון) קבלת קהל, פתיחת כרטיסים עבודות משרדיות שוטפות משרה מלאה מקום עבודה מסודר
דרישות:
ניסיון עבודה עם לקוחות ניסיון עבודה משרדית אחראית, שירותית יחסי אנוש מעולים נכונות לעבוד באזור השרון, משרה מלאה וקבועה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18250
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
משפחת איתוראן מתרחבת וזו ההזדמנות שלך להיכנס לחברה גדולה בתנאים מעולים! לאיתוראן, החברה המובילה בתחום שירותי איתור ומיגון מתקדמים לרכב ולנהג, דרוש.ה פקיד.ה כללי.ת למחסן בחטיבת התפעול. - הוצאת תעודות משלוח - קליטה תעודות מספקים - הוצאת דוחות - טיפול מול מרכזי שרות
דרישות:
- זמינות למשרה מלאה. - בעל מוטיבציה - ראש פתוח עם רצון ללמידה - עמידה בתנאי לחץ - יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים - עבודה לטווח ארוך - ידע בסאפ / אופיס - יתרון
שעות עבודה : 08:00-17:00
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
607
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מרכז שירות מורשה ויציב בראשון לציון מחפש פקיד/ת קבלה אחראי/ת ומסודר/ת לתפקיד מגוון, מעניין ובעל חשיבות גבוהה בשירות הלקוחות. תיאור תפקיד כללי: – קבלת לקוחות והענקת שירות מקצועי ואדיב – פתיחת כרטיסי עבודה וסגירת חשבונות ללקוחות – עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת – טיפול במיילים, טלפונים וניהול יומנים – עבודה עם מערכות מחשב (Excel, Word ועוד) – תמיכה במשימות מגוונות בסביבה מקצועית ודינמית תנאים: – משרה מלאה: ימים ראשון עד חמישי 08:00 עד 17:00 + ימי שישי 08:00 עד 12:00 – שכר: 9,000 ₪ נטו – סביבת עבודה מקצועית, משפחתית ותומכת מיקום: ראשון לציון רוצה להשתלב בתפקיד מרכזי במרכז שירות מוביל? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו כבר עכשיו!
דרישות:
– ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי – שליטה טובה במחשב ובתוכנות Office (Excel, Word, מיילים) – חובה – אחריות, סדר ויכולת ארגון גבוהה – שירותיות, יחסי אנוש מעולים וראש גדול – רצון להשתלב לטווח ארוך במרכז שירות יציב ומוביל פרטיך ישמשו אותנו לצורך בחינת התאמתך למשרה זו. במסגרת זו ייתכן שהמידע יועבר לגורמים חיצוניים המסייעים בתהליך המיון וההשמה וכן למעסיקים הרלוונטיים. נשמור את פרטיך במאגר המועמדים של חברת ג'וב ספייס גם לאחר סיום הליך המיון, לצורך פניות עתידיות לגבי משרות רלוונטיות – אלא אם תבקש/י אחרת. לידיעתך, אין חובה חוקית למסור את המידע, אך ללא המידע לא נוכל להתקדם בתהליך הגיוס. באפשרותך לבקש בכל עת לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו – על ידי פנייה לכתובת המייל [ [email protected]]. למידע נוסף ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16388
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
קליניקה מובילה בתחום האסתטיקה מחפשת נציגת שירות מקצועית, ייצוגית ומלאת אנרגיה — לתפקיד משמעותי עם אופק אמיתי להתפתחות וצמיחה בתוך המערכת. תיאור תפקיד כללי: – קבלת לקוחות וליווי חוויית שירות מקצועית, חמה ואישית – ניהול יומנים ותיאום תורים במערכת דיגיטלית – מענה בוואטסאפ, טלפון וברשתות החברתיות – תיעוד בתיקי לקוחות ופתיחת מעקבים (עבודה מסודרת ומדויקת) – עבודה יומיומית מול המטפלות ומנהלת הקליניקה – שמירה על נראות וסטנדרט אסתטי גבוה בקליניקה תנאים: – משמרות בוקר: 09:00–17:00 – משמרות ערב: 13:00–21:00 – ימי שישי לסירוגין – שכר בסיס + בונוסים יפים על ביצועים ושימור לקוחות – אפשרויות קידום אמיתיות לתפקידים ניהוליים – סביבת עבודה מקצועית, נקייה, נעימה ומכילה – מענק התמדה לאחר שנה + שיחת שכר – מיקום: תל אביב (קליניקה מובילה באזור מרכזי) מרגישה שזה את? שלחי קורות חיים והצטרפי לצוות נשי איכותי וצומח.
דרישות:
– יכולת מכירה טובה ושכנוע עדין – חובה – אנגלית ברמה טובה (התנהלות עם לקוחות חו"ל) – הופעה ייצוגית והקפדה על קוד לבוש – יכולת עבודה בסביבה דינמית עם ריבוי משימות – שירותיות, חום, הקשבה ורצון אמיתי לעזור – יתרון: ניסיון באסתטיקה / קוסמטיקה / מזכירות רפואית / תיאום תורים שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
16446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
פקיד/ת קבלה
פקיד/ת קבלה
פקיד/ת קבלה
BDO
18/12/2025
תיאור תפקיד:
לפירמת BDO דרוש/ה פקיד/ת קבלה למשרדי הפירמה. התפקיד כולל קבלת קהל, הכנת חדרי ישיבות, תיאום פגישות, הקלדות, תיוקים ועוד. המשרה הינה משרה מלאה [א'-ה' 08:00-17:00/09:00/18:00] ממשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון משמעותי. ניסיון קודם באופיס- חובה! שירותיות ויחסי אנוש טובים – חובה. אנגלית ברמה טובה – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-3778
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
(המשרה פונה לנשים וגברים כאחד) מחפשים תפקיד מרכזי בחברה יציבה וצומחת בתחום הנדל”ן? זו ההזדמנות להיכנס לצוות מנצח ולהוביל תהליכים תפעוליים ואדמיניסטרטיביים בחברה איכותית!
דרישות:
• ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי – חובה • ידע וניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי – חובה • יכולות סדר וארגון גבוהות • אחריות, רצינות ויחסי אנוש מעולים • עבודה בימים א’-ה’ בשעות 08:00–16:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-10
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
ק בלת לקוחות, פתיחת כרטיסי עבודה, הפקת חשבוניות, מתן שירות פרונטלי וטלפוני ואדמיניסטרציה שוטפת.
****שעות עבודה: א',ב',ד',ה' 7:30-16:30, ג' 07:30-15:30 + ו' לסירוגין 7:30-12:30 - ע"ח שעות נוספות
דרישות:
-ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה - חובה. -ניסיון בתחום הרכב – יתרון משמעותי -ידע במערכת הפריורטי – יתרון -ידע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00368
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה יושבת ביד בנימין (ליד גדרה) מתמחה בייצור בעיבוד שבבי והרכבת מכונות לחברות הייטק מובילות בארץ ובעולם עובדים במשרה מלאה - א’-ה’ 7:30-16:30 (ימי שישי לסירוגין מפורט בהתאם) • קיים מערך הסעות מאשדוד ויבנה • חדר אוכל • ביגוד • מתנות בחגים וימי הולדת, פעילויות רווחה ועוד. • אופציות קידום והערכות עובדים ושכר כל שנה מעקב אחר ביצועי הביקורת הכנת מסמכים ללקוחות קידום ומעקב אחר תיכנון העבודה העבודה דינאמית מול ריבוי ממשקים
דרישות:
דרישות אנגלית בסיסית - חובה ניסיון מתחום הייצור או תפ"י- יתרון משמעותי. הנדסאי/ת תעשייה וניהול- יתרון ניסיון במערכת ERP- יתרון. ידע ב-OFFICE- EXCEL, WORD, P.P, OUTLOOK- חובה אסרטיביות, מוטיבציה, יכולת קליטה מהירה, שירותיות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00366
אזור:
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול שוטף של פעילות המשרד, ניהול קשרי לקוחות, פתיחת קריאות שרות, מענה טלפוני וכד' ריכוז ותפעול תחום האדמיניסטרציה ימים א עד ה שעות 08:00-17:00 סביבת עבודה משפחתית ונעימה
דרישות:
- ניסיון בניהול משרד ואדמיניסטרציה - יתרון
- ניסיון קודם במענה ללקוחות - יתרון
- שליטה מלאה באופיס
- שירותיות, יכולות ארגון ותקשורת גבוהות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית עם ידע בהנהלת חשבונות לחברה ותיקה ויציבה בתחום אספקת ציוד למטבח המקצועי, הממוקמת בתל אביב (אזור קיבוץ גלויות) – מרחק הליכה מהרכבת הקלה.- משרה מלאה: ראשון–חמישי, 8:30–16:30 (ללא ערבי חג וימי שישי).
- התפקיד משלב אחריות מלאה על הנהלת החשבונות וניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד
- הנהלת חשבונות שוטפת.
- גבייה והתנהלות שוטפת מול לקוחות עסקיים.
- ניתוח כרטיסי לקוחות והפקת דוחות
- ניהול תהליכים אדמיניסטרטיביים מקיפים במשרד.
- מענה ראשוני ללקוחות החברה ומתן שירות שוטף ומקצועי.
דרישות:
- ידע קודם בהנהלת חשבונות – חובה.
- ניסיון בעבודה עם דוחות כספיים – חובה.
- שליטה מלאה באנגלית (קריאה וכתיבת מסמכים) – יתרון
- ידע קודם בעבודה עם מערכת "חשבשבת" – יתרון משמעותי.
- אסרטיביות, יחסי אנוש ויכולת עבודה עצמאית ומסודרת.
מעוניינים/ות להצטרף לצוות שלנו? שלחו קורות חיים עוד היום!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|