תיאור תפקיד:
למכללה אקדמית נתניה דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת הנשיאות - משרה חלקית אדמיניסטרציה שוטפת, תאום פגישות, תיוקים, הדפסות, מתן מענה לסטודנטים, הכנת חומרים לוועדות השונות ועוד. משרה חלקית 8:30 עד 13:00/14:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס השכלה אקדמית - יתרון מולטיסקינג, שירותיות, מוסר עבודה גבוה אחריות, אמינות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
1205
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי
|
תיאור תפקיד:
התפקיד דורש יכולות מכרתית ואדמיניסטרציה, במסגרת התפקיד חלוקת לידים לסוכני המכירות, מעקב וקידום תהליכי מכירה והגדלת מכירות החברה. מענה טלפוני להזמנות מלקוחות פרטיים ועיסקיים – (כולל שרות והצעות מחיר) טיפול בלידים חמים בלבד עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כולל הפקת דוחות
דרישות:
ניסיון בטלמיטיניג / מכירות טלפוניות - חובה חוש מסחרי – הכרחי נכונות למשרה לטווח רחוק יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5076
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום הרכב לסניף חולון דרוש/ה פקיד/ה קבלה-מוסך - קבלת קהל - מענה טלפוני - תיאום התקנות - התנהלות במיילים מול ממשקים נוספים בחברה היקף משרה : א'-ה' 7:50-16:30 שישי לסירוגין 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות וראש גדול. יחסי אנוש מעולים, אחריות ויכולת למידה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00058
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לרשת מלונות פתאל באזור ים המלח דרושים/ות דיילי/ות קבלה
תנאים מעולים למתאימים /ות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- אנגלית ברמה טובה.
- ייצוגיות.
- יחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00219
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לחטיבת הביטחון של חברה טכנולוגית דרוש/ה פקיד/ת קבלה התפקיד כולל: מענה לטלפונים וקבלת הודעות עבור המכירות ועבור השירות מעקב אחר יומן הפגישות של אנשי המכירות הכנת דוחות מכירה מהמערכת והפצתם ביצוע גביה מלקוחות החטיבה ועם קבלת המחאות רישומם והעברתם באופן מסודר לכספים אחריות על קופה הקטנה וארגון מצרכים לחטיבה כולל ארגון חמישי שמח משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ועתידים לעבור לפתח תקווה בקרוב משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכירות לפחות שנה - חובה השכלה בגרות מלאה - חובה ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה (יש ספקים מחו"ל דוברי אנגלית) -חובה ניסיון ביבוא יצוא רצוי - יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00032
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה לייצור ושיווק בתחום המזון דרוש/ה בשפלה מזכיר/ה למחלקת אחזקה מהות המשרה גורם מקשר בין העובד לבין משאבי אנוש- בקשות שונות, טפסי מחלה\חופשה, הלוואות ועוד. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת אחזקה מונעת- פתיחה\סגירה\עדכון במערכת הסאפ. ביקור טכנאים- ניהול הבאת טכנאים לארץ- עבודה מול ספקים הגעה עצמית
דרישות:
אנגלית ברמה גבוההידע באקסל ובסביבת עבודה ממוחשבת ידע בSAP- יתרון יחסי אנוש מעולים ניסיון בעבודה מול גורמים טכניים משרה מלאה ימים א'-ה'
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18357
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לסניף האינטרנטי של רשת רמי לוי שיווק השקמה דרושה פקיד/ת אשראי בסניף באר שבע- מענה טלפוני, מיילים, מתן שירות, עבודה מול מחשב,
- עבודה עם תוכנות אופיס ותוכנות ניהול משרדיות.
דרישות:
- יכולת ניהול מספר משימות במקביל
- שליטה ביישומי מחשב
- עמידה בלחצים
- ניסיון במתן שירות, מחויבות ואחראיות
- נכונות ללמוד להצליח ולהתפתח.
- רצון להשתלב בחברה לאורך זמן
- משרה מלאה למשמרות ערב 14:00-22:00 ושישי לסירוגין 8:00-13:00
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB038
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
דרוש\ה מזכיר\ה למשרה מלאה התפקיד כולל: - מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות ועובדי החברה - תיאום פגישות - הוצאת חשבוניות - ניהול עבודת גבייה לרבות עבודה מול מנהלי החברה וביצוע גבייה מול לקוחות
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים - חובה אנגלית ברמת הבנה וכתיבת מיילים - יתרון משמעותי זמינות למשרה מלאה - ימים א' עד ה' 8-17
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00182
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
יבואנית רכבים חדשים ממוקמת באזור אשקלון דרוש/ה פקיד/ת באק אופיס עבודה עם רישיונות רכבים + באק אופיס משרה מלאה, שנ לפי דרישה אן צורך בניסיון קודם
דרישות:
נכונות למשרה מלאה - חובה גישה למחשב ( ברמת משתמש ביתי) - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00122
אזור:
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת אשטרום חברת בנייה ונדל"ן מן המובילות במשק דרוש.ה מזכיר.ה קבלה. מה כולל התפקיד?- אחריות על איוש עמדת הקבלה. - מענה טלפוני, קבלת פנים לאורחים המגיעים. - אחריות להכנת חדרי ישיבות/הדרכות.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך?- ניסיון במזכירות/ תפקיד הכולל מתן שירות. - אנגלית - בסיסית משרה מלאה, א-ה, 08:00-17:00. תנאים מעולים למתאימים.ות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3692
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
משרה מלאה 7.30 - 16.30 + ימי שישי וש"נ לפי צורך 39 שח עבודה מול מחשב,עבודה מול נהגים ארוחות מסובסדות
דרישות:
ניסיון עבודה אדמיניסטרטיבית -יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00073
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין בוטיק בלב תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה עם ניסיון במשרד עו"ד תפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות, קבלת אורחים והכנת שתייה. העבודה במשרה מלאה א'-ה' מ 08:30 עד 17:30 המשרה מיידית
דרישות:
דרישות התפקיד: שליטה בעודכנית יתרון... שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה יכולת עבודה בריבוי משימות יחסי אנוש טובים דייקנות, סדר וארגון יכולת עבודה באנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
517037
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין
|
תיאור תפקיד:
- מתן שרות בק אופיס וניהול משרד
- מענה אדמיניסטרטיבי לצורכי המפעל
- הקלדות, טבלאות אקסל
- הצעות מחיר
- מענה טלפוני
- ניהול יומן ולו"ז ,
- תאומים מול מגוון ממשקים ומעקב אחרי תהליכים.
- משרה מלאה א-ה 08.30-16.30.
- המפעל בכפר סבא סמוך לטבע.
- משרה זו מיועדת לכלל המגדרים.
דרישות:
- ניסיון של שנתיים לפחות
- יכולת ניסוח כתב ובעל פה
- ידע אופיס על בוריה
- עבודה מדויקת תחת לחץ
- סדר ארגון
- יחסי אנוש
- אנגלית רמה טובה מאד ( קריאה , כתיבה , דיבור )
- תואר אקדמי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאומי פגישות וניהולי יומנים מורכבים מענה טלפוני ופרונטלי ניהול קשר עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
ניסיון בניהול יומנים מורכבים - חובה נסיון ממשרדי עו"ד- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-6651241
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ישיבה בעמדת קבלה , מענה לשיחות , קבלת אורחים , אירוח בחדרי ישיבות , תיאום פגישות , סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף משרה מלאה ימי א-ה בין השעות 08:30-17:30 או 08:30-17:00 שכר 7500+ נסיעות
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
66125
אזור:
מרכז - תל אביב
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|