תיאור תפקיד:
טיפול ומתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות אסטרטגיים, שירות למנוי הקצה מתן מענה שירותי במגוון פלטפורמות (מיילים, וואטסאפ, טלפוני) ביצוע פעולות במערכות - מעבר על חשבוניות, גביה, אקטיבציה, ניתוקים עבודה על מספר מערכות שונות במקביל. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים רבים. עבודה עצמאית ובצוות
דרישות:
ניסיון בתחום השירות טלפוני/פרונטאל יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת יכולת עבודה עצמאית ובצוות יסודיות, דייקנות. - העסקה במיקור חוץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-454
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית באזור השפלה דרוש/ה מתאמ/ת מכירות לתפקיד אדמיניסטרטיבי ושירותי התומך בפעילות מכירות. התפקיד כולל: מתן מענה שוטף ללקוחות ולטיפול בפניות נכנסות תמיכה ישירה במנהלי המכירות – הכנת הצעות מחיר, מעקב אחר הזמנות, תיאומי פגישות ליווי תהליך מכירה מקבלת הליד ועד סגירת עסקה עבודה מול תפעול/ייצור למימוש ההזמנה מול הלקוח קידום מוצרים ושירותים על פי צרכי החברה ושוק הלקוחות
דרישות:
ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי / נציג/ת בק-אופיס / שירות לקוחות עסקי ניסיון עם PRIORITY - חובה יכולת עבודה עצמאית לצד עבודה בצוות יחסי אנוש מצוינים ושירותיות גבוהה סדר, יכולת מעקב ותיעדוף משימות הבנה טכנית - יתרון משמעותי תואר רלוונטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4622
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבנק מוביל דרוש/ה עובד/ת בק אופיס לסניף תל אביב מרכז
דרוש/ה עובד/ת בק אופיס תיאור התפקיד:
- עבודה תפעולית מול מערכות הבנק - מתן מענה פרונטלי ללקוחות (שירות בלבד, ללא מכירה) - עבודה כחלק מצוות מקצועי בסניף - התנהלות בהתאם לנהלים בנקאיים היקף המשרה:
- משרה מלאה: ימים א'-ה' בין השעות 08:00–16:00 - ללא עבודה בימי שישי תנאים: - הכשרה מקצועית על חשבון הבנק - שכר הוגן מעל שכר מינימום + בונוסי התמדה - סביבת עבודה יציבה, מסודרת ונעימה רק פניות מתאימות תיענינה.
דרישות:
- בגרות מלאה – חובה - שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת עבודה בצוות - זמינות מיידית – יתרון המשרה מתאימה גם לחסרי ניסיון המעוניינים להשתלב בתחום הבנקאות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
חברה יזמית קבלנית בשפלה מחפשת מזכיר/ה למחלקת ההנדסה למשרה מלאה. התפקיד כולל: מענה טלפוני וטיפול במיילים מענה אדמיניסטרטיבי שוטף למחלקת ההנדסה עבודה מול גורמים פנים ארגוניים, חיצוניים ורשויות
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה שליטה ביישומי Office אחריות, סדר, ארגון ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8922169
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות הסדר גדולה דרושים רפרנטים לתחום התפעול הפנסיוני. במסגרת התפקיד: * תפעול פוליסות ובדיקתן. * טיפול בדוחות עבודה שוטפים * טיפול בשינויים ועזיבות הקשורות לפוליסות.
דרישות:
* ניסיון בתפקיד שירותי / תפעולי - חובה * ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות - חובה * ניסיון בתחום התפעול הפנסיוני - יתרון משמעותי * תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
704216
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לאזור השרון, דרוש /ה מנהל /ת משרד. התפקיד כולל: - מענה טלפוני וניהול יומנים של הנהלה בכירה. - תפעול שוטף של המשרד. - תפעול אדמיניסטרטיבי. - שכר גבוה והטבות מעולות כעובדי חברה! - משרה מלאה ללא ימי שישי.
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול משרד ויומנים מורכבים (מהשירות הצבאי/לאומי אפשרי) – חובה. - שליטה מלאה בישומי מחשב - חובה. - אנגלית ברמה טובה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פקידה למרכז שירות רכבים יוקרתי לתפקיד מפתח קבלה טיפול בלקוחות פרימיום משרה מלאה שכר 11,000
דרישות:
ניסיון כפקידה/מזכירה חובה שליטה באופיס ייצוגית, שירותית חרוצה ותקתקנית המשרה מיעדת לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. השורה התחתונה:
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17485
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מצליחה במודיעין בתחום המדיקל דיווס דרוש/ה אחראית תיק לקוחות למשרה זמנית+אופציה עבודה בסביבה מאתגרת בחברה בינלאומית יצרנית במודיעין. זה לא מוקד שירות טלפוני רגיל. מדובר בתפקיד מורכב הכולל מתן מענה טלפוני, טכני ומקצועי לסוכני המכירות וללקוחות החברה (רופאי שיניים וכירורגיים). תמיכה מיידית ויעילה לסוכני השטח- הכנת הזמנות, נתונים על לקוחות, גביה, רישום לקורסים, סגירת תעודות פתוחות, ועוד תמיכה מיידית ומלאה טלפונית /וואטסאפ מייל, פקסים וכו' מתן מענה למחלקת כספים, מחסן, לוגיסטיקה, איכות במידת הצורך. תאום משלוחים והזמנות עבור סוכני מכירות ולקוחות בתאום עם המחסן. מתן מענה וטיפול בלקוחות מוסדיים, משווקים כגון ביטוח הראל, כללית סמייל, מכבידנט ועוד עמידה ביעדים חודשיים אישיים וצוותיים.
דרישות:
ידע, השכלה, כישורים מיוחדים וניסיון תעסוקתי הנדרשים לתפקיד: תואר ראשון/בגרות מלאה, 12 שנות לימוד –חובה אנגלית- ברמה טובה מאוד יכולת התבטאות מעולה, ושימוש בשפה גבוהה. ניסיון קודם בתפקיד שירותי/מכירתי- יתרון. תודעת שירות גבוהה. מוכנות לעבודה במשרה מלאה,ימים א'-ה', שעות 8:00-17:00. קיימת היברדיות בתפקיד. מדובר בתפקיד זמני עם אופציה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גוף פיננסי מוביל מחפש מזכיר/ה ללשכת חבר הנהלה במערך המשפטי. התפקיד כולל: מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול יומן ותיאום פגישות וישיבות ריכוז חומרים לישיבות וסיוע בהכנת מסמכים
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה השכלה אקדמאית - חובה שליטה ביישומי Office - חובה ניהול חשבונות ותקציב, מומחיות במערכת SAP - חובה אנגלית ברמה גבוהה (שיחה והתכתבות) - חובה היכרות/ניסיון מעולם המשפט - חובה ניסיון בניהול לשכה של בכיר בארגון גדול - יתרון משמעותי אמינות, שירותיות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8940100
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
1. ביצוע עבודות מזכירות וטיפול בנושאים מנהליים הקשורים לפעילות בית הספר, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן מענה שירותי לפניות המגיעות למזכירות בית הספר בכל ערוצי ההתקשרות: קבלת קהל, מענה לטלפונים, קליטה, איסוף, ניתוב וטיפול שוטף בהתאם להנחיית הממונה. 3. סיוע בתאום ובקביעת ישיבות, ריכוז והכנת חומר רלוונטי לפגישות, השתתפות בדיונים, עריכת סיכומי דיון וביצוע פיקוח ובקרה אחר יישום ההחלטות. 4. סיוע בריכוז דיווחי הנוכחות של מורים ובניהול מצבת התלמידים. 5. ניהול ותיוק מסמכים ודואר בית הספר באופן המבטיח זמינותם ואיתורם לפי הצורך. 6. עדכון מערכת שעות כוח אדם בבית הספר וביצוע מעקב ובקרה במערכת לניהול בתי הספר. 7. סיוע בגביית תשלומים, בטיפול בחשבוניות ספקים, בניהול קופת בית הספר ובטיפול במערך התשלומים הבית ספרי. 8. סיוע בהכנת גיליונות ציונים ותעודות לתלמידי בית הספר. 9. סיוע בתפעול פרויקטים ייחודיים בתחום האחריות. 10. ביצוע פעולות מנהלתיות הקשורות לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר. 11. סיוע בטיפול אדמיניסטרטיבי בכרטיסי רב-קו לתלמידי בית הספר. 12. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 13. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה. 2. תעודת הנהלת חשבונות סוג 1 או 2 – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE . 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה . 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
79ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מהות התפקיד ניהול כולל של צוות מתאמות המכירות ואחריות על תהליכי הליווי והבקרה של הזמנות לקוחות – החל מקבלת ההזמנה, דרך התיאום בין המחלקות ועד לאספקה ללקוח – תוך הקפדה על דיוק, עמידה בזמנים ושירות מקצועי. התפקיד מהווה חוליה מרכזית בין המכירות לבין הייצור ומחייב ראייה מערכתית, יכולת ניהולית גבוהה ועבודה בתנאי לחץ . תחומי אחריות עיקריים ניהול שוטף של צוות מתאמות מכירות (הכוונה, חלוקת עומסים, מדידה ובקרה). אחריות מלאה על תהליך טיפול בהזמנות לקוחות – החל מקבלת הזמנה ועד לאספקה. תיאום בין מכירות, תכנון, רכש וייצור – להבטחת עמידה בלוחות זמנים. בקרה על דיוק נתונים במערכת ה-ERP ניהול מקטים / מוצרים , מחירים, כמויות, מועדי אספקה טיפול בחריגות: עיכובים, שינויים, תלונות לקוח, תקלות איכות וכו’. בקרה על מדדי שירות - On Time Delivery, זמני תגובה, שביעות רצון לקוחות אחריות על ממשקי עבודה עם לקוחות אסטרטגיים ועמידה בהסכמי שירות (SLA) שיפור תהליכים פנים-ארגוניים ותיאום עם מחלקות תפעול – ייצור , איכות , לוגיסטיקה ניהול דוחות בקרה ודיווח שוטף לסמנכל"ית מכירות (דוחות מכירות, ניהול מלאי תוצ"ג , דוחות של הזמנות פתוחות, תפוקות צוות וכו’).
דרישות:
ניסיון של לפחות 3–5 שנים בניהול צוות תיאום מכירות בחברה יצרנית הבנה בתהליכי ייצור, תכנון, רכש ולוגיסטיקה. יכולת גבוהה בניהול ממשקים ועמידה בעומסים. עבודה עם מערכות ERP , שליטה מלאה , Excel Power Point/ Power BI -/ Outlook. תודעת שירות גבוהה, סדר ודיוק, ויכולת הובלה של צוות. אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1489
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
שיחות טלפוניות עם לקוחות החברה תפעול מערכת ניהול מידע ייעודית יצירת חיבורים והתאמות
דרישות:
לא נדרש ניסיון קודם חריצות, מוטיבציה, רהיטות שיחה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8145316
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית בתחום הבתים החכמים והפתרונות האינטגרטיביים לעולמות היוקרה מחפשת עוזר/ת מכירות ושיווק לתפקיד מרתק בירושלים. במסגרת התפקיד: • תפעול שגרתי של מערכות CRM / Priority / Monday – עדכון נתונים, בקרה ודוחות. • מעקב אחר לידים, הצעות מחיר וסגירות עסקאות. • הפקת דוחות מכירה ואנליטיקה עסקית (Excel / Power BI). • ריכוז תכנים וחומרים שיווקיים – מצגות, ברושורים, ניוזלטרים, פוסטים ועדכון אתר. • תיאום ובקרה מול ספקי דיגיטל ועיצוב. • מעקב אחר לקוחות פעילים ושביעות רצונם (Customer Success). • תיעוד ושימור ידע ארגוני – פרוטוקולים, נהלים, Workflows ומסמכים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון בתפקידי Back Office/תפעול מכירות/שיווק – יתרון משמעותי - שליטה במערכות ERP ו-CRM כמו Monday ו-Priority - שליטה מלאה ב-Microsoft Office וב-Google Workspace - אוריינות טכנולוגית וניסיון בעבודה עם כלי AI כגון ChatGPT, Canva AI, Power BI - יכולת כתיבה וניסוח גבוהה בעברית ובאנגלית - סדר, דיוק ותשומת לב לפרטים, יחד עם גישה שירותית וחשיבה מערכתית - עצמאות, יוזמה ואחריות אישית גבוהה המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
576985
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה מזכיר/ת אגף תפעול. עבודה בכפיפות למנהל האגף. במסגרת התפקיד: * אחריות על ניהול יומן, תיאום פגישות ומענה טלפוני * הכנת חומרים לפגישות ותפעול המשרד * טיפול ועבודה מול ספקי האגף - ביצוע הזמנות וקליטת חשבוניות. * ניהול תחום סלולר - התקשרות מול חברות תקשורת, הזמנת מכשירים לעובדים * ניהול תחום חניונים - הזמנת חניות, טיפול בחשבוניות, עבודה מול ספקי החניה * סיוע לקצין הבטיחות בתעבורה - קליטת חשבוניות, טיפול בדו"חות וטפסי נהגים * ניהול תהליכי מתן שרות לעובדי החברה בתחום ניקיון ואחזקה * ניהול בקרות חדר האוכל שבחברה
דרישות:
* ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם מעל שנה - חובה * תודעת שירות גבוהה - חובה * שליטה ביישומי - OFFICE - חובה * הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון * הכרות עם מערכת נצר - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
890660
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות, הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים. עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני. טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס. תחילת עבודה מיידית. פעם בשבוע עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה .
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס - חובה ! שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL תואר ראשון – יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ns
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|