תיאור תפקיד:
דרוש\ה מתאמ\ת בקרים- חולון משרה זמנית עד ה30/06/25 במסגרת התפקיד - ביצוע תיאומים בין המוסדות לבקרי שטח מתן מענה לבקרים לפי צורך שליחת תכניות עבודה לבקרים
דרישות:
ידע בסיסי במחשב ותוכנות אופיס אמינ/ה בעל/ת מוסר עבודה גבוה בעל/ת כושר ביטוי בע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-293
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת עוזר/ת מסחרי/ת לשוק המאורגן! • הפקת דו"חות מכירות וניתוח התוצאות. • הכנת חוברות מבצעים וטעינת מבצעים לסאפ. • טיפול בחיובי קמעונאיים וזיכויים בסאפ. • ניתוח אפקטיביות של פעילויות קד"מ. • סיוע בתכנון תחזיות המכירה. • ביצוע בקרות על מחירוני/מגווני הקמעונאיים. • טיפול בפתיחות פריטים מול הקמעונאיים. • סיוע בהכנת מצגות PP, ניהול וניתוח דאטה באקסל. • מתן מענה שוטף לצוות מנהלי המכירות/KAM כback office.
דרישות:
• תואר ראשון בשיווק/ מנהל עסקים - יתרון. • יכולת אנליטית גבוהה , מולטי טסקינג - זיקה לניתוח נתונים. • יכולת ביצוע משימות תחת לחץ וניהול ממשקים רבים, יחסי אנוש מעולים. • יכולת למידה גבוהה. • שליטה באקסל וסאפ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה באזור המרכז אחראי/ת תפעול הפעלת זומים ידע באופיס משרה חלקית היברידיות
דרישות:
ידע באופיס הבנה טכנית בסיסית ידע בהפעלת זומים משרה חלקית
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00245
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברה עם עוצמה ותהנו מהזדמנויות לצמיחה ולפיתוח מקצועי! קבוצת אלקטרה מגייסתרפרנט/ית תפעול ושירות למערך השירות לפ.ק אלקטרה! תיאור התפקיד : מענה טלפוני ללקוחות החברה, אחריות על תאום ושיבוץ קריאות שירות לטכנאי השרות, כולל ביצוע בקרות על ביצועי טכנאים, הצעות מחיר ופתיחת לקוחות חדשים במערכת. משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 17:00 – 08:00 + נכונות לשעות נוספות. מיקום המשרה: קריית שדה התעופה.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום התפעול/אדמיניסטרציה/תמיכה טכנית/ שירות לקוחות- חובה. יכולת עבודה בצוות ניסיון קודם במערכת ה-PRIORITY- יתרון משמעותי. ניסיון בעבודה עם אנשי שטח – יתרון משמעותי!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18359
אזור:
מרכז - פתח תקווה, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מיקום: תל אביב סוג משרה: פעילות המשרד בין השעות 07:30-19:30, עבודה במשמרות בוקר או ערב מה בתפקיד? קבלת מידע מהארץ ומחו"ל והצלבתו עם מקורות מידע נוספים. הפקת דוחות מידע פיננסי וכלכלי. אחת לתקופה (סוף חודש, רבעון ושנה) עבודה במשמרת עם שעות נוספות.
דרישות:
דע בסיסי באנגלית. ניסיון בעבודה עם גופים פיננסיים או טיפול במידע פיננסי – יתרון משמעותי! מה אנחנו מציעים? סביבת עבודה נעימה בתל אביב + קרבה לרכבת. הזדמנות להשתלב בעולם הפיננסי.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-238
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד שירותי ודינמי באווירה משפחתית? למשרד איכותי בפרדס חנה / קריית שמונה דרוש/ה פקיד/ת שירות עם יחסי אנוש מעולים ורצון ללמוד ולהתפתח. מהות התפקיד: – מענה שוטף ללקוחות החברה – תיאום פגישות מול לקוחות ומדבירים – עבודה טלפונית וממוחשבת – תפעול מערכות אופיס וחשבשבת שעות עבודה: – ימים א’-ה’ – ימי ו’ לסירוגין – שעות: 08:00–14:00 (גמישות קלה) – מיקומים: פרדס חנה / קריית שמונה שכר ותנאים: – שכר שעתי 40 ₪ + עמלות על לקוחות חדשים! – סביבת עבודה נעימה ומשפחתית – אופק קידום והתפתחות מקצועית מחפש/ת תפקיד מגוון באווירה מצוינת? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו!
דרישות:
– שליטה מלאה בתוכנות אופיס וחשבשבת – חובה – ניסיון אדמיניסטרטיבי – יתרון – תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה עצמאית – רצון ללמוד ולהתפתח
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
13789
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוביל בתחום הפיננסי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית העבודה בימים א'-ה', 4 ימים בשבוע 14:00-19:00, יום בשבוע 07:00-16:00 במסגרת התפקיד: קבלת אורחים, מענה לשיחות, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
דרישות:
- זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה - ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה - שליטה מלאה בשימוש במחשב
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00110
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מזכירה / מזכיר
מזכירה / מזכיר
מזכירה / מזכיר
QHR
12/07/2025
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מגבעתיים, דרוש/ה מזכיר/ה לתפקיד מאתגר ומגוון. במסגרת התפקיד: - עבודה בקבלה, מול ספקים ולקוחות. - טיפול בגבייה ובקרות מערכתיות. - מתן מענה מהיר לכשלים תפעוליים במערכות. - תפעול משימות בילינג כגון התאמות, עדכון נתונים ובקרה על חשבוניות. - תאום פגישות, ניהול יומן, מענה טלפוני וניהול שוטף של המשרד. - עבודה שוטפת מול מערכות תוכנה מורכבות וייעודיות. משרה מלאה, ימים א-ה, שעות 8:30-17:00. אין צורך בניסיון קודם! תנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות:
- יכולת למידה מהירה של מערכות תוכנה. - אנגלית ברמה טובה. - שליטה באקסל. - הבנה לוגית ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת. - ידע בהנהלת חשבונות - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14822
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הפיתוח הסביבתי דרוש/ה אדמינסטרטור/ית פרוייקטים אחריות על תיאום בין הפרויקטים השונים ניהול רכש מעקב אחר נוכחות העובדים ניתוב מידע ותקשורת בתוך הצוות תפקיד אדמיניסטרטיבי
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי-חובה, יתרון לתחום הפרוייקטים שליטה טובה ב- Office אקסל-חובה ניסיון עבודה בפריורטי - יתרון ניסיון עבודה בתוכנת רמדור - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19267
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת. סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה פקיד/ת קבלה: התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים ומעקב קריאות טכנאי שטח. סביבת עבודה צעירה. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אסרטיביות, שירותיות, רצינות ואחריות. ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. ידע וניסיון במערכות אופיס - וורד / אקסל / אאוטלוק -יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00046
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פירמת עו"ד מובילה בת"א מחפשת מזכיר/ת בוקר למחלקת ליטיגציה למשרה בימים א'-ה' בשעות 8:00-16:30 (שישי אחת ל-13 שבועות). התפקיד כולל: מענה טלפוני ובמיילים מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל אחריות על הפקת חשבונות המחלקה
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם, כולל ניהול יומנים - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה ביישומי Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8608356
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת פקיד/ה שע"מ קוסמטיקה. שליטה והפעלת מערכות רלוונטיות כגון סאפ / פריוריטי - תהליכים ומשימות, תחזוקת בסיס נתונים הפעלת פעילות שוטפת בהתאם לנהלים ושיטות העבודה שהוגדרו ניהול מלאי חומרי גלם, עבודה עם דו"חות תפעוליים שונים לניהול ובקרת הפעילות קשר שוטף עם לקוחות פנים ארגוניים וחיצוניים מתן מענה מקצועי שוטף לעובדי המחלקה יד ימינה של מנהלת המחלקה, גיבוי ותמיכה, ביצוע וניהול פרויקטים שוטפים שונים.
דרישות:
שליטה באקסל - חובה. אופיס (מיילים) ייתרון. מוסר עבודה גבוה, יכולת ניהול עצמית (משימות וזמן), מוטיבציה ותודעת שרות גבוהה, יכולת לימוד עצמי, אסרטיביות, יכולת עבודה בצוות, אמינות, ראש גדול, נעים ואדיב, שרותי, יכולת עבודה תחת עומס ולחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00179
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מתאם/ת הזמנות
מתאם/ת הזמנות
מתאם/ת הזמנות
QHR
12/07/2025
תיאור תפקיד:
·; הכנסת הזמנות מלקוחות למערכת ERP / PRIORITY · מעקב בשרשרת האספקה עד להגעת ההזמנה ללקוח · תקשורת שוטפת ותיאום עם גורמים השונים במפעל · תקשורת שוטפת ותיאום מול לקוחות בישראל ובחו"ל · טיפול ברישיונות ייצוא ו REEXPORT · טיפול במסמכים שוטפים
דרישות:
אקדמאית- יתרון ידע וניסיון במערכת הפריוריטי- יתרון שליטה טובה מאוד באנגלית ירידה לפרטים יכולת עבודה בצוות יחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15052
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה. תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית שליטה בסביבת מחשב מולטיטסקין יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|