תיאור תפקיד:
Role Overview As Head of Partnership Development, you will spearhead the company's corporate development initiatives. This includes supporting the organization’s strategic goals by executing the overarching growth strategy through the exploration of various partnership opportunities. Key Responsibilities: Strategic Development Execution of Initiatives Market Insights Integration Oversight
דרישות:
Qualifications Bachelor's degree in Finance, Economics, Business Administration, or a related discipline. 8+ years of experience in corporate development, strategic partnerships, or related fields, preferably in technology or software. Demonstrated history of managing successful partnerships and corporate development initiatives. Strong grasp of business models, valuation techniques, and strategic analysis. Excellent analytical skills and proficiency in financial evaluation methods. Strong communication skills with the ability to engage effectively with various stakeholders. Independent thinker with a strategic mindset and focus on execution. Business savvy with an entrepreneurial approach to challenges.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
554241
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות! התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות. הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית. ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה עובד/ת לתמיכה בצוותי הביקורת במשרה חלקית. הזדמנות ייחודית לסטודנט/ית להשתלב בארגון פיננסי ולהיחשף לידע ותהליכי עבודה מקצועיים בפירמה גלובלית ומובילה. מה כולל התפקיד? • סיוע בהכנת מסמכי ביקורת ובתהליך התיעוד • עבודה שוטפת מול אנשי ונשות חטיבת הביקורת • איתור ועיבוד מידע הכרחי לעבודת הביקורת של רואי חשבון * העבודה הינה במשרדי הפירמה בנצרת. * המשרה פונה לגברים ונשים כאחד. * משרה חלקית.
דרישות:
• תואר רלוונטי - (מנה"ס, כלכלה, חשבונאות, מערכות מידע, דאטה אנליסט.) • נדרשת זמינות לעבודה שלושה ימים בשבוע לפחות • שליטה בתוכנות Office בדגש על Excel – חובה. • כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב בשפה העברית • אנגלית ברמה גבוהה- יתרון אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00477
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
קריירה יציבה, מתגמלת ומלאת עוצמה מחכה לכם/ן אצלנו! קבוצת אלקטרה מגייסת כלכלן/ית באלקטרה אפיקים . תיאור התפקיד : ניתוחים אנליטיים וכלכליים, בקרות תשלומים והסכמים. שליפת נתונים ועיבודים ממערכות תפעוליות וכספיות, סימולציות, תרחישים ותחזיות. בניית תקציבים וטיפול במכרזים. אחריות על מרכזי רווח ובניית תוכניות עסקיות. משרה מלאה בימים א’- ה’ בין השעות 8:00-17:00 + נכונות לשעות נוספות. העבודה בגבעת שמואל.
דרישות:
דרישות התפקיד : תואר ראשון בתחום ניסיון בתפקיד דומה-חובה ניסיון בניתוח מסדי נתונים בהיקפים גדולים שליטה מצוינת ב- excel כולל פונקציות מורכבות
מה אנחנו מציעים : עובד/ת חברה מהיום הראשון קרן השתלמות ביטוחי בריאות ותנאים מעולים למתאים/ה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19643
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מעניין ומאתגר במדור תמיכה בנקאית דרוש/ה הבנה עמוקה בתהליכים בנקאיים, טיפול מקצה לקצה פניות ותקלות של לקוחות הבנק
דרישות:
דרישות התפקיד: • ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה בבנק – חובה • ידע בתהליכי עבודה בנקאיים – חובה • שליטה בסיסית ב־Office – חובה • יתרון: ידע במערכות בנקאיות (TSO, DPT, DB2, סניפית), ניסיון עם SQL / BI / BO / Kibana / Snow • השכלה אקדמית – יתרון • זמינות לעבודה בימים ב' וד' עד 18:30 + תורנות שישי אחת ל־5–6 שבועות • תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות, אחריות ו"ראש גדול"
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02449
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת MORE השקעות דרוש/ה למחלקת בקרת השקעות בקר/ית השקעות ותפעול השקעות לא סחירות בעולמות הגמל והפנסיה התפקיד כולל בקרות על שערוך נכסי השקעות, תפעול השקעות, בקרות על דיווחים רגולטוריים שוטפים והעברות כספיות פנים ארגוניות.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים - חובה ניסיון בתחום קופות גמל בתפקיד דומה- חובה שליטה באקסל - חובה ב-VBA - יתרון משמעותי ידע חשבונאי והיכרות עם הוראות הדין ורגולציה- יתרון ידע במערכת דנאל- יתרון יכולת אנליטית גבוהה חריצות, דיוק יכולת עבודה תחת לחץ, עמידה בלוחות זמנים יכולת לימוד עצמאי והתמודדות עם ריבוי משימות במקביל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152048
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לריכוז ויישום תוכנית ריצות חיוב, גבייה ואכיפה בתאום עם היחידות השונות, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. ביצוע מעקב ובקרה אחר היישום בהתאם ללוחות הזמנים, נהלי העבודה והנחיות העבודה. 3. אפיון, הטמעת וניתוח דו"חות בקרה תפעוליים. 4. ניהול מערך בדיקה של נתוני הליבה בהרצות השונות (בכלל הסביבות). 5. ניהול מערך בקרה לבדיקת גרסאות מערכת בהקבלה לאפיון המאושר. 6. ניהול פרויקטים יעודיים / רוחביים בעולם התוכן הרלוונטי. 7. ניהול מערך הדרכות שוטף למשתמשים וביצוע הדרכות מתקנות 8. סיוע בתחקור אירועים ומבצעים מיוחדים ומתן המלצות לפעילות מתקנת ומונעת. 9. קידום וביצוע פעולות לשיפור וייעול פעולות האגף בהיבט התפעולי. 10. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים, הפקת תובנות והצגתן להנהלה. 11. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 12. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בחשבונאות/ כלכלה/ מינהל עסקים/ סטטיסטיקה/ הנדסת תעשיה וניהול (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, או הנדסאי / טכנאי בתחום תעשייה וניהול (רישום במרשם ההנדסאים והטכנאים המוסמכים). 2. ניסיון מקצועי בתחום פיננסי, חיוב, גבייה ואכיפה או תכנון ובקרה: טכנאי תעשייה וניהול - 3 שנים לפחות. הנדסאי תעשייה וניהול- 2 שנים לפחות. תואר ראשון - 1 שנה לפחות. * יתרון לבעלי ניסיון בתחום כספים. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ניסיון במערכת מחו"ג - יתרון. ניסיון באפיון, בנייה וניתוח תהליכי עבודה ודוחות בקרה. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
115ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
חברה חדשנית בתחום האקולוגיה ואיכות הסביבה מחפשת כלכלן/ית שרוצה להיות בלב העשייה הפיננסית — עם עבודה מגוונת, דינמית ומשמעותית. מה עושים פה בפועל? • לוקחים חלק בסגירת חודש/רבעון/שנה • בונים תקציב ותוכניות עבודה ועוקבים אחרי הביצוע • מנתחים ביצועים של החברות מול התקציב • עוקבים בזמן אמת אחרי מדדים תפעוליים • מנתחים נתונים פיננסיים ומציגים תוצאות להנהלה • בודקים רווחיות לקוחות/מוצרים/פעילויות • מבצעים בדיקות כדאיות לפרויקטים חדשים • עובדים ישירות מול מנהל המחלקה הכלכלית
דרישות:
מה צריך להביא? • תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות • 2–4 שנות ניסיון במחלקה כלכלית בחברה גדולה (עדיפות לחברה נסחרת) כלים שחשוב לדעת: • Excel ו-PowerPoint ברמה גבוהה • היכרות עם Priority – יתרון משמעותי מי זה אתם? • חדים, מדויקים ואוהבי נתונים • אנשים של אנשים — עם יחסי אנוש מעולים • יודעים לעבוד מול ממשקים שונים • שחקני/ות צוות אמיתיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3322
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
* ליווי לקוחות בתחום הטרייד בתהליך ההצטרפות לחברה * מתן מענה טלפוני ומקוון בנושאים שונים * עבודה מול צוותי התפעול והמסחר
דרישות:
* ניסיון מכירתי - חובה * נכונות לעבודה אינטנסיבית - חובה * השכלה פיננסית / ניסיון מארגון פיננסי - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
543853
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה דרוש/ה אנליסט/ית עם ניסיון מחברת יעוץ מובילה עם ניסיון בניתוחים M A , DD , PPA , הערכות שווי , ניתוח שווקים בניית תוכניות אסטרטגיות ועבודה מול מנכלים של חברות מובילות
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה תואר מאחת האוניברסיטאות מובילות אנגלית ברמה גבוהה יכולות אנליטיות ותרגום לתוכניות עבודה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5256
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להצטרף למערך ה-Data של החברה ולהוביל מהפכה בעולם הנתונים. אנו מחפשים מאסטרים/ות אנליטיים, שייקחו/שתקחנה חלק במימוש ומינוף יכולות הדאטה בארגון, תוך יצירת ערך עסקי ללקוחותינו. תחומי אחריות: - ליווי פרויקטים רוחביים מקצה לקצה בתחומי הדאטה והאנליטיקה - איתור, איסוף ותחקור הנתונים במאגרי דאטה גדולים - הגדרה, אפיון של צרכים, ניתוח ותחקור מקורות נתונים/מערכות ובניית מודלי נתונים תומכים - ביצוע אנליזה וניתוחי מידע בכלים אנליטיים מתקדמים (טרנדים, מגמות וכיו"ב) - עבודה מרובה מול לקוחות עסקיים וממשקים טכנולוגיים - עובדים היברידי לאחר תקופת חפיפה
דרישות:
- ניסיון של לפחות שנתיים ומעלה בתחומי המחקר והאנליזה - חובה - תואר רלוונטי בתחומי המדעים/תעשייה וניהול - יכולות טכניות גבוהות בתחקור המידע, דיוק וירידה לפרטים - חובה - ניתוח נתונים ועבודה מול בסיסי נתונים גדולים (DWH/Big Data) - חובה - ניסיון בעבודה עם SQL וכתיבת שאילתות מורכבות\פרוצדורות - חובה - הבנה עסקית טובה - חובה - ניסיון בעבודה עם Python וכתיבת שאילתות מורכבות\פרוצדורות - יתרון - ניסיון בפיתוח/אפיון/עבודה עם כלי BI (BO, Tableau, PBI) - יתרון משרה מלאה | עבודה היברידית | ראשון לציון (מתחם האלף) תנאים מעולים ואפשרויות קידום
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבית תוכנה בתחום הפיננסי דרוש/ה מנהל/ת צוות מכירות במסגרת התפקיד: הובלת תחום המכירות בארגון, אחריות כוללת של ניהול צוות מחלקת מכירות, הובלת המכירות והצמיחה העסקית של החברה, תוך ניתוח והכרת השוק של עולם השכר והפיננסים. קידום ערך מוסף של החברה אל מול המתחרים ועוד. המשרה ממוקמת בבני ברק . משרה מלאה עם יום אחד של עבודה מהבית.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות מכירות - חובה ניסיון במכירות טלפוניות - חובה כושר ביטוי גבוה, אחריות, מסירות ותקתקנות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
536757
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
חיים את שוק ההון ? מחפשים קריירה בעולם הפיננסי? זו ההזדמנות שלכם! הצטרפו אלינו לחדר מסחר לקוחות פרטיים. התפקיד כולל: מתן תמיכה ללקוחות בפעולות יומיות כגון: משיכות, הפקדות, הסבר על פעולות מסחר, מיסוי והדרכה ללקוחות. קשר שוטף עם לקוחות ביצוע בקרות יזומות. למתאימים אפשרויות קידום עם אופציה להתמחות כמשווק השקעות.
דרישות:
ניסיון בתחום של שירות לקוחות- חובה היכרות עם שוק ההון ועולם ההשקעות- יתרון ניסיון בעבודה בסביבה טכנולוגית, סדר וארגון, יכולת עבודה באופן עצמאי ובצוות. זמינות למשרה מלאה * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למחלקת המכירות של בית ההשקעות MORE דרוש/ה נציג/ת טלמיטינג! התפקיד כולל יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ותיאום פגישות לסוכנים הפנסיונים, ריכוז ומעקב סטטוס הפניות. הזדמנות לעבוד בסביבת עבודה צעירה, דינאמית ומשפחתית, עם עמלות אטרקטיביות ואפשרות לסטאז' בתחום הפנסיוני.
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות - חובה כושר ביטוי גבוה בע"פ ויכולת שכנוע - חובה היכרות עם התחום הפנסיוני - חובה תקשורת בין אישית מעולה ואמביציה גבוהה להצליח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
153210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברת פיננסית דרוש/ה אנליסט/ית. במסגרת התפקיד: * בניה, ליווי ואנליזה של חוברת עמלות למאזן * הגדרה ומעקב של בקרות מאזניות ועסקיות * הצפה וביאור מפורט של חריגים. * איסוף וניתוח נתוני תגמול סוכנים ממקורות מגוונים * חישובי הפרשות, כתיבה של פקודות יומן. * בקרה והתאמות בהתחשבנות מול סוכנויות * הגדרה והפקת דוחות בתחום המאזן וייזום תהליכים לשיפור
דרישות:
* רו"ח מוסמכ/ת - חובה * שליטה מעולה באקסל - חובה * ניסיון בסביבת POWER QUERY וב- POWERBI - חובה * שליטה טובה ב- SQL - חובה * ידע במידול BI - יתרון משמעותי * ניסיון עבודה עם SAP - יתרון משמעותי * הכרות עם עולם הביטוח - יתרון משמעותי * ידע בניתוח מערכות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00069
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|