| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      סיימת תואר בכלכלה ויש לך מעט ניסיון? למפעל מוביל באשדוד דרוש\ה כלכלנ\ית ! התפקיד יכול להתאים גם למועמדים עם ניסיון של כשנה ! במסגרת התפקיד:  ניתוח נתונים: מכירות, רכש, רווח גולמי וכיו"ב. סיפוק נתונים לצרכי הדוחות הכספיים , אומדנים ותוכנית עבודה, תמיכה בתמחור עלויות מוצרי החברה. עבודה מול חברות הקבוצה בחו"ל בנושאים שונים: מלאים, הכנת תחזיות , מעקב אחר מחירי מכירה ורכש של חומרי גלם ותוצרת. בדיקת ביצועים אופרטיביים בפועל אל מול תקנים ותקציב ומעקב אחרי דיווחי ייצור. בקרה על מלאים, טיפול במלאים בעייתיים וללא תנועה, וניהול הפרשות על מלאי.  תמיכה בהצגת ניתוחים למנהלים בכירים בחברה. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00 -יום עבודה מהבית נא לציין ציפיות שכר ! תנאים טובים ! 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           אנגלית ברמה גבוהה-חובה תואר ראשון בכלכלה- חובה ניסיון בחברה תעשייתית - יתרון שליטה מלאה ביישומי מחשב ו EXCEL – - נוסחאות-  עבודה ב  SAP - יתרון 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           52820
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - חולון ובת-יםדרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו!   משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה!  אנגלית ברמה גבוהה – חובה.  יכולת ביטוי גבוהה בכתב.  שליטה בתוכנות אופיס. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00009
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםהשפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרדים הממוקמים באזור תל אביב.  במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           • תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה.  • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה.  • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה חלקית 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-66
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-יםשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע. 3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות. 4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט. 5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך. 6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם 2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה. 4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 5. תודעת שירות גבוהה. 6. יחסי אנוש טובים. 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           63ד/2024
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 דרום - אשדוד, אשקלון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת חוצה ישראל בע"מ ("החברה "), חברה ממשלתית המופקדת מטעם הממשלה על תכנון וביצוע פרויקטים של תשתיות תחבורה מורכבים בפריסה ארצית, פועלת לאיתור ובחירה של המועמד המתאים ביותר לתפקיד מנהל/ת אגף זכיינות. תיאור התפקיד ותחומי אחריות:  · מנהל/ת אגף בכפיפות לסמנכ"ל חטיבת זכיינות.  ניהול אגף זכיינות כולל:  · ניהול תהליכי ייזום, בקרה וליווי של היבטים שונים בפרויקטים זכיינים שבאחריות החברה.  · הובלה של ניתוחים פיננסיים, בניית מודלים, ביצוע ניתוחים מקצועיים, הסקת מסקנות, גיבוש משמעויות ופתרונות בהתבסס על חומר אינטרדיסציפלינרי, והצגתם בחברה ומחוצה לה.  · הובלה וניהול פעילויות מגוונות ומורכבות מול גורמי הממשלה הרלוונטיים, הזכיינים וגורמים נוספים.  · הפעלת יועצים חיצוניים ועבודה מול ממשקים מרובים. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           · אזרח/ית ישראלי/ת;  · בעל/ת תואר אקדמי* ראשון או שני בכלכלה ו/או ניהול ו/או מנהל עסקים ו/או חשבונאות ו/או סטטיסטיקה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מדעים מדויקים. בעלי/ות תואר שני בחשבונאות נדרשים/ות להציג תואר ראשון באחד התחומים שפורטו/רישיון רו"ח.  · ניסיון מצטבר של לפחות 5 שנים, במהלך 12 השנים האחרונות, בניהול תהליכים בתחום הפיננסי בגוף עסקי ו/או בגוף בשירות הציבורי בעל פעילות בהיקף משמעותי ב**ארגון ו/או בחברת ייעוץ העוסקת בייעוץ עסקי ל**גופים בעלי היקף פעילות משמעותי  · בעל/ת ניסיון מצטבר של לפחות שנתיים, במהלך 12 השנים האחרונות, בפרויקטים מסוג PPP  · ניסיון ניהולי*** מצטבר של לפחות שנתיים, במהלך 10 השנים האחרונות.  * תואר המוכר ע"י המל"ג או בעל אישור שקילות מהגף להערכת תארים במשרד החינוך  ** פעילות בהיקף משמעותי – לפחות 300 מלש"ח היקף פעילות שנתי.  *** ניסיון ניהולי – משמעו ניהול עובדים ו/או ספקים חיצוניים, באופן ישיר או עקיף, לרבות ניהול יועצים, קבלנים, ספקים והתקשרויות חיצוניות. מועד אחרון להגשת מועמדות:הוארך ל 09/11/2025 בשעה 12:00 בצהריים. מועמדויות שיתקבלו לאחר המועד לא ידונו. 
 לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל: [email protected]  כל עדכון או הבהרה אם יהיו להליך, מצויים באתר האינטרנט של החברה- www.transisrael.com תחת לשונית "קריירה". 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           412544
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםדרום - אשדוד, אשקלון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות שוק פרטי וסיטונאים. תיאור תפקיד: אחראיות על הגדלת המכירות של מותגי החברה, תוך בניית תכניות פעולה ליישום מלא של יסודות המכירה של המותגים השונים בנקודות המכירה.אחראיות על התקשורת מול מנהלי המותגים לגבי הפעילויות המסחריות בערוץ.
 אחראיות על תכניות ממוקדות ויצירתיות בהתאם לחודשי הפוקוס של המותגים השונים (מבצעים, תחרויות, תכניות יעדים לקמעונאים, יעדים לסוכנים).
 יצירת תובנות, איתור הזדמנויות, לקיחת יוזמות למותגים השונים לשם יצירת פעילות מנצחת תוך הבטחה למחויבות מערך המכירות על ערוציו השונים למימוש התכניות.
 אחראיות על ניהול ראוי של תקציבי הקד"מ של המותגים. תוך בדיקת תהליכי עבודה ושקיפות מלאים לטובת הספק, למניעת חריגות או שימוש לא מושכל בתקציבי הספק.
 אחראיות על מתן דין וחשבון ברמה התקציבית מול מנהלי המותגים ומול המחלקה הכלכלית אחת לחודש.
 
 
                                         דרישות:
 תואר ראשון - חובה.הבנה יסודית בדוחות אקסל.
 הכרות של כל תכונות הOFFICE.
 יכולת גבוהה לשיתוף פעולה עם מגוון ממשקים רחב.
 יכולת ניתוח של פעילויות ומבצעים (ROI).
 אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
 יכולת ראייה רחבה של כל התמונה.
 יכולת עבודה במצבי לחץ ובדיקה של מספר נושאים במקביל.
 
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           192379
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לצוות ניהול סיכוני IT ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם דרוש/ה ג'וניור/ית למשרה התחלתית - לא נדרש ניסיון קודם! הצוות מתמחה בזיהוי ואיתור סיכונים טכנולוגיים, מציאת פתרונות, שיפור המערכות והתהליכים בארגון למניעת פגיעה פוטנציאלית בעסק ומזעור סיכונים באמצעות מומחים מקומיים בעלי ניסיון גלובלי בפרויקטים מורכבים, מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים תוך עבודה מול החברות המובילות בעולמות הטכנולוגיה, תעשייה ופיננסים. המשרה בבית שמש או בתל אביב בשילוב עם עבודה מהבית. התפקיד כולל: • ייעוץ ובדיקות בקרות אוטומטיות בתהליכים עסקיים בארגון ומערכות ERP –CRM. • ייעוץ בנושא מערך הרשאות והפרדת תפקידים SOD במערכות מידע ותהליכים עסקיים. • ביסוס מתודולוגיות ויכולות בהיבטי ניהול סיכוני IT בנושא הענן והדיגיטל. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           • תואר ראשון רלוונטי- ראיית חשבון / כלכלה / הנדסת תעשיה וניהול / מנע"ס עם התמחות במערכות מידע • זיקה טכנולוגית • אנגלית ברמה גבוהה *אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00466
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
 צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
 דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברה ציבורית מובילה דרוש/ה כלכלן/ית לתפקיד מאתגר ומגוון הכולל ליווי פרויקטים בתחומי תקציב, בקרה ותחזיות.תיאור התפקיד: 
  ניהול ובקרה של תקציבי פרויקטים.בניית תחזיות, ניתוחים ודוחות כספיים שוטפים.ליווי מנהלי פרויקטים בתכנון ובקרה תקציבית.מעקב אחר ביצוע בפועל מול תקציב ודוחות הנהלה.עבודה מול גורמים פנים-ארגוניים וחיצוניים.
 
                                         דרישות:
 תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים – חובה.ניסיון בעבודה כלכלית, תקציבית או ניתוח נתונים – יתרון משמעותי.שליטה מצוינת באקסל.יכולת אנליטית גבוהה, דיוק וירידה לפרטים.יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           Y-ECON
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברת BDO זיו האפט, חברה לאדמיניסטרציה ונאמנויות דרוש/ה כלכלן/ית ללא ניסיון / עד שנתיים ניסיון.  הצוות מספק שירותי נאמנות (אגרות חוב, אשראי חות בנקאי ועוד) לגופים המובילים בשוק וכן שירותי אדמיניסטרציה לקרנות גידור וקרנות אלטרנטיב.   BDO ISRAEL הינה פירמת ראיית חשבון וייעוץ עסקי, הינה חלק מהרשת הבינלאומית BDO ומדורגת בין חמש פירמות ראיית החשבון הגדולות והמובילות בישראל. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           תואר אקדמי בוגרי אוניברסיטה ומכללות. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00223
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-יםהשפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברת הקרנות נאמנות בבית השקעות MORE דרוש/ה מנהל/ת השקעות!  התפקיד כולל ניהול קרנות נאמנות ומסחר בני"ע בארץ ובחו"ל מניות , אגח קונצרני, אגח ממשלתי. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           רישיון בניהול תיקים- חובה  תואר ראשון במקצועות הפיננסיים- חובה  ניסיון של לפחות 2-3 שנים בניהול קרנות נאמנות- חובה  יתרון בניהול קרנות מעורבות 90/10, 80/20 וקרנות אג״ח- חובה  ניסיון במסחר- חובה  בעל/ת נכונות לשעות מאומצות- חובה  הכרות עם FMR- חובה  חריצות , ראש גדול ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובע"פ - חובה  יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, ראש גדול 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           188484
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: תמיכה אפליקטיבית וליווי לקוחות על מערכת ERP.אפשרות לעבודה היברידית לאחר התמקצעות.
 
 משרה מלאה וקבועה
 תנאים מצויינים!
 
                                         דרישות:
 
                                           תואר ראשון או הנדסאי/ית בתחומים מגוונים כגון – חשבונאות / תעשיה וניהול / כלכלה / לוגיסטיקה ועוד. ידע פיננסי - יתרון. אוריינטציה למערכות ממוחשבות. תודעת שרות גבוהה. יכולת ביטוי גבוהה ושליטה מלאה בעברית- חובה. הכרת מערכת PRIORITY – או מערכות ERP אחרות - יתרון
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00055
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-יםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
 דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
 אילת - אילת והערבה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לבית ההשקעות MORE דרוש/ה מנהל תיקי לקוחות בניהול תיקים!  התפקיד כולל ניהול הקשר השוטף אל מול הלקוחות המנוהלים של חברת ניהול התיקים, לקוחות פרטיים, תאגידים ומוסדיים- החל מסיום שלב השיווק מול הלקוח וחתימתו על הסכם ניהול הכולל את קליטת הלקוח, שיחות בירור צרכים תקופתיות, עמידה ברגולציה במסגרת ניהול לקוח , שימור תיק הלקוחות והעמקתו.  וכן , פרויקטים תקופתיים ו/או נקודתיים בהתאם לצרכים עסקיים ורגולטוריים הכוללים שיחות אל מול הלקוחות מעבר לבירורי צרכים. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           רישיון בשיווק תיקי השקעה - חובה  יכולת ורבלית גבוהה - חובה  ידע וניסיון בשוקי ההון  יכולת עבודה בצוות, שירותיות וסובלנות מטפלים במשרה 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           162591
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת חילן, המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מציעה הזדמנות ייחודית להסבה מקצועית לעולמות מערכות המידע. המשרה מתאימה לבעלי ניסיון קודם בשירות לקוחות או בעבודה מול לקוחות עסקיים, המעוניינים להיכנס לעולם מערכות המידע ולהשתלב בתפקיד מאתגר, מתפתח ובעל אופק קריירה משמעותי. מה התפקיד כולל? -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר -אפיון תהליכים ארגוניים וליווי הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח -מתן מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה -עבודה מול ממשקים מגוונים: פיתוח, תוכנה, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים -ניהול קשר שוטף עם לקוחות והובלת תהליכים מקצה לקצה *משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב, בסמוך לקו רכבת. *עבודה במודל היברידי. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           -ניסיון תעסוקתי של שנתיים לפחות בתפקיד שירותי בארגון (שירות לקוחות / ניהול לקוחות / עבודה מול לקוחות עסקיים) -יכולת למידה עצמאית ומהירה -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB1286
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברת ביטוח דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוח באגף האשראי. במסגרת התפקיד: * ניהול שוטף של תיקי לקוחות המחלקה * מעקב על התניות אישור האשראי, ביטחונות ורגולציה * כתיבת בקשות אשראי וניתוח ראשוני של דוחות כספיים * עמידה בקשר רציף עם גורמים רבים, לרבות עורכי דין 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           * תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס/חשבונאות – חובה * ניסיון בכתיבת בקשות אשראי - חובה * כושר ביטוי גבוה - חובה * יכולות אנליטיות טובות - חובה * ניסיון בתחום הנדל"ן - יתרון * היכרות מעמיקה עם תוכנות אופיס - חובה 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-4501
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברה פרטית בתחום הוולנס דרוש/ה מנהל/ת כספים עם ניסיון רלוונטי עבודה מול משרד רו"ח חיצוני עבודה מול ספקים ניתוח של נתונים עסקיים ופיננסיים 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           תואר ראשון בלכלה /חשבונאות ניסיון בניהול כספים בחברה פרטית קטנה הבנה חשבונאית וכלכלית אקסל ברמה גבוהה 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           5253
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-יםהשפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
 
 |