תיאור תפקיד:
הזדמנות מדהימה להשתלב במערך השירות בחברת הגמל והפנסיה, לרכוש כלים ולהתמקצע בתחום הפיננסי והפנסיוני! המוקד שלנו באווירה צעירה, משפחתית וחמה, עם תנאים סוציאלים מפנקים ואפשרויות קידום. והכי חשוב שכל ההכשרה הפיננסית והמקצועית היא עלינו. התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות ויוצאות ומתן שירות מקצועי בפניות של עמיתי החברה בכל הקשור לבירור מוצרי הגמל והפנסיה, תהליכי הצטרפות, משיכת כספים, מילוי טפסים, סיוע באתר, וכ"ו.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון ניסיון בתחום קרנות השתלמות, קופות הגמל ופנסיה- יתרון שליטה טובה במחשב ובתוכנות אופיס שירותיות ואדיבות לצד מקצועיות תודעת שירות גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
152132
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרד הממוקם בהרצליה. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-69
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרדים הממוקמים בירושלים. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-91
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
- בחינה והערכה של בקשות להלוואות המוגשות על ידי עסקים קטנים ובינוניים
- בחינת המסמכים והנתונים הפינסיים המצורפים לבקשות
- תיאום וביצוע ביקורים בעסקים
- גיבוש וכתיבת חוות דעת והמלצות לגורמים המוסמכים
- קיום קשר עם מגישי הבקשות לצורך הבהרות ושלמות המידע הנדרש
דרישות:
בעלי השכלה אקדמית בתחום הכלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים, או תחום רלוונטי אחר- חובה ידע מעמיק בניתוח דוחות כספיים והבנת הנתונים הפיננסיים- יתרון ניסיון קודם בבחינת בקשוות אשראי- יתרון יכולת עבודה עצמאית ועמידה בלוחות זמנים- יתרון אחריות, דיוק ויכולת ארגון- יתרון ניידות- יתרון עצמאי- עוסק מורשה/ פטור/ חברה בע"מ- יתרון *התקשרות בחוזה נותן שירותים, תשלום פר בדיקה *עבודה היברידית *התחלת עבודה מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00217
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות שוק פרטי וסיטונאים. תיאור תפקיד: אחראיות על הגדלת המכירות של מותגי החברה, תוך בניית תכניות פעולה ליישום מלא של יסודות המכירה של המותגים השונים בנקודות המכירה. אחראיות על התקשורת מול מנהלי המותגים לגבי הפעילויות המסחריות בערוץ. אחראיות על תכניות ממוקדות ויצירתיות בהתאם לחודשי הפוקוס של המותגים השונים (מבצעים, תחרויות, תכניות יעדים לקמעונאים, יעדים לסוכנים). יצירת תובנות, איתור הזדמנויות, לקיחת יוזמות למותגים השונים לשם יצירת פעילות מנצחת תוך הבטחה למחויבות מערך המכירות על ערוציו השונים למימוש התכניות. אחראיות על ניהול ראוי של תקציבי הקד"מ של המותגים. תוך בדיקת תהליכי עבודה ושקיפות מלאים לטובת הספק, למניעת חריגות או שימוש לא מושכל בתקציבי הספק. אחראיות על מתן דין וחשבון ברמה התקציבית מול מנהלי המותגים ומול המחלקה הכלכלית אחת לחודש.
דרישות:
תואר ראשון - חובה. הבנה יסודית בדוחות אקסל. הכרות של כל תכונות הOFFICE. יכולת גבוהה לשיתוף פעולה עם מגוון ממשקים רחב. יכולת ניתוח של פעילויות ומבצעים (ROI). אנגלית ברמה גבוהה - חובה. יכולת ראייה רחבה של כל התמונה. יכולת עבודה במצבי לחץ ובדיקה של מספר נושאים במקביל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
192379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים כלכלן/ית להצטרף לצוות שלנו ולרכז את תחום הרפואה המשולבת בקהילה. המשרה כוללת אחריות מקצה לקצה על פיתוח ויישום שיתופי פעולה עסקיים חדשניים בתחום הרפואה הקהילתית. במסגרת התפקיד: -יצירת שיתופי פעולה עסקיים - התקשרות עם גופים מסחריים ופיתוח שיתופי פעולה אסטרטגיים להשאלת רופאים לקהילה -פיתוח מודלים עסקיים - בניית מתווה כלכלי מקיף בשיתוף גורמים פנים וחוץ ארגוניים -תמחור מקצועי - פיתוח מודלי תמחור מדויקים ותחרותיים לשירותי הרפואה -ניהול הסכמי - הובלת תהליך בניית הסכמים בשיתוף עם יועץ משפטי וניהול יישומם -בקרה כלכלית - מעקב שוטף אחר התחשבנויות, גביות וביצועים כלכליים
דרישות:
-בוגר/ת תואר בכלכלה/מנהל עסקים - חובה -שליטה מתקדמת ב-Excel - חובה -ניסיון בתמחור ניסיון בפיתוח שיתופי פעולה עסקיים - יתרון הבנה מעמיקה של השוק הרפואי - יתרון המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5900
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סיימת תואר בכלכלה ויש לך מעט ניסיון? למפעל מוביל באשדוד דרוש\ה כלכלנ\ית ! התפקיד יכול להתאים גם למועמדים עם ניסיון של כשנה ! במסגרת התפקיד: ניתוח נתונים: מכירות, רכש, רווח גולמי וכיו"ב. סיפוק נתונים לצרכי הדוחות הכספיים , אומדנים ותוכנית עבודה, תמיכה בתמחור עלויות מוצרי החברה. עבודה מול חברות הקבוצה בחו"ל בנושאים שונים: מלאים, הכנת תחזיות , מעקב אחר מחירי מכירה ורכש של חומרי גלם ותוצרת. בדיקת ביצועים אופרטיביים בפועל אל מול תקנים ותקציב ומעקב אחרי דיווחי ייצור. בקרה על מלאים, טיפול במלאים בעייתיים וללא תנועה, וניהול הפרשות על מלאי. תמיכה בהצגת ניתוחים למנהלים בכירים בחברה. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00 -יום עבודה מהבית נא לציין ציפיות שכר ! תנאים טובים !
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה-חובה תואר ראשון בכלכלה- חובה ניסיון בחברה תעשייתית - יתרון שליטה מלאה ביישומי מחשב ו EXCEL – - נוסחאות- עבודה ב SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52820
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית ותיקה ומובילה דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות להצטרף לצוות מוביל, לנהל את הקשר עם הלקוחות החשובים ביותר של החברה, ולהיות הגורם המרכזי שמייצג את החברה מול חברות מובילות במשק. התפקיד כולל: ניהול קשרי לקוחות מול בכירים בחברות מהחשובות במשק שימור והעמקת מערכות יחסים עם הלקוח, זיהוי צרכים עסקיים ופיתוח הזדמנויות חדשות חשיבה יזמית ויכולת להציע פתרונות מותאמים אישית, תוך שילוב מוצרים ושירותים חדשים אפשרויות קידום ופיתוח מקצועי בחברה שילוב של עבודה מהבית
דרישות:
תואר אקדמי - חובה, פיננסי - יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה) ניסיון בתפקידי שירות/מכירה שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על Excel - חובה כישורי פרזנטציה והיכולת להעביר מצגות בפני קהל – יתרון תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים כישורי תקשורת בין-אישית מצוינים – בעברית ובאנגלית יכולת שיווקית וחשיבה עסקית מוסר עבודה גבוה, עצמאות ויכולת לעבוד בצוות רצון להשתלב בעולם הפיננסי-טכנולוגי ולהיות חלק מסביבה דינמית ומתפתחת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2863
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד : רפרנט תפעולתיאור התפקידאיש/ת תפעול ושירות בק אופיס בתחום הגמל וההשתלמות. תפקיד תפעולי הכולל בין היתר מתן שירות ומענה טלפוני בתחום ניוד קופות גמל, שיוך כספי עמיתים. התפקיד דורש ביצוע פרויקטים שיינתנו מעת לעת בעולם תפעול הגמל ומענה לברורים בנושאים הרלוונטיים לצוות. דרישות התפקיד:
דרישות:
ניסיון בעבודה תפעולית (מבתי השקעות, סוכניות ביטוח וכו') - חובה היכרות עם תחום קופות הגמל וההשתלמות – יתרון משמעותי ניסיון במערכת נוגה –יתרון משמעותי שליטה מלאה ביישומי office תואר ראשון - יתרון דרישות נוספותתודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות יכולת עבודה תחת לחץ אסרטיביות והובלת הליכים דיוק, אחריות, יסודיות כפיפות ודיווחלראש הצוות שעות עבודה08:00-16:00 נכונות לשעות נוספות עפ"י הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01389
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בתל אביב. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-66
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת עמלות סוכנים של בית ההשקעות MORE דרוש/ה רכז/ת הסכמים ועמלות סוכנים! התפקיד כולל מתן מענה שוטף לסוכנים ולמפקחים בעולמות הגמל ובפנסיה, החל משלב שליחת ההסכם לסוכן עד לשלב שליחת התשלום בפועל, הקמת סוכנים, הזנת הסכמי עמלות במערכות השונות, וטיפול בהמחאות זכויות, בנוסף טיפול פרוייקטים שונים. במסגרת התפקיד נדרשת עבודה מול ממשקים שונים: מחלקת כספים והנהלת חשבונות, סוכנים, דסק סוכנים, מערך התפעול, צוות הפיקוח, ספקי שירות ועוד.
דרישות:
שליטה באקסל (VLOOKUP,PIVOT) - חובה ידע ונסיון בעולמות הגמל והפנסיה- חובה יסודיות וסדר וארגון יכולת עבודה תחת לחץ , סובלנות ושירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
166437
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה כלכלן/ית לארגון יצרני מוביל בצפון מיקום: אזור פארק תעשייה משגב • משרה מלאה ארגון יצרני בצמיחה מחפש כלכלן/ית עם אוריינטציה אנליטית גבוהה וניסיון בתמחיר וניתוחי עלויות, לעבודה בסביבה דינמית ומשתנה. תחומי אחריות: תמחיר וניתוחי עלויות לכלל מוצרי החברה הכנת מגוון דוחות ניהוליים שוטפים ותמיכה בסגירת דוחות חודשיים בקרה תקציבית, ניתוח מגמות ותחזיות ריכוז, שיערוך וניתוח מלאי חו"ג ותוצ"ג באופן חודשי הובלת תהליך הכנת תקציב החברה שותפות בתהליך הטמעת מערכת ERP בארגון הכנת מצגות להנהלה תמיכה מקצועית במחלקות השונות: מכירות, רכש, תפ"י ועוד
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה – חובה ניסיון בתמחיר, ניתוחי מלאי ובקרה תקציבית – יתרון משמעותי ניסיון בסביבת עבודה תעשייתית – יתרון שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint ניסיון בעבודה עם דוחות BI – יתרון יכולת אנליטית גבוהה, סדר וירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1475
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברחובות דרוש.ה כלכלנ.ית בקרה תקציבית במסגרת התפקיד: בקרה תקציבית של פרויקטים כולל בקרת שעות קבלנים וחומר בניית תקציבים, תחזיות, וניהול פיננסי לאורך כל חיי הפרויקט מעקב תכנון מול ביצוע, הכנת דוחות ניהוליים והרמת דגלים בזמן פיתוח מדדי שליטה ובקרה - מידע זמין ואיכותי עבודה מול ממשקים ומנהלים שונים בארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס/תעשיה וניהול תואר שני רלוונטי - יתרון ניסיון של שנתיים לפחות בנושאי בקרה עסקית/פיננסית בסביבה מרובת פרויקטים שליטה ב- Excel ברמה גבוהה ניסיון מחברות תעשייתיות גדולות או ביטחוניות-יתרון ניסיון קודם בעבודה בסביבת ERP- יתרון יכולת אנליטית גבוהה, יכולת הנעה של גורמים שונים בארגון ותיאום מול ממשקים שונים, דייקנות יכולת הובלת מהלכים באופן עצמאי יכולת עבודה בתנאי לחץ ומחויבות אישית *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות ייענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5291
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת היי טק מצליחה אנחנו מגייסים אנליסט/ית תגמול והטבות (C&B) להצטרפות לצוות משאבי אנוש. התפקיד כולל אחריות לתמיכה בתכנון, יישום וניהול של תוכניות התגמול וההטבות של החברה, אחריות על ניתוח נתונים, הפקת דוחות ואופטימיזציה של תהליכים, תוך תרומה להחלטות אסטרטגיות שמשפיעות על ההון האנושי והצלחת הארגון. תחומי האחריות במשרה: ביצוע הערכות תפקידים והשוואות שכר כדי להבטיח הוגנות פנימית ותחרותיות פיתוח, ניהול והפעלת תוכניות תמריצים גלובליות תמיכה בתהליכי עדכון השנתיים של תגמולים: עדכוני שכר, בונוסים וקידומים השתתפות בסקרי שכר הבטחת דיוק נתוני התגמול במערכות HRIS ייעוץ וליווי לצוותי HR בנושאי תגמול הפקת דוחות חודשיים על עלויות תגמול ופיתוח מנגנוני בקרה לצמצום עלויות השתתפות ביוזמות ופרויקטים בתחום התגמול וההטבות
דרישות:
ניסיון של שנתיים ומעלה כ-אנליסט/ית תגמול והטבות תואר ראשון בכלכלה או תחום רלוונטי אחר יכולת אנליטית גבוהה ושליטה מצוינת ב-Excel וכלים לניתוח והצגת נתונים תשומת לב לפרטים ויכולת כמותית ואנליטית חזקה יכולת לעבודה בעומס גבוה תוך עמידה ביעדים והובלת משימות באופן עצמאי היכרות עם מבני תגמול, שיטות להערכת תפקידים, תוכניות תמריצים ונהלי הטבות חשיבה תהליכית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3272
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למחלקת תפעול גמל ופנסיה דרוש/ה רפרנט/ית! התפקיד כולל טיפול בתהליכי בק אופיס במערך התפעול של החברה, פתיחת החשבון לעמיתים, שיוכי כספים, ניהול תהליכי ניוד הכספים וטיפול במשיכות כספים. התמחות בכל הקשור לרגולציה בעולמות החיסכון לטווח ארוך.
דרישות:
ניסיון קודם מבית השקעות / חברת ביטוח - חובה ניסיון בתפעול וההיכרות עם עולם קופות הגמל - יתרון היכרות טובה עם EXCEL אחריות ויכולת עבודה תחת לחץ זריזות יחד עם הקפדה על פרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
144932
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|