חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

sparkybee QMR AC נכסים Scanovate

120 - 91 מתוך 233

דרושים בתחום אדמיניסטרציה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
Top Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אנו מחפשים פקיד/ת קבלה לחברתנו ברמת החייל 

תפקיד מגוון ומרכזי בחברה הכולל מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחותיה ועובדיה של החברה, ניהול יומנים וחדרי ישיבות, תיאום פגישות, הזמנת כיבוד וציוד משרדי, התנהלות מול ספקים, סיוע למחלקות השונות ועוד.

ישיבה בקבלה, עבודה כחלק מצוות .

דרישות:

ניסיון בשירות לקוחות או בתפקיד דומה -שנה לפחות

נכונות למשרה מלאה - 9:00-18:00 / 8:00-17:00 לסירוגין

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00108
 
 
וויפר טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מנהל משרד/עוזרת אישית למנכ"ל

וייפר טכנולוגיות בע"מ,  חברה מהפכנית המפתחת מערכות תקשרות אלחוטית שישנו את עולם התקשורת.

אנו מחפשים מנהלת משרד/עוזרת אישית לטובת ניהול השוטף של המשרד, לוחות זמנים, ארגונים, ניהול תיקי לקוחות וספקים שתעבוד ישירות בכפיפות למנכ"ל החברה.

דרישות:

1. עברית  ואנגלית ברמת שפת אם, ושפות נוספות יתרון. 

2. ניסיון עבודה/או רקע צבאי שקול עם תוכנות מיקרוסופט כגון: Windows, MS-Office, Outlook Office או Google Sheets, Docs, gmail, עבודה שוטפת עם אימייל ומערכות לניהול פגישות.

3. עבודה תכלול תיאום וניהול לו"ח זמנים וישיבות לצוות ההנדסה, וכן פגישות עם לקוחות או ספקים עבור המנכ"ל.

4. הוצאת קבלות, עבודה מול הספקים, לקוחות, ותמיכה בנושאים אדמניסטרציה עבור החברה.

5. תיאום בין המחלקה המשפטית, הפיננסית ורכישות של החברה.

6. ניסיון קודם בחברות סטארט אפ או בצה"ל - יתרון.

7. משרה מלאה.

8.כעוזרת אישית למנכ"ל תהיה לך גישה וידע לחומר מסווג, העבודה היא לתקופה ארוכה.

9. בבקשה שלח/י את קורות החיים בעברית או באנגלית

10. רקע בהנהלת חשבונות יתרון.

11. רקע במשפטים יתרון . 



מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לארגון הכי גדול בארץ דרוש/ה רפרנט/ית שירות ותפעול!
התפקיד כולל:
עבודה שוטפת מול כל מחלקות החברה, רכש, קבלני משנה, שינויי דיירים ובנוסף מול ספקים וקבלנים חיצוניים, תפקיד שכולל עבודת בק אופיס ותיאום מול דיירים.
תנאים:
משרה מלאה בימים א’-ה’ 8:00-17:00
נא לציין צ"ש.

דרישות:

ניסיון בשירות לקוחות - חובה
ידע בתוכנות האופיס השונות - חובה
ידע בתוכנת פריורטי - יתרון
----------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

28565
 
 
כללית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אורית

תיאור:

מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.
קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.
מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של הכללית.
טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.
טיפול בקליטת לקוחות חדשים במרפאה.
מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים.
שותפות בהשגה ובמימוש של יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד.

דרישות:

תעודת בגרות מלאה - חובה.
ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.
תודעת שירות גבוהה.
יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.
ייצוגיות.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס.
שליטה בשפה העברית, שליטה בשפה נוספת - יתרון.
כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ.
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

40412
 
 
כללית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אורית

תיאור:

דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנהל מרכז רפואי רבין
תיאור תפקיד:
* קבלת פניות והעברה לגורמים המתאימים בבית החולים
* קיום קשר טלפוני עם גורמי חוץ ופנים שונים
* טיפול בדואר המשרד
* עריכה, סיגנון והדפסת מכתבים וחומרים
* ביצוע מעקבים וניהול משימות
* ריכוז חומרים ונתונים שונים על פי הנחיית הממונה
* ביצוע מטלות משרדיות שונות על פי הנחיית הממונה
* תיוקים

דרישות:

* תעודת בגרות מלאה - חובה
* לפחות 3 שנות ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית
* שליטה מלאה בOUTLOOK, WORD, EXCEL ו-POWERPOINT
* יכולת טיפול במספר מטלות בו-זמנית
* כושר הבעה בכתב ובע"פ
* ידיעת השפה העברית על בורייה
* אנגלית ברמה טובה - קריאה ושיחה
* תודעת שירות גבוהה
* דיסקרטיות
המשרה ראשון עד חמישי, 09:00-17:00 (לעיתים תדרש גמישות בשעות).
**תינתן עדיפות למועמדים/ות בעלי/ות מוגבלויות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

40321
 
 
כללית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אורית

תיאור:

לשירותי בריאות כללית, מחוז דרום, דרוש/ה מזכיר/ת מרפאה למשרה חלקית (9 שעות שבועיות בשעות הערב) למרפאת מיתר

מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.
קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.
מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של הכללית.
טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.
טיפול בקליטת לקוחות חדשים במרפאה.
מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים.
שותפות בהשגה ובמימוש של יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד

דרישות:

תעודת בגרות מלאה - חובה.
ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס.
מתאים לסטודנטים.
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה חלקית, לפי שעות

קוד משרה:

40367
 
 
כללית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אורית

תיאור:

* הפקת דוחות פצועי טראומה שאושפזו במהלך היממה
* עדכון טבלת מאושפזים, שחרורים וקבלות חדשות לאשפוז
* איסוף נתונים במחלקות השונות בבית החולים
* השלמת נתוני הרישום ביחידה והזנת נתונים למערכת
* הפקת דוחות והכנת חומרים לישיבות

דרישות:

בגרות מלאה - חובה
* תואר אקדמאי - יתרון משמעותי
* תעודת מזכירות רפואית ממשרד התמ"ת - יתרון
* לפחות 2-3 שנות ניסיון במזכירות רפואית או ניסיון קודם בתפקיד במערכות הבריאות - חובה
* ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה
* בקיאות במונחים רפואיים - חובה
* אנגלית ברמת קריאה והבנה
**תינתן עדיפות למועמדים/ות בעלי/ות מוגבלות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

40289
 
 
גולדמן מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קרן חברתית בעלת פעילות בין לאומית מחפשת אחר איש/אשת אדמיניסטרציה עם ניסיון קודם ואהבה אמיתית לתחום לתפקיד מוביל בלשכת המנכ"ל.
תפקיד דינמי ומגוון בעל תחומי אחריות רבים וכולל ניהול שוטף של הלשכה לרבות מענה טלפוני, מענה לפניות פנים וחוץ ארגוניות, טיפול במורכבויות, ניהול יומנים ולו"ז, כתיבת פרוטוקולים לצד ניהול פרויקט וניהול שני אנשי צוות
**משרה בשכר הולם ובתנאים טובים**

דרישות:

* אקדמאי/ת- חובה.
* ניסיון קודם בתפקיד דומה- חובה
* עברית- ש"א, אנגלית- טובה
* רמה אישית גבוהה, יכולות תפעול ומולטי טאסקינג, ראיה רחבה, עמידות ללחצים, אסרטיביות
* יחסי אנוש מצויינים, יכולת עבודה בצוות וכושר ניהול
* נכונות למשרה מלאה בירושלים
*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ****

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

B-MAS
 
 
גולדמן מיון והשמה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה איכותית דרוש/ה רכז/ת אדמינ’ ובקרת שכר.
תפקיד המחבר בין צרכים אדמיניסטרטיבים במשרד - טיפול בפניות ציבור, מענה ללקוחות,תפעול המשרד וניהול ספקים לבין ריכוז תחומים הנוגעים לשכר, חוזים ונוכחות.

דרישות:

* השכלה אקדמאית
* ניסיון מוכח ורצון לעסוק בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
* יכולת לימוד גבוהה, זיקה לתפעול.
* people person, מאור פנים וסקרנות
* השתלבות בתפקיד ארוך טווח
* יכולת התמודדות עם עומס משימות וטווח פעילות מגוון.
** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

T-GOLD
 
 
ג'ובליסט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גלובאלית בנתניה דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס במחלקת מכירות.
העבודה נעשית מיד לאחר שלב המכירה .
ביצוע הזמנה, העברה למחלקה שעוסקת בדבר, הוצאת חשבונית וכו'.
עבודה דינאמית ונמרצת.

דרישות:

אקסל ופאור פוינט ברמה גבוהה.
נכונות לעבודה 8-17
יחסי אנוש טובים
תקתקן/ית 

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01132
 
 
ג'ובליסט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גלובאלית באזור נתניה, דרוש/ה מזכיר/ה תפעולית.
עבודה במחלקת מכירות של החברה. העובד/ת 
מספק /ת את הקישור האישי ללקוח מטעם איש המכירות כדי להבהיר את הזמנת ההזמנה .
פתיחת הזמנות והכנסתן למערכת.
ריכוז מידע ומסמכים הקשורים להזמנה משלוח.
מבצע בקרה על הזמנות שהתקבלו תוך ווידוא שכל ההזמנה מלאה .
עדכון אבני דרך MS בהתאם להגדרה.
תומך /ת בפעילות אישור ההזמנה עם הלקוח .
ביצוע מעקב גבייה והוצאת דרישות תשלום .
ממשק עם מס ערוצים בחברה כתמיכה במערך מכירות מחלקת מודרניזציה

דרישות:

אקסל ברמה טובה
יחסי אנוש מעולים
יכולת עבודה מול מס ממשקים
חריצות
אנגלית ברמה טובה
יכולת עבודה בסביבה עסקית דינאמית
שירותית,יסודית,יכולת עמידה בלחץ, יכולת ריבוי משימות, סדר וארגון,.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01067
 
 
ג'ובליסט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ספורט בהרצליה, דרוש/ה פקיד/ת קבלה.
מענה טלפוני ופרונטאלי.
אחריות על אולם תצוגה .
קליטת סחורה למלאי
טיפול בלידים
מענה לדואר , ארגון וסדר.

דרישות:

אחריות ,יוזמה,ראש גדול,סדר וניקיון,איכפתיות ואדיבות
ידע וניסיון בשירות ועבודה מול קהל.
ידע וניסיון בתוכנות מחשב.
שעות עבודה: 5 ימים א-ה  שישי לסירוגין

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01045
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לבית השקעות בלב ת"א דרוש/ה פקיד/ת קבלה

התפקיד כולל:

מענה טלפוני וקבלת אורחים למשרד, עבודה שוטפת מול מנהלים ועובדים, אדמיניסטרציה שוטפת,
טיפול בדואר, עבודה מול הנהלת חשבונות וטיפול בפרוייקטים שונים

שעות העבודה 10:00-15:00

דרישות:

דרישות התפקיד:
שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה
ייצוגיות
סדר וארגון
יחסי אנוש מעולים
תקתקנות וראש גדול

****אידיאלי לאמהות****

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00003
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
מנהל/ת היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה
היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה, לשכת הרקטור
תיאור תפקיד:

א. הגדרת יעדי היחידה ומשימותיה בתחום קידום הלמידה וההוראה. תמיכה בסגל ההוראה ופיתוח והפעלת תוכניות לסטודנטים בתחומים אלו.
ב. סיוע פדגוגי וייעוץ לסגלים וליחידות האקדמיות.
ג. ניהול פעילות צוות היחידה ופיקוח על ביצוע תוכניות היחידה.
ד. סיוע, יעוץ והדרכה בתחומי ההוראה והלמידה המתוקשבים, כולל פיתוח והטמעה של שיטות וטכנולוגיות הוראה מתקדמות.
ה. פיתוח והעברת סדנאות הוראה וימי עיון להכשרת חברי הסגל בנושאי הוראה ולמידה, ואחריות להפעלתם.
ו. אפיון, עדכון, ביצוע, ניתוח של סקרי הוראה כולל הסקת מסקנות. ניתוח והסקת מסקנות מתוך משובי סטודנטים, משובים מהיחידות מקבלות השרות מהיחידה, וביצוע פעולות להטמעת מסקנות אלו ביחידה ובאוניברסיטה.
ז. אחריות לעבודה השוטפת מול היחידות האקדמיות המקבלות שרות מהיחידה, הסטודנטים ואגודת הסטודנטים.
ח. השתתפות וייצוג האוניברסיטה בפורומים פנים וחוץ אוניברסיטאיים העוסקים בנושאי הוראה ולמידה.
ט. הכנת תכניות עבודה ותקציבים. אחריות על מימוש התוכנית ותקציבי היחידה.
י. דיווח שוטף ושנתי על פעילות היחידה והישגיה לוועדת ההיגוי של היחידה, למשרד הרקטור ועל פי דרישה.
יא. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יב. כפיפות: ראש היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה.

דרישות:

דרישות תפקיד:
א. תואר שני, רצוי תואר שלישי.
ב. ניסיון בהוראה לתארים אקדמיים.
ג. ניסיון בתפקיד ניהולי, עדיפות בסביבה אקדמית.
ד. ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול פרויקטים והובלת צוותי עבודה.
ה. ניסיון בהטמעה של מתודולוגיות וטכנולוגיות בהוראה.
ו. אנגלית ברמה גבוהה.
היקף: 100%
הערה :להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים למייל: dilya@bgu.ac.il
יוזמנו לראיון רק מועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.
אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب لتقدم للمناقصات

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00279
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

62-2020
א. הבניה וגיבוש המידע אודות קרנות וגופים מממנים וסיוע למידענית בהפצתו לחוקרי האוניברסיטה.
ב. יזום ונקיטת פעולות שיווק במטרה לעודד חוקרים להגיש הצעות מחקר, ולהרחיב את מאגר הקרנות והגופים המממנים מחקרים באוניברסיטה.
ג. הנחיית מדורי ניהול תקציבי מחקר בפתיחת תקציבי מחקר, העברה והבהרת הנחיות חוזיות ופיננסיות ושינויים לגביהם על ידי הקרן.
ד. קבלה ובחינת חוזי המחקר והסכמים נוספים ((MTA, ניהול מו"מ לגבי תנאיהם, אישור ההתקשרות והחתמת החוקרים.
ה. מתן הדרכה וסיוע לחוקרים בהגשת הצעות המחקר בהתאם לדרישות הקרן.
ו. ביצוע מעקב אחר הקרנות לקבלת תשובות להצעות שהוגשו, והגשת הדוחות המדעיים.
ז. ביקורים בקרנות, ייזום וארגון ביקורי נציגים באוניברסיטה, קיום קשר שוטף עם הקרנות לשם קבלת מידע ותשובות בנושאים שונים
ח. עדכון מסד הנתונים, הפקת דוחות, ניתוח ומעקב.
ט. מתן גיבוי וסיוע לעובדי המדור.
י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יא. כפיפות: רמ"ד קשרי מחקר

דרישות:

א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. שליטה בשפה העברית, אנגלית ברמה גבוהה.
ד. ניסיון בעבודה עם קהל.
רצוי-ניסיון בשיווק וניהול מו"מ.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00347
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ראש לשכה
אגף מחשוב ומערכות מידע
א. ניהול לשכת מזכירות האגף, ותאום פעילות מנהל המזכירות האגף ומחלקותיו.
ב. ניהול מזכירות מחלקת מערך המחשוב, בכל פעילויות המחלקה, כולל פעילויות מיוחדות כגון מעורבות במכירת שירותי המחלקה, הפצת רישיונות תוכנה, עדכון אתר האגף , יישום וייעוץ בתחום הנגישות ועוד.
ג. ניהול המסמכים השוטפים של הלשכה: ריכוז והכנת חומר ומצגות לקראת הישיבות, השתתפות ,כתיבת סיכומי ישיבות וביצוע מעקב אחר יישום החלטות ומעקב אחר נושאים בטיפול וכדומה.
ד. מתן סיוע ליחידות האגף לפי צורך, ביצוע מעקב אחר נושאים אשר בתחומי פעילות האגף.
ה. אחריות לניהול אינוונטר האגף.
ו. קבלת קהל פוני ואורחי האגף.
ז. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
ח. כפיפות: סמנכ"ל מחשוב ומערכות מידע.

דרישות:

דרישות התפקיד:
א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון שנתיים בתחומים הרלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. ניסיון בניהול וארגון מטלות.
ה. ניסיון בהכנת מצגות ועבודה עם OFFICE.
היקף: 100%
הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה עד לתאריך 1/1/2019 יש להיכנס לקישור הבא:
https://in.bgu.ac.il/hr/career/Pages/external.aspx
אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب لتقدم للمناقصات
יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00328
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

רכז/ת מנהלי/ת
המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים

 א. סיוע לממ"ח בתכנון, בנייה, יישום, ומעקב אחר תכנית העבודה כולל ממשקי העבודה עם הגורמים הרלוונטיים מחוץ למחלקה.
ב. ארגון ותאום פעילות המחלקה: תאום יומנים ואירועים, מענה לפניות, תאום ומעקב אחר כל פעילות בעלי התפקידים בהמשך להחלטות וכו'.
ג. אחריות על רכש ותחזוקת ציוד המחלקה: ביצוע הזמנות ציוד ושירותים ומעקב אחר קבלתו, טיפול בתשלומים לספקים בתאום הגורמים הרלוונטיים.
ד. טיפול במינויים של עובדים, מרצים וסטודנטים: תשלומים חד- פעמיים וכו'.
ה. טיפול בהסכמים אקדמיים בינלאומיים.
ו. סיוע בהכנת דוחות והפקת מידע ממערכות האוניברסיטה בסיוע הגורמים הרלוונטיים ביחידות השונות.
ז. אחריות לעדכון פרסומים ואירועים באתר האינטרנט של המחלקה.
ח. ארגון אירועים: לסטודנטים בינלאומיים בכלל זה, הזמנת טיולים לתוכניות השנתיות ולתוכניות הקיץ: תאום שרותי מקום, הסעות, הסעדה וכו' ולסטודנטים שיוצאים לחו"ל במסגרת התוכנית לחילופי סטודנטים.
ט. עדכון נתונים לגבי אנשי קשר באוניברסיטאות בחו"ל איתם יש למחלקה קשר ויישום שינויים במערכות הממוחשבות של המחלקה (סיילספורס).
י. סיוע וגיבוי למדריכים ולרכזים בטיפול בצרכי מועמדים וסטודנטים המטופלים ע"י המחלקה.
יא. מתן מענה ושירות למשתמשי מערכת הVISIT .
יב. מתן סיוע לצוות המחלקה לפי צורך, ביצוע מעקב אחר נושאים אשר בתחומי פעילות המחלקה.
יג. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.

דרישות:

א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות.
ג. שליטה בעברית ובאנגלית ברמה טובה מאוד. רצוי-שליטה בשפות נוספות.
ד. ניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה זמנית

קוד משרה:

JB-00342
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת טלדור דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית
התפקיד כולל:
ניהול יומן מורכב של סמנ"כל היחידה, כולל תאום פגישות
רכש ואדמיניסטרציה שוטפת.
בנוסף, התפקיד יכלול אחריות על פרויקטים ברמה האדמיניסטרטיבית ובק אופיס.

דרישות:

תואר ראשון - חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי של לפחות שנתיים, כולל ניהול יומן מורכב- חובה
נכונות לעבודה אינטנסיבית ובעלת תוכן מורכב.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

DY 12037
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת טלדור בחולון דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיב/ית למשרה זמנית - החלפה לחל"ד

התפקיד כולל:
ניהול מספר יומנים מורכבים, רכש, רווחה,
עבודה עם ממשקים מול המחלקות השונות בארגון (הנה"ח, מש"א, לשכת מנכ"ל, כפסים ועוד)
פרוייקטים מיוחדים מול לקוחות,
תפעול שוטף של הראשות מחשוב וטלפוניה, חוזים, ערבויות, חתימות ועוד.

דרישות:

כשנתיים ניסיון בתפקיד אדמיניסטרציה
ניסיון בעבודה עם תוכנת פריוריטי - יתרון
כושר ביטוי גבוה ויכולת עבודה תחת לחץ

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

SS 12497
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברה טכנולוגית באזור גדרה דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית מכירות
עבודה על מסד נתונים לקוחות קיימים ופוטנציאלים, קבלת הזמנות שוטפות ותפעולן
פנייה יזומה ללקוחות חברה קיימים, פניות יזומות ללקוחות פוטנציאלים למטרת תיאום פגישה למנכ"ל החברה ואנשי המכירות, מעקב מדויק על שלבי הקשר מול הלקוח במחשב.
שליחת מיילים ווידוא פגישות ביצוע Followup, עבודה משרדית בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה א'-ה' 8:00-17:00
שכר 7,000 + עמלות על ביצועים+ תנאים מעולים למתאימים!

דרישות:

- רקע בתיאום פגישות- חובה.
- רקע בעבודה מול בעלי תפקידים בכירים- חובה
- ניסיון במכירות BTB יתרון.
- ניידות והגעה עצמאית למקום העבודה- אין תחבורה ציבורית
- הכרות מעולה עם מערכת Priorty ויישומי אופיס (שליטה טובה באקסל)
- עברית שפת אם אנגלית שליטה מצוינת


--------------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

28489
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברה קטנה ומשפחתית בתחום של הנפקת חתימות אלקטרוניות דרוש/ה רפרנט/ית שירות ובק אופיס !
התפקיד כולל מתן שירות ללקוחות עסקיים בעיקר, מתן תמיכה טכנית, תיוקים, טיפול בניירת, הנפקת חתימות באופן פרונטלי ולעיתים יציאה לללקוחות בשטח!
משרה מלאה 09:00-17:30
שכר 40 ש"ח לשעה
חברה משפחתית ונעימה!

דרישות:

בגרות מלאה
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת
ניסיון בעבודת שירות ובק אופיס
נכונות לעבודה בצוות
סדר וארגון ויחסי אנוש טובים

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

28571
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לבית השקעות מוביל ויוקרתי דרוש/ה נציג/ת בק אופיס - מתאים למי שרוצה לקבל ניסיון בתחום שוק ההון!
התפקיד כולל:
ביצוע משימות הקשורות בפעילות המחלקה, דוחות, עבודה על אקסל, סריקות, הקלדות, בדיקה של פוליסות וכו.
התפקיד מאפשר הכרות מעמיקה עם שוק ההון, שוק קופות הגמל וקרנות הפנסיה.
תנאים:
משרה מלאה 08:30-17:00, ללא ימי שישי.
שכר : 32 ש"ח לשעה + נסיעות + שעות נוספות

דרישות:

נסיון בעבודה אדמינ'/ תפעולית - יתרון משמעותי.
שליטה ביישומי אופיס - חובה.

--------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

27858
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק ברמת החייל דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית לתחום הרכש.
התפקיד כולל אחריות על מגוון משימות אדמיניסטרטיביות הקשורות לתפעול, לוגיסטיקה, רכש, כספים.
עבודה מול ספקים, ניהול משא ומתן, תיאום בין המחלקות השונות, עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00.
שכר 9-10K (בהתאם לניסיון).

דרישות:

תואר ראשון- חובה.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד בכתב ובע"פ- חובה.
אקסל ברמה גבוהה- חובה.
ניסיון רלוונטי של שנתיים לפחות.



-----------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

28751
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

דרוש\ה אדמינ\ית למשרדים של חברה מובילה בפתח תקווה !
במסגרת התפקיד: מתן מענה אדמיניסטרטיבי למנהלי תפעול והנדסה בנושאי: תיאומי פגישות, הכנת מצגות/חוברות תקציב ועוד.
ריכוז מספר תחומים בעלי אחריות בחברה כגון: עולם הטלפוניה בבניינים, סלולרי לעובדים ועוד.
משרה מלאה
ימים א'-ה' 09:30-18:00 ללא גמישות בשעות
נא לציין ציפיות שכר !

דרישות:

ניסיון אדמיניסטרטיבי לפחות שנה - חובה
שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה


---------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

28604
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:




דרישות:

תואר ראשון - חובה
לפחות 3 שנות ניסיון עבודה אדמיניסטרטיבית ואו תפעולית - יתרון
ניסיון בניהול יומן ותאום פגישות - חובה
 ניסיון בעבודה מול לקוחות וספקים - יתרון
שליטה בכל תוכנות אופיס - חובהיתרון לניסיון בעבודה עם מערכות כספים ו/או ERP

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

28644
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לחברת הייטק בתל אביב !
במסגרת התפקיד:
קשר ישיר מול הלקוח, עבודה עם ספקים, חשבוניות, ניהול ומעקב אחר משימות ופעילות שוטפת בתחום אחזקה המבנה ,אחריות על נראות האתר,
מעקב אחר ביצוע של תכנית תחזוקה מונעת למערכות הבניין, הפקת דוחות Excel עבודה עם חשבוניות ומול הנהלת חשבונות, טיפול בדואר.
תנאים:
משרה מלאה
ימים א'-ה' 8:00-17:00
נא לציין ציפיות שכר !

דרישות:

אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
שליטה מלאה בתוכנות Office לרבות Excel ברמה גבוהה
ניסיון קודם מתפקיד דומה של שנתיים לפחות - חובה
--------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

28766
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות לחברה מובילה בתחומה ברחובות
בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00
במסגרת התפקיד:
מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה.
טיפול בקריאות שירות - הקלדה במערכת ה-SAP, מעקב אחר דוחות ביצוע
הכנת הצעות מחיר, הזמנות לספקים.
הכנת סידור עבודה לצוותי שטח

דרישות:

ידע ושליטה טובה בתוכנות office - חובה
ניסיון בתחום השירות - חובה
יכולת למידה גבוהה וירידה לפרטים
ראש גדול, אחריות, עבודה עצמאית
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים
תוכנת SAP - יתרון



------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

28681
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברת מסחר וקופות גמל בת"א דרוש/ה מתפעל/ת קופות גמל
התפקיד כולל :
מתן ומענה ללקוחות החברה, תפעול שוטף של קופות הגמל השונות של החברה, מתן שירות מול גורמים פנים וחוץ.
התפקיד מקנה למידה מעמיקה ואפשרות התפתחות בתחום!
תנאים:
משרה מלאה א'-ה'
שכר גבוה מהממוצע במשק
קליטה לחברה מדהימה מהיום הראשון!
קרן השתלמות, ארוחות מסובסדות ועוד

דרישות:

תואר אקדמי בתחום הפיננסי- יתרון משמעותי
ניסיון קודם בתחום
שליטה מלאה באופיס
יחסי אנוש טובים, יכולת עמידה בלחצים ויכולת לימוד עצמית.
---------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

28196
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

בסניפי בנק מוביל בירושלים נפתחת קבוצת הכשרה שיעודה הסופי הינו לתחומי האשראי.
ההכשרה בנויה באופן הבא: תחילת עבודה ככספר/ית למשך חודשיים, לאחריו התקדמות לתפקיד בנקאי/ת פרטי ולאחר שנתיים בתפקיד יוצאים לקורס אשראי.
תפקיד הבנקאי/ת אשראי כולל : קריאה וניתוח דוחות פיננסים, ניהול סיכוני אשראי, בדיקה והכנת בקשות למסגרות אשראי ללקוחות הבנק, ניהול קשר אישי עם לקוחות הסניף, שירות אישי פרונטאלי וטלפוני.
תנאים:
משרה מלאה, בהתאם לשעות העבודה בסניף (ראשון-חמישי / שני-שישי).
זמינות לעבודה בפיצולים בימי שני ורביעי.
שכר- 8,000 ש"ח + תנאים מעולים
* קליטה כעובדי בנק החל מהיום הראשון *

דרישות:

ניסיון במזכירות ובתפקיד דומה לפחות 3 שנים.
ניסיון בניהול יומנים מורכבים וניסיון בתיאום פגישות רבות משתתפים.
אקסל ברמה טובה- חובה (וילוקאפ).
שפות: עברית ואנגלית ברמה גבוהה (בכתב ובע"פ).
-------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

28871
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למכון שינה
התפקיד כולל מענה לפניות טלפוניות, פרונטליות וממוחשבות של מטופלים בנושאים שונים.
תיאום תורים עם מטופלים , גבייה ממטופלים.
העבודה במשמרות בוקר 07:30-15:30 , ערב 12:00-20:00 וימי שישי לסירוגים בשעות הבוקר.
שכר שעתי 33 ש"ח לשעה למשמרת בוקר, למשמרת ערב 39 ש"ח
קליטה ישירה לארגון! תנאים מעולים

דרישות:

תעודת בגרות מלאה- חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה (ניתן מהשירות הצבאי)
נכונות לעבודה במשמרות וגמישות לשינוי סידורי עבודה
ניסיון בעבודה כמזכיר/ה רפואי/ת ותעודת מזכיר/ה רפואי/ת- יכול להיות יתרון משמעותי!


----------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

28925
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin