תיאור תפקיד:
- עריכת חשבונות לקבלנים.
- ביצוע גבייה ובקרת תשלומים מצטברים.
- עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים כגון קבלנים ומנהלי פרויקטים.
- עבודה מול דוח גיול.
- קריאת כרטסת ותנועות יומן.
נכונות למשרה מלאה: 8:00-17:00 , ש''נ לפי הצורך תנאים מעולים
דרישות:
- ניסיון בתחום הגבייה - חובה
- תעודת הנהלת חשבונות – יתרון
- אקסל ברמה גבוהה - חובה.
- ניסיון על מערכת פריורטי - יתרון משמעותי.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
1437 ר-ב
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
• הקמת תשתית ובניית תכניות לימוד. • מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו. • קליטת מרצים ומתן מענה שוטף למרצים. • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים. • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות במחלקה. • ממשק עבודה יום-יומי עם סגני הדיקן, סגל אקדמי וממשקים בקמפוס. • היקף המשרה מלאה (07:30-17:30) עם אפשרות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך. • תחילת עבודה מיידית.
דרישות:
• תואר ראשון- חובה • אנגלית ברמה טובה- חובה • שליטה מלאה בתוכנות אופיס לרבות אקסל- חובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון • דיסקרטיות ואחריות • יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר • יכולת ללמידה ועצמית והתמודדות עם שינויים • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-500
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקליניקה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת תפעול וחווית לקוח, התפקיד כולל: ניהול עובדים ניהול שוטף של כלל צוות הקליניקה - מתאמות ייעוצים, צוות קבלה, אחראיות תחומי האסתטיקה, אדמיניסטרציה ותחזוקה. חלוקת משימות, מעקב ביצוע, שיחות אישיות תקופתיות ומשוב שוטף. קיום ישיבות צוות שבועיות, ניהול יומנים ומעקב אחרי מדדים תפעוליים. תיאום בין מחלקות: ייעוצים, שירות, רפואה ושיווק (כולל עבודה מול ספקים חיצוניים) ניהול מסע הלקוח מקצה לקצה אחריות מלאה על חוויית הלקוח מהפנייה הראשונית ועד לאחר הניתוח. בקרה על זמני תגובה, איכות שיחות המכירה, מענה במייל/וואטסאפ וליווי צמוד. ווידוא שכל לקוח/ה מקבלת חוויה אישית, אחידה ומדויקת לאורך כל התהליך. תיאום והעברת מידע חלקה בין שלבים, פיקוח על עמידה בהבטחות שירות וניהול ציפיות לקוח. ניהול תהליכי שירות ומכירה פיקוח על עבודת מתאמות הייעוצים והיועצות - שימוש בתסריטי שיחה מאושרים, שמירה על פרוטוקול שיחות והודעות בהתאם לנוהל תיאום ייעוצים החדש. בקרה על איכות השירות, יחס אישי, מקצועיות ותיעוד שוטף במערכת הראפיד. ניתוח נתונים תפעוליים ומסחריים לטובת שיפור יחס ההמרה בכל הפאנל - מהלידים לייעוצים, מייעוצים לניתוחים ומניתוחים לטיפולים חוזרים. איסוף ופענוח משובים מלקוחות לצורך שיפור מתמיד בשירות ובחוויה. הובלת תהליכי "סגירת מעגל טיפול" - לפני ואחרי הניתוח. .שגרות תפעול וניהול יומיומי ניהול ישיבות תפעול יומיות ושבועיות עם הצוות. אחריות על תכנון ותיאום יומנים, תיעדוף משימות וניהול זמינות יועצות ורופאים. בקרה על קליטת לידים, ניהול עומסים ועמידה בזמני תגובה. ניהול ויישום של מערכות המידע במרפאה (ראפיד וכלים דיגיטליים נוספים) שיפור מתמיד
דרישות:
אייה מערכתית וניהול רוחבי של צוותים ותהליכים. • ניסיון מוכח בניהול צוותי שירות/ייעוץ/מכירה (לפחות 5 עובדים) • שליטה במערכות CRM וניסיון בניתוח נתונים תפעוליים. • אוריינטציה עסקית, הבנה חדה של חוויית לקוח ומסע צרכני. • יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות, ניהול זמן גבוה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6878
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה? דרוש\ה פקיד\ת קבלה למשרדים בחולון ! במסגרת התפקיד: מענה טלפוני לפניות פנים וחוץ ארגוניות, טיפול באלימינציה וכריכות, הזמנת שליחויות לפי צורך. כמו כן, חלוקת ציוד משרדי לעובדי החברה, כאשר העובדים מגיעים לאסוף באופן עצמאי. תפעול שוטף של מערכת האחזקה ואחריות על רישום עובדי החברה לתהליך קבלת רכב חברה. עבודה אדנ' שוטפת. תנאיםפ: עבודה במשמרות: משמרת ראשונה 07:00-13:30 משמרת שנייה 07:00-15:30 משמרת שלישית 13:30-20:00 תיתכן עבודה בימי שישי בבוקר בין השעות 08:00-13:30. מתאים לסטודנט\יות קליטה ישירה לחברה מעולה! סיבוס, סל הטבות רחב ועוד !
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי -חובה שליטה באופיס-חובה זמינות למשמרות -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
53895
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום המכשור הרפואי דרוש/ה מתאמ/ת שירות לקוחות. במסגרת התפקיד: מתן שירות טלפוני ללקוחות החברה, טיפול בפניות מקצה לקצה, הקלדת הזמנות,, מעקב אחר הזמנות ומלאי, הזנת דיווחים במערכת, התנהלות שוטפת מול גורמים פנים ארגוניים ועוד. *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד*
דרישות:
- ניסיון קודם בשירות לקוחות/מוקדים טלפונים- יתרון. - שליטה מלאה במחשב בדגש על תוכנות אופיס- חובה. - יחסי אנוש טובים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17714
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי. סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל. ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint. תואר ראשון- יתרון יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ. אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן. ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות. זריזות ויסודיות. מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00472
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תיאום בין אנשי מקצוע שונים (מהנדסים/בודקים) לביצוע בדיקות. מעקב ותיעוד של סטטוס הציוד. קשר עם לקוחות לצורך טיפול בתקלות במידת הצורך. אחריות על משימות ותיאום בין הגורמים הרלוונטיים. היקף משרה: מלאה 5 ימים (א'-ה) ללא שישי - בין השעות: 8:00-17:00 עובד/ת חברה מהיום הראשון. רווחה עשירה ותנאים סוציאליים מלאים. חניית עובדים מסודרת.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי. שליטה מלאה באקסל. יכולת התנהלות של משימות מרובות במקביל. כישורי תקשורת בינאישית מצוינים. יכולת עבודה עצמאית לצד ממשקים מרובים. זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1237
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לחברה איכותית בתחום הרפואה ניהול יומנים ותיאום פגישות תיאום ותפעול קשרים סיוע בפרויקטים שווקים ניהול קשרי פנים וחוץ
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנכל אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול מיילים וסנכרון עם מערכת ניהול מידע שיחות פולואפ למועמדים סיוע כללי למערכת
דרישות:
יחסי אנוש מעולים תקתקנות יכולות ניסוח גבוהות בכתב ובעל פה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7214596
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של מרפאת מומחים ניהול צוות מזכירות, טכנאים ואנשי ותפעול ממשק עם צוותים רפואיים מקצועיים טיפול בנושאי רכש, מלאי, ותפעול אחריות על תיאום פעילות המרפאה ולוחות זמנים טיפול בדוחות, בקרה ומעקב אחר תהליכים
דרישות:
ניסיון קודם בניהול אדמיניסטרטיבי במערכת רפואית – חובה השכלה רלוונטית- חובה יכולת ניהול ותיאום של מספר ממשקים יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה דינמית כישורי תקשורת בין־אישית גבוהים שליטה במערכות מחשוב ובמערכות רפואיות זמינות למשרה מלאה המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-DIM
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות במרכז דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ"ל! תפקיד דינמי ואחראי הכולל ליווי צמוד של המנכ"ל בניהול היומיומי, סיוע במשימות שוטפות, תיאום פגישות, עבודה מול ממשקים בכירים, הכנת חומרים לפגישות ולמצגות, טיפול בדואר נכנס ויוצא, מעקב אחר משימות, ניהול יומן, תיאום נסיעות ועוד.
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה - חובה שליטה מלאה ביישומי Office ובפרט ב-Outlook, Word ו-Excel עברית רהוטה ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) כישורי סדר וארגון מעולים, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות אחריות אישית גבוהה, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים זמינות גבוהה וגמישות בשעות העבודה תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
188256
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד דינמי, מרובה ממשקים פנימיים, דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול שותפים למשרה מלאה במשרדי החברה (ללא עבודה מול לקוחות קצה או עבודה מול חו"ל בשעות לא שגרתיות). התפקיד כולל: ניהול ממשקים פנימיים מול מחלקות שונות בארגון תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות שותפים עסקיים בארץ ובחו"ל תיאום פגישות והפקת מצגות ניהול מידע ועדכון מערכות (כגון אזור שותפים, סביבות דמו, טפסים, הסמכות) ריכוז תוכניות הדרכה והסמכה לשותפים מעקב ובקרה על תהליכים תפעוליים
דרישות:
פחות 3 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי בארגון יכולת ניהול מספר משימות במקביל ו"תקתוק" משימות יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות וללא אגו ניסיון בעבודה מול ממשקים פנימיים מרובים – חובה שליטה ביישומי Office, לרבות Excel אנגלית ברמה בסיסית – חובה היכרות עם מערכת Priority – יתרון יתרון משמעותי לניסיון קודם בארגון גדול או בממשקים פנים ארגוניים מורכבים. המשרה דורשת נוכחות פיזית במשרדי החברה כחלק מאופי העבודה בצוות.(לא בקבלה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-348
אזור:
מרכז - פתח תקווה, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למוסד לימודים אקדמי מוכר דרוש/ה רכז/ת חוג לתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון ומאתגר במשרה מלאה, בירושלים התפקיד כולל: ניהול ותיאום הפעילות האקדמית והמינהלית של החוג קשר שוטף עם סגל אקדמי, סטודנטים וצוותי מינהלה תיאום מערכת שעות ופעילויות לימודיות טיפול ברישום, ציונים ומעקב אקדמי ארגון כנסים, ימי עיון ופעילויות חינוכיות עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרציה- חובה שליטה גבוהה ביישומי Office ובמערכות מידע יכולת ארגון, סדר וניהול משימות מרובות כישורי תקשורת בינאישית מצוינים יכולת עבודה עצמאית ובצוות זמינות למשרה מלאה המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-ACD
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד ואופרציה לארגון יציב ומוביל בתל אביב לתפקיד הכולל אחריות כוללת על ניהול המשרד ותפעולו השוטף, אנו מחפשים איש/ת מקצוע ייצוגי/ת, תקתקני/ת, ובעל/ת גישה שירותית. כפיפות ללשכת מנכ"ל התפקיד כולל: מענה לעובדים ולצוות פנימי, סיוע בנושאי משאבי אנוש ונושאים אדמיניסטרטיביים אחריות על ממשקי ספקים: תקשורת, IT, חשמל, תחזוקה ובעלי מקצוע נוספים תחזוקת מספר משרדים בקומות שונות, כולל ניהול הטרקלין עבודה צמודה עם עוזרת מנכ"ל וצוות פנימי
דרישות:
תואר אקדמי- חובה ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי – חובה הופעה ייצוגית, יכולת תקשורת בינאישית מעולה גישה שירותית, סדר וארגון, יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים יכולת למידה מהירה לתפקיד לטווח ארוך להגשת קורות חיים: [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00016
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת מדיקל עם פעילות בינלאומית, דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרטיבי/ת בכיר/ה. התפקיד כולל: ניהול יומן ופגישות עסקיות ברמה בכירה תמיכה ישירה בהנהלה בקבלת החלטות אחריות כוללת על האופרציה במשרד - ניהול סדרי עדיפויות ותהליכים תיאום ובקרה על כלל הפעילויות השוטפות הובלת פרויקטים ארגוניים התנהלות מול גורמים עסקיים בארץ ובחו"ל ניהול קשרים עם לקוחות, ספקים ושותפים אסטרטגיים מה אנחנו מציעים? - שכר גבוה - תפקיד מאתגר ומשמעותי במרכז הפעילות - סביבה דינמית עם חשיפה לעולם הבינלאומי - הזדמנות להתפתחות מקצועית בארגון מוביל היקף משרה: משרה מלאה ימים א-ה בשעות 8:00-17:00/9:00-18:00 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
-ניסיון קודם בתפקיד של עוזרת אישית ו/או מנהלת משרד-חובה -אנגלית שוטפת -נכונות להגיע למשרד מדי יום (המשרה לא היברידית) -נדרשת חיוניות, יוזמה, ארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
560719
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|