תיאור תפקיד:
בקר/ית דיווחי שעות וחשבוניות לארגון מוביל ברעננה מדובר בחברת הייטק המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים הצטרפות לצוות הכספים הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הכספים והשכר התפקיד כולל: טיפול שוטף בדיווחי נוכחות: הזנה, בקרה, השלמות והצלבת נתונים, מתן מענה לעובדי החברה בכל הקשור לדיווח שעות, תקלות בשכר, שינויי סטטוס, והעלאת טפסים, איתור וטיפול בפערים מול תלושי שכר - הכנה מדויקת לקראת הפקת התלושים, עבודה שוטפת מול מחלקת השכר, סיוע בבקרה על חשבוניות מול לקוחות החברה. טיפול בבעיות שוטפות של העובדים מול השכר כל מה שקשור להזנת שעות, חשבוניות, עבודה מול הלקוחות. תנאים: משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 יש גמישות בשעות. נא לציין צ"ש קליטה לארגון! תנאים מעולים!
דרישות:
בגרות מלאה. זיקה לכספים או לחשבוניות - אפשרי מהשירות הצבאי!! ניסיון קודם בכספים /חשבוניות וכו'. ניסיון קודם בעבודה עם מערכות דיווח/שכר או כרפרנט/ית בתחום כספים שליטה טובה מאד ב-EXCEL יכולת עבודה עם מספרים, שליטה טובה באקסלים, ניסיון בסביבת office ניסיון עם priority או sap. גישה טובה לעבודה עם אנשים ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53305
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו אלינו לתפקיד מפתח בחברה מבוססת ומובילה באזור המרכז! אם אתם מחפשים תפקיד עצמאי ודינמי, המשלב אחריות רבה עם סביבת עבודה נעימה ואנשים מצוינים – מקומכם איתנו. אנו מחפשים מנהל/ת משרד מקצועי/ת לניהול כולל של הפעילות האדמיניסטרטיבית והתפעולית השוטפת. - ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעולי: אחריות מלאה על ניהול שוטף של המשרד, לרבות הזמנת ציוד, עבודה מול ספקים וגורמי תחזוקה, ותחזוקת סביבת עבודה מסודרת ונעימה.
- בקרות ותיאומים: ניהול שליחויות, ביצוע הזמנות, עדכון שעון נוכחות וניהול טבלאות מעקב מדויקות.
- טיפול כספי: אחריות על טיפול בחשבוניות ותשלומים מול ספקים וגורמים רלוונטיים.
- יוזמה וארגון אירועים: תכנון וארגון אירועי Happy Hour, אירועי חברה ופעילויות רווחה נוספות, מתוך הבנה שגם כיף הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה!
דרישות:
- ניסיון קודם: ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה.
- כישורים ארגוניים: יכולות סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית, וכישורי תעדוף וביצוע משימות מרובות במקביל (Multi-tasking).
- תודעת שירות: גישה חיובית, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- שפות: אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה).
תנאי המשרה:- היקף: משרה מלאה.
- ימים ושעות: ימים א'–ה', בין השעות 9:00–18:00.
- מיקום: אזור המרכז.
אם אתם מחפשים הזדמנות להשפיע, לצמוח ולהיות חלק מצוות מנצח – שלחו לנו את קורות החיים שלכם עוד היום!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00045
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת מחלקה לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ! התפקיד כולל: אדמיניסטרציה שוטפת במחלקה. עבודה מול רשויות המכס, אחריות על הזמנות, הפקת דוחות ומעקבים וכו' תנאים: משרה מלאה, 5 ימים בשבוע בין 8:00-17:00 ללא ימי שישי! תנאים מעולים למתאימים/ות! חדר כשר, חדר אוכל, חנייה ועוד!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי/ תפעולי/ בק אופיס- חובה! שליטה מלאה ב Office אחריות אישית, ראש גדול, סדר וארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה לחברה יבואנית של מוצרים יחודיים מזכיר/ה,
מענה טלפוני ללקוחות חדשים
שמירת קשר עם לקוחות קיימים
עבודה מול מנהל/ת המחלקה
עבודה על מחשב/ת וטלפון במשרד
דרישות:
אנו מחפשים עובד/ת שירותי/ת שיודעים לעבוד רוב היום עצמאית, *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397519
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת משרד | רמת גן
תיאור המשרה:
שילוב ניהול משרד, תשלומים לספקים, מעקב אחרי חשבון בנק, רווחה עובדים, הרמת אירועים
שעות עבודה:
9-18 אין גמישות
ימי שישי זה פעם ב5-6 בשנה שעות 9-15
המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד
דרישות:
דרישות משרה:
ניסיון קודם עד שנה שנתיים
אנגלית ברמה טובה ומעלה *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397843
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
-ניהול והובלת פעילות המרכז הטכנולוגי בעיר לוד פיתוח ויצירת שיתופי פעולה עם ארגונים חדשים באזור הפעילות. שימור והרחבה של שותפויות קיימות. היכרות עם הפעילות הטכנולוגית המתקיימת באזור, בדגש על גופים עירוניים/מנהלים קהילתיים/ עמותות נוספות, חברות עסקיות וכו'. השתתפות והגדלת הנראות של מחשבה טובה בפעילות באזור הפעילות. ניהול הפן הטכני/תפעולי/אדמיניסטרטיבי של הפעילויות תחת אחריותו/ה.
דרישות:
דרישות התפקיד: -יצירתיות ויכולת לקיחת יוזמה ועבודה עצמאית -ניסיון בעבודה בצוות -ניהול ופיתוח שיתופי פעולה -יחסי אנוש מעולים -יכולת ניהול זמן ועבודה תחת עומס משימות -שליטה טובה במיומנויות מחשב תנאי המשרה: 70% משרה תחילת עבודה: מיידי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
562690
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
פקיד/ת רכש
פקיד/ת רכש
פקיד/ת רכש
ESR
16/09/2025
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום המחשוב והאלקטרוניקה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש תחומי אחריות: תמחור מול ספקים וניהול משא ומתן הפקת הזמנות רכש מעקב אחר אספקות וקידומן לפי הצורך אחריות על משלוחים פנים-ארציים עבודה שוטפת מול מחלקות החברה
היקף המשרה: משרה מלאה, ימים א'-ה', בין השעות 08:00–17:00
דרישות:
ניסיון בעבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל אנגלית ברמה טובה מאוד – חובה שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel ניסיון בעבודה עם מערכת ERP – יתרון ל- Priority יכולת עבודה עצמאית ובצוות שירותיות, דיוק ויכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20354
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול משרד ברמה אדמיניסטרטיבית תפעולית.
תפקיד מגוון ומקצועי בעל/ת ראיה רחבה.
כולל עבודה בצוות.
סביבת עבודה צעירה ודינאמית.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - ניהול משרד.
שליטה באופיס- אקסל, וורד, פריוריטי חובה.
ניהול יומנים.
גרפיקה -יתרון
הנהלת חשבונות -יתרון
אירוח לקוחות במשרד, הקפדה על תקינות שוטף של צרכי המשרד.
יחסי אנוש מצויינים, יצוגיות.
משרה מלאה עם אפשרות לשעות נוספות. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397514
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית באזור השפלה דרוש/ה מזכיר.ת לשכת מנכ"ל תיאור התפקיד: לשכת המנכ"ל היא הלב הפועם של הנהלת החברה, ואנו מחפשים מועמד.ת איכותי.ת שינהלו ויתפעלו אותה באופן מקצועי, דיסקרטי ויעיל. התפקיד כולל אחריות מלאה על יומני המנכ"ל ועוזרו, תיאום פגישות וישיבות עם מגוון ממשקים, איסוף והכנת חומרים לישיבות הנהלה, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף ועוד. תחומי אחריות מרכזיים: ניהול ותיאום יומנים מורכבים למנכ"ל ולעוזרו תיאום ישיבות פנים וחוץ ארגוניות מרובות משתתפים מעקב אחר ביצוע משימות מול מנהלים בהתאם להנחיות ההנהלה ריכוז והכנת חומרים מקצועיים לדיונים, ישיבות ופורומים הפקת דוחות, סיכומים ומצגות סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף בלשכה תקשורת יומיומית עם בעלי תפקידים בכירים בארגון ומחוצה לו
דרישות:
דרישות: ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד מזכירות לשכה בכירה / ניהול משרד בכיר תואר ראשון – חובה היכרות עם תחום פיננסי/טכנולוגי – יתרון משמעותי שליטה מלאה ביומן Outlook וביישומי Office (במיוחד Excel ו-PowerPoint) יכולת ניסוח גבוהה בעברית, כולל דוחות ומצגות כישורי ארגון, סדר, ותעדוף משימות מרובות דיסקרטיות, אחריות ויחסי אנוש מעולים זמינות מעבר לשעות העבודה הרגילות לפי צורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02432
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת אלקטרוניקה בינלאומית המובילה בתחומה דרוש/ה מתאם /ת רכש ביצוע מעקב הזמנות רכש, קידום/דחיית החו"ג בהתאם לתחזיות החברה, פתרון בעיות חוסרים של חו"ג, עבודה מול ספקי החברה לצורך תיאום ווידוא אספקות, עדכון מערכת הפריוריטי בהתאם.
דרישות:
נכונות למשרה מלאה. תואר ראשון - יתרון משמעותי. ניסיון בתפקיד דומה בחברה גדולה - יתרון משמעותי. ניסיון בעבודה עם מערכת ERP חובה- פריוריטי- יתרון משמעותי הכרות טובה עם תוכנות office. רמה גבוהה של קריאה וכתיבה בעברית. רמה טובה של קריאה וכתיבה באנגלית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19308
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית באזור אשדוד מחפשים מתאמ/ת שירות לקוח: - קבלת פניות טכניות והעברתן לגורמים הרלוונטיים
- תיאום פגישות, ניהול יומנים והפקת דוחות
- מעקב אחרי קריאות שירות ותיעוד במערכת
- תיאום בין לקוחות לטכנאים
דרישות:
- שליטה ביישומי Office
- הבנה טכנית בסיסית והתנהלות מול מערכות ממוחשבות
- ניסיון אדמיניסטרטיבי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15736
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מחסנאי/ת ממוחשב. תיאור תפקיד: עבודה מיחשובית בסביבת מחסן. קבלת משלוחים ממערכת ה-SAP וקידומם לעובדי המחסן. קידום הוראות העברה וניפוק משלוחים. מתן מענה שוטף לעובדי המחסן. עבודה מול ממשקים ומתן שרות למחלקות אחרות.
דרישות:
· אוריינטציה מחשובית טובה – עבודה עם יישומי OFFICE · יכולת עבודה בתנאי לחץ. · שירותיות ויחסי אנוש. תנאי עבודה: עבודה במשמרות במתכונת שבוע-שבוע: משמרת בוקר 06:00-14:30 משמרת ערב 14:30-23:00 משמרת לילה 23:00-06:00 5 ימי עבודה בשבוע, נכונות לשישי בבוקר ומוצ"ש במידת הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
191690
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. תיאום וניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה, לפי הנחיית הממונה. 2. ביצוע פעילויות הכנה לדיונים ופגישות בהן משתתף הממונה, איסוף, ריכוז והכנת חומרים לדיונים. 3. רישום פרוטוקול ישיבות והפצתו, על פי הנחיית הממונה. 4. ניהול ותיוק מסמכי הלשכה באופן המבטיח זמינותם. 5. ריכוז וביצוע מעקב אחר החלטות, הנחיות והתייחסויות, קבלה והעברה של מסמכים מגורמים פנים עירוניים ומגופים מחוץ לעירייה. 6. מתן מענה שירותי לפניות המגיעות ללשכה בכל ערוצי ההתקשרות, קליטת פניות, ניתוב ומענה בהתאם להנחיית הממונה. 7. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה. 8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. 2. ניסיון מקצועי בניהול משרד / לשכה - יתרון 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 4. מיומנויות תקשורת. 5. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
63ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת עוזר/ת מסחרי/ת לשוק המאורגן! • הפקת דו"חות מכירות וניתוח התוצאות. • הכנת חוברות מבצעים וטעינת מבצעים לסאפ. • טיפול בחיובי קמעונאיים וזיכויים בסאפ. • ניתוח אפקטיביות של פעילויות קד"מ. • סיוע בתכנון תחזיות המכירה. • ביצוע בקרות על מחירוני/מגווני הקמעונאיים. • טיפול בפתיחות פריטים מול הקמעונאיים. • סיוע בהכנת מצגות PP, ניהול וניתוח דאטה באקסל. • מתן מענה שוטף לצוות מנהלי המכירות/KAM כback office.
דרישות:
• תואר ראשון בשיווק/ מנהל עסקים - יתרון. • יכולת אנליטית גבוהה , מולטי טסקינג - זיקה לניתוח נתונים. • יכולת ביצוע משימות תחת לחץ וניהול ממשקים רבים, יחסי אנוש מעולים. • יכולת למידה גבוהה. • שליטה באקסל וסאפ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציגת שירות ומכירה לסוכנות רכב – מודיעין סוכנות רכב מובילה במודיעין מגייסת נציגת שירות ומכירה לצוות השירות שלנו! תיאור התפקיד: קבלת קהל ומתן שירות פרונטלי ללקוחות עדכון סטטוס רכבים ומתן מענה שוטף ללקוחות במהלך התהליך תיאום מסירות רכבים מול לקוחות עבודה שוטפת מול ממשקי הארגון וגורמי שירות פנימיים סביבת עבודה ממוחשבת היקף משרה: ימים א’-ה’ בין השעות 09:00–17:00 ימי שישי בין השעות 09:00–13:00 העבודה בסוכנות מודיעין
דרישות:
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים אוריינטציה מכירתית – יתרון שליטה ביישומי מחשב אחריות, סדר ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
998608
|