דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 207 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הזדמנות נדירה: שירות VIP ללקוחות מפתח בחברה מובילה

הזדמנות נדירה: שירות VIP ללקוחות מפתח בחברה מובילה

אורטל משאבי אנוש - אשדוד

02/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה דרוש/ה רפרנט/ית לקוחות אסטרטגיים.
התפקיד כולל: ליווי אישי ללקוחות הגדולים של החברה, מתן שירות VIP במגוון ערוצים (טלפון, מייל, וואטסאפ), הכנת דוחות מעקב, עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים לקידום עסקאות ומתן פתרונות.

תנאי המשרה:
משרה מלאה א'-ה' במשמרות בוקר וערב
יום שישי אחת לחודש – מהבית
שכר בסיס גבוה + עמלות ובונוסים
הסדר חניה
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
דרישות:
יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב, גישה יוזמת, יחסי אנוש מעולים ויכולת לבנות קשר אישי עם לקוחות אסטרטגיים.
אם שירות אישי, מקצועיות ושכר גבוה מדברים אליך – מקומך איתנו.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 2000876 ERN
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות.

לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות.

חברה דיסקרטית

02/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות.
התפקיד כולל אחריות על ניהול תהליכי הזמנות המכירה בחברה, תוך תיאום בין גורמים שונים בתהליך המכירה, טיפול בהזמנות, הפקת מסמכים רלוונטיים ותמיכה תפעולית למערך המכירות.
העבודה במשרה מלאה ימי א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
דרישות:
*ניסיון והיכרות עם פריורטי
*ניסיון בתפקיד רכזת הזמנות בחברה תעשיתית-יצרנית
*ניסיון בתחום האיוורור- יתרון משמעותי!
*יכולות ארגון וניהול תהליכים
*תקשורת בין אישית ויכולת עבודה מול לקוחות וספקים
*אחריות ויסודיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 597626
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לרשת מלונות פתאל דרוש.ה דייל.ת קבלה באזור המרכז וירושלים

לרשת מלונות פתאל דרוש.ה דייל.ת קבלה באזור המרכז וירושלים

רשת מלונות פתאל

02/12/2025

תיאור תפקיד:
רשת מלונות פתאל מגייסת פקידי/ות קבלה איכותיים/ות,
לתפקיד פרונטלי עם אופק קידום אמיתי - הכולל:

מתן שירות לאורחי המלון בעמדת הקבלה.
ביצוע צ’ק אין וצ’ק אאוט, תוך מענה אדיב ומקצועי לפניות ובקשות,
ומתן תחושת בית לאורחים – עם חיוך, מקצועיות ואכפתיות
משרה מלאה במשמרות, כולל סופי שבוע וחגים – עבודה בסביבה מלונאית הפועלת 24/7.

תנאי עבודה והטבות:
  • שכר מתגמל ותנאים מצוינים
  • הכשרה מלאה על חשבון החברה
  • ארוחות במלון.
  • אופציות קידום והתפתחות מקצועית
  • כניסה לרשת המלונות כהטבת עובד/ת
  • סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומעריכה.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה, הופעה ייצוגית
ניסיון קודם בתחום שירות/קבלה – יתרון
שליטה בסיסית במחשב
אנגלית – יתרון משמעותי
זמינות לעבודה במשמרות כולל לילות, סופי שבוע וחגים
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 2015
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

יועצ.ת השמה לחברת השמה ברמת גן- משרה התחלתית

יועצ.ת השמה לחברת השמה ברמת גן- משרה התחלתית

חברה דיסקרטית

02/12/2025

תיאור תפקיד:
שיחות טלפוניות עם לקוחות החברה
תפעול מערכת ניהול מידע ייעודית
יצירת חיבורים והתאמות
דרישות:
לא נדרש ניסיון קודם 
חריצות, מוטיבציה, רהיטות שיחה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-8145316
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת תיקי לקוחות למרכז רפואי

רכז/ת תיקי לקוחות למרכז רפואי

גולדמן מיון והשמה

02/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת תיקי לקוחות לתפקיד מגוון ומשמעותי הכולל ריכוז אדמיניסטרטיבי ותפעולי של תיקי מטופלים לאורך התהליך הרפואי.
תיאור התפקיד:
- אחריות כוללת על תיקי לקוחות – משלב הפנייה ועד לסיום התהליך
- מתן מענה אדיב ומקצועי למטופלים ולבני משפחותיהם
- תיאום תורים ומעקב אחר שלבי הטיפול
- עבודה מול צוותים רפואיים, אדמיניסטרטיביים וגופים חיצוניים
- ניהול נתונים ובקרה על עמידה בלוחות זמנים
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית / שירותית / ריכוזית – חובה
- שליטה ביישומי Office ויכולת עבודה עם מערכות מידע
- יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
- אחריות, סדר וארגון
** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד **
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: t-admin
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת אנרגיה מובילה מגייסת פקיד/ת מחסן באבן יהודה

חברת אנרגיה מובילה מגייסת פקיד/ת מחסן באבן יהודה

חברה דיסקרטית

02/12/2025

תיאור תפקיד:
החזרות, הפקת זיכויים, הכנסה למלאי, העברה בין מחסנים
רישום והזנת נתונים למערכת PRIORITY
המשרה הינה מלאה, ימים א-ה 7:30-17:00 (קיימת גמישות)
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
שכר גבוה תלוי ניסיון ותנאים מעולים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון
יכולת הנעה עצמית
יכולת תעדוף משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00083
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת משרד מנוסה לעבודה במרכז שירות גדול ומסודר בתחום הרכבR

מנהלת משרד מנוסה לעבודה במרכז שירות גדול ומסודר בתחום הרכבR

חברה דיסקרטית

02/12/2025

תיאור תפקיד:
מנהלת משרד לטיפול בלקוחות
הקלדת נתונים, ריכוז החומר בהנה"ח
ועבודות משרד שונות
סביבת עבודה מקצועית, יוקרתית, חמה ומשפחתית
אפיקי קידום למתאימים
דרישות:
ניסיון בעבודה משרדית
חרוצה ואחראית
שליטה ביישומי מחשב
נכונות לעבוד בכ"ס משרה מלאה וקבועה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17845
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת הנהלת חשבונות

פקיד/ת הנהלת חשבונות

ריקרוטריקס

02/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש.ה רכז.ת בילינג (דיווחי שעות ושכר) ובק אופיס מנוסה ומסודר.ת,
להצטרפות מיידית לצוות ה-Back Office.
מדובר בתפקיד ליבה אדמיניסטרטיבי-תפעולי מאתגר ומגוון,
המשלב אחריות על תהליכי חיוב וניהול תהליכי בק אופיס מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.

תיאור התפקיד ועיקרי אחריות:
ניהול תהליכי בילינג וחיוב: הפקת חשבוניות, טיפול בקליטת חשבוניות ספקים, וביצוע התאמות נדרשות.
בקרת נוכחות ודוחות: אחריות על אישור שעות נוכחות ועדכון דוחות נוכחות באמצעות מערכת "עובדים נט" (או מערכת דומה).
בק אופיס ותפעול אדמיניסטרטיבי: טיפול שוטף בכלל נושאי האדמיניסטרציה והבק אופיס המחלקתיים/ארגוניים.
ממשקים מרובים: עבודה יומיומית מול ממשקים פנים-ארגוניים (כספים, תפעול) וגורמי חוץ (ספקים, לקוחות).
מעקב ובקרה: מעקב אחר דוחות, משימות ולוחות זמנים, והבטחת סדר וארגון מקסימליים.
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס/הנה"ח - חובה !
שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL
ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון

זמינות למשרה מלאה בחולון 
שכר: 10,000
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 551385
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית לעבודה מול לקוחות

רפרנט/ית לעבודה מול לקוחות

מגייסת

02/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ומובילה בתחומה דרוש/ה רפרנט/ית לעבודה מול לקוחות
טיפול שוטף בפניות לקוחות החברה
עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה וחברות בנייה
מתן מענה טלפוני ומענה מקצועי בזמן אמת
עבודה אדמיניסטרטיבית מול מערכות ממוחשבות
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות בחברות בנייה – יתרון משמעותי
ידע וניסיון בפריוריטי – יתרון
מוסר עבודה גבוה, אחריות ויכולת עבודה עצמאית
עבודה בסביבה ממוחשבת, יכולת למידה מהירה
שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש מעולים
פרטי המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה: 08:30–17:00
ימים: א’-ה’ (ללא ימי שישי)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3318
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת חברה ומנהל/ת אגף רגולציה וקשרי ממשל

מזכיר/ת חברה ומנהל/ת אגף רגולציה וקשרי ממשל

נישה

02/12/2025

תיאור תפקיד:
הודעה אודות הליך איתור מזכיר/ת חברה
ומנהל/ת אגף רגולציה וקשרי ממשל
1. חברת חוצה ישראל בע"מ ("החברה"), חברה ממשלתית המופקדת מטעם הממשלה על תכנון וביצוע פרויקטים של תשתיות תחבורה מורכבים בפריסה ארצית, פועלת לאיתור ובחירה של המועמד המתאים ביותר לתפקיד מזכיר/ת חברה ומנהל/ת אגף רגולציה וקשרי ממשל.

2. תיאור התפקיד ותחומי אחריות:
· אחריות על תיאום וניהול הממשקים בין יו"ר הדירקטוריון לחברי הדירקטוריון, מנכ"ל החברה והנהלת החברה, מערך ביקורת הפנים ובין ועדות הדירקטוריון וכן מול רשות החברות הממשלתיות ומשרדי הממשלה הרלוונטיים;
· אחריות על ריכוז עבודת המטה סביב עבודת יו"ר הדירקטוריון, הדירקטוריון וועדותיו, ובכלל זה, גיבוש סדר היום לישיבות והחומר המקצועי הנלווה, ניהול הפרוטוקולים ומעקב אחר רישום ההחלטות וביצוען, בניית תכנית עבודה שנתית לעבודת הדירקטוריון וועדותיו, תיעוד ושמירת חומרים, איתור, זיהוי ומיפוי קשיים הכרוכים בקידום התהליכים, הצפתם ומתן סיוע בפתרונם ככל הנדרש;
· אחריות לטיפול בהיבטים נוספים של עבודת הדירקטוריון והדירקטורים, לרבות יישום והטמעת הוראות כל דין הנוגעות לעבודת הדירקטוריון ופעילותו, טיפול אדמיניסטרטיבי בנושא מינויים, קליטת דירקטורים והכשרתם, מתן מענה לבקשות וצרכים מקצועיים, הכנת דו"חות הדירקטוריון וועדותיו לגופים חיצוניים וביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות;
· אחריות למכלול היבטי הממשל התאגידי בחברה, לרבות הנחיות וחוזרי רשות החברות הממשלתיות, פניות מהכנסת וועדותיה, לשכות שרים, משרד מבקר המדינה וכד' ומעקב אחר מתן המענה הנדרש ואחר ביצוע ההנחיות וכן אחריות להיבטים רגולטוריים נוספים בהתאם להנחיות;
· אחריות לריכוז תחום הנהלים בחברה, ובכלל זה, בגיבוש נהלים חדשים, בתיעוד ומעקב מול הגורמים הרלוונטיים, בהטמעת הנהלים בחברה וכד'.
· כפיפות למנכ"ל החברה.

3. עיקרי הליך האיתור:
· מונתה ועדת איתור בראשות מנכ"ל החברה.
· פורסמה הודעה על הליך האיתור במספר עיתונים יומיים בעלי תפוצה ארצית ובאתרי אינטרנט רלבנטיים.
· שלבי הליך האיתור:
o בשלב הראשון – ועדת האיתור תבחן את ההצעות שהוגשו ותקבע מי מהמועמדים עמד בתנאי הסף ומי לאו.
o בשלב השני - ועדת האיתור תנקד את המועמדים שעמדו בתנאי הסף בהתאם למסמכי ההליך ולקריטריונים שנקבעו מראש לשלב זה. הניקוד בשלב זה יהווה 60% מהציון הסופי.
o בשלב השלישי – חמשת (5) (או מספר גבוה יותר לפי שיקול דעת הוועדה מנימוקים מיוחדים) המועמדים שיקבלו את הניקוד הגבוה ביותר בשלב השני, יזומנו לריאיון בפני ועדת האיתור. הניקוד בשלב זה יהווה 40% מהציון הסופי. הוועדה תהא רשאית לזמן את המועמדים שימצאו מתאימים לראיון נוסף.

· ועדת האיתור רשאית לשלוח את המועמדים הסופיים למבחני התאמה בחברות השמה. כן רשאית ועדת האיתור לפנות לממליצים (מתוך רשימת הממליצים שפירט המועמד בטופס השאלון) על פי שיקול דעתה. אם תחליט וועדת האיתור לפנות לאנשי קשר או לממליצים שלא פורטו ברשימת הממליצים, תינתן למועמד, אם ביקש לשמור על דיסקרטיות, הודעה על כוונה כזו מראש. אם המועמד יבקש להימנע מפניה לממליצים מסוימים מטעמי דיסקרטיות הוא יתבקש להציע שמות ממליצים אחרים.
תוצאות מבחני התאמה והמלצות ישמשו כלי עזר בידי חברי הועדה לניקוד בשלב הריאיון.
· ועדת האיתור רשאית לפסול, על פי שיקול דעתה ובהתאם לנוהלי החברה, מועמדותו של מועמד במקרה של חשש לניגודי עניינים או למשוא פנים ברמה שאינה מאפשרת מילוי התפקיד, או במקרה של הרשעה בעבירה פלילית או משמעתית או עבירה הקשורה בטוהר המידות או בעבירה שיש עימה קלון, וזאת לאחר שניתנה למועמד אפשרות להישמע בפניה.

· המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

· במסגרת העדפה מתקנת - יינתן ביטוי הולם, בנסיבות העניין, לייצוגם של שני המינים, תוך מתן דגש מיוחד ליצירת יתר איזון בייצוגן של נשים ובלבד שאם לצורך ביצוע הוראה זו נדרשת העדפת אישה, תינתן עדיפות כאמור אם המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים.

· המינוי ותנאי ההעסקה כפופים לאישור דירקטוריון החברה ולפי נוהל מינויים.

· קצובת כהונה לפקידים בכירים תחול על העובד בהתאם למדיניות רשות החברות הממשלתיות והחלטת דירקטוריון החברה בדבר אימוץ מדיניות זו.
דרישות:
1. תנאי סף מצטברים:
· אזרח/ית ישראלי/ת;
· בעל תואר אקדמי ממוסד אקדמי מוכר* באחד או יותר מהתחומים הבאים: מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, מדעי הרוח, מדעי החברה, משפטים, מדיניות ציבורית, ביקורת פנימית.


· בעל/ת ניסיון כדלקמן (בתקופה מצטברת או חופפת) -

o ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות במצטבר, במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת המועמדות, באחד מהתפקידים הבאים או בשילוב ביניהם:

1. מזכיר/ת חברה** או בתפקיד שעיקר עיסוקו במזכירות חברה בתאגיד בעל היקף פעילות שנתי של 300 מיליון ש"ח לפחות והמונה 100 עובדים לפחות.
2. יועצ/ת משפטי/ת בתאגיד בעל היקף פעילות שנתי של 300 מיליון ש"ח לפחות המונה 100 עובדים לפחות ו/או,
עו"ד במשרד עורכי דין, שהעניק שירותים משפטיים לתאגיד כאמור, אשר עיקר עיסוקו בתחום המשפט המנהלי-ציבורי ו/או בתחום דיני התאגידים.

o ניסיון של 3 שנים לפחות במהלך 6 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת המועמדות, בעבודה מול מוסדות ממשלה ו/או מוסדות ציבוריים ו/או רשויות מקומיות בתחומי הרגולציה והציות.
* תואר אקדמי - תואר המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או בעל אישור שקילות מהגף להערכת תארים במשרד החינוך
** מזכיר/ת חברה - מזכיר/ת חברה/מזכיר/ה של תאגיד אחר*** שהינו עובד פנימי של תאגיד או מי שהעניק באופן אישי שירותי מזכירות חברה לתאגיד במיקור חוץ (כגון: עו"ד במשרד עו"ד או רו"ח ממשרד רואי-חשבון).
*** תאגיד אחר" – אגודה שיתופית, עמותה, רשות מקומית, מוסד מוכר להשכלה גבוהה, תאגידים אחרים על-פי דין;
2. קריטריונים לדירוג המועמדים:
· הכשרות מקצועיות - ניסיון במזכירות חברה של שנתיים לפחות
· ניסיון מקצועי כמזכיר/ת חברה ו/או יועץ משפטי (לעניין זה יילקח בחשבון משך הניסיון, מגוון התאגידים והרלוונטיות שלהם לפעילות החברה, היקפי הפעילות של התאגידים ומהות הניסיון).
· ניסיון בעבודה מול מוסדות ממשלה ו/או מוסדות ציבוריים ו/או רשויות מקומיות בתחומי הרגולציה והציות מעבר לנדרש בתנאי הסף (לעניין זה יילקח בחשבון משך הניסיון, מגוון הגופים שמולם בוצעה העבודה, היקף ותוכן האחריות).
· ניסיון בעבודה בתחומים הקשורים לחוק החברות, חוק החברות הממשלתיות, חוזרי רשות החברות הממשלתיות ובעל ניסיון בעבודה בגופים ממשלתיים או ציבוריים.
· התרשמות כוללת מהכישורים המקצועיים והיכולות המקצועיות של המועמד.
· התרשמות כוללת מיכולות ניהוליות ומנהיגותיות של המועמד.
· התרשמות אישית מהמועמד .

ועדת האיתור תהיה רשאית לבקש הבהרות או מידע משלים מהמועמדים, ככל שהדבר ייקבע על ידי הוועדה ובמתכונת שתקבע הוועדה.


3. הגשת מועמדות
פרטים מלאים באשר להליך האיתור, תנאי הסף, דרישות התפקיד, האופן והמועד להגשת מסמכי המועמדות, לרבות כל עדכון או הבהרה אם יהיו להליך, מצויים באתר האינטרנט של החברה www.transisrael.co.il תחת לשונית "קריירה".
מועד אחרון להגשת מועמדות: 15/12/2025 בשעה 10:00 מועמדויות שיתקבלו לאחר המועד לא ידונו.
הגשת המועמדות תהא באמצעות הגשת טופס "שאלון למילוי על-ידי המועמד לתפקיד מזכיר/ת חברה ומנהל/ת אגף רגולציה וקשרי ממשל", אשר יימצא באתר האינטרנט של חברת "נישה", חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בתהליך האיתור, בכתובת :
www.nisha.co.il/ps/transisrael-secretary
כשהוא מלא וחתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור, ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל [email protected]
באחריות המועמד לוודא קבלת אישור חוזר במייל כי מסמכי המועמדות נתקבלו.
אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה זו, מועמדות אשר תוגש ללא כל המסמכים המהותיים הנדרשים לא תידון, כמו כן מועמדות אשר תוגש לאחר מועד זה לא תידון.
האחריות על הגשה מלאה מדויקת וכנה של המועמדות לרבות המסמכים הנדרשים הנלווים מוטלת אך ורק על המועמד,
מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות דואר, פקס, דואר אלקטרוני, או באמצעות "סוכן חכם" לא תידון.
4. כללי

4.1. הבהרות, שינויים ועדכונים להליך זה, אם יהיו, לרבות לעניין המועדים, יופיעו באתר האינטרנט של החברה ובאחריות המועמדים לבדוק טרם הגשת המועמדות האם מופיעות הודעות עדכון הנוגעות להליך.

4.2. הליך זה אינו מכרז ואינו כפוף לחוק חובת המכרזים והתקנות על פיו. החברה אינה מתחייבת לבחור מועמד כלשהו בתום ההליך ורשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי לבטל את ההליך בכל שלב.

4.3. מועמדים אשר לא יעמדו בתנאי הסף בשלב הראשון רשאים להגיש ערעור על החלטת הועדה עד שלושה ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה על כך.


בהצלחה !
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 416508
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת לשכה

מזכיר/ת לשכה

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

02/12/2025

תיאור תפקיד:
אדמיניסטרציה שוטפת, מענה טלפוני והתכתבות במייל מול ספקים ולקוחות
ניהול ותיאום חדרי ישיבות כולל הזמנת כיבוד ושתייה
הזמנות רכש ,ציוד משרדי ועבודה מול ספקים חיצוניים
משרה א-ה 10:00/11:00-18:00
דרישות:
בגרות מלאה-חובה
ניסיון של 1-2 שנים בתפקיד דומה- חובה
מיומנויות אופיס ברמה גבוהה מאוד - כולל שליטה מצוינת בOUTLOOK
עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה
ניסיון בעבודה דינמית עם ריבוי משימות
דייקנות ואחריות, ייצוגיות, גישה שירותית ואדיבה,
יחסי אנוש טובים מאוד, יכולת עבודה עצמאית

משרה א-ה 10:00/11:00-18:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2292
אזור: מרכז - מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת רכש בחברה בשפלה

מזכיר/ת רכש בחברה בשפלה

חברה דיסקרטית

02/12/2025

תיאור תפקיד:
חברה בשפלה מחפשת מזכיר/ת רכש למשרה מלאה - עבודה במשרדי החברה בשפלה.

התפקיד כולל: עבודה מול ספקים, קבלנים וצוותי שטח, מענה אדמיניסטרטיבי שוטף בתחום הרכש.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/רכש בענף הבנייה - חובה
שליטה בתוכנת SAP - חובה
יכולת עבודה מול ספקים, קבלנים וצוותי שטח
סדר, דיוק ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-8916196
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות ואדמיניסטרציה למעונות יאנג אליהו 19413

מנהל/ת חשבונות ואדמיניסטרציה למעונות יאנג אליהו 19413

קבוצת אלקטרה בע"מ

02/12/2025

תיאור תפקיד:
רוצים/ות להיות חלק מקבוצה עוצמתית?
אנחנו מחפשים אותך כדי להיות חלק מההצלחה!
קבוצת אלקטרה מגייסת מנהל/ת חשבונות ואדמיניסטרציה למעונות יאנג אליהו בת"א לנכסי אריאל
תיאור התפקיד :

גביית תשלומים, רכש, הפקת חשבוניות , תשלומים לספקים, סגירת התאמות ספקים ולקוחות.
מתן מענה לדיירים, דואר, רישום והחתמת חוזים.

מיקום המשרה – משה דיין 50 תל אביב
משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30
דרישות:
דרישות התפקיד :
תעודת הנה"ח מסוג 2- חובה
נסיון בעבודה על priority- יתרון משמעותי
שליטה במערכות Office וב-Excel בפרט
יכולת עבודה בצוות
אחריות, ראש גדול ונכונות להשקעה והתמדה
מה אנחנו מציעים :
    עובד/ת חברה מהיום הראשון
    ביטוח בריאות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19413
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אדמיניסטרטור/ית במחלקת פרויקטים

אדמיניסטרטור/ית במחלקת פרויקטים

שמרד מקבוצת פורמולה מערכות

02/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פרויקטאלית הממוקמת באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת פרויקטים.
התפקיד כולל:
הכנת תיקי תכנון ותיעוד
תיאומים מול גורמי חוץ
סיוע למנהל הפרויקט בארגון ומעקב אחר ביצועי פרויקט
מעקב תקציבי
סיוע במענה להגשת מכרזים. 
דרישות:
שליטה בכלי Word, Excel - Microsoft Office - חובה
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי
ידע ב SAP – יתרון
ניסיון קודם בחברות הנדסה – יתרון
שירות צבאי – יתרון
מתאים גם למשרת אם
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00139
אזור: מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סטודנט/ית למשרת אחראי/ת אדמיניסטרציה

סטודנט/ית למשרת אחראי/ת אדמיניסטרציה

MKS Instruments

02/12/2025

תיאור תפקיד:
יום בחייך ב-MKS:
כמזכיר/ת אתר בחברת MKS, תהיה/י חלק מקבוצת העובדים במפעל בכרמיאל המונה כ- 100 עובדים, ותעסוק/י בתחומים שונים, כגון: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, רכש וספקים, רווחה, עבודה מול משאבי אנוש, מנהלי ועובדי החברה.
חברת MKS הינה חברת אלקטרוניקה גלובלית, המספקת שירותים הכוללים פתרונות הגנה והרכבה למעגלים עבור מוליכים למחצה ומערכות אלקטרוניות, ומבטיחה עמידה בתקנים בינלאומיים ובקרת איכות ברמה גבוהה. בתפקיד זה תדווח/י למנהל הייצור.

במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על:
ניהול לוגיסטי שוטף של המפעל
הזמנת ציוד משרדי ומזון, פתיחת דרישות רכש, תיאום וזימון פגישות
ארגון אירועים בחברה, מפגשי הנהלה, כנסים וחגים
קשר עם ספקים ומשא ומתן לקבלת הצעות מחיר
תפעול שוטף של מערכות ניהול עובדים
עבודה מול ממשקים שונים
אירוח אורחים מהארץ ומחו"ל (מלון, מסעדות, כיבוד וכו')

עבודה במשרה חלקית, כ-20 שעות שבועיות, עם גמישות בימי העבודה
דרישות:
    סטודנט/ית לתואר ראשון/שני או תואר רלוונטי - חובה
    ניסיון באדמיניסטרציה - יתרון
    שליטה ביישומי Office: Word, Power Point, Excel ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
    יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות
    יכולת לימוד עצמית ומוטיבציה גבוהה
    יחסי אנוש מעולים
    יכולת ביטוי טובה מאוד בעברית ובאנגלית
היקף משרה: משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00014
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!