תיאור תפקיד:
למרפאת שיניים גדולה בראשון לציון דרוש/ה מזכירה במשרה חלקית במשמרות. משמרת בוקר 08:00-14:00 משמרת ערב 14:00-20:00 ימי שישי לסירוגין. 3 משמרות ערב חובה. מענה למטופלים קביעת תורים, הכנת תיקים רפואיים ועוד. העבודה בסביבת עבודה מאוד נעימה ופעילה.
דרישות:
תודעת שירות גבוה זמינות לשלושה ערבים בשבוע שליטה מלאה על מערכות מחשוב
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00069
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין נעים ומקצועי – אנו מחפשים מנהל/ת משרד אחראי/ת, שירותי/ת ובעל/ת גישה חיובית לעבודה בסביבה צעירה וערכית עם אוירה טובה. תיאור התפקיד: - ניהול שוטף של המשרד ותמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות
- ניהול יומנים, תיאום פגישות ושיחות
- קבלת קהל ומתן מענה טלפוני
- אחריות על הזמנת ציוד, ספקים ותחזוקה בסיסית
- ריכוז מסמכים, תיוק ובקרה אדמיניסטרטיבית
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה
- הבנה טכנולוגית טובה ושליטה מלאה ביישומי מחשב
- יכולת ארגון גבוהה, סדר ודיוק
- שירותיות, אחריות ויחסי אנוש מעולים
- אין צורך בניסיון משפטי
- יכולת למשרה מלאה מ9:00 עד 17:00 - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-LAW
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
א. ל שירותי תעבורה בע"מ מרכז השירות המוביל לרכב כבד מגייסת פקידת קבלה / Back Office בכפר קאסם (בצמוד לאורנית) ומזמינה אתכם /ן להצטרף למרכז גדול ויציב ולהנות מתנאים מעולים! התפקיד כולל -מתן מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות מרכז השירות קבלת הלקוחות עם הגעתם וניתוב הלקוחות ליועצי השירות ולעמדות ההמתנה גביית כספים ושחרור הלקוחות טיפול באדמיניסטרציית הלקוח ביצוע פעילות טלפונית יזומה ללקוחות
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ושירות לקוחות
א'-ה' 8:00-17:00 ו' לסירוגין 07:30-13:00 - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00038
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה בשפלה מחפשת מזכיר/ת רכש למשרה מלאה - עבודה במשרדי החברה בשפלה. התפקיד כולל: עבודה מול ספקים, קבלנים וצוותי שטח, מענה אדמיניסטרטיבי שוטף בתחום הרכש.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/רכש בענף הבנייה - חובה שליטה בתוכנת SAP - חובה יכולת עבודה מול ספקים, קבלנים וצוותי שטח סדר, דיוק ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8916196
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה בגוש עציון דרוש/ה מנהל /ת משרד ותומכ/ת HR התפקיד כולל טיפול בהזמנות רכש לצורכי המשרד/מפעל תיאומי פגישות וניהול יומן מנכ"ל גיוס וקליטת עובדים: סיוע בפרסום משרות, תיאום ראיונות, טיפול בטפסים הנדרשים לקליטת עובדים חדשים רווחה ותפעול עובדים: סיוע בניהול נוכחות עובדים הזדמנות למי שרוצה לצבור ניסיון בתחום המשאבי אנוש בחברה תעשייתית מצליחה!!! *נכונות למשרה מלאה (קיימת גמישות בשעות) בגוש עציון שכר ותנאים מעולים!!!
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי/ ניהול משרד-יתרון אנגלית טובה שליטה בOFFICE ו EXCEL בעל/ת יכולת עבודה בסביבה דינאמית. "ראש גדול", יחסי אנוש טובים, שירותיות ותקתקנות *המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19484
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
בגדרה, לחברת שיווק והפצה גדולה ומובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת הזמנות- הפקדת תעודות משלוח/חשבוניות על פי ליקוט הזמנות.
- הפקדת זיכויים.
- הפקת דוחות מערכת.
- טיפול בקריאות שירות.
- תמיכה מלאה בסוכני מכירות/לקוחות/נהגים במהלך יום העבודה.
- עבודה מגוונת ומאתגרת בסביבה דינמית.
- שעות עבודה : 08:00 - 17:00.
- הסעות מאשדוד / יבנה.
- ארוחות צהריים.
דרישות:
- ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת במערכת SBO , WMS.
- התחלה מיידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00046
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ת בק אופיס ותפעול אופציה למשרה מלאה או חלקית
במסגרת התפקיד: עבודת בק אופיס ותפעול, טיפול בניירת, טיפול בהזמנות נכנסות והכנה להפצה, שירות לקוחות פנים ארגוני ועוד. תנאים ימים א-ה בין השעות 08:00-16:00 + שישי לסירוגין. קיימת גמישות לסטודנטים/יות (2-4 פעמים בשבוע) + שישי נא לציין ציפיות שכר תנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד מעולמות האדמיניסטרציה/בק אופיס/שירות/תפעול ידע ביישומי Office אנגלית ברמה טובה (קריאה). תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בסביבה דינאמית ומרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מהות התפקיד ניהול כולל של צוות מתאמות המכירות ואחריות על תהליכי הליווי והבקרה של הזמנות לקוחות – החל מקבלת ההזמנה, דרך התיאום בין המחלקות ועד לאספקה ללקוח – תוך הקפדה על דיוק, עמידה בזמנים ושירות מקצועי. התפקיד מהווה חוליה מרכזית בין המכירות לבין הייצור ומחייב ראייה מערכתית, יכולת ניהולית גבוהה ועבודה בתנאי לחץ . תחומי אחריות עיקריים ניהול שוטף של צוות מתאמות מכירות (הכוונה, חלוקת עומסים, מדידה ובקרה). אחריות מלאה על תהליך טיפול בהזמנות לקוחות – החל מקבלת הזמנה ועד לאספקה. תיאום בין מכירות, תכנון, רכש וייצור – להבטחת עמידה בלוחות זמנים. בקרה על דיוק נתונים במערכת ה-ERP ניהול מקטים / מוצרים , מחירים, כמויות, מועדי אספקה טיפול בחריגות: עיכובים, שינויים, תלונות לקוח, תקלות איכות וכו’. בקרה על מדדי שירות - On Time Delivery, זמני תגובה, שביעות רצון לקוחות אחריות על ממשקי עבודה עם לקוחות אסטרטגיים ועמידה בהסכמי שירות (SLA) שיפור תהליכים פנים-ארגוניים ותיאום עם מחלקות תפעול – ייצור , איכות , לוגיסטיקה ניהול דוחות בקרה ודיווח שוטף לסמנכל"ית מכירות (דוחות מכירות, ניהול מלאי תוצ"ג , דוחות של הזמנות פתוחות, תפוקות צוות וכו’).
דרישות:
ניסיון של לפחות 3–5 שנים בניהול צוות תיאום מכירות בחברה יצרנית הבנה בתהליכי ייצור, תכנון, רכש ולוגיסטיקה. יכולת גבוהה בניהול ממשקים ועמידה בעומסים. עבודה עם מערכות ERP , שליטה מלאה , Excel Power Point/ Power BI -/ Outlook. תודעת שירות גבוהה, סדר ודיוק, ויכולת הובלה של צוות. אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1489
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד בארגון מוביל בתחומו בלוד! התפקיד כולל: עבודה שוטפת מול מנכ"ל, מתן מענה שוטף לעובדי המשרד, התנהלות מול ספקים (הצעות מחיר, הזמנות רכש, חשבוניות ומשלוחים). אחריות כוללת על תחזוקה, תמיכה במחלקת מש"א - אחריות על קליטת עובדים חדשים וסיומי העסקה, תמיכה בתפעול אירועים במשרד (הרמות כוסית, ישיבות ואירוח) ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות. תנאים: משרה מלאה, ימים א'- ה' 08:00 - 17:00, ללא ימי שישי (אפשרות לימים קצרים וארוכים) נא לציין צ.ש
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי תפעול/אדמיניסטרציה - חובה!! ניסיון מחללי עבודה/ניהול אירועים- יתרון יכולת עבודה תחת לחץ ותקתוק משימות הכרות עם יישומי Office יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54107
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים עוזרת אישית ומזכירה אמינה, מסודרת ונעימה – עם לב גדול, ראש גדול ויכולות ביצוע גבוהות – שתהיה יד ימיני בניהול היום-יום של המשרד. מה בתפקיד? ניהול ותפעול שוטף של צרכי המנכ"לית והמשרד ביצוע שיחות עם לקוחות ומועמדים אחריות על מגוון משימות משתנות בהתאם לצרכים השוטפים סיוע אדמיניסטרטיבי כללי, כולל מעקב אחר משימות, תיאומים ותקשורת שוטפת
דרישות:
תקשורת בין-אישית מצוינת, שירותיות ואדיבות יכולת הבעה טובה בעל פה ובכתב סדר, אחריות, הקשבה, יוזמה ונכונות ללמוד שליטה טובה ביישומי מחשב גישה חיובית לא נדרש ניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-6558721
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
השמה גרופ מגייסת לחברה בתחום הנדל"ן המניב באזור המרכז רכז.ת חוזים וחשבונות. התפקיד כולל: אחריות על הנכסים המניבים. ניהול חוזים, קשר שוטף ומתן מענה לשוכרים. בקרת חיובים, בקרה תקציבית, הפקת דוחות. ניהול מערך הגבייה. אחריות על דיווחים שוטפים והכנסות.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות- יהווה יתרון. ניסיון בתחום הנכסים המניבים- יהווה יתרון. ניסיון בניהול חוזים ושכירויות. ניסיון בגבייה. אקסל ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1248
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אחריות על מבקרי החברה, כולל מערכות תגים ויומני ביקור. עבודה מול ספקים של ציוד משרדי וספקי תחזוקה שוטפת למשרד - אינסטלציה, חשמל, מיזוג ועוד. אחריות על סידורי אבטחה ומבנה, כולל התנהלות מול חברת ההשכרה ורשויות מקומיות.
דרישות:
3-5 שנות ניסיון בניהול משרד ותפעול סביבה טכנית ניסיון בניהול קשרים עם ספקים תקשורת בין אישית מצויינת אנגלית ברמה גבוהה ללא היברידיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01285
אזור:
צפון - גליל, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברת אלקטרוניקה בראשל"צ דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואדמינסטרציה בסגרת התפקיד: ישיבה בקבלה, מעקב אחרי תשלומים, עבודה עם פריורטי ואקסל, קליטת סחורה במחשב,הפקת חשבוניות, הכנת הצעות מחיר ועוד. תנאים: העבודה בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00. נא לציין צפיות שכר.
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטריבי - חובה. שליטה מלאה בפריורטי - חובה. אקסל ברמה טובה - חובה. אנגלית ברמה טובה - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח מקצועית ו דרושה עוזרת אישית למנכ"ל, בעלת יכולת ארגון גבוהה, שירותיות מצוינת ויכולת עבודה עצמאית בסביבה דינמית. התפקיד כולל: -טיפול וניהול שוטף של ניירת ומסמכים. -עבודה יומיומית ב-Excel -סיוע מלא למנכ"ל בכל משימות הניהול והאדמיניסטרציה. -עבודות בק-אופיס שוטפות ותמיכה בצוות המשרד. דרישות התפקיד: שליטה גבוהה ב-Excel ידע קודם בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי. סדר, ארגון, אחריות וראש גדול. יכולת עבודה מול מספר משימות בו־זמנית. הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד משמעותי, מגוון ומאתגר בסביבת עבודה יציבה ואיכותית.
דרישות:
• דובר/ת ערבית ברמת שפת אם – חובה • שליטה טובה ב-Excel וכלי Office – חובה • ניידות חובה • כישורי תקשורת בינאישית מעולים • תודעת שירות גבוהה ומוטיבציה להצלחה המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
645956
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
תיאור כללי: לחברה איכותית וחדשנית בתחום האסתטיקה הרפואית דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ״ל, עם יכולת הנעת תהליכים, סגירת קצוות וראש גדול. תחומי אחריות: · ניהול יומנים ותיאום פגישות בארץ ובחו״ל · תיאום ותפעול קשרים מול ספקים ויצרנים בחו״ל · עבודה אדמיניסטרטיבית מול יח״צ ומשרדי פרסום (קביעת מועדי פעילויות שיווק ופרסום ותיאומים) · עבודה על תקציבי שיווק ומעקב אחר תהליכים · טיפול במשימות מקצועיות ואישיות של המנכ״ל · סיוע בפרויקטים שיווקיים ותמיכה במחלקת השיווק · טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות וניהול משרד · קבלת אורחים וניהול קשרי פנים וחוץ ייצוגיים
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישית למנכ״ל – חובה · אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה · ניסיון בתיאום מול ספקים ויצרנים בחו״ל – יתרון משמעותי · שליטה מלאה ב-Office, יתרון לידע מתקדם ב-Excel ו-PowerPoint · ניסיון והבנה בעולמות השיווק – יתרון · יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע ריבוי משימות בדייקנות · סדר, ארגון, שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים · אופי עקבי, עקשני ויכולת בקרה על תהליכים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|