תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעולי של מחלקת הגיוס קשר עם מועמדים: זימונים, ראיונות טלפוניים וליווי בתהליך עדכון מערכת הגיוס, הפקת דוחות וניתוח נתונים פרסום משרות ויצירת קשר עם קהילות, מכללות ועמותות עבודה מול ספקים וגורמים פנים חוץ ארגוניים משרה מלאה א-ה 7:00-15:00 / 8:00-16:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי חובה (ניסיון בסביבת גיוס יתרון) שליטה מלאה בOffice (Excel, PowerPoint) אוריינטציה טכנולוגית ויכולת למידה מהירה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
207175
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לארגון מוביל בתחומו בת''א! משרה זמנית עם אופציה במסגרת התפקיד: פתיחת קופות למצטרפים חדשים, בדיקה ובקרה של טפסים, עבודה עם מערכות מידע בנקאיות, הקלדת והזנת נתונים מטפסי הצטרפות, הזנת דמי ניהול, טיפול בהעברת כספים בין מסלולים. תנאים: ראשון עד חמישי בין בשעות 8:30-17:00 עם נכונות לשעות נוספות. 45 ש''ח לשעה ברוטו
דרישות:
השכלה אקדמאית- יתרון עבודה תחת לחץ, עמידה ביעדים סדר וארגון שליטה טובה באקסל יכולת תפעול משימות טובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
53058
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פקידת פחחות וצבע מקצועית מתחום הרכב לתפקיד מפתח אצל יבואנית רכב מובילה טיפול בתחום תביעות פחחות וצבע עבודה מול חברות ביטוח, לקוחות 8 שעות עבודה, 5 ימים, משכורת 13,000, תנאים סוציאליים טובים קליטה מידית לחברה
דרישות:
ניסיון כפקידת פחחות וצבע במוסך- חובה חרוצה, אחראית ורצינית ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת נכונות לעבוד בפ"ת משרה מלאה וקבועה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18102
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לגטר סייפטי וגטר גרפיקס דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל/ית – עם ראש גדול, אחריות ויוזמה הזדמנות מדהימה להצטרף לחברה מובילה בתחומה, בתפקיד מגוון, דינמי ומשמעותי בלב העשייה הניהולית והארגונית. תיאור התפקיד : ניהול ותיאום יומן המנכ"ל – תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף משימות וניהול זמן אפקטיבי טיפול כולל בלוגיסטיקת נסיעות לחו"ל – טיסות, מלונות, לו"ז, תיאומים ומעקב אחריות על אירוח אורחי החברה מחו"ל – כולל הכנות לוגיסטיות ואירוח ברמה גבוהה הכנת חומרים לפגישות – מצגות, דוחות, מסמכים נלווים, סיכומי ישיבות ופרוטוקולים סיוע שוטף למנהלים ולעובדי החטיבה בנושאים אדמיניסטרטיביים הובלת פרויקטים פנימיים, פעילויות רווחה, אירועים ויוזמות ארגוניות עבודה מול ממשקים מרובים בתוך ומחוץ לארגון, תוך שמירה על דיסקרטיות ויחסי אנוש מצוינים
דרישות:
: ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Outlook, PowerPoint, Excel) – חובה תואר ראשון – יתרון משמעותי יכולת עבודה עצמאית ויכולת קבלת החלטות יוזמה, סדר וארגון ברמה גבוהה ניסיון בהכנת מצגות-חובה שירותיות, אסרטיביות, דיסקרטיות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2818
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית בפתח תקווה, דרוש/ה בק אופיס ומתאמ/ת מכירות. מתאמ/ת המכירות מהווה גורם מקשר בין הלקוחות, אנשי השטח, מנהלי המכירות וההנהלה. התפקיד כולל: תמיכה מלאה באנשי שטח ובמנהל החטיבה, טיפול בהצעות מחיר והזמנות, ניהול קשרי לקוחות ומענה טלפוני. ייזום שיחות ומכירות המשך, תפעול ועדכון מערכות מידע, הפקת דוחות ומעקב אחר לידים והזמנות. בנוסף, נדרש תיאום מול ממשקים פנימיים וספקים, קביעת פגישות ועמידה ביעדים מוגדרים. ישיבה במשרדי החברה בפתח תקווה, בקרית אריה. משרה מלאה, 9 שעות
דרישות:
2+ שנות ניסיון בתפקיד אדמניסטרטיבי ותמיכת מכירות- חובה שליטה טובה באנגלית (קריאה, כתיבה, דיבור). שליטה מלאה ב Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint). ניסיון בעבודה מול מערכות CRM וBI יתרון. יכולת עבודה עצמאית ובצוות, שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. סדר וארגון, יכולת ירידה לפרטים וניהול מספר משימות במקביל. יוזמה, אחריות ויכולת הנעת תהליכים זמינות למשרה מלאה של 9 שעות בפתח תקווה קרית אריה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75185
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פקידת מוסך בכירה לתפקיד מפתח במרכז שירות גדול בת"א משרה מלאה וקבועה מקום מסודר שכר התחלתי 11,500 ברוטו+ נסיעות +חנייה 5 ימים.
דרישות:
ניסיון במוסך או במרכז שירות יתרון שירותית וייצוגית זריזה ויסודית ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18032
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בראש העין דרוש\ה מנהל\ת משרד תיאור המשרה: ארגון וניהול פגישות, כגון פגישות ישות משפטית, פגישות הנהלה מקומית שבועיות, הכנת מסמכים ובקרה תקציבית. ארגון נסיעות עסקיות: טיסות, לינה וכו הכנת סיכומי פגישות, הפקה וביצוע של אירועי החברה: כנס כל העובדים, ימי חדשנות, אירועים עם לקוחות. סיוע בהכנת דוחות, מצגות ומסמכים רשמיים. ניהול יומן ודוא"ל. קבלת אורחים והכוונתם למחלקה הרלוונטית. מענה טלפוני, טיפול בתכתובות והודעות. איסוף, הזמנה וחלוקת ציוד משרדי וצרכים לעובדי החברה, הזמנת ציוד ביצוע כל המשימות הקשורות לשירותי מתקנים לפי הנחיות היקף המשרה: ראשון–רביעי: 08:30–17:30 חמישי: 08:30–17:00 קליטה ישירה לחברה! שכר 13000-14000 ברוטו תנאים מעולים למתאימים - סיבוס , קרן השתלמות, חניה וכו
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד -חובה! ניסיון בסביבה בינלאומית - יתרון משמעותי יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53960
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מתאם/ת מסמכים משפטיים לחוות דעת לרופא בכיר בהרצליה פיתוח התפקיד כולל מתן שירות לעורכי דין ובתי משפט, מעקב אחר נתונים, בק אופיס ומענה במיילים. שירות און ליין וטיפול בסיכומי תביעות, קביעת תורים, דרישות תשלום ועוד. ***המשרה הינה חלקית 4.5 שעות ביום , עבודה מהבית.*** **שכר ותנאים מעולים.
דרישות:
ניסיון בעבודה מול רופאים או עורכי דין בתפקיד דומה - חובה ! יכולת התנסחות בכתב מעולה וקריאת מסמכים משפטים. אחריות אישית, סדר ארגון ודיוק ברמה גבוהה. אמינות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
jb-283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרכז לוגיסטי מוביל דרושה פקידת מלאי לתפקיד משרדי. תיאור התפקיד: משרה מלאה (א’-ה’) ו' לעיתים שכר: 40–45 ש"ח לשעה (תלוי ניסיון) מ 7.40 עד 17.00 הסעות ראשון לציון ואשדוד ניהול ועדכון מלאים במערכת הממוחשבת טיפול בהחזרות, תעודות משלוח וקליטת סחורה עבודה מול מחלקות המחסן והשילוח הפקת דוחות מלאי שוטפים
דרישות:
ניסיון בעבודה משרדית בתחום לוגיסטיקה / מחסן – יתרון ידע במחשב ובתוכנות Office היתרון למערכת AS-400 אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00339
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית תפעול גמל לצוות עמיתים ומידע.במסגרת התפקיד: * הקמת חשבונות במערכת * טיוב ועדכון נתוני עמיתים * ביצוע בקרות על מסמכים עפ"י חוקיות ופרמטרים מוגדרים ומובנים * עמידה ביעדי איכות, תפוקות וזמני טיפול
דרישות:
* שליטה בתוכנות אופיס - חובה * יכולת ירידה לפרטים - חובה * יסודיות וקפדנות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4438
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית דרוש/ה תומכ/ת מכירות השקעות אלטרנטיביות.במסגרת התפקיד: * מתן תמיכה ישירה בצוות המכירות תוך שיפור היעילות התפעולית וסיוע בהשגת יעדי הצוות * מענה טלפוני ומקוון למשקיעים כשירים ולערוצי הפצה, תוך שמירה על שירות מקצועי ואדיב * סיוע בהכנה וטיפול בטפסים, טיפול בריג'קטים, טיוב נתונים ומעקב שוטף תוך ניהול ותיעוד המידע * הפקת דוחות ניהוליים
דרישות:
* כושר ביטוי בע"פ ובכתב ברמה גבוהה - חובה * אנגלית ברמה טובה - חובה * תואר פיננסי - יתרון משמעותי * שליטה והכרות טובה ביישומי מחשב בדגש על תוכנות אופיס, אקסל וPPT- חובה * נכונות לשעות נוספות במידת הצורך - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4541
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי בתל אביב דרוש/ה קלדנ/ית
דרישות:
ניסיון בקלדנות ועבודות משרד כמו מענה לטלפונים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00285
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מנהל.ת לשכה לארגון מוביל בפ"ת תקן זמני לשנה עם אופציה גבוה מאד להמשך התפקיד כולל: ניהול 2 יומנים מורכבים של מנהלים בכירים ,תיאום ישיבות ופגישות רבות משתתפים, תיאום וארגון נסיעות לחו"ל, תפעול הזמנות רכש, ניהול המידע השוטף, טיפול עצמאי ועריכת מעקב אחר פרויקטים שונים, עבודה עם ספקים פנימיים וחיצונייםתיאום והכנת חומרים להנהלה, הכנת מצגות וחומרים בעברית ובאנגלית. תנאים: משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 - יש גמישות בשעות ימים קצרים וארוכים . שכר 15K +נסיעות + אחזקת רכב +קרן השתלמות קליטה לארגון + תנאים מעולים !! יש תן ביס רווחה , אופציות קידום ועוד.
דרישות:
תואר אקדמי – יתרון ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה בכירה בארגון גדול ומורכב-חובה שליטה מלאה באנגלית שליטה טכנית בתוכנות ה- Office, בדגש על Outlook ו-PowerPoint אוריינטציה לעולמות העיצוב, הכרות עם canva
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
53956
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם! התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת. תנאים: ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי! שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים. כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד:ניהול עמדת הקבלה בכניסה לאולם התצוגה, קבלת לקוחות ומתן שירות ראשוני בסניף, הן פרונטאלי והן טלפוני. לצד זאת, מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוותי המכירה ומענה ללקוחות, על מנת לקדם עסקאות ולמקסם את חווית הלקוח בתהליך המכירה. איך יראה היום שלך:תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות, ובכלל זה תיאום פגישות מכירה ונסיעות מבחן, מתן מענה לשיחות נכנסות והעברת הודעות לנציג רלוונטי. מעקב אחר הלידים הנכנסים לאולם והעברה לטיפול נציגי המכירות. מתן מענה ראשוני בעת כניסת לקוח לאולם, עמידה בקשר עם לקוחות קיימים, טיפול בהעברת הצעות מחיר, חוזים, קבלת הזמנות ותאום מועדי אספקה. עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ (מחלקות: אספקה, שירות, שיווק, הנהלת חשבונות, אתר מסירה וכו’). סיוע בהפקת דוחות גבייה וערבויות, עדכון מבצעים, עדכון היעדים וכד’. ניהול הרכש במתחם המכירה.
דרישות:
ניסיון בעבודה פרונטאלית מול לקוחות - יתרון יכולת מכירתית- יתרון משמעותי רישיון נהיגה – יתרון משרה מלאה ראשון - חמישי 08:30-18:00 שישי 08:30-13:00 מיקום - תל אביב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4228
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|