חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

פיגווין סנטר נכסים Softwave AC נכסים

150 - 121 מתוך 177

דרושים בתחום אדמיניסטרציה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בהרצליה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל!
התפקיד כולל מתן מענה אדמיניסטרטיבי למנכ"ל החברה ולעוד מספר מנהלים בכירים, תאום שיחות ועידה ופגישות זום, הכנת חומרים לישיבות, הזמנת טיסות ומלונות בחו"ל ועוד.
משרה מלאה 8:00-17:00 עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך וזמינות בכל עת.
תנאים מעולים למתאימים/ות - קרן השתלמות, חנייה ועוד!

דרישות:

ניסיון אדמיניסטרטיבי בכיר קודם - חובה!
שליטה מלאה בOFFICE - חובה!
אנלגית ברמה גבוהה - חובה!
זמינות למשרה מלאה - הכרחי!
תקתקנות, סבלנות, הגדלת ראש ויחסי אנוש מעולים




--------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

31884
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בגבעת זאב דרוש/ה רפרנט/ית הזנת תוכן ובק אופיס עם אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) וניידות
במסגרת התפקיד: עבודה על מערכות ממוחשבת, בק אופיס שוטפת, הזנת תוכן והקלדת נתונים
ימים א-ה 9-17, שכר 7K
קליטה לחברה מובילה מהיום הראשון!

דרישות:

בגרות מלאה - חובה!
תואר- יתראון משמעותי
אנגלית ברמה טובה - קריאה וכתיבה- חובה!
ניידות - חובה

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31838
 
 
ארא יועצים

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בדיקת תקינות פעילות החברה בכל הנוגע לשמירה על החוק, הניהול התקין, טוהר המידות, החיסכון והיעילות בהשגת היעדים העסקיים והציבוריים שנקבעו לחברה ע"י הגורמים המוסמכים, בין היתר, ע"פ התקנים המקצועיים המקובלים, וכלל ההוראות, הנהלים והתפקידים הקבועים בחוק הביקורת הפנימית, התשנ"ב-1992, ובחוזרי רשות החברות הממשלתיות.

דרישות:

  • יחיד; תושב ישראל; לא הורשע בעבירה שיש עמה קלון.
  • בעל תואר אקדמי מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה בישראל באחד מהבאים: משפטים, חשבונאות, ביקורת פנימית וציבורית, מנהל ציבורי, כלכלה, מנהל עסקים או הנדסה.
  • בעל ניסיון של 5 שנים לפחות בעריכת ביקורת פנימית (מתוך 10 השנים האחרונות) ומתוכן לפחות שנתיים כמבקר פנים ראשי או סגן מבקר הפנים, לרבות במיקור חוץ, בארגון המעסיק לפחות 50 עובדים ובעל מחזור עסקים שנתי בשנות הניסיון הרלוונטיות (הכנסות או תקציב) שלא יפחת מ-100 מיליון ש"ח.
  • ניסיון של 5 שנים לפחות (מתוך 10 השנים האחרונות) בניהול צוות של לפחות 3 עובדים.

לפרטים מלאים אודות המשרה, הדרישות המלאות, ולהגשת המועמדות, יש להיכנס ל"הגשת מועמדות", למלא את טופס השאלון למועמד ולהעביר קורות חיים מעודכנים בעברית, בצירוף תעודות השכלה (במידה והתואר מחו"ל יש לצרף אישור הוועדה להערכת תארים במשרד החינוך על שקילות לתארי השכלה גבוהה המקובלים באוניברסיטאות בארץ), מסמכים המעידים על הניסיון הנדרש וכל חומר רלוונטי נוסף, על פי ההנחיות הרשומות בטופס השאלון למועמד. מועד אחרון להגשת מועמדות: 6/5/2021
מועמדויות שישלחו שלא לפי ההנחיות או לאחר המועד, לא יתקבלו. המודעה מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות אך מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00084
 
 
ריאון בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למפעל פלסטיק גדול באיזור נהריה דרוש/ה מנתח/ת נתוני ייצור למחלקות היצור .
התפקיד כולל:
-איסוף וניתוח נתוני יצור לשם קבלת החלטות.
-קביעת זמני תקן, בקרה ושיפור שיטות לתהליכים בייצור.
-הדרכה ותמיכה שוטפת לראשי צוותים בתוכנות הייצור השונות.
-ניהול אדמיניסטרטיבי של כלל מחלקות הייצור.

דרישות:

הנדסאי/ת תעו"נ
ניסיון עם פריוריטי- יתרון
ניסיון בתעשייה ובתהליכי ייצור- יתרון
אנגלית ברמה טובה.
אקסל ברמה גבוהה.
מגורים- עכו, נהריה, מעלות והסביבה הקרובה

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00004
 
 
התעשייה האווירית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: התעשייה האווירית

תיאור:

למטה חטיבת תעופה דרוש/ה סטודנט/ית לביטחוןהתפקיד כולל:
תמיכה אדמיניסטרטיבית במשרד קב"ט הנדסה ומהות
עבודות תיוק ,ארגון ומענה טלפוני,זימוני פגישות וקביעת תדרוכים מול הקב"טים
אחריות על יומן דיונים וקבלת קהל
עבודה שוטפת בנושאי ביטחון
ניהול ומעקב אחרי משימות
עבודה אל מול ממשקים שונים בארגון

דרישות:

    סטודנט/ית לתואר ראשון עם יתרת לימודים של שנתיים- חובה
    זמינות ל-4 ימי עבודה בשבוע-חובה
    ידע והכרות עם תוכנות office-חובה
    בעל/ת ראש גדול, יכולת למידה גבוהה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

113497
 
 
ברנדשילד בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

BrandShield העוסקת בפיתוח פתרונות לזיהוי והורדה של איומים דיגיטליים ברשת מחפשת עוזר/ת אישית למנכ"ל

לתפקיד המסייע אישית למנכ"ל ולהנהלה, הכולל אחריות על ניהול פרויקטים מרובים, ביצוע דוחות מעקב, תכנון אירועים, תיאומים ועוד. כמו כן עבודה עם מידע חסוי ביותר, הדורש רמת דיוק גבוהה, עקביות ויסודיות .

מה אנחנו מחפשים: מועמד/ת עם יכולות ארגון יוצאות דופן ואנגלית ברמה גבוהה מאוד, בעל/ת ניסיון בסיסי או ראשוני לאחר סיום לימודים אקדמיים ועם רצון ללמוד ולהתפתח בתפקיד ובחברה שנמצאת בצמיחה. התפקיד מתאים לאלו שרוצים /ות להמשיך להתפתח גם לתפקידים נוספים בארגון ומוכנים ללמוד ולעבוד קשה על מנת להצליח.

תיאור התפקיד:

· ניהול לוח פגישות עמוס, תוך הקפדה על סדרי עדיפויות והקפדה על ניצול מיטבי של זמן ההנהלה.
· קביעת סדרי עדיפויות ומענה להודעות דוא"ל, ניהול משימות בתוכנות ניהול פרויקטים שונים (Google comments, Slack messages ועוד)
· הכנת מצגות וניהול תכתובות
· מעקב ותעדוף שליחויות ומשלוחים דחופים
· עריכת סידורי נסיעות עסקיים ואישיים וניהול מסלולי נסיעה
· השתתפות בפגישות עם המנכ"ל לפי הצורך, לרשום הערות, הכנת רשימת משימות וביצוע מעקב אחר הוצאה לפועל של המשימות
· מעקב אחר הוצאות מנהלים ויצירת דוחות הוצאות
· תכנון ותיאום אירועים ומפגשים בחברה ומחוצה לה, כולל הכנת חומרי פגישות ולוגיסטיקה
· ניהול פרויקטים מיוחדים כולל מחקר וניתוח
· שמירת קשרי עבודה שוטפים עם אנשי קשר בחברה ומחוצה לה
מקום העבודה הרצליה פיתוח

דרישות:

דרישות:
  • בוגר /ת תואר ראשון במדעי החברה או תחום רלוונטי אחר
  • נכונות לזמינות ולעבודה מחוץ לשעות העבודה הרגילות כדי לטפל בבעיות דחופות עם התעוררותן
  • יסודי /ת, אחראי /ת, עם ראייה מרחבית בעל/ת כושר ארגון ויכולת למידה גבוהה. נכונות לאחריות על ביצוע פרויקטים מתחילתם ועד סופם, יכולת ריכוז משימות מרובות פרטים. התאמה מהירה לשינויים והתמודדות עם המשימות הנדרשות כתוצאה מכך.
  • יכולת ניהול זמן ומיומנויות ארגוניות גבוהה
  • יכולת חשיבה לפתרון בעיות, יכולת להסתגל לטכנולוגיות ודרכי עבודה חדשות ויכולה להכשיר אחרים על מערכות ותהליכים. יוזמה וחתירה לפעולה בכל תחומי האחריות של המשרה.
  • אנגלית ברמה גבוהה - כישורי תקשורת מילוליים וכתיבה מעולים, יכולת ניתוח כתיבה וניסוח מסמכים באנגלית ובעברית - חובה
  • ניסיון ביישומי אינטרנט ואופיס - חובה
מקום העבודה הרצליה פיתוח

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00025
 
 
CVSEEK - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד עו"ד ורו"ח ענק עם מס' סניפים ברחבי הארץ 
דרושים /ות עובדים /ות למגוון תפקידים:
מזכירות, תיוק מסמכים, מנהלי משרד, גבייה, שירות ומכירה.
שעות נוחות ללא סופ"ש!
תנאים מעולים למתאימים: ימי כייף, ערבי צוות, מתנות בשווי מאות שקלים בחגים, בונוסים שרק יגרמו לכם לרצות להישאר אצלנו!

דרישות:

ייצוגי /ת.
בעל /ת כושר ביטוי.
אחריות. 

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB101
 
 
smoove - פלטפורמה לשיווק דיגיטלי

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: דקלה שחר

תיאור:

היי,
אנחנו מחפשים רכז/ת תפעול ואדמיניסטרציה למחלקות השיווק והמכירות ב- smoove!
מה זה אומר?
- תמיכה כללית במערך השיווק והמכירות של החברה
- ניהול ותפעול הזמנות שהתקבלו / הצעות מחיר
- ניהול הרשאות והקצאות למשתמשים
- הכנת דוחות שיווק
- ניהול דוחות מכירות
- תפעול הנכסים הדיגיטליים

דרישות:

- אחריות ויכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות
- רמת דיוק גבוהה תוך עמידה בלוחות זמנים
- שליטה מלאה בתוכנות ה- Office
- שליטה והיכרות עם הרשתות החברתיות
- ניתוח דוחות
- אוריינטציה מכירתית
עם מה כדאי להגיע?
- כושר ארגון
- סדר ויסודיות
- עצמאות
- יכולת ראייה מערכתית
- רמת שירות גבוהה
- יכולת עבודה בצוות
* מדובר במשרה מלאה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00021
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבנק דיסקונט דרוש/ה מזכירה לדוברות!
במסגרת התפקיד:
* אחריות לספק תמיכה אדמניסטרטיבית ושירות מזכירות ביחידת הדוברות
* אחריות לניהול שוטף של היחידה, לרבות תיאום פגישות וישיבות, תיאום בין מזכירות, מענה טלפוני וניהול קשר שוטף עם אמצעי התקשורת ובכלל זה כתבים, עורכים, מערכות עיתונים וכו'
* קבלת פניות מגורמים פנימיים וחיצוניים ובהם משרדי יח"צ, יועצים חיצוניים, משרדי גרפיקה וצלמים, מתן מענה מקצועי, ניהול ורישום מעקב
* תיאום, מעקב ובקרה אחר משימות ותקציב היחידה והדיווחים לגורמים השונים בהתאם
* ניטור מופעים אודות הבנק בהתאם לכלי הניטור תוך עדכון מילות החיפוש בכל אחד מהכלים
* אחריות להפצה בפועל של הודעות/ תגובות לתקשורת באמצעות דוא"ל עפ"י רשימות תפוצה בהתאם להנחיית הדובר

דרישות:

* תואר ראשון
* שליטה בכל יישומי מחשב לרבות ברשתות החברתיות
* שליטה באנגלית
* ניסיון בניהול אדמניסטרטיבי
* הכרת תחום התקשורת וניסיון בעבודה מול גורמים בתחום (מערכות עיתונים, כתבים ועורכים)
* יכולת עבודה על מגוון משימות במקביל ומול ריבוי ממשקים
* תודעת שירות גבוהה
* ראש גדול, אחריות ומחויבות, לעתים מעבר לשעות העבודה
* עבודה בתנאי לחץ, כישרון בכתיבת תוכן, יכולת ביטוי גבוהה בכתב

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00363
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

* אחריות לספק שירותי מזכירות לראש החטיבה העסקית
* אחריות לניהול שוטף של הלשכה ויומן הסמנכ"ל, תיאום פגישות וישיבות עם לקוחות, הנהלת חטיבה, דיונים פנימיים ותיאום מול לשכות נוספות בבנק (לרבות מנכ"ל)
* ניהול אדמניסטרטיבי של הלשכה- ציוד משרדי, אירוח גורמים פנימיים וחיצוניים, מתנות וכו’
* עדכון ותחזוקת מסמכים, הקלדה, הפצת מסמכים ומכתבים
* תיאום, מעקב ובקרה אחר משימות מול ממשקים בחטיבה ובבנק
* תיאום ועדות אשראי- ועד עסקית, מסחרית ומרכזית בראשות המנכ"ל (בתיאום לשכה) וניהול קשר שוטף מול מזכירות הועדה
* עבודה עם מערכות נוכחות חילן, טיפול בחשבונות וזימון חדר ישיבות

דרישות:

* הופעה ייצוגית
* שמירה על דיסקרטיות
* גישה שירותית
* יכולת ניסוח בכתב ובע"פ
* אנגלית ברמה גבוהה- דיבור וכתיבה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00357
 
 
בנק דיסקונט בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בנק דיסקונט מגייס עוזר/ת אישי/ת לחטיבת הטכנולוגיות!
במסגרת התפקיד:
  • משרת אמון, נדרשת דיסקרטיות ומחויבות ללא דופי
  • אחריות לניטור ומעקב אחר עבודת המטה של החטיבה
  • תכלול ובקרה אחר נושאים רוחביים חטיבתיים במגוון תחומים וקידום נושאים רוחביים בחטיבה
  • קיום ממשק שוטף מול לשכת מנכ"ל, לשכות חברי ההנהלה ומול מנהלי החטיבה
  • הכנת חומרים מקצועיים עבור ראש החטיבה, הכנת סיכומי החלטות, תגובות ודו"חות ומעקב אחר נושאים לקידום
  • מעקב אחר יישום החלטות הנהלה, דירקטוריון וועדותיו. ניהול קשר שוטף עם מנהלים בחטיבה, מעקב שוטף אחר ביצוע המשימות להן החטיבה מחוייבת
  • לעתים אחריות על מזכירות הלשכה

דרישות:

  • לויאליות, דיסקרטיות ורמה גבוהה של מחויבות
  • תואר ראשון
  • יכולת ניהול ממשקים
  • יכולת עבודה תחת לחץ
  • תיעדוף משימות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00341
 
 
כללית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אורית

תיאור:

משרה זמנית ל-3 חודשים עם אופציה למשרה קבועה.
עבודה במשמרות בין הימים ראשון עד שבת בין השעות 08:00-20:00
התפקיד כולל:
קבלה ורישום מטופלים המגיעים להתחסן.
מתן שירות פרונטאלי למתחסנים בנושאים אדמיניסטרטיביים.
קביעת תורים והכוונת המטופלים לשירותים הרפואיים המתאימים.
מתן סיוע אדמיניסטרטיבי לאחים ולאחיות.

דרישות:

תעודת בגרות מלאה - חובה.
ניסיון בתפקידי שירותי/אדמיניסטרטיבי- יתרון.
תודעת שירות גבוהה.
יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס.
תינתן עדיפות לאנשים עם מוגבלויות.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית, משרה זמנית

קוד משרה:

41224
 
 
כללית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אורית

תיאור:

    בניית דוחות ומצגות למנהל המערך
    בניית תהליכי עבודה במרפאות
    ניהול פרויקטים משתנים - כדוגמת ביטול ט17 וביקורים וירטואליים
    בדיקת חשבוניות
    טיפול בנושאים מקצועיים וכלכליים נוספים בהתאם לצרכי המערך.

דרישות:

    תואר ראשון בכלכלה או ניהול מערכות מידע.
    ניסיון בתחום ארגון ומנהל - יתרון.
    שליטה ב-EXCEL, Power Point
    יכולת הבעה טובה בכתב ובע"פ
    בעל/ת תעודת מתחסן/ מחלים בתוקף
    נכונות למשרה זמנית
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

41459
 
 
כללית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אורית

תיאור:

למרפאות הכללית באזור ראשון לציון/רחובות דרושים/ות פקידי/ות מרפאה למישרה קבועה.
העבודה במישרה מלאה/חלקית
מהות התפקיד:
מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.
קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.
מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של הכללית.
טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.
מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים.
שותפות בהשגה ובמימוש של יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד.

דרישות:

תעודת בגרות מלאה - חובה. תואר אקדמאי - יתרון
ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.
תודעת שירות גבוהה.
יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.
ייצוגיות.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס.
כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ.
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

41027
 
 
כללית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אורית

תיאור:

להנהלת מחוז שרון שומרון (בנתניה) דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנהל מחוז - משרה זמנית
המשרה הינה החלפה לחופשת לידה.
במסגרת התפקיד:
ניהול יומן מורכב כולל זימונים במערכות מקוונות
הזמנת ציוד רכש
מענה טלפוני
התנהלות מול גורמי פנים
מתן מענה לפניות של לקוחות וסגירת טיפול
מעקב אחרי משימות

דרישות:

    ידע קודם בתוכנות האופיס
    בגרות מלאה להצגה- חובה
    ניסיון במזכירות בכירה - יתרון ( ניתן גם צבאי)
    כושר ארגון וסדר
    שירותיות
    יכול ביטוי בכתב ובעל פה
    אחריות אישית ודיסקרטיות
העבודה בבניין הנהלת המחוז , בימים א-ה בין השעות 9-17
תינתן עדיפות לבעלי/ות מוגבליות. רק פניות מתאימות תעננה.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה זמנית

קוד משרה:

41214
 
 
כללית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תיאור התפקיד:
מתן שירות פרונטאלי וטלפוני למטופלים בנושאים אדמיניסטרטיביים.
טיפול כולל בנושא התורים למרפאה - זימון מטופלים, שינוי מועד, מתן מידע ועוד.
הכנת תיקי המטופלים המוזמנים למרפאה, ריכוז מסמכים רפואיים וטפסים רלוונטיים.
קבלה אדמיניסטרטיבית של המטופלים המגיעים למרפאה, והפנייתם לגורמי הטיפול השונים.
סיוע למטופל בהשגת המסמכים הנחוצים, בהתאם לצורך.
תיעוד ודיווח על הפעולות שבוצעו במרפאה במערכות הממוחשבות.
תקשורת שוטפת עם מטופלים ועם יחידות בתוך בית החולים.
תיוק, סריקת חומר רפואי ומנהלי לתיק המטופל, וביצוע משימות משרדיות נוספות בהתאם לצורך ולהנחיות.

דרישות:

דרישות התפקיד:
תעודת בגרות מלאה - חובה
תעודת מזכירות רפואית - יתרון
ניסיון אדמינסטרטיבי - יתרון
שליטה מלאה בשפה העברית
ידיעה של שפה נוספות - יתרון
שליטה במחשב ובתוכנות Office
תודעת שירות גבוהה
תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוות
יכולת ביטוי טובה בעל פה ובכתב
יכולת עבודה בצוות
מוסר עבודה גבוה
היקף המשרה: משרה מלאה ימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00
שכר מוצע: כ- 6600 ש"ח ברוטו + נסיעות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

41515
 
 
כללית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אורית

תיאור:

מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.
קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.
מתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות בהתאם לסל השירותים של הכללית.
טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.
קליטת לקוחות חדשים במרפאה.
מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים במרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים.
שותפות בהשגה ובמימוש יעדי המרפאה בתחומי שירות, איכות רפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד.

דרישות:

תעודת בגרות מלאה - חובה.
ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.
יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס.
שליטה בשפה הערבית ברמת שפת אם - שליטה טובה גם בעברית, שליטה בשפה נוספת - יתרון.
כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ.
נדרשות שתי משמרות ערב.
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

40553
 
 
כללית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אורית

תיאור:

מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.
קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.
מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של הכללית.
טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.
טיפול בקליטת לקוחות חדשים במרפאה.
מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים.
שותפות בהשגה ובמימוש של יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד.

דרישות:

תעודת בגרות מלאה - חובה.
ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.
תודעת שירות גבוהה.
יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.
ייצוגיות.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס.
שליטה בשפה העברית, שליטה בשפה נוספת - יתרון.
כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ.
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

41064
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

דרוש/ה עובד/ת בק אופיס לחברה מובילה אשר משווקת ומפרסמת מוסדות לימוד להשכלה גבוהה, במסגרת התפקיד:
תפעול אתר האינטרנט של החברה.
הזנת תוכן חדש לאתר.
החלפת תכנים לא מעודכנים.
תחזוקת עמוד הפייסבוק של החברה
הפקת דוחות
העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה בין 8:30-17:00) במתחם הבורסה ברמת גן.

דרישות:

יכולת עבודה עצמאית וניהול זמנים - חובה.
ידע וניסיון בעבודה על תוכנות האופיס (word, excel) - חובה.
יכולת ניסוח בכתב ברמה גבוהה - חובה.
סדר וארגון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01781
 
 
דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: פליקס פלדמן

תיאור:

למשרדים בת"א , דרוש/ה קלדנ/ית .
המשרה כוללת הקלדת נתונים למחשב ושיחות טלפוניות .

דרישות:

ניסיון בקלדנות חובה!
מתאים לתושבים/ות :תל אביב, רמת גן, פתח תקווה,גבעתיים , והסביבה.
שעות 8:00-16:00 ועם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך - חובה!
ניסיון ומוכנות למתן מענה טלפוני

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2726
 
 
אוניברסיטת בן גוריון בנגב

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מרכז/ת פעילות זכיינים - אגף התפעול (משרה 30-2021):

תיאור התפקיד:
א. פיקוח על הזכיינים הפועלים באתרי האוניברסיטה: שרותי הסעדה, חנויות צילום, הפעלת מכונות כביסה, פיקוח בנושאי ניקיון, כשירות מתקנים, תברואה, מחירים וכו'.
ב. ריכוז וקידום פניות ובקשות להתאמות הנגישות וטיפול בתלונות סטודנטים עם הזכיינים בכל אתרי האוניברסיטה.
ג. סיוע ומעקב אחר הגשת פוליסות ביטוח, ערבויות ורישיונות עסק לזכיינים.
ד. הדרכת הזכיינים בשימוש ברכוש האוניברסיטה ומתן סיוע בפתרונות לוגיסטיים בתאום עם יחידות האוניברסיטה.
ה. סיוע בהכנת טיוטות הסכמי מכרזים חדשים, חידוש והארכת זכיינות. סיוע לאגף כספים בגביית תשלומים המעוכבים על ידי הזכיינים.
ו. ביצוע ביקורות ומעקב בתחום בטיחות המזון והיגיינה האישית עם הזכיינים עפ"י הדין ונהלי האוניברסיטה.
ז. סיוע בטיפול בסוגיות הנגישות.
ח. ריכוז ועדת המנזות ומעקב אחר יישום החלטותיה.
ט. ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחית הממונה.
י. כפיפות: סמנכ"ל תפעול.

דרישות:

א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של 3 שנים בתחומים רלוונטיים.
ג. רצוי ניסיון בניהול ופיקוח על נותני שירותים.
ד. רצוי ניסיון בהכנת מכרזים ומסמכי התקשורת עם זכיינים/ ברי רשות.
ה. רצוי ניסיון בעבודה/הכשרה- בנושאי בטיחות במזון.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

30/2021
 
 
אוניברסיטת בן גוריון בנגב

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

רכז/ת לענייני סטודנטים - ביה"ס הבינלאומי ללימודי מדבור - המכונים לחקר המדבר (משרה 54-2021):

תיאור התפקיד:
א. טיפול בנושאי מנהל הסטודנטים ומנהל הוראה בתאום עם עוזר ראשי למנהל ביה"ס: רישום הסטודנטים, הזנת ציונים, הנפקת אישורים, תדפיסי לימודים, עדכון תיקים אישיים, מעקב אחר התקדמות הסטודנט וכו'.
ב. טיפול בהגעת סטודנטים זרים לארץ :טיפול בבקשות אשרות כניסה לארץ בתאום עם משרד האירוח, תאום וארגון סידורי הגעת הסטודנט משדה התעופה, ארגון קבלת הפנים, הזמנת דיור, טיפול בתשלום הביטוח הרפואי וכו'.
ג. טיפול בעבודות הגמר העברת העבודה לשיפוט, תאום מועד מבחן הגמר, הזמנת חדרים, טיפול בשכפול העבודה, הפצתה ופרסומה.
ד. טיפול במערך המלגות: הזנה, מעקב אחר ביצוע בתאום עם מזכירות המכונים.
ה. עדכון ותחזוקת בסיסי נתונים והכנת דוחות חדשים של מערך הסטודנטים.
ו. תאום ותכנון לוח הבחינות עם סגל ההוראה, מעקב אחר קבלת ציונים וכדומה.
ז. קבלת קהל לסטודנטים כולל מענה לפניות מועמדים וקשר עם סטודנטים חדשים, ותיקים ובוגרים.
ח. ביצוע עבודות מזכירות וטיפול ברכישות ציוד, עריכת הזמנות, דרישות, העברות תקציביות ותשלומים חד פעמים וכו'.
ט. סיוע בארגון אירועים בביה"ס.
י. ביצוע מטלות נוספות בהנחיית הממונה.
יא. כפיפות: ממונה על מנהל ביה"ס הבינלאומי ללימודי מדבור.

דרישות:

א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון עבודה בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
ד. שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.


היקף: 100%
הערה: העבודה הינה בקמפוס שדה בוקר.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

54-2021
 
 
אוניברסיטת בן גוריון בנגב

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה
תומכ/ת מנהלי/ת לחוקרים
סגן נשיא ודיקן למו"פ
תיאור תפקיד:
א. תמיכה מנהלית כוללת במספר חוקרים. טיפול בכלל הפעולות והנושאים המנהליים הנדרשים לביצוע המחקר, בתאום עם יחידות מטה האוניברסיטה לרבות: הרשות למו"פ, אגף הכספים ואגף משאבי אנוש.
ב. ניהול סעיפי המחקר והקרנות של החוקרים: ייעוץ ומעקב אחר ניצול תקציבי המחקר ודיווח על ניצולו.
ג. טיפול בנסיעת החוקרים להשתלמויות ולכנסים: הגשת בקשה לנסיעה לכנס, טיפול בתשלום דמי רישום לכנס, כרטיסי טיסה, לינה, אש"ל וכו'.
ד. מתן סיוע מנהלי לתלמידי המחקר של החוקרים וטיפול בסטודנטים בינ"ל – ויזות, ביטוחי בריאות, מעונות עם היחידה לקשרים אקדמיים בינלאומיים.
ה. הוצאת דרישות רכש ומעקב אחר הוצאת ההזמנות בתאום מחלקת הרכש והספקה באגף הכספים.
ו. הזרמה ומעקב אחר הוצאת הוראות תשלום, העברות פנימיות, הזמנת שירותים פנימיים, תשלומים עבור שירותי מעבדה, נסיעות ואש"ל ומעקב אחר ביצוען.
ז. הזרמת מנויים להעסקת עובדים ומלגות לסטודנטים ע"ח תקציבי החוקרים, בתאום עם אגף משאבי אנוש ומזכירויות פקולטות.
ח. סיוע מנהלי בארגון כנסים ומפגשים בתחומי פעילות החוקרים בארץ ובחו"ל, כולל טיפול באורחים- תשלומים לאורחים, הזנת לינה, הסעות וכו'.
ט. קבלת הנחיות מהחוקרים ועדכונם בכל הנעשה בסעיפי הקרנות והמחקרים המנוהלים על ידם.
י. מתן סיוע וגיבוי לצוות תומכי מנהלה למחקר, בהתאם לצורך.
יא. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יב. כפיפות: סגן הנשיא ודיקן למו"פ.

דרישות:

דרישות תפקיד:
א. תואר אקדמי - רצוי בכלכלה, מנע"ס, ניהול.
ב. ניסיון בעבודה בנושאים רלוונטיים.
ג. ניסיון בעבודה עם מערכות כספים.
ד. שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד.
היקף: 100%

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00284
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

הזדמנות להיכנס לארגון.
תפקיד התחלתי המשלב משאבי אנוש ואדמיניסטרציה.
סיוע למחלקת מש"א בתהליכי רווחה, פרט, גיוס, הדרכה, שכר ונוכחות.


דרישות:

תואר ראשון - חובה. עדיפות למדעי ההתנהגות/משאבי אנוש.

אפשרי ללא ניסיון קודם בתחום, הכשרה תינתן במהלך העבודה.

אנגלית ברמה טובה.

שליטה מלאה בתוכנות אופיס, לרבות אקסל – חובה.

כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל"פ.

מוטיבציה ורצון ללמוד ולהתקדם בתחום משאבי האנוש.

יחסי אנוש מעולים ושירותיות, ראש גדול, יכולת ירידה לפרטים, סדר וארגון, אחריות, דיסקרטיות, נמרצות, ביצועיסטיות, יכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי משימות.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00171
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

למשרד מוביל בתחומו דרוש/ה רכז/ת לתחום האדמיניסטרציה וקשרי לקוחות.
אחריות לתפעול תהליכים בתחומים הבאים:
מכרזים – זיהוי מכרזים רלוונטיים לפירמה, כתיבת המכרז, מעקב ובקרה.
ניהול מאגר הלקוחות של הפירמה- כולל קליטת לקוחות חדשים.
חוזרים וניוזלטרים.
תחזוק אתר האינטרנט של הפירמה.
עדכון שוטף של מאגרי מידע פנימיים וחיצוניים.
הכנה וחידוש של הסכמים עם גופים ממשלתיים ואחרים.
עבודה בצמוד לשותפים ולמנהלת השיווק.

דרישות:

- תואר ראשון- חובה, עדיפות לתחומי מדעי החברה והרוח.
- ניסיון  קודם בלפחות מאחד מהתחומים שפורטו לעיל.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס, לרבות אקסל – חובה.
- כושר ארגון, דיוק וסדר.
- אוריינטציה שיווקית.
- יכולת עבודה עצמאית.
- שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
- יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת ממשקים.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00174
 
 
רייקול גבישים

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה תעשייתית בראש העין דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרציה למשרה חלקית
התפקיד כולל:
אירוח
מענה טלפוני
סיוע למחלקת רכש
סיוע למחלקת משאבי אנוש
ניהול יומן
אחריות על ניקיון החברה
אחריות על מלאים
הזמנות רכש
נסיעות
אחריות על ציוד המשרד
אדמיניסטרציה שוטפת של המשרד

דרישות:

ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנה לפחות- חובה
זמינות לחצי משרה
ניסיון באקסל, PP, WORD - ברמה גבוהה חובה
אנגלית ברמה גבוהה חובה
רישיון רכב-חובה
ידע בפוטושופ- יתרון
זמינות מיידית

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00039
 
 
מנפאואר MGS HRO

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק גלובלית ברחובות דרוש/ה רפרנט/ית לצוות מרכז התקשורת בחברה.
**המשרה התחלתית ומתאימה לחיילים משוחררים המעוניינים להשתלב בתפקיד התחלתי בסביבת הייטק.
במסגרת התפקיד:
• מתן שירות ומענה פרונטאלי, טלפוני ובאמצעות המייל לעובדי החברה בתחומים, כגון: הדפסות ותיוקי מסמכים, החזרי הוצאות, סיווג ומיון דואר עסקי ועוד.
• הפנייה וניתוב קריאות שירות של עובדים ליחידות שונות בחברה.
• מתן שירות ותמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לעובדי החברה בסביבה מרובת ממשקים.
• תמיכה בתהליך קבלת אישורי כניסה לאורחי החברה המגיעים מחו’’ל תוך ממשק למול רשות שדות התעופה.
• תמיכה בתהליך ניוד והעברת עובדים למקומות הושבה חדשים במשרדי החברה.
• סיוע תפעולי בתהליכים שונים ובמגוון פרויקטים בחברה.
* עבודה בסביבת הייטק, תוך עבודה למול ממשקים מגוונים, פנים וחוץ ארגוניים.

דרישות:

• השכלה: בגרות מלאה
• שפות: אנגלית ברמה טובה מאוד
• שליטה ברמת משתמש על מערכת ה- OFFICE
• ניסיון קודם בתפקידים אדמיניסטרטיביים (ניתן גם מהשירות הצבאי)- יתרון
• תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות, כישורי סדר וארגון ויכולת התנהלות בסביבת עבודה מרובת ממשקים.
• זמינות לעבודה במשרה מלאה (כולל שעות נוספות בעת הצורך).

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

( JB-2729663 )
 
 
PHR

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה הנדסית בינלאומית דרוש /ה מזכירת חברה
אחריות לניהול יומנים.
אחריות לאדמיניסטרציה שוטפת.
התנהלות מול ממשקים בחו"ל /אירופה.
ניהול חדרי ישיבות וכד'.

דרישות:

ניסיון קודם כלשהו בתפקיד אדמיניסטרטיבי - יתרון.
רוסית כשפת אם.
אוריינטציה שירותית  צוותית.
שליטה ב office.
התפקיד פונה לשני המינים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1879
 
 
אליפסה הנדסה בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה ביטחונית מובילה באזור המרכז דרוש/ה Office admin
במסגרת התפקיד:
כתיבה, בנייה והגהה של מצגות עסקיות (המרה של מצגת מעברית לאנגלית עסקית ברמה גבוהה)
ניהול אדמיניסטרטיבי וניהול יומנים מול הגורמים הבכירים בארגון
סיוע בניהול רישיונות שיווק לעולם הביטחוני
סיוע לאחראי מערך השיווק בעבודה השוטפת
משרה מלאה בפתח תקווה

דרישות:

לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד דומה
אנגלית ברמת שפת אם
יכולת הכנת מסמכים ובניית מצגות ברמה גבוהה
ידע בתוכנות Office (בדגש על Power Point) ברמה גבוהה
ניסיון בניהול רישיונות שיווק לעולם הביטחוני - יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3328
 
 
טוטלי - ToTali

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: טוטלי

תיאור:

משרה: אדמינ' וחשבונות לקוחות וספקים
סוג חברה: תוכנה (בת 25 שנים, 4 עובדים)
מיקום: א.ת. לוד
אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, מקום להתפתחות
מיקום ישיבה: במשרד
היקף המשרה: א'- ה' 9-17
משימות:
חשבוניות, קבלות, גבייה, תשלומים לספקים
ח"ן בנק והתאמות, הוצאות, כרטיסי אשראי
טיפול במשכורות והפרשות
אדמיניסטרציה של פתיחה, טיפול ומעקב אחר רישיונות תוכנה

דרישות:

עברית כשפת אם – חובה
אנגלית ברמה טובה – חובה
ניסיון בעבודה עם חשבונות לקוחות וספקים ובנקים
ניסיון רלוונטי לפחות 10 שנים - חובה
רמת תפעול גבוהה מאוד של תוכנות office
הגשת מועמדות:
יש לשלוח קו'ח בקובץ word מצורף לכתובת: jobseek@totali.com
**יש לציין קוד משרה 'דידי'**
(רק פניות מתאימות ייענו)

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Jדידי
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin