דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 224 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה

אחראי/ת תפעול ואדמיניסטרציה

MatchPoint IT

20/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint ממחפשת אדמינ/ית
 יש לך חיוך גדול וראש מסודר? אנחנו מחפשים אותך! 
למשרד משפחתי ונעים בכפר סבא מחפשים אדמינ/ית תותח/ית שיהיה/תהיה הלב הפועם של הצוות שלנו! 
דרישות:
 מה בתפקיד:
  •  ניהול יומנים ותיאומים
  •  מענה לטלפונים ולמיילים
  • אחריות על ארגון שוטף ודאגה שהכול יתקתק בדיוק כמו שצריך
מה חשוב לנו:
• סדר וארגון (גם כשיש כמה דברים במקביל )
• שליטה בסיסית במחשב ובאופיס
• גישה שירותית, אנרגיה טובה וכיף לעבוד איתך
• ניסיון קודם – יתרון, אבל לא חובה
• אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00564
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה נציג/ה מכירות -ממוצע 10K

דרוש/ה נציג/ה מכירות -ממוצע 10K

דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ

20/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון בפארק יקום דרוש/ה: מנהל.ת תיק לקוחות לעבודה בצוות מכירות.
התפקיד כולל-
עבודה מול לקוחות עסקיים ופרטיים, מכירה של דלקנים לרכבים/ כרטיסי תדלוק, גיוס לקוחות חדשים ע"י לידים קרים וחמים , שימור לקוחות קיימים בתיק, גבייה טלפונית וטיפול שוטף בכל מה שנדרש.
דרישות:
ניסיון בתפקידי שירות-חובה.
ניסיון במכירות טלפוניות -יתרון משמעותי.
ניתן גם ניסיון בעגלות בחו"ל.
אסרטיביות, מוסר עבודה גבוה, יחסי אנוש מעולים, שרותיות.
ידע במערכות ממוחשבות-חובה.
משרה מלאה א-ה 8:00-17:00 , אין עבודה היברידית.
שכר בסיס + פרמיות חודשיות +תן ביס+ נסיעות.
חדר כושר בחינם.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה לשכת הנהלה אקדמית למוסד אקדמי מוביל

מזכיר/ה לשכת הנהלה אקדמית למוסד אקדמי מוביל

המימד השלישי גיוס והשמה 4

20/12/2025

תיאור תפקיד:
• אחריות על תפקוד לשכת הנהלה אקדמית, בכפיפות למנהלת הלשכה ולמול ראשי בתי הספר / יחידות האקדמיות והתוכניות לתואר שני.
• עזרה אדמיניסטרטיבית למנהלת הלשכה וההנהלה האקדמית .
• ניהול יומנים מורכבים.
• תמיכה אדמיניסטרטיבית למרכז לקידום הוראה ולתוכנית המצוינים.
• הכנה וניהול של וועדות חוצות ארגון: פרוטוקולים, איסוף חומרים, זימונים והפצה.
• ניהול פרויקטים מיוחדים הקשורים ללשכה- סיורי סגל, כנסים, אירועים.
• מענה לפניות סטודנטים + מענה לסגל אקדמי ומנהלי.
• תיאום פגישות.
• טיפול ברכש + החזרי הוצאות של אנשי הסגל.
דרישות:
• תואר ראשון חובה.
• ידע בפריורטי- יתרון
• יכולת ניהול יומנים מורכבים.
• יכולת ניסוח גבוה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית.
• שליטה בתוכנות OFFICE.
• ייצוגיות, יכולת ארגון וסדר, ועמידה בלחצים וריבוי משימות.
• בעל/ת יכולת ויוזמה.
• יכולת עבודה בצוות.
• יחסי אנוש טובים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19446
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית עם ידע בהנהלת חשבונות

דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית עם ידע בהנהלת חשבונות

"אול סאל" טרדינג בע"מ

20/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית עם ידע בהנהלת חשבונות
לחברה ותיקה ויציבה בתחום אספקת ציוד למטבח המקצועי,
הממוקמת בתל אביב (אזור קיבוץ גלויות) – מרחק הליכה מהרכבת הקלה.


  • משרה מלאה: ראשון–חמישי, 8:30–16:30 (ללא ערבי חג וימי שישי).
  • התפקיד משלב אחריות מלאה על הנהלת החשבונות וניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד
  • הנהלת חשבונות שוטפת.
  • גבייה והתנהלות שוטפת מול לקוחות עסקיים.
  • ניתוח כרטיסי לקוחות והפקת דוחות
  • ניהול תהליכים אדמיניסטרטיביים מקיפים במשרד.
  • מענה ראשוני ללקוחות החברה ומתן שירות שוטף ומקצועי.
דרישות:
  • ידע קודם בהנהלת חשבונות – חובה.
  • ניסיון בעבודה עם דוחות כספיים – חובה.
  • שליטה מלאה באנגלית (קריאה וכתיבת מסמכים) – יתרון
  • ידע קודם בעבודה עם מערכת "חשבשבת" – יתרון משמעותי.
  • אסרטיביות, יחסי אנוש ויכולת עבודה עצמאית ומסודרת.
מעוניינים/ות להצטרף לצוות שלנו? שלחו קורות חיים עוד היום!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת סיעוד Manpower Care | קשר עם לקוחות ומשפחות

רכז/ת סיעוד Manpower Care | קשר עם לקוחות ומשפחות

Manpower - מש"א פנימי

20/12/2025

תיאור תפקיד:
לסניף חולון דרוש/ה רכז/ת לתפקיד דינאמי הכולל ניהול הקשר עם לקוחות בני הגיל השלישי,
טיפול בזכאויות לביטוח לאומי, ותפעול מערך השירות.
התפקיד משלב גם אחריות על יצירת קשרים חדשים והרחבת הפעילות העסקית באזור.

• ליווי וטיפול במטופלים פוטנציאליים – שירותי, מכירתי ואדמיניסטרטיבי
• מענה לפניות לקוחות וטיפול אדמיניסטרטיבי שוטף
• ניהול שוטף של תהליכי הסיעוד - תיאום ביקורים והתאמות בין מטפלים למטופלים
• ניהול מספר משימות במקביל – תפקיד דינאמי בסביבה משתנה
דרישות:
• שליטה ביישומי מחשב
• סדר, ארגון ויכולת ניהול משימות מרובות
• תקשורת בין-אישית מצוינת
• אמפתיה, גישה שירותית ויכולת עבודה עם אוכלוסייה מבוגרת
• זמינות למשרה מלאה (יום שישי אחת לחודש וחצי בלבד) – (מתאים כמשרת הורים)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 201438
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אחראי/ת תיק לקוח - Back Office

דרוש/ה אחראי/ת תיק לקוח - Back Office

אמיר חברה להנדסה וסחר בע"מ

20/12/2025

תיאור תפקיד:
עבודת Back Office מול לקוחות החברה, עבודה מול סוכנים , התאמת מתקנים ללקוח, הזמנות והצעות מחיר, תיאום אספקות למתקנים, מציאת פתרונות במידת הצורך.
עבודה בצוות תחת לחץ הדורשת מולטיטסקינג, אסרטיביות לצד סבלנות, שירותיות ומקצועיות.
תפקיד משמעותי, מאתגר, עם אופציות קידום וסביבת עבודה משפחתית ,איכותית ונעימה!
משרה מלאה בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-17:00 (ללא שישי)
  • תנאים מצוינים למתאימים ותנאים סוציאליים מלאים.
  • עובד/ת חברה מהיום הראשון!
  • רווחה: ימי גיבוש, מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת, חו"ל ועוד.
  • חניה מסודרת לעובדים.
  • מיקום המשרה: פתח תקווה (בקרבת הקניון הגדול והרכבת הקלה)
דרישות:
  • ניסיון בתפקיד דומה - יתרון!
  • שליטה ביישומי מחשב - חובה!
  • כישורים מצוינים בתקשורת בין אישית ובניית יחסי אמון.
  • ראש גדול ופתיחות ללמידה ולהתפתחות מתמדת.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • נכונות לעבודה במשרה מלאה (ללא גמישות)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1221
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לone EXPERTS דרוש/ה רכז/ת בילינג ובק אופיס למשרה מלאה בחולון.

לone EXPERTS דרוש/ה רכז/ת בילינג ובק אופיס למשרה מלאה בחולון.

one פתרונות טכנולוגיים

20/12/2025

תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד:
אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות, הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים.
עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני.
טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס.

תחילת עבודה מיידית.
פעם בשבוע עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה .
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס - חובה !
שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL
תואר ראשון – יתרון
ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: ns
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בנתניה וביקום! רכז/ת שירות אישי- יום היברידי

בנתניה וביקום! רכז/ת שירות אישי- יום היברידי

HOT

20/12/2025

תיאור תפקיד:
מענה כולל ומקיף ללקוחות עסקיים אסטרטגיים
ליווי וטיפול בתיק לקוחות קבוע מקצה לקצה בכל פנייתו,
המענה ניתן טלפונית (שיחות נכנסות\ יוצאות) ובאמצעות המייל במגוון רחב של נושאים הכוללים :מתן שירות בנושא חשבוניות\ חיובים\ דוחות\ זיכויים וכו',
דרישות:
ניסיון קודם בתחום שרות לקוחות –חובה
ניסיון והכרות עם סביבה ממוחשבת ואופיס- חובה
היכרות עם המגזר העסקי- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-256
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עו"ד בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת תפעול

למשרד עו"ד בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת תפעול

חבר הון אנושי

20/12/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת תפעול

אחריות כוללת:
ניהול שוטף של מערך התפעול במשרד - לרבות תחזוקה, לוגיסטיקה, רכש וציוד תקשורת .

תחומי אחריות ופעילויות עיקריות:

ניהול מלאי ציוד משרדי והזמנות שוטפות .

אחריות כוללת על ציוד תקשורת )טלפוניה, חדרי ישיבות, ציוד מצגות וכד'( - רכש, ספקים, טיפול
בתקלות ובקרה .

עבודה מול ספקים חיצוניים בתחומי ניקיון, תחזוקה, מחשוב, ציוד ותקשורת - ניהול מו״מ, חוזים
ובקרת שירות .

הובלת פרויקטים תפעוליים - שיפוצים, הרחבות, מעבר משרדים, שינויי תשתיות .

ניהול תהליכי עבודה ונהלים - יצירת סטנדרטיזציה, סדר, שקיפות ושיפור מתמיד של השירות .

אחריות על קליטת עובדים מבחינה תפעולית - הכנת עמדת עבודה, ציוד מחשוב, ציוד משרדי,
מקום ישיבה ושלט על הדלת כל זאת בתיאום עם משאבי אנוש.

בקרה תקציבית על הוצאות תפעול בשיתוף עם הכספים.
דרישות:
ניסיון ניהולי קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי או תפעולי .

ניסיון מוכח בניהול ספקים, רכש ומלאי .

יכולת מוכחת בניהול ותיאום ספקי שירו ת טכניים ) IT , תקשורת( .

יכולת סדר, דיוק וירידה לפרטים - "עין בוחנת" שמבטיחה שהמשרד מתנהל ומתוחזק ברמה
גבוהה בכל רגע נתון .

יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות ויכולת הנעת עובדים .

יתרון לניסיון קודם במשרדי עורכי דין, רו״ח או חברות שירותים מקצועיים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00907
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציגת שירות בנתב"ג

נציגת שירות בנתב"ג

swissport

20/12/2025

תיאור תפקיד:
שירות לקוחות פרונטלי בתחנת מטען , שירות לחברות תעופה , יציאה למטוסים , טיפול בניירת 
דרישות:
רישיון נהיגה מעל שנתיים
אנגלית ברמה טובה 
יכולת עבודה במשמרות כולל סופש
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-00006
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רפרנט/ית שינויי דיירים למח' פרויקטים | MODY עיצוב הבית

דרוש/ה רפרנט/ית שינויי דיירים למח' פרויקטים | MODY עיצוב הבית

MODY

20/12/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו ב MODY, החברה המובילה בתחום עיצוב הבית, מגייסים רפרנט/ית למחלקת המטריצות שלנו
תפקיד משמעותי המשלב תיאום ותפעול חוץ ופנים ארגוני מול מגוון גורמים בפרויקטי דיור
מה כולל התפקיד?
עבודה שוטפת מול קבלנים, מח' תיאום תכנון אדריכלי ושינויי דיירים וצוותי המכירות באולמות
קבלת מפרטי דיירים והזנת נתונים מדויקת במערכות
ניהול תיקי לקוחות קבלניים
אחריות על תהליך הכנת חוזי הדיירים ועדכוני נתונים.

ימים ושעות: א-ה, 8:30-17:30
מיקום: בני ברק בצמוד לרכבת
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות:
תשומת לב גבוהה לפרטים ודיוק
עצמאות לצד עבודת צוות
יכולת למידה, אחריות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-39
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לרשת מלונות פתאל דרוש.ה דייל.ת קבלה באזור המרכז וירושלים

לרשת מלונות פתאל דרוש.ה דייל.ת קבלה באזור המרכז וירושלים

רשת מלונות פתאל

20/12/2025

תיאור תפקיד:
רשת מלונות פתאל מגייסת פקידי/ות קבלה איכותיים/ות,
לתפקיד פרונטלי עם אופק קידום אמיתי - הכולל:

מתן שירות לאורחי המלון בעמדת הקבלה.
ביצוע צ’ק אין וצ’ק אאוט, תוך מענה אדיב ומקצועי לפניות ובקשות,
ומתן תחושת בית לאורחים – עם חיוך, מקצועיות ואכפתיות
משרה מלאה במשמרות, כולל סופי שבוע וחגים – עבודה בסביבה מלונאית הפועלת 24/7.

תנאי עבודה והטבות:
  • שכר מתגמל ותנאים מצוינים
  • הכשרה מלאה על חשבון החברה
  • ארוחות במלון.
  • אופציות קידום והתפתחות מקצועית
  • כניסה לרשת המלונות כהטבת עובד/ת
  • סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומעריכה.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה, הופעה ייצוגית
ניסיון קודם בתחום שירות/קבלה – יתרון
שליטה בסיסית במחשב
אנגלית – יתרון משמעותי
זמינות לעבודה במשמרות כולל לילות, סופי שבוע וחגים
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 2015
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת טכנאים-שכר מצויין למתאימים/ות!

רכז/ת טכנאים-שכר מצויין למתאימים/ות!

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

20/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לצוות טכנאים
מתן שירות לטכנאי השטח בחברה
ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות
הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות
גורם מקשר בין המחלקות השונות
ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה
תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות
שעות עבודה:
ימי א-ה 8:00-16:30
פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00
שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש
Team player
יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים
שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל
עבודה ברמת גן
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00281
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקת תאום מכירות

מנהל/ת מחלקת תאום מכירות

חברה דיסקרטית

20/12/2025

תיאור תפקיד:
מהות התפקיד
ניהול כולל של צוות מתאמות המכירות ואחריות על תהליכי הליווי והבקרה של הזמנות לקוחות – החל מקבלת ההזמנה, דרך התיאום בין המחלקות ועד לאספקה ללקוח – תוך הקפדה על דיוק, עמידה בזמנים ושירות מקצועי.
התפקיד מהווה חוליה מרכזית בין המכירות לבין הייצור ומחייב ראייה מערכתית, יכולת ניהולית גבוהה ועבודה בתנאי לחץ
.
תחומי אחריות עיקריים
ניהול שוטף של צוות מתאמות מכירות (הכוונה, חלוקת עומסים, מדידה ובקרה).
אחריות מלאה על תהליך טיפול בהזמנות לקוחות – החל מקבלת הזמנה ועד לאספקה.
תיאום בין מכירות, תכנון, רכש וייצור – להבטחת עמידה בלוחות זמנים.
בקרה על דיוק נתונים במערכת ה-ERP ניהול מקטים / מוצרים , מחירים, כמויות, מועדי אספקה
טיפול בחריגות: עיכובים, שינויים, תלונות לקוח, תקלות איכות וכו’.
בקרה על מדדי שירות - On Time Delivery, זמני תגובה, שביעות רצון לקוחות
אחריות על ממשקי עבודה עם לקוחות אסטרטגיים ועמידה בהסכמי שירות (SLA)
שיפור תהליכים פנים-ארגוניים ותיאום עם מחלקות תפעול – ייצור , איכות , לוגיסטיקה
ניהול דוחות בקרה ודיווח שוטף לסמנכל"ית מכירות (דוחות מכירות, ניהול מלאי תוצ"ג , דוחות של הזמנות פתוחות, תפוקות צוות וכו’).

דרישות:
    ניסיון של לפחות 3–5 שנים בניהול צוות תיאום מכירות בחברה יצרנית
    הבנה בתהליכי ייצור, תכנון, רכש ולוגיסטיקה.
    יכולת גבוהה בניהול ממשקים ועמידה בעומסים.
    עבודה עם מערכות ERP , שליטה מלאה , Excel Power Point/ Power BI -/ Outlook.
    תודעת שירות גבוהה, סדר ודיוק, ויכולת הובלה של צוות.
    אנגלית ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1489
אזור: צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת משרד - החלפה לחל"ד עם אופציה לחברה מובילה בכפר סבא

מנהלת משרד - החלפה לחל"ד עם אופציה לחברה מובילה בכפר סבא

JobShop

20/12/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהלת משרד מקצועית שתצטרף לחברה שלנו
מה התפקיד כולל:
-ניהול ותפעול שוטף של המשרד
-עבודה מול צוות מקצועי ותומך
-טיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים ותפעוליים
משרה מלאה: ימים א'-ה'
גמישות: בימי ראשון העבודה מהבית
שכר: 12,000-13,000 ₪ ברוטו
אווירה משפחתית ונעימה
אופציה אמיתית להמשך העסקה לאחר חופשת הלידה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול משרד - יתרון.
- יכולת ארגון גבוהה
- שליטה מלאה באנגלית.
- נכונות לעבודה במשרה מלאה בשעות 09:00-18:00.

המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 895204
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!