תיאור תפקיד:
חברת הייטק גלובלית שהחלה לפעול בארץ בשנה האחרונה מחפשת מנהלת אדמיניסטרציה ופרוייקטים במשרה חלקית וגמישה למשרד חדש באזור הוד השרון.
דרישות:
נדרשת אנגלית ברמה מעולה ונסיון של שנתיים בהובלת פרוייקטים וניהול משרד ניסיון בתפקידים קודמים דומים מהצבא או מעולם ההייטק -חובה המשרה לא היברידית ונדרשת הגעה יומיומית למשרד באיזור הוד השרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
837401
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה. דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה. תיאור התפקיד: - ניהול ותיאום מערכתי – ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים. - ממשקי עבודה חיצוניים – מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני. - הובלת משימות חוצות-צוותים – תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים. - מעקב ובקרה – איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך. - בקרת תקציב ונושאים כספיים – בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות. - ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה – קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים. - טכנולוגיה וכלים דיגיטליים – שליטה ב־Office, Zoom ו־Teams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד. - שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים. - יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית. - שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams). - אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון. - סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים. העבודה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב במודל היברידי. זמינות לתחילת עבודה מידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00119
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למרפאת יישור שיניים איכותית וייחודית הממוקמת בלב רחוב אחוזה הראשי ברעננה, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת יחסי אנוש מעולים למשרה מלאה ולטווח ארוך. אם אתם/ן בעלי/ות תודעת שירות גבוהה, אדיבים/ות, חייכנים/ות ונהנים/ות ממגע עם אנשים, מקומכם/ן איתנו!
התפקיד כולל:
- מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים/ות.
- תיאום פגישות וניהול יומנים.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות הרפואי.
- תנאי העסקה:
- משרה מלאה: ימים א' – ה'.
- שעות עבודה: 9:00 – 18:00 ( ימי חמישי מ 12 )
- תנאים מצוינים למתאימים/ות.
- תחילת עבודה מיידית.
- נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
דרישות:
- יחסי אנוש יוצאי דופן ותודעת שירות גבוהה.
- אנגלית ברמה טובה – חובה.
- שליטה וניסיון בעבודה עם יישומי מחשב. חובה.
- אדיבות, סבלנות ויכולת עבודה בסביבה דינמית.
- נכונות לעבודה לטווח ארוך.
- תקתקנית.
- נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
- מגורים באזור רעננה והסביבה חובה ובלבד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת במפרץ חיפה דרוש/ה פקיד/ת שירות ואדמיניסטרציה. התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחות החברה, מענה טלפוני, ניהול צי ההשכרות של החברה ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. הוצאת חשבוניות ללקוחות וגביה. היקף משרה: מלאה לטווח ארוך. בימים א’-ה’, בין השעות 8:00-17:00. תנאים טובים למתאימים/ות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה ותפעול.
- שליטה ביישומי מחשב ובסביבה אינטרנטית - חובה.
- יחסי אנוש מעולים.
- יכולת עבודה תחת לחץ.
- ידע בהנהלת חשבונות – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00027
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אותך! ל"מאיר חברה למכוניות" - יבואנית רכבי VOLVO ו HONDA דרוש/ה פקיד.ת מכירות לאולם התצוגה של מותג VOLVO ברעננה ***החלפה לחל"ד 3 חודשים + אופציה!*** ימים א'-ה' 09:00-17:30 ימי ו' לסירוגין 09:00-13:00 (כשעות נוספות) התפקיד כולל ניהול אדמיניסטרטיבי של אולם התצוגה מתן מענה פרונטאלי וטלפוני ללקוחות החברה תיאום נסיעות מבחן ופגישות מכירה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה / תפקיד אדמיניסטרטיבי יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה שליטה מלאה בתוכנות אופיס נכונות להשתלב בתפקיד זמני!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
1027
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת שירותים בינלאומית ברמת-גן דרוש /ה מזכיר /ה. העבודה כוללת: - עבודה בצוות אדמיניסטרציה, מענה טלפוני וקשרי לקוחות, ניהול יומן מנהל, רכש ספקים ואירוח ישיבות.
היקף משרה 5 ימי עבודה בשבוע. שכר בהתאם לכישורי המועמד/ת. אפשרויות קידום מהיר במחלקת אדמיניסטרציה בהתאם לכישורי המועמד/ת.
דרישות:
- יתרון - ניסיון של 2 שנים בתפקיד דומה.
- יתרון - גיל המועמד/ת 25-35
- ייצוגי/ת ובעל/ת תודעת שירות גבוהה.
- אנגלית - כתיבה וקריאה ברמה ממוצעת
- שליטה באופיס ידע בהח"ש יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
כלמוביל, יבואנית הרכב המובילה בישראל, מגייסת מתאמ/ת אספקה לרכבי יוקרה. מטרת התפקיד:אחריות על ליווי ובקרה של שרשרת האספקה, מרגע הזמנת הרכב ע"י הלקוח ועד למסירת הרכב תיאור התפקיד:
עבודת תפעול שוטפת, בק אופיס מול ממשקים מרובים ומורכבים - אנשי מכירות, גופי רישוי, אתר המסירה באשדוד, כספים והנה"ח בדיקה ובקרות תיקי לקוחות מתן מענה תפעולי לאנשי המכירות מעקב על מלאי רכבים קידום תיקים מול הממשקים השונים כמו אתר לוגיסטי, מדגמים, כספים ווידוא עמידה ב SLA
דרישות:
ניסיון תעסוקתי בעבודה עם ריבוי משימות וממשקים - יתרון ניסיון קודם עבודה בתחום השירות / עבודה עם לקוחות - יתרון שליטה טובה בכל יישומי Office - יתרון מיקום - ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4200
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול מיילים וסנכרון עם מערכת ניהול מידע שיחות פולואפ למועמדים סיוע כללי למערכת
דרישות:
יחסי אנוש מעולים תקתקנות יכולות ניסוח גבוהות בכתב ובעל פה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7214596
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לארגון מוביל בתחומו בת''א! משרה זמנית עם אופציה במסגרת התפקיד: פתיחת קופות למצטרפים חדשים, בדיקה ובקרה של טפסים, עבודה עם מערכות מידע בנקאיות, הקלדת והזנת נתונים מטפסי הצטרפות, הזנת דמי ניהול, טיפול בהעברת כספים בין מסלולים. תנאים: ראשון עד חמישי בין בשעות 8:30-17:00 עם נכונות לשעות נוספות. 45 ש''ח לשעה ברוטו
דרישות:
השכלה אקדמאית- יתרון עבודה תחת לחץ, עמידה ביעדים סדר וארגון שליטה טובה באקסל יכולת תפעול משימות טובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
53058
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מחפשים מזכירה אדמיניסטרטיבית ניהפנסיה מהיום הראשון. ול משרדי, ניהול יומן ותיאום פגישות, מתן שירות לעובדי האגף, מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות, נוכחות עובדים קליטת חשבוניות ואדמיניסטרציה שוטפת שעות עבודה: 08:00 - 16:35 א'-ה' תנאים: קרן השתלמות לאחר שנה. ביטוחי בריאות מורחבים בתנאים מועדפים. הסעדה ( לעובדי תפעול ) . ועד עובדים ( לעובדי תפעול) . תשלום הבראה 150%.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה לפחות 3 שנים - חובה ניסיון ביומנים - חובה שליטה באופיס - חובה מערכת פריורטי- יתרון משמעותי אקסל- ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
מזכירה
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת לשכת מנכ"ל תיאור התפקיד: לחברה ממשלתית בתחום התשתיות דרוש/ה מנהל/ת לשכת מנכ"ל. התפקיד כולל: מזכירות וסיוע אדמיניסטרטיבי, תכנון לו"ז וניהול יומן המנכ"ל ועובדי הלשכה. התנהלות מול משרדי ממשלה, לשכות שרים, מנכ"לים, רשויות, גופים ממשלתיים, חברות בינ"ל וכד'. כמו כן, ניסוח ועריכת מיילים, מענה טלפוני וקבלת אורחים. משרה מלאה הממוקמת בקריית עתידים בת"א.
דרישות:
1. תואר ראשון – חובה 2. לפחות שלוש שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה 3. לפחות שנתיים ניסיון קודם בחברות ו/או ארגונים ציבוריים - חובה 4. שליטה מלאה בתוכנות ה-OFFICE – חובה 5. שליטה בשפה האנגלית - חובה 6. ניסיון בתוכנתSAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
834912
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שירות לקוחות פרונטלי בתחנת מטען , שירות לחברות תעופה , יציאה למטוסים , טיפול בניירת
דרישות:
רישיון נהיגה מעל שנתיים אנגלית ברמה טובה יכולת עבודה במשמרות כולל סופש
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות, הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים. עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני. טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס. תחילת עבודה מיידית. פעם בשבוע עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה .
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס - חובה ! שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL תואר ראשון – יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ns
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה במסגרת התפקיד- * ניהול יומני שותפים - ניהול לו"ז, תיאומי פגישות * קבלת אורחים * עבודות אדמניסטרטיביות מגוונות העבודה במשרה מלאה, שעות 09:30-18:00 במשרדנו בתל-אביב
דרישות:
זמינות לשעות העבודה 09:30-18:00 - חובה ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office שליטה טובה באנגלית אחראי /ת, ייצוגי /ת, ובעל /ת יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00113
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
· תכנון וניהול לוח אירועים מכללתי שנתי וקשר עם גורמי הקמפוס השונים בתחום האירועים. · ניהול, פיקוח ובקרה בפועל של האירועים המכללתיים. · ניהול תקציב האירועים משלב הדרישה ועד קבלת הסחורה. · אחריות ותפעול מחסני ציוד האירועים. · אחריות על חלוקת תווי חניה לסטודנטים.ות, שותפי קמפוס ולעובדי סגל אקדמי ומינהלי. · אחריות ותפעול מערכת קריאות שירות. אחריות על חיוב השכרת כיתות.
דרישות:
דרישות סף: יחסי אנוש מעולים יכולת עבודה בצוות יכולת ניהול ממשקי עבודה רבים ומגוונים שליטה ביישומי OFFICE יתרון: ניסיון מוכח בניהול אירועים ראש גדול היכרות עם מערכת פריוריטי יכולת עבודה בתנאי לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-177
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|