דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 142 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת תפעול אדמינסטרטיבי ומכירות

עוזר/ת תפעול אדמינסטרטיבי ומכירות

נוביליס מערכות תוכנה

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת תפעול אדמיסטרטיבי ומכירות שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי מכירות שלנו תוך מתן תמיכה ברמת פעילות בתחום התפעול. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות:
  • בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
  • בתחום המכירות:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • מתן תמיכה אדמינסטרטיבית לצוות המכירות של החברה
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור - יתרון 
  • ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת/ת פיתוח עסקי או מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O030324
אזור: מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת מחלקת מכירות תותח/ית

דרוש/ה רכז/ת מחלקת מכירות תותח/ית

עידור מחשבים בע"מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
התפקיד דורש יכולות מכרתית ואדמיניסטרציה,
במסגרת התפקיד חלוקת לידים לסוכני המכירות, מעקב וקידום תהליכי מכירה
והגדלת מכירות החברה.
מענה טלפוני להזמנות מלקוחות פרטיים ועיסקיים – (כולל שרות והצעות מחיר)
טיפול בלידים חמים בלבד
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כולל הפקת דוחות
דרישות:
ניסיון בטלמיטיניג / מכירות טלפוניות - חובה
חוש מסחרי – הכרחי
נכונות למשרה לטווח רחוק
יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5076
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קלדן כנסת ישראל+ עורך כתוביות

קלדן כנסת ישראל+ עורך כתוביות

איטייפ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
קלדן כנסת ישראל+ עורך כתוביות
  • מתמלל /ת חומרים מסווגים בפ"ת
  • לחברת Etype המתמחה בשירותי תרגום ותמלול- דרוש/ה קלדן/ית לחומרים מסווגים ומעניינים
  • עבודה בעלת עניין ואתגר.
  • משרה מלאה בימים א'-ה' ללא שישי שבת, בפתח תקווה
  • שעות עבודה 8:00-17:00
*נכונות לעבור מבחן הקלדה ביתי, סיווג ביטחוני וראיון אישי
דרישות:
  • יכולת הקלדה מהירה מאוד בעברית ללא שגיאות כתיב
  • דוברי/ות שפות נוספות - יתרון.
  • ידע בקבצי SRT מתוזמנים- יתרון
  • עריכת תוכן- חידוש והתאמה של טקסט כתוב
  • יכולת למידה מהירה,יסודיות, רצינות, אחריות, אמינות
  • זמינות להתחלה מיידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00015
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לרעננה

מנהל/ת משרד לרעננה

Deloitte

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד לסניף רעננה
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
    יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
    יכולת ניהול זמן וארגון
    שירותיות גבוהה, סבלנות
    חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
    תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
    אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
    שיקול דעת וקבלת החלטות
    מקצועיות
    מוטיבציה גבוהה
    אחריות, תגובה מהירה

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00420
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת התקשרויות ומכרזים

רכז/ת התקשרויות ומכרזים

הכוורת ניקיון שמירה וכוח אדם בע"מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הכוורת בע"מ העוסקת בתחום שרותי ניקיון, שמירה, כח אדם והשמה דרוש/ה רכז/ת מכרזים.
  • אחריות אדמיניסטרטיבית על מכרז מתחילתו ועד סופו, התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים,
  • בדיקת תנאי הסף ועמידת החברה בדרישות,
  • ליווי וניהול כל הליכי המכרז לרבות היבטים משפטיים, לרבות ניסוח ומילוי מסמכים, אינטגרציה של מסמכי המכרז, קידום ההליך המכרזי מול מנהלי הפרויקטים, סיור הקבלנים, תמחור ומילוי המסמכים והגשת המכרזים בזמן ועוד. חובה: שנתיים ניסיון לפחות בכתיבת מכרזים לפי תקנות חוק חובת המכרזים.
דרישות:
1) ידע בתמחור והגשת מכרזים בתחום עיסוק החברה, בקשה וקליטת הצעות מחיר מקבלני משנה וספקים לצורך הכנת המכרז והתמחור.
2) שליטה מעולה באופיס - חובה.
3) נכונות למשרה מלאה.
4) רשיון נהיגה לרכב - חובה.
5) יחסי אנוש מצוינים- חובה.
6) יכולת עבודה בצוות.
7) ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי. ידע במכרזים חובה .
8) תואר ראשון- יתרון משמעותי. מיקום המשרה: אזור תעשייה הצפוני לוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שכר + עמלות + רכב + טלפון.
  • נכונות לסיורי קבלנים לפי המכרזים.
  • ניסיון בתחום המכירות חובה , עדיפות בתחום השירות .
  • יכולת ניהול מו"מ וכושר שכנוע .
  • טיפול תמחור וניהול מכרזים
  • בעל/ת רשיון נהיגה חובה!
  • ידע במחשב ואפיס ואינטרנט
  • נבקש לציון צפיות שכר
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת אדמיניסטרטיבית (הרצליה)

מנהלת אדמיניסטרטיבית (הרצליה)

wojo

25/04/2024

תיאור תפקיד:
  • ניהול שוטף של המשרד
  • דוחות: נוכחות, חופשות, עדכוני שכר
  • חשבונות: ריכוז חשבוניות, כרטיסי אשראי וכו'
  • גיוס עובדים: חוזי עבודה, תהליך קליטה/גיוס של עובדים 
  • ארועים: ימי הולדת, ארועי חברה וכו'
  • לוגיסטיקה: עבודה מול ספקים, נותני שרות ועוד
דרישות:
  • 1-3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
  • הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות
  • כושר ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
  • יחסי אנוש מעולים וגישה שרותית
  • משרה ללא היברידיות במשרדי החברה בהרצליה פיתוח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00038
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה וגבייה לחברה באשקלון

דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה וגבייה לחברה באשקלון

חברה דיסקרטית

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה באשקלון, דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה וגבייה.
העבודה במשרה מלאה בימים א' - ה' ללא ימי שישי.
תנאים טובים למתאימים/ות.
משרה לטווח ארוך
דרישות:
  • ניסיון קודם בתחום / בתפקיד דומה - יתרון
  • יחסי אנוש טובים
  • ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: דרום - אשקלון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אקדמאי/ת דובר/ת אנגלית- למשרה מעניינת בירושלים!

אקדמאי/ת דובר/ת אנגלית- למשרה מעניינת בירושלים!

גולדמן מיון והשמה

25/04/2024

תיאור תפקיד:
למשרד קטן ומשפחתי דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית דובר/ת אנגלית
לעבודה במשרה מלאה- בירושלים
קשר עם לקוחות דוברי אנגלית, טיפול בתיקים וחוזים, הנפקת אישורים וניירת
להשתלבות בצוות מקצועי ברמה גבוהה
לעבודה מאתגרת אך מספקת בסביבה דינאמית בקצב גבוה
דרישות:
תואר ראשון לפחות- חובה!
אנגלית ברמה גבוהה- יכולת לתקשר עם גורמים מחו"ל בכתב ובע"פ
יכולות ביטוי גבוהות
יכולת תיעדוף משימות, עבודה בתנאי לחץ ועומס
אחריות, ראש גדול, יחסי אנוש מעולים ורצון להצטרף לצוות
יכולות עבודה בסביבה ממוחשבת, שליטה באופיס ואקסל בפרט
ניסיון אדמיניסטרטיבי או משרדי- יתרון משמעותי

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-GOL
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית למנכ"ל

עוזר/ת אישית למנכ"ל

המימד השלישי גיוס והשמה 3

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מצליחה בפתח תקווה דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ"ל.
*ישיבה בקבלה של הנהלת החברה*
דרישות:
דרישות
ניסיון קודם כעוזרת אישית – חובה .
יכולת עבודה תחת לחץ
ניהול יומן מורכב מאוד
שירותיות ויחסי אנוש מצוינים.
יכולת בין אישית מצוינת, יסודיות, חשיבה על הפרטים הקטנים.
עבודה במשרדים בפתח תקווה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-18364
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים - זמני לחצי שנה * חיפה*

רכז/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים - זמני לחצי שנה * חיפה*

חבר הון אנושי

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחטיבה הצפונית של חבר הקלטה ותמלול דרוש/ה רכז/ת פרויקט אדמיניסטרטיבי
דרישות:
ידע ב-Excel ו Word - חובה
תקתקנות - חובה
סדר ושיטתיות בעבודה - חובה
המשרה פונה לגברים ונשים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00855
אזור: צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Office manager

Office manager

RecruitX

25/04/2024

תיאור תפקיד:

Join Our Dynamic Team in Tel Aviv! We're on the lookout for a talented Office Manager to be the heartbeat of our fast growing media company.
Responsibilities:
Lead office operations with finesse and efficiency
Showcase your organizational skills and attention to detail
Bring your proactive mindset and assertive approach to drive initiatives forward
Delight our team with your excellent interpersonal skills and customer-centric mindset
דרישות:

Requirements:
Previous experience in a similar role is a must-have
Proficiency in essential computer applications (Excel, Office, Outlook) is essential
Knowledge or experience in accounting administration is an advantage
Demonstrate your expertise in administrative management
Fluent in English (both verbal and written) is a must
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-3289
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ל - חברת זברה תפאורות דרוש מנהל אדמיניסטרטיבי !

ל - חברת זברה תפאורות דרוש מנהל אדמיניסטרטיבי !

זברה תפאורות

25/04/2024

תיאור תפקיד:
  • מתן שרות בק אופיס וניהול משרד 
  • מענה אדמיניסטרטיבי לצורכי המפעל
  • הקלדות, טבלאות אקסל
  • הצעות מחיר
  • מענה טלפוני
  • ניהול יומן ולו"ז ,
  • תאומים מול מגוון ממשקים ומעקב אחרי תהליכים.
  • משרה מלאה א-ה 08.30-16.30.
  • המפעל בכפר סבא סמוך לטבע.
  • משרה זו מיועדת לכלל המגדרים.
דרישות:
  • ניסיון של שנתיים לפחות
  • יכולת ניסוח כתב ובעל פה
  • ידע אופיס על בוריה
  • עבודה מדויקת תחת לחץ
  • סדר ארגון
  • יחסי אנוש
  • אנגלית רמה טובה מאד ( קריאה , כתיבה , דיבור )
  • תואר אקדמי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקידה למחלקת אחזקה | קרית מלאכי

פקידה למחלקת אחזקה | קרית מלאכי

ברקת it

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום המזון דרוש/ה פקידה בקרית מלאכי תיאור התפקיד: אחראי/ת על מערך אנשי האחזקה - קריאות ,לוודא שנעשים התיקונים ,שליחת מיילים ,ניירת . א'- ה' שעות 8:00 - 16:30 38 שעתית + ש"נ + נסיעות קיים מערך הסעות: אשקלון, קרית גת
דרישות:
- *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-395486
אזור: דרום - קרית גת
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת טכנאים

רכז/ת טכנאים

לוג-און תוכנה

25/04/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לחברה מובילה בראש העין,
לצורך תכלול, ניהול וארגון בממשקים נרחבים ומול ממשקים חיצוניים כמו קבלנים ולקוחות עסקיים.
דרישות:
רקע במכירות / שירות לקוחות / אדמיניסטרציה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02273
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מרפאה וטרינרית

מנהל/ת מרפאה וטרינרית

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:

למרפאה וטרינרית באוירה משפחתית באזור הצפון דרוש/ה מנהל/ת מרפאה.
בוא והצטרף לצוות משפחתי ,להוביל ולהשפיע ,להגיע אתנו הכי רחוק שאפשר.
תפקיד כיפי, מתגמל, לטווח הארוך, שמשלב ניהול ואהבה לבע"ח בסביבה דינאמית ומשפחתית.
:על התפקיד
התפקיד כולל אחריות ניהולית על כל היבטי פעילות המרפאה ושותפות בשמירה על המוניטין של המרפאה, הנעת
צמיחה עסקית והבטחת רווחת הלקוחות והצוות כאחד.
• הובלת הפיתוח העסקי במרפאה, חיזוק קשרים עם ספקים , עובדים ולקוחות.
• אחריות על שירות הלקוחות וניהול צוות העובדים במרפאה.
• ניהול מעגל חיי העובד – כולל גיוסים, טיפול בסיומי העסקה, ביצוע תהליכי משוב והערכה, ניהול יומי של
העבודה והעומסים אצל הצוות, לרבות ניהול נוכחות, סידורי עבודה, ניהול היעדרויות, טיפול ברווחת העובד
בחגים ואירועים מיוחדים.
• הטמעת תהליכים ונהלי עבודה כולל הנעת הצוות למידה ביעדים וקיום ישיבות צוות לניתוח ממקרים, בניית
תהליכי למידה וחניכה עבור הצוות בקרה על הידע המקצועי, איתורי פערי ידע ואחריות על השלמתו .
• מתן מענה ותמיכה מקצועית לצוות בזמן אמת כולל מענה בשעות חירום. )מרפאה פועלת 24/7)
• יזום תהליכים לשיפור השירות לרבות קיצור זמני המתנה ושמירה על שביעות רצון לקוחות.
• אחריות על סגירת מעגל טיפול בלקוחות כמו אישורי תרופות, בקשות רופאים, פניות של לקוחות וטיפול
אדמינסטרטיבי.
• אחריות על תפעול השוטף של המרפאה כולל ניקיון , תחזוקה , בטיחות ,ציוד, הפקדת, הכנה לשכר והנה"ח.
דרישות:
● משרה מלאה – 9 שעות עבודה בין הימים א'-ה -
זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות דיווח שוטף לבעלים של מרפאה.
● זיקה לבע"ח -חשוב!
● בעלי השכלה של תואר ראשון במשאבי אנוש / ניהול /מנהל עסקים
● ניסיון ניהולי של 3 שנים ומעלה בניהול מערכות עסקיות וצוות רב מקצועי-חובה
● ניסיון קודם בשירות/מכירה/תפעול של שנתיים לפחות -חובה
● ניסיון קודם בניהול מרפאה – יתרון.
● כושר ארגון ניהולי ופיקוח
● ידיעת השפה העברית ברמה גבוה
● בעלי יחס אנוש מעולה
● המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
● תינתן עדיפות למועמדים עם ניסיון דומה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 654652
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!