תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה. דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה. תיאור התפקיד: - ניהול ותיאום מערכתי – ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים. - ממשקי עבודה חיצוניים – מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני. - הובלת משימות חוצות-צוותים – תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים. - מעקב ובקרה – איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך. - בקרת תקציב ונושאים כספיים – בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות. - ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה – קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים. - טכנולוגיה וכלים דיגיטליים – שליטה ב־Office, Zoom ו־Teams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד. - שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים. - יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית. - שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams). - אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון. - סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים. העבודה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב במודל היברידי. זמינות לתחילת עבודה מידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00119
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
טיפול בתהליך הייבוא מרגע ההזמנה ועד לשחרור הסחורה. עבודה שוטפת מול משלחים, עמילי מכס, ספקים בחו"ל וחברות שילוח. הכנת מסמכי ייבוא: חשבוניות, תעודות משלוח, שטרי מטען וכו'. מעקב אחר משלוחים, בדיקת חיובים, אישורי תשלום. עבודה מול בנקים בנושא העברות מט"ח. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים – רכש, לוגיסטיקה, כספים ומחסן.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הייבוא – חובה (לפחות שנה–שנתיים). שליטה בתוכנות אופיס, במיוחד Excel. ניסיון בעבודה עם מערכת ERP -חובה אנגלית ברמה טובה מאוד – דיבור, קריאה וכתיבה. יכולת עבודה תחת לחץ, סדר ודיוק, אחריות אישית גבוהה. שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19287
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות, הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים. עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני. טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס. תחילת עבודה מיידית. פעם בשבוע עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה .
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס - חובה ! שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL תואר ראשון – יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ns
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות הסדר גדולה דרושים רפרנטים לתחום התפעול הפנסיוני. במסגרת התפקיד: * תפעול פוליסות ובדיקתן. * טיפול בדוחות עבודה שוטפים * טיפול בשינויים ועזיבות הקשורות לפוליסות.
דרישות:
* ניסיון בתפקיד שירותי / תפעולי - חובה * ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות - חובה * ניסיון בתחום התפעול הפנסיוני - יתרון משמעותי * תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
704216
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת מדיקל עם פעילות בינלאומית, דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרטיבי/ת בכיר/ה. התפקיד כולל: ניהול יומן ופגישות עסקיות ברמה בכירה תמיכה ישירה בהנהלה בקבלת החלטות אחריות כוללת על האופרציה במשרד - ניהול סדרי עדיפויות ותהליכים תיאום ובקרה על כלל הפעילויות השוטפות הובלת פרויקטים ארגוניים התנהלות מול גורמים עסקיים בארץ ובחו"ל ניהול קשרים עם לקוחות, ספקים ושותפים אסטרטגיים מה אנחנו מציעים? - שכר גבוה - תפקיד מאתגר ומשמעותי במרכז הפעילות - סביבה דינמית עם חשיפה לעולם הבינלאומי - הזדמנות להתפתחות מקצועית בארגון מוביל היקף משרה: משרה מלאה ימים א-ה בשעות 8:00-17:00/9:00-18:00 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
-ניסיון קודם בתפקיד של עוזרת אישית ו/או מנהלת משרד-חובה -אנגלית שוטפת -נכונות להגיע למשרד מדי יום (המשרה לא היברידית) -נדרשת חיוניות, יוזמה, ארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
560719
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
השמה גרופ מגייסת לחברה בתחום הנדל"ן המניב באזור המרכז רכז.ת חוזים וחשבונות. התפקיד כולל: אחריות על הנכסים המניבים. ניהול חוזים, קשר שוטף ומתן מענה לשוכרים. בקרת חיובים, בקרה תקציבית, הפקת דוחות. ניהול מערך הגבייה. אחריות על דיווחים שוטפים והכנסות.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות- יהווה יתרון. ניסיון בתחום הנכסים המניבים- יהווה יתרון. ניסיון בניהול חוזים ושכירויות. ניסיון בגבייה. אקסל ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1248
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לחברה איכותית בתחום הרפואה ניהול יומנים ותיאום פגישות תיאום ותפעול קשרים סיוע בפרויקטים שווקים ניהול קשרי פנים וחוץ
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנכל אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שיחות טלפוניות עם לקוחות החברה תפעול מערכת ניהול מידע ייעודית יצירת חיבורים והתאמות
דרישות:
לא נדרש ניסיון קודם חריצות, מוטיבציה, רהיטות שיחה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8145316
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לתמיכה אדמיניסטרטיבית וניהולית שוטפת עבור מנהלים בכירים. במסגרת התפקיד נכללים ניהול ותיאום של יומנים מורכבים ומרובי ממשקים, הפקת דוחות ובקרה שוטפת, טיפול ברכש וחשבוניות, עבודה יומיומית עם Excel וכלי Office, ניהול קשרי עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים ומתן מענה זמין וגמיש לאורך שעות היום. משרה מלאה- 9 שעות עבודה, ממשרדי החברה, א-ה. ישיבה במשרדי החברה, ללא היברידיות
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים מורכבים- חובה! שליטה גבוהה ב-Excel ובמערכת Office יכולת עבודה עצמאית והובלת משימות מקצה לקצה יחסי אנוש מצוינים, חוסן מנטלי ואסרטיביות במידה הנכונה יכולת תעדוף ודיוק בסביבה מרובת משימות יש צורך במתן מענה מעבר לשעות העבודה- חובה! נכונות להגעה למשרדי החברה 5 ימים בשבוע- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה רכז.ת בילינג (דיווחי שעות ושכר) ובק אופיס מנוסה ומסודר.ת, להצטרפות מיידית לצוות ה-Back Office. מדובר בתפקיד ליבה אדמיניסטרטיבי-תפעולי מאתגר ומגוון, המשלב אחריות על תהליכי חיוב וניהול תהליכי בק אופיס מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים. תיאור התפקיד ועיקרי אחריות: ניהול תהליכי בילינג וחיוב: הפקת חשבוניות, טיפול בקליטת חשבוניות ספקים, וביצוע התאמות נדרשות. בקרת נוכחות ודוחות: אחריות על אישור שעות נוכחות ועדכון דוחות נוכחות באמצעות מערכת "עובדים נט" (או מערכת דומה). בק אופיס ותפעול אדמיניסטרטיבי: טיפול שוטף בכלל נושאי האדמיניסטרציה והבק אופיס המחלקתיים/ארגוניים. ממשקים מרובים: עבודה יומיומית מול ממשקים פנים-ארגוניים (כספים, תפעול) וגורמי חוץ (ספקים, לקוחות). מעקב ובקרה: מעקב אחר דוחות, משימות ולוחות זמנים, והבטחת סדר וארגון מקסימליים.
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס/הנה"ח - חובה ! שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון זמינות למשרה מלאה בחולון שכר: 10,000
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
551385
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לרשת נדל"ן מובילה ובעלת ותק בתחום התיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בארץ ובחו"ל, דרושה מנהלת משרד אחראית, אנרגטית ומרובת משימות לתפקיד משמעותי ומרכזי בניהול השוטף של המשרד. התפקיד כולל אחריות תפעולית ואדמיניסטרטיבית מלאה: ניהול יומן מנכ"ל, קבלת קהל, מענה טלפוני, ניהול ממשקי עבודה מול אנשי מכירות. העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, מקצועית ובעלת אופי משפחתי, כחלק מצוות מסור ואיכותי. היקף המשרה:
מלאה במשמרות מיקום: עזריאלי – תל אביב בונוסים גבוהים
דרישות:
- שליטה ביישומי Office
- יכולת ניהול יומן וניהול משימות באופן עצמאי
- כישורי שירות ויחסי אנוש מצוינים
- סדר, ארגון ויכולת גבוהה לתעדף משימות
- ראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00033
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
|
תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint ממחפשת אדמינ/ית יש לך חיוך גדול וראש מסודר? אנחנו מחפשים אותך! למשרד משפחתי ונעים בכפר סבא מחפשים אדמינ/ית תותח/ית שיהיה/תהיה הלב הפועם של הצוות שלנו!
דרישות:
מה בתפקיד: - ניהול יומנים ותיאומים
- מענה לטלפונים ולמיילים
- אחריות על ארגון שוטף ודאגה שהכול יתקתק בדיוק כמו שצריך
מה חשוב לנו: • סדר וארגון (גם כשיש כמה דברים במקביל ) • שליטה בסיסית במחשב ובאופיס • גישה שירותית, אנרגיה טובה וכיף לעבוד איתך • ניסיון קודם – יתרון, אבל לא חובה • אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00564
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים נציגי חווית לקוח- אנרגטיים, סקרנים ובעלי תשוקה לעולם השיווק הדיגיטלי! זו ההזדמנות שלך להיכנס לעולם הפרסום אונליין – גם ללא ניסיון קודם סטודנטים? מושלם! התפקיד מאפשר שילוב מעולה עם הלימודים. (עבודה מהמשרדים לפחות 3 פעמים בשבוע) בעלי ניסיון? אנחנו לגמרי רוצים לשמוע גם מכם! - מענה ללקוחות בערוצים דיגיטליים מגוונים
- יצירת פתרונות יצירתיים לאתגרים של לקוחות
- השתתפות בפרויקטים לשיפור חווית הלקוח
- עבודה בסביבה צעירה, טכנולוגית ותוססת
דרישות:
- תקשורת בין-אישית מצוינת
- אהבה לעולם הדיגיטלי, חדשנות וטכנולוגיה
- גישה חיובית, ראש פתוח ויכולת לעבוד בצוות
אם אתם אוהבים ללמוד, ליצור קשרים ורוצים לגדול בעולם הדיגיטלי – זה המקום להתחיל בו את הקריירה שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
152646
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח מקצועית ו דרושה עוזרת אישית למנכ"ל, בעלת יכולת ארגון גבוהה, שירותיות מצוינת ויכולת עבודה עצמאית בסביבה דינמית. התפקיד כולל: -טיפול וניהול שוטף של ניירת ומסמכים. -עבודה יומיומית ב-Excel -סיוע מלא למנכ"ל בכל משימות הניהול והאדמיניסטרציה. -עבודות בק-אופיס שוטפות ותמיכה בצוות המשרד. דרישות התפקיד: שליטה גבוהה ב-Excel ידע קודם בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי. סדר, ארגון, אחריות וראש גדול. יכולת עבודה מול מספר משימות בו־זמנית. הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד משמעותי, מגוון ומאתגר בסביבת עבודה יציבה ואיכותית.
דרישות:
• דובר/ת ערבית ברמת שפת אם – חובה • שליטה טובה ב-Excel וכלי Office – חובה • ניידות חובה • כישורי תקשורת בינאישית מעולים • תודעת שירות גבוהה ומוטיבציה להצלחה המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
645956
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין נעים ומקצועי – אנו מחפשים מנהל/ת משרד אחראי/ת, שירותי/ת ובעל/ת גישה חיובית לעבודה בסביבה צעירה וערכית עם אוירה טובה. תיאור התפקיד: - ניהול שוטף של המשרד ותמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות
- ניהול יומנים, תיאום פגישות ושיחות
- קבלת קהל ומתן מענה טלפוני
- אחריות על הזמנת ציוד, ספקים ותחזוקה בסיסית
- ריכוז מסמכים, תיוק ובקרה אדמיניסטרטיבית
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה
- הבנה טכנולוגית טובה ושליטה מלאה ביישומי מחשב
- יכולת ארגון גבוהה, סדר ודיוק
- שירותיות, אחריות ויחסי אנוש מעולים
- אין צורך בניסיון משפטי
- יכולת למשרה מלאה מ9:00 עד 17:00 - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-LAW
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|