תיאור תפקיד:
חברת Priority-Software מחפשת מנהל חשבונות לקוחות אחראי ומקצועי, עם ניסיון של שנתיים ומעלה, לעבודה מגוונת ודינמית בצוות הכספים. תחומי אחריות: • טיפול בהנהלת חשבונות לקוחות בארץ ובחו"ל • הפקת חשבוניות וקבלות, חיובים וזיכויים • מעקב ובקרה על תשלומים • התאמות בכרטיסי לקוחות • עבודה במערכת Priority • טיפול שוטף בחשבונות הלקוחות - כולל מעקב אחר חובות וגבייה, עבודה עם חוזי שרות ומענה לפניות לקוחות • סיוע בסגירת כספים חודשית • אחריות על רישומי הנהלת חשבונות וגבייה • דיוק ויכולת עבודה בסביבה דינמית
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה בחברות גלובליות שליטה בתוכנת פריוריטי - חובה אנגלית ברמה טובה מאוד - כתיבה וקריאה ראש גדול, בעל /ת יוזמה, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות יכולת עבודה עצמאית, כושר ביטוי מעולה ויחסי אנוש טובים *המשרה הינה משרה מלאה – - שעות גמישות במשרדי החברה – פארק אפק ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-326
|
תיאור תפקיד:
לחברה בנתניה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים למטה במחלקת הכספים. במסגרת התפקיד: * קליטת חשבוניות ספקים * טיפול בתשלומים לספקים * ביצוע התאמות ספקים * דיווחים לרשויות * ניתוח כרטיסים * גיול חובות ספקים
דרישות:
* הנהלת חשבונות סוג 2/3 – חובה. * ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות ספקים מארגון גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00068
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מתאם/ת חשבוניות
מתאם/ת חשבוניות
מתאם/ת חשבוניות
TSG
23/12/2025
תיאור תפקיד:
TSG, חברת הייטק בטחונית הנסחרת בבורסה מגייסת מתאם/ת חשבוניות! המשרה הינה חלקית וממוקמת באור יהודה. תכולות התפקיד:- התאמת חשבוניות ספקים - ניהול סבב החשבוניות מהרגע שהגיעו מהספק ועד מעבר לכספים - פתיחת ספקים חדשים ב-SAP - מעקב ובקרה אחר התשלום - תיעוד שוטף של התהליכים במערכות - מעקב אחר הזמנות - קשר שוטף עם הספקים והמנהלים/ות - הפקת דו"חות חודשיים
דרישות:
-לפחות שנה ניסיון בתפקיד דומה - ידע בסיסי ב-Excel ברמת נוסחאות בסיסיות - יכולת עבודה מסודרת בסביבה דינאמית ומרובת משימות - ניסיון ב-SAP/ במערכת CRM – יתרון * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
2049
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אחריות לתפעול השוטף של הנהלת חשבונות לקוחות בארגון, כולל רישומי הכנסות וזיכויים, בקרת גבייה ורישומים פנימיים. עבודה עם מערכות Office, ERP. תחומי אחריות עיקריים- ניהול יומיומי של חשבונות לקוחות, והוצאות שונות
- רישום, ובקרת תנועות כספיות
- עבודה עם מערכות ERP
- שיתוף פעולה עם מחלקות נוספות בארגון
- המלצות לשיפור תהליכי עבודה פיננסיים
דרישות:
- מנהל/ת חשבונות סוג 1-2
- שליטה ב Office, Excel - חובה
- ניסיון - יתרון
כישורים אישיים - יכולת ארגון וניהול משימות מרובות במקביל
- אחריות, מוסר עבודה, דיוק ויכולת עבודה תחת לחץ
- כישורי תקשורת בין-אישית טובים ויכולת עבודה בצוות
- יוזמה ויכולת פתרון בעיות באופן עצמאי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה בתחום השירות דרוש/ה רכז/ת גבייה מקצועי/ת ואיכותי/ת, לתפקיד משמעותי המשלב אחריות, שירותיות ויכולת הנעה לעמידה ביעדים. מה בתפקיד? טיפול מלא בתהליך הגבייה מול לקוחות החברה אחריות על רישום, בקרה ותיעוד תהליכי הגבייה עמידה ביעדי גבייה חודשיים עבודה שוטפת מול גורמים פנים־ארגוניים טיפול במשימות נוספות לפי צרכי המחלקה שעות העבודה: משרה מלאה, ימים א’-ה’ בכפר סבא שעות עבודה נוחות 8:00-16:30 קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון! סיבוס 700 ש"ח
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה- חובה הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות שליטה באקסל היכרות עם מערכת Priority- יתרון משמעותי יחסי אנוש מעולים ושירותיות גבוהה יכולת עבודה בצוות עבודה יעילה תחת לחץ נכונות ללמוד ולהתפתח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול עצמאי של תחום הספקים – קליטת חשבוניות, התאמות כרטסות, טיפול בתשלומים עבודה מול מחלקת רכש, ספקים חיצוניים וגורמים פנים-ארגוניים ביצוע התאמות בנקים וספקים, טיפול בניכויים ובמע"מ אחריות על סגירות חודשיות ותקופתיות סיוע בהכנת דוחות חודשיים ורבעוניים עד לרמת מאזן
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג -3 חובה ניסיון קודם של לפחות 3 שנים כמנהלת חשבונות ראשית עד מאזן – חובה ניסיון קודם בחברה קמעונאית – יתרון משמעותי שליטה בתוכנות – ERP בדגש על Priority שליטה טובה בExcel- דייקנות, אחריות גבוהה, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1002
אזור:
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפ/י אלינו לחברה בריטית בינלאומית מובילה בתחום יבוא חומרי גלם החברה ממוקמת בחולון ומהווה חלק מהותי מהפעילות הגלובלית. התפקיד מציע הזדמנות ייחודית לעבוד במשרה מלאה תחת הסטנדרטים הבינלאומיים של החברה, עם אחריות ישירה לדיווח ותקשורת שוטפת עם המטה הבריטי וניהול החשבונאות המקומית. העבודה כוללת ממשק עם צוות מקומי הכולל שני עובדים נוספים, המתמקדים בטיפול בחשבוניות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
- תואר ורישיון רואה חשבון בתוקף - 3-5 שנות ניסיון בתחום -חובה - יתרון משמעותי לניסיון בחברות יבוא /לוגיסטיקה - שליטה מלאה באנגלית לצורך תקשורת יומיומית עם המטה - בקיאות במערכות הנהלת חשבונות ובתקינה חשבונאית בינלאומית - יכולת עבודה עצמאית, דיוק ומחויבות לעמידה בלוחות זמנים - אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
603251
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת פיננסית דרוש/ה אנליסט/ית. במסגרת התפקיד: * בניה, ליווי ואנליזה של חוברת עמלות למאזן * הגדרה ומעקב של בקרות מאזניות ועסקיות * הצפה וביאור מפורט של חריגים. * איסוף וניתוח נתוני תגמול סוכנים ממקורות מגוונים * חישובי הפרשות, כתיבה של פקודות יומן. * בקרה והתאמות בהתחשבנות מול סוכנויות * הגדרה והפקת דוחות בתחום המאזן וייזום תהליכים לשיפור
דרישות:
* רו"ח מוסמכ/ת - חובה * שליטה מעולה באקסל - חובה * ניסיון בסביבת POWER QUERY וב- POWERBI - חובה * שליטה טובה ב- SQL - חובה * ידע במידול BI - יתרון משמעותי * ניסיון עבודה עם SAP - יתרון משמעותי * הכרות עם עולם הביטוח - יתרון משמעותי * ידע בניתוח מערכות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00069
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
חשב/ת שכר
חשב/ת שכר
חשב/ת שכר
QHR
23/12/2025
תיאור תפקיד:
-משרה מלאה, א עד ה. מיקום יבנה. -אחריות על תפעול מערכת הנוכחות אל מול מנהלי המחלקות בארגון וניהול ההסכמים במערכת. -הכנת משכורות באופן עצמאי לעובדי החברה -דיווחים לגופים ציבוריים והתנהלות מול שלטונות המס וביטוח לאומי -מתן מענה שוטף ואדיב בנושאי שכר למנהלים ועובדים -עבודה מול חברות הביטוח. -הפקת דוחות מעקב ובקרה על נוכחות ושכר לטובת איתור חריגים ושגויים -הפקת דוחות תקופתיים ומצטברים בנושאי עלויות שכר ותקציב שנת
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר- חובה. ניסיון בעבודה על תוכנת מכפל- חובה. שליטה ב-;Excel ברמה גבוהה - חובה. ניסיון של 2-3 שנים כחשב/ת שכר – חובה ניסיון כחשבת שכר מקליטת עובד /ת ועד סגירת חשבון. יכולת למידה מהירה, תקתקנות ויחסי אנוש ברמה גבוהה. ראש גדול ואחריות אישית להכנה והעברת השכר בתחילת כל חודש.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15292
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בייצור אריזות עפ"י מפרט דרוש/ה אחראית תיק לקוחות. המשרה כוללת: הפקת הצעות מחיר, הקלדת הזמנות לקוח, הפקת הנחיות לתפ"י, תיאום עבודות, תיאום משלוחים עם לקוחות והפקת חשבוניות. טיפול בתלונות לקוח, החזרות, פריסות ללקוח + ניהול תיק והיכרות עם מוצרים עבודה במשרה מלאה א-ה 8:00-17:00
דרישות:
הנדסאי/ת תעשייה וניהול ו/או מנהל/ת חשבונות שליטה בתוכנות אופיס (אקסל, וורד, ואאוטלוק) - חובה ניסיון בתוכנת פריוריטי - יתרון. קריאת שרטוטים - יתרון. *המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00013
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26541
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהח"ש לצוות ספקים – קליטת חשבוניות , הזמנות רכש, הכנת תשלומים במס"ב התאמות לקוחות – הפקת קבלות וחשבוניות ,זיכויים וניתוח כרטיסים מורכבים , הפקדות לבנק, ניתוח והתאמת תקבולים בכרטיסי אשראי בנקים – התאמות בנקים – בקרה והתאמת בנקים , הלוואת, פקדונות, רכוש קבוע דיווח לרשויות .
דרישות:
הנח"ש סוג 2/3 לפחות 3 שנים ניסיון ניסיון עבודה בפריורטי ניסיון עבודה באקסל – חובה. יכולת עבודה עצמאית, דייקנות , סדר ואחריות יכולת עבודה תחת לחץ ותעדוף משימות קידום תהליכי עבודה וממשקים מול גורמים פעילים יכולת ומחוצה לה. יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01382
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים - רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים. - מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית. - ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול". - לא נדרש ידע/ניסיון קודם. - משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א. - הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים: * שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים. * שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים. * לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים, משכנתאות והשקעות בנדל"ן. - שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים. יתרונות המשרה: * חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת. * עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים. * 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת. * ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר). * ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס. * קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות. * חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות. * ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי. לא נדרש ידע / ניסיון קודם. זכיינים - "מסלול הכל כלול":כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד. - רכישת הזיכיון כוללת: *חבילות פרסום יוקרתיות. *הקמת משרד מפואר ומאובזר. *עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו. *הכנסות קבועות מאפיקים נוספים. *גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת. *מנהלות משרד לניהול שוטף. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70. למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
חישוב שכר - לבצע את כל החישובים הנדרשים לשם הכנת תלושי השכר, כולל ניכויים, שעות עבודה, שעות נוספות, מענקים, פרמיות, עיקולים, קריאות פתע - ניהול מערכת נוכחות - איסוף נתוני הנוכחות , קליטה ועיבוד אישורי מחלה, חופשה, סגירה ומעבר שעות לתוכנת שכר - מענה לעובדים – לספק מענה לשאלות העובדים בנוגע לשכרם ולסייע בפתרון בעיות הקשורות לשכר - טיפול בעובדים של הסכם קיבוצי/אישי , מתן מענקים חודשיים/חצי שנתיים - הכנת דוחות – להכין דוחות חודשיים/רבעוניים, דוח פיצויים. בניית דוח תקציב שנתי, חוק שכר שווה ועוד - טיפול בטפסי 102/126 - קופות וטיפול בממשק מעסיקים . פתיחת קופות חדשות , מעקב אחרי היזון חוזר, עבודה מול מערכת חילנט . עבודה מול מתפעל פנסיוני - קליטת עובדים חדשים –פתיחת עובדים במערכות שכר. - עזיבת עובדים - סגירת עובדים במערכות , הכנת מכתבים, טפסי 161 . טיפול בפורשים לפנסיה - טיפול בטפסים של ביטוח לאומי: חל"ד, מילואים, אבטלה , זקנה וכוד - סגירת שכר – העברת נתונים למערכת מס"ב
דרישות:
- הבנה מעמיקה של חוקי עבודה ודיני מס - יכולת לעבוד בצורה מדויקת - יכולת לנהל את הזמן בצורה יעילה ולעמוד בלוחות זמנים - מתן פתרון לבעיות של עובדים - יכולת לנתח נתונים - עדיפות לשליטה בתוכנות שכר הרגל, נוכחות סינריון - ניסיון 3 שנים בתפקיד דומה בחברה יצרנית - שליטה במערכת נוכחות סינריון - שליטה במערכת שכר הר- גל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7146
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
BDO מזמינה אתכם להצטרף אלינו למסלול ההתמחות באשכול מיסים, ייעוץ וביקורת – ולהיות חלק מארגון מוביל, דינמי וחדשני. העבודה כוללת: ליווי דוחות מא-ת, התעסקות עם חברות גדולות, קיבוצים, דוחות עצמאים, הצהרות הון וחברות קטנות.
דרישות:
· בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות – חובה · יכולת התבטאות בכתב ובע"פ – חובה · אנגלית ברמה גבוהה- יתרון · אקסל ברמה גבוהה · משרה מלאה במשרדי הפירמה בקרית שמונה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3702
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, גולן
|