דרושים בתחום חשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 260 משרות עבודה בתחום חשבונאות וכספים

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "חשבונאות וכספים" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : אנליסט, חשב שכר, מנהל כספים ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת פרויקטים עסקיים

מנהל/ת פרויקטים עסקיים

אמן מחשבים בע''מ

20/11/2025

תיאור תפקיד:
מנהל/ת פרויקטים עסקיים
  • מחלקת תהליכים באגף מוצרים מחפשת מנהל/ת פרויקטים מנוסה.
  • במסגרת התפקיד השתלבות בפרויקטים וניתוח תהליכים חוצי ארגון-
  • ניתוח ומיפוי של התהליכים הקיימים, הבנת הצרכים מערכות מעורבות וכתיבת אפיונים בהתאם,
  • זיהוי נקודות כשל וגיבוש פתרונות לשיפור.
  • עבודה מול כלל המחלקות בארגון: ניהול סיכונים, מחלקה משפטית, הנהלה בכירה ועוד
דרישות:
  • ניסיון של שנתיים לפחות בניהול פרויקטים עסקיים
  • תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול – חובה
  • ניסיון באפיון וכתיבת דרישות עסקיות
  • יכולת ניהול, תיאום וייזום פרויקטים חוצי ארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02006
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בוחן.ת חיובים

בוחן.ת חיובים

עיריית תל אביב יפו

20/11/2025

תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע.
3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות.
4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט.
5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך.
6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם
2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון.
3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה.
4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
5. תודעת שירות גבוהה.
6. יחסי אנוש טובים.
7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד.
8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 63ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת חשב

עוזר/ת חשב

קבוצת אלקטרה בע"מ

20/11/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים את הכוכבים הבאים שלנו!
הצטרפו לחברה יציבה עם עוצמה, המציעה אפשרויות צמיחה והתפתחות מקצועית.
קבוצת אלקטרה מגייסת עוזר/ת חשב למטה הקבוצה!;
תיאור התפקיד :
הכנת דוחות כספיים מאוחדים
הכנת תקציב ותוכנית עבודה שנתית לקבוצה
הכנת דוחות ניהוליים ומצגות
ניתוח ובקרה על הדוחות הכספיים והתקציב של החברות הבנות בארץ ובחו"ל
אחריות בתחום ה-ISOX
שותף לבניית תהליכי עבודה חדשים באגף הכספים
ממשק עבודה עם אנשי הכספים בחברות הבנות בארץ ובחו"ל, רואי חשבון, גורמי מטה שונים ועוד
תפקיד מאתגר בחברה מובילה. נדרשת נכונות לעבודה מאומצת
יכולת עבודה באופן עצמאי
דרישות:
רו"ח בוגר אחד ממשרדי ה"ביג 4" – חובה
תואר ראשון במינהל עסקים/כלכלה - חובה
ניסיון בביקורת חברות ציבוריות - חובה
ידע ושליטה מלאה ב-IFRS – חובה
ניסיון באיחוד דוחות כספיים– חובה
הכרת דיני המס - חובה
שליטה מלאה ביישומי אופיס (בדגש על אקסל) – חובה
אנגלית ברמה טובה – חובה
התמחות בתחום הנדל"ן – יתרון
ניסיון בעבודה עם מערכת איחוד דוחות "היפריון HFM))" – יתרון
יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה באופן עצמאי, יסודיות ויכולת גבוהה של ביצוע מספר רב של משימות במקביל
מה אנחנו מציעים :
תנאים מעולים!
אופציות קידום והתפתחות בתוך קבוצת אלקטרה!
קרן השתלמות מהיום הראשון!
**המשרה ממקומת ברמת גן**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18921
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשבי/ות שכר? מקומכם איתנו בחילן

חשבי/ות שכר? מקומכם איתנו בחילן

חילן בע"מ

20/11/2025

תיאור תפקיד:
חילן - החברה המובילה בתחום השכר והנוכחות במשק הישראלי – אנחנו מחפשים חשבי/ות שכר שמחפשים יותר ממקום עבודה.
אם את/ה שולט/ת במספרים, אוהב/ת תהליכים ורוצה לקחת חלק אמיתי בעשייה שמשפיעה על אלפי עובדים – אנחנו מחפשים אותך.


מגייסים לשני תקנים:
-חשבי/ות שכר עם ניסיון קודם
-בוגרי/ות תעודת חשב/ת שכר ללא ניסיון


המשרה מוצעת במודל היברידי | משרדי החברה בתל אביב / חיפה | קו רכבת
דרישות:
-תעודת חשב/ת שכר – חובה
-ניסיון קודם – חובה רק לאחד התקנים
-שליטה טובה ב-Excel ובתוכנות Office
-היכרות/ ניסיון עם מערכת חילן – יתרון משמעותי
-תודעת שירות גבוהה, ראש גדול, ויכולת עבודה בצוות
-אנגלית ברמה טובה – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1271
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות עד מאזן למשרד רו"ח בחולון

מנהל/ת חשבונות עד מאזן למשרד רו"ח בחולון

מורן פסמניק המרכז לייעוץ והשמה

20/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח בוטיק בחולון דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן
התפקיד כולל טיפול שוטף בחברות וביחידים:
• הנהלת חשבונות והכנת תלושי שכר
• התאמות בנקים, כרטיסי אשראי, לקוחות וספקים, הכנת דוחות למאזן
• דיווחים במערכות שע"מ וביטוח לאומי
• עבודה עצמאית מול לקוחות ,אחריות על תיקים מ א’ -ת’
***שכר ותנאי עבודה טובים למתאימים***
חניה נגישה במקום העבודה
קרבה לתחבורה ציבורית !
משרה מלאה.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2-3 וידע וניסיון בשכר
ניסיון מוכח במשרד רו"ח קטן-בינוני.
ידע וניסיון בעבודה בתוכנות חשבשבת ושקלולית, שידור/דיווח בתכנות שע"מ וביטוח לאומי, דיווח מקוון למע"מ.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-107
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישית

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישית

מגייסת

20/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה, ותיקה ומובילה בפריסה ארצית בתחום מוצרי הגמר לבית (קרמיקה, כלים סניטריים ועוד), הפועלת מול לקוחות עסקיים ופרטיים – דרוש/ה עוזר/ת אישית דינאמית, מאורגנת ובעלת ראש גדול, לתפקיד שמשלב תחומי אחריות מגוונים: סיוע אישי להנהלה, ניהול תחום כח אדם ונגיעה בהנה"ח בסיסית.
מה כולל התפקיד?
• סיוע אישי שוטף למנכ"ל ולבעלים של החברה
• טיפול בתהליכי גיוס עובדים: פרסום משרות, מיון, ראיונות, קשר עם חברות השמה
• ליווי קליטת עובדים וטיפול ברווחה ומשאבי אנוש
• ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות בליווי הנהלה בכירה
• סיוע בסיסי בתחום הנהלת חשבונות: מעקב תשלומים, עבודה מול הנה"ח פנימית
המשרה בבני ברק
דרישות:
ורבליות, סדר ויכולת תעדוף משימות ברמה גבוהה
עד 3 שנות ניסיון בעבודה כמנהל/ת משרד - חובה
ניסיון בגיוס עובדים ועבודה מול חברות השמה - יתרון משמעותי
ניסיון קודם או היכרות עם תחום הנהלת חשבונות (בסיסי) - חובה
שליטה בתוכנת Priority - יתרון משמעותי
השכלה רלוונטית בתחום משאבי אנוש / מנהל עסקים / הנה"ח
זמינות למשרה מלאה (התחלה בשעה 09:00)
הזדמנות להשתלב בתפקיד מפתח קרוב להנהלה הבכירה בחברה מובילה בתחומה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3266
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת גבייה מנוסה

רכז/ת גבייה מנוסה

חברה דסקרטית

21/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גבייה מנוסה עם יכולת ניהול תהליכי גבייה יעילים ומתן פתרונות מותאמים אישית ללקוחות.

תיאור התפקיד:
  • טיפול שוטף במערך הגבייה של החברה כולל מעקב אחר חייבים, הוצאת חשבוניות וגביית תשלומים.
  • טיפול בלקוחות חייבים, ניהול משא ומתן לגביית חובות והסדרת תשלומים.
  • הפקת דוחות תקופתיים על מצב הגבייה, ניתוח נתונים וזיהוי מגמות.
  • שיפור וייעול תהליכי גבייה.

דרישות:
  • ניסיון מוכח בתפקיד דומה
  • ידע בתוכנות גבייה וניהול חשבונות.
  • יכולת ניהול משא ומתן, אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ.
  • יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
  • שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel.
  • השכלה רלוונטית - יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23984
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח ראשי/ת עצמאי/ת לחברה ביבנה

מנה"ח ראשי/ת עצמאי/ת לחברה ביבנה

Brooks-Keret Financial Management Ltd

20/11/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות הממוקמת ביבנה דרוש/ה בהקדם מנהל/ת חשבונות ראש/ית מנוסה עד מאזן. התפקיד כולל הנה"ח מא'-ת' ועבודה על מערכת פריוריטי.
דרישות:
מנה"ח סוג 3/מדופלם
ניסיון של לפחות 5 שנים כמנהל/ת חשבונות מנוסה עצמאי/ת עד מאזן בחברה
ניסיון בפריוריטי - חובה
ניסיון בעבודה מול ספקי חו"ל - חובה
ניסיון בניהול צוות מנה"ח
אנגלית ברמה טובה
יחסי אנוש מצוינים

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 617729
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לתחום השקעות אלטרנטיביות

מנהל/ת חשבונות לתחום השקעות אלטרנטיביות

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

20/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת השקעות אלטרנטיביות מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות.
במסגרת התפקיד:
* ניהול חשבונות לקוחות, חשבונות ספקים, גבייה, בנקים ותשלומים.
* התאמות בנקים וכרטיסי אשראי.
* התחשבנויות בין חברתיות.
* הכנת מאזני בוחן רבעוניים ושנתיים לצרכי סקירה וביקורת.
* עבודה מול רואי החשבון של החברה לצורכי ביקורת ודוחות כספיים.
* טיפול בקליטת חשבוניות, הפקת קבלות והנהלת חשבונות שוטפת.
* עבודה עם מערכות הנהלת חשבונות מתקדמות.
* סיוע בניהול תזרימי מזומנים ודיווחים רגולטוריים במידת הצורך.
דרישות:
* תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 – חובה.* תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – יתרון.* ניסיון של לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות – חובה
* שליטה מלאה בתוכנות הנהלת חשבונות (כגון Priority) - חובה
* שליטה טובה ביישומי Office, בדגש על Excel - חובה
* אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) – חובה
* זמינות וגמישות לשעות נוספות בעת הצורך -חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4457
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת תמיכה לצוותי ביקורת - משרה חלקית

עוזר/ת תמיכה לצוותי ביקורת - משרה חלקית

Deloitte

20/11/2025

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה עובד/ת לתמיכה בצוותי הביקורת במשרה חלקית.
הזדמנות ייחודית לסטודנט/ית להשתלב בארגון פיננסי ולהיחשף לידע ותהליכי עבודה מקצועיים בפירמה גלובלית ומובילה.

מה כולל התפקיד?
• סיוע בהכנת מסמכי ביקורת ובתהליך התיעוד
• עבודה שוטפת מול אנשי ונשות חטיבת הביקורת
• איתור ועיבוד מידע הכרחי לעבודת הביקורת של רואי חשבון


* העבודה הינה במשרדי הפירמה בנצרת.
* המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
* משרה חלקית.
דרישות:
• תואר רלוונטי - (מנה"ס, כלכלה, חשבונאות, מערכות מידע, דאטה אנליסט.)
• נדרשת זמינות לעבודה שלושה ימים בשבוע לפחות
• שליטה בתוכנות Office בדגש על Excel – חובה.
• כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב בשפה העברית
• אנגלית ברמה גבוהה- יתרון

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00477
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 - למשרד רואי חשבון מוביל בתל אביב

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 - למשרד רואי חשבון מוביל בתל אביב

וואלה ג'ובס

20/11/2025

תיאור תפקיד:
על המשרה והמשרד:
הצטרפו למשרד רואי חשבון מהמובילים בארץ, הממוקם במרכז תל אביב. אנו מציעים סביבת עבודה מקצועית, מאתגרת ודינמית, עם דגש על פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום. אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמעוניין/ת להשתלב בצוות איכותי ולנהל תיקים מגוונים – מקומך איתנו.
תחומי אחריות מרכזיים:
    ניהול שוטף של מערך הנהלת החשבונות לתיקי לקוחות מגוונים (חברות, עצמאים).
    טיפול מלא בהנהלת חשבונות ספקים ולקוחות, כולל התאמות בנקים, כרטיסי אשראי וקופות.
    הכנת חומרים להצהרות הון ודוחות כספיים שנתיים.
    דיווחים וטיפול שוטף ברשויות המס (מע"מ, ניכויים).
    עבודה מול לקוחות המשרד תוך מתן שירות מקצועי ואדיב.
דרישות:
דרישות חובה:
    תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 2 (או סוג 3) – חובה.
    ניסיון של 3 שנים לפחות כמנהל/ת חשבונות במשרד רואי חשבון – חובה.
    שליטה מלאה וניסיון מוכח בעבודה עם מערכות הנהלת חשבונות (כגון: חשבשבת / פריוריטי / סאפ - יש לציין את המערכות הרלוונטיות)
    שליטה מלאה ביישומי אופיס, בדגש על Excel.
    יכולת עבודה עצמאית, מסודרת, דייקנות ויסודיות ברמה גבוהה.
    יחסי אנוש מצוינים ומוסר עבודה גבוה.
יתרונות:
    ניסיון קודם בניהול חשבונות עד מאזן.
    ניסיון עם לקוחות מתחום ה-[אם יש תחום ספציפי – הייטק/נדל"ן/מסחר].
    ידע וניסיון בהכנת משכורות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלנ/ית עם ניסיון בניהול כספים בחברה פרטית

כלכלנ/ית עם ניסיון בניהול כספים בחברה פרטית

סיגמא HR

20/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פרטית בתחום הוולנס דרוש/ה מנהל/ת כספים עם ניסיון רלוונטי
עבודה מול משרד רו"ח חיצוני
עבודה מול ספקים
ניתוח של נתונים עסקיים ופיננסיים
דרישות:
תואר ראשון בלכלה /חשבונאות
ניסיון בניהול כספים בחברה פרטית קטנה
הבנה חשבונאית וכלכלית
אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5253
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

37 ש"ח,שירות לקוחות בלבד בבנק המוביל במדינה

37 ש"ח,שירות לקוחות בלבד בבנק המוביל במדינה

רזומה שירותי השמה בע"מ

20/11/2025

תיאור תפקיד:
לבנק הכי מוביל במדינה, דרושים/ות בנקאים/ות טלפוניים
שירות לקוחות לכלל לקוחות הבנק במגוון נושאים פיננסיים
עובד בנק מהיום הראשון, ארוחות, תחרויות ופרסים, נופשים, משכורת 13, החזר הוצאות גני ילדים ועוד המון הטבות!
עבודה בסביבת עבודה מאתגרת דינאמית וצעירה, עם אופציות קידום ופיתוח!
משמרות בוקר בלבד- גמישות לסטודנטים/ות והורים
ימי שישי אחת ל-3 שבועות
דרישות:
* שירותיות ברמה גבוהה- חובה
* כושר ביטוי מצוין, וורבאליות- חובה
* מכוונות להתפתח לטווח הארוך
* יכולות למידה ושליטה מלאה בישומי מחשב
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1559
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר לפירמת BDO

מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר לפירמת BDO

BDO

20/11/2025

תיאור תפקיד:
לפירמת BDO מהמובילות בישראל דרוש/ה מנהלת חשבונות לסניף ירושלים לתפקיד רחב ומגוון הכולל הנהלת חשבונות והפקת תלושי שכר למגוון רחב של לקוחות.
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות ובהפקת תלושי שכר- חובה.
ניסיון בעבודה עם תוכנות סמאיט ו-מכפל – יתרון משמעותי.
אחריות, חריצות ו"ראש גדול".
נכונות למשרה מלאה ממשרדי החברה בירושלים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3754
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת תפעול פיננסי בארגון מוביל בשפלה

תומכ/ת תפעול פיננסי בארגון מוביל בשפלה

Gtech

20/11/2025

תיאור תפקיד:
• טיפול בפניות וריכוז תקלות מקצה לקצה, עד למתן מענה איכותי למשתמש תוך עמידה ביעדי השירות. • מענה לפניות היחידה לפניות הציבור
• תמיכה בתהליכי עבודה בנקאיים ותפעוליים במסגרת שינויים במערך הסניפים ·
• עדכון נתונים בטבלאות · DPT בסביבת היצור
• ממשקי עבודה מול לקוחות וגורמים שונים בחברה ·
• אחריות על גיבוש פתרון ובקרה שוטפת אחר משימות עד לסגירת מעגל טיפול. ·
דרישות:
• ידע בתהליכי עבודה בנקאיים (פתיחת חשבון / מט"י / אשראי / משכנתאות) - יתרון• תודעת שירות גבוהה ·
• ידע בתוכנות אופיס – חובה ·
• יכולת עבודה בצוות ·
• כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב ·
• רקע אקדמאי- יתרון ·
• יחסי אנוש טובים ·
• נכונות לעבודה בשעות מאומצות ·
• יכולת ראייה רוחבית של תהליכים בארגון ·
• יכולות למידה עצמית, חשיבה יצירתית ·
• ניסיון עבודה עם מערכות תמיכה וכלי · BI – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2802
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!