תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית הממוקמת ברעננה דרוש/ה בהקדם מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן. התפקיד כולל הנה"ח מא'-ת' כולל הקמת מערך הנהלת חשבונות, בניית תהליכים, עבודה מול חו"ל ובסביבה בינלאומית.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3/מדופלם - חובה ניסיון של לפחות 3 שנים בהנהלת חשבונות עד מאזן - חובה אנגלית ברמה גבוהה כולל קריאה, כתיבה ודיבור - חובה ניסיון בחשבות שכר - יתרון ניסיון בעבודה בחברות גלובליות - יתרון ניסיון עם יבוא/יצוא - יתרון אקסל ברמה גבוהה ניסיון בעבודה עם פלטפורמות בינלאומיות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
739375
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת פיננסים מוכרת ברמת החייל דרוש/ה רפרנט/ית משכנתאות במשרה מלאה. במסגרת תפקיד: בקרה לתיקי משכנתא מוכנים טרם שליחתם לביצוע, עדכון גורמים פנים ארגוניים על חוסרים ואי התאמות בתיקי משכנתא, עבודה מול בנקים ומחלקת כספים. העבודה במשרה מלאה ברמת החייל (יש חנייה).
דרישות:
אוריינטציה לעולמות הפיננסים - חובה שליטה מלאה ביישומי מחשב - חובה יכולת ירידה לפרטים, סדר וארגון - חובה זמינות להתחלה מיידית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00059
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנלחטיבת ניהול הסיכונים ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם, דרוש/ה אנליסט/ית. במסגרת התפקיד ייחשף/תחשף העובד/ת למתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות. תיאור המשרה: התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות המובילות במשק, במגוון ענפי בסקטור הפיננסי לרבות: Fintech, Hi-Tech, בנקים, שוק ההון ועוד. חשיפה רחבה לפירמה הגלובלית לרבות אימוץ פרקטיקות מובילות ופיתוח מתודלוגיות ופרקטיקות מקומיות, מול המומחים המהווים את חוד החנית של תחום ניהול הסיכונים. התפקיד מאתגר, ייחודי וכולל זיקה לעולמות הכלכלה והפיננסים, האסטרטגיה, טכנולוגיה, משפטים ופסיכולוגיה, ייעוץ ארגוני ועוד.
דרישות:
תואר ראשון ממוסדות אקדמאיים מובחרים – תואר בכלכלה/מנהל עסקים/ניהול/דומה – יתרון, הצטיינות - יתרון; אנגלית ברמה גבוהה – חובה התפקיד דורש יוזמה וראש גדול, עצמאות, עבודת צוות, עבודה בסביבה דינמית, יכולות ניתוח והסקת מסקנות ויכולות ניסוח גבוהות ניסיון בתחום ניהול סיכונים – יתרון תואר שני רלוונטי – יתרון
***אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע. 3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות. 4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט. 5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך. 6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם 2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה. 4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 5. תודעת שירות גבוהה. 6. יחסי אנוש טובים. 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
63ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחב' יבואנית מצליחה בתחום הבריאות בהרצליה דרוש/ה מנה"ח סוג 2 ספקים ולקוחותקליט חשבוניות ספקים ותשלומים לספקים באמצעות מס"ב התאמות בנקים, כ"ט אשראי טיפול בהכנסות / חשבוניות לקוחות הכרת עולם תעודות משלוח ותהליך אספקת המוצר עד התשלום גבייה מחב'/מוסדות/לקוחות קצה
דרישות:
מינימום 3 שנ"ס בהנה"ח ניסיון מוכח בגבייה לרבות הסדרת חובות תעודה סוג 1+2 שליטה מלאה באקסליתרון- נסיון וידע בפריוריטי יתרון- הכרות עם עולם הקמעונאות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00363
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחבר כ"א לבניה דרוש/ה עובד/ת מסור/ה לאיסוף שכר מהקבלנים והעובדים, הקלדתם במערכת ועזרה למחלקת השכר המשרה חלקית - 08:00-12:00 - גמיש מיקום בני ברק
דרישות:
הכרת מערכות מחשב - חובה אנגלית ברמה טובה - חובה דייקנות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00897
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת ייעוץ כלכלי של משרד רו"ח גדול החבר ברשת בינלאומית דרוש /ה כלכלן /ית בתחילת הדרך. התפקיד כולל: - בניית מודלים פיננסיים לצורך הערכות שווי - ביצוע ניתוחים אנליטיים - הכנת חוות דעת לבתי משפט - כתיבת דוחות כלכלים העבודה במשרה מלאה ממשרדינו בתל אביב ** המשרה מתאימה כמשרה התחלתית בתחום
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה או חשבונאות - חובה - שליטה גבוהה באקסל - אנגלית ברמה גבוהה - עמידה בלחצים ועבודה על מספר משימות במקביל, יכולת השתלבות בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00089
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה באיזור השפלה דרוש/ה מבקר/ת טכנולוגיות ומערכות מידע למערך ביקורת פנימית. התפקיד הכולל בחינה של תהליכים טכנולוגיים, תשתיות IT, סייבר ומערכות מידע בארגון מורכב. התפקיד משלב ניתוח מידע ונתונים, עבודה מול בעלי תפקידים בכירים, וכתיבת דוחות והמלצות מבוססות תובנות ורגולציה.
דרישות:
דרישות התפקיד ניסיון של כ-10 שנים בתחום טכנולוגיות מידע – חובה ניסיון בביקורת תהליכים טכנולוגיים, סייבר, תשתיות ומערכות מידע ידע בתהליכי פיתוח, אפיון, הטמעה ובקרות IT היכרות עם רגולציה, מתודולוגיות ביקורת ותקני אבטחת מידע שליטה בכלים לשליפת וניתוח נתונים תואר ראשון רלוונטי – יתרון לתחום מערכות מידע / מדעי המחשב / הנדסה / שירות ביחידה טכנולוגית יכולת ניסוח גבוהה, כתיבת דוחות רהוטים והצגת ממצאים ברמה ניהולית עצמאות, חשיבה אנליטית, יסודיות, ויכולת עבודה בצוות ניסיון בביקורת פנימית או עבודה בארגונים גדולים – יתרון היכרות עם עולם הבנקאות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02439
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גלובלית הממוקמת בעמק חפר דרוש/ה בהקדם מנהל/ת חשבונות להשתלבות בצוות הנהלת חשבונות. התפקיד כולל הנה"ח ספקים, דיווחים ודורש ניסיון עבודה על מערכת פריוריטי.
דרישות:
מנה"ח סוג 2/3 ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות בצוות בחברה ניסיון עבודה בחברות הייטק/חברות גלובליות - יתרון ניסיון עבודה על פריוריטי אנגלית ברמה טובה ניסיון בתחום הנה"ח ספקים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
968452
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית, דרוש /ה מנהל /ת חשבונות - אפשרות גם למשרה חלקית עבודה מעניינת ומאתגרת, בסביבת עבודה נעימה ועם לקוחות ממגוון סקטורים ותחומים * העבודה בימים א'-ה' ממשרדנו באילת
דרישות:
- השכלה רלוונטית בתחום (חובה) - תוכנות רלוונטיות: חשבשבת, שיקלולית - נסיון מעשי בתפקיד הנהלת חשבונות (יתרון משמעותי) - זמינות לעבודה באילת (חובה)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00108
|
תיאור תפקיד:
משרת כניסה לעולם הבנקאות – משרה מלאה | שכר גבוה למתאימים! מחפש/ת את הדרך שלך להיכנס לעולם הבנקאות? הזדמנות מעולה עבורך להצטרף לארגון פיננסי מוביל ולבנות קריירה משמעותית בתחום הכי חם במשק!
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? אקדמאי/ת או לקראת סיום תואר – חובה ניסיון קודם בבנקאות או זיקה לתחום הפיננסי – יתרון משמעותי ניסיון בשירות לקוחות או מכירות – חובה תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות וגם עצמאית אוריינטציה שיווקית, ראש גדול, רצון להתפתח תנאים מעולים למתאימים/ות: משרה מלאה+ 2 פיצולים בשבוע שכר ממוצע: שכר שווה למתאימים סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומקצועית סניפים בכל הארץ – פתוחים בימים ראשון עד חמישי או שני עד שישי (תלוי בסניף) אם את/ה עם תואר ביד (או כמעט), רעב/ה לקריירה בבנקאות זאת ההזדמנות שלך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02445
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- הפקת משכורות וניהול מערך השכר בארגון.
- טיפול בדוחות חודשיים ודוחות שנתיים.
- עבודה מול רשויות (מס הכנסה, ביטוח לאומי וכו').
- מתן מענה מקצועי לעובדים ומנהלים בנושאי שכר וזכויות סוציאליות.
דרישות:
- תעודת חשב/ת שכר מוסמך/ת – חובה.
- ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות כחשב/ת שכר.
- שליטה מלאה בדיני עבודה ובחוקי המס הרלוונטיים.
- היכרות וניסיון עם תוכנת מיכפל – חובה.
- שליטה בתוכנות שכר ונוכחות נוספות – יתרון.
- דיוק, אחריות, יכולת עבודה עצמאית ושירותיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00074
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל הנהלת חשבונות חד-צידית וכפולה, הגשת דוחות מס והצהרות הון ליחידים ועבודה שוטפת מול לקוחות מגוונים. התפקיד משלב אחריות, דיוק ותקשורת בין-אישית, עם הזדמנות לקחת חלק משמעותי בתהליכים פיננסיים של עסקים קטנים ובינוניים.
דרישות:
רישיון יועצ/ת מס (לאחר התמחות) – חובהניסיון בהנהלת חשבונות לפחות שנתיים – חובה יכולת עבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה בצוות שירותיות, סדר ודיוק בפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00220
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית המספקת מגוון שירותים פיננסיים עבור חברות בינלאומיות כגון: שירותי חשבות, שכר, הנה"ח ועוד דרוש/ה חשב/ת שכר לתפקיד מאתגר ומלמד בעל אופק מקצועי ואפשרויות קידום משמעותיות. התפקיד כולל ניהול וטיפול בכל היבטי השכר בסביבה גלובלית: קליטת עובדים חדשים, הכנת משכורות, הכנת דוחות שכר חודשיים, ניהול טפסי קליטה/ושחרור (טפסי מילואים, 161 וכו’), התנהלות מול גורמים חיצוניים כגון: ביטוח לאומי וחברות הביטוח, שחרור קופות וסיום עבודה. סביבת עבודה דינאמית ומגוונת משרה מלאה 8.5 שעות ביום. שעות גמישות אפשרו ת ליום עבודה אחד מהבית סביבת עבודה מופרדת
דרישות:
*ניסיון של לפחות שנתיים כחשב/ת שכר *ניסיון בעבודה מול חברות גלובאליות - יתרון *השכלה רלוונטית בתחום השכר *תעודת חשבות שכר מטעם לשכת רו"ח - יתרון משמעותי *אנגלית ברמה טובה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור) - חובה * שליטה באקסל – יתרון משמעותי *ידע וניסיון בתוכנות שכר (מיכפל, שקלולית, הרגל) – יתרון משמעותי *יכולת עבודה עצמאית ובצוות *אחריות, שרותיות, יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3315
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים ניהול פיננסי במיקור חוץ את תיקי לקוחות החברה
דרישות:
תואר ראשון במנע"ס/כלכלה/חשבונאות לפחות 3 שנות ניסיון בתחום הבנקאות העסקית ו/או כלכלן/ית ו/או חשבות ידע נרחב באקסל ותוכנות ERP והנה"ח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00249
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|