תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גלובלית דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול וכספים במסגרת התפקיד: עבודה מול הברוקרים של החברה, מתן תמיכה תפעולית עדכון נתוני פרמיות ותביעות במערכות החברה עבודה מול חברות הביטוח וביטוח המשנה לביצוע התחשבנוית הוצאת חוזים מהמערכת, בדיקת עסקאות ורשומות עבודה מול צוותים בחו"ל הכנת דוחות באקסל ביצוע חישובים לרבות חישובי אחוזים, עמלות וכו' משרה מלאה בתנאים מעולים!!!
דרישות:
תואר ראשון- יתרון משמעותי ניסיון בעבודה בתחום הביטוח- יתרון ניסיון בתחום התביעות- יתרון משמעותי אנגלית ברמה מאוד גבוהה קריאה, כתיבה ושפה אקסל ברמת וילוקאפ ופיווט- חובה יכולת למידה מהירה של מערכות ממוחשבות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01392
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת פרויקטים עסקיים - מחלקת תהליכים באגף מוצרים מחפשת מנהל/ת פרויקטים מנוסה.
- במסגרת התפקיד השתלבות בפרויקטים וניתוח תהליכים חוצי ארגון-
- ניתוח ומיפוי של התהליכים הקיימים, הבנת הצרכים מערכות מעורבות וכתיבת אפיונים בהתאם,
- זיהוי נקודות כשל וגיבוש פתרונות לשיפור.
- עבודה מול כלל המחלקות בארגון: ניהול סיכונים, מחלקה משפטית, הנהלה בכירה ועוד
דרישות:
- ניסיון של שנתיים לפחות בניהול פרויקטים עסקיים
- תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול – חובה
- ניסיון באפיון וכתיבת דרישות עסקיות
- יכולת ניהול, תיאום וייזום פרויקטים חוצי ארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
We specialize in handling complex tax and compliance issues for American individuals living outside the USA. Our firm provides tax preparation, bookkeeping, payroll, and consulting services. We are known for our expertise in addressing various tax challenges faced by US individuals abroad. Job Description: This is a full-time on-site role for a Tax Associate in our Jerusalem office. The Accountant will be responsible for managing tax and compliance issues for American individuals living overseas. Day-to-day tasks include tax preparation and client communication to ensure adherence to US tax laws.
דרישות:
Qualifications: *Strong knowledge of US tax laws and regulations *Minimum of 1-2 years experience in tax preparation *Excellent communication and client management abilities *Bachelor's degree in Accounting, Finance, or related field is a plus *Certifications such as CPA or Enrolled Agent are a plus *Attention to detail and strong analytical skills *Ability to work efficiently in a fast-paced environment
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
967096
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
תיאור • ניהול תשלומי ספקים• ניהול ספרי חשבונות כולל פקודות יומן, קופות, לקוחות, ספקים, בנקים וכרטיסי אשראי • טיפול בלקוחות כולל גבייה • פתיחת וסגירת שנה חשבונאית (הכנה עד מאזן) • כפיפות ישירה לסמנכ"לית כספים דרישות • מנהל/ת חשבונות סוג 3• ניסיון תעסוקתי קודם בתחומים המפורטים – לפחות 5 שנים • ניסיון תעסוקתי קודם מחברה עסקית (ולא רק משרד רו"ח) • עבודה על EXCEL • היכרות עם SAP BUSINESS – מהווה יתרון • יכולת עבודה עצמאית וגם בצוות • דייקנות וראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19406
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לריכוז ויישום תוכנית ריצות חיוב, גבייה ואכיפה בתאום עם היחידות השונות, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. ביצוע מעקב ובקרה אחר היישום בהתאם ללוחות הזמנים, נהלי העבודה והנחיות העבודה. 3. אפיון, הטמעת וניתוח דו"חות בקרה תפעוליים. 4. ניהול מערך בדיקה של נתוני הליבה בהרצות השונות (בכלל הסביבות). 5. ניהול מערך בקרה לבדיקת גרסאות מערכת בהקבלה לאפיון המאושר. 6. ניהול פרויקטים יעודיים / רוחביים בעולם התוכן הרלוונטי. 7. ניהול מערך הדרכות שוטף למשתמשים וביצוע הדרכות מתקנות 8. סיוע בתחקור אירועים ומבצעים מיוחדים ומתן המלצות לפעילות מתקנת ומונעת. 9. קידום וביצוע פעולות לשיפור וייעול פעולות האגף בהיבט התפעולי. 10. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים, הפקת תובנות והצגתן להנהלה. 11. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 12. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בחשבונאות/ כלכלה/ מינהל עסקים/ סטטיסטיקה/ הנדסת תעשיה וניהול (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, או הנדסאי / טכנאי בתחום תעשייה וניהול (רישום במרשם ההנדסאים והטכנאים המוסמכים). 2. ניסיון מקצועי בתחום פיננסי, חיוב, גבייה ואכיפה או תכנון ובקרה: טכנאי תעשייה וניהול - 3 שנים לפחות. הנדסאי תעשייה וניהול- 2 שנים לפחות. תואר ראשון - 1 שנה לפחות. * יתרון לבעלי ניסיון בתחום כספים. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ניסיון במערכת מחו"ג - יתרון. ניסיון באפיון, בנייה וניתוח תהליכי עבודה ודוחות בקרה. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
115ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברה תעשייתית מובילה – תפקיד מגוון עם אחריות רחבה! מחפשים תפקיד מקצועי עם עומק ותהליכים מורכבים? זו ההזדמנות שלכם להצטרף לחברה יציבה ומובילה, בסביבה דינמית ומקצועית עם אפשרות להתפתחות. מה בתפקיד? טיפול בדיווחים למוסדות (ביטוח לאומי, מס הכנסה) כולל דיווחים שנתיים 856 ו-126 רישום פקודות שכר והתאמות לטופס 126 ניהול ערבויות והלוואות החברה טיפול במכתבי אשראי דוקומנטריים (יתרון לניסיון קודם) עבודה מול ספקי חו"ל (יתרון) טיפול בעיקולים, שעבודים וביטוחים מענה מקצועי לצוות מנהלות חשבונות ספקים ביצוע פקודות יומן, התאמות ותיעוד
דרישות:
ניסיון של 2-3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד מאזן בצוות בחברה (לא ממשרד רו"ח) – חובה תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 (סוג 3 יתרון) – חובה ידע בפריוריטי ואקסל ברמה גבוהה – חובה אנגלית ברמה טובה (מיילים) ניסיון בדיווח למוסדות ופקודות שכר – חובה חשבות שכר – יתרון למה כדאי? תפקיד מגוון, עם אחריות רחבה, בסביבה יציבה ומקצועית. אם אתם מחפשים תפקיד עם עומק מקצועי ואפשרות להתפתח – שלחו קורות חיים והצטרפו אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
234292
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
BDO, אחת מפירמות רואי החשבון והייעוץ המובילות בישראל, מחפשת רו"ח מנוסה להצטרף לצוות הביקורת שלנו בסניף ירושלים. אם את/ה עם ראש גדול, אוהב/ת לעבוד עם לקוחות, להוביל תהליכים ולנהל צוותים – מקומך איתנו! איך יראה יומך? ניהול תיקי ביקורת של לקוחות מגוונים, כולל חברות פרטיות, חברות ציבוריות ומכלרים עבודה שוטפת מול לקוחות – כולל תכנון ביקורת, תקשורת מול הנהלה, והצגת ממצאים ניהול צוות עובדים ו/או מתמחים. אחריות על עמידה ביעדים ובלוחות זמנים עבודה מרובת משימות תוך שמירה על איכות מקצועית גבוהה תיאום ממשקים עם מחלקות נוספות בפירמה
דרישות:
מה אנחנו מחפשים בך? רו"ח מוסמך/ת עם שנתיים/ שלוש שנות ניסיון לאחר התמחות בביקורת – חובה! ניסיון בניהול תיקי לקוחות באופן עצמאי – חובה יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ בעברית – חובה ניסיון בניהול והובלת צוות – חובה חשיבה מערכתית ויכולת עבודה עצמאית יכולת ניהול משימות מרובות תחת עומס יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית וראש גדול אנגלית ברמה טובה- יתרון למה דווקא BDO? ב-BDO תיהנה/י מעבודה מקצועית משמעותית, לקוחות מעניינים, צוות איכותי וסביבה תומכת עם הזדמנויות להתפתחות מקצועית ואישית. אנחנו מאמינים באיזון, בשיתוף פעולה ובהעצמה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3638
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למחלקת הכספים של מור בית השקעות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עדיפות עד מאזן. התפקיד כולל פקודות יומן ללא מלאי, התאמות בנקים, ספקים , לקוחות, תשלומים (מס"ב) ופקודות חתך.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות - חובה ידע בחשבשבת - חובה ידע באופיס ברמה טובה - חובה דיווחים לרשויות - יתרון ניסיון של 3 שנים בתחום - יתרון חריצות , יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות במקביל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
155743
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
הובלת מחלקת החשבות אחריות על דיווחים חודשיים בחברה גלובלית. דוחות על בסיס USGAAP הכנת דוחות מס שנתיים לחברות בישראל וטיפול בסוגיות גלובליות אחריות וניהול צוות הנהלת חשבונות ומתן מענה מקצועי שוטף תמיכה שוטפת בפעילות השוטפת ועמידה בתקציב אחריות על SOX עבודה שוטפת מול רו"ח מבקרים ויועצים חיצוניים
דרישות:
רו"ח יוצא/ת BIG 4 לאחר תפקיד אחד בחוץ. ניסיון בדיווחים על בסיס USGAAP ניסיון במערכת Priority – יתרון בקיאות בתקני USGAAP שליטה בExcell יכולת טובה לעבודה בצוות ועבודה בתקשורת טובה מול מחלקות אחרות בארגון אנגלית ברמה טובה יכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
623200
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת בצפון תל אביב דרוש/ה חשב/ת שכר בעל ניסיון עבודה על מערכת חילן. התפקיד כולל אחריות מלאה לכל תהליך הכנת השכר במערכת חילן.
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר - חובה ניסיון של כשנתיים לפחות בתפקיד חשב/ת שכר בארגון ניסיון של שנתיים לפחות בהכנת שכר למאות עובדים הכרות עם מערכת שכר חילן אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
781057
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, חלק מקבוצת Grant Thornton, דרוש /ה מנהל /ת חשבונות עם ניסיון מעשי בחשבות שכר משרה מלאה, ימים א'-ה' במשרדנו בתל אביב במסגרת התפקיד: - הנהלת חשבונות עד למאזן וביקורת רואי חשבון - עריכת משכורות וכלל הדוחות הכלולים במערכת השכר - עבודה כחלק מצוות הנהלת חשבונות
דרישות:
- ניסיון רלוונטי בתחום הנה"ח - לפחות 5 שנות ניסיון - ניסיון מעשי בחשבות שכר - היכרות מלאה עם Priority לפחות 3 שנים - חובה - שליטה טובה באנגלית (קריאה וכתיבה) - זמינות להתחלה מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00114
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מתאם/ת חשבוניות
מתאם/ת חשבוניות
מתאם/ת חשבוניות
TSG
18/12/2025
תיאור תפקיד:
TSG, חברת הייטק בטחונית הנסחרת בבורסה מגייסת מתאם/ת חשבוניות! המשרה הינה חלקית וממוקמת באור יהודה. תכולות התפקיד:- התאמת חשבוניות ספקים - ניהול סבב החשבוניות מהרגע שהגיעו מהספק ועד מעבר לכספים - פתיחת ספקים חדשים ב-SAP - מעקב ובקרה אחר התשלום - תיעוד שוטף של התהליכים במערכות - מעקב אחר הזמנות - קשר שוטף עם הספקים והמנהלים/ות - הפקת דו"חות חודשיים
דרישות:
-לפחות שנה ניסיון בתפקיד דומה - ידע בסיסי ב-Excel ברמת נוסחאות בסיסיות - יכולת עבודה מסודרת בסביבה דינאמית ומרובת משימות - ניסיון ב-SAP/ במערכת CRM – יתרון * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
2049
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית מובילה בתחום קמעונאות לתעשיית הפארמה, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לתחום הספקים. התפקיד כולל קליטת חשבונות, תשלומים, התאמות ספקים. עבודה כחלק מצוות הנהלת חשבונות. 5 ימי עבודה, 8 שעות עבודה ביום. העבודה במשרדי החברה בהרצליה פיתוח ואינה היברידית.
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה ניסיון של שנתיים בהנהלת חשבונות תחום ספקים - חובה שליטה בתוכנת SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3286
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן יזמית וביצועית דרוש/ה מנהל/ת כספים ניהול צוות של חשבים והנהלת חשבונות בשתי החטיבות אחריות על דוחות כספיים , התנהלות מול הנהלת החברה והמחלקות השונות , דוחות אפס , בקרה תקציבית על פרוייקטים. כפיפות לסמנכל הכספים של הקבוצה .
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה בחברת נדלן ציבורית ייזמית - חובה ניסיון ניהולי רחב של 3 שנים לפחות המשרה באזור המרכז .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5230
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה מתמחה / רו"ח אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, תוך ליווי צמוד של מנהלים/ות מובילים בתחומם! אז אם אתם/ן בעלי מוטיבציה גדולה ושאיפה להתפתחות - מוזמנים/ות לעשות את הצעד הראשון ולהשתלב באחד ממשרדינו בפריסה ארצית העבודה במשרה מלאה, באחד מהסניפים - תל-אביב / ירושלים / באר שבע
דרישות:
לאחר בחינות מועצה - חובה במהלך השנה השניה להתמחות או לאחר סיום התמחות שליטה מלאה ב-Excel - חובה היכרות עם תוכנת מרכב"ה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00088
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|