דרושים בתחום חשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 223 משרות עבודה בתחום חשבונאות וכספים

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "חשבונאות וכספים" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : אנליסט, חשב שכר, מנהל כספים ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אחראי/ת בקרת סיכונים תפעוליים בחברת ביטוח מובילה בתל אביב!

דרוש/ה אחראי/ת בקרת סיכונים תפעוליים בחברת ביטוח מובילה בתל אביב!

חברה דסקרטית

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח מובילה בתל אביב דרוש/ה אחראי/ת בקרת סיכונים תפעוליים.
התפקיד כולל ביצוע בקרות על פרויקטי תוכנה חוצי ארגון, ביצוע בקרות על תהליכי ניהול שינויים ומחזור חיי פיתוח במערכות מידע, יכולת אנליטית והבנת תהליכים טכנולוגיים, בחינת יישום הנחיות רגולטוריות, הכנת דיווחים ומצגות להנהלה, עבודה שוטפת מול גורמי ההסדרה בחברה (ביקורת פנים, SOX, ניהול סיכונים) וכן עבודה שוטפת מול מנהלים בכירים בחטיבה. משרה מלאה ונכונות לשעות נוספות.
דרישות:
    תואר אקדמי - חובה.
    שליטה מלאה בPower Point וב-Excel כולל שימוש בפונקציות מורכבות - חובה.
    ניסיון קודם כמבקר מערכות מידע - חובה.
    ניסיון בביצוע ביקורות SOX/ביקורת פנים/בקרה תפעולית - חובה.
    היכרות עם תהליכי פיתוח - חובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4462
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מחפש/ת דריסת רגל בעולם ההייטק? דרוש/ה חשב/ת למשרדינו בשרון!

מחפש/ת דריסת רגל בעולם ההייטק? דרוש/ה חשב/ת למשרדינו בשרון!

Brooks-Keret Financial Management Ltd

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ברוקס-קרת, המתמחה במתן שירותי CFO לחברות הייטק וסטארט-אפ, דרוש/ה חשב/ת.
  • עבודה מגוונת ומאתגרת מול לקוחות החברה, חברות סטארט-אפ והייטק.
  • משרדי החברה נמצאים בפארק תעשיות השרון, קדימה.
דרישות:
  • רו"ח יוצא -Big 4-יתרון
  • תואר בכלכלה/רו"ח
  • ניסיון בתחומי ההייטק והסטארט-אפ- יתרון
  • אנגלית- ברמה גבוהה
  • המשרה הינה משרה מלאה ומיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00985
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונותסוג 2 לדיפלומט

מנהל/ת חשבונותסוג 2 לדיפלומט

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת דיפלומט דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מתחילה , הזדמנות להיכנס לחברה גדולה ויציבה, לצבור ידע ניסיון ולהתקדם.
מזמינים אותך להצטרף לצוות הכספים שלנו ולגדול ביחד איתנו :)

במסגרת התפקיד: 
  • טיפול בהנה"ח מול לקוחות החברה, הפקת חשבוניות, ניתוח כרטסות וביצוע התאמות.
  • ביצוע מעקב שיטתי אחר ההתחשבנות עם לקוחות בהתאם לנוהלי החברה.
  • מתן מענה שוטף ללקוחות החברה ומערך המכירות .
  • מעקב ובקרה על תשלומי הלקוחות.
  • ניתוח כרטיסים והפקת דוחות נדרשים.
  • אחריות משותפת לגבייה יחד עם אנשי המכירות הרלוונטיים.
  • הזנת פקודות יומן נדרשות והתאמת כרטיסי הנהלת חשבונות כולל התאמת כרטסות.
  • ביצוע זיכויים, חיובים נדרשים.
  • טיפול בתקבולים.
דרישות:
  • מנהל/ת חשבונות - סוג 2 מאושר ע"י משרד העבודה - חובה!
  • שליטה מלאה בתוכנות office ובעיקר ב- Excel - חובה!
  • ניסיון בעבודה הכוללת מתן שירות - חובה!
  • ניסיון קודם של שנה לפחות בהנהלת חשבונות לקוחות/ גביה - יתרון.
  • אסרטיביות לצד תקשורת בין אישית חיובית כחוזקה בולטת.
  • אתיקה גבוהה - זוהי משרת אמון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 173692
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Corporate Controller Assistant

Corporate Controller Assistant

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
Responsibilities:
    Take part in the monthly, quarterly, and yearly financial closing process.
    Preparation of consolidated financial statements in accordance with US - GAAP.
    Analyse the company's results on a monthly, quarterly and yearly basis.
    Oversee daily operations of the finance-related activity of the company.
    Manage daily accounting activities for revenue to ensure compliance with US - GAAP
    Participate in preparations for the annual audit.
    Work with external auditors and advisors.
    Create and maintain financial key policies and procedures.
    Develop and implement efficient processes that will scale with the company.
    Provide professional guidance and assistance for the bookkeeping staff.
    Ad-Hoc projects, including automation projects and processes improvement.

    (Maternity leave replacement)


דרישות:
Requirements:
    CPA with a Big 4 firm experience – a must (High Tech experience is an advantage).
    Strong understanding of US - GAAP
    Detail-oriented with analytical skills.
    Positive, hands-on, and proactive approach to problem solving.
    Ability to demonstrate excellent judgment.
    Ability to communicate effectively across all levels of the organization.
    Highly proficient in Microsoft Excel
    Experience in working with ERP; Priority ERP – advantage
    Maternity leave replacement
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 718053
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת ראשי/ת

חשב/ת ראשי/ת

חברה דיסקרטית

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לארגון בריאות מבוסס דרוש/ה חשב/ת ראשי
תיאור התפקיד
תכנון הפעילות המקצועית בתחום החשבונאי מגבש מדיניות והצעות תקצוב, התווית תכניות לעמידה בצרכים ויעדים ומציע שיפורים ושינויים.
ניהול והפעלת צוות עובדי הנה"ח, קביעת מדיניות ונהלים אירגון וחלוקת משימות וקדימויות, בקרה של ביצוע ויישום המשימות וקיום שיחות צוותיות ואישיות.
ייזום, ארגון וניהול פעילויות לקידום ופיתוח מקצועי ואישי של העובדים בתחום.
ביצוע פעילות מקצועית שוטפת בתחום האחריות לאתור בעיות, בדיקות כדאיות, ניתוח נתונים, גיבוש תחזיות והמלצות.
הנחייה מקצועית את הפעילות בנושאי כספים ביחידות השונות ומבצע מעקב ובקרה.
יצירת קשר עם גורמים חיצוניים ופנימיים לביצוע הפעילות המקצועית השוטפת.
ביצוע מעקב ובקרה מקצועיים של הפעילות ביחידות המחוז בתחום אחריותו והתמחותו.
דרישות:
השכלה אקדמאית (תואר ראשון) בחשבונאות (ראיית חשבון) יתרון גם להשכלה בכלכלה.
רישיון רואה חשבון מוסמך (לשכת רואי החשבון בישראל).
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתחום החשבונאות.
ניסיון ניהולי-יתרון.
ידע בנושאי מיסוי.
יכולת ניהול משא ומתן.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 657009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברה מובילה בתחום התחבורה הציבורית

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברה מובילה בתחום התחבורה הציבורית

דניאל פריזנט ייעוץ והשמה

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום התחבורה הציבורית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת!
במסגרת התפקיד:
ניהול חשבונות בתחום הספקים, קליטת חשבוניות והתאמות ספקים.
עבודה בממשקים רבים, שירותיות גבוהה, ירידה לפרטים ודייקנות.
עבודה בצוות של כ-5 מנהלות חשבונות.
עובד/ת חברה מהיום הראשון, תנאים סוציאליים ושכר הולם למתאימים!
מיקום: מטה החברה בכפר סבא
משרה מלאה בימים א'- ה'.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בהנהלת חשבונות ספקים
שליטה בתוכנת פריוריטי
ידע באקסל
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 987744
אזור: מרכז - פתח תקווה
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עורך/ת דין

דרוש/ה עורך/ת דין

Deloitte

25/04/2024

תיאור תפקיד:
צוות המומחים שלנו מספק ייעוץ ממוקד בנושאי מיסים עקיפים ומלווה חברות בכל הנוגע להיבטים אלו.
את המחלקה מובילים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעלי ניסיון עבר ברשות המיסים ובייעוץ לחברות.
ליווי חברות בכל הנוגע להיבטי מיסים עקיפים לרבות ייצוג בדיוני שומות, השגת פרה- רולינג מרשות המיסים ומתן חוות דעת.
אופטימיזציה בדיווחי המע"מ להקטנת נטל המס ומע"מ בינלאומי .
ליווי בעסקאות מורכבות, מקומיות או בינלאומיות- סיוע בבניית תכנית מיקפה, המתחשבת בהיבטים הנוגעים למיסים עקיפים, באופן שמבטיח אופטימיזציה בתשלומי מס.
תכנון מראש של מבנה הפעילות למקסום הזכאות לניכוי מס תשומות ( החזרי מע"מ).
עסקאות בינלאומיות- תכנון תשלומי מס היבוא, היצוא, והמכס, במטה לצמצם את תשלומי המס על המוצרים הרלוונטים.
דרישות:
    תואר ראשון במשפטים - חובה
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה
    ניסיון של שנה במיסים עקיפים - יתרון
    ניסיון מפירמות רו"ח/ עו"ד גדולים - יתרון
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו
ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00398
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רואה/ת חשבון // רמת גן

דרוש/ה רואה/ת חשבון // רמת גן

מועלם גלזר ענבר חוניו ושות' בע"מ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח באווירה משפחתית - דרוש/ה רואה/ רואת חשבון !
מיקום: רמת גן - מתחם הבורסה
משרה מלאה: קיימת גמישות בשעת התחלת העבודה אך לא במספר שעות העבודה,
יום אחד בשבוע מהבית.
דרישות:
ניסיון של שנתיים כסניור בדוחות של חברות ציבוריות - חובה.
ידע בתקנים בקורת IFRS
ידע בחשבשבת 
שליטה בתוכנות SAP קונטו/ שרוני או דומה.
שליטה טובה מאוד באנגלית
יכולת עבודה עצמאית .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-669
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לקוחות אסטרטגיים

מנהל/ת חשבונות לקוחות אסטרטגיים

המימד השלישי גיוס והשמה 1

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ייצור ושיווק מזון בשפלה
דרוש/ה
מנהל/ת חשבונות לקוחות אסטרטגיים.
מהות המשרה
ניתוח התאמות לקוחות וסוכנים
הזנה ובדיקת מבצעים ללקוחות וסוכנים
דיווח דוחות סוף חודש
חישוב מחזורים כספיים והפרשות
התנהלות שוטפת מול לקוחות חוץ ופנים בארגון
הפקה ובדיקת חשבוניות וזיכויי לקוחות וסוכנים
טיפול והתקשרות מול סוכני אוטונומיה באופן ישיר
משרה מלאה
ימי עבודה א-ה ש.נ. וימי ו' לצרכיי המעביד
הגעה עצמית
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 3 חמש שנים ניסיון בתחום - חובהניסיון בחברה גדולה - עדיפות לחברות מוצרי צריכה
ניסיון קודם בתחום הלקוחות/גביה - חובה
יחסי אנוש ברמה גבוהה ויכולת עבודה בצוות
תודעת שירות גבוהה
אקסל ברמה גבוה
אחריות ומוסר עבודה גבוה
יכולת ניהול וארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-18064
אזור: מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Corporate Controller Assistant

Corporate Controller Assistant

Priority Software

25/04/2024

תיאור תפקיד:
    Take part in the monthly, quarterly, and yearly financial closing process.
    Preparation of consolidated financial statements in accordance with US - GAAP.
    Analyze the company's results on a monthly, quarterly and yearly basis.
    Oversee daily operations of the finance-related activity of the company.
    Manage daily accounting activities for revenue to ensure compliance with US - GAAP
    Participate in preparations for the annual audit.
    Work with external auditors and advisors.
    Create and maintain financial key policies and procedures.
    Develop and implement efficient processes that will scale with the company.
    Provide professional guidance and assistance for the bookkeeping staff.
    Ad-Hoc projects, including automation projects and processes improvement.

דרישות:
    CPA with a Big 4 firm experience – a must (High Tech experience is an advantage).
    Strong understanding of US - GAAP
    Detail-oriented with analytical skills.
    Positive, hands-on, and proactive approach to problem solving.
    Ability to demonstrate excellent judgment.
    Ability to communicate effectively across all levels of the organization.
    Highly proficient in Microsoft Excel
    Experience in working with ERP; Priority ERP – advantage

היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00168
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הנהלת חשבונות ספקים

הנהלת חשבונות ספקים

גטר גרופ

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לגטר גרופ דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים
התפקיד כולל- התנהלות מול ספקים בחו"ל
עבודה בהנהלת חשבונות ומתן מענה לגורמים פנים ארגוניים
דרישות:
:דרישות
  • הנהלת חשבונות סוג 3
  • ידע בתהליכי יבוא- יתרון
  • אנגלית- ברמה גבוהה
  • יחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה תחת לחץ
  • העבודה במשרדי החברה בפ"ת

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2741
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

Synel-Mll Payway

25/04/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה רפרנט/ית גבייה:
ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה.
ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה.
עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00010
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח עד מאזן לחברת סטארטאפ

מנה"ח עד מאזן לחברת סטארטאפ

Brooks-Keret Financial Management Ltd

25/04/2024

תיאור תפקיד:
לחברת סטארטאפ הממוקמת בהרצליה דרוש/ה מנה"ח מנוסה עד מאזן בעל/ת יכולת טובה של התנהלות באנגלית וניסיון עבודה על מערכות ERP מתקדמות.
דרישות:
מנה"ח סוג 3/מדופלם
ניסיון של לפחות 5 שנים כמנהל/ת חשבונות עד מאזן בחברת הייטק/סטארטאפ
ניסיון עם סאפ ביסנס 1 או פריוריטי- חובה
אנגלית ברמה גבוהה
יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01112
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת עדיפות דובר/ת גרמנית/ אנגלית שפת אם קוד מ

מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת עדיפות דובר/ת גרמנית/ אנגלית שפת אם קוד מ

המימד השלישי גיוס והשמה 4

25/04/2024

תיאור תפקיד:
יבנה משרה מלאה
תיאור:
מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת :
לאחת מחברות הבנות בקבוצת חברות ותיקה ויציבה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עצמאית
המשרה כוללת : ניהול נושא הנהלת החשבונות בחברה מקצה לקצה ועבודה מול החברה האם (מנהלת חשבונות יחידה בחברה), תשלומי רשויות, בנקים, ספקים/לקוחות, גביה, תזרים, מאזן וכו’.
הכרות עם תוכנת פריוריטי-חובה
משרה מלאה.
דרישות:
מנהל/ת חשבונות סוג 2 – חובה סוג 3 יתרוןשליטה וניסיון עבודה בתוכנת פריוריטי של לפחות 3 שנים
ידע וניסיון באקסל
שפות:
אנגלית ברמה גבוהה -חובה
גרמנית-יתרון
ניסיון בעבודה מול לקוחות וגביה בארץ ובחו"ל -יתרון לעבודה מול גרמניה
ניסיון קודם - חובה
סדר, ארגון, יכולת ירידה לפרטים ועמידה בלוחות זמנים
ראש גדול, רצון להצליח, מסירות ואחריות לעבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-18410
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתמחה למחלקת בקרת איכות במשרד רואי חשבון מוביל

מתמחה למחלקת בקרת איכות במשרד רואי חשבון מוביל

פאהן קנה ושות'

25/04/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה מתמחה - העבודה במחלקה המקצועית/ בקרת איכות
במסגרת התפקיד - כתיבת נהלים, ביקורת על ביצוע נהלי פירמה, יישום מדיניות בקרת איכות במערכות המשרדיות
העבודה בימים א'-ה' במשרדנו בתל-אביב
* ישנה אפשרות גם למשרת סטודנט - מינימום 3 ימים בשבוע
דרישות:
* לאחר סיום לימודי חשבונאות
* יתרון למסלול חשבונאות ומשפטים
* אפשרי גם למתמחים המגיעים עם ניסיון ממחלקה מקצועית
* שליטה בעברית ברמה גבוהה מאוד - התנסחות, כתיבה, דיבור
* שליטה טובה מאוד באנגלית
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00093
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!