שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
הנדסאי/ת ייצור
הנדסאי/ת ייצור
הנדסאי/ת ייצור
ESR
02/07/2025
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית ומובילה במרכז דרוש/ה הנדסאי/ת ייצור *תנאים מעולים למתאימים\ות*
דרישות:
הנדסאי\ת מכונות/אלקטרוניקה/אווירונאוטיקה – חובה ניסיון כתיבת RC וחוברת הרכבה ליחידה (הרכבת כמה כרטיסים ליחידה אחת) - חובה עבודה בתכנת SAP , VISIO – חובה ניסיון בתחום תהליכי ייצור – חובה תמיכה ברצפת ייצור ליווי ייצור של יחידות/ מכלולים אלקטרוניים ידע בקריאה והבנת שרטוטים ניסיון בהעברה מפיתוח לייצור
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20121
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
במסגרת הפרויקט: המשך אפיון שיפור ופיתוח מערכות המשרד. מנתח מערכות עם ניסיון של 5 שנים ייתן מענה משלב איסוף הצרכים מול הלקוח, כולל כתיבת אפיונים ויכולת הובלת פרויקטים. התפקיד כולל אפיונים מורכבים כולל חישובים מתמטיים
דרישות:
במסגרת הפרויקט: המשך אפיון שיפור ופיתוח מערכות המשרד. מנתח מערכות עם ניסיון של 5 שנים ייתן מענה משלב איסוף הצרכים מול הלקוח, כולל כתיבת אפיונים ויכולת הובלת פרויקטים. התפקיד כולל אפיונים מורכבים כולל חישובים מתמטיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
AK24682
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת "עדן - חברה לפיתוח כלכלי בירושלים בע"מ" דרוש/ה - מנהל/ת אגף כספים. אחריות במסגרת התפקיד: * לפיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת באגף וניהול העובדים * ניהול, תכלול ותיאום הכנת התקציב השנתי והרב שנתי של החברה, ובכלל זה תיאום מול גורמים בתוך החברה ומחוץ לחברה. * מעקב ובקרה רבעונית ושנתי ת אחר מימוש התקציב, בחלוקה למקורות מימון, כולל ניתוח פערים והגשת בקשות תקציביות לגורמים המממנים ככל ונדרש. * בדיקת וניתוח תמחור פרויקטים. * הכנה וניתוח של תוכניות כלכליות ועסקיות לפרויקטים ונכסים מניבים של החברה. * טיפול בהזמנות עבודה ותקציבים מגורמים מממנים בפרויקטים. * ניהול והכנת דוחות רווח והפסד חודשיים לפעילות העסקית בחברה. * הגשת דיווחים חציוניים ושנתיים לבנקים.
דרישות:
* הגשת מועמדות תהא באמצעות טופס "שאלון למילוי המועמד לתפקיד מנהל/ת אגף כספים" אשר יימצא באתר האינטרנט של חברת עדן בכתובת: www.jeden.co.il כשהוא מלא וחתום ומצורפים אליו קו"ח וכל האישורים, התעודות והמסמכים המבוקשים (להלן-טפסי המועמדות). * את טפסי המועמדות יש לשלוח ל- [email protected] לוועדת האיתור - מועמדות לתפקיד "מנהל/ת אגף כספים, משרה מס 3/25", עד ליום 1.7.2025 בשעה 12:00. פניות שיגיעו באיחור- לא יידונו. * לשאלות הבהרה ופרטים נוספים ניתן לפנות בדוא"ל ל - [email protected] מענה לשאלות יישלח לפונה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3/25
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה הממוקדמת במרכז הארץ דרושים נציגי מכירות לענף ביטוחי הרכב. לידים חמים בלבד, שעות נוחות ושכר גבוה ומתגמל. אוירה צעירה ודינאמית, תחרויות ופרסים על בסיס חודשי. https://rezume.co.il
דרישות:
אסרטיביות, מכירתיות, פלפל, קליטה מהירה, רצון להצליח והתברג בארגון גדול.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-385
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברת רכב מובילה בתפקיד מפתח בתחום הייבוא! אנו מחפשים פקיד/ת יבוא בעלת מוטיבציה ותשוקה למצוינות. במסגרת התפקיד: טיפול וקליטה במשלוחים אוויריים וימיים – מספקי חו"ל שירות ללקוח , טיפול בקריאות שירות באופן מקצועי ושירותי. מתן מענה למחלקות בחברה ברמה המקצועית. הגשת תביעות לספק חו"ל הקמת פריטים חדשים והרמת דגלים במקרה הצורך. הבנה בהנהלת חשבונות ובהתאמת כרטסות ספקים - שעות עבודה: א’-ה’ 7:30-16:30 או 8:00-17:00. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד אם את/ה מחפש/ת עבודה מאתגרת בסביבה דינמית, זהו המקום עבורך!
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ואנגלית טובה. - אדיבות, סבלנות ודייקנות. - ניסיון בתחום היבוא - חובה. - יכולת השתלבות בעבודת צוות ויכולת עבודה בריבוי משימות. - אחריות ויכולת עבודה עצמאית. - שעות עבודה: א’-ה’ 7:30-16:30 או 8:00-17:00. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
527148
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הביטוח המובילה בישראל - דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקד שיחות נכנסות בלבד - ללא מכירות ! 6000 ש"ח + בונוסים על יעדי שירות בלבד ימים : א’ - ה’ 08:00-16:30 ללא שישי ! תנאים סוציאליים מלאים, קרן השתלמות, סיבוס, נופשי חברה בחו"ל, בונוסים ותחרויות, אווירה משפחתית ואופק קידום משמעותי בתוך הארגון למתאימים.
דרישות:
- אוריינטציה שירותית - כושר ביטוי גבוה - עמידה בלחצים - נכונות לעבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1557
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
· תכנון ופיתוח פתרונות דאטה בענן עבור אפליקציות הסוכנים והמעסיקים של חברת מגדל · אינטגרציה עם מקורות מידע שונים הן בסביבות On premise והן בענן. · אופטימיזציה של תהליכי ETL על מנת להוריד עומסים · הדרכה והקניית הידע למפתחים נוספים במחלקת הדאטה · עבודה עם ממשקים מרובים בארגון הן טכנולוגיים והן עסקיים
דרישות:
· לפחות 3 שנות ניסיון בפיתוח תהליכי ETL · לפחות שנתיים ניסיון בטכנולוגיות דאטה בענן · ניסיון במידול דאטה, ובניית Data Warehouse · מומחיות ב - SQL · יכולת עבודה עצמאית בסביבה מרובת משימות ופרויקטים · יחסי אנוש מעולים ומוטיבציה גבוהה · יכולת אנליטית ותחקור נתונים גבוהה. הבנת הקשר בין הצרכים העסקיים לעבודת הפיתוח.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
The point-of-sale (POS) solution consists of devices deployed at our customer’s locations that interact with cloud-based services. With over 30,000 customers across the US, our company seeks a dedicated resource focused on design, configuration, scalability and performance tuning of the Postgres RDS instances that are core to our cloud infrastructure. Responsibilities: Move large database to new AWS account Split database into acorn and regular ops. Further splitting by function, as needed, including choosing alternative dbs Performance evaluation of current db Review/coord with devs about errors/warnings in logs Continuing performance monitoring/tuning/optimization Improve existing queries Perform reviews of new queries Manage users/roles/permissions/access Create a load testing framework Schema review/design/management/change management
דרישות:
Required Skills/Experience: Responsibility for a large AWS RDS PostgreSQL database. Expectation is for experience with tasks such as: Advanced knowledge of SQL for querying, optimization, and troubleshooting new partitions/triggers/seq etc Upgrade planning and execution Monitoring and alerts Capacity planning Data archiving/migrations/import/export/etc Database backup/recovery Database documentation Reporting and analytics support Security management Automate maintenance tasks (audit,fixes,reindexing,etc) Disaster recovery planning Cost management
Desired Skills/Experience: Proficiency in languages like shell scripting for automating repetitive tasks Problem-Solving and Troubleshooting including ability to diagnose and resolve database issues Promptly and strong analytical skills to conduct root cause analysis and prevent recurring issues Ability to clearly communicate database issues and updates to technical and non-technical stakeholders. Proficient in prioritizing tasks, managing multiple projects, and maintaining documentation. Works well with cross-functional teams
Native Level English Hybrid in Jerusalem Full time position 11:00-19:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
972628
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
We are the world leader in the Digital Mailbox space. We enable hundreds of thousands of businesses and consumers around the globe to manage their mail, packages and virtual addresses from anywhere via smartphone. We are looking for an experienced Quality Assurance Engineer to work within the Quality Assurance Team to improve the quality of software products - web and mobile apps - prior to release to customers. Responsibilities: Read and analyze product specs. Raise questions about specs to Product Management Write test plans that verify that the products meet the specs Execute manual tests, analyze results, isolate the conditions that cause errors Check logs and the database as part of verification and analysis Work with Development to assist with analyzing unexpected software behavior Document bugs correctly, clearly, concisely, and completely. Verify fixes Write Postman scripts and run them, to verify that APIs function correctly
דרישות:
Requirements: Hard Skills- Strong knowledge of software testing principles, methodologies, and techniques - 1-2 years of experience Proficiency in writing and executing test plans and cases Ability to identify, report, and track defects or issues in software applications Experience in manual testing of web and mobile applications Proficiency in functional and regression testing Knowledge of SQL and ability to write basic queries Working knowledge of Postman Familiarity with defect tracking tools Strong analytical and problem-solving skills Excellent communication and interpersonal skills Ability to work well under pressure Understanding of basic programming concepts and coding - advantage Excellent English
Soft Skills- Customer’s “mindset” Strong problem-solving skills Attention to detail Flexibility Team player with excellent communication skills Welcomes feedback and constructive criticism
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
982038
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גדולה באיזור ירושלים דרוש/ ה מתאם/ת ספקים למחלקת הרכש. אם יש לך ניסיון בעולמות הרכש והלוגיסטיקה, ואת/ה מחפש/ת תפקיד מעניין בסביבה חדשנית ודינמית – זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה. תיאור התפקיד: תיאור משרה ודרישות: שליטה בזמנים – ניתוח הזמנות רכש לצורך פיתוח לוחות זמנים אופטימליים לאספקה. תקשורת ברורה ומדויקת – שמירה על קשר שוטף עם ספקים, כולל אישור מועדי אספקה, כמויות ומפרטים. ביצוע התאמות ותיאומים לפי הצורך. פתרון בעיות ברמה גבוהה – זיהוי יזום וטיפול בעיכובים, חוסרים, בעיות בחשבוניות או תקלות לוגיסטיות. עבודה צמודה עם ספקים וצוותים פנימיים למציאת פתרונות יצירתיים ולהבטחת זרימת חומרים רציפה. גישה מוכוונת פתרונות. שחקן/ית צוות – שיתוף פעולה יעיל עם מחלקות הרכש, הלוגיסטיקה, התפעול, הכספים והמחסן לצורך תיאום חלק וזרימה יעילה של חומרים בארגון.
דרישות:
דריושת המשרה: היכרות עם עולמות הרכש, שרשרת האספקה, לוגיסטיקה, ניהול עסקי או תחום קרוב – יתרון. ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה בתחום מעקב ספקים או תכנון אספקות. יכולות אנליטיות גבוהות וחשיבה פתרונית. כישורי תקשורת בין־אישיים מצוינים, בכתב ובעל פה. יכולת לתעדף משימות ולעבוד היטב תחת לחץ. אנרגטיות וגישה משימתית. שליטה במערכות ERP – יתרון משמעותי להיכרות עם מערכת NetSuite. שליטה גבוהה באנגלית – חובה (כתיבה ודיבור). מיקום: ירושלים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל מחפשים משרה יציבה עם אופק קידום בסביבה מקצועית ודינמית? זה הזמן להצטרף אלינו! מה כולל התפקיד? מכירות – שיחות יזומות ללקוחות עסקיים חדשים. שימור והגדלת פעילות – טיפוח לקוחות קיימים והרחבת שיתופי הפעולה. שירות ותפעול – מתן מענה מקצועי ופתרונות ללקוחות החברה. מיקום: מרכז תל אביב סביבת עבודה: דינמית, מקצועית, תומכת ועם אופק קידום למתאימים.
דרישות:
- כישורי מכירה ואוריינטציה שיווקית.
- ורבליות ויכולת תקשורת מצוינת.
- ניסיון קודם במכירות טלפוניות או בתפקיד דומה בתחום- יתרון !
- זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1197
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה זמנית לחצי שנה ראש צוות הדרכה במודול משאבי אנוש –הובלה וניהול יומיומי של המדריכים בצוות קטן (כ2-3 מדריכים), הכנת תכנית עבודה שבועית ושנתית, הנחייה מקצועית של חברי הצוות, תיקוף והכנת עזרי הדרכה (מצגות, מדריכים למשמש, סרטונים, לומדות), הגהה לשונית לעזרי הדרכה המבוצעים ע"י חברי הצוות, הדרכת קורסים בתחום משאבי אנוש. נדרשת יכולת מילולית ויכולת ניסוח גבוהות, יכולת לימוד עצמי, יכולת הובלה של צוות, ואחריות אישית גבוהה.
דרישות:
- ניסיון של 3 שנים לפחות בהדרכה והטמעה – חובה
- ניסיון של 3 שנים כר"צ הטמעה – חובה
- ניסיון בהטמעה של מערכת SAP – חובה
- ניסיון במודול HR -יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00723
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לרכבת ישראל דרושים/ות אתתים אלקטרוניים (בקרי תנועה רכבתית) האתתים משתלבים בחזית הטכנולוגיה ולוקחים חלק בפיתוח הרכבת. לאחר הכשרה הם מוסמכים להפעיל את מערכות איתות הרכבת, באופן בטוח ואיכותי עפ"י לוחות זמנים והנחיות מקצועיות. *מיקום המשרה- הנהלת הרכבת בלוד *הכשרה לתפקיד תתבצע בהנהלת הרכבת לוד / חיפה *ניתן להגיש קו"ח עד ה-30.6.25
דרישות:
- תעודת בגרות מלאה - הנדסאי/ טכנאי/ תואר אקדמי- יתרון -יכולת תפקוד במצבי לחץ -יכולת עבודה בצוות -יכולת עבודה ממושכת מול מסכים תוך שמירה על קשב וריכוז ברמה גבוהה - כושר ביטוי בשפה העברית בכתב ובעל פה- ברמה גבוהה - נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות לרבות סופי שבוע וחגים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
712
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד- הצטרפות לצוות התייעלות האחראי על שיפור תהליכים עסקיים ותפעוליים • הובלת יוזמות לשיפור ומצוינות תפעולית • ניתוח ומיפוי תהליכים עסקיים ותפעוליים לזיהוי הזדמנויות להתייעלות והצעת פתרונות לשיפור. • איסוף וניתוח נתונים לצורך מדידה וקבלת החלטות מבוססות נתונים. • אפיון דרישות וכתיבת אפיונים פונקציונאליים למערכות מידע. • כתיבת חוזרים ונהלים עבודה למשתמשים. • עבודה שוטפת עם ממשקים פנים ארגוניים מרובים
דרישות:
• תואר רלוונטי - הנדסת תעשייה וניהול, מערכות מידע או תחום דומה – חובה (אלא אם כן מגיע עם ניסיון משמעותי במשרת או"ש/ אפיון מערכות) • ניסיון של למעלה משנתיים בניתוח תהליכים עסקיים, ייעול ושיפור ביצועים – חובה • ניסיון באפיון פונקציונאלי של מערכות מידע או כתיבת דרישות עסקיות- יתרון משמעותי. • ניסיון בעבודה עם נתונים והכרות עם כלים לניתוח נתונים (excel, bo וכו')- יתרון • יתרון לבעלי ניסיון ממוסדות פיננסיים. כישורים נדרשים- • אחריות אישית גבוהה - נכונות לקחת אחריות על משימות עד להשלמתן המוצלחת. • יכולת ניתוח נתונים והסקת מסקנות מבוססות נתונים. • הבנה עסקית וראייה מערכתית רחבה לצד דיוק וירידה לפרטים • חשיבה יצירתית ויכולת פתרון בעיות. • יכולת למידה ועבודה עצמאית. • תקשורת בין אישית מצוינת ויכולת הנעת ממשקים. • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2981
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת פרוייקט ומנתח/ת מערכות ניסיון בניהול פרויקטי מחשוב וטכנולוגיה של 4 שנים ומעלה. ניסיון משמעותי והכרות עם ניהול פרויקטים. ניסיון משמעותי באפיון וניתוח תהליכי עבודה מורכבים. יתרון משמעותי ומוכח באפיון מערכות WEB. יתרון בהבנה וידע טכני בארכיטקטורה של מערכות WEB בענן. ניסיון משמעותי והיכרות עם בסיס נתונים SERVER SQL MS כולל ניסיון בכתיבת שאילתות פשוטות ומורכבות. ייעוץ ולווי גורמי הפיתוח בצוות במהלך פיתוח.
דרישות:
תואר ראשון במדעי המחשב או בהנדסת מחשבים או בהנדסת תעשיה בהתמחות מערכות מידע או תואר בניהול מערכות מידע או תואר ראשון כלשהו אחר, ובנוסף קורסים גבוהים בתחום מערכות מידע ממוחשבות בהיקף של 300 שעות לפחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02024
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|