דרושים בפתח תקווה- משרות פנויות בחשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 183 משרות עבודה בפתח תקווה- משרות פנויות בחשבונאות וכספים

חיפוש עבודה בפתח תקווה מתוך מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז. איתור מקום העבודה החדש שלך
באזור המרכז: תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות למשרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון (תל אביב)

מנהל/ת חשבונות למשרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון (תל אביב)

לשם, שחם ושות' - רואי חשבון

02/07/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים הזדמנות להשתלב במשרד רואי חשבון מקצועי וליהנות מסביבת עבודה משפחתית ותומכת?
משרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון, הממוקם בתל אביב, מגייס מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת ורציני/ת למשרה חלקית או מלאה, עם גמישות בשעות העבודה. אנו מאמינים ביחס אישי והוגן, ושואפים לספק לכם סביבת עבודה נעימה, מכילה ומקצועית שתאפשר לכם לצמוח ולהתפתח.

מה אנחנו מציעים?
  • שכר ותנאים: שכר ראוי ותנאים הולמים למתאימים/ות, המשקפים את כישוריכם וניסיונכם.
  • יחס אישי: סביבת עבודה התומכת ביחס אישי והוגן לכל עובד/ת.
  • אווירה משפחתית: הצטרפו לצוות מגובש בסביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
  • גמישות: אפשרות למשרה מלאה או חלקית עם גמישות בשעות העבודה, כדי שתוכלו לשלב בצורה מיטבית בין עבודה לחיים אישיים.
דרישות:
  • ניסיון מעשי: 1-2 שנות ניסיון מוכח בטיפול בחברות – חובה.
  • שליטה בתוכנות פיננסיות:
      חובה: ניסיון מוכח בעבודה עם תוכנת חשבשבת.
      יתרון: ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת Priority.
  • מגורים: מועמדים/ות המתגוררים/ות באזור גוש דן בלבד.
  • הערה: המשרה אינה כוללת אפשרות לעבודה מהבית.
למי מתאימה המשרה?

אנו מחפשים מועמד/ת בעל/ת:
  • אמינות ודייקנות: הקפדה על פרטים ורמת דיוק גבוהה.
  • סדר וארגון: יכולת ארגון וניהול משימות ברמה גבוהה.
  • חריצות ומוטיבציה: נכונות לעשייה, יוזמה ורצון לתרום.
  • יחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית טובה.
  • ראש פתוח: נכונות ללמוד, להתפתח ולאמץ שיטות עבודה חדשות.
אם אתם/ן רואים/ות את עצמכם/ן משתלבים/ות במשרד רואי חשבון מוביל, ומוכנים/ות לאתגר הבא בקריירה – נשמח להכיר אתכם/ן!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רואה/ת חשבון למשרד מוביל עם אופק שותפות

רואה/ת חשבון למשרד מוביל עם אופק שותפות

סי אף און

01/07/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון בוטיק ודינמי, בעל פעילות ענפה ומגוונת, הממוקם בצפון תל אביב/רמת השרון, אנו מחפשים רואה/ת חשבון מצוין/ת למשרה מלאה.

במשרדנו תיהנו מסביבת עבודה נעימה, גמישה ומשפחתית, לצד עבודה מאתגרת ומעניינת.
אנו מתמחים בביקורת חברות פרטיות, שירותי חשבות וניהול כספים לחברות ציבוריות וסטארט-אפים, וכן מלווים עסקאות מורכבות. למתאימים/ות יינתנו תנאים מעולים ואופק קידום משמעותי, כולל אפשרות להשתלבות כשותף/ה בעתיד.

אם אתם/ן רואי/ות חשבון עם תשוקה למקצוע, המעוניינים/ות לצמוח בסביבה תומכת ומאתגרת, נשמח להכיר אתכם/ן.

דרישות:
  • ניסיון: שנתיים עד שלוש שנים לאחר סיום הסטאז'.
  • רקע מקצועי: ניסיון ממשרדי רואי חשבון גדולים - יתרון משמעותי.
  • ידע חשבונאי: בקיאות גבוהה בתקינה בינלאומית (IFRS) ותקינה אמריקאית (US GAAP).
  • שליטה טכנולוגית: היכרות מצוינת עם מערכות מידע, ובפרט שליטה גבוהה ב-Word, Excel ו-Konto.
  • שפות: אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור).
  • מאפיינים אישיותיים: מוטיבציה גבוהה, רצון להשקיע ולהתפתח מקצועית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אדמיסטרציה בתחום הכספים

אדמיסטרציה בתחום הכספים

RecruitX

02/07/2025

תיאור תפקיד:

לחברת שירותים ושיווק מובילה בתחום ה-iGaming, דרוש/ה עוזר/ת חרוצ/ה, מדויק/ת ובעל/ת תשומת לב לפרטים, לתפקיד אדמיניסטרטיבי במחלקת הכספים.
משראה מלאה - מהמשרדים בהרצליה.
תיאור התפקיד:
תפעול תהליכים אדמיניסטרטיביים שוטפים הקשורים למחלקת הכספים.
תיוק נתונים ומסמכים פיננסיים בצורה מדויקת ומסודרת.
טיפול בחשבוניות, מעקב אחר תשלומים והתנהלות מול לקוחות וגורמים נוספים במחלקת הכספים.
עבודה מול גורמים בכירים בתוך החברה.
דרישות:

ניסיון קודם של שנה לפחות בעבודה משרדית / אדמיניסטרטיבית – יתרון
שליטה מלאה ביישומי Office – במיוחד Excel, Outlook ו-Word
ראייה אנליטית בסיסית ותשומת לב לפרטים הקטנים.
אנגלית ברמה טובה - (קריאה והבנת מסמכים).
יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון ברמה גבוהה
סבלנות, דיוק ויכולת עבודה תחת לחץ
ניסיון בעבודה מול משרדי רו"ח / טיפול במסמכים פיננסיים – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4341
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בק אופיס גבייה

בק אופיס גבייה

RecruitX

02/07/2025

תיאור תפקיד:

לחברה ותיקה ומובילה בתחום שירותי הביטחון דרוש/ה אחראי/ת גבייה.
מטרת התפקיד:
הבטחת גביית תשלומים מלקוחות על פי תנאי התשלום שנקבעו, וביצוע כל הפעולות הנדרשות לצורך ניהול, מעקב ודיווח על תהליכים הקשורים לגביה.
תחומי אחריות:
גביית תשלומים: גביית כספים מלקוחות, ניהול קובץ בקרה ומעקב בגין החשבוניות שהופקו במערכת הנה"ח.
ניהול קובץ גבייה: טיפול שוטף בחשבוניות שלא שולמו במועד ובחובות לקוחות ופניות ללקוחות להסדרת תשלום.
מענה לפניות לקוחות: טיפול בשאלות ובפניות של לקוחות בנוגע לחשבוניות, והפנייה לגורמים הרלוונטיים בחברה.
הפקת דוחות: הפקת דוחות ממערכת הנה"ח, הכנת דוחות על פי דרישה והעברת המידע לגורמים הרלוונטיים.
קשר שוטף מול גורמים במחלקת הכספים והשטח כגון חשבות השכר, מנה"ח, מנהלי סניפים ומפקחים בשטח.
דרישות:

ניסיון קודם בתפקידי בק אופיס של כספים – חובה.
Excel ברמה גבוהה, כולל נוסחאות - חובה.
היכרות עם תכנת תפנית - יתרון.
יחסי אנוש גבוהים ושירותיות.
יכולת ניהול משא ומתן ותקשורת בינאישית גבוהה.
יכולת עמידה בלחץ ועמידה ביעדים.
סדר וארגון, יכולת לעבוד בצורה עצמאית ובצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4039
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סמנכ"ל/ית כספים לקבוצת חברות

סמנכ"ל/ית כספים לקבוצת חברות

חברה דיסקרטית

02/07/2025

תיאור תפקיד:

לקבוצת חברות מובילה העוסקת בתחומי ecommerce ומתן שירותים, דרוש סמנכ"ל/ית כספים,חבר בהנהלת הקבוצה.
אנחנו מחפשים לא רק סמנכ"ל כספים – אלא שותף/פה לדרך.
מישהו שהוא לא רק מומחה לעולמות הפיננסים, אלא גם מנהיג טבעי, עם נוכחות, חזון ויכולת להוביל אנשים.
אדם עם ראש עסקי חד ויכולת להוביל תהליכים מורכבים בסביבה משתנה.
כזה שמביא איתו גם עומק מקצועי וגם אישיות סוחפת, תקשורת בינאישית מעולה, וחשיבה חדשנית.
הגדרת התפקיד:
ניהול עולם הכספים של הקבוצה:
• אחריות על הכנת דוחות חודשיים, דוחות שנתיים מאוחדים וכן בדיקות ודוחות כלכליים
• ליווי שוטף של הנהלת הקבוצה והנהלות החברות הבנות
• אחריות על תחומי הנהלת חשבונות, שכר, גביה, מענה למכרזים, גזברות ובנקים, ניהול פיננסי ותשלומים
• הכנת תקציב שנתי ויישום מעקב וניתוח הביצועים מידי חודש
• קשר עם גורמי חוץ לרבות רואי החשבון, רשויות, בנקים ובעלי המניות
דרישות:

• סמנכ"ל/ית כספים מנוסה-לפחות 7 שנות ניסיון כסמנכ"ל כספים בחברה/קבוצת חברות בהיקף שנתי של לפחות מיליארד שקל
• הבנה מסחרית, כלכלית וניסיון בליווי פעילויות/חברות
• ניסיון בביצוע בדיקות נאותות
• ניסיון בהכנת דוחות כספיים מאוחדים
• ניסיון בהכנת דוחות חודשיים ובחינת תקציב מול ביצוע
• יכולת ניהול והנעת עובדים
• יחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4229
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג /ת גבייה 13,000 ש"ח

נציג /ת גבייה 13,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

01/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה ברמת גן (מגדלי בסר) דרוש/ה נציג/ת גביה
תיאור התפקיד:
גביית כספים - עבודה מול לקוחות עסקיים.
מעקב גבייה שוטפת.
התאמות כרטיסים
ניהול אובליגו.
מתן מענה שוטף ללקוחות ולממשקים פנימיים, בנושאי כספים וגבייה

שכר: 13,000 ש"ח
דרישות:
ניסיון בגבייה כשנה לפחות.
מנהל /ת חשבונות סוג 2 או 3- יתרון
שליטה באקסל.
אנגלית ברמה טובה מאד.
יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות ודייקנות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3166
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת הנה"ח. 7000 ש"ח ל-6 שעות

פקיד/ת הנה"ח. 7000 ש"ח ל-6 שעות

חברה דיסקרטית

01/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת הנה"ח לתמיכה במחלקת הנה"ח.
התפקיד כולל גם הוצאת חשבוניות, קבלות וכו'
ימים א-ה, 6 שעות עבודה, שכר: 7000 ש"ח
סביבת עבודה דתית
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2
ניסיון של כשנה בהנה"ח
ניסיון בחשבשבת
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: J-3259
אזור: מרכז - פתח תקווה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת חשבונות עד מאזן

מנהל.ת חשבונות עד מאזן

המימד השלישי גיוס והשמה 2

01/07/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות בתחום הבנייה והתשתיות דרוש/ה מנהלת חשבונות עד מאזן
· טיפול בדיווח למוסדות (ביטוח לאומי ומס הכנסה)
· שכר- רישום פקודות שכר והתאמתן לטופס 126
· טיפול בערבויות
· ניהול הלוואות החברה
· מכתבי אשראי דקומנטרי- יתרון למי שיש את הניסיון
· טיפול בספקי חו"ל
· עיקולים
· שעבודים
· ביטוחים
דרישות:
תעודת מנהלת חשבונות סוג 2-חובה, יתרון לסוג 3
ניסיון בתפקיד דומה של לפחות 3 שנים
ידע בפריורטי ואקסל- חובה
אנגלית ברמה טובה – חובה
ניסיון בדיווח למוסדות ופקודות שכר- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19181
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית ציות ואכיפה, מחלקת ציות ואכיפה בורסה והמסלקות

רפרנט/ית ציות ואכיפה, מחלקת ציות ואכיפה בורסה והמסלקות

הבורסה לניירות ערך

01/07/2025

תיאור תפקיד:
  • פיתוח, הטמעה ותחזוקה של תשתית הציות והאכיפה בקבוצת הבורסה,
  • לרבות: מעקב אחר שינויים רגולטוריים, ובכלל זה זיהוי, ניתוח והערכת סיכוני ציות,
  • מעקב אחר חקיקה חדשה ותקנות רלוונטיות, ביצוע סקרים,
  • כתיבת מסמכי מדיניות ונהלים בהתאם לרגולציה,
  • פיתוח וביצוע בקרות פנימיות למול המחלקות השונות בקבוצת הבורסה,
  • הגדרת תהליכים רוחביים וממשקים בין מחלקות,
  • ליווי פרויקטים חדשים בהיבטי ציות,
  • קשר ותמיכה מקצועית שוטפת למחלקות אחרות של קבוצת הבורסה בתחום הציות והאכיפה.
  • העבודה בכפיפות לסמנכ"לית בכירה, קצינת ציות ואכיפה של הבורסה.
דרישות:
  • תואר ראשון במשפטים / חשבונאות – חובה. תואר שני בכלכלה/מנע"ס /חשבונאות/ משפטים – יתרון.
  • רישיון עו"ד וניסיון בכתיבת חוות דעת משפטיות – יתרון משמעותי.
  • ניסיון רלוונטי בתחום הציות והאכיפה בארץ ו/או בעולם.
  • ניסיון רלוונטי בעבודה במוסד פיננסי גדול/ רגולטור בתחום פיננסי/ מחלקות יעוץ בחב' יעוץ בינ"ל.
  • ניסיון בכתיבת מסמכי מדיניות ונהלים בהתאם לרגולציה, פיתוח והטמעת כלי ניהול ובקרות.
  • היכרות טובה עם רגולציה רלוונטית בארץ ובעולם.
  • יכולת ביטוי וניסוח, בכתב ובע"פ, בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה.
  • יכולת למידה ועבודה עצמאית, לצד יכולת עבודה בצוות, לרבות יכולת הובלת נושאים הכוללים ממשקים פנימיים ו/או חיצוניים.
  • תקשורת בין-אישית טובה ויחסי אנוש מצוינים.
  • שליטה מלאה ב OFFICE, לרבות שליטה ב- Excel ברמה גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3131
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

one Taldor מגייסת רכז.ת תקציב והקלדת חשבוניות לארגון גדול בתל אביב

one Taldor מגייסת רכז.ת תקציב והקלדת חשבוניות לארגון גדול בתל אביב

טלדור מערכות

01/07/2025

תיאור תפקיד:
    מעקב ובקרה אחר תקציב האגף במערכת SAP
    טיפול שוטף בחשבוניות האגף
    התנהלות מול ספקים רלוונטים בארגון
דרישות:
    היכרות עם מערכת SAP
    ניסיון עם Excel
    קורס הנהלת חשבונות - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RL24706
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנג'ר /ית למחלקת ביקורת במשרד רו"ח מוביל

מנג'ר /ית למחלקת ביקורת במשרד רו"ח מוביל

פאהן קנה ושות'

01/07/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה רו"ח מנג'ר/ית למחלקת ביקורת
אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, בסביבת עבודה מעניינת ודינאמית.
במסגרת התפקיד: ביקורת דו"חות כספיים, עבודה ישירה מול שותפי קבוצת הביקורת ומול מחלקות מקצועיות, ניהול משימות ועוד

* העבודה במשרה מלאה, במשרדנו בתל אביב
דרישות:
- לאחר מבחני מועצה - חובה
- ניסיון בתחום הביקורת - חובה
- ניסיון בתפקיד ניהולי - יתרון
- שליטה טובה מאוד בשפה האנגלית - חובה
- יכולת ניהולית ועבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00101
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רואה /ת חשבון בתחילת הדרך למשרד רו"ח מוביל

רואה /ת חשבון בתחילת הדרך למשרד רו"ח מוביל

פאהן קנה ושות'

01/07/2025

תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה רו"ח בתחילת הדרך (אפשרי מיד לאחר סיום התמחות)
אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, תוך ליווי צמוד של מנהלים/ות מובילים בתחומם
.
במסגרת העבודה: הכנת דו"חות חודשיים וכספיים, הכנה לביקורת, תזרימי מזומנים ועוד
.
העבודה במשרה מלאה, בסניף תל-אביב
דרישות:
לאחר מבחני מועצה
שליטה טובה מאוד בשפה האנגלית חובה
ידע בחשבונאות ומושגים בחשבונאות ובדוחות כספיים
בקיאות באקסל ובנוסחאות מורכבות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00111
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Director of Finance

Director of Finance

בי נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ

01/07/2025

תיאור תפקיד:
• Responsible for Group’s Corporate Control ,including the monthly management reports,
quarterly reports, audited annual reports and tax returns.
• Responsible for budget versus actual at the monthly level, payments to suppliers,
monthly cash flow, responsibke for accounting and taxation.
• Managing the bookkeeping and payroll team .
• Responsible for the salary.
• Reporting to the CFO.
דרישות:
CPA, Graduate BIG 4 - must.
Experience of at least 3 years outside the office - must.
Experience in team management - advantage
Priority knowledge - advantage.
High Level English.
Ability to work under pressure and multitasking.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 837660
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מפתח/ת מודלים ו- Data Scientist לארגון פיננסי מוביל

מפתח/ת מודלים ו- Data Scientist לארגון פיננסי מוביל

עידור מחשבים בע"מ

01/07/2025

תיאור תפקיד:
מפתח/ת מודלים ו- Data Scientist לארגון פיננסי מוביל
איסוף, ניתוח ועיבוד של נתונים פיננסיים והתנהגותיים לצורך הבנה, מדידה וניהול של האשראי.
פיתוח ויישום מודלים סטטיסטיים ואלגוריתמים מתקדמים לניבוי סיכון, דירוג אשראי, סיווג לקוחות וזיהוי מגמות חריגות.
ביצוע ניתוחים אנליטיים לצורך תמיכה בהחלטות עסקיות, רגולטוריות וניהול סיכונים.
עבודה עם מאגרי נתונים גדולים (Big Data), תוך שימוש בכלי BI, SQL ושפות תכנות רלוונטיות (כגון Python / R).
בדיקות תקופתיות לבחינת ביצועי המודלים (Model Monitoring Validation) ושיפורם בהתאם לצורך.
.
דרישות:
דרישות:
תואר ראשון לפחות בסטטיסטיקה / מתמטיקה / כלכלה / מדעי המחשב / הנדסה תעשייה וניהול או תחום רלוונטי - חובה
ניסיון של שנתיים לפחות כאנליסט/ית נתונים או מפתח/ת מודלים – חובה
עדיפות לניסיון בתחום הפיננסים/בנקאות.
שליטה גבוהה ב- SQL - חובה - שנתיים אחרונות לפחות
ניסיון בעבודה עם Python או SAS לצורך ניתוח סטטיסטי ופיתוח מודלים.
חשיבה אנליטית חזקה, יכולת למידה עצמית, דיוק וירידה לפרטים.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5997
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סמנכ"ל/ית כספים (CFO)

סמנכ"ל/ית כספים (CFO)

המימד השלישי גיוס והשמה 2

01/07/2025

תיאור תפקיד:
לאזור המרכז
סמנכ"ל/ית כספים לרשת קמעונאית
התפקיד כולל ניהול מערך הכספים של הרשת,
הכנת דוחות כספיים,
ניהול תקציבים, ופיקוח על תהליכי חשבונאות.
אחריות על הטמעת מערכות מידע בתחום הכספים,
עבודה מול צוותים שונים בארגון, והבטחת עמידה ביעדים הפיננסיים של החברה.
  
דרישות:
ניסיון מוכח בתחום הקמעונאות והמסחר,
ניסיון בניהול צוותים מולטידיסציפלינריים.
רו"ח מוסמך - חובה
ניסיון בהטמעת מערכות מידע - יתרון משמעותי
ניסיון מוכח בעולם הקמעונאות והמסחר
ניסיון מוכח בניהול צוות מולטידיסציפלינרי
שליטה מלאה באקסל
ניסיון ב- SAP 1 - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19228
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!