דרושים בפתח תקווה- משרות פנויות: ניהול חשבונות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 53 משרות עבודה בפתח תקווה- משרות פנויות: ניהול חשבונות

חיפוש עבודה בפתח תקווה מתוך מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז. איתור מקום העבודה החדש שלך
באזור המרכז: תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות למשרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון (תל אביב)

מנהל/ת חשבונות למשרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון (תל אביב)

לשם, שחם ושות' - רואי חשבון

05/07/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים הזדמנות להשתלב במשרד רואי חשבון מקצועי וליהנות מסביבת עבודה משפחתית ותומכת?
משרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון, הממוקם בתל אביב, מגייס מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת ורציני/ת למשרה חלקית או מלאה, עם גמישות בשעות העבודה. אנו מאמינים ביחס אישי והוגן, ושואפים לספק לכם סביבת עבודה נעימה, מכילה ומקצועית שתאפשר לכם לצמוח ולהתפתח.

מה אנחנו מציעים?
  • שכר ותנאים: שכר ראוי ותנאים הולמים למתאימים/ות, המשקפים את כישוריכם וניסיונכם.
  • יחס אישי: סביבת עבודה התומכת ביחס אישי והוגן לכל עובד/ת.
  • אווירה משפחתית: הצטרפו לצוות מגובש בסביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
  • גמישות: אפשרות למשרה מלאה או חלקית עם גמישות בשעות העבודה, כדי שתוכלו לשלב בצורה מיטבית בין עבודה לחיים אישיים.
דרישות:
  • ניסיון מעשי: 1-2 שנות ניסיון מוכח בטיפול בחברות – חובה.
  • שליטה בתוכנות פיננסיות:
      חובה: ניסיון מוכח בעבודה עם תוכנת חשבשבת.
      יתרון: ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת Priority.
  • מגורים: מועמדים/ות המתגוררים/ות באזור גוש דן בלבד.
  • הערה: המשרה אינה כוללת אפשרות לעבודה מהבית.
למי מתאימה המשרה?

אנו מחפשים מועמד/ת בעל/ת:
  • אמינות ודייקנות: הקפדה על פרטים ורמת דיוק גבוהה.
  • סדר וארגון: יכולת ארגון וניהול משימות ברמה גבוהה.
  • חריצות ומוטיבציה: נכונות לעשייה, יוזמה ורצון לתרום.
  • יחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית טובה.
  • ראש פתוח: נכונות ללמוד, להתפתח ולאמץ שיטות עבודה חדשות.
אם אתם/ן רואים/ות את עצמכם/ן משתלבים/ות במשרד רואי חשבון מוביל, ומוכנים/ות לאתגר הבא בקריירה – נשמח להכיר אתכם/ן!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Payroll Accountant

Payroll Accountant

חברה דסקרטית

05/07/2025

תיאור תפקיד:
High-tech company near Tel Aviv is looking for a
Payroll Accountant
 Manage the end-to-end Israeli payroll process. Ensure timely and accurate payroll delivery, including salary payments, taxes, and other deductions. Coordinate with local payroll providers to ensure compliance with local labor laws and regulations.
 Collect and deliver all necessary global payroll data to local teams, ensuring accurate preparation, then review the final payroll results for compliance and correctness.
 Ensure compliance with all local, and international payroll regulations. Prepare and submit required payroll tax filings and reports. Maintain up-to-date knowledge of global payroll laws and regulations, implementing changes as necessary.
 Work with payroll software and systems to ensure data accuracy and process efficiency. Assist in the implementation and optimization of payroll systems and tools. Collaborate with IT and HR teams to troubleshoot and improve payroll system functionality.
 Address payroll-related inquiries from employees in a timely and professional manner, guide employees on payroll policies and procedures, and Support HR and finance teams with payroll-related matters.
דרישות:
Minimum 4 years of experience in a similar role within a multinational company – Must.
 Proficiency with Hilan Payroll – Must.
 Deep understanding of Israeli payroll laws and procedures, with the ability to process payroll independently – Must.
 Strong written and oral communication skills with a high proficiency in English – Must.
 Proficient in Excel and Word – Must.
 Familiarity with tax compliance, including estimated payments, VAT, Nikuim, and Odfot – Preferred.
 Proficient in NetSuite – Advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00340
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת חשבונות לקוחות לחברה מובילה

מנהל /ת חשבונות לקוחות לחברה מובילה

סיגמא HR

05/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית גלובאלית באור יהודה דרוש/ה מנהל /ת חשבונות סוג 2 ומעלה
התפקיד כולל:
הפקת חשבוניות
קבלות
התאמות
עבודה בפורטל B2B
גבייה
דרישות:
ידע וניסיון באקסל, OFFICE
הכרה עם מערכת SAP R3 -יתרון
ניסיון בתחום חובה לפחות 5 שנים
יסודיות ודייקנות, יחסי אנוש, עבודה בצוות, עבודה תחת לחץ, עמידה בלוחות זמנים, ראש גדול.
יתרון לניסיון עבודה בחברות גלובאליות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5168
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח מנוסה לחברת נדל"ן בהרצליה, אפשרות ל-7 שעות ביום, 15,000 ש"ח

מנה"ח מנוסה לחברת נדל"ן בהרצליה, אפשרות ל-7 שעות ביום, 15,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

05/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה נדל"ן בהרציה דרוש/ה מנה"ח
משרה מלאה או 3/4 משרה
עבודה במשרד יחד עם אשה נוספת
זמינות מיידית, יש חניה
אפשרות ל- 7 שעות ביום, 5 ימים בשבוע
שכר: בהתאם לנסיון ועד 15,000
דרישות:
ניסיון בהנה"ח של בין 3-7 שנים חובה
ניסיון בעבודה עם תוכנת פריוריטי חובה.
ידע בריווחית ובאופיס
ניסיון בעבודה מול בנקים וספקים, דיווחים ותשלומים לרשויות המס
אחריות, אמינות, דייקנות, מקצועיות
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: J-2925
אזור: מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת לקרן השקעות מובילה בתחום הנדל"ן

חשב/ת לקרן השקעות מובילה בתחום הנדל"ן

מגייסת

05/07/2025

תיאור תפקיד:
אני מגייסת חשב/ת למחלקת כספים לחברה ציבורית מצליחה מאד וצומחת.
התפקיד כולל אחריות על פעילות פיננסית ודיווחים בחברות בנות.
אחריות על הערכות שווי, ניהול שוטף של מחלקות כספים בחברות בנות תוך שימת דגש על עשייה של מחלקות הנהלת חשבונות.
פעילות חשבונאית מסחרית, בניית דיווחים כספיים רלוונטיים,
שותפות בהכנת דוחות, בקרה על תקציבים,
ניתוח והפקת דיווחים, עבודה מול מוסדות ועשייה משותפת לצד חברי הצוות בבניית הדוחות הכספיים של החברה.
דיווח לחשב ראשי.
החברה ממוקמת ברמת החייל
דרישות:
רו"ח מוסמך - חובה
ניסיון רלוונטי של תפקיד ע.חשב - חובה
ניסיון מעשי ומוכח בניהול הנהלת חשבונות ושליטה וידע בעשייה - חובה
יכולת מוכחת להוביל תהליכים ולקחת עליהם בעלות, נכונות לעבודה בתנאי לחץ מעת לעת,
יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ונכונות לעשייה מאתגרת,
יכולת להתמודד עם מצבי לחץ, ורסאטיליות בעשייה ויכולת להחזיק מספר משימות במקביל.
תנאי העסקה מעולים הכוללים קה"ש ואפשרות ליום היברידי.
נכונות למשרה מלאה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3190
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת - ליד נתניה- שכר מעולה!

מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת - ליד נתניה- שכר מעולה!

Unilink - יונילינק

05/07/2025

תיאור תפקיד:
חברה גדולה בקיבוץ יקום מחפשת מנהל/ת חשבונות סוג 3 .
זו ההזדמנות להיכנס לתפקיד מעניין ומפתח בחברה גדולה, נעימה ועם שכר גבוה!
מחפשים מישהו/י לביצוע התאמות ספקים, לקוחות ובנקים, סיוע בטיוב נתונים ובפרויקטים של מערכת ERP, וגיבוי להנה"ח ראשית.
דרישות:
* תעודת הנה"ח סוג 3\2  מדופלם/ת – חובה.

* עד 4 שנות ניסיון בהנה"ח עד מאזן – חובה.

* שליטה ברמה גבוהה ב-Excel וביישומי Office.

* יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ועבודת צוות.

* יכולת הובלת משימות ולמידה עצמאית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 13901
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח מנוסה לצוות לחברה בתל אביב

מנה"ח מנוסה לצוות לחברה בתל אביב

Brooks-Keret Financial Management Ltd

06/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת בתל אביב (ליד איצטדיון בלומפילד) דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה להשתלבות בצוות הנהלת חשבונות. התפקיד כולל: התאמות בנקים, תזרים מזומנים, תשלומים ועוד ודורש/ת ניסיון על פריוריטי ונכונות לעבודה במשרה מלאה.
דרישות:
מנה"ח סוג 2/3
ניסיון של לפחות 3 שנים בכל תחומי הנהלת חשבונות
ניסיון עם  פריוריטי
נכונות לעבודה בצוות
נכונות לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01219
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רו"ח לתפקיד ניהולי בחטיבת המס

רו"ח לתפקיד ניהולי בחטיבת המס

Deloitte

05/07/2025

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רואה חשבון לחטיבת המס לתפקיד ניהולי – למחלקת ה- BPS.

מחלקת ה BPS היא מחלקה ייחודית שמבצעת פרוייקטים מתקדמים וייחודים עם לקוחות בינלאומיים גדולים. במסגרת התפקיד משתמשים בכלים טכנולוגיים ומערכות חדשות. עבודה מאתגרת המציעה אופק קידום מקצועי ואישי.

במסגרת התפקיד:
  • פיקוח על הנה"ח, אחריות על מערך הדיווחים החודשיים לרשויות המס והמע"מ של חברות בינלאומיות הפועלות בישראל.
  • פיקוח וידע בהכנת תלושי שכר, לרבות שכר של עובדים זרים / מומחי חוץ.
  • הכנת דוחות כספיים ודוחות מס וליווי ותמיכה של לקוחות בתהליך של הביקורת רואי החשבון המבקרים.

* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • רו"ח מוסמך- חובה
  • ניסיון תעסוקתי במחלקת הביקורת של 4 שנים
  • ניסון של שנתיים לפחות כחשב שניהל מנהלת חשבונות.
  • ניסיון ניהולי קודם - חובה
  • ניסיון והבנה בפיקוח על הנה"ח והכנת תלושי שכר – חובה
  • בקיאות בחוקי מס ומע"מ וביישום של הוראות ניהול ספרים
  • ידע בתקני דיווח כספי בינלאומי (IFRS) - יתרון
  • אנגלית ברמה גבוהה, כתיבה, קריאה ודיבור - חובה
  • יכולת לימוד עצמאית, יכולת עבודה בצוות ומוטיבציה רבה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00449
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת כספים לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ

פקיד/ת כספים לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ

לין ביכלר משאבי אנוש

05/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ
התפקיד כולל: אישור ובדיקת מסמכי רכישת רכב – כספים, ניירת לרישוי, ביצוע החזרים ללקוחות במסב , הפקת חשבוניות, זיכויים, פקודות יומן וכו'
משרה מלאה, ימים א'-ה' 08:00:17:00
תנאים מעולים למתאימים/ות! חניה, חדר אוכל, חדר כושר, אירועי חברה וכו'
דרישות:
ניסיון בבק אופיס/מזכירות/אדמיניסטרציה- חובה
רקע בסיסי מעולם הכספים- (הפקת חשבוניות / הפקת קבלות/ ביצוע פקודת יומן וכו')
שליטה בתוכנת אקסל
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51621
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג /ת גבייה 13,000 ש"ח

נציג /ת גבייה 13,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

05/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה ברמת גן (מגדלי בסר) דרוש/ה נציג/ת גביה
תיאור התפקיד:
גביית כספים - עבודה מול לקוחות עסקיים.
מעקב גבייה שוטפת.
התאמות כרטיסים
ניהול אובליגו.
מתן מענה שוטף ללקוחות ולממשקים פנימיים, בנושאי כספים וגבייה

שכר: 13,000 ש"ח
דרישות:
ניסיון בגבייה כשנה לפחות.
מנהל /ת חשבונות סוג 2 או 3- יתרון
שליטה באקסל.
אנגלית ברמה טובה מאד.
יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות ודייקנות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3166
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח + חשב/ת שכר

מנה"ח + חשב/ת שכר

Manpower Professional - סניף כספים ופיננסים

05/07/2025

תיאור תפקיד:
הגשה למאזן, התנהלות מול לקוחות וספקים, פקודות יומן, הכנת דוחות, תזרים מזומנים ובקרת תקציב,
התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, גבייה וסליקה, הפקת חשבוניות, דיווחים לרשויות
דרישות:
4-5 שנים ניסיון בתחום- חובה!
תעודת חשבות שכר- חובה!
חשבשבת- חובה!

*ליד קריית אונו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 204188
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות ראשי/ת ובצוות/חשב/ת שכר

מנהל/ת חשבונות ראשי/ת ובצוות/חשב/ת שכר

טאלנטס השמת עובדים

05/07/2025

תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד
    הנהלת חשבונות עד מאזן /חשב/ת שכר
    כולל ידע ברישום פקודות יומן, חשבוניות ספקים ,הוצאות לשלם והוצאות מראש
    הוצאת חשבונות וקבלות ללקוחות
    טיפול בגביה מלקוחות
    ניהול קבצי אקסל המתייחסים לתשלומים וגביה וכו'
    ביצוע התאמות בנק, ספקים וכו'


     
דרישות:
    הנהלת חשבונות סוג 2/3 לפחות 3 שנים ניסיון בתחום/חשב/ת שכר
    חובה ניסיון בחשבשבת/פריורטי
    שליטה באקסל
מיומנויות בינאישיות נדרשות
    דיוק, סדר ואחריות
    תקשורת בינאישית טובה
    יכולת עבודה בתנאי לחץ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01363
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת הנה"ח. 7000 ש"ח ל-6 שעות

פקיד/ת הנה"ח. 7000 ש"ח ל-6 שעות

חברה דיסקרטית

05/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת הנה"ח לתמיכה במחלקת הנה"ח.
התפקיד כולל גם הוצאת חשבוניות, קבלות וכו'
ימים א-ה, 6 שעות עבודה, שכר: 7000 ש"ח
סביבת עבודה דתית
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2
ניסיון של כשנה בהנה"ח
ניסיון בחשבשבת
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: J-3259
אזור: מרכז - פתח תקווה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת חשבונות עד מאזן

מנהל.ת חשבונות עד מאזן

המימד השלישי גיוס והשמה 2

05/07/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות בתחום הבנייה והתשתיות דרוש/ה מנהלת חשבונות עד מאזן
· טיפול בדיווח למוסדות (ביטוח לאומי ומס הכנסה)
· שכר- רישום פקודות שכר והתאמתן לטופס 126
· טיפול בערבויות
· ניהול הלוואות החברה
· מכתבי אשראי דקומנטרי- יתרון למי שיש את הניסיון
· טיפול בספקי חו"ל
· עיקולים
· שעבודים
· ביטוחים
דרישות:
תעודת מנהלת חשבונות סוג 2-חובה, יתרון לסוג 3
ניסיון בתפקיד דומה של לפחות 3 שנים
ידע בפריורטי ואקסל- חובה
אנגלית ברמה טובה – חובה
ניסיון בדיווח למוסדות ופקודות שכר- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19181
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לארגון גדול

מנהל/ת חשבונות לארגון גדול

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

05/07/2025

תיאור תפקיד:
-התאמות בנקים, רישום ופקודות יומן הכנה וסגירות למאזן
 -תפעול עמלות סוכנים וביצוע בקרות על כרטיסי סוכן
-מענה לסוכנים ומתן מידע בנושא עמלות
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות 1+2 (סוג 3- יתרון)
- ניסיון של 2-5 שנים בהנהלת חשבונות
- אקסל ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-208436537
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!