תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בישראל דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה לניהול לשכה התפקיד כולל עבודה משרדית מקצועית לרבות, ניהול יומנים, מענה טלפוני, תיוק מסמכים, אדמיניסטרציה שוטפת, ריכוז משימות ומעקב אחר ביצוע משימות, עבודה עם תוכנת SAP, הזמנות, חשבוניות, נוכחות עובדים, בקרת תקציבים, הכנת דוחות, הקלדת מסמכים והכנת מצגות, וכו'
דרישות:
* ניסיון של מינימום 5 שנים בניהול משרד גדול ומורכב - מעל 100 עובדים ומנהלים *שליטה מלאה בתוכנות אופיס *ניסיון בעבודה עם SAP - יתרון *כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ * ניסיון בעבודה מול ספקים * אנגלית טובה מאוד * השכלה אקדמאית יתרון * יכולת אירגונית גבוהה ועבודה במצבי לחץ *אסרטיביות גבוהה *תקשורת בין אישית מעולה, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות *מוסר עבודה גבוה *אחריות גבוהה, אמינות ודיסקרטיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01280
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
* ניהול יומנים ותיאום פגישות מרובות משתתפים עבור ההנהלה הבכירה בארגון. * ניהול אדמיניסטרטיבי, עבודה מול רשויות, ספקים ,ליסינג, רכש ציוד משרדי. * עבודה מול הנה"ח וחשבות שכר (שכר, תשלומים לספקים, מעקב חשבוניות, תשלומים שוטפים, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי). * טיפול בנסיעות לחו"ל (טיסות, מלונות, רכבים/תחבורה). * סיוע למנהלת מש"א של החברה בהפקת ותכנון ארועים לעובדי החברה.
דרישות:
* תואר אקדמי. * ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי מזכירות בכירה/אדמיניסטרציה. * ניסיון בעבודה מול מנהלים בכירים, יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות. * אנגלית ברמה טובה. * דיסקרטיות, ראש גדול וראייה רוחבית. * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
A-ADMIN
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
We are an international network of companies providing added value services that support the development of ethical, transparent, competitive, and efficient diamond and jewelry markets. We are looking for an energetic and positive Administrative Assistant to join our amazing team. Responsibilities: Provide administrative support for office team Organize extensive collection of documents, images, and videos Maintain online business files and archives
דרישות:
Requirements: Fluent English speaker – mother tongue Undergraduate degree 2-3 years experience in an Admin role Proficient in Microsoft suite Ability to edit images and videos - preferred Exceptional organizational skills Excellent written and verbal communication skills Proficient in Microsoft Office Quick thinker, problem solver with a positive attitude and willingness to learn Independent and proactive self-starter with project management skills High level of discretion and confidentiality
This is a full-time, in-house position based in Jerusalem.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
602726
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית לסניף חיפה תיאור התפקיד: תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד) ישיבה בעמדת קבלה מענה טלפוני - מרכזיה מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות ניהול יומנים שותפים תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה יכולת עבודה תחת ריבוי משימות יכולת ניהול זמן וארגון שירותיות גבוהה, סבלנות חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור). שיקול דעת וקבלת החלטות מקצועיות מוטיבציה גבוהה אחריות, תגובה מהירה
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00418
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית המשרה פונה לנשים וגברים כאחד מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי. סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל. ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint. יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ. אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן. ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות. זריזות ויסודיות. מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00378
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
- ניהול יומן ותיאום ישיבות, ניהול ובקרת משימות
- הכנת חומרים לישיבות
- טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות ועבודה מול הנה"ח
- עבודה מול ממשקים רבים, פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- חובה ניסיון בתפקיד דומה כולל ניהול יומנים מורכבים של מנהלים/ות בכירים/ות
- ניסיון קודם מחברה פרויקטלית/חברת נדל"ן – יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות Office לרבות Excel ו- Power Point – חובה
- יחסי אנוש טובים, אחריות ויסודיות
- מיקום המשרה: נתניה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
852120
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד בתחומי הפארמה בירושלים דרוש/ה רכז/ת לשכה למשרה מלאה בלשכת המנכ"ל התפקיד כולל: *קביעת פגישות, תיאום כנסים ואיועים בלו"ז *ניהול יומנים *קשר עם גורמים בתוך ומחוץ לארגון *סיכום ישיבות, מעקב אחר משימות *להיות יד ימינו של המנכ"ל ולטפל בענייניו המשרדיים מקצה לקצה ולתת ראש שקט *משרה מלאה, בירושלים
דרישות:
*תואר ראשון- יתרון משמעותי! *ניסיון במזכירות/ניהול לשכה/עוזר/ת אישי/ת- חובה! *ניסיון בהתנהלות מול בכירים, בניהול יומנים ולו"זים *ניסיון בעבודה ממוחשבת ושליטה טובה בתוכנות אופיס, מיילים,הכנת מצגות, אקסל וכו' *אנגלית מספיקה להתנהלות ברמה בינונית *אחריות, ראש גדול, יכולת לתקתק משימות ולעבוד בתנאי לחץ *שירותיות, מאור פנים וייצוגיות **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-RKZ
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
ניהול יומנים של מנהל החטיבה, ושל הנהלת החטיבה (3 מנהלים נוספים)
ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד עבודה מול ממשקים רבים בארגון, לרבות רשת המכירות הכנת מצגות לאירועים שונים
הכנת חומר להדרכות ארגון אירועי חטיבה תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות של החטיבה, בדגש על אירועים תאום נסיעות לחול וביקורי יצרן בארץ ובחו"ל תמיכה בפעילויות שיווק בפאן האדמינסרטיבי והתפעולי תמיכה במנהלת השיווק של החטיבה עבודה מול משרד פרסום / חברות הפקה
דרישות:
ימי עבודה- א-ה- שעות העבודה – 09:00-18:00, נכונות לשעות נוספות ניסיון במזכירות/ ניהול משרד, ניסיון בתפעול שיווק – יתרון, אדמיניסטרציה- חובה שליטה מעולה באופיס ניסיון בשיווק/ הפקות – יתרון משמעותי עברית רהוטה, אנגלית- ברמה טובה בגרות מלאה- חובה, תואר ראשון- יתרון רב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14217
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות בתחומי טכנולוגיה ושירותים דרוש/ה רכז/ת בק אופיס ואדמיניסטרציה, מדובר בתפקיד רוחב מעניין ומגוון הנותן מענה למשתמשים, לקוחות, ספקים, לקוחות פנים ארגוניים ועוד. במסגרת התפקיד :- סיוע למחלקת גיוס
- הפקת דוחות ובדיקות משתמש
- תמיכה טכנית טלפונית ובמייל
- עדכון מערכות ותכנים
הכשרה וחפיפה מסודרת לתפקיד תינתן למתאימים אפשרות למשרה חלקית בת 6-7 שעות במתחם הבורסה ברמת גן (מספר דקות הליכה מרכבת מרכז סבידור ומתחנת אביב של הרכבת הקלה)
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי - יתרון
- ניסיון בעבודה מול תוכנות office - חובה
- ניסיון מתפקיד דומה - יתרון גדול!
- זיקה טכנולוגית ומעשית
- יכולת למידה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1060
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
PMO עם פריוריטי לחברת הנדסה גלובלית! במסגרת התפקיד: בקרה אחר התנהלות פרויקטים, ניהול יומנים ופגישות לראשי מחלקות בחברה, הכנת דוחות, הכנת חדרי ישיבות וחדרי אירוח משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות 8-17 תנאי שכר מעולים!
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי office- חובה אנגלית ברמה גבוהה- יתרון השכלה אקדמית-יתרון שירותיות - חובה רישיון נהיגה- יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04268
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לארגון גדול ומוביל בתחומו דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל הזדמנות לעבודה עם הנהלה בכירה בחברה יציבה וחדשנית. התפקיד כולל: סיוע אישי ושוטף לעבודת המנכ”ל: ניהול יומנים, סיוע אדמיניסטרטיבי ותמיכה שוטפת בפעילות הלשכה תיאום מפגשים בארץ ובחו”ל עם גורמים במשרדי ממשלה, אקדמיה, קרנות, חברות עסקיות ואורחי המנכ”ל ניהול מורכב של יומן המנכ”ל ויומני חברי הנהלה נוספים ארגון לוגיסטי של סיורים וביקורים בארץ ובחו”ל ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
דרישות: ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי השכלה אקדמית – חובה שליטה טובה בכל יישומי office ו- outlook יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית, מסירות, לויאליות ואחריות יכולת התנסחות טובה בעברית ובאנגלית יכולת עמידה בתנאי לחץ מדי פעם זמינות בשעות לא שגרתיות היקף משרה – משרה מלאה מיקום – תל אביב, על קו רכבת מבחינת תנאים נוספים: חניה , מזון, קרן השתלמות, מחלה, ביטוח בריאות ועוד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5020
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עוזר/ת אישית מנכל- יהוד, הרצליה, יבנה, ירושלים רקע בניהול, מכירות, משפטי, מסחרי עסקי ניהול יומנים
דרישות:
רקע משפטי ניסיון בחברות מסחריות עסקיות תקן - ירושלים - אפשרי משרה חלקית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01200
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|