חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים RAMOT ness AC נכסים

7 - 1 מתוך 7

דרושים בתחום תפעול ובקרה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
Credorax

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are One of the world’s first high-tech companies to become a pan-European bank, Credorax (credorax.com) provides digital merchant acquiring services to payment service providers, merchants and other ecommerce players. Credorax has won two awards for best merchant acquiring banking two years in a row by Emerging Payments Awards.

Responsibilities:
    Professional technical responsibility for the Way4 acquiring platform - a core leading financial system in our organization, a complex, interesting and challenging system based on advanced technologies.
    Analysis and Design Processes on the finance system and related interfaces
    Implementation of a commercial off-the-shelf system with varying volume and complexity
    Support and lead integration process for various interfaces inside and outside the organization.
    Troubleshooting and solving of advanced problems that arise in the system.
    Working independently in a dynamic and global environment.

דרישות:

    Requirements 
    Certificate studies / BS in Exact sciences or equivalent
    Experience as an Implementer/ QA / Support for a large system such as:CRM, ERP priority, SAP- an advantage.
    Knowledge of SQL, Bash or Windows Powershell – an advantage.
    Excellent English skills (written and verbal) - A must.
    Team player, excellent interpersonal relations- A must.
    High independent learning ability – a must.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00078
 
 
טריפל סי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ענן בפתח תקווה דרוש/ה נציג/ה בקרה לדאטה סנטר של החברה.
המשרה כוללת טיפול במתקן, בקרה, קבלת קהל וטיפול בלקוחות החברה
משרה מלאה, קליטה לחברה מהיום הראשון 
תנאים מעולים לעובדי החברה! 

דרישות:

המשרה דורשת יכולת טכנית בסיסית, ייצוגיות, אחריות ושירותיות. 

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00022
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שירה ברושי

תיאור:

    Configure and operate Confluence and Jira Software while working collaboratively with the different business units.
    Test, modify, debug, document, and implement new business processes and methodologies.
    Support and improve existing system business processes.
    Be part of creating new solutions and tools while having deep understanding of the systems best practices.
    Provide day-to-day user support (including system configuration, maintenance & training).
    Gain knowledge of how all business applications collaborate and thrive to improve these relations to get the best out of the systems.
    Establish and implement Atlassian best practices and drive the adoption of the system’s tools to ensure business value and sufficient ROI are achieved

דרישות:

    1-2 years’ experience working as Atlassian’s Confluence & Jira administrator & analyst
    Bachelor’s degree in Information systems/Industrial Engineering/Computer Science, preferably from a leading University
    Experience with creating Jira schemes including issue types, workflow, screens, fields and permissions schemes. Understanding of how events, listeners, post functions and validations work. Big advantage for a candidate with JQL scripting knowledge.
    Experience with managing documentation and knowledge management processes in Confluence, including publishing methods and project management tools
    Experience with working with the following add-ons: Scroll Versions\Translations\Viewport, BigPicture, QA add-ons –advantage
    Knowledge in other business applications such as ServiceNow, Salesforce – advantage
    English at a very high level
    Ability to quickly adjust to new technologies and new business applications
    Excellent technological and analytical skills coupled with strong business sense
    Understanding of databases and ERD
    Strong communication and interpersonal skills


מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

19006
 
 
Go For It

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פיננסי גדול באזור המרכז דרוש/ה מפעיל/ת מחשב דסק תשתיות ומערכות.
התפקיד כולל תפעול וניטור מערכות מחשוב מרכזיות, תאום פעילויות מול גורמים רבים בחטיבת השליטה והבקרה, טיפול בתקלות מול צוותי הפיתוח התשתיתיים ומתן מענה למשתמשי הקצה. 

דרישות:

לפחות שנתיים נסיון בתפקיד דומה - חובה
נסיון בעבודה מול מערכות מחשבים M.F - חובה
היכרות עם מערכת VM.
היכרות עם שרתי windows, Linux, UNIX.
ידע בתשתיות תקשורת.

יכולת התמודדות עם מצבי לחץ, יכולת התמדה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.




מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00393
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון ממשלתי גדול באזור השפלה מחפש מפעיל/ה למערכות קשר

דרישות:

במסגרת התפקיד: ניהול קריאות ,ניטור שליטה ובקרה לכלל המערכות בארגון, עבודה עם מערכות פנים וחוץ.
העבודה במשמרות 24X7 כולל סופ"ש וחגים
דרישות:
ניסיון בתחום התקשורת- אפשר ניסיון צבאי!
קורסים בתחום המחשוב- מעל 150 שעות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00092
 
 
קומדע

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

יישום הגדרות במערך האצווה הייצורי, תחת CONTROLM מערכות פתוחות ו – MF.
ניהול שידורי קבצים.
לא כולל תמיכה .

דרישות:

 ניסיון של 3 שנים (לפחות), בסביבת מערכות פתוחות ובסביבת מחשב מרכזי, כולל הכרת JCLים – חובה
· הכרות עם מערכת כספות מסוג סייבראק וכן מוצריCTM - יתרון
· היכרות טובה עם מערכות הפעלה (בסביבה פתוחה), תוכנות מדף, ציוד מיחשוב , תוכנות שליטה ובקרה – יתרון
· ניסיון בעבודה במוסד בנקאי - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3697
 
 
LivePerson

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    Monitor LivePerson services and servers and handle incidents quickly and professionally, to ensure high-level services availability and performance.
    Manage internal notifications, in order to update LivePerson’s employees and management about any service degradation and changes of status, at any given time.
    Act as the gate of Production, by providing support through customer relationship management (CRM) system, by handling cases submitted by LivePerson employees, for any Production related issue.
    Interact frequently with LivePerson Support division, in order to make sure that service incidents reported by customers are handled properly and resolved timely.

    NOC operates 24/7/365, three shifts:
      Morning (07:00-15:00)
      Evening (15:00-23:00)
      Night (23:00-07:00)

דרישות:

Must:
    Able to operate in a 7x24 operational environment (working in shifts)
    Able to handle stressful situations with a level headed approach
    Excellent verbal and writing skills (English and Hebrew)
    Multitasking skills, capable of reacting quickly to multiple problems, and follows established procedures to implement solutions.
Advantage:
    1+ year on NOC/Monitoring environment
    Basic knowledge of Linux and Windows environments
    Working with Monitoring tools (Zabbix advantage)
    Scripting/Programming knowledge

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-00212
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin