חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים פינגווין Softwave סנטר נכסים

8 - 1 מתוך 8

דרושים בתחום ראש צוות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברה המובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת צוות למוקד גביה 
התפקיד כולל:
ניהול מקצועי של מערך הגבייה בחברה
הצוות אחראי על הובלת תהליכי גבייה מול לקוחות החברה
התפקיד כולל ניהול צוות עובדים, בקרה שוטפת, הפקת דוחות גיול,
מעקב ובקרה אחר חובות החברה הנעה לעמידה ביעדים,
עבודה מרובת ממשקים פנים וחוץ ארגוניים תוך מתן מענה למחלקות השונות בחברה


*** נכנונות למשרה מלאה

דרישות:

ניסיון של מינימום שנה בניהול צוות -חובה
יכולת הנעת עובדים
ראייה מערכתית וגמישות מחשבתית
יחסי אנוש טובים ויכולת התנהלות בצורה עצמאית

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1882
 
 
IDI VENTURES

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: דניאלה

תיאור:

בימים אלו אנחנו גדלים ומחפשים לצרף אלינו מנהלי תיקי לקוחות לעבודה מול לקוחות דוברי ערבית. 
התפקיד כולל טיפול בלקוחות פוטנציאליים, והגדלת היקיפי הפעילות של הלקוחות בחברה. 
אנחנו מציעים: 
- שכר בסיס גבוה, גם בונוסים חודשיים וגם בונוס שנתי, והרבה פינוקים.
- סביבת עבודה ייחודית, ואנשי צוות שהם קודם כל חברים. 
- הכשרה אישית ומהירה לכניסה חלקה לתפקיד. 
אז... אם אתם אוהבים מכירות או שימור לקוחות, ובעלי ניסיון במכירה יזומה, נשמח לפגוש אתכם!

דרישות:

שליטה בשפה הערבית/אנגלית (דיבור וכתיבה)- חובה
- שליטה או ניסיון בשירות או מכירות בתחום הפיננסי- יתרון. 
- זמינות לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בהרצליה פיתוח- חובה
- זמינות לעבודה בימים ב' עד ו' - חובה.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00160
 
 
פליינג קרגו DHL

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת שילוח בינלאומית מובילה בתחומה מחפשת אותך לתפקיד ניהול תיקי לקוחות עסקיים במחלקת הדרופים., משלוחי צד שלישי.
התפקיד כולל מתן שירות ללקוח מרגע קבלת ההזמנה ועד להגעת המשלוח ליעדו.
תפעול המשלוח, שימור והרחבת פעילות הלקוח, תקשורת עם סוכני החברה בארץ ובחו"ל.
עבודה מול לקוחות עסקיים ובינלאומיים.

דרישות:

ניסיון מחברת שילוח בינלאומי - יתרון
ניסיון בשירות לקוחות - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
משרה מלאה א-ה בין השעות 8.00-17.06 + נכונות לשעות נוספות
יכולת הגעה עצמית לנתב"ג ובהמשך לא.ת שוהם .
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1653
 
 
גולדמן מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מחפש עבודה דינאמית המשלב ניהול צוות עובדים והובלת תהליכים?
לתפקיד מגוון בגוף ערכי ובעל חזון דרוש/ה רכז/ת בכיר/ה לניהול צוות נציגים.
התפקיד כולל אחריות שוטפת לניהול המוקד וצוות רכזי המכירות בהיבט האישי והמקצועי כאחד. הובלת הצוות לעמידה ביעדים, ניהול מענה וזמינות שוטפת במוקד, יצירת תוכניות עבודה שוטפות לשיפור ביצועים, תפעול משמרות ומתן ומתן מענה אישי לרבות שיחות מנהל וקידום אישי, עבודה מול מנהלי מחלקות נוספות ועוד.
למעוניינים בתפקיד המשלב עבודה עם הון אנושי איכותי והנעת תהליכים לצד חתירה לעמידה ביעדים ומצוינות מקצועית.

דרישות:

*בגרות מלאה-חובה
*ניסיון קודם בניהול צוות עובדים-חובה
*ניסיון מקצועי בניהול צוותי מכירות/מתן שירות/שיווק וכו’-יתרון
*נכונות לעבודה בירושלים-חובה
*כושר הנעת תהליכים ועובדים, יוזמה אישית, דינאמיות.
*אחריות אישית, לויאליות, ויכולת ביצוע מספר משימות בו בעת.
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Y-KMH
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתחומה בהרצליה דרוש/ה אחראי/ת צוות במוקד שירות

התפקיד כולל: הובלה והנעה של צוות קטן 5-10 עובדים, אחריות על רמת השירות והמקצועיות, עבודה שוטפת מול ממשקים רבים- סחר, מחלקה משפטית, מוקד לוגיסטי וכו'
משרה מלאה 08:00 - 17:00/ 09:00 - 18:00, ימי שישי זמינות טלפונית, נוכחות בפועל- אחת לכמה שבועות !
שכר- 9-10K בהתאם לניסיון! תנאים מעולים למתאימים/ות!

דרישות:

ניסיון ניהול צוות קטן במוקד שירות- אחמ"ש/ראש צוות- חובה!
השכלה אקדמאית – יתרון
נכונות למשרה מלאה +שעות נוספות

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

32178
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה מנהל/ת צוות שחרות למוקד מעסיקים בחברה פיננסית גדולה בתל אביב
תיאור התפקיד
השתלבות במערך השירות בחברה, ניהול צוות שירות הנותן מענה ללקוחות עסקיים
ניהול שוטף וליווי מקצועי ואישי של חברי הצוות, אחריות מלאה על מקצועיות הצוות ושביעות רצון הלקוחות.
ניהול יעדי הצוות והובלה לעמידה בהם, ביצוע מעקב ובקרה, הנעת עובדים להשגת התוצאות,
בניית ויישום של תכניות עבודה , גיוס וחניכת עובדים, עבודה מול ממשקים שונים בחברה והטמעת תהליכי עבודה.
משרה מלאה, ימים א'-ה', 8:30-17:00 + נכונות לשעות נוספות.
שכר בסיס גבוה + בונוס!
קליטה לחברה מובילה מהיום הראשון!

דרישות:

תואר ראשון– חובה
ניסיון בתפקיד ניהולי בתחום השירות- חובה
הכרות עם עולם הגמל והפנסיה – יתרון
נכונות לעבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
יכולת הובלה והנעת עובדים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31679
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גדולה בתחום ה- E-commerce בישראל דרוש/ה מנהל/ת צוות מכירות
שכר גבוה למתאימים/ות!!!
הגדרת התפקיד:
במסגרת מחלקת הצלחת לקוח מנהל/ת המחלקה ינהל צוות יועצי/ת לקוחות ומכירות.
הצוות אמון על הגדלת היקף הפעילות והרחבת השירותים עבור הלקוחות הקיימים.
העבודה במשרה מלאה
בימים א’-ה’, 08:30-17:30. (קיימת אפשרות לגמישות בשעות)
שכר בסיס גבוה + עמלות
המשרה ממוקמת בא.ת קדימה

דרישות:

נסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה-חובה!
זיקה לטכנולוגיה ולעולם האינטרנט ותחום ה-E-commerce
ניסיון בניהול יועצי מכירה טלפוני/ אנשי מכירות טלפוניים-חובה!
ניסיון בניהול צוות הצלחת לקוח/ ייעוץ הצלחות לקוח בחברת סטארטאפ/טכנולוגיה/מדיה - יתרון.



--------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

31890
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

חברה ציבורית מובילה בת"א (קרוב לעזריאלי) דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות ובקרות נציגים
התפקיד כולל : מענה מקצועי לנציגי השירות, שימור ומכירות של המוקדים החיצוניים במגוון נושאים הקשורים , טיפול בפניות מורכבות של לקוחות , האזנה לשיחות ובקרות , הדרכה וחונכות שוטפים, יציאה למוקדים להדרכות, אדמיניסטרציה שוטפת, טיפול ומעקב וכל הקשור לפניות עד סגירתן .
תנאים: שעות העבודה בימים א'- ה' 08:00-16:00
שכר נקבע במעמד הראיון

דרישות:

תואר ראשון- יתרון
ניסיון כנציג/ת בכיר/ה או מנהל/ת צוות במוקד טלפוני של שירות ושימור לקוחות – יתרון
ניסיון בתפקידים תפעוליים ותפקידי אדמיניסטרציה הדורשים בקרה ומעקב
ניסיון בחונכות והדרכה או בתפקידים פיקודיים (גם בשירות בצבאי) - יתרון
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ ואסרטיביות
שליטה בתוכנות אופיס - חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

28145
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin