תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחמש/ית לצוות טכנאים מתן שירות לטכנאי השטח בחברה ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות גורם מקשר בין המחלקות השונות ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות שעות עבודה: ימי א-ה 8:00-16:30 פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00 שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש Team player יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל עבודה ברמת גן המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים לארגון ממשלתי גדול בירושלים תיאור התפקיד: - הובלת צוותי התמיכה והשירות לעמידה ביעדים תפעוליים ושירותיים, תוך שיפור מתמיד בתהליכים ובחוויית הלקוח, כמו גם בניית תרבות שירות יעילה ומתקדמת לצד קידום סביבת עבודה טכנולוגית ממוקדת שירות, מצוינות ותוצאות.
- ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי של מוקדי השירות הטכנולוגיים (מוקד פנים ארגוני וחוץ ארגוני).
- גיבוש והטמעת מתודולוגיות שירות, כתיבת נהלים והסדרת תהליכי עבודה.
- הגדרה ויישום סטנדרטים תפעוליים, ביצוע בקרה שוטפת, מדידה וניתוח ביצועים.
- אחריות לניהול הידע והכשרת צוותי התמיכה, כולל חניכה מקצועית שוטפת.
- ביצוע משובים מקצועיים למנהלי הצוות, תומכים והובלת תהליכי שיפור פרטניים.
- מתן מענה מקצועי ומהיר לפניות מורכבות, כולל ניהול אסקלציות ושיחות מנהל.
- ביצוע הפקת לקחים מתקלות ותקלות חוזרות, ויישום תכניות שיפור והתייעלות.
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים (מנהלי מוצר, פיתוח, QA, תשתיות) לקוחות עסקיים וספקים חיצוניים.
- בניית תכנית לניהול ושימור הון אנושי במוקדים, כולל גיוס, קליטה, ליווי ושיפור שביצות הרצון.
- ניתוח נתוני שירות והפקת דוחות תקופתיים להנהלה.
דרישות:
- השכלה רלוונטית
- ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקדי שירות טכנולוגיים הכוללים לפחות שני צוותים ובהיקף של 15 תומכים לפחות
- ניסיון בהפעלת מוקדי תמיכה אפליקטיביים ובמתן תמיכה מרובת ערוצים (טלפון, מייל, פורטל, צ'אט)
- ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועים: SLA ,KPI, דוחות שירות
- ניסיון בעבודה עם מערכות CRM
- ניסיון בכתיבת נהלים ותהליכי עבודה בתחום שירות הלקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23314
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל ניהול צוות נציגי שירות לקוחות מנוסה, מתן שירות ללקוחות פרטיים וכן לבתי מרקחת, אחריות לעמידה ביעדי שירות, ניהול תהליכים ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, שימור ושיפור של רמת השירות ושביעות רצון הלקוחות, ניהול מדדי שירות, שיפור מתמיד ומדידה איכותנית. התפקיד מאופיין בסביבת עבודה דינאמית הדורשת גמישות, יוזמה ועבודה תחת לחץ, יחסי אנוש ויכולת הנעת צוותים וממשקים.
דרישות:
3 שנות ניסיון לפחות בניהול מוקדי שירות – חובה, בתחום הפארמה/מכשור רפואי - יתרון שפות עברית/אנגלית – חובה הבנה וניסיון בעבודה עם מערכות CRM וכלי אוטומציה דיגיטליים – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00197
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מכבי טבעי מקבוצת מכבי שירותי בריאות מגייסת: מנהל/ת משרד למרפאת פתח תקווה במשרה מלאה. הזדמנות להשתלב בארגון רפואי מוביל, יציב, איכותי הדואג לרווחת העובדים ומשקיע בהם. על המשרה: מתן שירות מיטבי למטופלי המרפאה ולצוות המטפלים והרופאים. שירות יוזם- קביעת תורים, סגירת תוכנית טיפול וגבייה. סיוע למנהלת המרחב בתפעול שוטף של המרפאה. שותפות בהובלת פרויקטים נוספים כפי שיידרש. הובלה מקצועית של צוות מתאמות השירות במרפאה. טיפול בנושא הרכש ועבודה עם ספקים
דרישות:
• ניסיון בהנעת עובדים/תהליכים- חובה • ניסיון קודם של שנתיים בתפקידי שירות ומכירה- חובה • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים • יכולת עבודה בריבוי משימות, סדר וארגון • עבודה במשרה חלקית, נכונות ל2 משמרות ערב, שישי לסירוגין
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
6054
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה סגנית מנהלת מרכז קוסמטי גדול - אילה ברלין למרכז קוסמטיקה מוביל ויוקרתי מחפשים סגנית מנהלת עם ניסיון מוכח בניהול צוותים, רצוי בעלי ניסיון במוקדים טלפוניים ויכולת עמידה בלחצים. אנחנו מחפשים אנשים אמינים, מקצועיים, שלא נלחצים , מולטיטסקין – שיודעים לקחת אחריות ולעבוד בסביבה דינמית. התפקיד כולל: ניהול צוות של מנהלות משרד ותפעול שוטף של המרכז טיפול בפניות, תיאומים וניהול תהליכים עבודה בסביבה לחוצה ודינמית עם דרישות גבוהות
דרישות:
דרישות: ניסיון בניהול צוות, רצוי במוקדים טלפוניים – חובה יכולת עמידה בלחצים וראש גדול אמינות גבוהה, תקשורת בין-אישית טובה, גישה שירותית שליטה במחשב ובתוכנות משרדיות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין אם את/ה מחפש/ת אתגר בסביבה מקצועית ומשפחתית – הצטרפו אלינו ותהיו חלק מהצלחה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד ניהולי ודינמי במוקד שירות טלפוני דרוש/ה מנהל/ת מוקד בעל/ת ניסיון, יכולת הובלה והנעה, ואוריינטציה שירותית ומכירתית. *** המשרה ממוקמת בירושלים***התפקיד כולל אחריות על הנעת הצוות לעמידה ביעדים, פיתוח מקצועי, ויישום נהלים ברמה גבוהה. - הובלת המוקד לעמידה ביעדי שירות ומכירה
- הדרכה, ליווי ובקרה על שיחות ומשובים
- שיחות מנהל ומתן מענה מקצועי בשטח לנציגים במהלך המשמרת
- ניהול מנהלי צוות והובלת צוות המוקד מא’-ת’
- הטמעת נהלי עבודה ושיפור מתמיד של תהליכים
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בניהול מוקד שירות עם צוות של 15 נציגים ומעלה – חובה
- ניסיון בניהול מנהלי ביניים – יתרון
- יכולת ניהולית גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
- אוריינטציה שירותית בשילוב חשיבה עסקית ומכירתית
- זמינות למשרה מלאה – חובה
תכונות נדרשות:
אחריות, בגרות אישית, כישורי תקשורת מעולים, ראייה מערכתית ויכולת פתרון בעיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
755455
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת שירות וחוויית המטופל מקימה בימים אלה יוזמה ארגונית ייחודית – בית ספר לשירות וחוויית מטופל – אשר יהווה פלטפורמה להקניית מיומנויות שירות והטמעת תפיסות ארגוניות חדשניות לכלל המנהלים והעובדים בארגון. אנו מחפשים פונקציה שתהיה אחראית על ניהול שוטף של פעילות בית הספר, הוצאה לפועל של תוכניות העבודה ותרגום האסטרטגיה לפעולות בשטח – תוך ליווי מקצועי מצד מנהלת המחלקה.
דרישות:
-ניהול אופרטיבי שוטף של בית הספר לשירות, כולל בקרה על לוחות זמנים, ספקים, חומרים ותקשורת בין ממשקים -הפקה וניהול של מערך הדרכות היברידי (פנים אל פנים ודיגיטלי) לארגון כולו -שיתוף פעולה עם ספקי הדרכה ובניית תוכניות למידה מותאמות -הוצאה לפועל של אירועי תרבות ארגונית ותכנים לקידום חוויית המטופל -תיאום וליווי מקצועי של כלל הפעילויות הקשורות לבית הספר בהתאם לאסטרטגיה ולחזון המחלקה -3–5 שנות ניסיון רלוונטי באחד או יותר מהתחומים הבאים: שירות, הדרכה, ניהול מוקדים, תפעול או ניהול פרויקטים -הבנה מעמיקה בעולם השירות – חובה. -ניסיון מוכח בהובלה וניהול תהליכים מורכבים – אופרטיביים והדרכתיים -אוריינטציה חזקה לעולמות תוכן של הדרכה, חוויית לקוח ותרבות ארגונית -שליטה גבוהה בביצוע, יכולת רתימה והנעה, דיוק וראש גדול -אנרגיה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, תקשורת בין־אישית מצוינת וגמישות מחשבתית -עצמאות גבוהה בעבודה – אך עם שותפות מלאה למנהלת המחלקה -ראייה מערכתית ורצון אמיתי להתפתח בתחום השירות וחוויית המטופל
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-01420
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מדובר בתפקיד של ר״צ אשר ינהל צוות Support Tier 1 של 10 אנשים HO- 50% ו- 50% ניהול. ניסיון ניהולי של 2/3 שנים - חובה כן חייב ניסיון טכני באחד הכלים/טכנולוגיות: Jenkis /Python/ Grafana HTML/ Java Script /API
דרישות:
3+ years of hands-on experience as a technical support engineer or as a developer 2+ years of leadership experience managing 5+ people Natural “Can Do” approach Experience in providing services to agreed SLA’s Excellent technical, diagnostic, and problem solving skills with a data driven approach Familiar and hands on with a variety of technologies, including databases (MongoDB, SQL), logging and search (Kibana), monitoring tools (Grafana), coding and scripting (Python) and more Ability to lead tasks and priorities under high pressure Excellent customer service skills with previous experience in a client facing role Strong verbal and written skills, fluent English and good interpersonal skills
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00567
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפקיד מרכזי הכולל אחריות על תאום מערך טכנאי השטח ומתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה. תיאום יומי של טכנאי שטח בהתאם לקריאות שירות וצרכי הלקוחות. ניהול שוטף של לוחות זמנים, טיפול בשינויים ועדכונים בזמן אמת. עבודה שוטפת מול לקוחות גדולים וגורמים פנימיים בחברה. טיפול בתקלות, מעקב אחרי פניות והבטחת סגירתן בלו"ז. עובד/ת חברה מהיום הראשון! סביבת עבודה מקצועית, משפחתית ונעימה. חניה מסודרת לעובדים. תנאים טובים למתאימים.
דרישות:
ניסיון קודם בתיאום/סידור עבודה לעובדי שטח – חובה (טכנאים/נהגים וכדו') ידע טכני – חובה. יכולת עבודה בתנאי לחץ. ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים / ארגוניים גדולים – חובה. שליטה ביישומי מחשב וסביבת עבודה דיגיטלית. יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון, שירותיות ויחסי אנוש מצוינים. נכונות לעבודה במשרה מלאה: 5 ימים בשבוע (8:00-17:00)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1236
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מחפשים עבודה עם שכר בסי גבוה + בונוס, סיבוס יומי ותנאים מעולים? מצאנו לכם את המקום המושלם. הצטרפו למוקד השירות המוביל של חברת התקשורת הגדולה – עבודה יציבה, משמעותית, עם כל התנאים להצלחה מהיום הראשון. מה עושים בתפקיד? • נותנים שירות ללקוחות טריפל במוקד חדשני ומתקדם • מטפלים בפניות על חשבוניות, בירורים ושימור • משתמשים בכלים חכמים לשימור לקוחות • סוגרים מעגל שירות באופן מלא – ודואגים שהלקוח לא יחזור שוב עם אותה הבעיה מה אנחנו מחפשים? • תודעת שירות גבוהה • יכולת התמודדות עם לקוחות חוזרים ומתן פתרונות מקצועיים • עבודה בצוות ועמידה ביעדים מה עוד חשוב לדעת? • סיבוס יומי • שכר גבוה ותנאים מעולים • סביבת עבודה תומכת, טכנולוגית ומתקדמת • הזדמנות לפתח קריירה בעולם השירות והשימור שלחו קו"ח והצטרפו להצלחה!
דרישות:
מחפשים עבודה עם שכר בסי גבוה + בונוס, סיבוס יומי ותנאים מעולים? מצאנו לכם את המקום המושלם.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
j_zZq29CkH8HzW
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|