תיאור תפקיד:
אחריות על התנהלות תקינה ואפקטיבית של המשמרת. * אחריות על רמת שירות גבוהה, זמינות נציגים, אורכי שיחה וניהול פניות. * האזנות לנציגים והכוונתם. * ניהול אפקטיביות ותיעדוף הפניות עפ"י דחיפות וזמני המתנה. * מענה לשאלות, סיוע בתפעול המערכות, בירורים למול המחלקות השונות בחברה ומתן אישורים חריגים. * טיפול בשיחות מנהל לשביעות הלקוח ותוך כדי הבנה מלאה והסבר מלא ללקוח. * מתן יעדים שבועיים וניהול שוטף של היום (הפסקות, שינוי משימות, ניוד ועוד).
דרישות:
ניסיון בניהול משמרות במוקד שירות - יתרון. * ניסיון בהדרכת נציגים ונהלי עבודה. - יתרון * ניסיון בתפעול מספר מערכות שירות. יתרון ימים א-ה 8-16 עם נכונות לשעות נספות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00303
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות לצוות הטכנאים, תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות, ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות ימי א-ה, 8:00-16:30, עם נכונות לשעות נוספות בעת הצורך. שישי אחת לחודש 8:00-12:00 העבודה ברמת גן.
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש. הכרת הארץ-יתרון ידע בישומי אופיס, ובאקסל במיוחד יתרון-ניסיון כאחמ"ש/ית במוקד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00304
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לצוות טכנאים מתן שירות לטכנאי השטח בחברה ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות גורם מקשר בין המחלקות השונות ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות שעות עבודה: ימי א-ה 8:00-16:30 פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00 שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש Team player יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל עבודה ברמת גן המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות התמיכה הטכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות – גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה עמידה ביעדי שירות וביצועים תוך שיפור מתמיד של איכות התמיכה ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל לקוחות עסקיים וממשקי הנהלה
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-322
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
ניהול מוקדי תמיכה טכנית אחריות ובקרה על עמידה ביעדי המוקדים - זמינות, מקצועיות, איכות ומכירות בנייה, שיפור ותחזוקת כלל תהליכי העבודה הקיימים במוקדים תוך חתירה מתמדת למצוינות שירותית וחווית לקוח עבודה מול ממשקים שונים ומגוונים בארגון ואל מול דרגים בכירים ניהול ספקים תקציב יעדים ו P&L
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בעולם המוקדים - חובה ניסיון בניהול מנהלים - חובה תואר ראשון רלוונטי – חובה ניסיון בניהול בעולמות טכניים – יתרון משמעותי ניסיון מתחום התקשורת – יתרון משמעותי ניסיון בניהול מוקדי שירות גדולים - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-477
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
- אחריות על תהליכי עבודה ובקרה במוקדי שירות הנותנים מענה לבנקים וללקוחות חוץ בנקאיים
- ביצוע בקרות לבחינת איכות השיחות ועמידה ביעדי השירות המגוונים
- וידוא רמת מקצועיות נדרשת של הנציגים במוקד, כולל בניית הדרכות בשיתוף עם מחלקת ההדרכה
- מעקב אחר ביצועים, הצפת פערים למנהלים, הפקת לקחים ותובנות
- בחינה, ייעול ושיפור תהליכים בהתאמה לאופי המוקד ולחברה
- עבודה מול ממשקי עבודה בחברת כאל
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה- חובה
- ניסיון ניהולי קודם (בכיר.ה, אחמ"ש.ית ,מדריכ.ה, ר"צ) במוקד שירות- יתרון משמעותי
- ראיה מערכתית, יצירתיות וגמישות
- יכולות טובות של ניתוח נתונים, כולל ידע ב- Office
- מיומנויות בין אישיות גבוהות ויכולת הנעה
- יכולת עבודה עצמאית
- השכלה אקדמאית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26614
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות! התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות. הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית. ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מעולה לקריירה ניהולית בשירות לקוחות! אנחנו מחפשים אחמ"ש/ית שירות לקוחות עם אנרגיות טובות, ניסיון מוכח ורצון להוביל צוות להצלחה מיקום: מגדלי BSR, בני ברק שעות עבודה: א'-ה' 08:30–17:00 (ללא שישי!) שכר גלובאלי גבוה מה בתפקיד? ניהול משמרת שוטף של צוות קטן של נציגי צ'אט ביצוע שיחות מנהל חניכה והובלת עובדים חדשים עבודה דינמית בסביבה מקצועית ותומכת
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות – חובה ניסיון כאחמ"ש/ית – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
206008
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
הצטרף לצוות שירות מנצח בסביבת עבודה מעצימה ומלמדת! קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת משמרת במרכז השירות לעובד! תיאור התפקיד : תפעול והובלת צוות העובדים במהלך המשמרת. בקרה על תהליכי עבודה: תקינות בהיבט מקצועי ותהליכי עמידה ביעדי המרכז (SLA וKPIS) מתן מענה מקצועי ואיכותי לעובדי החברה בנושאי שכר, רווחה, נוכחות ומשאבי אנוש. טיפול בפניות מורכבות בתחום השכר / נוכחות עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים בתחום משאבי האנוש. חודשיים/3 חודשים ראשונים – התחלה בתפקיד נציג/ה ע"מ להכיר ולשלוט בחומר המקצועי. *המשרה ממוקמת בראשון לציון*
דרישות:
ניסיון מוכח בתפקיד ניהולי / אחראי משמרת בעולם המוקדים / משאבי אנוש יתרון להיכרות עם עולם השכר / משאבי אנוש יכולת עבודה עצמית ועבודת צוות לויאלות, מסירות, טיפול במשימה מקצה לקצה, הגדלת ראש, יוזמה תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצויינים מה אנחנו מציעים: הזדמנות נדירה להצטרף לחברה מובילה במשק!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון בריאות גדול דרוש/ה מנחה סייבר מגזרי אשר יהיה אחראי/ת בין הייתר על תכנון והטמעת שיטות ומתודולוגיות להגנת סייבר במגזר הבריאות, כתיבה והטמעת נהלים, ניהול סיכוני סייבר במגזר, הכנת הארגונים לעמידה בתקני איכות בעולמות הסייבר, ליווי של פרויקטים רוחביים בעולמות הסייבר במערכת הבריאות ועוד. נסיעות מרובות לאתרים בצפון עבודה היברידית
דרישות:
4 שנות ניסיון בתחום - חובה תואר אקדמי- חובה ניסיון של שנתיים ויותר בהובלת סקרי סיכוני סייבר נסיון בליווי ארגונים בתהליכי הסמכה לתקנים ותהליכי בקרת שרשרת אספקה גיבוש מתודולוגיית סייבר, כתיבת מדיניות, כתיבת נהלים והנחיות על בסיס סטנדרטים בינ"ל ועל בסיס תהליכי מיפוי מעמיקים כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב בעברית ובאנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74971
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
- מענה טלפוני ללקוחות החברה קיימים וחדשים.
- מתן הצעות מחיר ללקוחות בהתאם למחירונים ועלויות.
- סידור מערך הובלות.
- תפעול וריענון ציוד - תזכורות לבדיקות מהנדס, ביטוחים ועוד.
- מתן פתרונות תפעוליים ושירותים בזמן אמת.
היקף משרה: מלאה ימים א'-ה' (ללא שישי) , שעות: 8:00-17:00 עם נכונות לזמינות טלפונית 24/7 במידת הצורך! (כולל שבתות , חגים וכו'). עובד/ת חברה מהיום הראשון. תנאים מצוינים למתאימים (רווחה: ימי גיבוש, מתנות בחגים ובימי הולדת ועוד). חניה מסודרת.
דרישות:
- אוריינטציה שירותית ויכולת ניהול משימות מרובות.
- היכרות עם תחום התפעול ו/או התחום הטכני - יתרון משמעותי.
- נכונות לזמינות 24/7 בטלפון במידת הצורך - חובה!
- שליטה טובה במערכות מחשב.
- אחריות, סדר וארגון.
- נכונות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1224
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|