חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים ness RAMOT AC נכסים

17 - 1 מתוך 17

דרושים בתחום ראש צוות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
עמותת פתחון לב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לפתחון לב, ארגון גג הומניטרי ארצי, הפועל מאז 1998 לטובת שכבות מצוקה ובחינוך בני נוער בישראל,
דרוש /ה מנהל /ת מוקד צוות מוקד טלפוני דינאמי ומצליח.
*ניהול אישי ומקצועי של צוות העובדים.
*חניכה והובלת הצוות לעמידה ביעדים.
*אחריות על הנעת העובדים, קליטת עובדים ושימורם.
*העבודה במשרה מלאה במשרדי ההנהלה בראשון לציון מערב.

דרישות:

* ניסיון בניהול צוות - חובה.
* ניסיון כמנהל /ת במוקד מכירות חובה!
* ידע וניסיון במערכות CRM, כולל הפקה וניתוח דוחות.
* יכולת הנעת עובדים והנעת תהליכים.
* אחריות אישית וראיה מערכתית.
*יחסי אנוש טובים.
*יכולת ניתוח נתונים.
*יכולת עבודת צוות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00017
 
 
אסותא מרכזים רפואיים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למערך קשרי הלקוחות אנחנו מחפשים אחמ"ש/ית לניהול הפן התפעולי של המשמרת.
נציגי השירות הם 'אנשים של אנשים', שיכולים לתת שירות מקצועי, סבלני ורגיש. הנציגים של המוקד הם הראשונים שפוגשים את המטופל ולכן הם "הקול של אסותא".
איך העבודה שלכם תיראה?
תבצעו מדידה ובקרה בזמן אמת ולנתונים היסטוריים: הן נתוני זמינות והן נתוני סגירות מעגל טיפול בלקוחות, זמני תגובה של ממשקים, טיפולים שאורכים מעבר לזמני התקן וכדומה.
תנתחו את ביצועי הנציגים אל מול היעדים.
תזהו נקודות לשיפור ו/ או פערים בתהליכי העבודה הקיימים במרכז
תעבירו פניות בעייתיות למנהל המרכז
תהיו אחראיים על זמינות המרכז
תבצעו מעקב ובקרה באמצעות מסכי שליטה
העבודה בצמוד לרכבת מרכז בת"א (גבול ת"א גבעתיים) בין השעות 08:00-17:00

דרישות:

כל מה שאתה צריכים:
בגרות מלאה - חובה
תואר ראשון – יתרון
ניסיון כאחראי/ת משמרת מעולם המוקדים - חובה
למה תאהבו את העבודה הזו?
זאת הזדמנות לעבוד בסביבת עבודה מפנקת, צעירה ודינמית, עם אנשים מצויינים ובמיקום הכי מרכזי.
לקבל מאיתנו תנאים מעולים, פינוקים ופעילויות רווחה.
ולא פחות חשוב - לעבודה במוקד שלנו יש משמעות וגם הרגשה אחרת, כי בכל יום אתם עוזרים לאנשים ברגעים הקשים שלהם.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות יענו

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

117504
 
 
חברת פרסום ושיווק

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה במתחם הבורסה ברמת גן (קרוב מאוד לתחנת רכבת מרכז)
דרוש/ה נציג/ה בכיר/ה / אחראי/ת משמרת למוקד טלפוני משפחתי!
עבודה דינמית ומעניינת הכוללת מגוון תחומי אחריות:
אחריות על עבודת הנציגים ותמיכה שוטפת בעבודתם, הדרכת עובדים חדשים, ביצוע משובים, ביצוע ראיונות לעובדים חדשים, טיפול בפניות לקוחות
עבודה ב"משמרות": 9:00-18:00 או 10:00-19:00 + ימי שישי לסירוגין
(שעות פעילות המוקד: 09:00-19:00 בימי חול ובימי שישי 09:00-14:00)
שכר גלובאלי + בונוסים משמעותיים .פינוקים, פרסים, אירועי חברה ועוד

דרישות:

• ניסיון בעבודה במוקדי שירות / מכירה (מינימום שנה) – חובה
• ניסיון כאחמ"ש / ראש צוות / ניסיון הדרכתי / ניסיון פיקודי – יתרון משמעותי
• רקע בהדרכה וחניכת עובדים חדשים – יתרון
• יחסי אנוש טובים, אחראי/ת ובעל/ת יכולת ארגון

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00008
 
 
בזק בינלאומי - מטה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: דנה קליין

תיאור:

בזק בינלאומי מגייסת מנהל/ת צוות שירות עסקי האמון/ה על מתן שרות ללקוחות העסקיים האסטרטגיים של החברה.
הצוות מונה כ-10 עובדים אשר אמונים על טיפול בפניות הלקוחות השוטפות תוך תמיכה במנהלי הלקוח ולקוחות החברה. כמו כן, אחריות על מדידה ובקרה של SLA ושל מדדי איכות השרות.
התפקיד כולל עבודה מול גורמים בכירים בצד לקוח, מנהלי מחלקות ותחומים באגף וכן ממשקי עבודה שגורים כדוגמת אגף הכספים, גביה ושיווק.

דרישות:

ניסיון ניהולי קודם (מנהל צוות / אחמ"ש)
ניסיון בניהול צוות במוקד הכולל מדידות עמידה ביעדי SLA ואיכות השירות
היכרות עם מערכות מידע ובדגש על מערכות CRM וניהול פניות
ניסיון ושותפות בשינוי/ שידרוג/ שיפור תהליכי עבודה במערך שירות והטמעתם בפועל - יתרון
תואר ראשון- יתרון


מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00472
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

למוקד שירות לקוחות בעל אווירה משפחתית דרוש/ה מנהל/ת מוקד.
מדובר במוקד קטן ואינטימי בין 15-20 נציגים/ות, מתאים למועמדים/ות בתחילת דרכם/ן.
התפקיד כולל:
ניהול, בקרה ואכיפת נהלי משמעת במהלך המשמרת.
אחריות על תפעול משמרת וניהול תוך עמידה ביעדי תפעול המוקד.
גיוס עובדים חדשים והכשרתם.
ניהול יחידת רווח הפסד.
הפקת דוחות זמינות וניתוחם.
בניית תהליכים לשיפור וייעול העבודה במערך השירות.

אנחנו מחפשים מועמד/ת בעלת יכולת הנעת עובדים, אסרטיביות, ראש גדול, מוטיבציה גבוהה ובעיקר גישה טובה עם אנשים.
העבודה במשרה מלאה, ימים: א’-ה שעות: 8:30-17:30
תנאים טובים ושכר מתגמל למתאימים/ות.

דרישות:

  • בעל/ת ניסיון בניהול מוקד בתחום השירות/ מכירה - חובה.
  • אוריינטציה שירותית גבוהה במיוחד.
  • יכולת למידה מהירה.
  • שליטה מעולה בישומי OFFICE בדגש על EXCELL.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00804
 
 
רי-מרק - ללא צורך בצירוף קובץ קו"ח -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 0779007000
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשווק מורשה של חברת HOT בנתניה דרוש/ה אחראי/ת משמרת !
התפקיד כולל ניהול משמרת, סיוע ותמיכה מקצועית לנציגים והנעתם ליעדים
טיפול בבעיות ואילוצי עובדים, אחריות על עמידה בנהלים ומשמעת במוקד .
שכר מתגמל עם ובונוסים שווים!!
ניסיון ניהולי קודם במוקד טלפוני -חובה
המשרה בימי א-ה+שישי לסירוגין
במשמרות בוקר/ערב (התחייבות ל2 בערב לפחות )

דרישות:

דרישות התפקיד: ניסיון ניהולי במוקדים 
נכונות לעבודה במשמרות ערב/בוקר

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00007
 
 
חפציבה משאבי אנוש

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פיננסית איכותית מובילה וגדולה דרוש/ה מנהל/ת צוות מוקד שירות לקוחות טלפווני
חובה והכרחי ניסיון בניהול צוות מוקדים- חובה
היכרות עם תחום הביטוח- יתרון משמעותי
• תואר ראשון- יתרון משמעותי
• שליטה מלאה בתוכנת אופיס
.
משרה מלאה
שכר יפה+ארוחות+ תנאים סוציאלים מעולים
מדובר בחברה שמאוד מפנקת את העובדים שלה בהמון הטבות ומתנות נופשים רבים,בתי מלונות, בונוסים שנתיים ועוד..

דרישות:

ניהול צוות של 15-20 נציגים
הגדרה והטמעה של שגרות עבודה וניהול במוקד
• חניכת הנציגים ומתן כלים להטמעת מיומנויות השירות.
• הובלת צוות למתן שירות מצוין ועמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים כאחד.
• מתן שירות ואחריות על שביעות רצון לקוחות פנימיים וחיצוניים כאחד.
• ביצוע הקשבות, משובים , בקרות והעברת פידבק על איכות העבודה של הנציגים.
• ביצוע שיחות מנהל.
• חלק מהנהלת המחוז

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-02052
 
 
חפציבה משאבי אנוש

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה וגדולה דרוש/ה אחראי/ת משמרת מוקד שירות לקוחות לתתפקיד מענין ומאתגר
חובה והכרחי- - ניסיון ניהולי בשירות לקוחות /מכירות טלפוניות /שימור לקוחות -חובה.
- ניסיון מתחום הביטוח - יתרון משמעותי.
.
שעות עבודה- 8.00-16.30
שכר- 8000 אלף+תנאים סוציאלים מעולים ביותר ,
מה מקבלים /ות?
בונוסים שנתיים מתגמלים!
חדר אוכל וחדר כושר!
מסלולי קידום ותנאים סוציאליים גבוהים!
מדובר בחברה שמאוד מפנקת את העובדים שלה בהמון הטבות ומתנות , נופשים,- בתי מלונות בארץ ובחו"ל, ימי מכיף

דרישות:

הובלת צוות של כ-70 נציגים לעמידה ביעדי שירות.
ניהול הפסקות, טלפוניה, ניהול מערכת חזרה למבוטחים ולקוחות החברה, הקלטות וסגירת מוקדים.
אחריות על סדר ומשמעת, ציוד לוגיסטי, זמני מענה /המתנה וכו’. 

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-02049
 
 
פליינג קרגו DHL

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: ליאת א

תיאור:

חברת FC-DHL חברת שילוח בינלאומית, דרוש/ה אחראי/ת תיקי לקוחות אסטרטגים אחריות על כלל תהליך היבוא
 (מרגע פתיחת ההזמנה ועד הגעתו ללקוח), ניהול וליווי יבואנים פעילים, טיפול בהצעות מחיר,
עבודה מול סוכנים בחו"ל ומול רשות המכס, עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל ועוד.

דרישות:

ניסיון מתחום השילוח הבינלאומי- יתרון
ניסיון בשירות לקוחות -חובה
ניסיון באקסל- חובה
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור)- חובה
משרה מלאה א’-ה’ בין השעות 8.00-17.06 +נכונות לשעות נוספות.
 יכולת הגעה עצמית לאשדוד.
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד
תינתן העדפה לבעלי מוגבלויות.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1669
 
 
אביב קופות ממוחשבות - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה אחראי/ת משמרת למוקד השירות.
חובה ניסיון בתפקיד דומה או ניסיון כנציג/ה בכיר/ה!
התפקיד כולל ניהול משמרת, ניהול צוות העובדים במוקד, סיוע ותמיכה מקצועית לנציגים, הפקדת דוחות ותפעול שוטף של המוקד.
משרה מלאה! עובד/ת חברה החל מהיום הראשון!
תנאים מעולים למתאים/ה! אל תפספס/י- שלח/י קורות חיים.
דרישות
בעל/ת ניסיון קודם בתפקיד דומה/נציג ה בכיר/ה במוקד ש"ל- חובה
נכונות לעבודה במשרה מלאה עם ימי שישי לסירוגין.
שליטה ביישומי המחשב
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בסביבה מרובת מטלות
כריזמטיות
וורבליות

משרדי החברה באיזור התעשייה בלוד.

דרישות:

ניסיון כאחראי/ת משמרת - יתרון!
ניסיון כנציג/ת שירות לקוחות שנה לפחות – חובה!
ניסיון בתוכנות OFFICE בדגש על אקסל ומערכות
התמחות בתחום ה-RETAIL / קמעונאות / קופות ממוחשבות - יתרון.
תודעת שירות.
יכולת למידה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

אירית מוקד
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בינלאומית מובילה בפתח תקווה דרוש/ה אחראי/ת צוות גביה ואשראי!
התפקיד כולל:
גבייה בפועל לפלטפורמת לקוחות וכן ניהול והובלת צוות עובדים קטן- הגדרת יעדים ובניית תוכנית עבודה, הובלה לעמידה ביעדים, בקרה ומעקב שוטף אחרי ביצועים.
בחינה מתמדת של סיכוני האשראי של החברה מול מידע חיצוני ופנימי, קשר שוטף ומתן מידע ומענה מקצועי לממשקים פנים וחוץ ארגוניים - בשיתוף עם גורמים מקצועיים ממטה החברה בחו"ל.
תנאים:
משרה מלאה, ימים א-ה (יש מעט גמישות בשעות)
קליטה לחברה מובילה מהיום הראשון!
** נא לציין ציפיות שכר**

דרישות:

אנגלית ברמה גבוהה- חובה
רקע תעסוקתי בתחום הפיננסי- חובה
השכלה בתחום כלכלה/פיננסים/ריאלי- יתרון
דרושה יכולת ניהול, הנעה ואסרטיביות
שליטה באקסל- VLOOKUP, PIVOT- חובה!
אנליטיות, ויכולת למידה לצורך שימוש במערכות מידע רבות
-----------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

25905
 
 
אביבית דבוש גיוס והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    Native / Fluent English is mandatory.
    Experience interacting with customers (customer service oriented).
    Previous experience of managing a similar team.
    Ability to manage incidents and work under pressure.
    Excellent debugging and technical skills: Log Analysis, Troubleshooting of Bug Reports & Database Query, SQL.
    ******
    Customer Support Team Leader -

      At least 2 years of experience leading a Customer Support/Success team from a B2B company.
      At least 4 years of experience in a Customer Support role.
      Working knowledge of customer service software, databases and tools (such as Salesforce, Zendesk, Jira).
      Experience working with Linux
      Programming/debugging skills.
      Excellent English.
      Strong client-facing and communication skills.
      Advanced troubleshooting and multi-tasking skills.
      Experience providing technical support for a multidisciplinary product – Advantage
      Previous experience building a Support team from scratch – Advantage.
      Experience with Docker, MongoDB, cameras, algorithms – Advantage.

דרישות:

Escalation Engineer
    More than 2 years’ experience as software developer, coding in java / C++, Linux
    Previous experience in technical support, QA, customer facing position – an advantage
    Excellent troubleshooting skills
    Excellent verbal and written communication skills (including technical writing)
    Ability to communicate effectively, responsibly and respectfully with customers

*******
    At least 3 years’ experience as an escalation Engineer with customer facing experience- a must!
    Solid knowledge and experience in storage (NFS, NAS) / Cloud (AWS and Azure)/ Networking environments
    Experience with SMB protocol (SAMBA is an advantage)
    Solid understanding of Windows, Linux and Mac OS (a CCNA certificate in hand- an advantage)
    Experience with software testing, scripts and running SQL queries for debugging (Postgres- an advantage)
    Excellent English level, both speaking and writing

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00302
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לארגון מוביל באזור נס ציונה דרוש/ה אחראי/ת צוות למוקד קטן ומשפחתי!
ניהול מוקד השירות, הפעלת מערך טכנאים/ות,
מענה ללקוחות, לנציגי/ות השירות ופתרון בעיות שירותיות,
עבודה מול גורמי מטה וכו'
**קרן השתלמות החל מהיום הראשון , מענק אי העדרות , השתתפות בסלולר**
משרה מלאה
א'-ה' 07:30-16:45
ימי ו' אחת לשלושה שבועות

דרישות:

ניסיון בעולם השירות הטלפוני
ניסיון בניהול - חובה
פריוריטי- יתרון

------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

26370
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לסוכנות ביטוח פנסיונית במרכז דרוש/ה מנהל/ת צוות ביטוח-
ניהול צוות נציגי/ות מכירות, הובלת הצוות לעמידה ביעדים אישיים, צוותים ומוקדיים , ביצוע האזנות, משובים ובקרות באופן יום-יומי, ביצוע שיחות מנהל,
טיפול בתקלות מורכבות ומתן תמיכה לנציגים במהלך המשמרת, מתן הדרכות מקצועיות לשיפור מיומנויות אישית, עמידה מלאה ביעדים והשתתפות באפיון תהליכי המכירה ובהקמת המערכת. ניהול ואחריות על משמרת במוקד מכירות שיחות יזומות ונכנסות, עבודה מול מספר גורמים שונים, מחלקת רפרנציה/שימור ועוד,ניתוח נתונים, תחקורם, הסקת מסקנות ויישומן.,ניהול ואיכות הדאטה, תסריטי שיחה, הכשרת אחמשים, שיחות שימוע, שיחות אישיות לנציגים, דיקת עמלות עם מנהל המוקד לנציגים.
משרה מלאה א'-ה' 9 שעות ביום
נכונות לשעות נוספות.
שכר בסיס+עמלות! ממוצע שכר 15K
הגנת שכר ב3 חודשים הראשונים!!

דרישות:

ניסיון ניהולי בתחום הביטוח- חובה!
ניסיון בתחום הבריאות/חיים/תאונות אישיות- חובה!
ניסיון מכירתי מעולמות הביטוח-חובה
תודעת שירות גבוהה וייצוגיות
יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות

----------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

26635
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

למוקד מוביל ברשל"צ דרוש/ה אחראי/ת משמרת
מוקד בתחום המעליות
התפקיד כולל: אחראיות לניהול משמרת של מוקד ניהול הטורים במוקד- ניהול טור הטלפון ,
ניהול פניות מלקוחות, ניהול ישיר של נציגים/ות מתן מענה מקצועי לנציגים/ות במוקד.
בקרה וניהול ליעילות תפעולית מקסימלית של העובדים במוקד יכולת להובלת תהליכים חדשים מאפיון ועד לביצוע שליטה מלאה בזמן אמת באירועים חריגים ופריסת טכנאים
ניהול וטיפול אירועים חריגים לסגירת טיפול מלאה
עבודה מול לקוחות החברה וגורמים פנימיים בכירים הוצאת דוחות נתונים יומיים/חודשיים
משרה מלאה בימים א-ה 07:30-16:45 + נכונות לשעות נוספות
יום שישי 07:30-13:00 לסירוגין

דרישות:

ניסיון בניהול משמרת במוקד שירות, עדיפות למוקד תפעולי או ניסיון ניהולי אחר- חובה
Excel- חובה
שליטה בתוכנת פריורטי - יתרון



___________________________________________________________________
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

26634
 
 
טופ-פיק הייטק וטכנולוגיה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: טופ-פיק חב' השמה בע"מ

תיאור:

לחברה טכנולוגית המספקת פתרונות ניטור ובקרת מים לשוק התעשייתי והמוניציפאלי, ומתנהלת מול שותפים עסקיים ברחבי העולם דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות לניהול יזום של הקשר העסקי השוטף עם לקוחות החברה, שימת דגש על עמידה ביעדים ומדדי החברה, תוך הבטחת רמת שירות כבסיס לרציפות תפעולית ומכירות מקומיות וגלובאליות. התפקיד כולל: אבטחת מימוש הסכמי מסגרת מסחריים של השותפים העסקיים לרבות עמידה בתחזיות שנתיות לאספקת מוצרים, מתכלים וחלפים; טיפול בהזמנות, שילוח, חיוב וגבייה; ניהול מערך וצוות טיפול בתקלות ושירות שדה כמו גם באחזקה מונעת שנתית; תכנון ובצוע הדרכות לשותפים העסקיים; עבודה בממשק הדוק עם צוות מכירות, תפעול, כספים ופיתוח מוצרים. מדובר על ניהול הקשר עם כ-20 לקוחות בינלאומיים (אמריקה, אסיה, אירופה) וניהול ישיר של כ-5 עובדים (כולל טכנאי שטח). כפיפות לסמנכ"ל המכירות הבינלאומי.

דרישות:

* תואר ראשון - עדיפות לתחום טכני / הנדסי.
* 5-10 שנות נסיון (מתוכן לפחות 3 ש"נ בניהול צוות) בתחום שירות לקוחות.
* ידע בפרקטיקות שרות לקוחות / ניהול קשרי לקוחות / תמיכת לקוחות חו"ל !!
* כישורים טכניים ויכולת הבנה של מוצרים הכורכים חומרה, אלק’, תוכנה ובקרה.
* כישורים בינאישיים ותקשורת מעולים - 360 מעלות. כולל ניהול צוות קיים ומיומן.
* יכולות ארגון מעולות, התוויה ועבודה על פי תהליכים למקסום יעילות.
* ידע ונסיון בתוכנות חבילת ה-Office כולל Excel.
* היכרות עם תוכנת CRM. ניסיון בתוכנת פריוריטי (יתרון משמעותי).
* אנגלית עסקית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה וקריאה).
* תודעת שירות גבוהה, ניסיון והבנה רב-תרבותית.
* נכונות לעבודה מאומצת בשעות לא שגרתיות עקב הפרשי שעות אצל לקוחות.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2810
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

למוקד קטן ומשפחתי דרוש/ה ראש צוות מוקד שירות טלפוני למשרה מלאה.
אחריות על ניהול המוקדנים (מענה לשיחות, הפסקות, ניהול חופשות, פתיחת תקלות)
עמידה ביעדי המוקד, ניהול שיחות מנהל בLevel 1.
העבודה במשרה מלאה בשעות 8:00-17:00 בהרצליה.

דרישות:

ניסיון ניהולי מוכח
ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים
זמינות למשרה מלאה

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-12288
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin