תיאור תפקיד:
התפקיד כולל ניהול צוות נציגי שירות לקוחות מנוסה, מתן שירות ללקוחות פרטיים וכן לבתי מרקחת, אחריות לעמידה ביעדי שירות, ניהול תהליכים ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, שימור ושיפור של רמת השירות ושביעות רצון הלקוחות, ניהול מדדי שירות, שיפור מתמיד ומדידה איכותנית. התפקיד מאופיין בסביבת עבודה דינאמית הדורשת גמישות, יוזמה ועבודה תחת לחץ, יחסי אנוש ויכולת הנעת צוותים וממשקים.
דרישות:
3 שנות ניסיון לפחות בניהול מוקדי שירות – חובה, בתחום הפארמה/מכשור רפואי - יתרון שפות עברית/אנגלית – חובה הבנה וניסיון בעבודה עם מערכות CRM וכלי אוטומציה דיגיטליים – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00197
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אוהבת לתת שירות מעולה? יש לך אוריינטציה ניהולית? לחברה מובילה בתחומה דרושה מנהלת שירות לקוחות למוקד טלפוני בבית יהושע. תיאור התפקיד: ניהול צוות של 5 נציגות שירות אחריות על מתן שירות מקצועי וברמה גבוהה הכשרה, הדרכה וליווי הצוות המקצועי ניתוח נתונים וזיהוי מגמות לשיפור השירות עבודה עם מערכות ממוחשבות ותוכנות ייעודיות תנאי העסקה: משרה מלאה, ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 ימי שישי לסירוגין 8:00-12:00 סביבת עבודה נעימה ותומכת המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות - חובה יתרון משמעותי - ניסיון בניהול צוות/מוקד שירות יחסי אנוש מעולים ויכולת הנעת עובדים סבלנות, אמפתיה ואסרטיביות יכולת למידה מהירה של תוכנות ומערכות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1405
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל/ת מוקד שירות ותמיכה אפליקטיבית לחברה מובילה בתחום מערכות תוכנה! מה כולל התפקיד? ניהול מערך השירות והתמיכה של החברה. הובלת צוות מקצועי הכולל מעל 20 תומכים. גיוס, קליטה והכשרה של עובדים/ות חדשים/ות תוך שימור סטנדרטים גבוהים של איכות ומקצועיות. עבודה יומיומית מול לקוחות עסקיים, כולל פתרון תקלות ושיפור תהליכים ושירותים.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון קודם בניהול מוקד טלפוני המונה לפחות 10 עובדים/ות – חובה. יתרון לניסיון בעבודה במוקדי שירות ותמיכה בתחום התוכנה. יכולות תקשורת ויחסי אנוש מעולים, לצד כישורי פתרון בעיות בצורה יצירתית ומהירה. נכונות לעבודה במשרה מלאה במיקום החברה בעלי.
למה כדאי להצטרף אלינו? הזדמנות לנהל מערך שירות ותמיכה בחברה טכנולוגית מובילה. סביבת עבודה מקצועית, מאתגרת ומתגמלת.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5235
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחמש/ית לצוות טכנאים מתן שירות לטכנאי השטח בחברה ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות גורם מקשר בין המחלקות השונות ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות שעות עבודה: ימי א-ה 8:00-16:30 פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00 שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש Team player יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל עבודה ברמת גן המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מטריקס מגייסת לחטיבת שירות לקוחות בארגון גדול בירושלים מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים, להובלת צוותי תמיכה ושירות לעמידה ביעדים תפעוליים ושירותיים, תוך שיפור מתמיד בתהליכים ובחוויית הלקוח, כמו גם בניית תרבות שירות יעילה ומתקדמת לצד קידום סביבת עבודה טכנולוגית ממוקדת שירות, מצוינות ותוצאות.
דרישות:
3 שנים לפחות בניהול מוקדי שרות טכנולוגי -חובה ניסיון בהפעלת מוקדי תמיכה אפליקטיביים ובמתן תמיכה מרובת ערוצים (טלפון, מייל, פורטל, צ'אט) ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועים: דוחות שירות ,KPI, SLA . ניסיון בעבודה עם מערכות CRM. ניסיון בכתיבת נהלים ותהליכי עבודה בתחום שירות הלקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
73703
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ לימודים , הממוקמת בלב תל אביב, דרוש/ה מנהל/ת מוקד לימודים לתפקיד מאתגר הכולל ניהול צוות מקצועי והובלתו להצלחה. מה בתפקיד?– ניהול, ליווי וחניכה מקצועית של צוות יועצי לימודים – בניית סידורי עבודה ותפעול שוטף של המוקד – מענה לשאלות מקצועיות וטיפול בתקלות. – הכנת דוחות יומיים למנהלי החברה – בקרה שוטפת על ביצועי הנציגים והנעתם לעמידה ביעדים – גיוס, קליטה והכשרת עובדים חדשים. היקף משרה : 8:30-17:30 א'-ה' בלבד! שכר מתגמל ותנאים מצוינים למתאימים! מחפש/ת את האתגר הבא שלך במקום שיאפשר לך להשפיע באמת? שלח/י לנו קורות חיים !
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? – ניסיון של 2-3 שנים לפחות בניהול מוקד שירות – חובה (יתרון לניסיון במוקד ייעוץ לימודים) – יכולת הנעה, הובלה ועמידה בלחצים וביעדים – אסרטיביות, אחריות גבוהה ויכולות ארגון מוכחות – יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה – שליטה מצוינת באקסל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוקד של ארגון רפואי מוביל בנתניה דרוש/ה אחראי/ת משמרת. תפקיד אחראי/ת משמרת הינו ’הלב הפועם של המוקד’, אחראי/ת לניהול תקין של המשמרת על כל היבטיה. עבודה מול גורמים שונים ומגוונים - תפקיד האחמ"ש במוקד הינו ’קרש המקפצה’ לתפקיד ניהולי במוקד ומחוצה לו. עבודה במשמרות מגוונות. תנאים מצויינים למתאים/ה!!!!!
דרישות:
בעל/ת רקע כנציג/ת שירות במוקד שירות לקוחות טלפוני - חובה ניסיון עבודה במוקד שירות לקוחות בתחום שירותי הבריאות - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
226010
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
למוקד של חברת מחשוב מובילה בחולון דרוש/ה ראש/ת צוות דובר/ת צרפתית! תיאור התפקיד: אחריות על ניהול והובלת צוות נציגים/ות במוקד השירות, פיתוח מקצועי ושיפור ביצועים, הבטחת עמידה ביעדי שירות וזמינות, וכן יישום מדיניות הארגון ברמת הצוות. תחומי אחריות עיקריים: ניהול ישיר של צוות נציגי שירות, כולל חניכה, ליווי אישי ומתן משוב. אחריות על עמידה ביעדי שירות וזמינות הצוות. פיתוח מקצועי והדרכת עובדים, כולל הטמעת שיטות עבודה לשיפור הביצועים. ניתוח נתונים וביצוע בקרה שוטפת על ביצועי הצוות. פתרון בעיות מורכבות ומתן מענה לנציגים וללקוחות. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים לשיפור תהליכי השירות. משרה מלאה.
דרישות:
שליטה בעברית ברמת שפת אם+ צרפתית שפת אם!! ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד ניהולי במוקד שירות/מכירות יכולת הנעת עובדים, חניכה וליווי מקצועי. כישורי ניהול ויכולת עבודה תחת לחץ. שליטה טובה במערכות ממוחשבות לניהול מוקדים (CRM, מערכות טלפוניה). תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. אנגלית ברמה טובה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
226073
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים עבודה עם שכר בסי גבוה + בונוס, סיבוס יומי ותנאים מעולים? מצאנו לכם את המקום המושלם. הצטרפו למוקד השירות המוביל של חברת התקשורת הגדולה – עבודה יציבה, משמעותית, עם כל התנאים להצלחה מהיום הראשון. מה עושים בתפקיד? • נותנים שירות ללקוחות טריפל במוקד חדשני ומתקדם • מטפלים בפניות על חשבוניות, בירורים ושימור • משתמשים בכלים חכמים לשימור לקוחות • סוגרים מעגל שירות באופן מלא – ודואגים שהלקוח לא יחזור שוב עם אותה הבעיה מה אנחנו מחפשים? • תודעת שירות גבוהה • יכולת התמודדות עם לקוחות חוזרים ומתן פתרונות מקצועיים • עבודה בצוות ועמידה ביעדים מה עוד חשוב לדעת? • סיבוס יומי • שכר גבוה ותנאים מעולים • סביבת עבודה תומכת, טכנולוגית ומתקדמת • הזדמנות לפתח קריירה בעולם השירות והשימור שלחו קו"ח והצטרפו להצלחה!
דרישות:
מחפשים עבודה עם שכר בסי גבוה + בונוס, סיבוס יומי ותנאים מעולים? מצאנו לכם את המקום המושלם.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
j_zZq29CkH8HzW
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת פארמה במרכז הארץ דרוש.ה ראש.ת צוות שירות לקוחות התפקיד כולל: ניהול צוות נציגי שירות לקוחות מנוסה, מתן שירות ללקוחות פרטיים בתחום הסוכרת וכן לבתי מרקחת, אחריות לעמידה ביעדי שירות, ניהול תהליכים ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, שימור ושיפור של רמת השירות ושביעות רצון הלקוחות, ניהול מדדי שירות, שיפור מתמיד ומדידה איכותנית.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול מוקדי שירות – חובה ניסיון בתחום הפארמה/מכשור רפואי - חובה ניסיון בניהול -חובה שליטה מלאה בעברי ואנגלית – חובה השכלה אקדמית - חובה השכלה בתחום רפואי / פרארפואי או תעו"נ – יתרון ניסיון בניתוח נתונים ושליטה מלאה ב- Excel – חובה ידע בתחום הסוכרת – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-810
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
ירושלים - בית שמש
|