תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ לימודים , הממוקמת בלב תל אביב, דרוש/ה מנהל/ת מוקד לימודים לתפקיד מאתגר הכולל ניהול צוות מקצועי והובלתו להצלחה. התפקיד כולל: - ניהול חניכה ליווי ופיתוח מקצועי של הנציגים.
- הכנת סידור עבודה לצוות
- תפעול שוטף של המוקד: שאלות מקצועיות , פתרון בעיות תוכנה וכדומה
- הכנת דוחות יומיים להנהלה
- בקרה על ביצועי הנציגים והנעתם להצלחה
- גיוס ,קליטה והכשרה של עובדים חדשים
דרישות:
- מנוסה כמנהל כמוקד שירות 2-3 שנים לפחות – חובה (מוקד יעוץ לימודים יתרון)
- מוטיבציה גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
- אסרטיביות ויכולת הובלת העובדים לעמידה ביעדי החברה.
- יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
- אקסל ברמה טובה מאוד.
היקף משרה : 8:30-17:30 א'-ה' בלבד! שכר מתגמל ותנאים מצוינים למתאימים! מחפש/ת את האתגר הבא שלך במקום שיאפשר לך להשפיע באמת? שלח/י לנו קורות חיים !
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1513
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוקד תאום פגישות של רשת אסתטיקה רפואית דרוש/ה אחראי/ת משמרת. מתאים למועמדים/ות שעשו לפחות תפקיד אחד של ניהול צוות אנחנו מחפשים מועמד/ת בעלת יכול הנעת עובדים, עמידה ביעדים, יכולת מכירתית, אסרטיביות, וגישה טובה עם אנשים. עבודה במשמרות בוקר+ערב, שישי לסירוגין תנאים טובים ושכר מתגמל מובטחים למתאימ/ה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות - חובה ניסיון במכירות - חובה עבודה במשמרות - חובה, בוקר, ערב ושישי לסירוגין
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
|
תיאור תפקיד:
לקליניקה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת תפעול וחווית לקוח, התפקיד כולל: ניהול עובדים ניהול שוטף של כלל צוות הקליניקה - מתאמות ייעוצים, צוות קבלה, אחראיות תחומי האסתטיקה, אדמיניסטרציה ותחזוקה. חלוקת משימות, מעקב ביצוע, שיחות אישיות תקופתיות ומשוב שוטף. קיום ישיבות צוות שבועיות, ניהול יומנים ומעקב אחרי מדדים תפעוליים. תיאום בין מחלקות: ייעוצים, שירות, רפואה ושיווק (כולל עבודה מול ספקים חיצוניים) ניהול מסע הלקוח מקצה לקצה אחריות מלאה על חוויית הלקוח מהפנייה הראשונית ועד לאחר הניתוח. בקרה על זמני תגובה, איכות שיחות המכירה, מענה במייל/וואטסאפ וליווי צמוד. ווידוא שכל לקוח/ה מקבלת חוויה אישית, אחידה ומדויקת לאורך כל התהליך. תיאום והעברת מידע חלקה בין שלבים, פיקוח על עמידה בהבטחות שירות וניהול ציפיות לקוח. ניהול תהליכי שירות ומכירה פיקוח על עבודת מתאמות הייעוצים והיועצות - שימוש בתסריטי שיחה מאושרים, שמירה על פרוטוקול שיחות והודעות בהתאם לנוהל תיאום ייעוצים החדש. בקרה על איכות השירות, יחס אישי, מקצועיות ותיעוד שוטף במערכת הראפיד. ניתוח נתונים תפעוליים ומסחריים לטובת שיפור יחס ההמרה בכל הפאנל - מהלידים לייעוצים, מייעוצים לניתוחים ומניתוחים לטיפולים חוזרים. איסוף ופענוח משובים מלקוחות לצורך שיפור מתמיד בשירות ובחוויה. הובלת תהליכי "סגירת מעגל טיפול" - לפני ואחרי הניתוח. .שגרות תפעול וניהול יומיומי ניהול ישיבות תפעול יומיות ושבועיות עם הצוות. אחריות על תכנון ותיאום יומנים, תיעדוף משימות וניהול זמינות יועצות ורופאים. בקרה על קליטת לידים, ניהול עומסים ועמידה בזמני תגובה. ניהול ויישום של מערכות המידע במרפאה (ראפיד וכלים דיגיטליים נוספים) שיפור מתמיד
דרישות:
אייה מערכתית וניהול רוחבי של צוותים ותהליכים. • ניסיון מוכח בניהול צוותי שירות/ייעוץ/מכירה (לפחות 5 עובדים) • שליטה במערכות CRM וניסיון בניתוח נתונים תפעוליים. • אוריינטציה עסקית, הבנה חדה של חוויית לקוח ומסע צרכני. • יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות, ניהול זמן גבוה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6878
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תיירות מובילה דרוש/ה מנהל/ת מוקד מכירות במסגרת התפקיד: ניהול צוות נציגים במגוון הבטים: עמידה בייעדי מכירות, פיקוח על תהליכי מכירה, הפקה, ניתוח של דו"חות ונתונים והצבת יעדים אישיים לצוות. אחריות על מקצועיות הנציגים: חניכה, ליווי, הטמעת נהלים ותהליכי עבודה במוקד. ביצוע משובים ושיחות אישיות, תוך שיפור מתמיד של יכולות הצוות. ליווי וקליטת נציגים חדשים, שימור עובדים ודאגה לשביעות רצונם. בניית שגרות ניהול יום יומית, כולל תדריכי בוקר, הדרכות והכשרות הנציגים. משרה מלאה בפתח תקווה - קריית אריה.
דרישות:
ניסיון של ניהול צוות במוקד - חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס ויכולת ניתוח נתונים יחסי אנוש מעולים ואוריינטציה מכירתית יכולת להניע עובדים לעמידה ביעדים וניתוח תהליכים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
670755
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
ניהול מוקדי תמיכה טכנית אחריות ובקרה על עמידה ביעדי המוקדים - זמינות, מקצועיות, איכות ומכירות בנייה, שיפור ותחזוקת כלל תהליכי העבודה הקיימים במוקדים תוך חתירה מתמדת למצוינות שירותית וחווית לקוח עבודה מול ממשקים שונים ומגוונים בארגון ואל מול דרגים בכירים ניהול ספקים תקציב יעדים ו P&L
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בעולם המוקדים - חובה ניסיון בניהול מנהלים - חובה תואר ראשון רלוונטי – חובה ניסיון בניהול בעולמות טכניים – יתרון משמעותי ניסיון מתחום התקשורת – יתרון משמעותי ניסיון בניהול מוקדי שירות גדולים - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-477
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
אם יש לך ניסיון ניהולי במוקדים, אהבה לאנשים ויכולת להוביל צוות להצלחה – זו ההזדמנות שלך להצטרף לארגון חברתי מוביל עם שליחות אמיתית! תיאור תפקיד כללי: – ניהול ותפעול שוטף של המשמרת במוקד גיוס תרומות – מעקב אחר תפוקות, עמידה ביעדים והנעת הצוות להצלחה – חניכה, הדרכה, שימור וטיפוח נציגים קיימים – פיתוח כלי הדרכה וחפיפה חדשים – אחריות על שיבוץ נציגים והפקת דוחות יומיים – קיום תדריכי משמרת ליצירת מיקוד, מחויבות ומוטיבציה תנאים: – משרה מלאה במשמרות: • בוקר: 08:30–17:30 • ערב: 12:00–21:00 (לפחות פעמיים בשבוע) • חמישי – רק משמרת בוקר: 09:00–18:00 – שכר: 9,500 ₪ + תמריצים חודשיים של 1,500–2,000 ₪ – סביבת עבודה צעירה, תומכת ובעלת משמעות מיקום: תל אביב – רחוב שניצר 13 רוצה לנהל צוות איכותי בארגון עם שליחות אמיתית? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו עוד היום!
דרישות:
– ניסיון של 3–4 שנים לפחות כנציג/ה בכיר/ה או אחמ"ש/ית במוקד גדול – חובה – שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת – אסרטיביות, יוזמה ויכולת הנעה של עובדים – יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית ויכולת הובלה – זיקה לעבודה בארגון חברתי – יתרון משמעותי פרטיך ישמשו אותנו לצורך בחינת התאמתך למשרה זו. במסגרת זו ייתכן שהמידע יועבר לגורמים חיצוניים המסייעים בתהליך המיון וההשמה וכן למעסיקים הרלוונטיים. נשמור את פרטיך במאגר המועמדים של חברת ג'וב ספייס גם לאחר סיום הליך המיון, לצורך פניות עתידיות לגבי משרות רלוונטיות – אלא אם תבקש/י אחרת. לידיעתך, אין חובה חוקית למסור את המידע, אך ללא המידע לא נוכל להתקדם בתהליך הגיוס. באפשרותך לבקש בכל עת לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו – על ידי פנייה לכתובת המייל [ [email protected]]. למידע נוסף ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
15793
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אגף שירותים מנוהלים בבזק בינלאומי TECH מגייס מנהל/ת צוות שירותים מנוהלים SMBמנהל/ת הצוות אמון על ניהול יעדי מכירות ושימור תוך הובלת הצוות להשגת היעדים. התפקיד כולל: - ניהול של כ-10 מנהלי מכירות ושימור תוך פיתוח אישי ומקצועי והובלת הצוות לעמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים. - עבודת ממשקים מרובה בארגון ויוזמה מתמדת לשיפור תהליכים - גיוס עובדים והסמכתם, בנייה והעברה של הדרכות מקצועיות לעובדי הצוות - בקרה וניהול שוטף של דו"חות
דרישות:
ניסיון במכירות - חובה ניסיון ניהולי - יתרון נכונות לעבודה מאומצת יכולות מכירה והנעת עובדים במודל היברידי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12160
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ראש צוות מכירות למוקד קשרי לקוחות ליבואנית רכב מובילה ניהול צוות והובלתם לתוצאות מעקב הדרכה האזנות ולווי משרה מלאה וקבועה שכר 16-18 ברוטו (בסיס + עמלות) על כל מרכבי השכר (בסיס ועמלות) פנסיה מוגדלת ארוחות+ חדר כושר+ חניה + משכורת 13 סביבת עבודה נעימה ויוקרתית
דרישות:
ניסיון כראש צוות מכירות יכולת ניהול והובלה שחקן נשמה נכונות לעבודה במשרה מלאה וקבועה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18104
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול שוטף של הסניף במהלך המשמרת הובלת צוות, פתרון אתגרים ועמידה בנהלי בטיחות והיגיינה אחריות על חוויית הלקוח ותקינות כללית
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בניהול משמרת בתחום המסעדנות
- זמינות ל-5–6 משמרות בשבוע, כולל סופי שבוע
- יכולת הובלה, יחסי אנוש מצוינים ואחריות גבוהה
הכשרה מקצועית:
- תוכנית הכשרה מקיפה בת 8 שבועות בכל תחומי הפעילות
- לאחר ההכשרה – כניסה לתפקיד אחמ"ש עם אופק קידום לניהול סניף
תנאים:
- שכר גלובלי כ-13,000 ש"ח ברוטו
- תנאים סוציאליים מלאים
- סביבת עבודה צעירה ודינמית
- הזדמנויות קידום ברשת בינלאומית מתפתחת
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות התמיכה הטכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות – גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה עמידה ביעדי שירות וביצועים תוך שיפור מתמיד של איכות התמיכה ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל לקוחות עסקיים וממשקי הנהלה
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-322
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחום התיירות דרוש/ה מנהל/ת מכירות לאחריות כוללת על הובלת מערך המכירות לבודדים במטרה להבטיח עמידה ביעדים וגידול מתמשך בפעילות. התפקיד כולל ניהול ישיר של מנהלת הקול סנטר ואחראי המכירות במגזר סוכני הנסיעות, כולל ניהול הצוותים התומכים (Back Office / After Sale), פיתוח קשרי העבודה מול סוכני נסיעות חיצוניים, ושיתוף פעולה מתמיד עם מחלקות השיווק והאופרציה תחומי אחריות עיקריים: ניהול, הובלה והנעה של מוקדי המכירות,, After Sale וצוותי Back Office. אחריות על עמידה ביעדי מכירות והטמעת תהליכי עבודה מקצועיים ומדידים. פיקוח על קשרי העבודה מול סוכני נסיעות חיצוניים והרחבת שיתופי פעולה. עבודה שוטפת מול מחלקת השיווק לצורך התאמת קמפיינים והגדלת חשיפה. שיתוף פעולה עם מחלקת האופרציה לבדיקת יעדים למכירה והתאמות ללקוח. יישום תהליכי שירות ומכירה מקצועיים, כולל בקרה, דיווח ושיפור מתמיד. מתן ליווי, הדרכה ותמיכה מקצועית לצוותי המכירות והתמיכה.
דרישות:
ניסיון ניהולי של לפחות 3 שנים בתפקידי מכירות וניהול צוותים. ניסיון קודם בענף התיירות – חובה. ניסיון מוכח בניהול מוקדים ויחידות שירות. שליטה טובה באקסל וכלי אופיס נוספים. שליטה במערכות תיירות – יתרון. תכונות אישיות נדרשות מנהיגות והובלה אישית. חשיבה תוצאתית, אחריות ועמידה ביעדים. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עם ממשקים מרובים. יוזמה, גמישות ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6852
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי גדול דרוש/ה מנהל/ת מוקד המענה הממשלתי, תפקיד זה כולל מתן שירות, מידע והכוונה על תהליכי שירות ממשלתיים על בסיס אתר, עריכת הדרכה לתפעול מערכות ושירותים דיגיטליים, פתרון תקלות טכניות, וליווי והטמעת שירותים דיגיטליים חדשים לציבור הרחב. במסגרת התפקיד, ניהול הקשר עם ספק מיקור החוץ, פיקוח על תהליכי גיוס והכשרה, ביצוע שיפור מתמיד בחוויית התושבים ועוד
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול מוקד שירות בהיקפים גדולים, כולל עמידה ביעדים, ניהול ביצועים והובלה מקצועית ניסיון בניהול ספקים חיצוניים, מרובי אתרים - ניסיון בפיקוח, בקרה והנחיה, כולל תיאום בין אתרים ושמירה על סטנדרט אחיד BI/CRM ניסיון בעולמות השירות והדיגיטל, הדרכה והטמעת תהליכים, שירותים, מערכות ושיטות עבודה חדשות. הכרות עם מערכות מוקד ניסיון בהגדרה וניהול יעדי ביצוע מדידים כולל בניית תהליכי בקרת איכות ניסיון בניתוח נתוני מוקד , זיהוי צרכים ותקלות חוזרות , הפקת דוחות ובניית דוחות לשיפור כישורי הובלה, הנעת צוותים בניהול מטריציוני, עבודה מול מנהלי מוקדי שירות ותמיכה ובממשקים מרובים פנים וחוץ ארגוניים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19425
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|