תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוח באגף האשראי. במסגרת התפקיד: * ניהול שוטף של תיקי לקוחות המחלקה * מעקב על התניות אישור האשראי, ביטחונות ורגולציה * כתיבת בקשות אשראי וניתוח ראשוני של דוחות כספיים * עמידה בקשר רציף עם גורמים רבים, לרבות עורכי דין
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס/חשבונאות – חובה * ניסיון בכתיבת בקשות אשראי - חובה * כושר ביטוי גבוה - חובה * יכולות אנליטיות טובות - חובה * ניסיון בתחום הנדל"ן - יתרון * היכרות מעמיקה עם תוכנות אופיס - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4501
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
יישוב תביעות (הזנה, עיבוד, אישור). הוצאת שיחות יזומות לקוחות בנושא תביעות ממתינות. מענה לנציגי שירות לקוחות ועבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים. הוצאת זיכויים ותשלומים דיגיטליים בהתאם לסוג התביעה. מענה על בקרות והובלת פרויקטים שונים בצוות. העבודה במשרה מלאה, ימים א – ה במשרדי החברה בנתניה.
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות שנה כמיישב/ת תביעות בחברת ביטוח. יכולת ניהול משימות, סדר וארגון. יחסי אנוש מצוינים ושירותיות גבוהה. אנגלית ברמה טובה מאוד. ירידה לפרטים ויכולת עבודה על מספר משימות במקביל. יכולת ניסוח גבוהה בכתב. זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00027
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים - רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים. - מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית. - ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול". - לא נדרש ידע/ניסיון קודם. - משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א. - הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים: * שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים. * שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים. * לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים, משכנתאות והשקעות בנדל"ן. - שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים. יתרונות המשרה: * חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת. * עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים. * 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת. * ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר). * ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס. * קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות. * חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות. * ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי. לא נדרש ידע / ניסיון קודם. זכיינים - "מסלול הכל כלול":כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד. - רכישת הזיכיון כוללת: *חבילות פרסום יוקרתיות. *הקמת משרד מפואר ומאובזר. *עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו. *הכנסות קבועות מאפיקים נוספים. *גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת. *מנהלות משרד לניהול שוטף. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70. למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד מקצועי ויציב בעולם הביטוח? למשרד ביטוח ותיק ואיכותי בקריית טבעון דרוש/ה רפרנט/ית ביטוח לתחום התביעות האלמנטרי והפרט – תפקיד משמעותי הכולל אחריות מלאה על טיפול בתביעות ומתן שירות אישי ללקוחות. תיאור תפקיד כללי: – טיפול מלא בתביעות אלמנטריות (רכב, דירה וכו’) – טיפול בביטוחי פרט ומתן מענה מקצועי ללקוחות – ניהול קשר ישיר עם לקוחות החברה – עבודה אדמיניסטרטיבית ותיאום מול חברות הביטוח תנאים: – משרה מלאה – 8.5 שעות ביום – שכר סביב 10,000 ₪ (תלוי ניסיון – יש גמישות) – סביבת עבודה משפחתית, איכותית ויציבה מיקום: קריית טבעון
דרישות:
– ניסיון קודם בתחום ביטוח – חובה – ניסיון בטיפול בביטוחי פרט – יתרון משמעותי – שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת עבודה עצמאית – יחסי אנוש מעולים ודיוק בפרטים רוצה להצטרף למשרד מקצועי עם אווירה טובה וצוות מנוסה? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו! פרטיך ישמשו אותנו לצורך בחינת התאמתך למשרה זו. במסגרת זו ייתכן שהמידע יועבר לגורמים חיצוניים המסייעים בתהליך המיון וההשמה וכן למעסיקים הרלוונטיים. נשמור את פרטיך במאגר המועמדים של חברת ג'וב ספייס גם לאחר סיום הליך המיון, לצורך פניות עתידיות לגבי משרות רלוונטיות – אלא אם תבקש/י אחרת. לידיעתך, אין חובה חוקית למסור את המידע, אך ללא המידע לא נוכל להתקדם בתהליך הגיוס. באפשרותך לבקש בכל עת לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו – על ידי פנייה לכתובת המייל [ [email protected]]. למידע נוסף ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15544
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח בתחום הפיננסי בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת משרד אחראית, מסודרת ובעלת יכולה למידה עצמית גבוהה.התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי טלפוני ודיגיטלי. טיפול בלו"ז ותיאום פגישות סיוע בהכנת דו"חות, מצגות ומסמכים. אקסל ברמה טובה- חובה! עבודה מול גורמים חיצוניים- חברות ביטוח, בנקים ועוד.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמינסטרטיבי- חובה שליטה בתוכנות ה OFFICE - חובה, אקסל ברמה גבוהה. סדר,דייקנות, יוזמה ויכולת ניהול עצמי תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת פספורטכארד! המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות. מהות התפקיד: השלמת/ עדכון פרטי תשלום מלקוחות מוסדיים ופרטיים. עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל. שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים. מה אנחנו מציעים? הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים. עבודה בסביבה צעירה ודינאמית. אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית. בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות אנגלית ברמה טובה - חובה שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הפיננסי דרוש/ה רפרנט/ית גמל ופנסיה עבור מעסיקים. במסגרת התפקיד טיפול בפניות מעסיקים בתחום קופות הגמל וקרנות ההשתלמות, קליטת דיווחים חודשיים ממעסיקים מענה טלפוני מקצועי למעסיקים ומתן שירות שוטף, עבודה מול מערכות ממוחשבות מתקדמות העבודה במשרה מלאה א-ה בפתח תקווה
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום הגמל וההשתלמות – יתרון משמעותי - שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס - תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות - סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532374
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת תפעול גמל ופנסיה דרוש/ה רפרנט/ית! התפקיד כולל טיפול בתהליכי בק אופיס במערך התפעול של החברה, פתיחת החשבון לעמיתים, שיוכי כספים, ניהול תהליכי ניוד הכספים וטיפול במשיכות כספים. התמחות בכל הקשור לרגולציה בעולמות החיסכון לטווח ארוך.
דרישות:
ניסיון קודם מבית השקעות / חברת ביטוח - חובה ניסיון בתפעול וההיכרות עם עולם קופות הגמל - יתרון היכרות טובה עם EXCEL אחריות ויכולת עבודה תחת לחץ זריזות יחד עם הקפדה על פרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
144932
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברת מימון מובילה בתחומה דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס ותפעול. במסגרת התפקיד: הכנת מסמכים, עבודה שוטפת עם נתונים, הכנת דו"חות באקסל, סיוע בהוצאת עסקאות לפועל, הזנת עסקאות במערכת, קבלת שקים ומסמכים, ביצוע ניטור ובקרות, עבודה עם גורמים פנים ארגוניים ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-השכלה רלוונטית- יתרון. -ניסיון קודם בתפקיד בק-אופיס פיננסי/ניסיון בתפקיד רפרנט/ית כספים- חובה. -ניסיון קודם מבית השקעות/פמילי אופיס/אשראי עסקי- יתרון משמעותי. -שליטה מלאה באקסל ברמה גבוהה- חובה. -יחסי אנוש מעולים, מקצועיות, סדר ודיוק ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17526
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|