תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל: - הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
- מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
- הכנת משלוחים לקבלני משנה
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן. המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
- היכרות עם עולם הרכש - יתרון
- שליטה באופיס
- אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1494
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברת תרופות בינלאומית בשוהם דרוש/ה קניין/נית. התפקיד כולל: אחריות להמרת דרישות רכש להזמנות עבור כלל חומרי הגלם. ביצוע תהליכי בקרה ומעקב להזמנות רכש תוך עמידה במדיניות הרכש ונהלי החברה. תאום אספקות ועבודה מול מחסן קבלה/ תפ"י. עמידה ביעדים עסקיים וחיסכון בעלויות. טיפוח הקשר עם הספקים, תקשור תחזיות ומעקב שוטף על עמידת הספקים בתנאים המסחריים. טיפול באישורים והיתרים הנדרשים לצורך יבוא חומרים מול הרשויות. התנהלות ומתן שירות למגוון ממשקים פנימיים וחיצוניים, הן בשפה העברית והן בשפה האנגלית. עבודה בסביבה ממוחשבת במערכות SAP ו-Office.
דרישות:
תואר ראשון לפחות – חובה. יתרון לתואר בכלכלה/ מנהל עסקים/ כימיהניסיון בתפקיד דומה של כשנתיים לפחות אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה) – חובה ניסיון עם תוכנות Office ומערכת SAP – חובה אקסל ברמת ניתוח נתונים – חובה ניסיון מוכח בעבודה דינאמית מרובת ממשקים – יתרון שכר חודשי 13-14K ניתן להגיע בהסעות מ פתח תקווה, בני ברק, הרצליה, כפר סבא, ראש העין, בת ים. למגיעים בהסעה לרב 07:00 איסוף מהתחנה, הגעה בסביבות 07:40-07:45, יציאה בהסעה בשעה 16:45 למגיעים עצמאית 08:00-16:30 ויש גמישות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19447
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מעולה בתחום הרכש המכני! לחברה תעשייתית חדשנית ומובילה הממוקמת ביבנה, דרוש/ה קניינ/ית רכש עם ניסיון מוכח בעולמות צבאיים/ביטחוניים, יכולת ניהול מו"מ ועבודה בשיתוף פעולה עם ממשקים מרובים בארגון. מה בתפקיד? ניהול תהליכי רכש של רכיבים מכניים, חלקי חילוף, חומרי גלם וציוד טכני עבודה מול ספקים, ניהול משא ומתן וסגירת חוזים שיתוף פעולה עם צוותי הנדסה, ייצור ולוגיסטיקה מעקב אחר אספקות והזמנות
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? ניסיון של שנתיים ומעלה ברכש בתחום ביטחוני/צבאי – חובה יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סדר ודיוק, תקשורת טובה משרה מלאה, ימים א’-ה’ מיקום: יבנה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20345
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה פקיד/ת רכש בצוות באגף התפעול, כפיפות לסגן מנהל אגף תפעול. במסגרת התפקיד: * מעקב ובקרה אחר הזמנות פתוחות – מעקב אחר אספקת סחורה / ציוד. * בקרת תשלומים לספקים - קליטת חשבוניות, בדיקתן מבחינת המחירים והעלויות אל מול הזמנת הרכש, הקלדתן לתשלום במערכת. * פתיחת מספר ספק / מעקב אחר סבב אישורים לגבי הזמנות רכש שונות. * תיאום ספקים / קבלנים / נותני שירותים שונים בכפוף לצרכים המשתנים של האגף. * ניהול מערך התקלות של ספקי החוץ: מתקני מים, דלתות ועוד.
דרישות:
* ניסיון של שנה-שנתיים בארגון בתפקיד רכש / תפעול / משרדי / פקידותי – חובה * היכרות עם מערכת Priority – יתרון משמעותי ביותר * היכרות עם תהליכי רכש, ספקים, הזמנות, מעקב אספקה – יתרון משמעותי * התמצאות מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת, מערכות, יישומי office - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4522
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה בשעות נוחות תיאור התפקיד : פתיחת מק"טים, סריקות, טיפול בהזמנות/דרישות רכש, מעקב ובקרה אחר ההזמנות השוטפות, עבודה מול ספקים, עבודה במערכות פורטלים של ספקים ולקוחות, חשבוניות, ניהול מערך המדפסות בחברה ותמיכה תפעולית למחלקת הלוגיסטיקה. תנאים: משרת אם בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:00 + שעות נוספות יש לציין ציפיות שכר בקריית שדה התעופה
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם – חובה ניסיון במערכת פריוריטי – חובה ידע קודם בתחום הרכש – יתרון משמעותי! ידע במערכות האופיס – אקסל,פאוור פוינט, וורד נכונות לעבודה בקרית שדה התעופה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
53239
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה קניין/נית חומרי גלם אחריות להמרת דרישות רכש להזמנות עבור כלל חומרי הגלם. ביצוע תהליכי בקרה ומעקב להזמנות רכש תוך עמידה במדיניות הרכש ונהלי החברה. תאום אספקות ועבודה מול מחסן קבלה/ תפ"י. עמידה ביעדים עסקיים וחיסכון בעלויות. טיפוח הקשר עם הספקים, תקשור תחזיות ומעקב שוטף על עמידת הספקים בתנאים המסחריים. טיפול באישורים והיתרים הנדרשים לצורך יבוא חומרים מול הרשויות. התנהלות ומתן שירות למגוון ממשקים פנימיים וחיצוניים, הן בשפה העברית והן בשפה האנגלית. עבודה בסביבה ממוחשבת במערכות SAP ו-Office.
דרישות:
תואר ראשון ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה אנגלית ברמה גבוהה אקסל מעולה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00295
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
The Strategic Buyer is responsible for all sourcing activities, aligning them with business objectives to optimize costs, quality, and supplier reliability. This role plays a critical part in developing and implementing procurement strategies that support innovation, efficiency, and long-term value for the organization. Key ResponsibilitiesDevelop and execute procurement strategies to support organizational goals. Source electronic and mechanical components and participate in the component selection process in collaboration with R&D. Conduct market and supplier analysis to identify cost-saving opportunities Identify and implement cost, quality, and delivery improvements. Establish and maintain long-term, strategic relationships with suppliers and internal stakeholders. Lead supplier selection processes, including issuing bids, defining evaluation criteria, and selecting preferred suppliers. Drive supply chain efficiency and excellence across procurement processes.
· Lead commercial negotiations to secure favorable pricing, terms, and conditions. Manage multi-year contract purchases, ensuring agreements are in place for efficient execution and optimal pricing.
דרישות:
Minimum of 5 years of experience in procurement, preferably in electronics manufacturing. Proven experience in managing purchasing functions and supplier negotiations. Strong negotiation skills.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00669
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות לרכישת מוצרים ושירותים, תוך ביצוע תהליך שרשרת האספקה עד לקבלת המוצר במחסן, הבנה טכנית של מפרטים, והבטחת תהליך רכש יעיל, מסודר ואפקטיבי :תחומי אחריות ביצוע רכש בהתאם לדרישות החברה ולמדיניות הרכש ניהול מו"מ עם ספקים והבטחת תנאים מיטביים קריאה והבנה של מפרטים טכניים ומסמכים הנלווים למוצרים ייעוץ טכני לצוותים פנימיים בעת הצורך פיתוח ושימור קשרים עם ספקים קיימים וחיפוש ספקים חדשים
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי (כגון לוגיסטיקה, ניהול עסקים או הנדסה ) ניסיון של 5 שנים לפחות ברכש בארץ ובחו"ל אנגלית ברמה גבוהה ניסיון בניהול מו"מ עם ספקים בארץ ובחו"ל :כישורים נוספים ERP שליטה במערכות מידע ורכש, יתרון ל ניסיון בחברות תעשייתיות/יצרניות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-8562
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית באזור המרכז מגייסת PMO התפקיד כולל: עבודה עם מחלקות רכש, הנדסה וייצור לניהול תהליכי NPI מקצה לקצה, מעקב אחר ייצור כרטיסים (PCB), הבטחת שחרור במועד, מעקב שוטף מול גורמים שונים בארץ ובחו"ל, ניהול תוכניות עבודה, מעקב אחר הזמנות וספקים, עמידה ביעדים תפעוליים ועוד.
דרישות:
- 5 שנות ניסיון בניהול פרויקטים בעולמות NPI / רכש טכנולוגי - ניסיון בעבודה מול ממשקים מרובים בארץ ובחו"ל - שליטה מלאה ב-Excel - תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול - אנגלית ברמה גבוהה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
151504
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
רפרנט/ית רכש
רפרנט/ית רכש
רפרנט/ית רכש
ESR
13/11/2025
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום האלקטרוניקה באזור כפר סבא דרוש/ה רפרנט/ית רכש למשרה מלאה תיאור התפקיד : אחריות על תמחור, טיפול בהצעות מחיר ומעקב אחרי הזמנות רכש עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל ניהול נתונים במערכות ERP ו-Excel סיוע לצוות הרכש והתפעול בתהליכים שוטפים עבודה בסביבה דינמית ומרובת ממשקים
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות רכש / תמחיר / יבוא / הזמנות – חובה שליטה גבוהה ב-Excel – חובה אנגלית ברמה טובה (דיבור וכתיבה) – חובה ניסיון בעבודה עם מערכת ERP – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20349
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למטלפרס, חברה מובילה בענף הבניה, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים. התפקיד כולל: קבלת הצעות מחיר ופתיחת תיקי פרויקט בהתאם, פתיחת דרישות רכש, טיפול בהזמנת רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה מעקב ובקרת תקציב אחר הפרויקטים, יכולת ניתוח נתונים או דוחות, הבנת האילוצים יכולת הסקת מסקנות ופעולות בהתאם לטובת קידום הפרויקט, הוצאת חשבוניות עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים: מחלקת תכנון, מכירות, מחסן. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבת ים, ימים א' עד ה' בשעות 08:00 עד 16:30 ושעות נוספות על פי הצורך.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי בתחומים מנהל עסקים/כלכלה/הנדסאי/ת תעשיה וניהול * שליטה מלאה באקסל. *שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי. * ניסיון בביצוע בקרה תקציבית לפרויקט כולל הפקת דוחות וניתוחם. * יכולת ירידה לפרטים בדגש על הזמנות טכניות, הזמנות רכש, חשבוניות. *יכולת עבודה בין ממשקים שונים בתוך הארגון. *חריצות, יסודיות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
634149
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הוצאה לפועל של התקשרויות עם ספקים וקבלנים לטובת ביצוע עבודות בתחום התשתיות עבור יחידת הסמך ומרכזיה בהתאם לחוקי מדינת ישראל החשב הכללי ונוהלי היחידה. התקשרות עם מתכננים ויועצים: ניהול מאגר מתכננים ויועצים פוטנציאליים לעבודות בהתאם לסיווג, למקצוע ונושאים נוספים. ניהול מערכת חוו"ד על מתכננים ויועצים. מתן יעוץ והמלצה על אופן התקשרות עם מתכננים ויועצים כולל ביצוע תחשיבים לשכ"ט, ניתוח והצגת רשימה של מתכננים ויועצים מומלצים לפרויקט. עבודה מול הגורמים המשפטיים, החשבותיים והביטחוניים בכל הקשור להתקשרות. ביצוע התקשרות עם מתכננים באמצעות מכרז הכולל הסכם מחירים, הצעת מחיר וכדומה וסיכום אבני דרך לתשלום שכ"ט, הוצאת צו התחלת תכן (צ.ה.ת). אחריות על קבלת ערבויות וביטוחים, בדיקה ואישור חשבוניות של הספקים. סיום וסגירת התקשרות. התקשרויות עם קבלני ביצוע: ניהול מאגר קבלנים וספקים פוטנציאליים לעבודות בהתאם לסיווג, מקצוע ונושאים נוספים. ניהול מערכת חוו"ד על קבלנים וספקים. ניתוח והצגת רשימה של קבלנים וספקים מומלצים לפרויקט. עבודה מול הגורמים המשפטיים, החשבותיים והביטחוניים בכל הקשור להתקשרות. אישור שיטת התקשרות ומסמכי המכרז. הפצה של מכרזים ואחריות על ועדת מכרזים לתשתית. בחינת הצעות ספקים, ניהול משא ומתן עם ספקים, הוצאת צו התחלת עבודה (צ.ה.ע), אחריות על קבלת ערבויות וביטוחים. מעקב ואישור על חשבוניות קבלנים וספקים, בדיקת וניתוח מחירים לטובת אישורי שינויים, טיפול בהארכות תקופת הביצוע. אישור חשבונות סופיים לקבלנים וספקים וסגירת התקשרות. טיפול בתביעות קבלנים.
דרישות:
השכלה – תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול או תואר בתחומי הכלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים. תואר שני בתחום הכלכלה/כספים/ניהול- יתרון ניסיון מקצועי (חופף או מצטבר) 4 שנים לפחות בנושאי רכש והתקשרויות בנושאי תשתית, לבעלי תואר שני 3 שנים. 3 שנים לפחות בביצוע עבודת מטה בתחום התכנון, ניהול פרויקטים וניהול משאבים. 3 שנים לפחות בביצוע מו"מ עם קבלני תשתית ובהכנת מכרזי תשתית. דרישות נוספות · ראייה מערכתית וחשיבה אסטרטגית תכנונית · יכולות הובלה ופיקוד · כישורי ניהול משימות, תקציבים ועובדים · תקשורת בינאישית גבוהה · יכולת עבודה עם ממשקים והשפעה על עמיתים · יכולת ניהול מו"מ למתאימים .ות
עניין, אתגר רב, סיפוק מקצועי ויכולת התפתחות מקצועית תנאים סוציאליים מצוינים משרה מלאה באזור השפלה *משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00027
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול תהליך הרכש מקצה לקצה: החל מבקשת הצעות מחיר ועד אספקה ללקוח. פנייה לספקים בארץ ובחו"ל, קבלת הצעות מחיר, ביצוע השוואות ומחירים, והפקת הצעות מחיר ללקוחות. העברת ההצעות לאיש המכירות וללקוח וליווי עד קבלת אישור להזמנה. תפעול מלא של ההזמנה במערכות Priority ו-Monday : הוצאת הזמנת לקוח, הזמנת רכש, מעקב אחר הגעת הסחורה, קליטת סחורה, הוצאת תעודות משלוח ותיאום הספקה ללקוח. שמירה על תיעוד מלא ועדכני של כל שלבי התהליך במערכות החברה. מתן גיבוי מלא לטל בעת חופשות, ובהמשך השתלבות קבועה בחלוקת המשימות בצוות הרכש.
דרישות:
ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה בתחומי רכש/שרשרת אספקה. הבנה מעשית ומעמיקה בתהליכי שרשרת אספקה משלב ההזמנה ועד האספקה ללקוח. שליטה בעבודה עם Priority / MONDAY - יתרון יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סדר וארגון ברמה גבוהה ודיוק בפרטים. תודעת שירות גבוהה, תקשורת בינאישית מעולה ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5473
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לגוף ציבורי באזור רמת גן דרוש/ה עוזר/ת מנהל רכש תיאור התפקיד: סיוע למנהל הרכש בביצוע כלל תהליכי הרכש בארגון - החל משלב איתור הצורך ועד לסגירת הזמנה ואישור תשלום, תוך עבודה שוטפת מול ספקים, מחלקות פנים-ארגוניות ומערכות מידע ארגוניות. משרה מלאה.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הרכש - יתרון משמעותי. היכרות טובה עם מערכת Priority - חובה. שליטה מלאה ב-Office, ובמיוחד Excel. יכולת עבודה עצמאית, סדר ודיוק בפרטים. שירותיות גבוהה ויכולת עבודה בצוות. יכולת ניסוח גבוהה בעברית, אנגלית בסיסית תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
228820
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית מאזור הצפון דרוש/ה מתאם/ת רכש ומכירות. התפקיד כולל: תיאום וסיוע בפעילות רכש ואספקה בהתאם לנהלים מוגדרים מראש ניהול הזמנות הרכש ווידוא הגעתן אחריות למעקב אחר קליטת הזמנות הרכש במחסני הארגון באמצעות מערכת ERP עבודה מול ממשקים בתוך ומחוץ לארגון אחריות על תאום בין צוותי מכירות השטח לבין המחלקות השונות בארגון בנושאים מגוונים אחריות על הכנסת הזמנות לקוח, תחזוקתן ודאגה לאספקתן בזמן קשר ישיר מול הלקוח הסופי, תיאום ועדכונו באספקה
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה חובה היכרות עם מערכת Priority - חובה. אנגלית - ברמה טובה שליטה מלאה ביישומי Office יכולת ניהול מספר משימות במקביל, סדר ודיוק גבוה. יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה מול ממשקים רבים ושירותיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1922
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|