חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים אלעל tleperformance AC נכסים

23 - 1 מתוך 23

דרושים בתחום חשב / עוזר חשב

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
שינדלר CFO וניהול כספים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המתמחה בניהול פיננסי לחברות הייטק וסטארט אפ דרוש/ה חשב/ת מתחיל/ה לעבודה מול לקוחות החברה. הכנה ועריכה של דו"חות כספיים, אחריות על תקציב, עבודה מול בנקים ומוסדות, עבודה מול צוות הנהלת חשבונות וכו'. 
מיקום-פתח תקווה

דרישות:

סיום התמחות באחד ממשרד ה BIG 4 - חובה (ניסיון מצטבר של 3-4 שנים)
 עדיפות לבוגרי מחלקות הייטק 
אנגלית שוטפת - חובה ( דיבור וכתיבה)
ידע ב US GAAP- IFRS (ניסיון -יתרון משמעותי)   
הכרת וניסיון  בעבודה בסביבה דו/רב מטבעית
הכרת מערכות חשבונאיות ( חשבשבת, פריוריטי, SAP ) - יתרון
שאיפה למצויינות, מסוגלות לעבודה מרובת משימות תוך שמירה על יחסי אנוש טובים, שירותיות, ראש גדול, יכולת עבודה בצוות.
נכונות למשרה מלאה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-3
 
 
סטפאק ל.א. בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בינלאומית באזור תפן (גליל מערבי ) דרוש/ה עוזר/ת חשב לחברות בנות.
תחומי אחריות:
• סיוע בסגירות חודשיות של המחלקה לרבות עריכת דוחות כספיים חודשיים ודיווחי החברה השונים בהתאם לכללי הIFRS.
• ביצוע ניתוחים אנליטיים.
• עבודה מול רו"ח החיצוניים של החברה בנושאים חשבונאיים.
• עבודה ומתן תמיכה למחלקות השונות בארגון בנושאים כספיים, לרבות צוות הנהלת החשבונות.
• עבודה על פרויקטים שונים במחלקת הכספים.

דרישות:

רו"ח מוסמך/ת לאחר סיום התמחות ממשרדי ה BIG5-חובה.
תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות-חובה.
אקסל ברמה גבוהה-חובה.
אנגלית- ברמה גבוהה-חובה.
נכונות לשעות עבודה נוספות.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00005
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת תוכנת שכר מובילה דרוש/ה חשב /ת שכר. 9,000 - 10,000 ש"ח

מתן שירות ללקוחות החברה.
משרה מלאה 08:00-17:00
העבודה ברעננה / יקנעם

דרישות:

תעודת חשב שכר מלשכת רואי חשבון - חובה.
ניסיון של שנתיים כחשב /ת שכר.
ניסיון מחברה מקבילה - יתרון.
שירותיות.
יכולת עבודה והתנהלות בצוות.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

J-1503
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה גדולה בפתח תקווה דרושה חשב/ת שכר תותח/ית
עבודה בצוות עם חשבת שכר נוספת ובכפיפות למנהלת מחלקת שכר
חישוב כ-500 משכורות בחודש
עבודה בתוכנת חילן ועוקץ.
משרה מלאה 08:00- 16:30
שכר: עד 11,000 ש"ח

דרישות:

ניסיון בתוכנת חילן ו/או עוקץ - חובה!!!!
ניסיון קודם בהכנת 500 משכורות לפחות - חובה!!!

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

j-1527
 
 
לחברה מובילה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה מובילה בתחומה שבין לקוחותיה נמנים קבוצת אריסון, גוגל ישראל ועוד ..
דרוש /ה פקיד /ה /עוזר /ת חשבת שכר דובר/ת רוסית
עיקר התפקיד דיווח וטיפול בדוחות נוכחות עובדים.

דרישות:

- ידיעת השפה הרוסית - חובה
- ידע בתוכנית פריוריטי - יתרון.
- ידע בתוכנת אקסל - יתרון.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00044
 
 
רדימיקס ישראל (Cemex)

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
פקס: 037554796
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרושים/ות עוזר/ת חשב לחברה תעשייתית גלובאלית
התפקיד כולל:
הכנת דוחות כספיים חודשיים ושנתיים.
עבודה לפי IFRS ותקנות ניירות ערך.
ניהול שוטף של מספר תחומים

דרישות:

רו"ח מוסמך /ת - חובה.
ניסיון מאחת מ- BIG5
ניסיון בעריכת דוחות לפי תקנות IFRS.
שליטה במערכות מידע - רצוי SAP.
אקסל ברמה מצויינת.
אנגלית ברמה טובה מאוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1142
 
 
אבני דרך - השמת כח אדם ומנהלים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה לוגיסטית מובילה בתחום הרפואי בנתניה דרוש/ה חשב 
· הכנת דוחות חודשיים ושנתיים ודיווח התוצאות הכספיות למחלקת הכספים
· ניהול שוטף של מחלקת הנהלת חשבונות כולל צוות של עובדים כ 20 עובדים.
· מעקב תקציב מול ביצוע של הפעילויות השונות.
· הכנת דוחות חודשיים להנהלת החברה בדגש על ניתוח מכירות/רווחיות/מלאים.
· מעקב אחר מלאי איטי ובקרה על ביצוע ספירות מלאי.

דרישות:

· השכלה אקדמית: תואר ראשון בחשבונאות ממוסד מוכר.
· רו"ח עם ניסיון של לפחות תפקיד אחד כחשב במערכת גדולה.
· ניסיון בניהול צוות עובדים.
· בוגר אחת מהפירמות רו"ח הגדולות – יתרון
· שליטה טובה באקסל, תוכנות ERP יתרון ל סאפ,
· ניסיון בהכנת דוחות כספיים.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-33
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פיננסית מובילה דרוש/ה רו"ח :
במסגרת התפקיד :
· אחריות ותאום מערכות הכספים והנהלת החשבונות של החברות בקבוצה.
· ניהול תזרימי מזומנים ברמה יומית.
· ניהול מערך חיובים.
· הפקת דוחות תקציב ובקרה על בסיס שוטף, ניהול בקרות פנימיות, הפקת דוחות ר/ה על בסיס חודשי ואיחוד דוחות.
· עבודת גזברות.
· פעילות שוטפת מול הבנקים.

דרישות:

רו"ח בעל /ת ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה.
· שליטה גבוהה מאוד באקסל, ניסיון בהפקת דוחות מורכבים.
· ניסיון בניהול תזרימי מזומנים מורכבים.
· הבנת עומק של עבודת ניהול חשבונות.
· ניסיון בניהול מנהל/ות חשבונות.
· יכולת עבודה בריבוי משימות ובתנאי לחץ.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00219
 
 
GAN HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ניהול תחומי החשבות, בנקים, ספקים, רכוש קבוע, תקציב ומערך הדיווח הכספי של החברות בקבוצה. עבודה מול משרד רו"ח המבקר.
כפיפות לסמנכל כספים. עבודה ישירה למול עוזר חשב, מנהלת חשבונות ראשית.
במסגרת התפקיד אחריות ותאום מערכות הכספים והנהלת החשבונות של החברות בקבוצה
ניהול תזרים המזומנים ברמה יומית
טיפול שוטף מול מספר רב של בנקים בנושא מסגרות, עמלות, תנאי פעילות וכו’
טיפול בסיכוני שוק ותמחורים בארגון

דרישות:

רואה חשבון בעל ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה בארגון גדול עם מחזור מכירות של כמיליארד שקלים בשנה
ניסיון מוכח בניהול צוות עובדים גדול
יכולת עבודה בריבוי משימות ובתנאי לחץ
ניסיון בהובלת פורומים שוטפים מול גורמים בכירים בארגון באופן עצמאי
שליטה גבוהה מאוד באקסל, ניסיון בהפקת דוחות מורכבים
יכולת הנעת עובדים ותהליכים, ביצועיסט, חותר למטרה, דייקן ומסודר
ניסיון מענף הרכב- יתרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00436
 
 
smartBET

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

SmartBET is searching for CFO for an Online Gaming company. 
Responsibilities
· Oversee all group Finance, Accounting and Legal matters.
· Group Budget planning and reports, Cash-Flow management and International Tax matters.
· Responsible for the Group Audit and Bookkeeping team.

דרישות:

· Proven experience as CFO for at least 3 years – A must
· Experience in the gaming industry – An advantage
International work experience, Including Financial reporting & Global tax issues
CPA - must
MBA -an advantage
· English, High level – must

מיקום המשרה:

מרכז, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00243
 
 
WALKME

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Review revenue contracts for implementation of appropriate revenue recognition in accordance to relevant accounting literature and the Company's revenue recognition policy
Take part in the implementation of ASC 606
Develop internal controls and processes
Month-end closing processes including preparing monthly revenue recognition, monthly revenue analytics and deferred revenue account reconciliations
Serve as part of the finance organization's subject matter expert on revenue accounting and collaborate cross-functionally with legal, sales, sales operations and professional services to provide guidance on accounting, policy or process issues around revenue recognition
Proactively identify areas for process improvement and partner with other departments to streamline processes related to revenue to create best practice across the organization
Periodically review and update the Company's revenue recognition policy documentation
Work closely with the Company's external auditors to ensure approved revenue policies and prepare schedules and reports in support of audits, ensuring that all revenue deliverables are met

דרישות:

CPA with a minimum of 3 years’ experience in one of the big 4
Experience in implementing ASC 606
Ability to analyze and interpret customer contracts
Working knowledge of NetSuite and Salesforce.com
Detail-oriented with superior analytical and problem-solving skills
Outstanding interpersonal and communication skills

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00011
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה תומך/ת מערכת SAP לעבודה במרכז תמיכה האחראי על הפעלת מערכת SAP במשרד ממשלתי.
התפקיד משלב מתן שירותי תמיכה מקצועית למשתמשי מערכת SAP ממשלתית ("מרכב"ה")
וניהול חשבונות במערכת SAP, כולל רישום נאות בספרים, ביצוע בקרות והפקת דוחות בהתאם לצורך.

דרישות:

- רקע חשבונאי/כלכלי - חובה.
- ידע וניסיון במערכות SAP - יתרון משמעותי.
- מודעות למתן שירות ויחסי אנוש מעולים.
- אחריות ומחויבות אישית גבוהה כלפי משתמשי המערכת וסגירת מעגל טיפול בכל פניה.
- נכונות להתחייב לעבודה לטווח ארוך

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

520185
 
 
שינדלר CFO וניהול כספים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

שינדלר CFO מגייסת מנהל/ת כספים עבור חברת סטארט אפ המפתחת טכנולוגיות אוטומציה בתחום של גיוס עובדים.
התפקיד כולל אחריות על מערך הכספי של החברה- תכנון פיננסי, ניהול תקציב, דו"חות כספיים, בקרה פיננסית, עבודה מול חו"ל.

דרישות:

רו"ח מוסמך/ת
יוצא/ת BIG4- יתרון
ניסיון בתפקיד דומה 1-2 שנים.
אנגלית ברמה גבוהה-חובה (דיבור, קריאה, כתיבה)
רקע במשפטים- יתרון
יש גמישות בשעות עבודה/ אפשרות ל-80% משרה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-49
 
 
נישה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד רו"ח בגודל בינוני דרוש/ה מנהל/ת למחלקת ביקורת.
התפקיד כולל טיפול בכמות גדולה של חברות פרטיות בינוניות וקטנות.
הבטחה למסלול שותפות למתאימים!

דרישות:

    השכלת תעודת רו"ח מוסמך/ת- חובה.
    ניסיון של מינימום חמש שנים נסיון בביקורת לחברות בינוניות פרטיות- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

358819
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

הזדמנות מצויינת להצטרף לחברת נדל"ן גדולה עם פריסה באירופה דרוש /ה חשב /ת יוצא /ת משרד עם גמישות לרילוקיישן מלא בתנאי רווקות.

דרישות:

דרישות: חשב /ת יוצא /ת משרד עם גמישות לרילוקיישן מלא בתנאי רווקות.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2675
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אנרגיה עם פעילות באפריקה דרוש/ה חשב/ת דובר/ת צרפתית לרילוקיישן מלא

דרישות:

דרישות: גמישות לרילוקיישן מלא באפריקה
דובר/ת צרפתית

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2673
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ביטוח מובילה באיזור פ"ת דרוש/ה עוזר/ת חשב
התפקיד כולל:
הכנת דוחות כספיים בהתאם לכללי IFRS ,הכנת דוחות חודשיים, דיווחים לפיקוח, תמיכה וסיוע בתחום הכספים למחלקות אחרות בארגון, הכנת דוחות מס.
תנאים:
משרה מלאה 08:00-16:30 + ש.נ במידת הצורך
קליטה ישירה לחברה
שכר נקבע במעמד הראיון- נא לציין צ"ש

דרישות:

רואה/ת חשבון לאחר הסמכה
לאחר התמחות/ ניסיון נוסף אחרי התמחות של שנה או ניסיון קצר בחברה כעוזר חשב.
ניסיון בחברות ביטוח/חברות פיננסיות או בביקורת של חברות ביטוח/חברות פיננסיות - יתרון.
ידע במערכת ה- SAP - יתרון
יכולת עבודה בצוות
אקסל ברמה גבוהה- חובה


----------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

25571
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

חשב/ת לחברת נדל"ן מניב בת"א !
התפקיד כולל : חשבות תפעולית, הכנת דוחות כספיים, אחריות על צוות הנה"ח וכו'
משרה מלאה א'-ה'
**נא לציין ציפיות שכר**
חניה, עובד/ת חברה מהיום הראשון **

דרישות:

תואר ראשון בראיית חשבון- חובה!
ניסיון בתפקיד דומה - חובה!
שליטה מלאה באקסל

--------------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

25625
 
 
עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

• אחריות וניהול צוות הנהלת החשבונות והגביה
• הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים
• ניהול ומעקב תקציבים
• בקרה על תשלומים לספקים
• התנהלות שוטפת מול רשויות המס הרלוונטיות
• דיווחים למוסדות
• ניהול קרנות מלגות

דרישות:

- רו"ח מוסמך
– תואר ראשון בחשבונאות/כלכלה
– ניסיון בחשבות / משרד רו"ח גדול – לפחות 3 שנים
– ניסיון במלכרי"ם ו/או מוסדות להשכלה גבוהה
– ידע בהנהלת חשבונות
– תקשורת בינאישית ותודעת שירות גבוהה
– עבודה עצמאית
– כושר ניהול צוות
– שליטה מלאה ביישומי מחשב
– ידע בפריוריטי ומערכות מידע.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

חשב
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מכרז חיצוני מס' 31/2019
תקציבן/ית
המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים
תיאור תפקיד:

א. אחריות, לבניה ויישום הפעילות התקציבית של כל המחלקה: פעילויות חברתיות, ירידי חשיפה לתארים מתקדמים, וכן פעילות תקציבית של התוכניות הקצרות בשפות זרות שאינן לתואר וכדומה.
ב. תקצוב תכניות לימוד (שאינן לתואר) בשפות זרות בהנחית הרכז האקדמי.
ג. אחריות לביצועה תאום תקציבי של כל ההוצאות, הכנסות ותאומם בין מערכות הכספים והתקציב האוניברסיטאיות.
ד. מעקב ובקרת הגביה מסטודנטים בינלאומיים המגיעים לתקופות קצרות (שלא לתואר).
ה. ביצוע מאזן הכנסות והוצאות של המעונות הבינלאומיים בתאום עם רמ"ד מעונות בדיקנאט הסטודנטים.
ו. הוצאת הזמנות והפקת חשבונות לגופים המממנים פעילויות או רוכשים שירותים.
ז. איסוף אסמכתאות חשבונאיות וכו' הקשורים לתקציב הבינלאומיות בתאום עם אגף הכספים.
ח. מתן סיוע והכוונה לחברי סגל בהכנת הצעות תקציב במסגרת תכניות ""Erasmus+ של האיחוד האירופי.
ט. הכנת דוחות תקציביים למל"ג הקשורים בתקציבי הבינאום בתאום עם אגף תתו"כ.
י. ריכוז והכנת המסמכים הדרושים לביקורת של גופים מממנים.
יא. ביצוע הנחיות בהתאם להנחיות הממונה
יב. כפיפות: מנהל/ת המחלקה לקשרים אקדמיים בינלאומיים.

דרישות:

דרישות התפקיד:
א. תואר אקדמי בכלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים, ניהול.
ב. ניסיון של 3 שנים בתחומים רלוונטיים.
ג. רצוי-ניסיון בעבודה עם מערכות תקציב וכספים ממוחשבות.

היקף: 100% משרה ארעית- תקציבית
הערה: הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה , יש להיכנס לקישור הבא:
http://in.bgu.ac.il/hr/Pages/Wanted.aspx


אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.
جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب واليهود المتدينين (حرديم) التقدم للمناقصات

יוזמנו לראיון רק המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00220
 
 
אופרטיב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

· Serve as an internal accounting expert for revenue accounting
· Review contracts for revenue recognition implications, and provide guidance and assistance to cross-functional departments to ensure optimal revenue recognition in line with the Company’s accounting policy
· Manage the monthly close process related to revenue including the timely completion of close items, analytical review, deferred revenue schedule and other reports
· Monitor relevant IFRS and SEC developments to ensure compliance of the group’s revenue recognition policies and procedures
· Help to develop trainings on revenue recognition rules, policies and practices to present to Sales and other departments within the organization
· Participate in monthly and quarterly revenue forecast procedures
· Maintain controls and assist in the automation of those controls
· Work closely with business partners to streamline processes and improve efficiency utilizing Salesforce.com and Netsuite, etc.
· Partner with Order-to-Cash cross functional teams (Sales, Legal, Sales Ops, Order Management and Billing, Ops) to ensure all fully executed agreements are properly booked and recognized in our systems to ensure accuracy in closing metrics· 

דרישות:

COMPETENCIES]
3+ years’ experience in Revenue Recognition and hands on Revenue Accounting Experience with Software industry
A highly productive self-starter with very strong work ethic and commitment to excellence
Strong accountability and detail oriented; prepares accurate and timely work product
Ability to work independently and thrive, and be a team player
Strong interpersonal, communication and messaging skills
Ability to adapt to the rapid business and organizational changes that accompany a high-growth environment
High level of intellectual curiosity, ability to make a sound judgment
· Excellent computer skills with MS Office software, including Excel, Word and PowerPoint, large ERP experience is an advantage (NetSuite a plus!)
· Extensive experience in the application of all relevant IFRS/US GAAP revenue accounting standards and working knowledge of all other current authoritative literature related to revenue recognition is required
EDUCATION, CERTIFICATION AND EXPERIENCE[
· Bachelor’s degree in Accounting
· CPA required; Big 4 experience preferred

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1014
 
 
אופרטיב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are seeking a Revenue Accounting Manager that will be responsible for the company’s global revenue team and be responsible for interpreting and assessing revenue accounting treatment for new business models and large complex arrangements and multiple element arrangement sales transactions as applicable, and will lead the global implementation of IFRS 15. This leader will report to the Global Order to Cash Controller, and will also be accountable for developing policies and processes, enhancing and monitoring operational and accounting based controls, develop, analyze and report business intelligence analytics.

דרישות:

· Exercise judgment within defined policies and authoritative literature to determine appropriate action related to revenue-related transactions and write related technical memos
· Manage the revenue team in the review of contracts and sales orders
· Manage the monthly close process related to revenue including the timely completion of close items, analytical review, deferred revenue schedule and other reports
· Leading the global implementation of IFRS 15 and the required changes to the financial systems required to address the impact of the new standard on the Groups revenue recognition policies
· Implement timely reporting and process improvements based upon industry trends, authoritative literature and business objectives
· Monitor relevant IFRS and SEC developments to ensure revenue recognition policies and procedures are in compliance
· Participate in monthly and quarterly revenue forecast procedures
· Mange all revenue recognition matters with the external audit firm and internal audit for quarterly reviews and annual audits
· Extensive experience in the application of all relevant IFRS revenue accounting standards and working knowledge of all other current authoritative literature related to revenue recognition is required
· Deep knowledge of IFRS 15

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2021
 
 
Proactive-Team

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברה טכנולוגית בדרום דרוש/ה עוזר/ת חשב לתקופה של תשעה חודשים עם אופציה להמשכיות.
נדרש ניסיון מחברות גלובאליות.

דרישות:

ניסיון מחברה גלובאלית של שנתיים לפחות.
יכולת הובלת שינויים.
יכולת הקמת תשתיות.

מיקום המשרה:

דרום, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-5261
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin