חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

גולד ג'ובס סנטר נכסים AC נכסים GotFriends

24 - 1 מתוך 24

דרושים בתחום חשב / עוזר חשב

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
רדימיקס ישראל (Cemex)

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרושים/ות עוזר/ת חשב לחברה תעשייתית גלובאלית
התפקיד כולל:
הכנת דוחות כספיים חודשיים ושנתיים.
עבודה לפי IFRS ותקנות ניירות ערך.
ניהול שוטף של מספר תחומים

דרישות:

רו"ח מוסמך /ת - חובה.
ניסיון מאחת מ- BIG5
ניסיון בעריכת דוחות לפי תקנות IFRS.
שליטה במערכות מידע - רצוי SAP.
אקסל ברמה מצויינת.
אנגלית ברמה טובה מאוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1530
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת היי טק דרוש /ה עוזר /ת חשב.
דרוש/ה ניסיון ב US GAAP ואנגלית ברמה גבוהה

דרישות:

Requirements: Certified public accountant with 2-3 years of experience.
Proven experience in managing the finances and reporting for publicly traded companies, including performance of and supervision over internal controls.
Experience with US GAAP requirements and SEC regulations.
Experience with Big 4 accounting firms .
Knowledge in inventory process Major advantage.
ERP knowledge (preferable SAP Business 1) advantage.
Must be able to adapt to a fast-paced environment that requires multi-tasking, prioritizing, and meeting multiple deadlines.
Must have strong Microsoft Excel skills.
Strong analytical, financial modeling, accounting, problem-solving and organizational skills.
Accurate and detail oriented and organized.
Good communication skills.
Fluent in English.
SOX related assignments.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3238
 
 
ESR

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לי

תיאור:

לחברת הייטק במרכז דרוש/ה חשב/ת.
התפקיד כולל אחריות על צוות הנהלת חשבונות ושכר, אחריות על דיווחי החברה וחברות בקבוצה, דוחות כספים, דוחות הנהלה ובחינות כלכליות ומס.

דרישות:

* רואה/ת חשבון מוסמך/ת - חובה
* ניסיון בעריכת דוחות כספיים ודוחות מס ישראלים - חובה
* ניסיון בעבודה ביקורת מול משרדי רואי חשבון Big4 - חובה
* מינימום 4 שנות ניסיון מחברת הייטק - חובה
* תוכנות מחשב: פריורטי ומיכפל - יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

14303
 
 
Proactive-Team

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה ציבורית בפריסה ארצית דרוש/ה רו"ח
במסגרת התפקיד אחריות להתנהלות הפיננסית של החברה, הכוללת:
1. ניהול והכנת תקציבים
2. בקרה תקציבית
3. עבודה מול הבנקים בכל הנוגע להלוואות וערבויות חברה
4. ניהול תזרים מזומנים וניהול אובליגו
5. ניהול הסכמים ובקרה מול ספקים
6. ליווי מכרזי תשתית ותחבורה ציבורית
7. עבודה מול גופים ממשלתיים ורו"ח חיצוני
8. הכנת דוחות ודיווחים חודשיים

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה – יתרון משמעותי
ניסיון בתפקיד אחד לפחות לאחר התמחות
ניסיון מארגון בהיקף כספי משמעותי
ניסיון בעבודה מול גופים ממשלתיים - יתרון
ניסיון מוכח בניהול והנעת עובדים, עבודה בצוות, תקשורת בין אישית ויחסי עבודה טובים.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-5806
 
 
התותח

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למטֶה החברה הממוקם בנתניה דרוש/ה חשב/ת חברה- זמינות מיידית 

*****על המועמד/ת להיות רו"ח***** 


משרה - מלאה (8:00-17:00).
תנאים מצוינים למתאים/ה!

*********נא לציין ציפיות שכר********

דרישות:

  • רואה חשבון - חובה!
  • ניסיון בתפקיד דומה 3-4 - חובה.
  • ניסיון בפריורטי - חובה.
  • ידע בספקים ובלקוחות - חובה.
  • ידע בהתאמת בנקים - חובה.
  • ידע בהתאמת קופות - חובה.
  • ניסיון בשכר - יתרון.
  • ניסיון בניהול אנשים.
יש לציין ציפיות שכר
פניות ללא ציפיות שכר לא תענינה

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00100
 
 
מימון ישיר - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למימון ישיר דרוש/ה עוזר/ת חשב
התפקיד כולל:
עריכה של דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים על פי דרישות IFRS ורשות ניירות ערך, עריכת דוחות מס ודיווחים לרשויות, מתן מענה למחלקות השונות בחברה, ביצוע בקרה שוטפת על תהליכים באגף הכספים בכלל ובהיבטי SOX בפרט, התנהלות שוטפת אל מול רואי חשבון מבקרים.

דרישות:

תואר ראשון בחשבונאות/כלכלה/מנהל עסקים (תואר שני- יתרון),
ניסיון מאחד ממשרדי Big-5- לפחות 3 שנים (ניסיון בתפקיד עוזר חשב עד שנה- יתרון)
בעל/ת יכולת לימוד ועבודה עצמאית, יצירתיות וגמישות.
תיעדוף משימות, יסודיות וירידה לפרטים.
שליטה מלאה בישומי ה- Office ואוריינטציה טכנולוגית גבוהה.
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ועמידה בלו"ז ותנאי לחץ.
בעל/ת גישה שירותית ויחסי אנוש טובים.
בעל יכולת לעבוד בצוות מגובש.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1857
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מגדל, חברת הביטוח המובילה בישראל, מגייסת רואה חשבון ליישום תקן IFRS.
במסגרת התפקיד:
# הטמעת תהליך יישום IFRS 17.
#הכנת ניירות עבודה וסיכומי דיונים.
# בניית הדיווחים הכספיים, דוחות כספיים ונלווים וביצוע בדיקות ובקרות לתוצאות במהלך הריצה במקביל
#הכנת דיווחים לוועדות ההיגוי, להנהלה ולדירקטוריון – מסמכים, מצגות וכדומה.
#עבודה שוטפת ביישום התקן עם גורמים רבים כגון אקטואריה, חשבות, חטיבה טכנולוגית, מטות מקצועיים, רואי החשבון המבקרים, יועצים וכדומה.
#בניית מערכת הנהלת חשבונות תומכת ודיווחים כספיים.

דרישות:

#ניסיון של עד שלוש שנים כרו"ח – חובה
#הכרות טובה עם מערכות מידע ו-SAP
#שליטה ב- Excel, Word, PowerPoint.
#אנגלית ברמה גבוהה
#היכרות עם עולם הביטוח ותהליכים עסקיים בביטוח (בדגש על תחום חיים ובריאות יתרון משמעותי)
#ורבאליות ויכולת ניסוח גבוהה, יכולת עבודה בצוות ובצורה עצמאית, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
*מגדל מעודדת העסקת אנשים /נשים עם מוגבלויות ומנגישה את סביבת העבודה לצרכיהם /ן.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

131631
 
 
Credorax - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Credorax is a leading provider in the new emerging Fintech world. Guided by our vision, we create innovative, smart and simple payments and financial solutions, providing merchants and consumers all around the world with a unified omni-channel payment platform.
At Credorax we work as one to design, develop and launch new products and services. Join our fast growing team and be part of tomorrow’s payment solutions.
As part of our continued growth we're looking for a Assistant Controller.
Responsibility:
    Take part in monthly, quarterly and yearly financial closing process and the review of the reporting packages according to the IFRS.
    Review, prepare and oversee subsidiaries periodical reporting packages with external auditors.
    Implementation of the Global tax plan on a monthly/quarterly/ annual basis
    Create and maintaining financial key policies and procedures
    Analyze and interpret relevant financial data and business metrics
    Budget preparation and budget control
    Assist in the development and implementation of new processes and system improvements to enhance the workflow of the department
    Prepare monthly/annual/ tax returns of the Group companies

דרישות:

Requirements:
    Licensed CPA
    Internship in one of the big 4 - a Must
    At least 2 years of relevant experience, post internship
    Experience in High-Tech Companies
    Superior Excel skills – a Must
    Very organized, excellent multi-tasking abilities, and great time management skills
    Willing to take new responsibilities
    Great communication and interpersonal skills.
    Highly dynamic and motivated
    Proven understanding of financial accounting and reporting according to IFRS and tax rules in Israel
    Fluent English – a Must.
    ERP systems knowledge/ experience – Netsuite- an advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00089
 
 
הבורסה לניירות ערך

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה חשב/ת, מנהל/ת יחידת הנהלת חשבונות, למחלקת כספים ומנהל

תיאור התפקיד:
הובלה מקצועית של מערך הנהלת החשבונות בבורסה לניירות ערך לרבות:
  • ניהול תזרים מזומנים ואחריות על מערך התשלומים והגביה.
  • התנהלות שוטפת מול בנקים, רשויות המס, ספקים ולקוחות.
  • ביצוע בקרה על רישומי הנהלת החשבונות.
  • בקרה על ניהול כספי הבורסה בהתאם למדיניות ההשקעות.
  • אחריות על מערך הפיתוחים בפריוריטי וניהול המשתמשים.

הובלת מערך חשבות השכר, בקרה ותיקצוב לרבות
:
  • אחריות על חשבות השכר בחברה.
  • ביצוע בקרה שוטפת על הכנת השכר והתשלומים הנלווים.
  • בניית תקציב השכר והבקרה על התקציב.
  • הכנת דיווחים ותזכירים בנושאים הקשורים למערך הנהלת החשבונות והשכר בבורסה.
  • הכנת ניתוחים לדוחות הכספיים ולדוחות המס.

  • התפקיד הנו בכפיפות לסמנכ"ל הכספים וכולל ניהול צוות מנוסה.

דרישות:

כישורים נדרשים:
  • רו"ח מוסמך בעל ידע בדיני עבודה, מיסוי, שכר והסכמים קיבוציים - חובה
  • שליטה ברמה גבוהה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
  • הכרות מעמיקה עם מערכת ERP פריוריטי .
  • הכרות עם מערכת חילן ומערכת בקרה.
  • ניסיון רלוונטי בניהול תהליך כספי החברה ותזרימי המזומנים.
  • יכולת כתיבה וניסוח, בעברית ובאנגלית, ברמה גבוהה.
  • ניסיון מוכח בניהול והובלת צוות.
  • ראיה מערכתית, יכולת עבודה עצמאית ויכולת מוכחת בקיום קשרי עבודה תקינים עם גורמים חוץ / פנים ארגוניים.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס ונכונות לביצוע שעות נוספות.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3012
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

Preparation of US income tax returns: corporate, partnership & individual.

דרישות:

Knowledge of US taxation and 2-4 years of US tax prep
experience. US CPA and knowledge of Hebrew preferred.
Experience with Quickbooks a plus.
Position is perfect for a motivated professional looking to learn valuable skills.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

552538
 
 
הפניקס חברה לביטוח בע''מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

· שותפות בהכנת תוכניות עבודה של הקבוצה
· הכנת דיווחים ומצגות להנהלה
· ריכוז פרוייקטים מעולם הכספים
· הכנת חומרים עסקיים באופן שוטף
· הכנת דיווחים באנגלית לבורסה
השתלבות במערך החשבות של החברה

דרישות:

· כשלוש שנות ניסיון במחלקה כלכלית
· רו"ח/כלכלן/מנהל עסקים- חובה
· אנגלית ברמת שפת אם
· OFFICE ברמה גבוהה
· יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
· גמישות ונכונות ללמוד ולהתפתח
· יכולות למידה גבוהות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

50054730
 
 
Brooks-Keret Financial Management Ltd - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A global high tech company located in Herzliya is looking for a Revenue Controller to join the finance team. This position will be responsible for the monthly revenue accounting close, revenue reporting to management and quarterly commission review.


דרישות:

      CPA with a Big 4 firm experience
      2+ years of direct experience working in FP&A, Accounting, Investment Banking or Financial Consulting
      Experience in implementing ASC 606
      Advanced Microsoft Excel skills
      Exceptional analytical skills, being detail-oriented, resourceful, and organized.
      Ability to work both independently and as a team player, fast data learning ability, and a good multitasker
      Advanced proficiency in spoken and written English

    מיקום המשרה:

    מרכז, שרון

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    JB-00702
     
     
    Extreme Group

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: הילה

    תיאור:

    A fast-growing global innovative Fintech company who operates in the field of cryptocurrency, is looking for a alented and committed Controller.
    Main responsibilities:
    • Manage the monthly and quarterly financial closing process and reporting
    • Guidance, professional management and supervision of the bookkeeper
    • Supporting and monitoring the day to-day finance operations
    • Monthly and quarterly analytical reviews
    • Cash flow management
    • Development, implementation and evaluation of cross-company business and financial policies and accounting procedures
    • Responsibility for the quarterly reviews and yearly audits
    • Working closely with internal departments and external service providers
    • Ensuring all statutory reporting and filing requirements
    • Participation in the management of the company’s business operation such as thetrading activity, hedging of exposures etc
    • Ad-Hoc projects as well as financial analysis of strategic decisions, daily transactions and more

    דרישות:

    • CPA- must
    • MBA – Advantage
    • Internship in one of the “Big 5” accounting firms (preferably high-tech/ finance department)- must
    • 1-3 years experience in a global small-medium high-tech company
    • Excellent knowledge of accounting standards and tax regulation including global taxation
    • Excellent knowledge of accounting and financial processes (budgeting, financial closure, reporting etc
    • English- fluent reading, writing and speaking
    • Analytical skills
    • High Microsoft Office programs skills (especially excel)
    • Strong IT systems orientation

    מיקום המשרה:

    מרכז

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    20042
     
     
    Brooks-Keret Financial Management Ltd - בלעדי לג'ובנט -

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    לחברה גלובאלית הממוקמת ברעננה דרוש/ה רו"ח יוצא/ת משרד ובעל ניסיון של תפקיד אחד מחוץ למשרד (בחברת הייטק או חברה גלובלית). נדרשת אנגלית ברמה גבוהה כולל קרוא, כתוב ודיבור.

    דרישות:

    הכשרת רו"ח  - חובה!
    ניסיון של כשנתיים (או של תפקיד אחד) כחשב/עוזר חשב בחברת הייטק/חברה גלובלית  - חובה
    אנגלית ברמה גבוהה כולל דיבור - חובה
    נכונות לעבודה בצוות
    יחסי אנוש מצויינים

    מיקום המשרה:

    מרכז, שרון

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    JB-00696
     
     
    Brooks-Keret Financial Management Ltd - בלעדי לג'ובנט -

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    לחברת הייטק הממוקמת בקפריסין (מטה החברה בארץ) דרוש/ה בהקדם חשב מנוסה/מנהל כספים.
    העבדה כוללת ניהול הכספים של חברת הבת בקפריסין ודורשת ניסיון של מספר שנים כחשב/ת או מנהל/ת כספים בחברה גלובאלית ונכונות לעבודה בקפריסין.

    דרישות:

    הכשרת רו"ח  - חובה
    ניסיון של לפחוץ 3 שנים כחשב/ת או מנהל/ת כספים בחברה גלובאלית - חובה
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד כולל קרוא, כתוב ודיבור - חובה
    ראייה עסקית ונכונות לעבודה רחבה ומאתגרת  - חובה
    נכונות לעבודה בקפריסין ושהייה שם במשך כל ימות השבוע עם אפשרות להגיע לסופי שבוע לארץ

    מיקום המשרה:

    מרכז, שרון, חו"ל

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    JB-00701
     
     
    בי נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: בי-נט ייעוץ והשמה בע"מ

    תיאור:

     דרוש/ה מנהל/ת כספים - לחברת היי- טק פרוייקטלית גלובלית
    אחריות כוללת על מערך הדיווח הכספי של החברה - 
    חשבונאות, כלכלה ניהול כספים ובקרה.
    דיווחים שוטפים להנהלה, מס הכנסה ורשויות 
    תכנון יישום ומעקב אחר תקציבה השנתי של החברה
    ניהול צוות.
    **יש להפנות קו"ח בקובץ Word **דרוש/ה מנהל/ת כספים - לחברת היי- טק פרויקטלית גלובלית
    אחריות כוללת על מערך הדיווח הכספי של החברה - 
    חשבונאות, כלכלה ניהול כספים ובקרה.
    דיווחים שוטפים להנהלה, מס הכנסה ורשויות 
    תכנון יישום ומעקב אחר תקציבה השנתי של החברה
    ניהול צוות.
    **יש להפנות קו"ח בקובץ Word **

    דרישות:

    השכלה: רואה/ת חשבון / תואר בכלכלה וחשבונאות מאונ’ מוכרת.
    יתרון – MBA
    5+ שנות ניסיון בניהול כספים בחברה גלובלית - אחריות על סוגיות
    היכרות עם תחומי המס - מס חברות, מחירי העברה, חוק עידוד ועוד - יתרון
    ניסיון בהובלת תהליכים ארגוניים בתחומי הבקרה - יתרון
    יכולת ניתוחים פיננסים ברמה גבוהה
    היכרות עם תחומי ביטוח - חברות יצרניות - יתרון
    יכולת ניסוח ברמה גבוהה
    ניסיון בהכנת והובלת תהליכי בניית תקציב, תקצוב ובקרה שוטפים
    ניסיון בעבודה מול בנקים, הסכמי אשראי, הסכמים דוקומנטרים LOC
    יכולת ניהול והובלת צוות
    ומשימות עצמאיות
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה

    מיקום המשרה:

    מרכז, ירושלים, שרון

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    JB-07411
     
     
    Memad2

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    דרוש /ה חשב /ת ניסיון קודם מחברה ציבורית גדולה החלפה לחל"ד (9 חודשים)
    ניהול מערך הדיווח והבקרה הכספית.
    ניהול והובלה של מחלקת הנהלת חשבונות ושכר ובכלל זה:
    - עריכת דוחות כספיים בהתאם ל IFRS של כלל חברות הקבוצה בארץ ובחו"ל.
    - איחוד דוחות.
    - ניהול מערך הדיווח והרישום.
    - אחריות על דוחות המס של הקבוצה.
    - יישום תהליכי בקרה פנימית (ISOX).
    - ניהול צוות מחלקת הנהלת חשבונות + ע. חשב.
    - עבודה שוטפת מול ממשקים בחברה ומחוצה לה (רו"ח בארץ ובחו"ל, יועץ משפטי וכד').
    - בקרה על השכר.
    - אחריות על ניהול הביקורת הפנימית.
    עבודה בכפיפות לסמנכ"ל הכספים של החברה.

    דרישות:

    השכלה: רואה /ת חשבון חובה!
    יוצאי /ות BIG 4.
    נסיון בניהול עובדים.
    ניסיון בביקורת חברות ציבוריות הנסחרות בבורסה.
    אנגלית- ברמה גבוהה- קריטי לתפקיד.
    היכרות מעמיקה עם תקני ה IFRS.
    יכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה, ראיה מערכתית, יכולת למידה עצמית, אחריות, ראש גדול, יכולת עבודה בצוות וניהול ממשקים בארגון.
    שליטה בישומי אופיס. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

    מיקום המשרה:

    מרכז, ירושלים, שרון

    סוג משרה:

    משרה מלאה, משרה זמנית

    קוד משרה:

    JB-14860
     
     
    Schindler - Your Finance Team - בלעדי לג'ובנט -

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    Schindler-Your Finance Team מגייסת חשב/ת לחברת סטארט אפ מצליחה המפתחת פתרונות ומערכות ניהול לעסקים קטנים ובינוניים. אחריות על מערך הדיווח הכספי הכולל הכנת דוחות רבעוניים ושנתיים, דוחות מס. טיפול בסוגיות חשבונאיות. שיפור והטמעה של נהלים חדשים. ניהול צוות הנהלת חשבונות. התנהלות מול ממשקים פנימיים, מתן ייעוץ מקצועי להנהלת החברה.
    מיקום- מרכז תל אביב

    דרישות:

    רו"ח מוסמך
    בוגר/ת BIG4 עם ניסיון במחלקת הייטק- יתרון משמעותי
    ניסיון עבודה בחברות הייטק בעלות חברות בנות/פעילות בחו"ל – לפחות 3 שנים
    היכרות מעמיקה עם SOX
    ניסיון עבודה ב-Priority – יתרון
    אנגלית מעולה
    יכולת למידה עצמית, יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה, יכולות בינאישיות גבוהות, תשומת לב לפרטים.

    מיקום המשרה:

    מרכז, ירושלים, שרון

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    JB-23665
     
     
    Gal H.R - השמה בתחומי המדיקל, הפיננסים ושוק ההון

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    לחברה מובילה המעניקה שירותים פיננסיים לחברות סטארט-אפ דרוש/ה חשב/ת. במסגרת התפקיד: פיקוח דוחות כספיים של חברות, ניהול מחלקת הכספים, עמידה בדרישות דיווחי המס, פיקוח שכר ומענקי אופציות, עמידה בדרישות הרגולציה, מדיניות והנהלים הארגוניים ועוד.
    *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*

    דרישות:

    - רואה/ת חשבון מוסמך/ת.
    - ניסיון קודם של כ-5 שנים לפחות בתפקיד כחשב/ת.
    - ניסיון מחברות הייטק – יתרון.
    - אנגלית ברמה גבוהה.
    -יכולת אנליטית גבוהה, יכולת להנעת תהליכים ואחריות.

    מיקום המשרה:

    שרון

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    12027
     
     
    מדנס סוכנות לביטוח

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: מדנס סוכנות לביטוח

    תיאור:

    לסוכנות ביטוח מובילה בת"א דרוש/ה סגן/ית חשב/ת, במסגרת התפקיד:
    הכנת הדוחות הכספיים שנתיים ורבעוניים ודוחות מס, הכנת דוחות תקציב מול ביצוע חודשיים, הכנת תוכנית עבודה שנתית, אחריות על תשלומים חודשיים למוסדות, פקוח ובקרה על עבודת מנהלות החשבונות.
    משרדי החברה יושבים ברחוב השלושה בת"א (ליד הרכבת)
    עבודה בימים א-ה עם נכונות לשעות נוספות
    תנאים מעולים למתאימים !

    דרישות:

    ניסיון וידע מקצועי:
    רואה חשבון לפחות שנתיים לאחר סיום סטאז’
    עבודה במשרד רואי חשבון גדול יתרון
    ניסיון בחשבות והנהלת חשבונות יתרון
    עבודה בחברות/סוכניות ביטוח - יתרון משמעותי !
    כישורים בינאישיים / מיומנויות:
    חריצות, מקצועיות, דייקנות, יכולת עבודה בצוות, יכולת ניהול.
    דרישות השכלה:
    רואה חשבון

    מיקום המשרה:

    מרכז

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    JB-794
     
     
    Gal H.R - השמה בתחומי המדיקל, הפיננסים ושוק ההון

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    לחברה מובילה בתחום הפינטק דרוש/ה חשב/ת. במסגרת התפקיד: אחריות על האסטרטגיה הפיננסית של החברה, ניהול מחלקת הכספים, הכנת דוחות כספיים, דוחות מס ודוחות פנימיים, אכיפה וציות בהתאם לכללי רגולציה ובקרות מקומיות ובינ"ל, יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם ספקים, פיתוח תהליכים אופרטיביים, מו"מ מול ספקים בארץ ובחו"ל, מעורבות פעילה בפן המשפטי-חוזי ועוד.

    *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*

    דרישות:

    - רו"ח מוסמך/ת.
    - ניסיון קודם של כ-4 שנים לפחות כחשב/ת.
    - ניסיון מחברות פינטק/ שוק ההון/ פורקס/ קריפטו וכד'.
    - אנגלית ברמה גבוהה.
    - ראייה מערכתית, ייצוגיות ומקצועיות.

    מיקום המשרה:

    מרכז, שרון

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    12018
     
     
    Memad4

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    לסטארטאפ בתחום המכשור הרפואידרוש/ה
    עוז/ת חשב
    • Full responsibility on all day-to-day financial activities.
    • Work closely with subsidiaries in the group, provide support and guidelines
    • preparing monthly, quarterly and year-end closing processesaccording to US GAAP.
    • Work with external audit team
    • Preparing financial analysis for quarterly and annual reports
    • Assisting in implementing ERP system
    • Overseeing accounting procedures, internal controls (implementing, monitoring, enhancing)
    • Create and maintaining financial key policies and procedures
    • Ad-Hoc tasks and projects

    דרישות:

    CPA from a Big 4 accounting firm – must · Knowledge in US GAAP (advantage)
    · Experience in high-tech industry (advantage)
    · Familiar with ERP (“Priority” – advantage)
    • Familiar with SOX. – must
    · Fluent English
    · Team player.
    · Multi-task ability – can handle several issues simultaneously
    · Outstanding interpersonal skills

    מיקום המשרה:

    מרכז, ירושלים

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    JB-14660
     
     
    Deloitte

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    Deloitte Israel is seeking an Assistant Controller to join the Finance and Control team in the Tel-Aviv headquarters to support the team and take it to the next level. The incumbent will work closely with the Controller on achieving the team’s objectives and leading new projects. The ideal candidate will be a hands-on, strong team player, willing to accept challenges and take on additional responsibilities for personal and professional development. Able to multi-task, self-motivated and have strong organizational, interpersonal and analytical skills.

    Responsibilities:

    Support Finance Team Projects: ERP implementation, automated management reports and other ad-hoc projects, Support Finance Team in implementing strategic plans, best practice financial processes and related systems, Monthly Close, Assist with Process Improvement,  Policies and Procedures, 
    Internal Controls, Accounts Receivable, Treasury and Cash Management, T&E Expense, Develop and maintain excellent working relationships with all departments and more.



    דרישות:


    • University Degree in Accounting, Finance or Economics; Advanced degree is preferred, but not required
    • CPA required; previous experience at a Big 4 firm is preferred
    • 2-4 years of relevant work experience in Accounting and Finance
    • Strong knowledge of Israel Statutory Requirements
    • Proficiency in Microsoft Excel and PowerPoint – a must
    • Strong English oral, written and presentation skills; Multi-national experience is an advantage as the Assistant Controller will work closely with U.S. Finance and Global Business colleagues and must be comfortable speaking in English during meetings and phone calls
    • Experience with large-scale ERP platforms (including implementation); experience with SAP or Priority is preferred, but not required.

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    5857
     
     
    Deloitte

    פרטי התקשרות

    להגשת מועמדות - לחץ כאן
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    ל Deloitte – פירמת יעוץ וראיית חשבון המובילה בעולם, דרוש/ה עוזר/ת חשבת למחלקת הכספים במטה החברה
    התפקיד כולל:
    • הובלה ותמיכה בפרויקטים של מחלקת הכספים לרבות יישום מערכת ERP
    • תמיכה בצוות הכספים ביישום תכניות אסטרטגיות ותהליכים פיננסיים
    • תמיכה בהכנת דוחות כספיים חודשיים ודוחות להנהלה, תוך יעול תהליכים וקיצור לוחות זמנים
    • שיפור והטמעה של נהלים חדשים וכן ביצוע בקרות פנימיות
    • ממשק עבודה עם אנשי הכספים בארץ ובחו"ל, גורמי מטה שונים ועוד
    • עבודה ומתן תמיכה למחלקות השונות בארגון בנושאים כספיים, פיקוח ואחריות על הכשרה והדרכה כנדרש, כולל הערכת ביצועים ביחס ליעדים אסטרטגיים

    דרישות:

    • תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה/חשבונאות – רו"ח מוסמך/ת. תואר שני- יתרון
    • התמחות מטעם אחד ממשרדי ה"BIG 4" - יתרון
    • אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה
    • שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Excel) – חובה
    • ניסיון בעבודה עם מערכת ERP (כולל יישום), SAP או Priority- יתרון
    • ניסיון של 2-4 שנים כעוזר/ת חשב בחברה גלובלית- יתרון משמעותי
    • יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה באופן עצמאי, יסודיות ויכולת גבוהה של ביצוע מספר רב של משימות במקביל

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    5857
     
    חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
    Facebook Linkedin