חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

קווליטסט AC נכסים סנטר נכסים Scanovate

19 - 1 מתוך 19

דרושים בתחום חשב / עוזר חשב

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת הייטק הממוקמת ברמת גן דרוש\ה חשב\ת!
ניהול מערך הכספים של החברה, עריכת דוחות כספיים והתנהלות אל מול רו"ח המבקר, הכנת דיווחים חודשיים להנהלת החברה , ניהול תקציבים, פיקוח על תהליכים חשבונאים, ניהול תזרים שוטף, פיקוח ובקרה על תהליך הכנת השכר, התנהלות אל מול הרשויות והבנקים.

דרישות:

רו"ח מוסמך\ת
ניסיון של לפחות 5 שנים כחשב\ת \ מנהל\ת כספים
חשיבה אנליטית ודייקנות
שליטה באקסל ברמה גבוהה
ידע בתוכנת פריוריטי
ידע בהנה"ח- יתרון משמעותי!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-69
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אחזקות דרוש /ה חשב /ת יוצא /ת ביג 4 למשרה שכוללת אנליזות וטיפול חשבונאי.

דרישות:

רו"ח יוצא /ת ביג 4.
גמישות למשרה שכוללת הרבה אנליזה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3061
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת לוגיסטיקה דרוש/ה חשב/ת בכיר/ה עם 5 שנות ניסיון מחברות לוגיסטיקה ושילוח

דרישות:

דרישות: רו"ח
ניסיון של כ 5 שנים כחשב/ת או מנהל/ת כספים בחברת לוגיסטיקה או שילוח
ניסיון ניהולי- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3054
 
 
התותח

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למטֶה החברה הממוקם בנתניה דרוש/ה חשב/ת חברה.
משרה - מלאה (8:00-17:00).
תנאים מצויינים למתאים/ה!

דרישות:

רואה חשבון - חובה!
ניסיון בתפקיד דומה 3-4 - חובה.
ניסיון בפריורטי - חובה.
ידע בספקים ובלקוחות - חובה.
ידע בהתאמת בנקים - חובה.
ידע בהתאמת קופות - חובה.
ניסיון בשכר - יתרון.
ניסיון בניהול אנשים.

יש לציין ציפיות שכר
פניות ללא ציפיות שכר לא תענינה

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00061
 
 
רשת מלונות פתאל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לרשת מלונות פתאל דרוש/ה סגן/ית חשב/ת למערך כספים באזור חיפה

דרישות:

דרישות התפקיד: 

  • רואה חשבון מוסמך/ת
  • התמחות באחד המשרדים הגדולים

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00171
 
 
מגייסת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה שנותנת שירותים פיננסים לחברות סטארט-אפ דרוש/ה חשב/ת
רו"ח מוסמך לתפקיד חשבות אצל לקוחות החברה
הכנת דוחות כספיים
בקרה על עבודת הנהח"ש
התנהלות חשבונאית מול מוסדות, בנקים, משקיעים

דרישות:

רו"ח מוסמך
אנגלית ברמה גבוהה
עדיפות לבעלי ניסיון באשכול הייטק
משרדי החברה ביישוב קדימה

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1222
 
 
מגייסת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה ציבורית המתמקדת בבניית חברות טכנולוגיות בשלבי הפיתוח השונים, דרוש/ה עוזר/ת חשב למחלקת כספים.
עבודה בצוות החשבות הכוללת:
עריכת הדיווחים הכספיים של החברה, מעקב וליווי חברות מוחזקות, תפעול שוטף של מטה החברה, דוחות מס, תקציבים ותהליכים נוספים.
עבודה אינטנסיבית הכוללת תקופות לחוצות
עבודה בצוות ובמקביל ניהול תהליכים ברמה האישית
סביבת עבודה מהנה
אפשרויות קידום

דרישות:

רו"ח מוסמך אחרי התמחות
ניסיון בביקורת חברות ציבוריות – יתרון לחברות היי טק
אנגלית ברמה גבוהה
בוגר מחלקה מקצועית – יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1226
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת תקשורת ציבורית ובינלאומית דרוש/ה עוזר/ת חשב
העבודה הינה בכפיפות לחשב החברה.
• עריכת דו"חות כספיים בהתאם ל IFRS של כלל חברות הקבוצה – בארץ ובחו"ל.
• איחוד דו"חות.
• אחריות על דו"חות המס של החברות בקבוצה.
• יישום תהליכי בקרה פנימית (ISOX).
• עבודה שוטפת מול ממשקים בחברה ומחוצה לה (רו"ח בארץ בחו"ל, יועצים משפטיים וכו').
• אחריות על הביקורת הפנימית בחברה.

דרישות:

• רואה/ת חשבון – חובה!
• ניסיון בביקורת חברות ציבוריות הנסחרות בארץ.
• ניסיון כעוזר/ת חשב/ת או לפחות 3 שנות ניסיון באחרי ממשרדי Big 4.
• היכרות מעמיקה עם תקני ה- IFRS.
• יכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה, ראיה מערכתית, יכולת למידה עצמית, אחריות, ראש גדול, יכולת עבודה בצוות וניהול ממשקים בארגון.
• אנגלית ברמה גבוהה – חובה!
• שליטה ביישומי Office.
• הכרות עם מערכות CRM/SAP – יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1235
 
 
קבוצת נירם גיתן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לנירם גיתן דרוש/ה חשב/ת עם נסיון קודם ממשרד רו"ח או חברת שירותים/ פרוייקטים
התפקיד כולל:
ניהול יומי של תזרים המזומנים
ניהול מערך החיובים ללקוחות
עבודה שוטפת מול הבנקים
אחריות על ניהול ובקרה של תקציבי פרויקטים
אחריות לתקציב החברה ועל מערכות המידע תומכות
עבודה מול ממשקים מרובים בתוך הארגון ומחוצה לו

דרישות:

דרישות:
הכשרת רו"ח – חובה
ניסיון של עד 2-4 שנים בתפקיד דומה – יתרון
שליטה באקסל- חובה
דייקנות, סדר, ארגון וירידה לפרטים, יכולת להניע ממשקים ותהליכים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6203
 
 
Schindler - Your Finance Team

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המתמחה בניהול פיננסי לחברות הייטק וסטארט אפ דרוש/ה חשב/ת מתחיל/ה לעבודה מול לקוחות החברה. הכנה ועריכה של דו"חות כספיים, אחריות על תקציב, עבודה מול בנקים ומוסדות, עבודה מול צוות הנהלת חשבונות וכו'. 
מיקום-פתח תקווה

דרישות:

סיום התמחות באחד ממשרד ה BIG 4 - חובה (ניסיון מצטבר של 3-4 שנים)
 עדיפות לבוגרי מחלקות הייטק 
אנגלית שוטפת - חובה ( דיבור וכתיבה)
ידע ב US GAAP- IFRS (ניסיון -יתרון משמעותי)   
הכרת וניסיון  בעבודה בסביבה דו/רב מטבעית
הכרת מערכות חשבונאיות ( חשבשבת, פריוריטי, SAP ) - יתרון
שאיפה למצויינות, מסוגלות לעבודה מרובת משימות תוך שמירה על יחסי אנוש טובים, שירותיות, ראש גדול, יכולת עבודה בצוות.
נכונות למשרה מלאה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-3
 
 
SAPIENS

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: Recruitment team

תיאור:

Sapiens International Corporation (NASDAQ and TASE: SPNS) is a leading global provider of software solutions for the insurance industry, with a growing presence in the financial services sector. We offer integrated core software solutions and business services, and a full digital suite for the property and casualty/general insurance; life, pension, and annuities; and reinsurance markets. Sapiens also services the workers’ compensation and financial and compliance markets.
Our portfolio includes policy administration, billing, and claims; underwriting, illustration and electronic application; reinsurance and decision management software. Sapiens’ digital platform features customer and agent portals, and a business intelligence platform. With a 30-year track record of delivering to more than 500 organizations, Sapiens’ team of over 3,400 operates through our fully-owned subsidiaries in North America, the United Kingdom, EMEA, and Asia Pacific. For more information: www.sapiens.com.
Sapiens is looking for a Finance Controller who will be part of the global finance team.

דרישות:

Requirements
CPA from a Big 4 firm.
Preference to experience auditing in public corporations.
5+ years of experience, that include experience working in a global and public organization.
Proficient in Microsoft Excel
Management skills codabilities- Advantage.
Experience with tax reports.

Skills, Knowledge and Attributes
Strong interpersonal and bilingual communication skills – written and verbal
Ability to maintain a high level of confidentiality and demonstrate a high level of maturity
Ability to work independently. Highly motivated and committed.
Accurate and detailed oriented with high level of analytical and professional skills.
Efficient, organized multi-tasking and customer-oriented.
Ability to work with multiple interfaces, including managers and colleagues, in Israel and abroad.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

27421
 
 
קבוצת כלמוביל

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

כלמוביל, יבואנית הרכב הגדולה בארץ מגייסת עוזר/ת חשב.
במסגרת התפקיד:
1. אחריות על הפקת תחזיות רווח והפסד חודשיות להנהלת החברה
2. עריכה, הגשה והפקת דוחות סטטוטוריים רבעוניים/חציוניים, דוחות שנתיים למס הכנסה, איחוד דוחות עבודה על פי תקני IFRS
3. מתן תמיכה, ייעוץ, הכוונה ומענה מקצועי לחטיבות השונות בחברה (מטה, מכירות, לוגיסטיקה וכו'



דרישות:

1. רישיון רו"ח - חובה
2. התמחות במשרד רו"ח גדול ומוביל - חובה (יתרון משמעותי מה-Big4)
3. ניסיון של 2-3 שנים כעוזר חשב/אחראי דיווח מארגון בינוני/גדול - יתרון
4. ניסיון וידע בדיווח לפי כללי ה-IFRS - יתרון
4. אקסל ברמה גבוהה - חובה
5. ידע ב-SAP - יתרון משמעותי
6. נכונות לשעות עבודה מאומצות

אנחנו בקבוצת כלמוביל מזמינים אתכם /ן להיות חלק מהמשפחה ולהנות מתנאים יוצאי דופן!
ארוחות, חדר כושר, חניה חופשית, אופציות קידום, ביטוח בריאות, תגמול מצטיינים ואפילו מרצדס לחתונה!





מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

02031989
 
 
הון אנוש בע''מ- השמת מנהלי חשבונות ורו''ח

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצה חקלאית מובילה העוסקת בגידול, יצור ושיווק מוצרים חקלאים, דרוש/ה חשב/ת - רואה/ת חשבון.
משרת ניהול, משרת אמון – ובה אחריות על כל התחומים הפיננסים והחשבונאים של הקבוצה.
ניהול צוות עובדים במח' הנהלת חשבונות הכולל עוד 2 מנהלות חשבונות.
כפיפות ישירה למנכ"ל וחבר הנהלת החברה.
ניהול כספי החברה. פיקוח על החשבונות, הנהלת חשבונות.
עבודה מול רו"ח חיצוני של החברה.
עבודת הנה"ח מתבצעת בפריורטי. הכנת משכורות בתוכנת סינל.

דרישות:

ניסיון של 3 שנים כחשב - בחברה בינונית.
ידע בהכנת משכורות – יתרון.
יתרון מובהק בשליטה בפריוריטי ERP הנה"ח ומודלים נוספים) - יתרון משמעותי.
ניסיון רב באקסל - יתרון
ידע בסיסי באנגלית.
ההשמה מבוצעת ע"י הון אנוש – חברת השמה למנהלי כספים, חשבים ומנהלי חשבונות בלבד.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00643
 
 
ג'ובליסט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

 לחברה בתחום הציוד רפואי ברעננה. 
דרוש /ה מנה"ח לחצי משרה סוג -2-3 .
התפקיד כולל :
טיפול שוטף במגוון תחומי הנה"ח , לקוחות וספקים (בארץ ובחול).
התאמות בנקים .
הנה"ח עד שלב מאזן כולל התאמות בנקים , ספקים.
תכתובות באנגלית , התנהלות מול חול
משרה חלקית עם שכר מעולה ,שכר מאוד מאוד גבוה

דרישות:

אנגלית ברמה גבוהה - התנהלות מול חול
בעל/ת ניסיון של 5-6 שנים לפחות.
סדר , ארגון , יסודיות. 
יחסי אנוש טובים. 
פריורטי - חובה
אקסל - ברמה גבוהה. 
עבודה 9-13 חמישה ימים בשבוע.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות

קוד משרה:

JB-01092
 
 
Brooks-Keret Financial Management Ltd - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת פרויקטים הממוקמת בהוד השרון דרוש/ה חשב/ת יוצא/ת משרד רו"ח או בעל/ת ניסיון מתפקיד אחד אחרי משרד .  התפקיד כולל ניהול יומי של תזרים המזומנים, ניהול מערך החיובים ללקוחות, עבודה מול הבנקים ואחריות על ניהול ובקרה של תקציבי פרויקטים.

דרישות:

הכשרת רו"ח או תואר ראשון בכלכלה - חובה
ניסיון של עד 2 שנים בתפקיד דומה  - יתרון
שליטה באקסל
דייקנות, סדר, ארגון וירידה לפרטים  - תכונות נדרשות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00625
 
 
מזור רובוטיקה, מדטרוניק

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

As a Sr Financial Analyst you will be responsible for analyzing and collecting business data and preparing reports to support the company decision making. As a Sr Financial Analyst you will be defined as business partner to Medtronic Caesarea site (Mazor Robotics) OPC functions - Operation, Service and Quality in the organization, including preparation and analysis of budget vs. actual, supporting analysis and monitoring of departmental KPIs, support the month-end reporting process and ongoing support, as instructed by the FP&A Manager.
As part of your day to day you will:
•Act as a business partner and finance liaison to support the decision making process of OPC functions in the local Medtronic Caesarea site (Mazor Robotics) by providing financial advise for projects, review of spending, monitor inventory tranasactions and purchase commitments, material review board, etc..
•Build the Annual Operating Plan (“AOP”) and periodic reforecasting together with the site OPC function leaders.
•Perform budget vs. actual analysis and provide the periodic highlights and commentary.
•Participate in preparation of working papers and analysis for month-end closing process, mainly inventory accounting and accruals.


דרישות:

Must Have
•Bachelor degree with Minimum of 7 years of relevant experience, or advanced degree with a minimum of 5 years relevant experience
•Fluent in Hebrew and English
•Strong Excel skills; High level of other Office applications – Word, PowerPoint.
•Team-oriented, with excellent relationship building and communication skills.
•Hands-On personality, ability to work under pressure
•Experience with ERP systems
Nice to Have
•Experience with BI systems
•Strong VBA skills and implementation with Excel
•Experience with ERP systems Priority / SAP

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00106
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה מובילה בתחומה, דרוש /ה חשב /ת חברה עם ניסיון.
ניהול מלאים, דוחות תזרימי מזומנים, דוחות כספיים, דוחות ריווחיות, דו"חות מס ועוד
כפיפות למנכ"לית החברה
המשרה מיידית , משרה מלאה
מיקום המשרה - שוהם

דרישות:


ניסיון עבודה כחשב בתחום קמעונאות - 3 שנים לפחות.
פריוריטי -חובה
אקסל ברמה גבוהה - חובה
יכולת ניתוח נתונים, יכולת ביצוע בקרות על גורמי תפעול שונים.
חריצות, לויאליות, יחסי אנוש טובים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד, רק פניות מתאימות תענינה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

733
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Deloitte Israel is seeking an Assistant Controller to join the Finance and Control team in the Tel-Aviv headquarters to support the team and take it to the next level. The incumbent will work closely with the Controller on achieving the team’s objectives and leading new projects. The ideal candidate will be a hands-on, strong team player, willing to accept challenges and take on additional responsibilities for personal and professional development. Able to multi-task, self-motivated and have strong organizational, interpersonal and analytical skills.

Responsibilities:

Support Finance Team Projects: ERP implementation, automated management reports and other ad-hoc projects, Support Finance Team in implementing strategic plans, best practice financial processes and related systems, Monthly Close, Assist with Process Improvement,  Policies and Procedures, 
Internal Controls, Accounts Receivable, Treasury and Cash Management, T&E Expense, Develop and maintain excellent working relationships with all departments and more.



דרישות:


• University Degree in Accounting, Finance or Economics; Advanced degree is preferred, but not required
• CPA required; previous experience at a Big 4 firm is preferred
• 2-4 years of relevant work experience in Accounting and Finance
• Strong knowledge of Israel Statutory Requirements
• Proficiency in Microsoft Excel and PowerPoint – a must
• Strong English oral, written and presentation skills; Multi-national experience is an advantage as the Assistant Controller will work closely with U.S. Finance and Global Business colleagues and must be comfortable speaking in English during meetings and phone calls
• Experience with large-scale ERP platforms (including implementation); experience with SAP or Priority is preferred, but not required.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5857
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל Deloitte – פירמת יעוץ וראיית חשבון המובילה בעולם, דרוש/ה עוזר/ת חשבת למחלקת הכספים במטה החברה
התפקיד כולל:
• הובלה ותמיכה בפרויקטים של מחלקת הכספים לרבות יישום מערכת ERP
• תמיכה בצוות הכספים ביישום תכניות אסטרטגיות ותהליכים פיננסיים
• תמיכה בהכנת דוחות כספיים חודשיים ודוחות להנהלה, תוך יעול תהליכים וקיצור לוחות זמנים
• שיפור והטמעה של נהלים חדשים וכן ביצוע בקרות פנימיות
• ממשק עבודה עם אנשי הכספים בארץ ובחו"ל, גורמי מטה שונים ועוד
• עבודה ומתן תמיכה למחלקות השונות בארגון בנושאים כספיים, פיקוח ואחריות על הכשרה והדרכה כנדרש, כולל הערכת ביצועים ביחס ליעדים אסטרטגיים

דרישות:

• תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה/חשבונאות – רו"ח מוסמך/ת. תואר שני- יתרון
• התמחות מטעם אחד ממשרדי ה"BIG 4" - יתרון
• אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה
• שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Excel) – חובה
• ניסיון בעבודה עם מערכת ERP (כולל יישום), SAP או Priority- יתרון
• ניסיון של 2-4 שנים כעוזר/ת חשב בחברה גלובלית- יתרון משמעותי
• יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה באופן עצמאי, יסודיות ויכולת גבוהה של ביצוע מספר רב של משימות במקביל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5857
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin