חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

ESHET QMR AC נכסים סנטר נכסים

19 - 1 מתוך 19

דרושים בתחום חשב / עוזר חשב

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה טכנולוגית ציבורית דרוש/ה חשב/ת
איחוד דוחות של כל החברות בנות
אחריות על מערך הדיווח והאנליזה

דרישות:

 IFRS , USGAAP - חובה
אנגלית - ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3030
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת היי טק מצליחה דרוש /ה חשב /ת
Main responsibilities:
Financial Statements Prepare the companys consolidated financial statements: Annual report, internal quarterly & monthly audit reports
Tax Return preparing the companys tax return.
Government grants responsibility over the companys report to the IIA.
Monitoring T&E reporting.
Monitoring payroll.
Responsibility over the companys CF.
Direct work with the companys auditors on different issues.
Ongoing communication and cooperation with the US subsidiary and other interfaces abroad

דרישות:

.Requirements: CPA from one of the Big 4 accounting firms - must.
At least 4+ years of experience from the accounting firm (including internship) - must.
Experience with audit for High Tech companies, preferable SAAS companies and global companies.
Experience with Priority accounting system an advantage.
Experience in working according to the US GAAP.
English high level.
Proficient with Excel and MS office product.
Excellent interpersonal skills.
Ability to work independently and face other functions in the organization.
Devoted and highly committed.
Willing to work extra hours when needed.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2915
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה פיננסית בינלאומית יציבה ודינמית, המתמחה במתן שירותים בתחום שוק ההון דרוש/ה חשב/ת כספים, לניהול הפעילות הפיננסית של החברה בכפיפות לנציג הבעלים.
העבודה כוללת התנהלות מול מוסדות פיננסים, חברות בנות בחלקן offshore, ניתוח נתונים כספיים ושיווקיים, ניהול מנהלות חשבונות בארץ ובחו"ל.
תנאים יקבעו לפי ניסיון המועמד/ת

דרישות:

· רואה חשבון מוסמך/ת- חובה
· ניסיון לפחות בחברה פרטית אחת אחרי משרד רואה חשבון
· אנגלית ברמה גבוהה
· ידע בתוכנת אקסל ברמה גבוהה- חובה
· ניסיון בעבודה מול חברות בינלאומיות - יתרון
· ניסיון בניתוח נתונים סטטיסטיים ואנליזות שונות.
· ניסיון בניהול תזרים מזומנים.
· יכולת הסקת מסקנות והגשת המלצות להנהלת החברה.
· ניסיון ניהולי קודם- יתרון
· יכולת עבודה עצמאית וניהול תהליכים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-69
 
 
B&B מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 0544333714
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למפעלים מובילים באשקלון\לוד\בת ים  דרושים\ות  מנהלי/ות חשבונות  סוג 3 עצמאית עד למאזן+חשבי\ות שכר
-הגשת דיווחים ותשלומים למוסדות.
-הכנת דוחות תזרימי מזומנים.
-רישום והתאמות בחשבונות ספקים ולקוחות.
-הוצאת חשבוניות ללקוחות וגביה.
-רישום והתאמות בחשבונות בנקים וכרטיסי אשראי.
-הכנת משכורות וטיפול בכל נושאי השכר, פנסיה ופיצויים.
משרה מלאה 8-17.
תנאים טובים למתאימים/ות.
לפרטים חייגו 0544333714

דרישות:

- בת ים \ לוד \ אשקלון
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
- יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
- זמינות מיידית - יתרון

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00064
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש /ה עוזר /ת חשב מתחיל /ה
לחברה פיננסית מובילה ומשגשגת דרוש /ה עוזר /ת חשב /ת מתחיל /ה לתפקיד דינמי ומאתגר.
סיוע בהכנת תקציב, דוחות חודשיים שנתיים ודוחות מס.
ניתוח של מידע ועיבוד הנתונים באקסל /פריוריטי.
עבודה אל מול ממשקים רבים בארגון.
תנאים טובים למתאימים /ות.
המשרה ממוקמת בפתח תקווה.
אופציות קידום בהמשך.

דרישות:

רו"ח חשבון לאחר התמחות באחד ממשרדי 4 BIG.
הכרות עם פריוריטי - יתרון.
הכרות עם חברות בשוק ההון - יתרון.
יכולות גבוהות באקסל.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1144
 
 
SAPIENS - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שיר

תיאור:

Responsible for all quarterly and annual closings, tax reports, Chief Scientist reports
Handling the SOX field
Regularly interact with the accounting department
Work closely with the company's international offices
Tasked with managing cross-country accounting compatibilities

דרישות:

CPA from a Big 4 firm internship
* 2+ years of the big 4 accounting firm experience
* Experience with SOX
* Experience auditing technology companies, a big plus
* Must be fluent in English
* Willingness to commit to the job and put in long hours when needed
* Oracle/ ERP Experience, a plus
* Independent, detail oriented, a team player, a great multitasker and be able to think outside the box
* Excellent analytical abilities
This is a full time position. Willingness to work overtime when necessary

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

27344
 
 
התותח

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למטֶה החברה הממוקם בנתניה דרוש/ה חשב/ת חברה.
משרה - מלאה (8:00-17:00).
תנאים מצויינים למתאים/ה!

דרישות:

רואה חשבון - חובה!
ניסיון בתפקיד דומה 3-4 - חובה.
ניסיון בפריורטי - חובה.
ידע בספקים ובלקוחות - חובה.
ידע בהתאמת בנקים - חובה.
ידע בהתאמת קופות - חובה.
ניסיון בשכר - יתרון.
ניסיון בניהול אנשים.

יש לציין ציפיות שכר
פניות ללא ציפיות שכר לא תענינה

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00061
 
 
מגייסת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

An international High-tech company is looking fo a controller to support the financial and tax reporting. The Controller will have daily, monthly, and quarterly reporting responsibilities and will report the Director of Finance with the monthly tasks and special projects.
Leading and managing the finance team under the instructions of the Director of Finance.
Involvement in different Company’s projects and work closely with the Director of Finance and the CFO on various special projects.
Managing the preparation of consolidated financial statements under US GAAP (Monthly, quarterly, yearly).
Provide an analytical overview of monthly P&L and BS.
Assistance with budget monitoring and analysis.
Managing all month-end processes and lead the bookkeeping team with month end tasks.
Controlling monthly general ledger reconciliations.
Responsible for revenue recognition accuracy and completeness on a monthly base.
Managing audits and reviews with the Company’s external auditors.
Compliance with local law in the relevant jurisdictions including preparation of annual statutory financial statements, tax returns, and other reports.
Managing US tax reporting on a monthly basis.

דרישות:

• CPA.
• Internship in one of the Big 4, Hi-Tech sector – Must.
• Experience from Hi-Tech company, Controller/Assistant Controller – Must.
• Strong accounting knowledge of US GAAP -Must.
• Excellent English level -Must.
• Excellent excel skills-Must.
• Experience in multi-currency environment.
• Strong analytical skills and attention to detail.
• Motivation and multitasking skills with a problem-solving attitude.
• Team oriented and have confidence in dealing with people at all levels within the organization.
• Responsible and deadline oriented with the ability to work in a fast-paced work environment.
• Leading skills.
• Experienced in Inventory closing process - Advantage

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1128
 
 
תוצאות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בענף הבניה דרוש/ה חשב/ת
תפקיד חדש תחת סמנכ"ל הכספים המשלב היבטים חשבונאיים וכלכליים
פיקוח ובקרה על עבודת הנהלת חשבונות
בקרה תקציבית על הפרויקטים השונים
החל מתזרים, בקרה על מסגרות האשראי, מעקב על אובליגו בנקאי,
עריכת דוחות כספיים רבעוניים
פיקוח על תהליכי הבקרה הפנימית

דרישות:


רואה חשבון מוסמך- חובה
ניסיון כעוזר חשב/ חשב בחברה פרויקטאלית - יתרון בתחום הבניה
יכולת הובלה של אנשים ומשימות
אסרטיביות
נכונות לעבודה מרובת שעות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

7113149
 
 
אי.פי.אם - אגיב פרו מנפאואר בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק גלובאלית הממוקמת באזור השרון דרוש/ה עוזר/ת חשב שיצטרף לצוות ההכנסות של החברה ויהיה אחראי על קביעת מדיניות חשבונאית, פיתוח בקרות ותהליכים פנימיים, הכנת רישום הכנסות חודשי, מילוי תפקיד מפתח בישום ASC606 , עבודה בצמוד למבקרי החוץ של החברה ועם פונקציות כספים בארגון

דרישות:

CPA - חובה
לפחות 3 שנות ניסיון כחשב/ת באחד ממשרדי הBIG4 - חובה
ניסיון בUS GAAP - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
אקסל ברמה גבוהה - חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29942
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת החזקות ציבורית בתחום הנדלן דרוש /ה עוזר /ת חשב.
התפקיד כולל:
• ביצוע דוחות רבעוניים ושנתיים
• דוחות תקופתיים
• דוחות מס
• דוחות בקרה שונים

דרישות:

רו"ח מוסמך /ת.
ותק של שנה לפחות לאחר התמחות -יתרון
ניסיון וידע בהנהלת חשבונות - יתרון
ניסיון בעבודה עם תוכנת SAP - יתרון
שליטה בתוכנות אופיס
אנגלית ברמה גבוהה.

נכונות לעבודה מאומצת.
המשרה הינה באשדוד
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00127
 
 
נישה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק מובילה ומדהימה באזור המרכז דרוש/ה עוזר/ת חשב.

דרישות:

ניסיון ממשרדי ה-BIG 4- חובה
מינימום שנתיים ניסיון במשרד
ניסיון עם SOX
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון בביקורת לחברות הייטק- יתרון
ניסיון עם Oracle/ ERP- יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

374075
 
 
בי נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: בי-נט ייעוץ והשמה בע"מ

תיאור:

חשב/ת מנוסה לחברת היי-טק נסחרת
- עריכת דוחות רבעוניים ושנתיים.
- ביצוע ניתוחים אנליטיים.
- בקרה על הנהלת חשבונות.
- התנהלות מול רו"ח חיצוניים.
- ביצוע משימות שוטפות של מחלקת הכספים.
- היקף משרה מלא ונכונות לעבודה מאומצת.
- מדווח לסמנכ"ל כספים.
**למשרה באיזור צפון הנגב/ באר שבע
**יש להפנות קו"ח בקובץ WORD

דרישות:

- תואר ראשון בחשבונאות ממוסד מוכר – חובה.
- רו"ח מוסמך לאחר התמחות ב- Big 5 – חובה.
- ניסיון בארגון שנה לפחות – חובה.
- ניסיון בתוכנת Priority– חובה.
- שליטה טובה ביישומי הOffice – חובה.
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
- ניסיון בחברות שנסחרות בבורסה בארה"ב – יתרון משמעותי.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-06803
 
 
Brooks-Keret Financial Management Ltd - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לסניף קדימה של חברת ברוקס-קרת העוסקת במתן שירותי CFO וניהול כספים לחברות הייטק וסטארט-אפ
 דרוש/ה חשב/ת יוצא/ת משרדי הbig 4.
התפקיד כולל עבודה מגוונת ומאתגרת מול לקוחות החברה, חברות סטארט-אפ והייטק.

דרישות:

דרישות התפקיד:
רו"ח יוצא/ת אחד ממשרדי ה-big 4
ניסיון בתחומי ההייטק והסטארט-אפ- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
המשרה הינה משרה מלאה 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4976
 
 
Brooks-Keret Financial Management Ltd - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת סטארטאפ הממוקמת בתל אביב דרוש/ב בהקדם חשב/ת לחברות הבנות בחו"ל.  התפקיד דורש ניסיון בעבודה מול חברות בנות בחו"ל ואנגלית  ברמה גבוהה מאוד.

דרישות:

הכשרת רו"ח  - חובה
ניסיון של מספר שנים כחשב/ת חברות בנות בחו"ל בחברת הייטק - חובה
3-5 שנות ניסיון כחשב/ת
ניסיון עבודה בחברת סטארטאפ - יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
נכונות לעבודה בסביבת עבודה דינאמית 

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00613
 
 
SAPIENS

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: Recruitment team

תיאור:

Responsibilities:
* Responsible for all quarterly and annual closings, tax reports, Chief Scientist reports
* Handling the SOX field
* Regularly interact with the accounting department
* Work closely with the company's international offices
* Tasked with managing cross-country accounting compatibilities

דרישות:

Requirements:
CPA from a Big 4 firm internship
* 2+ years of the big 4 accounting firm experience
* Experience with SOX
* Experience auditing technology companies, a big plus
* Must be fluent in English
* Willingness to commit to the job and put in long hours when needed
* Oracle/ ERP Experience, a plus
* Independent, detail oriented, a team player, a great multitasker and be able to think outside the box
* Excellent analytical abilities
This is a full time position. Willingness to work overtime when necessary

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

30082
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Deloitte Israel is seeking an Assistant Controller to join the Finance and Control team in the Tel-Aviv headquarters to support the team and take it to the next level. The incumbent will work closely with the Controller on achieving the team’s objectives and leading new projects. The ideal candidate will be a hands-on, strong team player, willing to accept challenges and take on additional responsibilities for personal and professional development. Able to multi-task, self-motivated and have strong organizational, interpersonal and analytical skills.

Responsibilities:

Support Finance Team Projects: ERP implementation, automated management reports and other ad-hoc projects, Support Finance Team in implementing strategic plans, best practice financial processes and related systems, Monthly Close, Assist with Process Improvement,  Policies and Procedures, 
Internal Controls, Accounts Receivable, Treasury and Cash Management, T&E Expense, Develop and maintain excellent working relationships with all departments and more.



דרישות:


• University Degree in Accounting, Finance or Economics; Advanced degree is preferred, but not required
• CPA required; previous experience at a Big 4 firm is preferred
• 2-4 years of relevant work experience in Accounting and Finance
• Strong knowledge of Israel Statutory Requirements
• Proficiency in Microsoft Excel and PowerPoint – a must
• Strong English oral, written and presentation skills; Multi-national experience is an advantage as the Assistant Controller will work closely with U.S. Finance and Global Business colleagues and must be comfortable speaking in English during meetings and phone calls
• Experience with large-scale ERP platforms (including implementation); experience with SAP or Priority is preferred, but not required.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5857
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל Deloitte – פירמת יעוץ וראיית חשבון המובילה בעולם, דרוש/ה עוזר/ת חשבת למחלקת הכספים במטה החברה
התפקיד כולל:
• הובלה ותמיכה בפרויקטים של מחלקת הכספים לרבות יישום מערכת ERP
• תמיכה בצוות הכספים ביישום תכניות אסטרטגיות ותהליכים פיננסיים
• תמיכה בהכנת דוחות כספיים חודשיים ודוחות להנהלה, תוך יעול תהליכים וקיצור לוחות זמנים
• שיפור והטמעה של נהלים חדשים וכן ביצוע בקרות פנימיות
• ממשק עבודה עם אנשי הכספים בארץ ובחו"ל, גורמי מטה שונים ועוד
• עבודה ומתן תמיכה למחלקות השונות בארגון בנושאים כספיים, פיקוח ואחריות על הכשרה והדרכה כנדרש, כולל הערכת ביצועים ביחס ליעדים אסטרטגיים

דרישות:

• תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה/חשבונאות – רו"ח מוסמך/ת. תואר שני- יתרון
• התמחות מטעם אחד ממשרדי ה"BIG 4" - יתרון
• אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה
• שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Excel) – חובה
• ניסיון בעבודה עם מערכת ERP (כולל יישום), SAP או Priority- יתרון
• ניסיון של 2-4 שנים כעוזר/ת חשב בחברה גלובלית- יתרון משמעותי
• יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה באופן עצמאי, יסודיות ויכולת גבוהה של ביצוע מספר רב של משימות במקביל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5857
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Part of the accounting team.
Assisting in period close financials
Generate monthly, quarterly and annual reports.
Ensure quality control over financial transactions and financial reporting
Prepare financial analysis to monitor and facilitate the understanding of key operating and financial trends with respect to revenue, expenses, and headcount trending.
Economic feasibility analysis and implementation of enterprise-wide savings activities.
Taking part in preparation and management of the company’s budget and budget system
Leading annual planning and quarterly forecast cycles.
Performing budget control activities.
Provide ongoing financial support to different teams in the company and decision making analysis for projects, customer transactions and other initiatives
Prepare ad hoc reports and analyses as needed.

דרישות:

Bachelor's degree in economics, accounting or a related area
Authorized CPA - Advantage.
BIG 4 graduate - Advantage.
3 years of proven experience in an organization in a FP&A position - a Must
Experience in revenue analyses and management. - Advantage.
Familiarity with Israeli GAAP, IFRS, US GAAP (Focus on Revenue Recognition in high-tech companies) - Advantage.
Proficient in Microsoft office software, especially with Excel, Word and PowerPoint- Must
Ability to work in tight deadlines and in a dynamic environment
Lots of energy, motivation and Multitasking skills
Strong Microsoft Word and Excel skills
English-high level
Experience working with Priority,Oracle and PBCS software- an advantage

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-226
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin