דרושים בתחום כלכלן

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 29 משרות עבודה בתחום כלכלן

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן.ית לחברה עסקית גדולה

כלכלן.ית לחברה עסקית גדולה

מורן בכר

09/05/2025

תיאור תפקיד:
בקרת הכנסות והוצאות
הכנת דיווחים חודשיים
עבודה מול פונקציות בכירות ביחידות העסקיות בארגון
תמחור שירותים, ניתוחי רווחיות ובדיקות כדאיות
בניית תקציב ותחזיות ובקרה תקציבית
עבודה רציפה מול מערכות מידע (ERP ו- BI )
תפקיד 360° הכולל את כלל הפעילות העסקית
דרישות:

תואר ראשון בכלכלה - חובה
תואר שני- יתרון
4-5 שנות ניסיון ככלכלן/נית בחברה עסקית
ידע רחב ב – Excel(כולל פונקציות מורכבות) ו – Power Point

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית לאגף הכספים באוניברסיטת רייכמן

כלכלן/ית לאגף הכספים באוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

09/05/2025

תיאור תפקיד:
· תקציבאי/ת במוסד אקדמי.
· תמחור פעילויות ופרויקטים.
· בדיקות כלכליות ומודלים עסקיים.
· בניית תקציב וביצוע מעקב ובקרה תקציבית.
דרישות:
· תואר ראשון בכלכלה - חובה.
· למעלה מ- 3 שנות ניסיון בהכנה ובקרה של תקציבים ( עדיפות בתחום האקדמי).
· ניסיון בניתוח תשומות וצמצום עלויות – יתרון.
· ניסיון בניתוחים כלכליים – יתרון.
· שליטה מצויינת בתכנות Office (בפרט אקסל מתקדם).
· אנגלית ברמת שפת אם.
· יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות.
· ידע במערכות הנה"ח (חשבשבת, פריוריטי וכד') - יתרון.
· ראיה מערכתית והבנת תהליכי עבודה חוצי ארגון.
· יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-457
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן או מהנדס/ת אזרחי למשרד מצליח בת"א. 15,000 - 20,000

כלכלן או מהנדס/ת אזרחי למשרד מצליח בת"א. 15,000 - 20,000

חברה דיסקרטית

09/05/2025

תיאור תפקיד:
למשרד שמאות מקרקעין מצליח בתל אביב העוסק בליווי פיננסי לפרויקטים בענף הבניה
דרוש/ה כלכלן או מהנדס/ת אזרחי עם התמחות בנדל"ן
התפקיד כולל:
עבודה משרדית עצמאית בניתוח נתונים מענפים שונים וכתיבת דוחות
שכר: 15,000 - 20,000 ש"ח
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או הנדסה אזרחית
שליטה מלאה באקסל כולל נוסחאות מורכבות
ניסיון בענף הנדלן ככלכלן
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3244
אזור: מרכז - תל אביב
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקה כלכלית

מנהל/ת מחלקה כלכלית

גולדמן מיון והשמה

09/05/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
ניהול ותכנון תקציבים של פרויקטים רבים בהיקף של מיליוני שקלים בשנה.
בקרה תקציבית ופיקוח אחר הכנת אומדנים
ניהול צוות כלכלנים/ות
עבודה שוטפת מול מחלקות פנים-ארגוניות וגורמים חיצוניים, כולל משרדי ממשלה ורשויות מקומיות.
הכנת דוחות כספיים ותוכניות עבודה שנתיות
דרישות:
תואר אקדמי- חובה
ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול תקציבים ובקרה כלכלית בארגון גדול.
ניסיון מוכח בניהול צוות מקצועי ובהובלת תהליכים ארגוניים
ניסיון בניהול תקציבים וגיבוש תוכניות עבודה
יחסי אנוש מצוינים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Z-CAL
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתפעל/ת כספים בירושלים

מתפעל/ת כספים בירושלים

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

09/05/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס לוקחת אחריות בתחום הכספים של חברות כדי לייעל את התפעול, להגביר ביצועים ולהגביר את קבלת ההחלטות.
דרוש/ה מתפעל/ת כספים בירושלים
במסגרת התפקיד: אחריות על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, אחזקה ותפעול של מערכת הכספים, יצירה ועריכה של דוחות כספיים, ניהול תזרים מזומנים ועוד.
דרישות:
* יכולות תקשורת בינאישית ברמה טובה בכתב ובעל פה.
* תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או תחום קשור יהווה יתרון.
* בעל/ת יוזמה וכישורי ארגון חזקים ויכולת למידה עצמאית גבוהה.
* יחסי אנוש גבוהים.
* בעל/ת יכולת גבוהה לניהול ותיעדוף משימות ועבודה תחת לחץ ובשיטות עבודה קבועות ומסודרות.
*היקף משרה- 100% (תיתכן גמישות חלקית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00200
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

א/נשים עם רקע פיננסי רחב, הסבה ליישום SAP פיננסי

א/נשים עם רקע פיננסי רחב, הסבה ליישום SAP פיננסי

ג'ון ברייס

09/05/2025

תיאור תפקיד:
בעלי רקע רחב בעולם הפיננסי והבנה מערכתית בתחום?
מכללת ג'ון ברייס, שותפת ההדרכה הרשמית של SAP בישראל, מזמינה אתכם להשתתף בתוכנית הכשרה ייחודית.
המסלול כולל:
Bootcamp מרוכז ללא עלות למשך 8 שבועות (5 ימים בשבוע) בתל אביב
הכשרה מעמיקה, תרגול מעשי וביצוע פרויקטים מקצועיים
ליווי אישי ומקצועי לאורך כל התהליך, כולל הכנה לראיונות עבודה
הכשרה ייעודית למודול FI (פיננסי)
מטרת המסלול היא לשלב את בוגריו בחברות מובילות לתקופה של לפחות שנתיים בתפקידי מיישמי/ות SAP.
דרישות:
ניסיון רחב בעולם הפיננסי – חובה
אנגלית ברמה גבוהה ויכולת למידה מהירה - חובה
חייל/ת משוחרר/ת / מילואימניק/ית - ייתרון משמעותי!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 10599
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לרשות החדשנות דרוש/ה כלכלן/ית ראשי/ת וראש/ת אגף מחקר וכלכלה

לרשות החדשנות דרוש/ה כלכלן/ית ראשי/ת וראש/ת אגף מחקר וכלכלה

נישה

09/05/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד, בכפיפות לסמנכ"ל וראש חטיבת מדיניות ברשות, כחלק מצוות חטיבת מדיניות האמון על גיבוש מדיניות הפעולה של הרשות למול ההייטק הישראלי, על הערכה ומחקר כלכלי של פעילות הרשות וסקטור ההייטק ועל ניהול תקציב הרשות. החטיבה תומכת במגוון פעילויות הרשות המשקיעה בחברות הייטק בכל השלבים, בהיקף השקעות שנתי של כ- 1.5 מיליארד ₪, ובמאות פרויקטים וחברות.

תיאור תפקיד:
· ניהול אגף המחקר והכלכלה בחטיבת המדיניות של הרשות.
· איסוף נתונים ובניית כלים לטובת עריכת ופרסום מחקרים ודוחות על שוק ההייטק ואקוסיסטם החדשנות בישראל ובעולם, וכן לטובת עיצוב מדיניות הרשות וקבלת החלטות מבוססת נתונים
· בניית מודלים כלכליים העומדים בבסיס כלי ומנגנוני הרשות
· ניהול הערכות כלכליות על פעילות הרשות, תוך בחינת ההשפעה והאפקטיביות של כלים אלו וגיבוש הצעות לטיובם
· בניית שיתופי פעולה נרחבים של הרשות עם גופי ממשל, מחקר ואקדמיה לטובת קידום ויצירת תשתית מחקר מעמיקה בתחומי התוכן הנ"ל ולטובת הנעת מדיניות מקדמת חדשנות
· ייצוג הרשות בפורומים בינלאומיים העוסקים במדיניות ובמחקר חדשנות.

דרישות:
תנאי הסף, מאפיינים המהווים יתרונות ניתן לראות באתר רשות החדשנות ובאתר של חברת נישה המלווה את ההליך.
התמודדותך במכרז מותנית במילוי השאלון בצרוף תעודות וקורות חיים עד לתאריך 18/5/2025 בשעה 11:00

את השאלון ניתן להוריד מהקישור: http://www.nisha.co.il/ps/Inn-economy2025
אין להגיש מועמדות אלא כאמור בהודעה זו. מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות דואר, פקס או דוא"ל, לא תידון. הצעות אשר תגענה לאחר המועד הנ"ל לא תידונה.

לשאלות בקשר לאופן ההגשה בלבד ניתן לפנות לקבוצת נישה, חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בהליך האיתור לדוא"ל [email protected]

וועדת האיתור תהיה רשאית לזמן לראיונות וכן לראיין ממליצים, לפנות למועמדים לברורים, הבהרות, השלמת מידע, מסמכים נוספים, מבחני התאמה וכיו"ב על פי שיקול דעתה.
רק פניות מתאימות תיעננה

המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

תינתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד רשאי , אך לא חייב, לציין זאת בקורות החיים שהוא מעביר.

 מקום העבודה ירושלים (אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00808
אזור: ירושלים - ירושלים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית / אנליסט/ית

כלכלן/ית / אנליסט/ית

Manpower Professional - סניף כספים ופיננסים

09/05/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה אנליסט/ית לחברה ברמת גן (החלפה לחל"ד עם אופציה+יום מהבית)
ניתוח נתונים והפקת תובנות לשיפור שימור הלקוחות וצמצום ביטולי כרטיסים
זיהוי מגמות בהתנהגות הלקוחות והמלצה על מהלכים עסקיים
אחריות על דשבורד שימור וביטולים
שיתוף פעולה עם צוותים עסקיים וגורמי דאטה בחטיבה
תמיכה אנליטית בצוות ניהול לקוח
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי (כלכלה/מנהל עסקים/תעשייה וניהול) – חובה
שליטה מלאה ב-Excel – חובה (ייערך מבחן ידע)
ידע ב-SQL – יתרון
ניסיון של חצי שנה לפחות בתפקיד דומה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 202874
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט /ית יוצא /ת מחלקה כלכלית לרילוקיישן במערב אירופה

אנליסט /ית יוצא /ת מחלקה כלכלית לרילוקיישן במערב אירופה

סיגמא HR

09/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית מובילה בתחום נדלן מניב דרוש/ה אנליסט/ית יוצא/ת מחלקה כלכלית מהביג 4 למשרת רילוקיישן באירופה
המשרה היא במחלקת הפיתוח העסקי של החברה
בדיקת חברות סטארטאפ לרכישות.
דרישות:
כלכלן/ית או רו"ח עם ניסיון של 3-5 שנים בבמחלקות הכלכליות ביג 4
ניסיון בהערכות שווי מיזוגים ורכישות M A, בדיקות נאותות DD -לפחות בחלק מהנושאים
ניסיון בבניית מודלים.
אנגלית ברמה מאוד גבוהה
דרכון אירופאי - יתרון
זמינות לרילוקיישן מלא
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5109
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סגן/ית מנהל חטיבת תפעול ואחזקה (בדרגת מנהל אגף)

סגן/ית מנהל חטיבת תפעול ואחזקה (בדרגת מנהל אגף)

נתיבי ישראל

09/05/2025

תיאור תפקיד:
סגן/ית מנהל חטיבת תפעול ואחזקה (בדרגת מנהל אגף)
חטיבת תפעול ואחזקה
משרה מס' 1939/25
להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטית לעמוד הדרושים בציון משרה מס' 1939/25
מועד אחרון להגשה הינו 15/5/2025 בשעה 23:59
רק פניות מתאימות תענינה
*המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד
תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות, למי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה ולבני העדה הדרוזית
דרישות:
תנאי סף:
• בעל תואר ראשון בתחומי ההנדסה ו/או כלכלה ו/או ניהול
• ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, בעשר השנים האחרונות, בתכנון, ניהול ובקרה של תוכניות עבודה גדולות* ומורכבות בתחומי האחזקה ו/או התשתיות ו/או התפעול בגופים גדולים**
*מתייחס לתוכניות עבודה בהיקף שנתי של 200 מלש"ח לפחות
** גוף גדול יחשב גוף בהיקף של מעל 200 עובדים
• ניסיון ניהולי* של 5 שנים לפחות בניהול של לפחות 5 עובדים אורגניים ו/או עובדים במיקור חוץ שהם חליפיים לעובדים אורגניים, בעשר השנים האחרונות
* תפקיד ניהולי ייחשב ברמה של מנהל מחלקה ומקבילו במגזר
הציבורי/פרטי/ממשלתי או בדרגת רס"ן ומעלה בכוחות הביטחון
יתרונות:
• תואר שני בתחומי ההנדסה/כלכלה/ניהול ו/או תואר ראשון נוסף באחד מהתחומים הנ"ל
• ניסיון בהובלה ויישום של לפחות שני תהליכי התייעלות* בגופים גדולים**, בעשר השנים האחרונות
* תהליך גדול ייחשב לתהליך בהיקף של מעל 20 מלש"ח
* תהליך קטן ייחשב לתהליך בהיקף של מעל 4 מלש"ח ועד 20 מלש"ח
** גוף גדול יחשב גוף בהיקף של מעל 200 עובדים
• ניסיון בכתיבת והובלת תכנית אסטרטגית ומימושה בארגון גדול*. *גוף גדול יחשב גוף בהיקף של מעל 200 עובדים
• ניסיון בעבודה של שנתיים לפחות בחברות תשתית/בניה/גופי תשתית בגופי ביטחון או מול חברת תשתית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00329
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית חטיבה עיסקית

כלכלן/ית חטיבה עיסקית

מגייסת

09/05/2025

תיאור תפקיד:
כלכלן/ית 
לחברה מסחרית מהגדולות במשק בתחומה, למחלקת הכספים של מטה החברה, דרוש/ה כלכלן/ית.
התפקיד מורכב דינאמי ומאתגר וכולל אחריות על תחומים חוצי ארגון, אינטגרציה בניית מודלים ומצגות על מנת למקסם את אפקטיביות תהליכי קבלת ההחלטות בחברה.
להיות שותף עסקי מלא ליחידה בבניית מודלים, הצגה למנהלת המחלקה, הכנת מצגות ודיווחים להנהלת החברה.
בניית מודלים עסקיים , שותפות בבניית תקציב החברה
בדיקות כדאיות כלכליות לפרויקטים ו/ או כניסה לתחומי פעילות חדשים
ניתוחים ובדיקות היתכנות
ליווי ושותפות כלכלית ליחידה עסקית (תקציב, בקרה, סגירת חודש ועוד)
אפיון והפקה של דוחות מידע ככלי תומך החלטה במערכות (BW ו SAP)
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים – חובה
5 שנות ניסיון בתפקיד כלכלן - חובה
Excel ברמה גבוהה מאוד – חובה
PP ברמה גבוהה מאוד – חובה
שליטה גבוהה באנגלית – חובה
הכרות מלאה ומעמיקה עם מערכת BW וSAP – יתרון
תואר שני – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3122
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רפרנט/ית עמלות מנוסה

דרוש/ה רפרנט/ית עמלות מנוסה

גבאי סוכנות לביטוח

09/05/2025

תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח מובילה ומוכרת בת"א דרוש/ה רפרנט/ית עמלות מנוסה

  • הורדת דוחות ונתונים מחברות הביטוח ובתי ההשקעות , כולל ביצוע בקרות והשוואות
  • שליחת נתונים ודוחות באופן שוטף לגורמים בחברה.
  • בקרה מלאה על תקינות כלל העמלות : פיננסים פנסיה , ביטוח כולל טיפול מלא בחריגות .
  • סיוע ופיקוח על הסכמים ועל עמידה ביעדים .
  • סיוע בנושא בדיקת תגמול הסוכנים
  • טיפול בנושא הפרודוקציה
  • נושאים נוספים בהתאם לדרישה
דרישות:
  • שנתיים ניסיון מסוכנות ביטוח בבדיקת עמלות מקיפה כולל גמר חשבון -חובה.
  • השכלה : תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס התמחות במימון – חובה
  • שליטה מלאה באקסל– כולל ניסיון בעבודה בנוסחאות וחישובים מורכבים כגון :
  • PIVOT COUNT IF SUM IF
  • V LOOK UP גרפים , תנאים , עיצוב מותנה – חובה.
  • שליטה במערכת עתיד
  • ניסיון של שנתיים בעבודה עם מערכות בתי ההשקעות וכל חברות הביטוח כולל מערכות ירוקות ודוחות כל החברות- חובה .
  • רקע רלוונטי בפיננסים , פנסיה וביטוח – חובה .
  • יתרון : שליטה במאקרו ובמערכות BI
  • תכונות נדרשות :
  • ראש גדול , מסודר , עצמאי , יסודי , דיסקרטי , מדויק , אחראי , אמין , תקתקן – חובה !
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00016
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן.ית תכנון ובקרה

כלכלן.ית תכנון ובקרה

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

09/05/2025

תיאור תפקיד:
ביצוע תכנון ומעקב תקציבי פרויקטים.
הבנה בחוקי מיסוי, הנהח"ש,
בניית צפי הכנסות ותחזיות כספיות שוטפות.
הכנת תזרימי מזומנים, מעקב תשלומים ובדיקת חשבוניות.
בניית תקציב שנתי לפרויקטים וליחידות השונות, כולל קביעת הנחות עבודה.
ניתוח נתונים והסקת מסקנות.
הצפת מגמות והשפעות והמלצה על כיווני פעולה, כבסיס לקבלת החלטות ניהוליות.
עדכון תוכניות עבודה וניהול עומסים
עבודה עם ממשקים בחו"ל.
עבודה עצמאית ברובה לצד עבודת צוות.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה - חובה.
ניסיון ככלכלן /ית – 1-2 שנות ניסיון
ניסיון תעסוקתי ככלכלן/ ית בעולמות התעשיה/ אנרגיה/ פרויקטים- חובה
ניסיון בעבודה בסביבה גלובלית ועבודה עם ממשקים מול חו"ל - יתרון.
ניסיון בהנה"ח - יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכות, Power BI ו- SAP - יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה.
שליטה מלאה ביישומי Office, כולל: שליטה ברמה גבוהה ב- Excel וכן ניסיון ומיומנות גבוהה בבנית מצגות ב Power Point.
יכולת עבודה עצמאית, תחת לחץ ובריבוי משימות, שירותיות ויחסי אנוש טובים.
*משרה מלאה ונכונות לשעות נוספות לעבודה מול חו"ל בשעות הערב. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-20
אזור: דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן /ית למחלקת הייעוץ הכלכלי במשרד רו"ח

כלכלן /ית למחלקת הייעוץ הכלכלי במשרד רו"ח

פאהן קנה ושות'

09/05/2025

תיאור תפקיד:
למחלקת ייעוץ כלכלי של משרד רו"ח גדול החבר ברשת בינלאומית דרוש /ה כלכלן /ית בתחילת הדרך.
התפקיד כולל:
- בניית מודלים פיננסיים לצורך הערכות שווי
- ביצוע ניתוחים אנליטיים
- הכנת חוות דעת לבתי משפט
- כתיבת דוחות כלכלים

העבודה במשרה מלאה ממשרדינו בתל אביב

** המשרה מתאימה כמשרה התחלתית בתחום
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה או חשבונאות - חובה
- שליטה גבוהה באקסל
- אנגלית ברמה גבוהה
- עמידה בלחצים ועבודה על מספר משימות במקביל, יכולת השתלבות בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00089
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית ליחידת ניהול פיננסי ותקציב, מחלקת כספים ומנהל

כלכלן/ית ליחידת ניהול פיננסי ותקציב, מחלקת כספים ומנהל

הבורסה לניירות ערך

09/05/2025

תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:

סיוע בפעילות השוטפת בתחומי הפעילות של היחידה, ובכלל זה:
  • ביצוע בקרה תקציבית שוטפת ובסגירת דיווחים עבור הדוחות הכספיים של החברה;
  • ניהול מערך הביטוחים של החברה ועבודה מול יועצי הביטוח של החברה;
  • הכנת מסדי נתונים, ביצוע ניתוחי נתונים והכנת תחזיות בקשר לפעילות החברה;
  • הכנת דיווחים שוטפים ותקופתיים, להנהלה ולדירקטוריון, בתחומי פעילות היחידה.
  • ביצוע מעקב והכנת דיווחים על היתרות הכספיות של החברה ותזרימי המזומנים;
  • ניהול חשבונות הבנק של הקבוצה, התאמתם לצרכי הקבוצה ומתן מענה לדרישות הבנקים;
  • ביצוע מעקב והכנת דיווחים על תיקי ההשקעות של החברה;

בנוסף, קידום פרויקטים בתחומי עיסוקה של מחלקת הכספים, לרבות פיתוח כלים מתקדמים וייעול תהליכים, בשיתוף פעולה מול גורמים פנימיים במחלקה ומחלקות נוספות בבורסה;
התפקיד הנו בכפיפות למנהל יחידת ניהול פיננסי ותקציב.
דרישות:
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים / חשבונאות – חובה.
  • רו"ח מוסמך - יתרון.
  • תואר שני בכלכלה / מנהל עסקים - יתרון.
  • הכרות טובה עם מערכת פריוריטי - יתרון.
  • ניסיון מוכח באפיון ופיתוח מערכות מידע / הובלת פרויקטים - יתרון.
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point – חובה.
  • בעל/ת חשיבה תהליכית, יכולת ניתוח אנליטית ויכולת ופתרון בעיות ברמה גבוהה.
  • אסרטיבי/ת ובעל/ת יכולת עבודה עצמאית.
  • יכולת מוכחת בקיום קשרי עבודה תקינים עם גורמים חוץ / פנים ארגוניים.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס ונכונות לביצוע שעות נוספות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3124
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!