חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

פינגווין Softwave AC נכסים אופרייטליס

30 - 1 מתוך 115

דרושים בתחום כלכלה ושוק ההון

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
Infinity Labs

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: ליאורה

תיאור:

אנו מגייסים בוגרים/ות תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות עם פסיכומטרי גבוה, המעוניינים לעשות שינוי בקריירה שלהם להכשרה אינטנסיבית ומקיפה לפיתוח תוכנה.

Infinity Labs מפעילה מאז 2014 את תכנית ההכשרה המובילה בישראל לפיתוח תוכנה, עם 1,500 בוגרים שעובדים במשרות פיתוח תוכנה במעל 200+ חברות ההייטק, הסטארטאפים ומרכזי הפיתוח המובילים בישראל. בעזרת שיטת הלימוד פורצת הדרך שפיתחנו - Infinity Mentored Social Learning (IMSL) – תלמדו את העקרונות של המקצוע בעזרת מנטורים מקצועיים ובאמצעות סימולציה מושלמת ליום עבודה בהייטק כבר מהיום הראשון ללימודים!

בסיומה של התכנית תתחילו לעבוד במשרה הדורשת 2-3 שנות ניסיון במשך שנתיים כחלק אינטגרלי בחברות, סטארטאפים ומרכזי הפיתוח המובילים בישראל.

דרישות:

*תנאים מעולים ואפשרויות פיתוח אישי ומקצועי למתאימים/ות.
*לא נדרש ניסיון קודם בתכנות - הכשרה למשרה על חשבון החברה.
*אפשרות למלגות קיום בזמן ההכשרה
*שנתיים עבודה בשכר כחלק אינטגרלי מההכשרה
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-02556
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -
- ללא צורך בצירוף קובץ קו"ח -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

the industry’s leading online trading company, is now hiring motivated and savvy retention agents!!
has become a thriving establishment, offering competitive salaries and a vigorous work environment. Looking for corporate stability and career growth? Well look no further,this is the place to be!!

דרישות:

english high level - must
full time job monday-friday

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00282
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -
- ללא צורך בצירוף קובץ קו"ח -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה פיננסית מעולה וותיקה בתחום , דורשים אנשי/ות מכירות דוברי ערבית שפת אם!
תנאים מעולים ושכר גבוה למתאימים (משכורות בין 15,000-30,000 ש"ח ) 
משרה מלאה , עבודה בחברה צעירה ודינאמית. 
מסיבות , ערבי צוות ואירועי חברה מהממים. 

דרישות:

ניסיון במכירות או שירות לקוחות- חובה. 
ערבית שפת אם- חובה. 
נכונות לעבודה במשרה מלאה

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00287
 
 
קרטיס השמה KertisHR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אנליזה בשוק ההון דרוש/ה אנליסט/ית למחלקת תאגידים או למחלקת הנדל"ן
תפקיד משמעותי ומעניין בסביבת עבודה מגוונת ומאתגרת.
התפקיד כולל: ניתוח דוחות כספיים, אנליזת חוב, בניית מודלים ותחזיות לביצועי החברה, ניתוח ענפי, כתיבת דוחות וסקירות ענפיות.

דרישות:

בוגר תואר ראשון בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים
עדיפות לרו"ח יוצאי מחלקה כלכלית. לחילופין, עדיפות למועמדים עם ניסיון ממשרד רוח, ייעוץ כלכלי, בנקים או ממשלה.
יכולות אנליטיות גבוהות ויכולת למידה עצמית, ניסיון באנליזה של לפחות שנתיים ניסיון בבניית מודלים וניתוח דוחות כספיים
היכרות/ הבנה מעמיקה של שוק ההון והחוב בישראל
יכולת להוביל תהליכים באופן עצמאי
יחסי אנוש מעלים, עבודה עצמאית ובצוות
מוסר עבודה גבוה, עמידה בלחצים ובלוחות זמנים
אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Mi2626
 
 
EDF Renewables Israel

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    Contributing to business growth by identifying and prioritizing potential business opportunities and evaluating strategic partnerships, and/or M&A activities
    Leading the transaction process from A to Z, including operational due diligence, “day-one” readiness assistance and post-merger integration
    Managing cross-functional teams through the transaction process including outside advisors and consultants when required
    Researching market conditions and developments: analyzing, assessing and communicating of high-level business impacts and risks
    Overseeing all financial and legal/regulation aspects of the process including financial modelling that support the assessment of M&A opportunities (investment, divestment…)
    Work closely with senior management: communicating and presenting ongoing activities and long-term plans.

דרישות:

    B.A in Economics, Accounting or Law / MBA from leading business school
    6 years experience in Strategy/ M&A/ advisory positions
    Proven experience in leading M&A process
    Outstanding analytical and advisory skills, commercial thinking and corporate finance
    Ability to plan, manage and deliver projects independently
    Very strong verbal and written communication skills, including negotiation, presentation, and influence
    Strong relationship management skills, including partnering and consulting
    Quick decision-making skills and ability to multitask
    Hebrew and English: Fluently spoken, read, written

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-6
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת מחשבים ותיקה ומובילה באזור רמת החייל בתל אביב, דרוש/ה מנהל/ת תפעול ופיתוח עסקי
לתפקיד מעניין ומאתגר לטווח ארוך עם אופק צמיחתי!
ניהול מחלקת תפעול ובק אופיס
הזמנות, ניהול כספי של פרויקטים בכל שלבי הביצוע, חשבוניות, הנהלת חשבונות לקוחות וגבייה
מעקב ובקרה אחר ביצוע הזמנות ופרויקטים
טיפול ומענה למכרזים
ניהול צוות עובדים
מ.מלאה, ימים א-ה בין השעות 8:00-17:00
שכר: 14,000 ש"ח
חניה במקום!

דרישות:

רו"ח - עם ניסיון של שנה לפחות
או תואר במנע"ס/כלכלה - ניסיון של 3 שנים לפחות
יכולת לתקשר בצורה מעולה מול לקוחות, ספקים, חברי צוות ועובדים אחרים בארגון
שליטה באקסל - חובה
שליטה בסאפ - יתרון
ניסיון בניהול עובדים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

j-2067
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

למשרד בוטיק צעיר של רואי חשבון המעסיק כ 20 עובדים דרוש/ה מתמחה בראיית חשבון שעבר/ה מבחני מועצה.
העבודה כוללת: לימוד המקצוע מבחינה מעשית על בוריו, ביקורת דוחות כספיים לעצמאים וחברות בכל התחומים, עריכת הצהרות הון, התנהלות מול לקוחות ורשויות המס.
ימים א-ה, משרה מלאה
שכר: 7,000 ש"ח 

דרישות:

ידע באקסל, תוכנות אופיס
אסרטיביות ומוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש ושירותיות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

j-2051
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

אם אתם /ן שאפתנים/ות, כריזמטיים/ות ובעלי/ות רצון ללמוד ולהתפתח בענף הכי נחשק!!!
יודע/ת לשכנע אנשים? בעל/ת ניסיון במכירות? מחפש/ת לעשות כסף ולהתקדם
אם את/ה דובר/ת ערבית שוטפת זו ההזדמנות שלך להיכנס לעולם הפיננסי בחברה בינלאומית יציבה!
אווירה תוססת ודינאמית, אופציות קידום, קורס הכשרה מקצועי על חשבון החברה בתשלום מלא!
אנו מציעים אפשרויות קידום נרחבות, שכר ובונוסים גבוהים!!!
אנו מציעים לכם ימי כיף ,פרסים ,ערבי גיבוש ועוד.
**העבודה בחיפה

דרישות:

ערבית שפת אם - חובה
ניסיון במכירות –חובה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1310
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

- הזנה וניתוח נתונים פיננסיים ונתוני גלישה והקלקות
- ניהול בקרה ומעקב על כל הנתיבים הפיננסיים של החברה (כולל לקוחות וספקים)
- עבודה עם מחלקת הנהלת חשבונות 
- חיבור אונליין לכל תהליך עסקי חדש או משתנה בחברה תוך הטמעתו בניתוחים עתידיים.
- בעלי ניסיון בסטארט אפ - יתרון משמעותי
-התפקיד הוא תפקיד Hands On ועוסק בניהול התחום ללא כפיפים
נא לציין ציפיות שכר - חובה!







דרישות:

Excel – Super Expert - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - כתיבה ודיבור - חובה
יסודיות– חובה!!!
רקע בתחום הכספים- יתרון משמעותי
הבנה עסקית ואוריינטציה טכנולוגית- יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00083
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון בנקאי דרוש/ה מנהלת תהליכים בנושא אשראי.

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בניתוח מערכות
ניסיון באפיון דרישות
ניסיון בניתוח תהליכים עסקיים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

23171
 
 
קרביץ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

הכנה וניהול תקציבים, בניה וניתוח דוחות, ביצוע בקרות ואנליזות על מחלקות החברה,
בדיקת חשבוניות, הנעת תהליכים פיננסיים חוצי ארגון, תפקיד מעניין ומאתגר מאוד הכרוך בעבודה עם ממשקים רבים בחברה.

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה – חובה
שליטה מלאה באקסל - חובה
ניהול מחלקה כלכלית – יתרון
ניסיון בחברה קמעונאית - יתרון
שירותיות , יחסי אנוש טובים, סדר ודיוק ורמה אישיותית גבוהה
זמינות מידית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

773
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אד-טק משגשגת ומובילה דרוש/ה אנליסט/ית לתחום שכר ועמלות
תיאור התפקיד:
דיווח לראש צוות תכנון ובקרה, עבודה עם צוות הפיננסים, אחריות על מגוון נושאים כולל מתן תחזיות כלכליות עסקיות וייעוץ בנושאים פיננסים שונים
· הבנה מעמיקה של חישובים חודשיים ורבעוניים בכל נושא תכניות הטבה, עמלות וכד'
· להוות דמות מפתח בנושא העמלות
· מתן תמיכה שוטפת לשאלות הקשורות בעמלות וחישובי עמלות של צוות המכירות הגלובאלי
· דיווחים להנהלה הבכירה
· תמיכה בנושא שכר, ניתוח נתונים
· ניתוח מידע – יכולות אנליטיות מעולות, ניתוחים שונים של מידע אודות העובדים בחברה (עלות משכורת, עובדים חדשים, אופטומיזציה של תכניות הטבה)
· פרויקטים אד-הוק

דרישות:

· תואר בכלכלה/ חשבונאות או תואר אחר רלבנטי
· יכולות אנליטיות עם יכולת איסוף נתונים וניתוחם, יכולת עיבוד נתונים בעזרת כלים טכנולוגיים
· היכרות מעמיקה עם MS-Office, במיוחד EXCEL (MACRO)
הבנה רחבה של תהליכים עסקיים עם מערכות BI - Salesforce, NetSuite, Tableau etc.
יכולת עבודה על תהליך, תיעדוף מהיר, הובלת תהליך מא' – ת', גמישות
יכולות תקשורת מצוינות – כתיבה ודיבור
דייקנות וירידה לפרטים
יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלו"ז, יכולת תיעדוף

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1543
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת מימון אשראי לעסקים בינוניים וקטנים, דרוש/ה אנליסט/ית לביצוע אנליזות לעסקים לצורך מתן מימון.
התפקיד דינאמי ומאתגר, בסביבה מקצועית ומתפתחת המאפשרת צמיחה וקידום מקצועי.
התפקיד מתאים למי שמחפש משרה מלאה/גמישה
תנאים מעולים למתאימים/ות
המשרה בתל-אביב

דרישות:

כלכלן, רו"ח - חובה
4-5 שנות ניסיון ממחלקות כלכליות או תפקידים דומים
ניסיון בניתוח דוחות כספיים במחלקות כלכליות או חברות הערכות שווי.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

jb-1531
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת בינלאומית העוסקת במחקרי שוק דרוש/ה מנהל/ת צוות דאטה.
התפקיד כולל ניהול צוות של מספר עובדי דאטה וניתוח נתונים.
עבודה מול הנהלת החברה בארץ
ניהול שוטף של האופרציה התפעולית לביצוע איסוף וקידוד הנתונים המועברים לאנשי המקצוע בצורה המיטבית
עבודה בימים א-ה
תנאים טובים למתאימים/ות

דרישות:

- ניסיון בניהול והנעת עובדים
- אנגלית ברמה טובה
- ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת
- סדר וארגון
- יכולת עמידה בלחצים
- מוטיבציה
- נכונות לעבודה מאומצת ומאתגרת
- רקע באנליזה מסחרית - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1530
 
 
מגייסת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בית השקעות מוביל מחפש מנהלי/ות תיקי לקוחות לתפקיד מקצועי, מעניין ומאתגר!
החברה נותנת שירותים בתחום ניהול תכניות אופציות והטבה לעובדים וכן בתפעול בעסקאות של מיזוגים ורכישות.
לקוחות החברה הם חברות אסטרטגיות מעולם ההייטק ומנהל/ת תיק הלקוח נמצא/ת בקשר ישיר מול גורמים בכירים מאותן חברות.
התפקיד עם הרבה אחריות, אתגר ועצמאות וכולל בתוכו:
מתן תמיכה, מידע וליווי מקצועי שוטף.
הכנה וקריאה של הסכמים, ניהול מסדי נתונים ומאגרי מידע, עריכת חישובי מס, תפעול עסקאות מיזוגים ורכישות ועוד.
עבודה מול ממשקים רבים, פנים וחוץ ארגוניים.

דרישות:

בוגר/ת תואר במשפטים/ראיית חשבון/כלכלה/עורך/ת דין/רו"ח/כלכלן/ית - חובה.
אנגלית ברמה טובה מאוד (רוב ההתכתבויות במיילים הינם בשפה האנגלית).
שירותיות, רצון ויכולת ללמוד תחום חדש ומרתק.
דיוק ויכולת קבלת החלטות מהירה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1459
 
 
מגייסת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לבית השקעות מוביל ומרכזי דרוש/ה רפרנט/ית תפעול השקעות.
התפקיד כולל:
ביצוע בקרות שוטפות לנתוני הלקוחות, דיווחים רבעוניים ללקוחות, הכנת נתונים לדיווח לרשות ני"ע,
מגבלות השקעה, קידום וייעול תהליכים במחלקה.

דרישות:

תואר ראשון בתחום הפיננסי - יתרון
לפחות 3 שנים ניסיון בתפעול השקעות - חובה
היכרות ברמה גבוהה עם מערכת דנאל - חובה
היכרות ברמה גבוהה עם אקסל – חובה
גישה טובה למערכות מידע

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1526
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מגדל, חברת הביטוח המובילה בישראל, מגייסת כלכלן/ית בקרה תקציבית.
במסגרת התפקיד:
סיוע בהתחשבנות בגין מבצעי הסוכנים
סיוע בבנייה וניהול תקציבים.
ביצוע ניתוחים כלכליים ע"פ תוכניות עבודה.
ביצוע בקרות ע"פ תוכנית עבודה

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה - חובה
ניסיון מוכח באקסל - חובה
ניסיון קודם של לפחות שנה ככלכלן/ית – חובה
אסרטיביות ואחריות.
בעל/ת כושר ניהול פרויקט ויכולת עבודה עצמאית.
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

131716
 
 
מגדל חברה לביטוח - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מגדל, חברת הביטוח מובילה בישראל, מגייסת חשב/ת עמלות עובדי חברה.
במסגרת התפקיד:
ביצוע התחשבנות בגין עמלות עובדי חברה.
מתן מענה לקהל אוכלוסייה רלוונטי, הן טלפוני והן בפגישות.
אחריות על בדיקת הסכמי עובדי חברה המקבלים עמלות,הקלדתן למערכת.
עבודה לשיפור מערכת תגמול חדשה – למידה, בקרה ולווי העלאה לייצור.
ביצוע חישוב העמלה מתבצע הן באמצעות המערכת והן ידנית.
עבודה עם דוחות וניתוח נתונים במערכות מחשב שונות.
עבודה עם מחלקות פנים כמו שכר, מכירות ועוד.
התפקיד מצריך עבודה בלו"ז מוגדר.
נדרשת גמישות לשעות נוספות.

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה
ניסיון בעבודה עם אקסל - חובה
השכלה ביטוחית – יתרון
יכולת הובלת תהליכים באופן עצמאי, למידה מהירה ועצמאית, עמידה בלוחות זמנים מוגדרים ואוריינטציה טכנולוגית.
**מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎אנשים‎ ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

131675
 
 
Fishman Holdings - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

פורטל אינטרנט מוביל בתחום הלימודים והתעסוקה מחפש רכז/ת כספים וטכנולוגיה

תיאור תפקיד :

· ביצוע תחשיבים חודשיים וחיובים למול ספקים ולקוחות
· ניתוח רווחיות מעקב אחר ביצועים
· בניית תקציבים שנתיים ומעקב אחר יישום בפועל
· מעקב גביה
· דירוג ספקים
· עבודה ובקרה למול ספקי תוכנה וחומרה
· פעילויות תפעול ואדמיניסטרציה

משרה מלאה, ימים א-ה, המשרה ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן.

דרישות:

· מינימום שנתיים ניסיון בעבודה עם Excel ברמה גבוהה (ניתוחים, בניית דוחות,שימוש
   בנוסחאות) – חובה
· תואר ראשון בכלכלה, סטטיסטיקה, מימון, ראיית חשבון – חובה
· אוריינטציה טכנולוגית – חובה
· יסודיות ולויאליות – חובה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00018
 
 
החברה לשירותי קורספונדנציה בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברה לשירותי קורספונדנציה בע"מ דרוש/ה מנהל/ת סיכונים (סמנכ"ל/ית)

אחראי/ת על פונקציית/מערך/יחידת ניהול הסיכונים ועל ניהול הסיכונים המקיף של החברה.
חבר/ת הנהלת החברה כפיפות ישירה: למנכ"ל/ית החברה.
מיקום החברה: ת"א ו/או ירושלים.
המועד האחרון להגשת מועמדות הינו עד לתאריך 2.5.2021 בשעה 10:00. מובהר כי מועמדויות שיוגשו לאחר מועד זה לא תתקבלנה. הגשת המועמדות תהא באמצעות טופס "שאלון למילוי על ידי המועמד לתפקיד מנהל/ת סיכונים" - אשר נמצא בכתובת https://www.meitar.com/files/downloads/risk_manager_new.doc
x כשהוא מלא וחתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על התקיימותם של תנאי הכשירות לתפקיד, אישור שקילות (ככל ונדרש), שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד/ת כרלוונטי לשקילת מועמדותו/ה על ידי ועדת האיתור (להלן – "הצעת המועמדות").
הצעת מועמדות ללא צירוף "השאלון למילוי על ידי המועמד לתפקיד מנהל/ת סיכונים" כשהוא מלא וחתום לא תידון.
חברת "מכון קינן שפי בע"מ" הוסמכה לטפל בסיוע להליך האיתור. לפיכך, את הצעת המועמדות בצירוף כל המסמכים הנדרשים יש להגיש בציון משרה מספר 207. אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה זו. מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות פקס או דואר, או באמצעות "סוכן חכם" ואתרי מכרזים לא תידון.
רק פניות מתאימות תענינה.
המודעה מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות אך מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

דרישות:

תנאי סף:
בעל תואר אקדמי מוכר ממוסד אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.
ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות במהלך שתים-עשרה השנים האחרונות, בהערכה, ניהול וניטור של סיכונים, בגוף שעיקר עיסוקו בתחום השווקים הפיננסיים, וכן ניסיון ניהולי של 5 שנים לפחות, במהלך שתים-עשרה השנים האחרונות, במהלכן ניהל המועמד 3 עובדים ומעלה (אורגנים\חיצוניים).
יתרונות:
ניסיון קודם בביצוע תפקידים ניהוליים, בניהול וניטור של סיכונים, מעבר לתנאי הסף; היכרות עם סביבת העבודה של השווקים הפיננסיים; עבודה מול גופים ממשלתיים, ציבוריים ורגולטוריים רלוונטיים לחברה (מקומיים ו/או בינ"ל); הסמכת Financial Risk Manager (FRM) מטעם Global Association of Risk Professionals; ניסיון בניהול עובדים במהלך כהונה אחת שארכה שנתיים לפחות; תואר באחד מן התחומים: כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, הנדסה, מתמטיקה, סטטיסטיקה, מערכות מידע, מדעי המחשב.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00054
 
 
החברה לשירותי קורספונדנציה בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברה לשירותי קורספונדנציה בע"מ דרוש/ה קצין/ת ציות ראשי/ת

אחראי/ת לסייע להנהלה בניהול אפקטיבי של סיכוני הציות העומדים בפני החברה, ולפתח ולהטמיע מתודולוגיה ותהליכים לזיהוי הערכה, מדידה ובקרה של סיכוני ציות הגלומים בפעילויות החברה, העומדים בדרישות הרגולטוריות ובסטנדרטים המקובלים בתחום. כפיפות ישירה: למנכ"ל/ית החברה
מיקום החברה: ת"א ו/או ירושלים
המועד האחרון להגשת מועמדות הינו עד לתאריך 2.5.2021 בשעה 10:00.
מובהר כי מועמדויות שיוגשו לאחר מועד זה לא תתקבלנה.
הגשת המועמדות תהא באמצעות טופס "שאלון למילוי על ידי המועמד לתפקיד קצין/ת ציות ראשי/ת" אשר נמצא בכתובת https://www.meitar.com/files/downloads/compliance_officer_new.docx כשהוא מלא וחתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על התקיימותם של תנאי הכשירות לתפקיד, אישור שקילות (ככל ונדרש), שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד/ת כרלוונטי לשקילת מועמדותו/ה על ידי ועדת האיתור (להלן – "הצעת המועמדות").
הצעת מועמדות ללא צירוף "השאלון למילוי על ידי המועמד לתפקיד קצין/ת ציות" כשהוא מלא וחתום לא תידון.
חברת "מכון קינן שפי בע"מ" הוסמכה לטפל בסיוע להליך האיתור. לפיכך, את הצעת המועמדות בצירוף כל המסמכים הנדרשים יש להגיש בציון משרה מספר 209. אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה זו. מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות פקס או דואר, או באמצעות "סוכן חכם" ואתרי מכרזים לא תידון.
רק פניות מתאימות תענינה.
המודעה מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות אך מיועדת לנשים ולגברים כאחד.




דרישות:

תנאי סף:
בעל תואר אקדמי מוכר ממוסד אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.
בעל ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות במהלך שמונה השנים האחרונות, בתחום הציות והבקרה בסקטור הפיננסי.
ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות במהלך שמונה השנים האחרונות, בתכנון, ביצוע דיווח ותיעוד בקרות/בדיקות ציות ובחינת תאימות פעילויות לדרישות רגולטוריות.
יתרונות:
ניסיון קודם בעקרונות ביקורת – כגון: תכנון ביקורת, הערכות סיכונים, פיתוח מטריצות סיכונים ובקרות, הערכת איפיוני תהליכים ובקרות; ניסיון קודם בביצוע תפקידים בתחום הציות והבקרה; היכרות עם סביבת העבודה של הסקטור הפיננסי; ניסיון בתכנון, ביצוע דיווח ותיעוד בקרות/בדיקות ציות ובחינת תאימות פעילויות לדרישות רגולטוריות בינלאומיות; מועמד שמחזיק ו/או החזיק במהלך חמש השנים האחרונות רישיון עורך דין; תואר מתקדם באחד מהתחומים: כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, הנדסה, מתמטיקה, סטטיסטיקה, מערכות מידע, מדעי המחשב; עבודה מול גופים ממשלתיים, ציבוריים ורגולטוריים רלוונטיים לחברה.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00053
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

חברה קמעונאית גלובלית המתמחה בהפצה ומכירות מוצרי צריכה מגייסת כלכלן/ית מנוסה לעבודה מאתגרת ומגוונת!
• הכנת תקציב החברה.
•פיתוח דוחות וכלי בקרה במערכת ה- SAP.
•הובלת תהליכים ופרויקטים.
•ביצוע תקצוב ובקרת הוצאות החברה.
•עיבוד וניתוח של דוחות כספיים מול תקציב החברה.
•בדיקות כדאיות כלכלית של מוצרים, תהליכים ופרויקטים כלל חברתיים.

דרישות:

•תואר ראשון בכלכלה.
•2-4 שנות ניסיון ככלכלנ/ית בחברה דומה / גדולה
•שליטה מלאה בתוכנות ה- office ובעיקר ב- Excel.
•ידע בתוכנת SAP מודולים FI , BI , COPA – יתרון מובהק
•אנגלית ברמה גבוהה.
•בעל רכב פרטי – לצורך הגעה עצמאית.
•יכולת עבודה בשעות נוספות

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

142567
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת היי טק מובילה דרוש/ה Product Operations Business Analyst.
This role will reside within the Companys R&D and PM Operations Organization and will participate in Strategic Business decision making.
Develop and maintain the companys Product Portfolio from a business financial POV including cost accounting.
Develop and maintain Workforce and planning metrics and KPIs.
Analyze current and past trends in Product Org. key performance indicators.
Oversee and manage the continued development of Modeling tools and analysis methods.
Develop financial models and analyses to support strategic initiatives.
Analyze complex financial information and reports to provide accurate and timely financial recommendations to management for decision making purposes.
Supporting departments with analysis.
Prepare financial presentation.
Ad-Hoc Reporting and Analysis.

דרישות:

Requirements: Bachelor's Degree in Economics (C.P.A is an advantage).
4 years of related experience including budgeting, forecasting, and financial statement analysis.
Strong Microsoft Office capabilities (excel in particular).
Knowledge in R&D processes (advantage).
SaaS knowledge and KPIs.
Knowledge in financial and reporting business systems.
Ability to work well independently and as part of a cross-functional team with a particular focus on the ability to set priorities that correspond with business needs.
Highest standards of accuracy and precision; highly organized.
Ability to think creatively, highly driven and self-motivated.
English at a high level.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3324
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ייעוץ מובילה וגדולה דרוש /ה כלכלן /ית / אנליסט /ית, עבודה בצוות בנישה ייחודית של הגבלים עסקיים. חשיפה וליווי עסקאות מהגדולות במשק הישראלי

דרישות:

דרישות: השכלה - תואר ראשון בכלכלה / מתמטיקה / סטטיסטיקה  - חובה. 
מאוניברסטאות בלבד.
ניסיון  - 0-2 ניסיון. 
יתרון לניסיון ממשרד האוצר

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3269
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למחלקת ייעוץ Strategy & Operation בפירמה מובילה דרוש /ה יועץ /ת.
המחלקה עוסקת במתן שירותים לעסקאות מיזוג ורכישה, תהליכי פיצול והנפקה (Transaction Strategy & Execution),
ייעוץ שוטף בתהליכי רה-ארגון והתייעלות.
התפקיד כולל ייעוץ לחברות בהיבט העסקי, פיננסי ותפעולי, הכולל מיפוי צרכים, עיצוב ושיפור תהליכים וכן ניתוח נתונים לתמיכה בקבלת החלטות

דרישות:

.דרישות: 1. בוגר /ת הנדסת תעו"נ / כלכלה /חשבונאות.
2. ניסיון של שנה לפחות בחברת ייעוץ אחרת או בחברה גדולה בתפקידי ניהול פרוייקטים / PMO / אנליסט /ית עסקי /ת.
3. יכולת גבוהה בהבנה ובניתוח תהליכי עבודה.
4. יתרון לבעלי /ות ניסיון בניתוח נתונים ו-BI.
5. אנגלית מצוינת בכתיבה ובדיבור- חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3255
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה יצרנית הינלאומית דרוש/ה כלכלן/ית עם כ2-4 שנות ניסיון
בניית תקציב בקרה , אנליזות וניתוחים , תמחור מוצרים , הבנה בעצי מוצר .
עבודה מול הפיתוח תמחור מוצר

דרישות:

דרישות: כלכלנ/ית עם ניסיון של 2-4 שנים מחברה יצרנית בינלאומית
עדיפות לחברה טכנולוגית / מוצרים מדיקל .
אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3353
 
 
BDO

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שני מרקוביץ

תיאור:

לBDO ישראל דרוש/ה כלכלן/ית למשרת עיבוד נתונים מתוך פרסומים של המערכת הפיננסית בישראל לצורכי דוחות ניהוליים וצרכי שיווק.
הזדמנות לעבוד בעולם הפיננסי מול חברות ובנקים גדולים במשק, אפשרויות קידום ופיתוח אישי בפירמה מובילה.

דרישות:

דרישות:
· תואר בכלכלה/ מנהע"ס – חובה
· ידע רחב ב EXCEL, PIVOT – חובה
· יכולות אנליטיות טובות
· ידע בניתוח גרפים ובניית מצגות
· אנגלית טובה מאוד –קריאה ועיבוד טקסט

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2116
 
 
BDO

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שני מרקוביץ

תיאור:

לBDO ישראל דרוש/ה כלכלן/ית למשרת עיבוד נתונים מתוך פרסומים של המערכת הפיננסית בישראל לצורכי דוחות ניהוליים וצרכי שיווק.
הזדמנות לעבוד בעולם הפיננסי מול חברות ובנקים גדולים במשק, אפשרויות קידום ופיתוח אישי בפירמה מובילה.

דרישות:

· תואר בכלכלה/ מנהע"ס – חובה
· ידע רחב ב EXCEL, PIVOT – חובה
· יכולות אנליטיות טובות
· ידע בניתוח גרפים ובניית מצגות
· אנגלית טובה מאוד –קריאה ועיבוד טקסט

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2116
 
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שיר

תיאור:

מתמחים / רואי חשבון צעירים / כלכלנים בעלי אוריינטציה עסקית, הבנה כלכלית וטונות של מוטיבציה לתחום הייעוץ!
אנחנו מחפשים אתכם/ן!
זוהי ההזדמנות שלכם/ן להתקבל למסלול הסבה אינטנסיבי, ממוקד ויוקרתי לתחום היעוץ הכלכלי, שיאפשר לכם להשתלב מיידית בצוותי עבודה ופרויקטים בתחום מקצועי מבוקש תוך חשיפה לעולם העסקי ולמהלכים עסקיים בזמן אמת.
תחום היעוץ הכלכלי יתן לכם/ן נגיעה והבנה משמעותית בתחומים הבאים :
- הערכות שווי ובדיקות נאותות
- מודלים כלכליים ותוכניות עסקיות
- כתיבת חוות דעת כלכליות
- עבודה מול לקוחות עסקיים בארץ ובחו"ל
מסלול ההכשרה כולל הכשרה מקצועית וליווי אישי למתאימים/ות אשר ישתלבו בצוותי העבודה והפרויקטים.
אופק התפתחות עתידי עם אופציות השתלבות הן בצוותי העבודה בדרגי ניהול בחברת היעוץ והן בחברות וארגונים מובילים כמו קרנות השקעה, גופי חיתום ואנליזות כלכליות, תחום ניהול כספים ומיזוגים ורכישות.
** המודעה מתייחסת לנשים וגברים כאחד **

דרישות:

ניסיון של לפחות שנה בתפקידים הבאים:
- מתמחה בראיית חשבון
- רו"ח מוסמך/ת
- כלכלן/ית עם ניסיון רלוונטי בתחומי העסקאות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1984
 
 
Proactive-Team - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון באזור כרמיאל דרוש/ה מנהל/ת תחזיות ואנליזה.
תכנון ואנליזה של המכירות, איתור הזדמנויות ופערים ושיפור תהליכי עבודה, לתמיכה בהשגת יעדי המכירות.
· בניית תחזיות המכירה של הערוצים השונים בשיתוף מנהלי הערוצים ברמה שנתית, חודשית ושבועית; ניתוח קצב המכירות תוך בחינת השפעת משתנים שונים
· שיקוף צרכי מלאי והעברת תוכנית העבודה למחלקת התכנון; שיקוף שוטף של חוסרים ואחריות לגיבוש פתרונות בשיתוף התפעול ומחלקת התכנון
· ביצוע ניתוחי מכירות על-פי ערוצים, קטגוריות ולקוחות, הצלבת הנתונים עם מידע רלוונטי פנימי (מבצעים, השקות, מידע על הלקוחות) וחיצוני (מתחרים, מגמות וכו') וגזירת תובנות בעלות ערך שישמשו כבסיס לקבלת החלטות על-ידי סמנכ"ל המכירות, הנהלת המכירות והנהלת החברה
· איסוף צרכים ממנהלי הערוצים, ביצוע ניתוחים ו"הנגשה" ויזואלית של מידע ותובנות בעלי ערך עבור הלקוחות; שיתוף מנהלי הערוצים הרלוונטיים והכנתם להצגת המידע ללקוחותיהם
· כתיבת תוכנית עבודה שנתית לאגף המכירות, קבלת הנחות הבסיס לתקציב המכירות השנתי מסמנכ"ל המכירות ובניית התקציב בהתאם להנחות,
· ניהול בקרה שוטפת אחר העמידה בתקציב, ביצוע ניתוחים וגזירת תובנות ופעולות בשיתוף מנהלי הערוצים
· איתור צרכים מהשטח (או מפערים שהתגלו בתהליכי בקרה), ניתוח, תיקוף וגיבוש פתרונות בשיתוף הגורמים הרלוונטיים; כתיבת תהליכי עבודה (חדשים או משופרים), הגדרת SLA במידת הצורך בשיתוף מנהלי הערוצים הרלוונטיים
ריכוז צרכי אגף המכירות בתחום מערכות מידע, שמקורם בשינויים/התייעלות בתהליכי עבודה או בדרישות חדשות מהשטח. העברת אפיון הדרישה למערכות מידע וסיוע בכתיבת מסמך האפיון הטכני במידת הצורך

דרישות:

· תואר ראשון רלוונטי (הנדסת תעו"נ / כלכלה / סטטיסטיקה)
· שליטה במערכות מחשוב (Office, ERP)
· ניסיון בניהול מטה מכירות
· ניסיון בתפקידי אנליזה, תכנון ובקרת מכירות בארגון תעשייתי/עסקי
· ניסיון בניהול צוות מקצועי

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00224
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin