תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים ניהול פיננסי במיקור חוץ את תיקי לקוחות החברה
דרישות:
תואר ראשון במנע"ס/כלכלה/חשבונאות לפחות 3 שנות ניסיון בתחום הבנקאות העסקית ו/או כלכלן/ית ו/או חשבות ידע נרחב באקסל ותוכנות ERP והנה"ח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00249
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברחובות דרוש.ה כלכלנ.ית בקרה תקציבית במסגרת התפקיד: בקרה תקציבית של פרויקטים כולל בקרת שעות קבלנים וחומר בניית תקציבים, תחזיות, וניהול פיננסי לאורך כל חיי הפרויקט מעקב תכנון מול ביצוע, הכנת דוחות ניהוליים והרמת דגלים בזמן פיתוח מדדי שליטה ובקרה - מידע זמין ואיכותי עבודה מול ממשקים ומנהלים שונים בארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס/תעשיה וניהול תואר שני רלוונטי - יתרון ניסיון של שנתיים לפחות בנושאי בקרה עסקית/פיננסית בסביבה מרובת פרויקטים שליטה ב- Excel ברמה גבוהה ניסיון מחברות תעשייתיות גדולות או ביטחוניות-יתרון ניסיון קודם בעבודה בסביבת ERP- יתרון יכולת אנליטית גבוהה, יכולת הנעה של גורמים שונים בארגון ותיאום מול ממשקים שונים, דייקנות יכולת הובלת מהלכים באופן עצמאי יכולת עבודה בתנאי לחץ ומחויבות אישית *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות ייענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5291
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ליחידה עסקית באתר מודיעין דרוש.ה מנהל תכניות ILS תחומי אחריות ניהול כלל היבטי ILS בתוכניות לקוח תכנון ומימוש תכולות ה- ILS לפרויקטי החברה לרבות: קביעת מדיניות האחזקה, ניתוח ואפיון חלפים לפרויקט, הגדרת דרישות אחזקתיות ועוד תכנון וניהול הכנת ספרות והדרכות, ניהול פיתוח וייצור צב"ד וצת"ת, ניהול תוכנית תחזוקה וקיום קשר שוטף עם לקוחות החברה מענה למכרזים והצעות שיווקיות למערכות מולטי דיסציפלינריות מורכבות
דרישות:
השכלה תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / הנדסה - חובה תואר שני - יתרון ניסיון מקצועי 3 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים מורכבים, ובעבודה מול לקוחות בחו"ל – יתרון ניסיון ניהולי בהובלת עובדים- יתרון רקע וידע במערכות מל"ט - יתרון ניסיון בניהול עבודה מול קבלני משנה ניסיון בכתיבה ועריכה של מסמכים ומצגות נכונות לנסיעות תכופות בארץ ולחו"ל שליטה גבוהה באנגלית (דיבור וכתיבה) – חובה *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד **פניות מתאימות בלבד יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5014
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
בי.די.או מגייסת מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה לחברה הכלכלית רמת גן, המקדמת פרויקטים יזמיים וכלכליים בתחומי הנדל"ן, חניונים, אנרגיה מתחדשת ושילוט, תוך התמקדות בפיתוח אסטרטגי של מתחם הבורסה, שכונות חדשות ואזור ההייטק בעיר. תחומי אחריות ודרישות התפקיד: - ייזום, ניהול והובלה של תהליכי פיתוח עסקי ואסטרטגי למיצוי משאבים עירוניים וכלכליים. - איתור, ייזום והובלה של מהלכים עסקיים ופרויקטים מניבים בתחומי הנדל"ן. - ניהול ותפעול מערכי חניונים ושילוט עירוניים. - קידום פעילויות בתחום האנרגיה המתחדשת ויצירת מנועי צמיחה. - גיבוש תקציב וניהול כלל פעילות הפיתוח העסקי של החברה. - ניתוח מגמות במרחב העירוני וגיבוש מענה אסטרטגי. - זיהוי צרכים עירוניים והובלת תוכניות אב ואסטרטגיות. - גיבוש והובלת שיתופי פעולה עם גורמי העירייה. - איתור חסמים ומציאת פתרונות הנוגעים לפיתוח ותחזוקת שירותים עירוניים. - סיוע למנכ"ל במשימות בתחום הפיתוח העסקי.
דרישות:
השכלה וניסיון מקצועי: השכלה: תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים הבאים: הנדסה, מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, שמאות מקרקעין, תעשייה וניהול, עריכת דין, או ראיית חשבון. ניסיון: לפחות 5 שנים במצטבר בתחומים הבאים: ייזום פרויקטים כלכליים, ניהול פיתוח עסקי או ניהול תוכניות אסטרטגיות בארגון בהיקף עסקים משמעותי (מעל 30 מיליון ש"ח). יתרון: ניסיון בממשק ציבורי-עסקי, וניסיון בתחומי נדל"ן, חניונים או אנרגיה. כישורים אישיים: - כישורי יזמות, חשיבה יצירתית ועצמאות. - יכולת הנעת פרויקטים בקצב גבוה וביעילות. - התמדה, נחישות, אחריות ואסרטיביות. - יכולת הנעת תהליכים ויחסי אנוש מעולים. - הבנה בפוליטיקה ארגונית. - יכולת ארגון ותכנון משימות, תוך עמידה בלוחות זמנים. - יכולת עבודה בעומס ובמקביל במספר תחומי תוכן. - אמינות ומהימנות. היקף משרה: 80%.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00219
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה במרכז דרוש/ה כלכלן, בקר/ית תקציבי תיאור התפקיד: * ניהול ובקרה תקציבית שוטפת של פרויקטים ויחידות עסקיות * בניית תקציבים שנתיים ורב-שנתיים * ניתוח ביצועים מול תקציב, זיהוי חריגות והמלצות לשיפור. * עבודה מול מנהלי מחלקות, סמנכ"ל כספים וגורמים חיצוניים * הכנת תחזיות, תזרים מזומנים ודוחות להנהלה
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות – חובה * ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה – יתרון משמעותי * שליטה מלאה באקסל – חובה שליטה בפריוריטי- יתרון * רואה חשבון מוסמך- יתרון * יכולת אנליטית גבוהה, דיוק, סדר ויכולת עבודה עצמאית, עמידה ביעדים ולוחות זמנים * יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01402
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פרטית בתחום הוולנס דרוש/ה מנהל/ת כספים עם ניסיון רלוונטי עבודה מול משרד רו"ח חיצוני עבודה מול ספקים ניתוח של נתונים עסקיים ופיננסיים
דרישות:
תואר ראשון בלכלה /חשבונאות ניסיון בניהול כספים בחברה פרטית קטנה הבנה חשבונאית וכלכלית אקסל ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5253
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
רפרנט/ית תפעול קופות גמל ופנסיה. התפקיד כולל: תפעול קופות גמל ופנסיה במערכות ממוחשבות ובנקאיות,ביצוע עדכונים/שינויים בקופות העמיתים,עבודה עם דו"חות וביצוע בקרות,ניהול ממשקי עבודה עסקיים התמקצעות והיכרות עם תחום הפנסיה והגמל מהפן התפעולי והרוגלטורי. תנאים: משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00- שעון גמיש בשעת ההתחלה והסיום יש שילוב של עבודה מהבית. *אופציות קידום נרחבות בבית ההשקעות *קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון.
דרישות:
ניסיון בשוק ההון, גמל, פנסיה, ניירות ערך-יתרון ניסיון קודם בתפעול מעולמות הגמל/פנסיה- יתרון יכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת וטכנולוגית יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53615
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניתוח עסקאות/פרויקטים בתחום מימון נדל"ן למגורים וכתיבת בקשות אשראי טיפול שוטף בפרויקטים (בטחונות, הסכמים וכו') ניתוח דו"חות אפס ופיקוח
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות מבנק/מוסד פיננסי בתפקיד אנליסט או חתם במימון עסקאות נדל"ן למגורים – חובה ניסיון בתחום ליווי הבנייה – יתרון משמעותי ניסיון בניתוח והבנת דו"חות אפס/ פיקוח ובדיקת היתכנות כלכלית לעסקה – חובה השכלה אקדמאית רלוונטית יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות רצון להשתלב בארגון גדול לאורך זמן יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת שכר והטבות ומערכות מידע משא התפקיד כולל גיבוש והובלת מדיניות תגמולים והטבות ארגונית , עבודה שוטפת מול ועד עובדים, הובלת ניהול פרויקטים בתחום מערכות מידע משא, מעקב אחר מגמות שוק וביצוע סקרי שכר תקופתיים,יישום ממצאים רלוונטים כולל ניתוחי שכר ונתנוני תגמול לצורך תמיכה בתהליכי קבלת החלטות ארגוניות
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי – כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות/משאבי אנוש – חובה (תואר שני – יתרון). ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום תגמולים והטבות בארגון גדול, מורכב ומבוזר – חובה. ניסיון בעבודה ישירה מול ועדי עובדים והיכרות עם הסכמים קיבוציים – חובה. ניסיון בהובלת תהליכים אסטרטגיים ובהטמעת מערכות HR- יתרון משמעותי. שליטה גבוהה באקסל ובכלים אנליטיים – חובה. היכרות עם מערכת SAP ECC ומערכת SAP SUCCESS FACTORS – יתרון משמעותי. חשיבה אנליטית, ראייה רחבה ומערכתית, יכולת ניסוח והצגת נתונים להנהלה בכירה. יכולת גבוהה לעבודה עם ממשקים מרובים ומורכבים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6806
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
חברת מימון מגייסת נציגי מכירות בשיחות נכנסות, לידים רותחים! מענה מקצועי ומכירתי ללקוח תוך סגירת עסקאות מימון, עבודה מול המחלקות השונות. שכר בסיס 7K + בונוסים ענקיים- ממוצע שכר 18K לאחר 3-4 חודשי עבודה. משרה מלאה, אפשרות למשרת הורים עד השעה 16:00. תנאים סוציאליים מלאים ומוגדלים, טיסות לחו"ל וערבי צוות מטורפים! שלחו קו"ח ונחזור אליכם באופן מיידי!!
דרישות:
ניסיון במכירות- חובה. זיקה לתחום נכונות לעבודה לטווח ארוך
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1096
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית מובילה בתחום נדלן מניב דרוש/ה אנליסט/ית יוצא/ת מחלקה כלכלית מהביג 4 למשרת רילוקיישן באירופה המשרה היא במחלקת הפיתוח העסקי של החברה בדיקת חברות סטארטאפ לרכישות.
דרישות:
כלכלן/ית או רו"ח עם ניסיון של 3-5 שנים בבמחלקות הכלכליות ביג 4 ניסיון בהערכות שווי מיזוגים ורכישות M A, בדיקות נאותות DD -לפחות בחלק מהנושאים ניסיון בבניית מודלים. אנגלית ברמה מאוד גבוהה דרכון אירופאי - יתרון זמינות לרילוקיישן מלא
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5109
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו! משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה! אנגלית ברמה גבוהה – חובה. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית תפעול גמל לצוות עמיתים ומידע. במסגרת התפקיד: * הקמת חשבונות במערכת * טיוב ועדכון נתוני עמיתים * ביצוע בקרות על מסמכים עפ"י חוקיות ופרמטרים מוגדרים ומובנים * עמידה ביעדי איכות, תפוקות וזמני טיפול
דרישות:
* שליטה בתוכנות אופיס - חובה * יכולת ירידה לפרטים - חובה * יסודיות וקפדנות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4438
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת חוצה ישראל בע"מ (" החברה"), חברה ממשלתית המופקדת מטעם הממשלה על תכנון וביצוע פרויקטים של תשתיות תחבורה מורכבים בפריסה ארצית, פועלת לאיתור ובחירה של המועמד המתאים ביותר לתפקיד מנהל/ת אגף זכיינות. תיאור התפקיד ותחומי אחריות: · מנהל/ת אגף בכפיפות לסמנכ"ל חטיבת זכיינות. ניהול אגף זכיינות כולל: · ניהול תהליכי ייזום, בקרה וליווי של היבטים שונים בפרויקטים זכיינים שבאחריות החברה. · הובלה של ניתוחים פיננסיים, בניית מודלים, ביצוע ניתוחים מקצועיים, הסקת מסקנות, גיבוש משמעויות ופתרונות בהתבסס על חומר אינטרדיסציפלינרי, והצגתם בחברה ומחוצה לה. · הובלה וניהול פעילויות מגוונות ומורכבות מול גורמי הממשלה הרלוונטיים, הזכיינים וגורמים נוספים. · הפעלת יועצים חיצוניים ועבודה מול ממשקים מרובים.
דרישות:
· אזרח/ית ישראלי/ת; · בעל/ת תואר אקדמי* ראשון או שני בכלכלה ו/או ניהול ו/או מנהל עסקים ו/או חשבונאות ו/או סטטיסטיקה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מדעים מדויקים. בעלי/ות תואר שני בחשבונאות נדרשים/ות להציג תואר ראשון באחד התחומים שפורטו/רישיון רו"ח. · ניסיון מצטבר של לפחות 5 שנים, במהלך 12 השנים האחרונות, בניהול תהליכים בתחום הפיננסי בגוף עסקי ו/או בגוף בשירות הציבורי בעל פעילות בהיקף משמעותי ב**ארגון ו/או בחברת ייעוץ העוסקת בייעוץ עסקי ל**גופים בעלי היקף פעילות משמעותי · בעל/ת ניסיון מצטבר של לפחות שנתיים, במהלך 12 השנים האחרונות, בפרויקטים מסוג PPP · ניסיון ניהולי*** מצטבר של לפחות שנתיים, במהלך 10 השנים האחרונות. * תואר המוכר ע"י המל"ג או בעל אישור שקילות מהגף להערכת תארים במשרד החינוך ** פעילות בהיקף משמעותי – לפחות 300 מלש"ח היקף פעילות שנתי. *** ניסיון ניהולי – משמעו ניהול עובדים ו/או ספקים חיצוניים, באופן ישיר או עקיף, לרבות ניהול יועצים, קבלנים, ספקים והתקשרויות חיצוניות. מועד אחרון להגשת מועמדות: 30/10/2025 בשעה 11:00 מועמדויות שיתקבלו לאחר המועד לא ידונו. לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל: [email protected] כל עדכון או הבהרה אם יהיו להליך, מצויים באתר האינטרנט של החברה- www.transisrael.com תחת לשונית "קריירה".
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
412544
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה כלכלן/ית לארגון יצרני מוביל בצפון מיקום: אזור פארק תעשייה משגב • משרה מלאה ארגון יצרני בצמיחה מחפש כלכלן/ית עם אוריינטציה אנליטית גבוהה וניסיון בתמחיר וניתוחי עלויות, לעבודה בסביבה דינמית ומשתנה. תחומי אחריות: תמחיר וניתוחי עלויות לכלל מוצרי החברה הכנת מגוון דוחות ניהוליים שוטפים ותמיכה בסגירת דוחות חודשיים בקרה תקציבית, ניתוח מגמות ותחזיות ריכוז, שיערוך וניתוח מלאי חו"ג ותוצ"ג באופן חודשי הובלת תהליך הכנת תקציב החברה שותפות בתהליך הטמעת מערכת ERP בארגון הכנת מצגות להנהלה תמיכה מקצועית במחלקות השונות: מכירות, רכש, תפ"י ועוד
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה – חובה ניסיון בתמחיר, ניתוחי מלאי ובקרה תקציבית – יתרון משמעותי ניסיון בסביבת עבודה תעשייתית – יתרון שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint ניסיון בעבודה עם דוחות BI – יתרון יכולת אנליטית גבוהה, סדר וירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1475
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|