דרושים בתחום כלכלה ושוק ההון

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 80 משרות עבודה בתחום כלכלה ושוק ההון

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "כלכלה ושוק ההון" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : יועץ השקעות, כלכלן, ברוקר ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בנקאי/ת עבור בנק מוביל

בנקאי/ת עבור בנק מוביל

חברה דיסקרטית

19/11/2025

תיאור תפקיד:
  • מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.
  • ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.
  • ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.
  • איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.
  • מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.
  • עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
דרישות:
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.
  • אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
  • שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.
  • השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.
  • דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 553742
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

19/11/2025

תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו!
משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה!
אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת פרויקטים רכש

רכז/ת פרויקטים רכש

קבוצת אלקטרה בע"מ

19/11/2025

תיאור תפקיד:
קבוצה עוצמתית ומובילה מחפשת אנשי צוות מוכשרים שישפיעו על עתידה - הצטרפו וצמחו איתנו!
קבוצת אלקטרה מגייסת רכז/ת פרויקטי רכש!

תיאור המשרה:
תפקיד מסחרי־אנליטי במחלקת הרכש המרכזי!
אחריות על ניתוח נתוני רכש, זיהוי הזדמנויות לחיסכון רוחבי ויצירת סינרגיה בין חברות הקבוצה.
כולל עבודה מול ספקים, ניהול מו"מ, בניית מחירונים רב־חברתיים והובלת מהלכים מסחריים לשיפור תנאים.
התפקיד משלב אנליזה, הבנה עסקית ויחסי אנוש מצוינים.
דרישות:
    בוגר/ת תעשייה וניהול או כלכלה – חובה.
    שליטה גבוהה באקסל; ניסיון עם פריוריטי / BI – יתרון.
    חשיבה אנליטית ויכולת למידה מהירה.
    גישה מסחרית ויכולת ניהול מו"מ.
    יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים.
    יוזמה, אחריות ויכולת עבודה עצמאית.
מה אנחנו מציעים :
    קרן השתלמות!
    סיבוס!
    אפשרויות קידום!

    **המשרה בפתח תקווה, קריית אריה**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19457
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות

מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

19/11/2025

תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות שוק פרטי וסיטונאים.
תיאור תפקיד:
    אחראיות על הגדלת המכירות של מותגי החברה, תוך בניית תכניות פעולה ליישום מלא של יסודות המכירה של המותגים השונים בנקודות המכירה.
    אחראיות על התקשורת מול מנהלי המותגים לגבי הפעילויות המסחריות בערוץ.
    אחראיות על תכניות ממוקדות ויצירתיות בהתאם לחודשי הפוקוס של המותגים השונים (מבצעים, תחרויות, תכניות יעדים לקמעונאים, יעדים לסוכנים).
    יצירת תובנות, איתור הזדמנויות, לקיחת יוזמות למותגים השונים לשם יצירת פעילות מנצחת תוך הבטחה למחויבות מערך המכירות על ערוציו השונים למימוש התכניות.
    אחראיות על ניהול ראוי של תקציבי הקד"מ של המותגים. תוך בדיקת תהליכי עבודה ושקיפות מלאים לטובת הספק, למניעת חריגות או שימוש לא מושכל בתקציבי הספק.
    אחראיות על מתן דין וחשבון ברמה התקציבית מול מנהלי המותגים ומול המחלקה הכלכלית אחת לחודש.
דרישות:
    תואר ראשון - חובה.
    הבנה יסודית בדוחות אקסל.
    הכרות של כל תכונות הOFFICE.
    יכולת גבוהה לשיתוף פעולה עם מגוון ממשקים רחב.
    יכולת ניתוח של פעילויות ומבצעים (ROI).
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
    יכולת ראייה רחבה של כל התמונה.
    יכולת עבודה במצבי לחץ ובדיקה של מספר נושאים במקביל.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 192379
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות

רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות

Deloitte

19/11/2025

תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות.
  • השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
  • התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
  • העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב או ירושלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
  • יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
  • ניסיון של כשנה - יתרון
  • ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
  • היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: D7.A54
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Associate Consultant – International Tax

Associate Consultant – International Tax

BDO

19/11/2025

תיאור תפקיד:
אם את/ה בעל/ת חשיבה אנליטית, סקרנות לתהליכים גלובליים, ויכולת ניסוח גבוהה – מקומך איתנו!
איך יראה יומך?
• ליווי ותמחור עסקאות בינלאומיות תוך הבנה של דינמיקות בין-מדינתיות.
• ביצוע אנליזות כלכליות בתחום מחירי העברה.
• שימוש במאגרי מידע מגוונים לצורך ניתוחים והשוואות.
• כתיבת תוצרים מקצועיים עבור לקוחות ורשויות המס בארץ ובעולם.
• קשר שוטף עם חברות בינלאומיות וחשיפה למגוון תעשיות ותרבויות עסקיות.
• איסוף, עיבוד וניתוח נתונים, לצד כתיבת דו"חות בעלי ערך אסטרטגי.
• מעקב אחר סקירות מקצועיות, פרסומים ועדכונים של ארגון ה-OECD בתחום מחירי העברה.
דרישות:
• תואר ראשון – יתרון לבוגרי מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, יחסים בינלאומיים ומדעי המדינה.
• שליטה גבוהה באנגלית – בדגש על ניסוח וקריאה של חומרים מקצועיים.
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות, גמישות מחשבתית ויכולת למידה מהירה.
• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3625
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה כלכלן/ית לזיו האפט נאמנויות

דרוש/ה כלכלן/ית לזיו האפט נאמנויות

BDO

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת BDO זיו האפט, חברה לאדמיניסטרציה ונאמנויות דרוש/ה כלכלן/ית ללא ניסיון / עד שנתיים ניסיון.
הצוות מספק שירותי נאמנות (אגרות חוב, אשראי חות בנקאי ועוד) לגופים המובילים בשוק וכן שירותי אדמיניסטרציה לקרנות גידור וקרנות אלטרנטיב.

BDO ISRAEL הינה פירמת ראיית חשבון וייעוץ עסקי, הינה חלק מהרשת הבינלאומית BDO ומדורגת בין חמש פירמות ראיית החשבון הגדולות והמובילות בישראל.
דרישות:
תואר אקדמי בוגרי אוניברסיטה ומכללות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00223
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת טלמיטינג

נציג/ת טלמיטינג

מור בית השקעות

19/11/2025

תיאור תפקיד:
למחלקת המכירות של בית ההשקעות MORE דרוש/ה נציג/ת טלמיטינג!
התפקיד כולל יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ותיאום פגישות לסוכנים הפנסיונים, ריכוז ומעקב סטטוס הפניות.
הזדמנות לעבוד בסביבת עבודה צעירה, דינאמית ומשפחתית, עם עמלות אטרקטיביות ואפשרות לסטאז' בתחום הפנסיוני.
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות - חובה
כושר ביטוי גבוה בע"פ ויכולת שכנוע - חובה
היכרות עם התחום הפנסיוני - חובה
תקשורת בין אישית מעולה ואמביציה גבוהה להצליח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 153210
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אקדמאיים? הסבה לפיתוח תוכנה ללא עלות! ובסיום ההכשרה - משרת פיתוח אצל לקוחות החברה

אקדמאיים? הסבה לפיתוח תוכנה ללא עלות! ובסיום ההכשרה - משרת פיתוח אצל לקוחות החברה

Infinity Labs

20/11/2025

תיאור תפקיד:

הצטרפו ל-2,000 הבוגרים שלנו שכבר עובדים בתעשייה במשרות פיתוח!
חברת המחקר והפיתוח Infinity Labs R&D מגייסת בוגרי תואר ראשון בהנדסה\מדעים למסלול קריירה בפיתוח תוכנה. בסיום המסלול הבוגרים צפויים להשתלב בקרב אחד מ-300 לקוחות החברה, חברות הייטק, ביטחון וסטארט אפים בוגרים, ישראליות ובינלאומיות מובילות.

מסלול הקריירה שלנו בפיתוח תוכנה מבוסס על לימוד דרך הידיים, ללא מרצים, ציונים או שקפים. שיטת הלימוד הייחודית מאפשרת פיתוח יכולות אוטודידקטיות, אשר יסייעו בעתיד בהתמודדות מול אתגרים מקצועיים, ובהבנה ופיתוח של כל טכנולוגיה שהיא.
המסלול אורך כ-32 שבועות, כולל 1,800 שעות פיתוח בפועל, ומתקיים בקבוצות של 14 אנשים על מנת ליצור סביבת עבודה של צוות פיתוח בתעשייה ובהובלת מנטור המהווה את ראש הצוות. בכך, אנו מאיצים את תהליך הלמידה ומכשירים את המשתתפים במיומנויות הנדרשות כדי להיכנס בצורה חלקה ולהצטיין בתעשייה מהיום הראשון בעבודה.
ההכשרה על חשבוננו למתאימים – רק כאשר אתם מתקבלים בהצלחה למשרות פיתוח תוכנה, אנחנו מחזירים את ההשקעה בכם
דרישות:
- תואר ראשון בהנדסה/מדעים מדויקים או תואר בתחום אחר עם פסיכומטרי 680+
- אנגלית ברמה גבוהה
- מיומנויות אוטודידקטיות
- אוריינטציה אנליטית
- לא נדרש ניסיון קודם בתכנות
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1578
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ג'וניור/ית לתחום ניהול סיכוני IT - משרה התחלתית

ג'וניור/ית לתחום ניהול סיכוני IT - משרה התחלתית

Deloitte

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לצוות ניהול סיכוני IT ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם דרוש/ה ג'וניור/ית למשרה התחלתית - לא נדרש ניסיון קודם!
הצוות מתמחה בזיהוי ואיתור סיכונים טכנולוגיים, מציאת פתרונות, שיפור המערכות והתהליכים בארגון למניעת פגיעה פוטנציאלית בעסק ומזעור סיכונים באמצעות מומחים מקומיים בעלי ניסיון גלובלי בפרויקטים מורכבים, מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים תוך עבודה מול החברות המובילות בעולמות הטכנולוגיה, תעשייה ופיננסים.
המשרה בבית שמש או בתל אביב בשילוב עם עבודה מהבית.
התפקיד כולל:
• ייעוץ ובדיקות בקרות אוטומטיות בתהליכים עסקיים בארגון ומערכות ERP –CRM.
• ייעוץ בנושא מערך הרשאות והפרדת תפקידים SOD במערכות מידע ותהליכים עסקיים.
• ביסוס מתודולוגיות ויכולות בהיבטי ניהול סיכוני IT בנושא הענן והדיגיטל.
דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי- ראיית חשבון / כלכלה / הנדסת תעשיה וניהול / מנע"ס עם התמחות במערכות מידע
• זיקה טכנולוגית
• אנגלית ברמה גבוהה
*אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00466
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת הסכמי עמלות סוכנים

רכז/ת הסכמי עמלות סוכנים

מור בית השקעות

19/11/2025

תיאור תפקיד:
מחלקת עמלות סוכנים של בית ההשקעות MORE דרוש/ה רכז/ת הסכמים ועמלות סוכנים!
התפקיד כולל מתן מענה שוטף לסוכנים ולמפקחים בעולמות הגמל ובפנסיה, החל משלב שליחת ההסכם לסוכן עד לשלב שליחת התשלום בפועל, הקמת סוכנים, הזנת הסכמי עמלות במערכות השונות, וטיפול בהמחאות זכויות, בנוסף טיפול פרוייקטים שונים.
במסגרת התפקיד נדרשת עבודה מול ממשקים שונים: מחלקת כספים והנהלת חשבונות, סוכנים, דסק סוכנים, מערך התפעול, צוות הפיקוח, ספקי שירות ועוד.
דרישות:
שליטה באקסל (VLOOKUP,PIVOT) - חובה
ידע ונסיון בעולמות הגמל והפנסיה- חובה
יסודיות וסדר וארגון
יכולת עבודה תחת לחץ , סובלנות ושירותיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 166437
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מכירות עסקי לחברה פיננסית

מנהל/ת מכירות עסקי לחברה פיננסית

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

20/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית דרוש/ה מנהל/ת מכירות עסקי.במסגרת התפקיד:
* איתור יזום של לקוחות עסקיים חדשים
* יצירת קשרים ופתיחת דלתות בשווקים חדשים.
* הובלת תהליך המכירה המלא – מהאיתור ועד לסגירת העסקה וה onboarding הראשוני.
* הצגת פתרונות החברה לדרגים בכירים (מנכ"לים, סמנכ"לים, בעלי עסקים).
* ניהול מו"מ והבטחת עמידה ביעדי גיוס והכנסות.
* שימוש במערכות CRM ו-BI לניהול פייפליין ודיווח שוטף.
* שיתוף פעולה עם חדר המסחר וצוותי ניהול לקוחות ותפעול – לשם חיבור הלקוח החדש לפעילות השוטפת
דרישות:
* ניסיון מוכח במכירות B2B ללקוחות עסקיים – חובה.* רקע במכירת פתרונות פיננסיים, סליקה, מערכות או SaaS – יתרון משמעותי.
* יכולת מוכחת לסגור עסקאות מורכבות בהיקפים גבוהים
* אוריינטציה עסקית חזקה, יוזמה ורעב להצלחה.
* עברית ברמת שפת אם; אנגלית ברמה טובה.
* שליטה במערכות CRM ו-Excel – יתרון.
* ניסיון קודם בפינטק / תשלומים / שוק ההון – יתרון גדול.
* ניסיון בעבודה מול דרגי הנהלה בכירים - יתרון
* הבנה בסיסית במט"ח ותהליכי תשלום – פלוס משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4530
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

MPO בירושלים

MPO בירושלים

Manpower

19/11/2025

תיאור תפקיד:
הזדמנות מצוינת ל-PMO טכני /ת בתחום המכשור הרפואי ירושלים

מחפש/ת את האתגר הבא בעולם ה־R&D?

זו ההזדמנות שלך להצטרף לסביבה טכנולוגית חדשנית ולהוביל פרויקטים חוצי ארגון משלב הרעיון ועד המסירה!

במסגרת התפקיד:
ניהול פורטפוליו פרויקטים, תקציבים ולוחות זמנים
תיאום בין צוותי הנדסה, פיתוח ו- QA
אחריות על תהליכי Gate, דוחות הנהלה ו-KPIs
סביבת עבודה גלובלית עם אפשרות לעבודה היברידית
משרה מלאה 8-17
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה תעשייתית וניהול / הנדסה / מנהל עסקים
3+ שנות ניסיון כ־PMO טכני או בניהול פרויקטי R&D
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
ניסיון בעבודה עם Jira / Monday / MS Project יתרו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 233240
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת מדור תמיכה בנקאית

תומך/ת מדור תמיכה בנקאית

לוג-און תוכנה

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לתפקיד מעניין ומאתגר במדור תמיכה בנקאית דרוש/ה הבנה עמוקה בתהליכים בנקאיים, טיפול מקצה לקצה פניות ותקלות של לקוחות הבנק
דרישות:
דרישות התפקיד:
• ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה בבנק – חובה
• ידע בתהליכי עבודה בנקאיים – חובה
• שליטה בסיסית ב־Office – חובה
• יתרון: ידע במערכות בנקאיות (TSO, DPT, DB2, סניפית), ניסיון עם SQL / BI / BO / Kibana / Snow
• השכלה אקדמית – יתרון
• זמינות לעבודה בימים ב' וד' עד 18:30 + תורנות שישי אחת ל־5–6 שבועות
• תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות, אחריות ו"ראש גדול"
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02449
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת צוות שירות לקוחות

מנהל/ת צוות שירות לקוחות

מור בית השקעות

19/11/2025

תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות!
התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות.
הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית.
ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה
ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה
הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות
יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 190214
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!