תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת שכר והטבות ומערכות מידע משא התפקיד כולל גיבוש והובלת מדיניות תגמולים והטבות ארגונית , עבודה שוטפת מול ועד עובדים, הובלת ניהול פרויקטים בתחום מערכות מידע משא, מעקב אחר מגמות שוק וביצוע סקרי שכר תקופתיים,יישום ממצאים רלוונטים כולל ניתוחי שכר ונתנוני תגמול לצורך תמיכה בתהליכי קבלת החלטות ארגוניות
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי – כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות/משאבי אנוש – חובה (תואר שני – יתרון). ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום תגמולים והטבות בארגון גדול, מורכב ומבוזר – חובה. ניסיון בעבודה ישירה מול ועדי עובדים והיכרות עם הסכמים קיבוציים – חובה. ניסיון בהובלת תהליכים אסטרטגיים ובהטמעת מערכות HR- יתרון משמעותי. שליטה גבוהה באקסל ובכלים אנליטיים – חובה. היכרות עם מערכת SAP ECC ומערכת SAP SUCCESS FACTORS – יתרון משמעותי. חשיבה אנליטית, ראייה רחבה ומערכתית, יכולת ניסוח והצגת נתונים להנהלה בכירה. יכולת גבוהה לעבודה עם ממשקים מרובים ומורכבים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6806
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת עמלות סוכנים של בית ההשקעות MORE דרוש/ה רכז/ת הסכמים ועמלות סוכנים! התפקיד כולל מתן מענה שוטף לסוכנים ולמפקחים בעולמות הגמל ובפנסיה, החל משלב שליחת ההסכם לסוכן עד לשלב שליחת התשלום בפועל, הקמת סוכנים, הזנת הסכמי עמלות במערכות השונות, וטיפול בהמחאות זכויות, בנוסף טיפול פרוייקטים שונים. במסגרת התפקיד נדרשת עבודה מול ממשקים שונים: מחלקת כספים והנהלת חשבונות, סוכנים, דסק סוכנים, מערך התפעול, צוות הפיקוח, ספקי שירות ועוד.
דרישות:
שליטה באקסל (VLOOKUP,PIVOT) - חובה ידע ונסיון בעולמות הגמל והפנסיה- חובה יסודיות וסדר וארגון יכולת עבודה תחת לחץ , סובלנות ושירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
166437
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים רכז/ת תפעול ובקרה תקציבית- למשרדנו בחברת Malam team בפתח תקווה. התפקיד כולל: הכנת ניתוח הכנסות והוצאות חודשיות, בקרה והעברה לחיוב שעות עובדים. קליטה ומעקב אחר הזמנות לקוח, מעקב וניהול חידושי תחזוקות תקופתיות ללקוחות. הכנת דוחות בקרה ורווחיות שוטפים, בקרה וטיפול בדרישות רכש ובתשלומים לספקים.
דרישות:
- בוגרי תואר במנהל עסקים/כלכלה (התמחות במימון) – יתרון משמעותי. - שליטה מלאה ביישומי Office. - שליטה וידע ב - EXCEL - ניתוח דוחותPNL-
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
532149
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברחובות דרוש.ה כלכלנ.ית בקרה תקציבית במסגרת התפקיד: בקרה תקציבית של פרויקטים כולל בקרת שעות קבלנים וחומר בניית תקציבים, תחזיות, וניהול פיננסי לאורך כל חיי הפרויקט מעקב תכנון מול ביצוע, הכנת דוחות ניהוליים והרמת דגלים בזמן פיתוח מדדי שליטה ובקרה - מידע זמין ואיכותי עבודה מול ממשקים ומנהלים שונים בארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס/תעשיה וניהול תואר שני רלוונטי - יתרון ניסיון של שנתיים לפחות בנושאי בקרה עסקית/פיננסית בסביבה מרובת פרויקטים שליטה ב- Excel ברמה גבוהה ניסיון מחברות תעשייתיות גדולות או ביטחוניות-יתרון ניסיון קודם בעבודה בסביבת ERP- יתרון יכולת אנליטית גבוהה, יכולת הנעה של גורמים שונים בארגון ותיאום מול ממשקים שונים, דייקנות יכולת הובלת מהלכים באופן עצמאי יכולת עבודה בתנאי לחץ ומחויבות אישית *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות ייענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5291
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה אפליקטיבית וליווי לקוחות על מערכת ERP. אפשרות לעבודה היברידית לאחר התמקצעות.
משרה מלאה וקבועה תנאים מצויינים!
דרישות:
תואר ראשון או הנדסאי/ית בתחומים מגוונים כגון – חשבונאות / תעשיה וניהול / כלכלה / לוגיסטיקה ועוד. ידע פיננסי - יתרון. אוריינטציה למערכות ממוחשבות. תודעת שרות גבוהה. יכולת ביטוי גבוהה ושליטה מלאה בעברית- חובה. הכרת מערכת PRIORITY – או מערכות ERP אחרות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
בי.די.או מגייסת מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה לחברה הכלכלית רמת גן, המקדמת פרויקטים יזמיים וכלכליים בתחומי הנדל"ן, חניונים, אנרגיה מתחדשת ושילוט, תוך התמקדות בפיתוח אסטרטגי של מתחם הבורסה, שכונות חדשות ואזור ההייטק בעיר. תחומי אחריות ודרישות התפקיד: - ייזום, ניהול והובלה של תהליכי פיתוח עסקי ואסטרטגי למיצוי משאבים עירוניים וכלכליים. - איתור, ייזום והובלה של מהלכים עסקיים ופרויקטים מניבים בתחומי הנדל"ן. - ניהול ותפעול מערכי חניונים ושילוט עירוניים. - קידום פעילויות בתחום האנרגיה המתחדשת ויצירת מנועי צמיחה. - גיבוש תקציב וניהול כלל פעילות הפיתוח העסקי של החברה. - ניתוח מגמות במרחב העירוני וגיבוש מענה אסטרטגי. - זיהוי צרכים עירוניים והובלת תוכניות אב ואסטרטגיות. - גיבוש והובלת שיתופי פעולה עם גורמי העירייה. - איתור חסמים ומציאת פתרונות הנוגעים לפיתוח ותחזוקת שירותים עירוניים. - סיוע למנכ"ל במשימות בתחום הפיתוח העסקי.
דרישות:
השכלה וניסיון מקצועי: השכלה: תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים הבאים: הנדסה, מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, שמאות מקרקעין, תעשייה וניהול, עריכת דין, או ראיית חשבון. ניסיון: לפחות 5 שנים במצטבר בתחומים הבאים: ייזום פרויקטים כלכליים, ניהול פיתוח עסקי או ניהול תוכניות אסטרטגיות בארגון בהיקף עסקים משמעותי (מעל 30 מיליון ש"ח). יתרון: ניסיון בממשק ציבורי-עסקי, וניסיון בתחומי נדל"ן, חניונים או אנרגיה. כישורים אישיים: - כישורי יזמות, חשיבה יצירתית ועצמאות. - יכולת הנעת פרויקטים בקצב גבוה וביעילות. - התמדה, נחישות, אחריות ואסרטיביות. - יכולת הנעת תהליכים ויחסי אנוש מעולים. - הבנה בפוליטיקה ארגונית. - יכולת ארגון ותכנון משימות, תוך עמידה בלוחות זמנים. - יכולת עבודה בעומס ובמקביל במספר תחומי תוכן. - אמינות ומהימנות. היקף משרה: 80%.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00219
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת חילן, המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מציעה הזדמנות ייחודית להסבה מקצועית לעולמות מערכות המידע. המשרה מתאימה לבעלי ניסיון קודם בשירות לקוחות או בעבודה מול לקוחות עסקיים, המעוניינים להיכנס לעולם מערכות המידע ולהשתלב בתפקיד מאתגר, מתפתח ובעל אופק קריירה משמעותי. מה התפקיד כולל? -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר -אפיון תהליכים ארגוניים וליווי הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח -מתן מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה -עבודה מול ממשקים מגוונים: פיתוח, תוכנה, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים -ניהול קשר שוטף עם לקוחות והובלת תהליכים מקצה לקצה *משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב, בסמוך לקו רכבת. *עבודה במודל היברידי.
דרישות:
-ניסיון תעסוקתי של שנתיים לפחות בתפקיד שירותי בארגון (שירות לקוחות / ניהול לקוחות / עבודה מול לקוחות עסקיים) -יכולת למידה עצמאית ומהירה -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת המכירות של בית ההשקעות MORE דרוש/ה נציג/ת טלמיטינג! התפקיד כולל יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ותיאום פגישות לסוכנים הפנסיונים, ריכוז ומעקב סטטוס הפניות. הזדמנות לעבוד בסביבת עבודה צעירה, דינאמית ומשפחתית, עם עמלות אטרקטיביות ואפשרות לסטאז' בתחום הפנסיוני.
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות - חובה כושר ביטוי גבוה בע"פ ויכולת שכנוע - חובה היכרות עם התחום הפנסיוני - חובה תקשורת בין אישית מעולה ואמביציה גבוהה להצליח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
153210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לפירמת BDO מהמובילות בישראל דרוש/ה רפרנט/ית פיתוח עסקי למחלקת ESG- החלפה לחופשת לידה. איך יראה יומך?• ניהול מספר ממשקי עבודה מול גורמים בכירים בפירמה • תמיכה וסיוע בגיבוש תכנית עבודה שיווקית ומכירתית בשיתוף יחידות שונות בפירמה • ייזום ופרואקטיביות אל מול הממשקים בארגון ליישום והטמעת תכנית העבודה • בנייה והובלה של מהלכי שיווק כולל גיבוש הצעות ערך ותכנים והעברת בריף לצוות השיווק • תמיכה וניהול בכל הקשור לתהליך המכירה – כולל ניהול פלטפורמת הCRM • הכנה ועדכון של חומרים שיווקיים נדרשים • איתור והגשת מכרזים **התפקיד הינו החלפה לחופשת לידה לתקופה של 6-8 חודשים **
דרישות:
• תואר ראשון במנהל עסקים/ תקשורת / שיווק – חובה • ניסיון עבודה בארגון גדול – יתרון • רקע בתחום הESG / כלכלה – סביבה ורגולציה - יתרון משמעותי • ניסיון בניהול ועבודה מול לקוחות / ממשקים - יתרון •בעל/ת יכולת ניהול וארגון תהליכי פיתוח עסקי, ניסיון בתכנון והפקת פעילות פיתוח עסקי (כגון כנסים, וובינרים, פרסום תכנים מקצועיים) - חובה • הבנה ואוריינטציה לשיווק ומכירות • יכולת עבודה תחת לחץ ומול מספר גורמים שונים בפירמה • יכולת הבעה טובה בכתב ובע"פ • יצירתיות וגמישות מחשבתית, קריאטיביות • אסרטיביות, יכולת הובלה והנעת תהליכים מול גורמים בכירים • יחסי אנוש מעולים, תקשורת בין אישית טובה, תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3693
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרד הממוקם באזור תעשייה עומר. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-95
|
תיאור תפקיד:
הדירוג של dun's 100, הציב גם השנה את חטיבת הביקורת הפנימית במשרד רו"ח פאהן קנה במקום ה-1 בישראל. אם את/ה בעל/ת ניסיון בביקורת פנימית, ומעונינ/ת להצטרף לחברה המובילה בתחום, לעשות תפקיד משמעותי ומרתק, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – מקומך אתנו! אצלנו לומדים מהטובים ביותר בתחום, נהנים מאופציה להתקדם ולהתפתח, ועובדים בסביבת עבודה צעירה, כיפית ודינאמית!
דרישות:
1. בוגר/ת תואר רלוונטי – חובה! 2. ניסיון בביקורת פנימית של 1-3 שנים - חובה! 3. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. 4. שליטה מלאה בתוכנות אופיס. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב. ניתן לשלוח קו"ח לדוא"ל – [email protected]* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
אנלחטיבת ניהול הסיכונים ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם, דרוש/ה אנליסט/ית. במסגרת התפקיד ייחשף/תחשף העובד/ת למתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות. תיאור המשרה: התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות המובילות במשק, במגוון ענפי בסקטור הפיננסי לרבות: Fintech, Hi-Tech, בנקים, שוק ההון ועוד. חשיפה רחבה לפירמה הגלובלית לרבות אימוץ פרקטיקות מובילות ופיתוח מתודלוגיות ופרקטיקות מקומיות, מול המומחים המהווים את חוד החנית של תחום ניהול הסיכונים. התפקיד מאתגר, ייחודי וכולל זיקה לעולמות הכלכלה והפיננסים, האסטרטגיה, טכנולוגיה, משפטים ופסיכולוגיה, ייעוץ ארגוני ועוד.
דרישות:
תואר ראשון ממוסדות אקדמאיים מובחרים – תואר בכלכלה/מנהל עסקים/ניהול/דומה – יתרון, הצטיינות - יתרון; אנגלית ברמה גבוהה – חובה התפקיד דורש יוזמה וראש גדול, עצמאות, עבודת צוות, עבודה בסביבה דינמית, יכולות ניתוח והסקת מסקנות ויכולות ניסוח גבוהות ניסיון בתחום ניהול סיכונים – יתרון תואר שני רלוונטי – יתרון
***אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
יתוח עסקאות/פרויקטים בתחום מימון נדל"ן למגורים וכתיבת בקשות אשראי טיפול שוטף בפרויקטים (בטחונות, הסכמים וכו') ניתוח דו"חות אפס ופיקוח
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות מבנק/מוסד פיננסי בתפקיד אנליסט או חתם במימון עסקאות נדל"ן למגורים – חובה ניסיון בתחום ליווי הבנייה – יתרון משמעותי ניסיון בניתוח והבנת דו"חות אפס/ פיקוח ובדיקת היתכנות כלכלית לעסקה – חובה השכלה אקדמאית רלוונטית יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות רצון להשתלב בארגון גדול לאורך זמן יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סיימת תואר בכלכלה ויש לך מעט ניסיון? למפעל מוביל באשדוד דרוש\ה כלכלנ\ית ! התפקיד יכול להתאים גם למועמדים עם ניסיון של כשנה ! במסגרת התפקיד: ניתוח נתונים: מכירות, רכש, רווח גולמי וכיו"ב. סיפוק נתונים לצרכי הדוחות הכספיים , אומדנים ותוכנית עבודה, תמיכה בתמחור עלויות מוצרי החברה. עבודה מול חברות הקבוצה בחו"ל בנושאים שונים: מלאים, הכנת תחזיות , מעקב אחר מחירי מכירה ורכש של חומרי גלם ותוצרת. בדיקת ביצועים אופרטיביים בפועל אל מול תקנים ותקציב ומעקב אחרי דיווחי ייצור. בקרה על מלאים, טיפול במלאים בעייתיים וללא תנועה, וניהול הפרשות על מלאי. תמיכה בהצגת ניתוחים למנהלים בכירים בחברה. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00 -יום עבודה מהבית נא לציין ציפיות שכר ! תנאים טובים !
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה-חובה תואר ראשון בכלכלה- חובה ניסיון בחברה תעשייתית - יתרון שליטה מלאה ביישומי מחשב ו EXCEL – - נוסחאות- עבודה ב SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52820
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה עם פעילות גלובלית דרוש.ה SENIOR FP A להובלת תהליכי תקציב, בקרה וניתוח כלכלי מעמיק. תחומי אחריות: בנייה והובלה של תקציב שנתי ותקרה תקציבית הקמה והטמעה של מערכות תקציב ובקרה ארגונית עבודה עם מערכות וכלי BI הובלת תהליכים ויישום בניית דוחות ואיחוד נתונים כספיים ותפעוליים ביצוע ניתוחים כלכליים מורכבים ותמיכה בקבלת החלטות עבודה שוטפת עם ממשקים בחו"ל אנגלית ברמה גבוהה משרה מלאה בתנאים מעולים!!
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים חובה תואר שני יתרון ניסיון של 2-4 שנים ככלכלן/ית FP A חובה ניסיון בהקמה והטמעה של מערכות תקציב ובקרה חובה שליטה בכלי BI (Power BI / Tableau / אחרים) חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד חובה ניסיון בחברת הייטק יצרנית יתרון משמעותי יכולת ניתוח גבוהה, חשיבה עסקית וראייה מערכתית הצטרפות לצוות הנהלה צעיר ודינמי בחברה בצמיחה הזדמנות לבנות תשתית כלכלית מהיסוד ולהשפיע באמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01406
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|