תיאור תפקיד:
- מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.
- ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.
- ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.
- איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.
- מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.
- עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
- שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.
- השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.
- דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
553742
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקרן השקעות מובילה דרוש/ה אנליסט/ית עם ניסיון מחברת יעוץ מובילה עם ניסיון בניתוחים M A , DD , PPA , הערכות שווי , ניתוח שווקים בניית תוכניות אסטרטגיות ועבודה מול מנכלים של חברות מובילות
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה תואר מאחת האוניברסיטאות מובילות אנגלית ברמה גבוהה יכולות אנליטיות ותרגום לתוכניות עבודה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5256
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לבית ההשקעות MORE דרוש/ה מנהל תיקי לקוחות בניהול תיקים! התפקיד כולל ניהול הקשר השוטף אל מול הלקוחות המנוהלים של חברת ניהול התיקים, לקוחות פרטיים, תאגידים ומוסדיים- החל מסיום שלב השיווק מול הלקוח וחתימתו על הסכם ניהול הכולל את קליטת הלקוח, שיחות בירור צרכים תקופתיות, עמידה ברגולציה במסגרת ניהול לקוח , שימור תיק הלקוחות והעמקתו. וכן , פרויקטים תקופתיים ו/או נקודתיים בהתאם לצרכים עסקיים ורגולטוריים הכוללים שיחות אל מול הלקוחות מעבר לבירורי צרכים.
דרישות:
רישיון בשיווק תיקי השקעה - חובה יכולת ורבלית גבוהה - חובה ידע וניסיון בשוקי ההון יכולת עבודה בצוות, שירותיות וסובלנות מטפלים במשרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
162591
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו! משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה! אנגלית ברמה גבוהה – חובה. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לריכוז ויישום תוכנית ריצות חיוב, גבייה ואכיפה בתאום עם היחידות השונות, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. ביצוע מעקב ובקרה אחר היישום בהתאם ללוחות הזמנים, נהלי העבודה והנחיות העבודה. 3. אפיון, הטמעת וניתוח דו"חות בקרה תפעוליים. 4. ניהול מערך בדיקה של נתוני הליבה בהרצות השונות (בכלל הסביבות). 5. ניהול מערך בקרה לבדיקת גרסאות מערכת בהקבלה לאפיון המאושר. 6. ניהול פרויקטים יעודיים / רוחביים בעולם התוכן הרלוונטי. 7. ניהול מערך הדרכות שוטף למשתמשים וביצוע הדרכות מתקנות 8. סיוע בתחקור אירועים ומבצעים מיוחדים ומתן המלצות לפעילות מתקנת ומונעת. 9. קידום וביצוע פעולות לשיפור וייעול פעולות האגף בהיבט התפעולי. 10. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים, הפקת תובנות והצגתן להנהלה. 11. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 12. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בחשבונאות/ כלכלה/ מינהל עסקים/ סטטיסטיקה/ הנדסת תעשיה וניהול (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, או הנדסאי / טכנאי בתחום תעשייה וניהול (רישום במרשם ההנדסאים והטכנאים המוסמכים). 2. ניסיון מקצועי בתחום פיננסי, חיוב, גבייה ואכיפה או תכנון ובקרה: טכנאי תעשייה וניהול - 3 שנים לפחות. הנדסאי תעשייה וניהול- 2 שנים לפחות. תואר ראשון - 1 שנה לפחות. * יתרון לבעלי ניסיון בתחום כספים. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ניסיון במערכת מחו"ג - יתרון. ניסיון באפיון, בנייה וניתוח תהליכי עבודה ודוחות בקרה. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
115ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית דרוש/ה מנהל/ת מכירות עסקי.במסגרת התפקיד: * איתור יזום של לקוחות עסקיים חדשים * יצירת קשרים ופתיחת דלתות בשווקים חדשים. * הובלת תהליך המכירה המלא – מהאיתור ועד לסגירת העסקה וה onboarding הראשוני. * הצגת פתרונות החברה לדרגים בכירים (מנכ"לים, סמנכ"לים, בעלי עסקים). * ניהול מו"מ והבטחת עמידה ביעדי גיוס והכנסות. * שימוש במערכות CRM ו-BI לניהול פייפליין ודיווח שוטף. * שיתוף פעולה עם חדר המסחר וצוותי ניהול לקוחות ותפעול – לשם חיבור הלקוח החדש לפעילות השוטפת
דרישות:
* ניסיון מוכח במכירות B2B ללקוחות עסקיים – חובה.* רקע במכירת פתרונות פיננסיים, סליקה, מערכות או SaaS – יתרון משמעותי. * יכולת מוכחת לסגור עסקאות מורכבות בהיקפים גבוהים * אוריינטציה עסקית חזקה, יוזמה ורעב להצלחה. * עברית ברמת שפת אם; אנגלית ברמה טובה. * שליטה במערכות CRM ו-Excel – יתרון. * ניסיון קודם בפינטק / תשלומים / שוק ההון – יתרון גדול. * ניסיון בעבודה מול דרגי הנהלה בכירים - יתרון * הבנה בסיסית במט"ח ותהליכי תשלום – פלוס משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4530
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת מחקר ופיתוח מובילה מחפשת אתכם - בוגרי תואר ראשון בהנדסה/מדעים מדויקים, בעלי מיומנויות אוטודידקטיות ואוריינטציה טכנולוגית, להשתתפות במסלול קריירה בפיתוח תוכנה והשתלבות במגוון משרות פיתוח בחזית ההייטק הישראלי. ההכשרה על חשבוננו – במהלך ההכשרה אנו עובדים במרץ מול כ-300 חברות על מנת למצוא לכם את המשרה הראשונה בפיתוח תוכנה, מכיוון שההצלחה שלנו נובעת בהכרח מתוך ההצלחה ארוכת הטווח שלכם! מסלול הקריירה שפיתחנו שונה מכל מסלול לימודי אחר שהכרתם: ללא מרצים, שקפים וציונים, עם למידה מבוססת פרויקטים בשילוב מחקר תיאורטי מעמיק, תרגולי Hands-On וסביבת עבודה המדמה סביבה של צוות פיתוח בתעשייה. מיד בתום המסלול תתברגו במשרות ליבה בעולמות פיתוח התוכנה, הדורשות 2-3 שנות ניסיון, ותתחילו לבסס קריירה ארוכת טווח, מצליחה ומתגמלת.
דרישות:
- תואר ראשון בהנדסה/מדעים מדויקים או תואר בתחום אחר עם פסיכומטרי 680+
- אנגלית ברמה גבוהה
- מיומנויות אוטודידקטיות
- אוריינטציה אנליטית
- לא נדרש ניסיון קודם בתכנות
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1578
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת עמלות סוכנים של בית ההשקעות MORE דרוש/ה רכז/ת הסכמים ועמלות סוכנים! התפקיד כולל מתן מענה שוטף לסוכנים ולמפקחים בעולמות הגמל ובפנסיה, החל משלב שליחת ההסכם לסוכן עד לשלב שליחת התשלום בפועל, הקמת סוכנים, הזנת הסכמי עמלות במערכות השונות, וטיפול בהמחאות זכויות, בנוסף טיפול פרוייקטים שונים. במסגרת התפקיד נדרשת עבודה מול ממשקים שונים: מחלקת כספים והנהלת חשבונות, סוכנים, דסק סוכנים, מערך התפעול, צוות הפיקוח, ספקי שירות ועוד.
דרישות:
שליטה באקסל (VLOOKUP,PIVOT) - חובה ידע ונסיון בעולמות הגמל והפנסיה- חובה יסודיות וסדר וארגון יכולת עבודה תחת לחץ , סובלנות ושירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
166437
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בירושלים. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-126
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות שוק פרטי וסיטונאים. תיאור תפקיד: אחראיות על הגדלת המכירות של מותגי החברה, תוך בניית תכניות פעולה ליישום מלא של יסודות המכירה של המותגים השונים בנקודות המכירה. אחראיות על התקשורת מול מנהלי המותגים לגבי הפעילויות המסחריות בערוץ. אחראיות על תכניות ממוקדות ויצירתיות בהתאם לחודשי הפוקוס של המותגים השונים (מבצעים, תחרויות, תכניות יעדים לקמעונאים, יעדים לסוכנים). יצירת תובנות, איתור הזדמנויות, לקיחת יוזמות למותגים השונים לשם יצירת פעילות מנצחת תוך הבטחה למחויבות מערך המכירות על ערוציו השונים למימוש התכניות. אחראיות על ניהול ראוי של תקציבי הקד"מ של המותגים. תוך בדיקת תהליכי עבודה ושקיפות מלאים לטובת הספק, למניעת חריגות או שימוש לא מושכל בתקציבי הספק. אחראיות על מתן דין וחשבון ברמה התקציבית מול מנהלי המותגים ומול המחלקה הכלכלית אחת לחודש.
דרישות:
תואר ראשון - חובה. הבנה יסודית בדוחות אקסל. הכרות של כל תכונות הOFFICE. יכולת גבוהה לשיתוף פעולה עם מגוון ממשקים רחב. יכולת ניתוח של פעילויות ומבצעים (ROI). אנגלית ברמה גבוהה - חובה. יכולת ראייה רחבה של כל התמונה. יכולת עבודה במצבי לחץ ובדיקה של מספר נושאים במקביל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
192379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת כלכלן/ית. תיאור תפקיד: ביצוע תקצוב ובקרת הוצאות החברה. פיתוח דוחות וכלי בקרה במערכת ה- SAP. הובלת תהליכים ופרויקטים. עיבוד וניתוח של דוחות כספיים מול תקציב החברה. בדיקות כדאיות כלכלית של מוצרים, תהליכים ופרויקטים כלל חברתיים. בחינת רווחיות לעסקים חדשים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה-חובה. 1-4 שנות ניסיון ככלכלנ/ית בחברה דומה / גדולה. שליטה מלאה בתוכנות ה- office ובעיקר ב- Excel. ידע בתוכנת SAP מודולים FI , BI , COPA - יתרון מובהק. אנגלית ברמה גבוהה. יכולת עבודה בשעות נוספות. יכולת למידה עצמית - אוטודידקט. התמודדות עם מספר משימות במקביל. יכולת עבודה תחת לחץ. יכולת עבודת צוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
189205
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת אופרציה לחברת ביטוח התפקיד כולל: ניתוח נתונים מספריים, הכנת דוחות ומצגות בעברית ובאנגלית, שותפ/ה לישיבות הנהלה, סיכום פרוטוקולים של ישיבות דירקטוריון רבעוניות ומעקב אחר משימות יד ימינו של המנכ"ל
דרישות:
ניסיון כמנהל/ת אופרציה מורכבת, או מנהל/ת תפעול, או מנהל/ת פרויקטים ו/או אנליסט/ית השכלה בתחום הפיננסי/תעו"ן/ביטוח ניסיון בניתוח נתונים ניסיון ניהולי אנגלית ברמה טובה מאד- כולל כתיבת מצגות אקסל- ברמה גבוהה כולל vloolup, pvot, נוסחאות נכונות למשרה מלאה (לא היברידי)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19442
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לצוות ניהול סיכוני IT ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם דרוש/ה ג'וניור/ית למשרה התחלתית - לא נדרש ניסיון קודם! הצוות מתמחה בזיהוי ואיתור סיכונים טכנולוגיים, מציאת פתרונות, שיפור המערכות והתהליכים בארגון למניעת פגיעה פוטנציאלית בעסק ומזעור סיכונים באמצעות מומחים מקומיים בעלי ניסיון גלובלי בפרויקטים מורכבים, מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים תוך עבודה מול החברות המובילות בעולמות הטכנולוגיה, תעשייה ופיננסים. המשרה בבית שמש או בתל אביב בשילוב עם עבודה מהבית. התפקיד כולל: • ייעוץ ובדיקות בקרות אוטומטיות בתהליכים עסקיים בארגון ומערכות ERP –CRM. • ייעוץ בנושא מערך הרשאות והפרדת תפקידים SOD במערכות מידע ותהליכים עסקיים. • ביסוס מתודולוגיות ויכולות בהיבטי ניהול סיכוני IT בנושא הענן והדיגיטל.
דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי- ראיית חשבון / כלכלה / הנדסת תעשיה וניהול / מנע"ס עם התמחות במערכות מידע • זיקה טכנולוגית • אנגלית ברמה גבוהה *אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00466
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ליחידה עסקית באתר מודיעין דרוש.ה מנהל תכניות ILS תחומי אחריות ניהול כלל היבטי ILS בתוכניות לקוח תכנון ומימוש תכולות ה- ILS לפרויקטי החברה לרבות: קביעת מדיניות האחזקה, ניתוח ואפיון חלפים לפרויקט, הגדרת דרישות אחזקתיות ועוד תכנון וניהול הכנת ספרות והדרכות, ניהול פיתוח וייצור צב"ד וצת"ת, ניהול תוכנית תחזוקה וקיום קשר שוטף עם לקוחות החברה מענה למכרזים והצעות שיווקיות למערכות מולטי דיסציפלינריות מורכבות
דרישות:
השכלה תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / הנדסה - חובה תואר שני - יתרון ניסיון מקצועי 3 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים מורכבים, ובעבודה מול לקוחות בחו"ל – יתרון ניסיון ניהולי בהובלת עובדים- יתרון רקע וידע במערכות מל"ט - יתרון ניסיון בניהול עבודה מול קבלני משנה ניסיון בכתיבה ועריכה של מסמכים ומצגות נכונות לנסיעות תכופות בארץ ולחו"ל שליטה גבוהה באנגלית (דיבור וכתיבה) – חובה *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד **פניות מתאימות בלבד יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5014
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברת BDO זיו האפט, חברה לאדמיניסטרציה ונאמנויות דרוש/ה כלכלן/ית ללא ניסיון / עד שנתיים ניסיון. הצוות מספק שירותי נאמנות (אגרות חוב, אשראי חות בנקאי ועוד) לגופים המובילים בשוק וכן שירותי אדמיניסטרציה לקרנות גידור וקרנות אלטרנטיב. BDO ISRAEL הינה פירמת ראיית חשבון וייעוץ עסקי, הינה חלק מהרשת הבינלאומית BDO ומדורגת בין חמש פירמות ראיית החשבון הגדולות והמובילות בישראל.
דרישות:
תואר אקדמי בוגרי אוניברסיטה ומכללות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00223
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|