תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון אנרגיה, משרדי הנהלה בפארק עסקים יקום (ליד נתניה) דרוש/ה מנהח"ש לצוות הלקוחות. התפקיד כולל: פתיחת לקוחות במערכת ומענה טלפוני לבירורים שוטפים. הפקת תעודות משלוח. הפקת חשבוניות, זיכויים וביטולים, התאמות של כרטסות, בילינג חודשי. טיפול בסוגיות מורכבות מול לקוחות החברה. עדכונים של הרשאות , אובליגו , הנחות , תנאי אשראי ועוד.
דרישות:
מנהל/ת חשבונות סוג 2 – חובה. הכרות עם מערכות אופיס והכרות עם חוקי המסים השונים. יחסי אנוש מצוינים. ניסיון במעלה – יתרון. זמינות למשרה מלאה א-ה 8:00-17:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1055
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון אנרגיה, משרדי הנהלה בפארק עסקים יקום (ליד נתניה) דרוש/ה פקיד/ה למחלקת הנהלת חשבונות, צוות לקוחות. התפקיד כולל: פתיחת לקוחות במערכת ומענה טלפוני לבירורים שוטפים. הפקת תעודות משלוח. הפקת חשבוניות, זיכויים וביטולים, התאמות של כרטסות, בילינג חודשי. טיפול בסוגיות מורכבות מול לקוחות החברה. עדכונים של הרשאות , אובליגו , הנחות , תנאי אשראי ועוד.
דרישות:
מנהל/ת חשבונות סוג 2 –יתרון. הכרות עם מערכות אופיס והכרות עם חוקי המסים השונים. יחסי אנוש מצוינים. ניסיון במעלה – יתרון. זמינות למשרה מלאה א-ה 8:00-17:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
פקיד מנהחש
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה וותיקה התחום של ציוד אלקטרוני דרוש/ה פקיד/ת Back office. התפקיד כולל: ישיבה בדלפק הקבלה ועבודה תחת המנכ״לית ניהול רווחה - ימי כיף, ימי הולדת, Happy hours, תן ביס ועוד אירוח פגישות, אחריות על ניקיון המשרד סיוע לאנשי המכירות עם תיאום פגישות ושליחת הצעות מחיר ביצוע הזמנות רכש לספקים ותיעוד במערכות CRM מעקב אחר אספקות התנהלות באנגלית
דרישות:
אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה ניסיון עבודה קודם בתפקיד דומה - חובה ניסיון בעבודה עם מערכות CRM כגון: חשבשבת, Salesforce - חובה ניסיון עם יישומי Office בדגש על Excel - חובה אישיות אנרגתית, טקטקנית, דייקנית נדרשת ייצוגיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4313
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בנתניה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים למטה במחלקת הכספים. במסגרת התפקיד: * קליטת חשבוניות ספקים * טיפול בתשלומים לספקים * ביצוע התאמות ספקים * דיווחים לרשויות * ניתוח כרטיסים, * גיול חובות ספקים
דרישות:
* הנהלת חשבונות סוג 2/3 – חובה. * ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות ספקים מארגון גדול כמו משקאות/מזון/תרופות/ייצור/תעשיה – חובה (ולא מנדל"ן / אדמיניסטרציה / משרד רואה חשבון יועץ מס)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
750086
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה בחולון דרוש/ה רכז/ת בילינג ובק אופיס למשרה מלאה הזדמנות מצוינת להשתלב בחברה טכנולוגית מצליחה, בתפקיד מעניין ומאתגר כחלק מצוות מקצועי ומנצח. במסגרת התפקיד: טיפול בתהליכי בילינג וחשבוניות עבודה שוטפת מול גורמים פנימיים וחיצוניים תמיכה אדמיניסטרטיבית ופעילות Back Office ניהול ומעקב אחר נתונים, דוחות ותהליכים תפעוליים אנחנו מציעים: סביבת עבודה דינמית וטכנולוגית תפקיד מגוון עם אחריות והתפתחות מקצועית צוות איכותי ואווירה משפחתית משרה מלאה בתנאים טובים למתאימים/ות מוזמנים/ות להצטרף אלינו ולהיות חלק מהצלחה טכנולוגית!!
דרישות:
ניסיון קודם בבילינג / בק אופיס – חובה נכונות למשרה מלאה בחולון- חובה סדר, ארגון, דיוק ויכולת עבודה עצמאית יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
551385
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גלובלית דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול וכספים במסגרת התפקיד: עבודה מול הברוקרים של החברה, מתן תמיכה תפעולית עדכון נתוני פרמיות ותביעות במערכות החברה עבודה מול חברות הביטוח וביטוח המשנה לביצוע התחשבנוית הוצאת חוזים מהמערכת, בדיקת עסקאות ורשומות עבודה מול צוותים בחו"ל הכנת דוחות באקסל ביצוע חישובים לרבות חישובי אחוזים, עמלות וכו' משרה מלאה בתנאים מעולים!!!
דרישות:
תואר ראשון- יתרון משמעותי ניסיון בעבודה בתחום הביטוח- יתרון ניסיון בתחום התביעות- יתרון משמעותי אנגלית ברמה מאוד גבוהה קריאה, כתיבה ושפה אקסל ברמת וילוקאפ ופיווט- חובה יכולת למידה מהירה של מערכות ממוחשבות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01467
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת פילת דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 עבודה בצוות מגובש ומקצועי, הנה"ח שוטפת, ספקים, חשבוניות, תיאום בנקים ועוד. המשרה ממוקמת בפתח תקווה - שעות גמישות!
דרישות:
בוגר/ת לימודי הנה"ח סוג 1+2 לפחות 3-4 שנות ניסיון תקתקנות יסודיות שימת לב לפרטים יכולת עבודה בצוות שימת לב לפרטים יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
991128
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה אחראי/ת תפעול וכספיםבמסגרת התפקיד: שליחה וקבלה של הצעות מחיר קליטת הזמנות וביצוע הזמנות רכש גיול חובות ובקרות שוטפות עבודה על מערכת Priority- עדכון נתונים, הפקת דוחות ועוד ניהול מערך היועצים בחברה (מתן מענה, קבלת חשבוניות, ביקורת שעות וכו') התנהלות למול ממשקים מרובים ומורכבים * החלפה לחופשת לידה עם אופציה*
דרישות:
ניסיון של 3-5 שנים בתפקיד דומה ניסיון בעבודה על מערכת Priority- חובה תעודת הנה"ח 1+2 – יתרון משמעותי ניסיון ברכש והתנהלות למול ספקים – יתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ואסרטיביות אפשרות למשרה בהיקף של 80%
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
15759
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות לתפעול השוטף של הנהלת חשבונות לקוחות בארגון, כולל רישומי הכנסות וזיכויים, בקרת גבייה ורישומים פנימיים. עבודה עם מערכות Office, ERP. תחומי אחריות עיקריים- ניהול יומיומי של חשבונות לקוחות, והוצאות שונות
- רישום, ובקרת תנועות כספיות
- עבודה עם מערכות ERP
- שיתוף פעולה עם מחלקות נוספות בארגון
- המלצות לשיפור תהליכי עבודה פיננסיים
דרישות:
- מנהל/ת חשבונות סוג 1-2
- שליטה ב Office, Excel - חובה
- ניסיון - יתרון
כישורים אישיים - יכולת ארגון וניהול משימות מרובות במקביל
- אחריות, מוסר עבודה, דיוק ויכולת עבודה תחת לחץ
- כישורי תקשורת בין-אישית טובים ויכולת עבודה בצוות
- יוזמה ויכולת פתרון בעיות באופן עצמאי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
על המשרה והמשרד: הצטרפו למשרד רואי חשבון מהמובילים בארץ, הממוקם במרכז תל אביב. אנו מציעים סביבת עבודה מקצועית, מאתגרת ודינמית, עם דגש על פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום. אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמעוניין/ת להשתלב בצוות איכותי ולנהל תיקים מגוונים – מקומך איתנו. תחומי אחריות מרכזיים: ניהול שוטף של מערך הנהלת החשבונות לתיקי לקוחות מגוונים (חברות, עצמאים). טיפול מלא בהנהלת חשבונות ספקים ולקוחות, כולל התאמות בנקים, כרטיסי אשראי וקופות. הכנת חומרים להצהרות הון ודוחות כספיים שנתיים. דיווחים וטיפול שוטף ברשויות המס (מע"מ, ניכויים). עבודה מול לקוחות המשרד תוך מתן שירות מקצועי ואדיב.
דרישות:
דרישות חובה: תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 2 (או סוג 3) – חובה. ניסיון של 3 שנים לפחות כמנהל/ת חשבונות במשרד רואי חשבון – חובה. שליטה מלאה וניסיון מוכח בעבודה עם מערכות הנהלת חשבונות (כגון: חשבשבת / פריוריטי / סאפ - יש לציין את המערכות הרלוונטיות) שליטה מלאה ביישומי אופיס, בדגש על Excel. יכולת עבודה עצמאית, מסודרת, דייקנות ויסודיות ברמה גבוהה. יחסי אנוש מצוינים ומוסר עבודה גבוה. יתרונות: ניסיון קודם בניהול חשבונות עד מאזן. ניסיון עם לקוחות מתחום ה-[אם יש תחום ספציפי – הייטק/נדל"ן/מסחר]. ידע וניסיון בהכנת משכורות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אמת דורקום מגייסת עוזר.ת גבייה למחלקת הנהלת חשבונות במשרדי החברה בפתח תקווה! **תנאים מצוינים למתאימים, משרה התחלתית בתחום!** במסגרת התפקיד: -טיפול בגבייה מלקוחות ואחריות מקצה לקצה - גבייה יזומה והתנהלות שוטפת מלקוחות במיילים - הנפקת קבלות+ התאמות כרטיסי לקוח - מעקב שוטף אחר דוחות גיול חובות - ניהול ממשקים מול גורמי תפעול פנימיים בארגון
דרישות:
- תעודת הנה"ח סוג 1+2 – יתרון - שליטה טובה באקסל ובמערכות ממוחשבות - אסרטיביות יחד עם שירותיות ברמה גבוהה - אחריות, חריצות ועמידה בלוחות זמנים - יכולת עבודה עצמאית - היכרות עם מערכת ERP פריוריטי – יתרון משמעותי - ניסיון בגבייה מלקוחות- יתרון - ניסיון בהתאמת לקוחות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-1008
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים ואישורי שעות נוכחות ועוד. עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני. תחילת עבודה מיידית. פעם בשבוע עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה .
דרישות:
ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון תעודת הנהלת חשבונות- חובה שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ns
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת הכספים של מור בית השקעות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עדיפות עד מאזן. התפקיד כולל פקודות יומן ללא מלאי, התאמות בנקים, ספקים , לקוחות, תשלומים (מס"ב) ופקודות חתך.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות - חובה ידע בחשבשבת - חובה ידע באופיס ברמה טובה - חובה דיווחים לרשויות - יתרון ניסיון של 3 שנים בתחום - יתרון חריצות , יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות במקביל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
155743
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים רכז/ת בק אופיס אחראי/ת ומסודר/ת לתחום הגבייה, לעבודה מול לקוחות אסטרטגיים גדולים ביותר של החברה. התפקיד עצמאי וכולל אחריות על תהליכי גבייה ייחודיים בחברה, כחלק מצוות הגבייה.במסגרת התפקיד: אחריות על תהליכי גבייה מול לקוחות אסטרטגיים (כ־40 לקוחות). עבודה עם מערכות ממוחשבות ייעודיות כגון ניפנדו ומערכות משרד הביטחון שידורים, חיובים והזנת נתונים. מעקב אחר סטטוס תשלומים, קליטת תקבולים והפקת דוחות. עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים וחיצוניים. תנאים: משרה מלאה | ימים א’-ה’ | 17:00–08:00 | 7:30-16:30. עובד חברה מהיום הראשון! חניה מסודרת לעובדים. סל רווחה עשיר (מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת, ימי גיבוש, חו"ל ועוד). תנאים טובים למתאימים ואפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד גבייה / בק אופיס – חובה! ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים גדולים או מוסדיים – יתרון משמעותי שליטה במערכת ניפנדו / מערכת משרד הביטחון – יתרון שליטה מלאה במערכות ממוחשבות. אחריות, סדר, דיוק, ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1240
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות! למשרד בראשון לציון דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות- תפקיד התחלתי בתחום!! התפקיד כולל: הקלדת חשבוניות ספקים וחשבוניות לקוחות, סיוע שוטף למחלקת הנהלת החשבונות התנהלות מול מנהלי אזור בהזמנות. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' שעות 08:00-16:00 שכר 7500 ש"ח ברוטו + תשלום עבור נסיעות
דרישות:
ניסיון בסיסי בהנהלת חשבונות – יתרון שליטה ביישומי Office, בדגש על Excel
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54483
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|