תיאור תפקיד:
ליונילינק דרוש\ה נציג למוקד תמיכה בארגון גדול ומוביל במרכז במסגרת התפקיד: - מענה למשתמשים באמצעות תמיכה טלפונית, השתלטות מרחוק והגעה ללקוח קצה, התפקיד כולל עבודה מול משתמשים פנים ארגוניים
- מתן מענה בתחום ה - IT ומתן מענה אפליקטיבי על תוכנות ומערכות רפואיות .
- הכרות, אבחון וטיפול תקלות מחשב, מע' הפעלה מיקרוסופט Windows10/7 , עבודה בסביבת Citrix יישומי Office, Active Directory, Exchange, Portnox
עבודה בסביבה מאתגרת, השתלבות בצוות מקצועי
מיקום: רמת גן
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בתפקיד של תמיכה טכנית . ניתן להגיע עם ניסיון צבאי
- ניסיון בסביבת windows
- ניסיון עם מערכות לניהול קריאות
- ניסיון עם active directory, exchange'
- ניסיון עם מערכות שו"ב - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14350
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה בתחום הקמעונאות במרכז הארץ מגייסת תומכ/ת טכני/ת Junior התפקיד כולל: אחריות על מתן תמיכה טלפונית ובהשתלטות מרחוק לעובדי החברה, כולל מפעלים, סניפים והנהלה ועוד.
דרישות:
- ניסיון תעסוקתי קודם ויתרון לניסיון בתמיכה טכנית - נכונות לעבודה במשמרות - היכרות עם מערכות כגון: SAP, CRM, AD, AS400 - יתרון - קורס בתחום התמיכה / טכנולוגיה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
150872
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - Malam Team מגייסת איש. אשת תמיכת Help Desk לארגון בטחוני גדול באשדוד תיאור המשרה: התפקיד כולל מתן תמיכה בתקלות Domain אצל משתמשי הארגון טיפול בתקלות במערכות הפעלה Windows ניהול משתמשים ב-Active Directory, תקלות רשת, דוא"ל, חומרה, תוכנה וכדומה הכשרה תינתן על חשבון החברה, תנאים טובים למתאימים!
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד שירות ומתן תמיכה למשתמשים Help Desk או PC - (אפשרי ניסיון כמנהל.ת רשת מחשוב משירות צבאי) ניסיון בתמיכה בתקלות רשת ניסיון מעמיק בתקלות במערכות הפעלה Win ניסיון בעבודה מול Active Directory עבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
28516
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה טכנאי/ת PC שטח במערכות מידע לארגון רפואי התפקיד כולל תמיכה וטיפול במשתמשי הארגון מעל 1800 משתמשים במגוון סביבות תמיכה ותחזוקה של תחנות הקצה (חומרה/תוכנה) תמיכה במדפסות וציוד היקפי, התקנה והטמעה של חומרה, רשתות ותוכנה בארגון, ועוד תמיכה וטיפול בחדרי ישיבות ומולטימדיה, שליטה מלאה במערכות הפעלה ו-Office365 פתירת תקלות וביצוע התקנות ופריסה של מערכות הארגון משרה מלאה באשדוד, עבודה במשמרות וכוננות בסופ"ש
דרישות:
שנת ניסיון לפחות כטכנאי/ת PC בארגון מרובה עובדים מעל 500 איש ידע באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה (כגון: מדפסות, סורקים, מכשור רפואי מחשבים נייחים/ניידים, טלפונים) ידע כללי בחומרת מערכות PC (נייחים וניידים), כולל התקנה חומרה ותוכנה שליטה במערכת הפעלה WINDOWS 10/11 ויישומי OFFICE 365 MCSA/MCSE, תעודת טכנאי מחשבים ורשתות ניסיון בפריסה והקמה של אימג'ים- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74047
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית למשתמשי הארגון – קו ראשון ושני לטיפול בתקלות מחשוב מגוונות (מערכות הפעלה, תקשורת, תוכנות מדף ויישומים ייעודיים) עבודה מול יחידות התמיכה המתקדמות (סיסטם, תקשורת וכד'), כולל אבחון תקלות והפעלת אסקלציה במידת הצורך מענה לפניות משתמשים ורפרנטים, כולל הטמעה וליווי שוטף בשימוש ביישומים ייעודיים ניהול מקצועי של צוות התמיכה (סיוע למנהל המוקד) בקרה על קריאות המועברות מקו ראשון לקו שני שותפות בצוות מקצועי התומך במגוון מערכות הארגון למידה מתמדת בסביבה דינאמית עם אפשרות להתפתחות מקצועית שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה': 07:30-17:00 (פעילות מלאה) ימים א'-ה': 17:00-20:00 (פעילות חלקית) ימי ו': 07:30-12:00 (פעילות חלקית)
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/Help Desk ניסיון במתן תמיכה למשתמשים בסביבות Windows, תקשורת ותוכנות מגוונות יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ועמידה בלחץ שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת Multitasking יתרון משמעותי ל: ניסיון בעבודה בארגונים גדולים / במגזר הציבורי / מגזר הבריאות ניסיון בעבודת צוות ובתמיכה בקווים ראשונים/שניים ניסיון בעבודה עם Excel וניתוח דוחות סטטיסטיים ניסיון בניהול מאגרי ידע ניסיון בבקרה ומעקב אחר קריאות שירות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02428
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית למשרה מלאה לארגון גדול באזור חולון. במסגרת התפקיד, מתן תמיכה ללקוחות עסקיים בשימוש במערכת תשלומים נפוצה, ליווי בתהליך הפקת קבצים, בדיקת תקינות ושידור הקבצים למערכת הבנקאית, פתרון תקלות ומתן מענה מקצועי טלפוני ודיגיטלי, תיעוד פעולות וטיפול בפניות במערכת פנימית.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות / עבודה עם ממשקים שליטה ביישומי Office גישה שירותית, אחריות, ויסודיות רקע צבאי / עבודה בסביבה טכנולוגית – יתרון
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
532170
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות ייחודית להיחשף למגוון רחב של טכנולוגיות בחוות השרתים של בזק בינלאומי TECH.עבודה מול לקוחות ENT משמעותיים במשק. התפקיד כולל: •מתן מענה ללקוחות העסקיים של החברה סביב השעון ( 24/7 ). •מתן שרות ותמיכה טכנית ללקוחות (טלפונית ופרונטלית) בעולמות התקשורת, אבטחת מידע, שרתים ומערכות תומכות (כמו: גיבויים ואירוח אתרים). אחריות על תקינות המערכות והמתקן בכללותו לרבות: • עבודה עם מערכות בקרה של חוות השרתים- DCIM, BSM, וכו'. • ביצוע סלילות , כבילות והפעלת קווי תקשורת בציודי תקשורת כחלק מהמשימות (CC.XC וכו') • תיאום אישורי כניסה, מדידת חשמל ללקוחות במערכת PWIQ • טיוב וסידור ארונות תקשורת בהתאם לבקשות לקוח התפקיד כולל ביצוע של הסמכות תקשורת רלוונטיות
דרישות:
נכונות ל- 5 משמרות בשבוע כולל: בוקר, אחה"צ, לילה, סופ"ש (וחגים) ידע בעולמות התקשורת ברמת CCNA- יתרון תודעת שירות, יכולת למידה עצמית, אחריות ומוטיבציה גבוהה להתמקצע בעולמות ה-Data Center.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
12172
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת בכיר/ה לגוף מוביל תל אביב התפקיד כולל: התקנת מחשבים, מערכות הפעלה, מסכים , מדפסות וציוד מולטימדיה ומחשוב אחר הפעלת כלים להשתלטות וטיפול מרחוק ,לעיתים הגעה פיסית למשתמש, הפעלת כלי שליטה ובקרה לניטור וטיפול במערכות הפעלה ( WINDOWS , הפעלת גורם מומחה חיצוני או אחר עד לסגירת התקלה, תיעוד פתרונות וטיפול בתקלות
דרישות:
ניסיון של מעל 3 שנים כאיש סיוע ותמיכה בתחום המחשוב והתקשורת בארגון עם יותר מ- 1000 משתמשים ידע והבנה בחומרת ציוד מחשוב אישי כגון מחשבים ניידים/נייחים/טאבלטים/טלפונים חכמים/מדפסות. היכרות עם טופולוגית רשתות והבנה בפרוטוקולי תקשורת. הכרות מעמיקה במערכות MS-TERMINAL SERVER ו CITRIX בהיבט שימוש ותמיכה. ידע וניסיו ן בתמיכה במערכות טלפונית IP ארגונית .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25662
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint מחפשת טכנאי/ת PC
דרישות:
- הכרה ושליטה מלאה במערכת הפעלה 11\Win10 - ידע בסיסי באופיס + אופיס 365 - ניסיון בטיפול בתקלות ע"י השתלטות מרחוק \ פרונטלי \ טלפוני - ניסיון של לפחות שנה כטכנאי /ת PC
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00550
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת Help Desk לארגון רפואי מוביל בירושלים תיאור מתן מענה טלפוני וגם פרונטלי במידת הצורך לתקלות מחשוב שונות לכ5000 משתמשים מדובר בארגון גדול עם מספר רב של משתמשים תפקיד המשלב עניין מקצועי ויציבות תעסוקתית מאוד מתאים לבוגרי קורסים בתחום המחשוב!
דרישות:
השכלה רלוונטית בתחומי התמיכה ניסיון של חצי שנה, לפחות במתן מענה טכני בתחומי הPC/ רשת / ציוד קצה -אפשר בלי ניסיון ורק עם קורסים נכונות למשמרות 24/7- חובה לילות ושבתות ניסיון בעבודה במוקד טכני טלפוני - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33409
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מצליחה בצפון הארץ דרוש/ה טכנאי/ת PC לתפקיד שירותי בסביבת עבודה דינאמית ומגוונת הכולל: תמיכה במשתמשים וטיפול בציוד מחשוב ,תקשורת ומולטימדיה (חומרה / תוכנה) היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה בדגש על סביבת מיקרוסופט וכלי OFFICE, לינוקס – יתרון אחריות על התמיכה בתקלות ומשימות באתר החברה ועוד!
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות כטכנאי.ת PC בארגון גדול ניסיון בעבודה בסביבה מנוהלת דומיין, אבחון וטיפול בתקלות תוכנה / חומרה / מערכות הפעלה שליטה מלאה במערכות הפעלה WIN ובתוכנות OFFICE בוגר/ת קורס מקצועי של טכנאי.ת PC או הסמכה רלוונטית אחרת- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00752
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה טכנאי/ת PC לארגון ברמת השרון. התפקיד כולל הגעה למשתמשים ומתן תמיכה פרונטאלית, ביצוע התקנות מערכות הפעלה Windows, תמיכה ומתן הרשאות ב- Active Directory, אבחון וטיפול תקלות מורכבות, הגדרת ציוד קצה, תקלות תקשורת ועוד.
דרישות:
- ניסיון כתומך/ת טכנית, טכנאי/ת PC, תומך/ת HD - ידע וניסיון בטיפול בתקלות OFFICE - ניסיון בפרמוט והתקנת עמדות קצה - ניסיון בעבודה עם Active Directory ומתן הרשאות - ידע בקונפיגורציה ראשונית של מתגי תקשורת וחימום נקודות - ידע בניהול רכיבי Access Points
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: -מתן מענה מקצועי ומותאם אישית ללקוחותינו הבינלאומיים -הדרכה והעברת ידע על פתרונות התקשורת החדשניים שלנו -בניית קשרי לקוחות ארוכי טווח והבטחת חוויה מעולה -תרומה ישירה לשיפור המוצר ופיתוח יכולות שירות מתקדמות -הובלת יוזמות לשיפור שביעות רצון הלקוחות מה אנחנו מציעים: -עבודה במשרדים חדישים בפתח תקווה עם מתכונת עבודה היברידית (יום אחד מהבית בשבוע) . -הצטרפות לסביבה טכנולוגית דינמית עם הזדמנויות פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום בחברה בצמיחה. - משרה מלאה: 09:00-18:00 עם גמישות . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בשירות לקוחות ותמיכה טכנית - תודעת שירות גבוהה ויכולת לתקשר באופן אפקטיבי - אוריינטציה טכנית טובה ויכולת לטפל בהתנגדויות - כישורי תקשורת בין אישית מצוינים ויכולת לעבוד בצוות - התנסחות טובה בכתב ובעל פה - היכרות עם עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי - יתרון - ניסיון בעבודה עם חברות SaaS - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
643503
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לתל אביב איש/ת HELP DESK (אפשרי גם ללא ניסיון אך עם גישה טובה למחשבים) התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית למחשבים פנימיים של הארגון עבור 1800 עובדים. המועמד/ת יפעל/תפעל כחלק מצוות, ויהיה עליו/ה להיות בעל/ת גישה למחשבים, העבודה היא במשרה מלאה, בימים א-ה.
דרישות:
גישה טובה למחשבים כישורים בינאישיים מעולים אדיבות יכולת ורבלית גבוהה בעברית ורצוי גם באנגלית נכונות ללמוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19381
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברה בינלאומית מובילה בתחומה, עם מאות משתמשים, מערכות מתקדמות, וסביבת עבודה טכנולוגית מקצועית. הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד תמיכה משמעותי ולהתפתח בעולמות ה-IT הארגוניים. התפקיד כולל: • מתן שירות ותמיכה טכנית פנים-ארגונית - פרונטלית ובשליטה מרחוק • פתרון תקלות חומרה ותוכנה: מערכות הפעלה, יישומי Office, דפדפנים, ודוא"ל • תמיכה שוטפת במשתמשי Windows כולל הקמת משתמשים ב-Active Directory, הצטרפות מחשבים לדומיין • טיפול בתחנות עבודה: התקנת מערכות הפעלה, הגדרות BIOS, עבודה עם CMD, DNS, TELNET, SERVICES • עבודה כחלק מצוות מקצועי ומיומן עם ליווי, למידה וצמיחה
דרישות:
• הסמכה רלוונטית (טכנאי PC, רשתות) – חובה • לפחות שנה ניסיון בתמיכת Help Desk בארגון – חובה • ידע מוכח במערכות הפעלה, דפדפנים, תוכנות דוא"ל, Active Directory – חובה • היכרות עם מושגים כמו BIOS, CMD, DNS, TELNET – יתרון משמעותי • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, ויכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3108
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|