תיאור תפקיד:
חברה באור-יהודה מחפשת מזכיר/ה לסמנכ"ל תפעול למשרה בימים א'-ה' בשעות 7:00-16:00. התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות מרובות משתתפים ניהול ומעקב אחר משימות והנפקת דוחות מענה טלפוני ואדמיניסטרטיבי שוטף טיפול שוטף בחשבונות ספקים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה שליטה ביישומי Office - חובה זמינות למשרה מלאה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8643600
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מחפשים מזכירה אדמיניסטרטיבית ניהפנסיה מהיום הראשון. ול משרדי, ניהול יומן ותיאום פגישות, מתן שירות לעובדי האגף, מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות, נוכחות עובדים קליטת חשבוניות ואדמיניסטרציה שוטפת שעות עבודה: 08:00 - 16:35 א'-ה' תנאים: קרן השתלמות לאחר שנה. ביטוחי בריאות מורחבים בתנאים מועדפים. הסעדה ( לעובדי תפעול ) . ועד עובדים ( לעובדי תפעול) . תשלום הבראה 150%.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה לפחות 3 שנים - חובה ניסיון ביומנים - חובה שליטה באופיס - חובה מערכת פריורטי- יתרון משמעותי אקסל- ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
מזכירה
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לאולם תצוגה יוקרתי ומוביל בירושלים דרוש/ה פקיד/ה עיסקי/ת! התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי של אולם התצוגה. תיאום פגישות, קבלת תשלומים מלקוחות, השלמת מסמכים, סגירת תיקי לקוחות וכו'. תנאים: שעות עבודה: ימי א׳-ה׳ 8:30-18:00, ימי שישי 8:30-13:00. שכר בסיס 7,000 ש"ח + שעות נוספות + בונוסים + נסיעות מוגדלות וארוחות מסובסדות באופן מלא! ממוצע שכר 10-12K!
דרישות:
נכונות למשרה מלאה - חובה. ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52318
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עוזר.ת אישית למנכ"ל החברה רקע נדרש- מועמדים/ות שעבדו בחברות הייטק/ יצרניות תיאור התפקיד: ניהול יומן המנכ"ל ,תיאום פגישות ומעבר על מיילים הכנת מצגות ומדדים לפגישות הנהלה. סיכום פגישות מנכ"ל והנהלה. הוצאת הודעות מטעם המנכ"ל. מעקב וניהול אחר משימות ותיעדופן. יכולת בקרה על תהליכים והורדת עומס. תמיכה ובקרה על המנהלים בניהול פרויקטים שוטפים סטטוסים, ביצוע משימות וניהול זמן. ארגון נסיעות עסקיות (טיסות, מלונות, רכב). ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות נוספות לפי הצורך.
דרישות:
ניסיון בעבודה כעוזר.ת אישי.ת בכיר.ה -3 שנות ניסיון- חובה.תואר ראשון במנהל עסקים / תעשייה וניהול – חובה. משרה מלאה וזמינות לשעות נוספות לפי צורך (לעיתים בשעות הערב). אמינות, דיסקרטיות ויכולת לנהל מספר משימות במקביל. גמישות מחשבתית ופתיחות לשינויים דינאמיים. יכולת פתרון בעיות וחשיבה עצמאית. יחסי אנוש יכולת שירותית וסבלנית , זריזות ויעילות במתן מענה למנהלים . ידע בעבודה עם תוכנות אופיס (Word, Excel, PowerPoint) אנגלית עסקית ברמה גבוהה (רמת שיח, מצגות ומענה במייל)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18809
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול משרד ברמה אדמיניסטרטיבית תפעולית.
תפקיד מגוון ומקצועי בעל/ת ראיה רחבה.
כולל עבודה בצוות.
סביבת עבודה צעירה ודינאמית.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - ניהול משרד.
שליטה באופיס- אקסל, וורד, פריוריטי חובה.
ניהול יומנים.
גרפיקה -יתרון
הנהלת חשבונות -יתרון
אירוח לקוחות במשרד, הקפדה על תקינות שוטף של צרכי המשרד.
יחסי אנוש מצויינים, יצוגיות.
משרה מלאה עם אפשרות לשעות נוספות. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397514
|
תיאור תפקיד:
לחברת יזמות נדל"ן צעירה ודינמית דרושה מנהלת משרד אחראית, מסודרת ובעלת מוטיבציה לצמוח יחד עם החברה. תפקיד עצמאי עם אחריות מלאה על התפעול השוטף – בסביבה נעימה, תומכת ומקצועית. מהות התפקיד: – ניהול ותפעול שוטף של המשרד – עבודה אדמיניסטרטיבית מגוונת – ניהול יומן ולו״ז עבור ההנהלה – קשר עם לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים – ביצוע משימות Back Office ובקרה על משימות תפעול – סיוע שוטף להנהלה ולצוות הניהולי שכר ותנאים: – משרה מלאה – ימים ראשון עד חמישי | 10:00 עד 17:00 – שכר ייקבע במעמד ראיון בהתאם לניסיון ותפוקה – תנאים סוציאליים מלאים – אופציות קידום משמעותיות למתאימות – סביבת עבודה נעימה, מקצועית ובצמיחה חושבת שזה בשבילך? שלחי קו״ח והצטרפי אלינו לצמוח יחד!
דרישות:
– ניסיון קודם באדמיניסטרציה – חובה – שליטה מלאה בתוכנות Office – אנגלית ברמה גבוהה – חובה – סדר, ארגון, דיוק ויכולת ריבוי משימות – אחריות אישית, תקשורת טובה וראש גדול – יתרון לניסיון קודם בתחום הנדל"ן (לא חובה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13957
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחטיבה הרפואית בחברת גטר דרוש/ה רכז/ת מכירות משרד רכז/ת מכירות משרד מהווה את ה"עורף" המכירתי של סוכני שטח. התפקיד כולל תמיכה בתהליכי המכירה, ניהול מידע ומסמכים, תיאום בין צוות המכירות ללקוחות וממשקים שונים בארגון. תחומי אחריות: ניהול תיקי לקוחות קטנים ובינוניים; איתור ויצירת קשר עם לקוחות חדשים; ניהול מכרזים ופרויקטים נוספים בתחום המכירות; ניהול מעקב אחר הזמנות ומסמכים; הכנה ומעקב אחר הצעות מחיר ללקוחות; מתן תמיכה ללקוחות בכל הנוגע לשאלות ובירורים; ניהול קטלוג פריטים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי Back Office או בשירות לקוחות – יתרון יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות שליטה מלאה ביישומי מחשב (Outlook, Office, Excel) - חובה נסיון עם תוכנות ERP - יתרון יכולת תקשורת מעולה ויחסי אנוש טובים אוריינטציה מכירתית ויכולת של עבודה בצוות שליטה טובה בשפה האנגלית - חובה העבודה במשרה מלאה 8-17 בפ"ת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2795
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד אחריות כוללת על נראות ותחזוקת המשרד קבלת אורחים, תמיכה בעובדים ועבודה צמודה עם הנהלה טיפול ברכש, ספקים וחשבוניות שעות המשרה: שעות 07:45-16:15
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה שליטה מלאה ביישומי Office שירותיות גבוהה, סדר ויכולת ניהול עצמי יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01256
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
רשת מלונות פתאל באזור הצפון, מגייסת פקידי/ות קבלה איכותיים/ות, לתפקיד פרונטלי עם אופק קידום אמיתי - הכולל: מתן שירות לאורחי המלון בעמדת הקבלה. ביצוע צ'ק אין וצ'ק אאוט, תוך מענה אדיב ומקצועי לפניות ובקשות, ומתן תחושת בית לאורחים עם חיוך, מקצועיות ואכפתיות משרה מלאה במשמרות, כולל סופי שבוע וחגים עבודה בסביבה מלונאית הפועלת 24/7. תנאי עבודה והטבות:- שכר מתגמל ותנאים מצוינים
- הכשרה מלאה על חשבון החברה
- ארוחות במלון.
- אופציות קידום והתפתחות מקצועית
- כניסה לרשת המלונות כהטבת עובד/ת
- סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומעריכה.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה, הופעה ייצוגית ניסיון קודם בתחום שירות/קבלה יתרון שליטה בסיסית במחשב אנגלית יתרון משמעותי זמינות לעבודה במשמרות כולל לילות, סופי שבוע וחגים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2010
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת סטודנטים למנהל המעונות אוניברסיטת רייכמן בהרצליה, החלפה לחל"ד במסגרת התפקיד אחריות אדמיניסטרטיבית על הליכי קבלה ומיון, טיפול בבעיות שיבוץ ובקשות חריגות. טיפול בבעיות משמעת מורכבות, נוכחות ברשתות החברתיות, טיפול בנושא שיווק ומתן מידע ראשוני בנושא מעונות וכן סיורים בשטח למתעניינים. העבודה בשעות לא שגרתיות ובמערכת גמישה. תיאור התפקיד: • SPOC מול הסטודנטים החל משלבי התעניינות ועד להפיכתם לדיירים. מתן מענה מקיף 360 מעלות לכל הנושאים הקשורים למעונות. • טיפול בהליכי רישום למעונות – ריכוז ההליך האדמיניסטרטיבי לרישום וטיפול בבקשות למעונות של הסטודנטים. • שיווק וקידום מעונות – מתן מענה ראשוני למתעניינים מעונות, ביצוע מעקב אחר לידים. • טיפול בפניות של דיירים – קבלת פניות מדיירים במגוון רחב של נושאים הקשורים למעונות, תשלומים, שיבוצים, קיום סיורים במבנה, ביצוע מעקב ממוחשב מרגע הפניה ודרך הטיפול, מתן מענה לפונה, בקרה ומעקב שהפנייה טופלה. • טיפול בבעיות משמעת של הדיירים. • מתן מענה ושירות איכותי לדיירים. • ביצוע מטלות נוספות ככל שיוטלו ע"י הממונה על המעונות. • המשרה מיידית וזמנית.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה. תואר שני – יתרון משמעותי. • אנגלית ברמת שפת אם- יתרון משמעותי. • עברית ברמת שפת אם. • ניסיון עבודה באנגלית מול לקוחות – יתרון משמעותי. • ראייה מערכתית. • יכולת ארגון ותכנון. • היכרות עם תוכנות Office , התמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת וניסיון בעריכת קובצי excel ברמה מתקדמת. • היכרות עם מערכת CRM מסוג Microsoft Dynamics - יתרון משמעותי. • ניסיון בשיווק מתחום הנדל"ן – יתרון משמעותי. • קפדנות ודייקנות בביצוע משימות. • יכולת עמידה ביעדים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מענה ללידים, תאום עם לקוחות, עבודה מול מנהל/ת האגף
דרישות:
אדם שירותי
יכולת עבודה עצמאית
ניהול זמן נכון *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397520
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
אחריות כוללת לניהול המלר"ד והטמעת סטנדרט השירות, בהתאם למדיניות מאוחדת ודרישות הרגולטור; ניהול ישיר של צוות המלר"ד – כולל ישיבות צוות, חניכה והדרכת עובדים, נוכחות, גיוס וקליטה , בקרה והערכה (בשיתוף עם הממונה המקצועי/הישיר במרחב/מחוז/מרכז מכונים). ניהול המשימות המנהלתיות תוך הבטחת קיומם של התנאים המקצועיים והשירותים למתן טיפול מנהלי ורפואי נאות מקצועי ואיכותי למטופלים. אחריות על ניהול השירות – ובכלל זה: איתור מגמות ומיקוד לשיפור מתמיד בתהליכי העבודה, ביצוע סקרי שביעות רצון לקוחות, קביעת SLA לסגירת מעגלי טיפול, טיפול ומענה לפניות הציבור, בקרה ופיקוח על עבודת הצוות בהתאם להנחיות והנהלים. אחריות לתפעול שוטף של המוקד לרפואה דחופה ובכלל זה, איוש, ניקיון, כספים, ציוד, אחזקה, סידורי עבודה/משמרות/החלפות אחראיות לבטיחות וביטחון תכנון וביצוע תוכניות שנתיות ואחריות לעמידה ביעדי המלר"ד אחריות למיצוי מיטבי של המשאבים המוקצים למלר"ד פיקוח ובקרת איכות על הפעילות, לרבות גיבוש תוכנית פעולה והתערבות בהתאם בשיתוף מנהל/ת הסיעוד והמנהל הרפואי של המלר"ד והנהלת המרחב\המרכז שותפות בפורום מנהלי מלר"ד אחריות לשמירה על רציפות תפקודית של המלר"ד בעתות חירום כבשיגרה ניטור והוצאת דוחות עם רישומי פעילות המלר"ד, דיווח שוטף והגשת המלצות לממונה
דרישות:
השכלה: תואר ראשון רלוונטי או לחלופין תעודת בגרות עם 3 שנות ניסיון ניהולי
ניסיון: ניסיון של שנתיים לפחות בניהול יחידה נותנת שירות בארגון בריאות, ובתוך זה:
ניהול צוות עובדים ניסיון בהטמעת תהליכי עבודה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלות נא צרף/י תעודות השכלה והכשרה רלבנטיים
עפ"י הוראות משרד הבריאות ובהתאם לתוכנית החיסונים של עובדי מערכת הבריאות-נדרש לבצע בדיקה במרפאה לחיסוני עובדים והשלמת חיסונים במידת הצורך ובהתאם לתפקיד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
10669
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול קליניקות של רופאים וליווי מטופלים לאורך כל שלבי הטיפול - קבלת המטופל לאחר ייעוץ רפואי, תיאום חדר ניתוח, סיוע בקבלת התחייבות ומעקב אחר הניתוח. - אחריות אדמיניסטרטיבית לניהול הקליניקות של הרופאים ומתן עזרה ומענה לרופא בכל הנדרש. - עבודה מול ממשקים רבים בבתי החולים הפרטיים וממשקים מול חברות ביטוח/קופות חולים. - חניה על חשבון החברה - סבסוד ארוחות - העבודה במשרה מלאה ברמת החייל תל אביב
דרישות:
2 משמרות ערב בשבוע, 3 משמרות בוקר ניסיון מוכח ורקע במזכירות רפואית/ תיאום ניתוחים/ עבודה במרכז רפואי / מרפאה יחסי אנוש טובים, שירותיות
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
747681
|
תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה בתחומה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת במסגרת התפקיד: תיאום פגישות והכנתן, שיחות טלפוניות יוצאות ונכנסות, ניהול ותיוק מסמכים, סיוע באירועי העמותה, הזמנת ציוד משרדי, רכישת כיבוד לישיבות, השתתפות בישיבות, רישום פרוטוקולים ועריכת סיכומים, ניהול, ריכוז ומעקב אחר החלטות, הנחיות ומשימות, מעקב חשבון בנק וביצוע הפקדות שיקים ומזומן, הנפקת קבלות וניסוח והפצת מכתבי תודה לתורמים, תשלומים לספקים, הכנות לדוחות כספיים, הכנת חומר חודשי למנהלת חשבונות, אישור ניהול תקין ועוד. *המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד*
דרישות:
- השכלה אקדמית. - ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי, יתרון לניסיון מעמותות. - יכולת התנסחות מצוינת בכתב ובע"פ. - שליטה מלאה ביישומי אופיס. - אנגלית ברמה טובה. - יכולות ארגוניות גבוהות, תודעת שירות, יכולת למידה מהירה ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17271
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרושה פקידת גבייה ואדמיניסטרציה – משרה שווה בחולון! מיקום: חולון שעות עבודה: 8:30–16:30 שכר: 10,000 ₪ + בונוסים מתגמלים על גבייה
דרישות:
דרישות חובה: ניסיון קודם בגבייה – חובה! ידע בעבודה עם SAP עבודה מול נציגי מכירות ויכולת תיאום מצוינת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|