| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      עמותת בתחום הגיל השלישי מגייסת אחראי/ת אזור לשלוחת בני ברק /רמת גן  היקף משרה - מלאה  שעות עבודה - 8:00 - 16:00  מה אנחנו מציעים? עבודה מרתקת עם הגיל השלישי הכוללת יעוץ ומיצוי זכויות, ביקורי בית, הכנת תוכנית טיפול ומעקב, התאמת מטפל/ת לסיוע לקשיש בביתו בליווי והדרכה שוטפת, פיתוח ושימור הקשר עם גורמים מקצועיים בקהילה עבודה בארגון גדול ויציב, אופק קידומי נרחב.תנאים סוציאליים מעולים ומענק חתימה 
                                         דרישות:
 השכלה אקדמית רלוונטית - חובה תואר ראשוןרישיון נהיגה - חובהיחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוההניסיון בתחום מתן שירותי סיעוד - יתרוןהמשרה מיועדת לנשים וגברים
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-1480
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת ריסקו מובילה טכנולוגית גלובלית בתחום מערכות smart home ומערכות אבטחה אינטגרטיביות מגייסת : מנהל/ת משרדתאור תפקיד :  אחריות כוללת על ניהול שוטף ויעיל של המשרד, מתן שירותי אדמיניסטרציה איכותיים לעובדי החברה ולמנהלים, ניהול צוות המשק, ותמיכה בכלל הפעילות הלוגיסטית והארגונית של החברה. תחומי אחריות מרכזיים:  1. גיבוש, עדכון ואכיפה של נהלי מזכירות ואדמיניסטרציה.  2. איוש עמדת הקבלה והמענה הטלפוני במהלך שעות הפעילות, וטיפול בדואר נכנס ויוצא.  3. קבלת אורחי החברה ומתן שירות אדיב ומקצועי.  4. תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לעובדי החברה ולמנהלים.  5. תיאום והפקת כנסים, ישיבות, הדרכות ואירועים פנים-חברתיים.  6. תיאום טיסות, לינות ונסיעות עסקיות לעובדי החברה.  7. אחריות על תחזוקת המשרד, ניקיון, סדר וארגון סביבת העבודה.  8. ניהול צוות המשק, הדרכתו ופיקוח על עבודתו.  9. ניהול ובקרה תקציבית בתחומי רכש ציוד משרדי, אירוח וכיבוד, שליחויות, דואר והובלות.  10. תחזוקה ועדכון שוטף של מאגרי המידע הארגוניים (עובדים בארץ ובחו"ל).  11. ייזום שיפורים בתהליכי עבודה והטמעתם במערכות הארגון. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           * השכלה: אקדמית - יתרון  * לפחות 5 שנים ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה  * תוכנות: MS Office, פריוריטי  * שפות: אנגלית ברמה גבוהה, שפות נוספות יתרון משמעותי  * יכולות אישיות : תודעת שירות גבוהה, יכולות לעבוד עם ממשקים רבים, אחריות, יוזמה, סדר וארגון, מסירות, אכפתיות, גישה חיובית, סבלנות וסובלנות.  * נכונות לעבוד בראשון לציון 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00675
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםהשפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברה בטחונית באזור אשדוד מחפשים מתאמ/ת שירות לקוח: קבלת פניות טכניות והעברתן לגורמים הרלוונטייםתיאום פגישות, ניהול יומנים והפקת דוחותמעקב אחרי קריאות שירות ותיעוד במערכתתיאום בין לקוחות לטכנאים
 
                                         דרישות:
 שליטה ביישומי Officeהבנה טכנית בסיסית והתנהלות מול מערכות ממוחשבותניסיון אדמיניסטרטיבי 
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           15736
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - חולון ובת-יםדרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד:חברת נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ פונה בבקשה להצגת מועמדות לתפקיד הבא:  ממלא/ת מקום ממונה חשבונות, הזמנות, מעקב ובקרה  לשכה משפטית 
 החלפה לחל"ד משרה מס' 2063/25 להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטיתבעמוד הדרושים בציון משרה מס' 2063/25  מועד אחרון להגשה הינו 6/11/2025 בשעה 23:59  רק פניות מתאימות תענינה *המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות, למי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה ולבני העדה הדרוזית
 
                                         דרישות:תנאי סף:
  • בוגר תואר ראשון (B.A)  • ניסיון עבודה קודם בתחומי אדמיניסטרציה לרבות, מעקב ובקרה  • שליטה מלאה בתוכנות office ברמה גבוהה  • שליטה ברמה גבוהה בשפה העבריתיתרונות:  • הכרות עם מערכות תוכנה משפטיות: עודכנית, נט המשפט וכד'   • ניסיון בעבודה במערכת SAP.  • ניסיון בניהול תקציב ו / או ניהול רכש. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00366
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםצפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      טיפול ומתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות אסטרטגיים, שירות למנוי הקצה  מתן מענה שירותי במגוון פלטפורמות (מיילים, וואטסאפ, טלפוני)  ביצוע פעולות במערכות - מעבר על חשבוניות, גביה, אקטיבציה, ניתוקים  עבודה על מספר מערכות שונות במקביל. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים רבים. עבודה עצמאית ובצוות 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           ניסיון בתחום השירות טלפוני/פרונטאל יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת יכולת עבודה עצמאית ובצוות יסודיות, דייקנות. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-454
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד:לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה אחראי/ת משלוחים ותפעול 
 לתפקיד מגוון ומעניין המשלב תמיכה בשירות הלקוחות ואחריות על משלוחי ההזמנות ותפעול ברמת החברה. מענה ללקוחות בערוצים השונים, טיפול בהזמנות, בק אופיס, עבודה מול מערכות וממשקים שונים, בסביבת עבודה נעימה ומשפחתית. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           - ניסיון מוכח בשירות לקוחות, מענה וטיפול בפניות לקוח.  - יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב.  - היכרות עם רשתות חברתיות ואתרי וורדפרס - יתרון   - ניסיון בעבודה עם מערכות CRM – יתרון  - תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.  - יכולת עבודה עצמאית, הובלה והנעה. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משרה חלקית 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00905
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואלשרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד:  לחברה טכנולוגית בפ"ת, לתפעול שוטף של משרדי הנהלה,  תאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, הזמנת כיבוד,  עבודה מול ספק הסלולר ונותני שירותים נוספים.   טפול בנסיעות לחו"ל (מעט), סיוע בארגון תערוכות וימי עיון, סיוע למנהלת משאבי אנוש בנושאי רווחה.   סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.  
                                             
                                         דרישות:
 
                                           השכלה אקדמאית שליטה מלאה בישומי OFFICE ניסיון אדמיניסטרטיבי רלוונטי  8 שעות עבודה ביום, גמיש 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משרה חלקית 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00359
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואלשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברה יצרנית באזור התעשייה ברקן דרוש/ה מזכיר/ת מפעל . סביבת עבודה דינאמית ומשפחתית. טיפול בהזמנות, הצעות מחיר, תעודות משלוח,חשבוניות. הכנת תיקיי יצור ותיאום הרכבות. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           ניסיון קודם בתמיכת מכירותהיכרות עם תוכנות אופיס וגישה למערכות ממוחשבות. יכולת עבודה בריבוי משימות ותשומת לב לפרטים. יכולת הגעה עצמית לברקן .  שעות העבודה 08:00-16:00.  10K-12למשרה מלאה. 
 
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           	JB-19432
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-יםשרון - ראש העין
 ירושלים - יהודה ושומרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברת תוכנה בתחום הפתרונות הדיגיטליים, דרוש/ה
בק אופיס לתפעול תוכנות ייעודיות של החברה
עבודה מול מחשב, ללא שירות לקוחות/קבלת קהל
משרה מלאה ימים א'-ה', 08:00-17:00.
 * משרה מס׳ #450593 מיועדת לגברים ונשים כאחד 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           דרישות: 
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת ושליטה ביישומי אופיס (בדגש על Word) -חובה.
יכולת ריכוז גבוהה ויכולת עבודה מאומצת מול מחשב - חובה
קליטה מהירה, דקדקנות, יסודיות וירידה לפרטים.
יכולת ביצוע משימות בו זמנית ועמידה בתנאי לחץ.
נכונות וזמינות לשעות נוספות בתקופות עומס - חובה
אנגלית טובה.
זמינות מיידית. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס* 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-397863
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    שרון - נתניה ועמק חפר
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      התפקיד כולל קבלת קהל וטיפול בפניות לקוחות מענה טלפוני וניהול יומן פגישות תיאומים שוטפים מול גורמים פנים וחוץארגוניים עבודה משרדית אדמיניסטרטיבית מגוונת המשרה מלאה, בירושלים 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           אנגלית ברמה טובה (דיבור וכתיבה) חובה שליטה ביישומי מחשב (Office, Outlook) ייצוגיות, אחריות, שירותיות ויחסי אנוש מעולים ניסיון קודם בתפקיד דומה יתרון משמעותי זמינות למשרה מלאה בימים א'-ה'  *המשרה פונה לנשים וגברים כאחד* 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           H-YIS
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברה ברעננה דרוש/ה מזכיר/ת מכירות ושרות.  התפקיד כולל מעקב ביצוע פרוייקטים כולל בדיקת אבני הדרך של הפרוייקט וחשבונות. הוצאת הצעות מחיר ללקוחות. קשר טלפוני והתכתבות בעברית ובאנגלית עם לקוחות בישראל ועם ספקים בחו"ל.  קבלת קריאות שרות מלקוחות והזנה במערכת פריוריטי. תאומים מול מנהל ומהנדסי השרות.  עדכון במערכת פריוריטי של פעילויות השרות ושל נתוני מלאי וציוד שסופק. מעקב אחר סיום אחריות למכונות שסופקו ללקוחות. מעקב הזמנות, טיפול בהחזרת חלקים באחריות. הכנת חלקים למשלוח. משימות כלליות במשרד. משרה מלאה א-ה, 8:00-17:00, ממשרדי החברה ברעננה 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           ניסיון קודם בתפקידי מזכירות/אדמניסטרציה  שליטה מלאה בעברית ואנגלית- דיבור כתיבה וניסוח ניסיון בעבודה עם תוכנת פריוריטי ואקסל  ניסיון בעבודה בחברת נציגוית - יתרון  רקע בהנהלת חשבונות- יתרון 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           75640
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - פתח תקווהשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      החזרות, הפקת זיכויים, הכנסה למלאי, העברה בין מחסנים רישום והזנת נתונים למערכת PRIORITY המשרה הינה מלאה, ימים א-ה 7:30-17:00 (קיימת גמישות) עובד/ת חברה מהיום הראשון! שכר גבוה תלוי ניסיון ותנאים מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון יכולת הנעה עצמית יכולת תעדוף משימות 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00083
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
 צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
 דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 אילת - אילת והערבה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      דרוש/ה מנהל/ת לשכת דיקן ומנהלת בית הספר   בבית ספר דינה רקנאטי לרפואה  אוניברסיטת רייכמן בהרצליה - ניהול שוטף של לשכת הנהלת בית הספר, לרבות תכנון וארגון העבודה היומיומית.  - ניהול יומני חברי הנהלת בית הספר, תיאום פגישות, ישיבות ואירועים עם גורמי חוץ ופנים, לרבות סנכרון פגישות רבות משתתפים.   - ארגון החומרים הנדרשים לפגישות, פרוטוקולים ומעקבי סטטוס לסגירת מעגלי טיפול.   - ניהול הקשר עם סגל אקדמי, מינהלי וגורמי חוץ, לרבות ממשקים בקמפוס, נציגי ממשל וארגונים בינ"ל.  - משימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת.  - היקף המשרה 100%, בלשכת הדיקן. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           - תואר אקדמי  - ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה - ניהול לשכה של ארגון ציבורי או חברה עסקית גדולה, תפקיד עוזר/ת אישית  - ניסיון בניהול מספר יומנים של מנהלים בכירים - יתרון   - שליטה מלאה בתוכנות אופיס, ניסיון בעבודה עם מערכות מידע וניהול ארגוניות  - דיסקרטיות והתנהלות מקצועית בסביבה אקדמית ודינמית   - יכולת גבוהה לעבודה בסביבה מרובת משימות, תחת לחץ ובדינמיקה משתנה  - יוזמה, יכולת למידה מהירה ופתרון בעיות  - תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים  - ייצוגיות ויכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית   - התפקיד דורש זמינות לעבודה בשעות גמישות בהתאם לצרכים הארגוניים 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-459
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואלשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      למכללה מובילה דרוש/ה רכז/ת לימודים להשתלבות בצוות איכותי *שכר מעולה ותנאים טובים* מהות התפקיד אחריות על מתן שירות מקיף וליווי סטודנטים, תיווך בין הסטודנטים למחלקות הרצויות, קשר עם הסגל האקדמאי, אדמיניסטרציה כללית, ותפעול שוטף של הקורסים והלימודים בתוכנית. המשרה הינה משרדית וכוללת מענה טלפוני ופרונטלי. ***יום חופשי באממצע שבוע המשרה הינה מלאה בשעות 8:30-17ו/או 10:30-18 + ימי שישי 8-13.  
                                             
                                         דרישות:
 
                                           תואר ראשון ניסיון אדמיניסטרטיבי. יכולת עבודת תחת לחץ וריבוי משימות. ידע בתוכנת מכלול יתרון. תודעת שירות גבוהה ועבודת צוותית. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משמרות 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           jb-119
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהםהשפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: לחברת הפצה גדולה בהוד השרון דרוש/ה בק אופיס תפעולי למשרה מלאה. במסגרת התפקיד: חידוש רשיונות ללקוחות החברה, מענה טלפוני ועבודה שוטפת מול לקוחות. 
                                         דרישות:
 ניסיון עם EXCEL - חובהמודעה זו כתובה בלשון זכר בלבד, אך מכוונת לכל המגדרים באופן שווה.סדר וארגון
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00029
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 
 |