דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 232 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
The position includes a variety of administrative, accounting and paralegal tasks from managing calendars, dealing with various vendors and service providers, and assisting lawyers with various matters, in addition to basic accounting tasks. The firm works with local and international clients and proficiency in English and Hebrew is required. Full-time position; the work is in Tel Aviv
דרישות:
Requirements: • High level of proficiency in English and Hebrew • Proficiency in MS Office and other common programs • At least two years experience in a similar position Advantage: • Accounting experience (payable/receivable) • Experience with ebilling *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02003
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
The position includes a variety of administrative, accounting and paralegal tasks from managing calendars, dealing with various vendors and service providers, and assisting lawyers with various matters, in addition to basic accounting tasks. The firm works with local and international clients and proficiency in English and Hebrew is required. Full-time position; the work is in Tel Aviv
דרישות:
Requirements: • High level of proficiency in English and Hebrew • Proficiency in MS Office and other common programs • At least two years experience in a similar position Advantage: • Accounting experience (payable/receivable) • Experience with ebilling *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02002
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה במתחם הבורסה בר"ג, העוסקת בתחום פרסום מודעות חיפוש עבודה באינטרנט דרוש/ה מנהל/ת משרד
העבודה כוללת:
  • ניהול יומנים ופגישות מנהלים.
  • אחריות על תחזוקת המשרד.
  • הפקדות + תשלומים בבנקים ובדואר.
  • הפקת חשבוניות, שליחתן וגביית חובות מול מנהלי המכירות של החברה .
  • תיוקים.
*זמינות מיידית למשרה מלאה
*העבודה בקרבה לתחנת רכבת

***נא לציין ציפיות שכר- פנייה ללא ציפיות- לא תיענה***

דרישות:
  • ניסיון מוכח של שנה ומעלה בהנהח"ש-יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם תוכנת חשבשבת חלונות- יתרון
  • ניסיון בגביה- חובה.
  • ניסיון בניהול יומנים ופגישות-חובה.
  • אנגלית ברמה טובה
  • שליטה מלאה בכל תוכנות ה-OFFICE - חובה.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת תפקוד תחת לחץ.
  • נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB111
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
כמזכיר/ה מנכ"ל/ סמנכ"ל ניהול משרד מנכ"ל ניהול מס יומנים יכולת עבודה עם ספקים ולקוחות מחו"ל יד ימינו של מנכ"ל מענה אדמינסטרטיבי
דרישות:
ניסיון כמזכיר/ה מנכ"ל/ סמנכ"ל אמינות ודסקרטיות. חריצות, יכולת עבודה תחת לחץ וראש גדול. שליטה באופיס. אנגלית ברמה גבוהה, כולל יכולת ניסוח *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01994
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה ברעננה דרוש/ה מזכירת למנהל/ת השיווק של החברה
דרישות:
אופיס - חובה אנגלית טובה שירותי/ת יוזם/ת עדיפות להשכלה אקדמאית *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01991
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ה למשרה מלאה (9-17), התמדה, חריצות, דייקנות, סדר, עבודה בגליונות Excel ו word, דואר אלקטרוני, יומנים, מערכות מידע אינטרנטיות
דרישות:
אנו מחפשים עובד/ת חרוצ/ה למשרה מלאה, כושר התמדה, דייקנות וחריצות, עבודה בסביבה ממוחשבת באופן מלא *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01989
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מזכיר /ה למשרד רו"ח לשעות 08:00-17:00
מיקום המשרה - רמת גן אזור הבורסה
מהות התפקיד:
מזכירה בצוות אדמיניסטרציה, מענה לטלפונים, ניהול יומנים פגישות ותחזוקת משרד.
שכר בהתאם לכישורים ולניסיו של המועמד/ת.
היקף משרה
 5 ימי עבודה בין השעות 08:00-17:00, יום ה 08:00-16:00.
לעיתים ידרשו שעות נוספות.
אפשרויות קידום, בהתאם לכישורי המועמד/ת.
דרישות:
דרישות:
- ניסיון של 3 שנים בתפקיד דומה
- אחראי /ת, בוגר /ת, אדיב /ה, בעל /ת תודעת שירות ותקשורת גבוהה וייצוגי /ת
- שליטה באופיס.
- אנגלית - כתיבה וקריאה ברמה ממוצעת..
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00030
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה וחזקה מהתחום המסחרי דרוש/ה איש/ת Back Office .
משרה מלאה, החברה ממוקמת ביקום סמוך לנתניה.
דרישות:
ניסיון בעבודה בתחום ה Back Office מול אנשי מכירות, ספקים, לקוחות.
ניסיון בקבלת הזמנות, הגשת הצעות מחיר, הפקה של חשבוניות.
שליטה וניסיון בעבודה עם תוכנת  Priority 
שליטה גבוהה ב OFFICE 
אנגלית טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2718
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת GTECH IT דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת במשרה חלקית.
חברת GTECH IT הינה חברת ייעוץ למערכות מידע המתמחה במתן שירותי ייעוץ והעסקה של עובדים טכנולוגיים בלקוחות גדולים ומובילים במשק.
התפקיד כולל תפעול, ניהול ומתן מענה במשימות אדמיניסטרטיביות, ניהול לו"ז, טיוב והזנת נתונים, התעסקות עם חוזים ועוד.
עבודה בסביבה איכותית ודינמית.
דרישות:
*סטודנט/ית לתואר ראשון או בוגר/ת תואר ראשון - חובה!
*ניסיון קודם בתפקיד דומה - יתרון משמעותי (אפשרי גם מהצבא)
*ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשות בסביבת אופיס / מערכות ארגוניות וקליטה מהירה של חומרים חדשים
*וורבליות, רהיטות, ייצוגיות ויכולת התנסחות ברמה טובה
*זמינות למשרה חלקית 
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-01497
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עבודה משרדית שוטפת, שרות לקוחות פרונטלי וטלפוני, עבודה מול ספקים ולקוחות
הזנת נתונים למחשב, הפקת חשבוניות ותקבולים, הכנת הצעות מחיר והכנת דוחות באקסל.
משרה מלאה ושישי לסרוגין.
דרישות:
ניסיון בעבודה משרדית (אפשר גם מהצבא)
ניסיון בעבודה עם Office – חובה
ניסיון בעבודה עם SAP – יתרון
אחריות, קליטה מהירה, שירותיות, יכולת עבודה בצוות, גמישות מחשבתית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: VR-087
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק חרדית ויוקרתית בירושלים הנמצאת בתנופת התרחבות,
דרוש/ה מנהל/ת משרד ו/או מזכיר/ה בכיר/ה.
התפקיד כולל את ניהול כל ענייני המשרד, כתיבת מיילים לארץ וללקוחות בחו"ל
עבודה מול ספקים, העברת משכורות להנה"ח, קבלת והוצאת שיחות
עבודה שוטפת מול המנכ"ל (חרדי).
אפשרות לגמישות מסויימת בהיקף המשרה.
שכר טוב !!
דרישות:
נסיון כמנהל/ת משרד ו/או כמזכיר/ה בכירה
אנגלית ברמה טובה בעיקר לצורך כתיבת מיילים
ידע טכנולוגי והבנה במחשבים - יתרון גדול
שליטה בכל תוכנות האופיס
יחסי אנוש מצויינים, שירותיות, ראש גדול
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
מולטי טאסקינג (יכולת להתמודד עם ריבוי משימות בו- זמנית)
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: J-2162
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ישיבה בעמדת הקבלה.
משימות אדמיניסטרטיביות שונות לרבות תיוקים ,טיפול בדואר, מענה לטלפונים,
טיפול בשליחויות, שליחת מכתבים ללקוחות.
הנפקת חש' ללקוחות ושליחה.
גביה- תפעול מערכת הגביה, פניה טלפונית ובדוא"ל ללקוחות.
המשרה כוללת גבייה+אדמיניסטרציה.

דרישות:
ניסיון מוכח בגביה ידע בהנהלת חשבונות (יתרון)
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון
יחסי אנוש ומתן שירות ברמה גבוהה
אנגלית ברמה גבוהה קריאה/כתיבה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1012
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת נטלי המובילה בתחום שירותי הרפואה דרוש/ה נציג/ה בק אופיס
התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית , הפקת חשבוניות, הקלדת פרטי מנוי ותשלומים וכד'.
סביבת עבודה נעימה באווירה משפחתית ועמדה קבועה לכל נציג/ה
שעות עבודה 8:00-16:00 
ללא ימי שישי / ערבי חג.
שכר שעתי + בונוסים מתגמלים .
ארוחות במחיר מסובסד במזנון הממוקם בבניין
עובד /ת חברה החל מהיום הראשון!
המשרה ברמת גן, בקרבת תחנת הרכבת.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה
יכולת למידה מהירה ועבודה בלחץ.
יכולת טובה להשתלב בצוות.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00139
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מפעיל/ה חברתי/ת לקהילה תומכת לאזרחים/ת ותיקים/ת בחוף השרון ואבן יהודה
ארגון פעילויות לחברי הקהילה, מיפוי צרכים והתאמת פעילות מובנת, שמירת קשר ויצרת קשרים חדשים עם לקוחות הקהילה,
ניהול תקציב קופה קטנה, הכנת עלון חברתי לפעילות, בניית תכנית עבודה שנתית ועוד.
יש ביקורי בית במסגרת התפקיד
דרישות:
המשרה מתאימה גם לפנסיונרים/יות
40% משרה.
ניסיון בעבודה עם הגיל השלישי-חובה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00179
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למחסן סחורה גדול במושב אחיעזר שליד לוד מדרש/ת איש/ת בק אופיס לעבודה הכוללת הכנסת חשבוניות למערכת, פתיחת קריאות שירות, תיאום טכנאים, קליטת סחורה ועוד.
דרישות:
ניסיון בעבודת back office/תיאום טכנאים/רכש/מחסנאות
ידע באקסל
נכונות למשרה מלאה- 9 שעות ביום חמישה ימים בשבוע
שכר- 8.5 + נסיעות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: j-2168
אזור: מרכז
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >