דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 249 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית ומובילה בכרמיאל דרוש/ה עוזר/ת סמנכ"ל פיתוח ותמיכה בפיתוח העסקי. תיאור משרה: - מתן שירות אדמיניסטרטיבי ותפעולי למנהלים בכירים כולל ניהול יומנים ותיאום פגישות. - תיאום טיסות והסדרי לינה בחו"ל / טיפול באירוח (טיסות, הסדרי לינה, לו"ז) לאורחים מחו"ל. - הכנת פרזנטציות שיווקיות, ניהול וליווי פרויקטים שונים במחלקה. *משרה מס׳ #153633 מיועדת לגברים ונשים כאחד
דרישות:
- תואר ראשון- יתרון. - 3-5 שנים ניסיון אדמיניסטרטיבי. - אנגלית ברמת גבוהה מאד- כתיבה ודיבור. - שליטה מעולה ב OFFICE ובאינטרנט. - יכולת תיעדוף משימות ועבודה עצמאית. - יסודיות, יכולת ירידה לפרטים. - דיסקרטיות ואמינות. - יכולת התנהלות מול דרגים בכירים בארגון. - שעות נוספות ע"פ צורך. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-298292
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Fintech company is looking for an Admin Operation
Operations and managing at reception desk services: receiving guests, answering the phone, scheduling and organizing multi-participant meetings, package deliveries, 10bis, entrance badges, hour report and more.
To be the focal point for employee questions such as onboarding & offboarding processes, service requests, company policies & procedures, hybrid work mode, etc…
Operating kitchens & cleaning services
Monitor and maintain office supplies inventory
Implementing and maintaining company policies & procedures
Create and update records and databases
Assist and take a part in an ongoing and Ad-hoc projects and processes
דרישות:
 Passionate & service oriented
• High-level English both written and spoken - must
• 1-2 years experience in administrative role
• Administrative experience from big global company - advantage
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00053
קרא עוד
תיאור תפקיד:
A successful start-up company in the Real Estate field that is located in Tel Aviv is hiring for Back Office Representative.
Working days are Monday-Friday. (On Friday we work from home)
Working hours are 5pm to 1am
Very high salary for both positions! and amazing benefits (Cibus, Happy Hour, gifts on holidays, birthdays and more! )
An opportunity to join a fast growing company with growth opportunities within the company.



דרישות:
Requirements:
- Fluent in English
- Has experience in similar work, administrative work and familiarity with office applications.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00332
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מובילה בתל-אביב בתחום שוק ההון דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס. *התפקיד מהווה כניסה לעולם המעניין של תגמול עובדים בחברות גדולות במשק. *התנהלות יומיומית בעיקר מול ממשקים פנימיים ונותני שירותים של החברה. *עיקר התפקיד הוא תמיכה במחלקת התפעול של החברה. תיאור התפקיד: - מעבר על מסמכים המתקבלים מלקוחות והמשך טיפול בתהליך. - הקמה של חשבונות בחברי בורסה שונים. - הכנת מסמכים אלקטרוניים דרך מערכת ייחודית. - ביצוע התאמות בנקים לרבות הפקדות ומשיכות כספים. - אחריות על קשר אישי מול לקוחות ספציפיים. *שעות עבודה- א-ה- 9:00-17:30. *משרה מס׳ #153612 מיועדת לגברים ונשים כאחד
דרישות:
- השכלה אקדמאית- יתרון. - אנגלית ברמה טובה- חובה. - ניסיון קודם בעבודת בק אופיס- חובה, יתרון ליוצאי חברת השקעות. - יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ. - יכולת עבודה עצמאית, יכולת תעדוף משימות. - יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. - סדר וארגון, דיוק וירידה לפרטים. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-298311
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת חברתית לפרוייקט אזרחים /יות ותיקים/ות בתל אביב ואבן יהודה
ארגון פעילויות חברתיות לחברי הקהילה
מיפוי צרכים והתאמת הפעילות .
קשר עם ספקים
הגעה לפעילות החברתית השוטפת
שמירת קשר שוטף עם משתתפי הפעילויות החברתיות
ניהול תקציב
הכנת תוכניות לפעילויות החברתיות
ביצוע פרויקטים מיוחדים
דרישות:
המשרה מתאימה גם לפנסיונרים/יות
ניסיון בעבודה עם הגיל השלישי-יתרון משמעותי
65% משרה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00198
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לבנק היושב בבית דגן מגייסים למשרת בק אופיס
עבודה בנקאית - תפעולית בתחומי השיקים והפקסים
טיפול בפקסים: העברות כספים, הקמת הוראת קבע, ביטולי שקים
עיצורי שקים, ביצועים, מעטפות ובדיקת תקינות מסמכים
ביצוע שיחות טלפוניות עם לקוחות
שעות: 
3 פעמים בשבוע- 8:00-16:00
פעמיים בשבוע – 9:00-18:00
ימי שישי לסירוגין
עבודה בערבי חג וחול המועד



דרישות:
· יכולת מקצועית ללמידת נושאים בנקאיים
· מכוונות שירותית, סבלנות, הקשבה ואדיבות
· שיתוף פעולה ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00659
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מוסד אקדמי מגייס מנהל/ת לשכת נשיאה-עוזר/ת אישי/ת
תיאור התפקיד:
אחריות שוטפת על הלשכה וריכוז פעילויות של המוסד.
ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית בלשכה כולל תכניות עבודה, תקציב, ארכיב, הכנת חומרים לישיבות, סיכום ישיבות, אחריות על מעקב ובקרה על משימות ופרויקטים
עבודה מול גורמים בכירים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
השכלה אקדמית-חובה
ניסיון קודם בניהול לשכה - חובה
יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל
כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית ובאנגלית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00657
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד.

במסגרת התפקיד:
- איוש עמדת הקבלה.
- מענה טלפוני וניתוב שיחות.
- ניהול יומן המנכ"ל.
- ארגון וניהול לו"ז חדר ישיבות, דאגה לאירוח וכיבוד לאורחים.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לכל מחלקות הארגון: הנהלה, משאבי אנוש, כספים, מכירות, שירות וכו'.
- קשר שוטף עם נותני שירות.


משרה מלאה, ימים א'-ה' 8:00-17:00 (ללא גמישות).
משרה לטווח ארוך.
דרישות:
- שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר - חובה
- זיקה טכנולוגית ושליטה מלאה בישומי מחשב, כולל: Teams, Word, PP, Excel, Outlook  וכד' - חובה
- תואר ראשון - יתרון
- ניסיון בניהול יומנים - יתרון
- הכרות עם מערכות Priority או Netsuite - יתרון
- ניסיון / יכולת ונכונות לביצוע גבייה כחלק מסיוע למחלקת הכספים - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Manage and oversee the executive schedule is optimized and prioritized as needed
Preparation of management presentations, meeting summaries and follow-ups
Plan and organize meetings agenda & schedule
Own and lead the preparation and follow-up for all customers, board and executive reviews, and analyst briefings.
Assisting with all administrative, logistic, and business travels including managing calendar, meetings & events.
Be trusted adviser to the CEO and to the senior management team
Ensuring effective communication between the different leaders to gain timely & effective results
דרישות:
Native or excellent English
Excellent communication skills: You can write and communicate on behalf of the leadership, showing exceptional writing and verbal communication skills in English
Tech-savvy and proficient with MS Office and Google apps, specifically PPT and Excel/Sheets
Project Management skills - develop, improve, and implement routines to capture and track priorities, tasks, and communications and ensure deadlines are met.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3615
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכזת קורסים, תפעול ואדמיניסטרציה
לעמותת itworks דרוש/ה רכז/ת קורסים ואדמיניסטרציה.
דרוש/ה רכז/ת תפעול ואדמינסטרציה
במסגרת התפקיד:
1. מכירות, שירות ומענה ללקוחות פרטיים ועסקיים
2. מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לעובדי העמותה
דרישות:
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי ושירות פרונטלי חובה
- שרותיות ויחסי אנוש טובים
- שליטה מלאה ביישומי אופיס
- ניסיון קודם במכירות – יתרון משמעותי
- יכולת התנסחות בע"פ ובכתב ברמה גבוהה
היקף משרה – 60%-80%. המשרה במשרדי העמותה בנתניה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-3654
אזור: מרכז, שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Auto-tech startup company looking for a Biz Dev Executive Assistant to join our Business Team.

We work with leading automotive players and technology companies worldwide to engineer, manufacture and deploy a cutting-edge solution for tomorrow’s vehicles.
The Biz Dev Operations & Administrator will work closely with the CBO and the Business team members located worldwide, schedule meetings, manage accounts information and keep track on sales processes.
Our ideal candidate is customer oriented, values serviceability and enjoys admin and operations tasks.
If this sounds like you, apply today and join our existing international team!
דרישות:
· BA education
· 3+ years of professional experience in a similar role
· Knowledge of MS Office (word, powerpoint, excel)
· English - mother tongue level
· Ability to multitask and juggle several responsibilities simultaneously
· Strong written and verbal communication skills in English, knowledge in other languages a+
· Strong interpersonal skills
· Ability to work in different time zones (US, Asia)
· Biz dev and sales orientation
· Excellent attention to details and organizational skills
· Proficiency with program management tools and ability to work with the CRM system
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1015
אזור: מרכז, שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ניהול משרד ואחריות על תפעול ואדמיניסטרציה שוטפים בחברה.
טיפול ברכש לייצור ולפיתוח כולל בין היתר מציאת ספקים, קבלת הצעות מחיר, הקמת ספקים במערכת האיכות, הוצאת דרישות רכש וביקורות קבלה.
עבודה מול הנהלת חשבונות- איסוף והכנת חשבוניות ועבודה מול הבנקים
כפיפות: סמנכ"לית תפעול ול-CFO
סיוע למנכ"ל בעת הצורך
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי ומזכירותי שנתיים לפחות – חובה
נסיון ברכש- יתרון
אנגלית מצויינת- חובה
רמת תפעול גבוהה של תוכנות office
הכרות עם תוכנת פריוריטי - יתרון
תואר ראשון- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5554
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
    הפקת הזמנות רכש לפי דרישות רכש
    שליחת הזמנה לספקים
    קבלת אישורי הזמנות והקלדה למערכת
    מעקב סטטוס וטיפול בהזמנות שנשלחו לספק –מחיר, זמני אספקה תיאור פריט
    FOLLOW UP עד שהזמנה מוכנה למשלוח כולל עדכוני זמני אספקה במידת הצורך
    הקלדת חשבוניות למערכת
טיפול בבעיות בקבלה הסחורה עקב אי התאמה להזמנה (מול מנהל מחסן)
דרישות:
    מקסימום 3 שנות ניסיון בעבודת אדמיניסטרציה/רכש
ניסיון קודם בתפקיד יבוא או רכש – יתרון משמעותי
או באדמיניסטרציה ללא ניסיון קודם בתאום רכש
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5552
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה ייבואנית היושבת ברמת השרון דרוש/ה Sales Support החלפה לחל"ד עם אופציה ממשית למשרה מלאה.
כחלק מהתפקיד
מתן תמיכה למחלקת מכירות.
טיפול בפניות של לקוחות ומנהלי המכירות של התחום, מתן מענה אדיב מקצועי ויסודי, טיפול בהצעות
מחיר, קליטת הזמנות, עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים רבים כולל מול ספקים בארץ ובחו"ל.
משרה מלאה ימי א-ה
יומיים בשבוע 8:00-16:00
יומיים בשבוע 09:00-17:00
פעם בשבוע 10:00-18:00
***אין גמישות בשעות***
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה (אנגלית עסקית - יתרון), יכולת ניסוח עצמאית גבוהה, התכתבות-חובה.
יכולות תקשורת גבוהות - עבודה מול לקוחות, ספקים וגורמי פנים
נסיון מעולם התעשייה והייבוא- יתרון
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת (אופיס, פריוריטי- יתרון משמעותי).
אחריות ועבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7788
אזור: שרון, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת רדימיקס חברה גלובלית מובילה בתחומה דרוש /ה פקיד/ת לקוחות במסגרת התפקיד:
•פתיחת כרטיסי לקוחות במערכת הSAP.
•הזנת הסכמים למערכת.
•הוצאת חיובים / זיכוים ללקוחות.
•אכיפה ויישום נהלי החברה מול מערך המכירות.
•מתן שירות ותמיכה למנהלי המפעלים ומנהלי
לקוחות.
משרה מלאה 5 ימים בשבוע.
המשרה ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות - חובה.
דרישות: בעל /ת רקע בהנהלת חשבונות - יתרון, ניסיון
כפקיד /ת הנהלת חשבונות - יתרון.
אסרטיביות, יכולת עבודה תחת לחץ, דיוק וסדר.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: jb-1624
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!