תיאור תפקיד:
Join Our Dynamic Team in Tel Aviv! We're on the lookout for a talented Office Manager to be the heartbeat of our fast growing media company. Responsibilities: Lead office operations with finesse and efficiency Showcase your organizational skills and attention to detail Bring your proactive mindset and assertive approach to drive initiatives forward Delight our team with your excellent interpersonal skills and customer-centric mindset
דרישות:
Requirements: Previous experience in a similar role is a must-have Proficiency in essential computer applications (Excel, Office, Outlook) is essential Knowledge or experience in accounting administration is an advantage Demonstrate your expertise in administrative management Fluent in English (both verbal and written) is a must
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3289
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- מתן שרות בק אופיס וניהול משרד
- מענה אדמיניסטרטיבי לצורכי המפעל
- הקלדות, טבלאות אקסל
- הצעות מחיר
- מענה טלפוני
- ניהול יומן ולו"ז ,
- תאומים מול מגוון ממשקים ומעקב אחרי תהליכים.
- משרה מלאה א-ה 08.30-16.30.
- המפעל בכפר סבא סמוך לטבע.
- משרה זו מיועדת לכלל המגדרים.
דרישות:
- ניסיון של שנתיים לפחות
- יכולת ניסוח כתב ובעל פה
- ידע אופיס על בוריה
- עבודה מדויקת תחת לחץ
- סדר ארגון
- יחסי אנוש
- אנגלית רמה טובה מאד ( קריאה , כתיבה , דיבור )
- תואר אקדמי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת הכוורת בע"מ העוסקת בתחום שרותי ניקיון, שמירה, כח אדם והשמה דרוש/ה רכז/ת מכרזים.
- אחריות אדמיניסטרטיבית על מכרז מתחילתו ועד סופו, התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים,
- בדיקת תנאי הסף ועמידת החברה בדרישות,
- ליווי וניהול כל הליכי המכרז לרבות היבטים משפטיים, לרבות ניסוח ומילוי מסמכים, אינטגרציה של מסמכי המכרז, קידום ההליך המכרזי מול מנהלי הפרויקטים, סיור הקבלנים, תמחור ומילוי המסמכים והגשת המכרזים בזמן ועוד. חובה: שנתיים ניסיון לפחות בכתיבת מכרזים לפי תקנות חוק חובת המכרזים.
דרישות:
1) ידע בתמחור והגשת מכרזים בתחום עיסוק החברה, בקשה וקליטת הצעות מחיר מקבלני משנה וספקים לצורך הכנת המכרז והתמחור. 2) שליטה מעולה באופיס - חובה. 3) נכונות למשרה מלאה. 4) רשיון נהיגה לרכב - חובה. 5) יחסי אנוש מצוינים- חובה. 6) יכולת עבודה בצוות. 7) ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי. ידע במכרזים חובה . 8) תואר ראשון- יתרון משמעותי. מיקום המשרה: אזור תעשייה הצפוני לוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. שכר + עמלות + רכב + טלפון. - נכונות לסיורי קבלנים לפי המכרזים.
- ניסיון בתחום המכירות חובה , עדיפות בתחום השירות .
- יכולת ניהול מו"מ וכושר שכנוע .
- טיפול תמחור וניהול מכרזים
- בעל/ת רשיון נהיגה חובה!
- ידע במחשב ואפיס ואינטרנט
- נבקש לציון צפיות שכר
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכללה אקדמית נתניה דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת הנשיאות - משרה חלקית אדמיניסטרציה שוטפת, תאום פגישות, תיוקים, הדפסות, מתן מענה לסטודנטים, הכנת חומרים לוועדות השונות ועוד. משרה חלקית 8:30 עד 13:00/14:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס השכלה אקדמית - יתרון מולטיסקינג, שירותיות, מוסר עבודה גבוה אחריות, אמינות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
1205
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי
|
תיאור תפקיד:
עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל חברת הנדסה גלובלית מובילה! במסגרת התפקיד: קידום פרויקטים שונים באופן עצמאי, תיאום בין גורמים שונים כולל גורמים צד ג'. מעקב אחרי משימות בפרויקטים עבודה מול גופים ציבוריים תיאום פגישות וניהול יומן משרה מלאה תנאי שכר הולמים!
דרישות:
השכלה אקדמית - יתרון ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם בתפקידי ניהול אדמיניסטרציה - חובה ניסיון עבודה בחברת הנדסה / ניהול פרויקטים - יתרון ניסיון עבודה עם מערכת SAP - יתרון ידע בתוכנות OFFICE- חובה ידע בתוכנת AUTOCAD- יתרון ניסיון עבודה בתחום ה document control- יתרון משמעותי ניסיון בתחום תשתיות/ תשתיות תחבורה/ תכנון ובנייה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-04332
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מצליחה בפתח תקווה דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ"ל. *ישיבה בקבלה של הנהלת החברה*
דרישות:
דרישות ניסיון קודם כעוזרת אישית – חובה . יכולת עבודה תחת לחץ ניהול יומן מורכב מאוד שירותיות ויחסי אנוש מצוינים. יכולת בין אישית מצוינת, יסודיות, חשיבה על הפרטים הקטנים. עבודה במשרדים בפתח תקווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18364
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית במסגרת התפקיד: הקלדה ותיוק מסמכים, טיפול בדואר, מענה טלפוני לפונות, ללקוחות ולספקים, אחריות לציוד המשרדי, ניהול ספקים ורכש. הכנה להנה"ח - דיווח שעות לצורך משכורות, דיווח לקרנות השתלמות ופנסיה, טיפול בתרומות - עדכון מטה ההתרמה, הפקת דוחות, רישום תרומות הניתנות ישירות לעמותה, מעקב וניהול פלטפורמות חוץ לתרומות ותשלומים לספקים השונים. מיקום המשרה: בני ברק, בסמוך לקניון איילון. היקף משרה – 7-8 שעות (לא היברידית)
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה בעמותה או בגוף עסקי – חובה שירותיות, יחסי אנוש מצויינים ואכפתיות תואר ראשון - יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-1075
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לרשת אסתטיקה רפואית דרושים/ות פקידי/ות קבלה. בואו להשתלב בחברה משפחתית ולעבודה בסביבת עבודה נעימה ומחבקת במסגרת התפקיד: קבלת מטופלים, ניהול אדמיניסטרטיבי של יומני מטופלים שירות לקוחות טלפוני+פרונטאלי ועוד! יכול מאוד להתאים למועמדים/ות שלמדו מזכירות רפואית ומתחברים/ות לתחום האסתטיקה עבודה במשמרות בוקר+ערב - אין גמישות! תנאים מעולים מובטחים למתאימים/ות.
דרישות:
אוריינטציה שירותית יכולת עבודה על מחשב ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם/שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1111
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת תפעול עסקי בבזק בינלאומי מגייסת רכז/ת הזמנות זמני/ת (החלפה לחל"ד). במסגרת התפקיד: • אחריות מקצה לקצה על תפעול הזמנות המכירה- החל מקבלת ההזמנה באמצעות מנהל/ת הלקוח ועד לחיוב הלקוח בפועל. • בקרה על תקינות הזמנות, בדיקת קיט הזמנה והשלמת פרטים חסרים/שגויים. • שיתוף פעולה והנעת ממשקים לרבות: בזק, מנהלי/ות לקוח, משל"ט טכנאים ומחסן במטרה לקדם את ההזמנה תוך עמידה ביעדי SLA
דרישות:
• ניסיון במתן שירות/ תפעול – חובה • הכרות עם מערכות ה-CRM,ERP- יתרון משמעותי • יכולת הנעה של ממשקים, תודעת שירות גבוהה ויצירתיות המשרה במטה החברה בפתח תקווה, ימים א'-ה' בשעות 8:30-17:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12090
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רכז/ת חשבונות וגבייה התפקיד כולל עבודה בצוות ובמסגרתו נדרשת הפקת חשבונות שכר טרחה וטיפול בנושא הגבייה מלקוחות הפירמה וכן ניהול ממשקי עבודה פנימיים בחברה. משרה מלאה במודל עבודה היברדי
דרישות:
שליטה באקסל · אנגלית ברמה גבוהה - חובה · אוריינטציה טכנולוגית · ניסיון קודם בגבייה – יתרון משמעותי · ניסיון הנהלת חשבונות – יתרון · יכולת עבודה עצמאית ולמידה מהירה · יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות · סדר וארגון · תודעת שירות גבוהה · תואר ראשון – יתרון המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למטה פרולוג'יק דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל ומנהל/ת משרד למשרה חלקית ולטווח ארוך
דרישות:
- נכונות למשרה חלקית - ידע וניסיון בתכנות OFFICE, WORD וכד'- חובה - ניסיון בעבודה עם דרג מנכ"ל- חובה - ניסיון ונכונות לביצוע מטלות רוחביות, כולל נושאי אדמיניסטרציה משתנים - חובה - רישיון נהיגה ויכולת ניידות עצמאית- חובה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
17063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מרכיבי התפקיד: - ליווי אישי של הסטודנטים באופן רציף ותכוף כולל טיפול אישי והכוונה לגורמי תמיכה מתאימים להבטחת הצלחת הסטודנטים בלימודים.
- מעקב אחר ביצוע תכניות הלימודים והמאזנים האישיים.
- קשר מול מנהלי סטודנטים וסגל אקדמי.
- בנייה והובלת קורס ההכנה - "צעד לפני כולם" וכן תיאום ובקרה של מערך החונכות לסטודנטים.
- קיום שיחות חתך.
- ארגון מפגשים ואירועים לסטודנטים.
- שיווק האוניברסיטה בקרב צעירים מהחברה הערבית כולל יצירת קשר ושיתופי פעולה עם מוסדות חינוך וארגונים ופעילים חברתיים.
- סיוע בהליכי המיון והקבלה של הסטודנטים ללימודים.
תחילת עבודה: מיידי היקף המשרה: היקף המשרה 100%, נדרשת גמישות בשעות העבודה. מיקום המשרה: קמפוס האוניברסיטה בהרצליה.
דרישות:
תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני. עברית וערבית ברמת שפת אם. תקשורת בין-אישית מעולה, יכולת תמיכה והכלה. יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ויכולת פתרון בעיות. ניסיון בעבודה עם צעירים מהחברה הערבית. כושר ביצוע ויכולות אדמיניסטרטיביות טובות. שליטה בישומי office. מחויבות לקידום חיים משותפים בחברה הישראלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00212
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש\ה מזכיר\ה למשרה מלאה התפקיד כולל: - מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות ועובדי החברה - תיאום פגישות - הוצאת חשבוניות - ניהול עבודת גבייה לרבות עבודה מול מנהלי החברה וביצוע גבייה מול לקוחות
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים - חובה אנגלית ברמת הבנה וכתיבת מיילים - יתרון משמעותי זמינות למשרה מלאה - ימים א' עד ה' 8-17
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00182
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי משרד, מזכירות ואדמיניסטרציה ללקוחות דרוש/ה אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית התפקיד כולל: שירותי מזכירות, גביה, שירות לקוחות, ניהול יומנים, מענה טלפוני לשיחות נכנסות, הוצאת חשבוניות והצעות מחיר, ניתוח ועידכון דוחות בסיסיים ב ECXEL. העבודה במשרה חלקית, בטווח השעות: 8:00/9:00 - 16:00/17:00
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/ אדמיניסטרציה ניסיון בעבודה עם לקוחות כושר ביטוי מצוין בע"פ ובכתב יכולת עבודה בצוות שליטה מלאה ביישומי OFFICE שליטה מלאה ב EXCEL.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-17219
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול שוטף של המשרד
- דוחות: נוכחות, חופשות, עדכוני שכר
- חשבונות: ריכוז חשבוניות, כרטיסי אשראי וכו'
- גיוס עובדים: חוזי עבודה, תהליך קליטה/גיוס של עובדים
- ארועים: ימי הולדת, ארועי חברה וכו'
- לוגיסטיקה: עבודה מול ספקים, נותני שרות ועוד
דרישות:
- 1-3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
- הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות
- כושר ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
- יחסי אנוש מעולים וגישה שרותית
- משרה ללא היברידיות במשרדי החברה בהרצליה פיתוח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00038
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|