תיאור תפקיד:
· עבודה מרובת ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
· ייזום קמפיינים/מבצעים ושיתופי פעולה עם קמעונאים
· ידע, מעקב וניתוח נתונים
· זיהוי הזדמנויות וסיוע בבניית תוכניות פעולה עבור הקטגוריות והערוצים השונים, לרבות ניהול השקות וגאנט מבצעים
· בניית יעדים עסקיים ותוכניות עבודה לפרויקטים בתחום ה-ecommerce בארגון ועדכון האסטרטגיה במידת הצורך
· אחריות על ניהול תקציב וסיוע למנהלי הסחר בסגירת הסכמים עם לקוחות חדשים
· אחריות על ניהול תחום מכירות בלקוחות pure players וניהול עובדים
· ניהול, הדרכה והובלת הידע בארגון בתחום ה-ecommerce, לרבות הכנת חומרים והעברת מצגות והדרכות
· זיהוי פלטפורמות ופתרונות חדשניים בתחום ה-ecommerce ויישומן
· הכרת הפלטפורמות השונות של הקמעונאים (קופונים/פייסבוק/ניוזלטרים/מתחמים באתרים/אפליקציות ועוד)
· סיוע בניהול קטלוגים דיגיטליים
· הובלה וניהול של פרויקטים חוצי ארגון בתחום B2C
דרישות:
· הכשרה/ניסיון מוכח של שנתיים מינימום בתחום ה-ecommerce – ניהול אתר
· יכולת אנליטית וניסיון בעבודה עם כלי ניתוח ומדידה
· יכולות תכנון וארגון גבוהות
· יכולות ניהול והובלה
· יחסי אנוש מצוינים
· חובה – ניסיון מעולם הקמעונאות, עולמות התוכן של הריטייל
· אנגלית ברמה גבוהה מאוד
· השכלה אקדמאית
· ניסיון מוכח בניהול לקוחות/סחר – לא חובה
· ניסיון מוכח בניהול מותג/טרייד - לא חובה
· ניסיון מוכח במכירות – לא חובה