תיאור תפקיד:
אנו מחפשים עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית בעלת מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מצוינים וכישורי ארגון ברמה גבוהה להצטרפות לצוות שלנו. זוהי הזדמנות מצוינת עבור איש/אשת מקצוע עם ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה, המעונין/ת להשתלב בסביבת עבודה דינמית ותומכת. התפקיד כולל:
- ניהול שוטף של משרד: אחריות על כלל הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המשרד, כולל מענה טלפוני, טיפול בדואר ובמיילים, וקבלת אורחים.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע למחלקות השונות בחברה במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות, כגון תיאום פגישות, הכנת מצגות וחומרים.
- ניהול יומנים: תיאום וקביעת פגישות, מעקב אחר לוחות זמנים וניהול יומנים מורכבים.
- הכנת מסמכים: הקלדה, עריכה ועיצוב מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה.
- טיפול ברכש משרדי: הזמנת ציוד משרדי, ניהול מלאי וספקים.
- תיוק וארכיון: שמירה על סדר וארגון במסמכים פיזיים וממוחשבים, ובניית מערכת תיוק יעילה.
- פתרון בעיות: מתן מענה מהיר ויעיל לפניות ובעיות אדמיניסטרטיביות.
דרישות:
- ניסיון קודם: לפחות שנתיים ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי – חובה.
- שליטה מלאה ביישומי אופיס: אקסל, וורד, פאואר-פוינט ואאוטלוק – ברמה גבוהה מאוד.
- יכולת סדר וארגון: יכולת מוכחת לעבוד באופן מסודר, שיטתי ומאורגן.
- שירותיות ויחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה עם ממשקים מרובים, סבלנות ויכולת מתן שירות ברמה גבוהה.
- אחריות ומוסר עבודה גבוה: יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ולקיחת אחריות.
- דיסקרטיות ומהימנות: חשיבות רבה לשמירה על סודיות ואמינות.
- יכולת עבודה תחת לחץ: יכולת תעדוף משימות ועמידה בלוחות זמנים צפופים.
- אנגלית ברמה טובה: קריאה, כתיבה ודיבור.
- זמינות למשרה מלאה: חמישה ימים בשבוע (א'-ה').
אם את/ה בעל/ת כישרון ארגוני, יכולת עבודה בסביבה דינמית ורצון להצטרף לצוות איכותי ומקצועי, נשמח לקבל את פנייתך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
משרת קבלה יוקרתית בבנק אמריקאי במרכז ת"א - תנאים מעולים! תיאור המשרה: מענה ללקוחות, קבלת קהל , שליחויות מול חברות השילוח התנהלות מול ספקים, אישור חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת היקף המשרה: משרה מלאה א'-ה' 9:00-18:00 קליטה ישירה לחברה שכר 10000 -11500 ש"ח ברוטו בהתאם לניסיון תנאים מעולים למתאימים - קרן השתלמות מהיום הראשון, סיבוס 800 ש"ח , נסיעות 500 ש"ח
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה!! יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52449
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת שירות. במסגרת התפקיד:
- מתן שירות טלפוני ללקוחות החברה
- איוש עמדת הקבלה, פתיחת קריאות שירות.
- סיוע למנהלת החשבונות וביצוע גבייה מלקוחות.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לכל מחלקות הארגון (הנהלה, משאבי אנוש, הנה"ח, מכירות, שירות).
- קשר שוטף עם נותני שירות של החברה.
- משרה מלאה, ימים א'-ה' 8:00-17:00, בפתח תקווה.
דרישות:
- שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר - חובה
- זיקה טכנולוגית ושליטה מלאה בישומי מחשב, כולל: Canva, Teams, Word, PP, Excel, Outlook וכד' - חובה
- זמינות למשרה מלאה (שעות 8-17) - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00133
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
רשת מלונות פתאל מגייסת פקידי/ות קבלה איכותיים/ות, לתפקיד פרונטלי עם אופק קידום אמיתי - הכולל:מתן שירות לאורחי המלון בעמדת הקבלה. ביצוע צ’ק אין וצ’ק אאוט, תוך מענה אדיב ומקצועי לפניות ובקשות, ומתן תחושת בית לאורחים – עם חיוך, מקצועיות ואכפתיות משרה מלאה במשמרות, כולל סופי שבוע וחגים – עבודה בסביבה מלונאית הפועלת 24/7. תנאי עבודה והטבות: - שכר מתגמל ותנאים מצוינים
- הכשרה מלאה על חשבון החברה
- ארוחות במלון.
- אופציות קידום והתפתחות מקצועית
- כניסה לרשת המלונות כהטבת עובד/ת
- סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומעריכה.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה, הופעה ייצוגית ניסיון קודם בתחום שירות/קבלה – יתרון שליטה בסיסית במחשב אנגלית – יתרון משמעותי זמינות לעבודה במשמרות כולל לילות, סופי שבוע וחגים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מצוינת להצטרף לצוות מקצועי ודינמי מוסך המשאיות המוביל באשדוד מחפש פקיד/ת קבלה אחראי/ת ומסור/ה! התפקיד כולל: -כפיפות למנהל המוסך -הצעות מחיר חשבוניות -ניהול יומן עבודה -טיפול במסמכים ותיעוד היקף המשרה - ימים א-ה 7:00-17:00 יש גמישות בשעות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה במוסך - יתרון משמעותי ידע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
606261
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בפתח תקווה בחברת תוכנה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך שבתל אביב, בעלת בינלאומיות ב-34 מדינות ברחבי הגלובוס. תנאים מצויינים, בונוסים ועניין בינלאומי רב. יתרון: לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד זהה ידע מעל לממוצע בשפה האנגלית תחומי אחריות : ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים. יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה. שירותיות ויחסי אנוש טובים. תפעול ואדמיניסטרציה. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מענה כולל ומקיף ללקוחות עסקיים אסטרטגיים ליווי וטיפול בתיק לקוחות קבוע מקצה לקצה בכל פנייתו, המענה ניתן טלפונית (שיחות נכנסות\ יוצאות) ובאמצעות המייל במגוון רחב של נושאים הכוללים :מתן שירות בנושא חשבוניות\ חיובים\ דוחות\ זיכויים וכו',
דרישות:
ניסיון קודם בתחום שרות לקוחות –חובה ניסיון והכרות עם סביבה ממוחשבת ואופיס- חובה היכרות עם המגזר העסקי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-256
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה מנוסה לעבודה פרונטלית מול לקוחות קבלה, פתיחת כרטיסים, הפקת חשבוניות, בדיקת שביעות רצון משרה מלאה ומידית משכורת מכובדת+ תנאים+ ארוחות
דרישות:
ניסיון כפקידת קבלה/ מתאמת שירות במוסך- יתרון משמעותי ניסיון עבודה פרונטלי מול לקוחות חריצות, אחראיות נכונות למשרה מלאה ומידית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17370
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה למרכז שירות מוביל בראשל"צ התפקיד כולל: קבלת לקוחות, מענה טלפוני לשיחות נכנסות – קבלת שיחות מלקוחות, תיאום טיפולים ותורים – ניהול יומן תורים, קביעת פגישות לטיפולים ותיקונים. ניהול מסמכים וחשבוניות – אחריות על טיפול במסמכים, חשבוניות והסדרי תשלום , קופה וכד. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה', שעות 07:30-16:30, ו לסירוגין 07:00-12:00
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות/ פקידות-יתרון. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויכולת התמודדות עם לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52212
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בגיוס טכנולוגי באזור השרון חפשים רפרנט/ית אדמיניסטרציה וגיוס. יש חנייה!!! התפקיד כולל טיפול ועבודה שוטפת מול עובדי החברה, לקוחות, חידוש הסכמי התקשרות, אדמניסטציה בתחום מש"א ועוד. תנאים: משרה מלאה 8:00-17:00, 5 ימים בשבוע. שכר 8.5K פלוס נסיעות קליטה לארגון + תנאים מעולים - ביטוח מנהלים, קה'ש ומקום להתקדם לקריירה הבאה.
דרישות:
בגרות מלאה - חובה ידע וניסיון בעבודה על EXCEL - חובה כישורי סדר, ניהול וארגון - חובה ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי - חובה . אפשרי מהשירות הצבאי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52189
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה ממוקדמת באזור בית שמש דרוש/ה פקיד/ת קבלה איוש עמדת קבלה במפעל מענה ללקוחות/ספקים/אורחי החברה עבודת באק אופיס ומתן מענה למנהל/ת אדמיניסטרטיבית של המפעל משרה מלאה 8.00 - 16.00 שעות נוספות לפי צורך קליטה ישירה
דרישות:
ניסיון אדמין - חובה ניידות - חובה, אין תחבורה ציבורית/הסעות למפעל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-102
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה במגדלי עזריאלי בת"א דרוש/ה פקיד/ה התפקיד כולל - תיוקים, חלוקת חומר, טיפול בדואר וכו' משרה מלאה - א' - ה', 7.5 שעות ביום שכר - 8000 ש"ח + נסיעות + משכורת 13
דרישות:
לא נדרש נסיון מיוחד
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
J-3146
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
לחברת Swissport חברה בינלאומית מובילה הממוקמת בנמל התעופה בן גוריון לתפקיד מעניין, מאתגר המשלב עבודת משרד ושטח, דרושים נציג תפעול חברת תעופה מהות התפקיד: טיפול בטיסות יבוא וייצוא של מטענים מסחריי ם: תכנון טיסות יצוא, קבלת טיסות יבוא אחריות לטיפול במטענים ברחבת המטוסים טיפול בניירת הנלווית לתהליכי היצוא והיבוא מתן מענה שירותי טלפוני/מיילים יציאה לשטח המטוס לפקח על תהליכים כחברה שמספקת שירות 24/7 העבודה מצריכה זמינות למשמרות מגוונות (כולל לילות וסופ"שים) מתאים גם לסטודנטים (3-4 משמרות) * 4/3/25 - מענק מיוחד ל-5 המועמדים הראשונים שייקלטו, מותנה במדיניות החברה.
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה עבודה בסביבה ממחושבת תודעת שירות גבוהה יחסי אנוש מעולים רישיון נהיגה (מעל שנתיים) וניידות - חובה!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת משרד? אנו מחפשים אותך לחב' פיננסית איכותית ברמת החייל. מסודרת, אחראית, כזו שיודעת להחזיק את כל הקצוות ולעשות את זה עם חיוך. מה בתפקיד? ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי למטה ההנהלה סיוע אדמיניסטרטיבילמנהלת מש"א - כולל אירועי רווחה אחריות על הקבלה – קבלת אורחים, מענה טלפוני וניהול יומנים תיאומי פגישות, הזמנות ציוד, ספקים, חדרי ישיבות ועוד עבודה במשרה מלאה ברמת החייל - תנאים מעולים, סביבה צעירה וחדשנית, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה שליטה מלאה ביישומי Office סדר, דיוק, יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00050
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהלת משרד מנוסה להצטרף לצוות המקצועי שלנו במשרד רואי חשבון וסוכנות ביטוח משפחתי. מה התפקיד כולל? -ניהול יומנים של יועץ מס ורואה חשבון -קביעת פגישות וארגון לו"ז -ליווי דיונים בבתי משפט ומס הכנסה -טיפול בלקוחות קיימים -הכנת מכתבים ומסמכים -הזמנת ציוד -ישיבה בקבלה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. מה אנחנו מציעים? חניה לעובדים (בהתאם לזמינות) מטבח מאובזר במלואו סביבת עבודה נעימה עם 20 עובדים
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה -יתרון שליטה בתוכנות Office, Outlook, Excel, Word יכולת עבודה בסביבה דינמית המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2700
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|