תיאור תפקיד:
הזדמנות מדהימה להשתלב במערך השירות בחברת הגמל והפנסיה, לרכוש כלים ולהתמקצע בתחום הפיננסי והפנסיוני! המוקד שלנו באווירה צעירה, משפחתית וחמה, עם תנאים סוציאלים מפנקים ואפשרויות קידום. והכי חשוב שכל ההכשרה הפיננסית והמקצועית היא עלינו. התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות ויוצאות ומתן שירות מקצועי בפניות של עמיתי החברה בכל הקשור לבירור מוצרי הגמל והפנסיה, תהליכי הצטרפות, משיכת כספים, מילוי טפסים, סיוע באתר, וכ"ו.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון ניסיון בתחום קרנות השתלמות, קופות הגמל ופנסיה- יתרון שליטה טובה במחשב ובתוכנות אופיס שירותיות ואדיבות לצד מקצועיות תודעת שירות גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
152132
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
בי.די.או מגייסת מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה לחברה הכלכלית רמת גן, המקדמת פרויקטים יזמיים וכלכליים בתחומי הנדל"ן, חניונים, אנרגיה מתחדשת ושילוט, תוך התמקדות בפיתוח אסטרטגי של מתחם הבורסה, שכונות חדשות ואזור ההייטק בעיר. תחומי אחריות ודרישות התפקיד: - ייזום, ניהול והובלה של תהליכי פיתוח עסקי ואסטרטגי למיצוי משאבים עירוניים וכלכליים. - איתור, ייזום והובלה של מהלכים עסקיים ופרויקטים מניבים בתחומי הנדל"ן. - ניהול ותפעול מערכי חניונים ושילוט עירוניים. - קידום פעילויות בתחום האנרגיה המתחדשת ויצירת מנועי צמיחה. - גיבוש תקציב וניהול כלל פעילות הפיתוח העסקי של החברה. - ניתוח מגמות במרחב העירוני וגיבוש מענה אסטרטגי. - זיהוי צרכים עירוניים והובלת תוכניות אב ואסטרטגיות. - גיבוש והובלת שיתופי פעולה עם גורמי העירייה. - איתור חסמים ומציאת פתרונות הנוגעים לפיתוח ותחזוקת שירותים עירוניים. - סיוע למנכ"ל במשימות בתחום הפיתוח העסקי.
דרישות:
השכלה וניסיון מקצועי: השכלה: תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים הבאים: הנדסה, מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, שמאות מקרקעין, תעשייה וניהול, עריכת דין, או ראיית חשבון. ניסיון: לפחות 5 שנים במצטבר בתחומים הבאים: ייזום פרויקטים כלכליים, ניהול פיתוח עסקי או ניהול תוכניות אסטרטגיות בארגון בהיקף עסקים משמעותי (מעל 30 מיליון ש"ח). יתרון: ניסיון בממשק ציבורי-עסקי, וניסיון בתחומי נדל"ן, חניונים או אנרגיה. כישורים אישיים: - כישורי יזמות, חשיבה יצירתית ועצמאות. - יכולת הנעת פרויקטים בקצב גבוה וביעילות. - התמדה, נחישות, אחריות ואסרטיביות. - יכולת הנעת תהליכים ויחסי אנוש מעולים. - הבנה בפוליטיקה ארגונית. - יכולת ארגון ותכנון משימות, תוך עמידה בלוחות זמנים. - יכולת עבודה בעומס ובמקביל במספר תחומי תוכן. - אמינות ומהימנות. היקף משרה: 80%.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00219
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת כלכלן/ית. תיאור תפקיד: ביצוע תקצוב ובקרת הוצאות החברה. פיתוח דוחות וכלי בקרה במערכת ה- SAP. הובלת תהליכים ופרויקטים. עיבוד וניתוח של דוחות כספיים מול תקציב החברה. בדיקות כדאיות כלכלית של מוצרים, תהליכים ופרויקטים כלל חברתיים. בחינת רווחיות לעסקים חדשים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה-חובה. 1-4 שנות ניסיון ככלכלנ/ית בחברה דומה / גדולה. שליטה מלאה בתוכנות ה- office ובעיקר ב- Excel. ידע בתוכנת SAP מודולים FI , BI , COPA - יתרון מובהק. אנגלית ברמה גבוהה. יכולת עבודה בשעות נוספות. יכולת למידה עצמית - אוטודידקט. התמודדות עם מספר משימות במקביל. יכולת עבודה תחת לחץ. יכולת עבודת צוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
189205
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת חילן, המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מציעה הזדמנות ייחודית להסבה מקצועית לעולמות מערכות המידע. המשרה מתאימה לבעלי ניסיון קודם בשירות לקוחות או בעבודה מול לקוחות עסקיים, המעוניינים להיכנס לעולם מערכות המידע ולהשתלב בתפקיד מאתגר, מתפתח ובעל אופק קריירה משמעותי. מה התפקיד כולל? -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר -אפיון תהליכים ארגוניים וליווי הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח -מתן מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה -עבודה מול ממשקים מגוונים: פיתוח, תוכנה, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים -ניהול קשר שוטף עם לקוחות והובלת תהליכים מקצה לקצה *משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב, בסמוך לקו רכבת. *עבודה במודל היברידי.
דרישות:
-ניסיון תעסוקתי של שנתיים לפחות בתפקיד שירותי בארגון (שירות לקוחות / ניהול לקוחות / עבודה מול לקוחות עסקיים) -יכולת למידה עצמאית ומהירה -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מעניין ומאתגר במדור תמיכה בנקאית דרוש/ה הבנה עמוקה בתהליכים בנקאיים, טיפול מקצה לקצה פניות ותקלות של לקוחות הבנק
דרישות:
דרישות התפקיד: • ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה בבנק – חובה • ידע בתהליכי עבודה בנקאיים – חובה • שליטה בסיסית ב־Office – חובה • יתרון: ידע במערכות בנקאיות (TSO, DPT, DB2, סניפית), ניסיון עם SQL / BI / BO / Kibana / Snow • השכלה אקדמית – יתרון • זמינות לעבודה בימים ב' וד' עד 18:30 + תורנות שישי אחת ל־5–6 שבועות • תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות, אחריות ו"ראש גדול"
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02449
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות! התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות. הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית. ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ל-Deloitte, הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה ג’וניור/ית לביקורת פנים במגזר הפיננסי למשרה התחלתית. התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות מובילות במגזר הפיננסי, ביצוע פרויקטים של ביקורת פנימית, ייעוץ בתחום הביקורת הפנימית, סקר סיכונים וסקרי ציות, וכן כולל היכרות עם מתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי - חובה; יתרון למוסדות אקדמיים מובילים * ניסיון באקסל / SQL - יתרון * היכרות עם שוק ההון / מוסדות פיננסים - יתרון * אנגלית טובה - חובה * סקרנות ורצון ללמוד
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. *אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00462
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת אופרציה לחברת ביטוח התפקיד כולל: ניתוח נתונים מספריים, הכנת דוחות ומצגות בעברית ובאנגלית, שותפ/ה לישיבות הנהלה, סיכום פרוטוקולים של ישיבות דירקטוריון רבעוניות ומעקב אחר משימות יד ימינו של המנכ"ל
דרישות:
ניסיון כמנהל/ת אופרציה מורכבת, או מנהל/ת תפעול, או מנהל/ת פרויקטים ו/או אנליסט/ית השכלה בתחום הפיננסי/תעו"ן/ביטוח ניסיון בניתוח נתונים ניסיון ניהולי אנגלית ברמה טובה מאד- כולל כתיבת מצגות אקסל- ברמה גבוהה כולל vloolup, pvot, נוסחאות נכונות למשרה מלאה (לא היברידי)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19442
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
קבוצה עוצמתית ומובילה מחפשת אנשי צוות מוכשרים שישפיעו על עתידה - הצטרפו וצמחו איתנו! קבוצת אלקטרה מגייסת רכז/ת פרויקטי רכש! תיאור המשרה: תפקיד מסחרי־אנליטי במחלקת הרכש המרכזי! אחריות על ניתוח נתוני רכש, זיהוי הזדמנויות לחיסכון רוחבי ויצירת סינרגיה בין חברות הקבוצה. כולל עבודה מול ספקים, ניהול מו"מ, בניית מחירונים רב־חברתיים והובלת מהלכים מסחריים לשיפור תנאים. התפקיד משלב אנליזה, הבנה עסקית ויחסי אנוש מצוינים.
דרישות:
בוגר/ת תעשייה וניהול או כלכלה – חובה. שליטה גבוהה באקסל; ניסיון עם פריוריטי / BI – יתרון. חשיבה אנליטית ויכולת למידה מהירה. גישה מסחרית ויכולת ניהול מו"מ. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים. יוזמה, אחריות ויכולת עבודה עצמאית.
מה אנחנו מציעים : קרן השתלמות! סיבוס! אפשרויות קידום!
**המשרה בפתח תקווה, קריית אריה**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19457
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה, דרוש.ה מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים תחומי אחריות ניהול תהליכים בתחום הגזברות לשיפור וייעול הפעילות הפיננסית השוטפת, אשר כולל קשרי עבודה עם הבנקים בנושא ניהול חשבונות הבנק, ניהול סמכויות החתימה בבנקים, בחינת הוצאות המימון של החברה, ניהול מכשירים פיננסיים שונים, דיווחי תזרים מזומנים וכד’ ניהול, הטמעה ותפעול מערכות המידע של הגזברות העולמית של קבוצת אלביט - ניהול פרויקט הטמעת מערכת TMS בכל החברות בקבוצה (ישראל וחו"ל) בהיבט המקצועי הפיננסי , כולל בניית תכנית עבודה, מעקב ובקרה. העבודה כוללת ממשקי עבודה מול ספק המערכת ומול גורמים פנים ארגוניים רבים. ניהול שוטף של מערכות המידע של הגזברות - שיפור פתרונות קיימים, יישום פתרונות חדשים, פיתוח דוחות, הדרכות מקצועיות וכד’. בחינה ושיפור טכנולוגי של תהליכים פיננסיים בגזברות הקבוצה – מתן פתרונות טכנולוגיים חדישים לשיפור וייעול פעילויות ותהליכים בתחום הגזברות
דרישות:
השכלה – תואר ראשון בכלכלה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מנהל עסקים ניסיון תעסוקתי בתחומי הגזברות ו/או הבנקאות (חובה) ניסיון תעסוקתי בחברה גלובלית (יתרון) גישה טכנולוגית מוכחת (חובה) ניסיון בהטמעת פרויקטים טכנולוגיים (יתרון) שליטה בשפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה כולל דיבור, קריאה וכתיבה (חובה) יכולת הנעת עובדים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ותיעדוף משימות, כישורי אדמיניסטרציה *הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5562
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
למחלקת תפעול גמל ופנסיה דרוש/ה רפרנט/ית! התפקיד כולל טיפול בתהליכי בק אופיס במערך התפעול של החברה, פתיחת החשבון לעמיתים, שיוכי כספים, ניהול תהליכי ניוד הכספים וטיפול במשיכות כספים. התמחות בכל הקשור לרגולציה בעולמות החיסכון לטווח ארוך.
דרישות:
ניסיון קודם מבית השקעות / חברת ביטוח - חובה ניסיון בתפעול וההיכרות עם עולם קופות הגמל - יתרון היכרות טובה עם EXCEL אחריות ויכולת עבודה תחת לחץ זריזות יחד עם הקפדה על פרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
144932
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
תיאור המשרה - ראש צוות טיוב נתונים ובקרות ניהול צוות טיוב נתונים ובקרות ניהול ישיר של 5 עובדים מיומנויות בינאישיות נדרשות יכולות וכישורים ניהוליים יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים יכולת למידה גבוהה ומהירה הספק עבודה גבוה ואיכותי דייקנות ויסודיות יכולת עבודה בתנאי לחץ ובלוחות זמנים מוגדרים יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב
ממשקי עבודה נציגי חברות מנהלות יועצים בסניפים ומרכזי הייעוץ טכנולוגיות ענף ייעוץ פנסיוני
דרישות:
ידע והבנה מעמיקה במוצרי גמל, השתלמות, פנסיה חדשה, פנסיה ותיקה וביטחי מנהלים שליטה והבנה מעמיקה ביישומי Office בכלל ו ב excel בפרט ידע וניסיון בבניית שליפות ב sql - יתרון תואר ראשון בכלכלה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01410
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות שוק פרטי וסיטונאים. תיאור תפקיד: אחראיות על הגדלת המכירות של מותגי החברה, תוך בניית תכניות פעולה ליישום מלא של יסודות המכירה של המותגים השונים בנקודות המכירה. אחראיות על התקשורת מול מנהלי המותגים לגבי הפעילויות המסחריות בערוץ. אחראיות על תכניות ממוקדות ויצירתיות בהתאם לחודשי הפוקוס של המותגים השונים (מבצעים, תחרויות, תכניות יעדים לקמעונאים, יעדים לסוכנים). יצירת תובנות, איתור הזדמנויות, לקיחת יוזמות למותגים השונים לשם יצירת פעילות מנצחת תוך הבטחה למחויבות מערך המכירות על ערוציו השונים למימוש התכניות. אחראיות על ניהול ראוי של תקציבי הקד"מ של המותגים. תוך בדיקת תהליכי עבודה ושקיפות מלאים לטובת הספק, למניעת חריגות או שימוש לא מושכל בתקציבי הספק. אחראיות על מתן דין וחשבון ברמה התקציבית מול מנהלי המותגים ומול המחלקה הכלכלית אחת לחודש.
דרישות:
תואר ראשון - חובה. הבנה יסודית בדוחות אקסל. הכרות של כל תכונות הOFFICE. יכולת גבוהה לשיתוף פעולה עם מגוון ממשקים רחב. יכולת ניתוח של פעילויות ומבצעים (ROI). אנגלית ברמה גבוהה - חובה. יכולת ראייה רחבה של כל התמונה. יכולת עבודה במצבי לחץ ובדיקה של מספר נושאים במקביל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
192379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה פיננסית מובילה מגייסת לצוות הפרויקטים רפרנט/ית תפעול השקעות ושוק ההון להשתלבות בפרויקטים רחבי היקף בתחום התפעול ושוק ההון. התפקיד מתאים למי שמכיר היטב את עולם התפעול הפיננסי ורוצה לקחת חלק בעיצוב תהליכים ושיפור מערכות ליבה. מיקום המשרה: בני ברקתחומי אחריות: • ניתוח תהליכים עסקיים קיימים והגדרת צרכים לשינויים או פיתוחים חדשים • מיפוי פערים והצעת פתרונות תפעוליים וישימים • כתיבת מסמכי אפיון עסקיים (BRD) ומעקב עד ליישום מלא • עבודה מול גורמי תפעול, רגולציה, סיכונים, בקרה ומערכות מידע • תמיכה בבדיקות משתמשים ובהטמעת תהליכים חדשים • ניהול ממשקים שוטפים מול גורמים פנימיים וחיצוניים
דרישות:
• מיני' שנתיים ניסיון בתפעול /בק אופיס השקעות/שוק ההון/חבר בורסה • היכרות עם תהליכי מסחר, סליקה, דיווחים לרגולציה ופעילות מוסדית • יכולת ניתוח תהליכים וכתיבת דרישות עסקיות • סדר, דיוק ויכולת עבודה מול ריבוי ממשקים • תקשורת בין-אישית טובה ויכולת הובלה ללא סמכות ניהולית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13266
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו! משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה! אנגלית ברמה גבוהה – חובה. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|