תיאור תפקיד:
למשרד דינמי, מגוון ומעניין בכפר סבא, עם צוות מעולה ואווירה משפחתית, העוסק בתחומי היעוץ הכלכלי ופיננסי עם הגופים המובילים במשק, דרוש/ה כלכלן/ית/ רו"ח/בוגר.ת מנהל עסקים למשרה מלאה.
דרישות:
- בוגרי כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות או עד שנתיים ניסיון בתחום הכלכלי
- ידע מצויין באקסל
- כתיבה רהוטה.
- ראש "גדול".
- יכולת עבודה גם בצוות וגם בצורה עצמאית.
- יכולת למידה מהירה.
- נכונות לעבוד שעות נוספות בעת הצורך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00039
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בירושלים. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-126
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית גדולה ומצליחה אני מגייסת כלכלן/ית למחלקת כספים. דיווח לסמנכ"ל כספים. אחריות על תהליכי תכנון, תקצוב, בקרה וניתוח כלכלי, דיווחים וסקירות כלכליות ומתן מענה כולל להנהלת החברה בקבלת החלטות עסקיות ואסטרטגיות בראייה של ניתוח נתונים מעמיק של ביצועי החברה ובניית תחזיות. ראייה מערכתית, אסטרטגית וכוללת של הקבוצה זיהוי מגמות והצפת תובנות עסקיות, בנייה ויישום מסגרת תקציב לפעילות הקבוצה והחברות, בניית מודלים כלכליים לפעילויות שוטפות ותכניות עסקיות. בקרה על תכניות העבודה, בנייה ושיפור מתודולוגיות עבודה, מערכות תומכות החלטה וכלי BI. אחריות על מצגות וסקירות להנהלת החברה. התפקיד מורכב דינאמי ומאתגר וכולל אחריות על תחומים חוצי ארגון, אינטגרציה בניית מודלים ומצגות על מנת למקסם את אפקטיביות תהליכי קבלת ההחלטות בחברה. ליווי ושותפות כלכלית ליחידה עסקית (תקציב, בקרה, סגירת חודש ועוד) אפיון והפקה של דוחות מידע ככלי תומך החלטה במערכות (BW ו SAP )
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים חובה 5 שנות ניסיון בתפקיד כלכלן/ית - חובה Excel ברמה גבוהה מאוד חובה שליטה גבוהה באנגלית חובה ניסיון מוכח בתפקיד דומה - חובה תנאים מעולים למתאימים/ות מיקום המשרה בתל אביב, עבודה היברידית, יומיים בשבוע במשרד ושלושה ימים מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3296
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית וגלובלית מובילה המפתחת ומספקת פתרונות מתקדמים בתחומי הביטחון, תשתיות ותקשורת דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה. אנו מחפשים כלכלן/ית מוכשר/ת ובעל/ת מוטיבציה להצטרף לצוות הכלכלי שלנו. המועמד/ת האידיאלי/ת יהיה/תהיה בעל/ת ידע וניסיון בתחום הכלכלה. תפקיד זה מציע הזדמנות מצוינת לכלכלן/ית להתפתח ולהרחיב את מיומנויותיו/ה. אחריות עיקרית:
- בניית תחזיות ותקציב שנתי לפרויקטי החברה. - אחריות על מעקב שוטף של תקציב מול ביצוע. - שליטה וניהול תקציב הפרויקט יחד עם מנהל הפרויקט תוך הצגת הנתונים לרמות הממונות. - הובלת פרויקטים ותהליכים כלכליים במערכת ה-ERP, כולל פיתוח כלים ודו"חות מעקב. - ניהול תהליכי אינטגרציה וממשקים בין פלטפורמת התקציב למערכות ה-ERP/HR.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים - חובה. - ניסיון בבניית תקציב ובקרה. - ידע וניסיון בעבודה במערכת פריוריטי- יתרון. - אקסל - שליטה מלאה. - הכרת התחום החשבונאי – יתרון משמעותי. - בעל/ת יכולת למידה עצמית גבוהה. - בעל/ת יכולות אנליטיות גבוהות, כושר איסוף מידע, ניתוח נתונים ובקרה. - אסרטיביות, ראש גדול ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1140
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת מחקר ופיתוח מובילה מחפשת אתכם - בוגרי תואר ראשון בהנדסה/מדעים מדויקים, בעלי מיומנויות אוטודידקטיות ואוריינטציה טכנולוגית, להשתתפות במסלול קריירה בפיתוח תוכנה והשתלבות במגוון משרות פיתוח בחזית ההייטק הישראלי. ההכשרה על חשבוננו – במהלך ההכשרה אנו עובדים במרץ מול כ-300 חברות על מנת למצוא לכם את המשרה הראשונה בפיתוח תוכנה, מכיוון שההצלחה שלנו נובעת בהכרח מתוך ההצלחה ארוכת הטווח שלכם! מסלול הקריירה שפיתחנו שונה מכל מסלול לימודי אחר שהכרתם: ללא מרצים, שקפים וציונים, עם למידה מבוססת פרויקטים בשילוב מחקר תיאורטי מעמיק, תרגולי Hands-On וסביבת עבודה המדמה סביבה של צוות פיתוח בתעשייה. מיד בתום המסלול תתברגו במשרות ליבה בעולמות פיתוח התוכנה, הדורשות 2-3 שנות ניסיון, ותתחילו לבסס קריירה ארוכת טווח, מצליחה ומתגמלת.
דרישות:
- תואר ראשון בהנדסה/מדעים מדויקים או תואר בתחום אחר עם פסיכומטרי 680+
- אנגלית ברמה גבוהה
- מיומנויות אוטודידקטיות
- אוריינטציה אנליטית
- לא נדרש ניסיון קודם בתכנות
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1578
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו ל-2,000 הבוגרים שלנו שכבר עובדים בתעשייה במשרות פיתוח! חברת המחקר והפיתוח Infinity Labs R&D מגייסת בוגרי תואר ראשון בהנדסה\מדעים למסלול קריירה בפיתוח תוכנה. בסיום המסלול הבוגרים צפויים להשתלב בקרב אחד מ-300 לקוחות החברה, חברות הייטק, ביטחון וסטארט אפים בוגרים, ישראליות ובינלאומיות מובילות. מסלול הקריירה שלנו בפיתוח תוכנה מבוסס על לימוד דרך הידיים, ללא מרצים, ציונים או שקפים. שיטת הלימוד הייחודית מאפשרת פיתוח יכולות אוטודידקטיות, אשר יסייעו בעתיד בהתמודדות מול אתגרים מקצועיים, ובהבנה ופיתוח של כל טכנולוגיה שהיא. המסלול אורך כ-32 שבועות, כולל 1,800 שעות פיתוח בפועל, ומתקיים בקבוצות של 14 אנשים על מנת ליצור סביבת עבודה של צוות פיתוח בתעשייה ובהובלת מנטור המהווה את ראש הצוות. בכך, אנו מאיצים את תהליך הלמידה ומכשירים את המשתתפים במיומנויות הנדרשות כדי להיכנס בצורה חלקה ולהצטיין בתעשייה מהיום הראשון בעבודה. ההכשרה על חשבוננו למתאימים – רק כאשר אתם מתקבלים בהצלחה למשרות פיתוח תוכנה, אנחנו מחזירים את ההשקעה בכם
דרישות:
- תואר ראשון בהנדסה/מדעים מדויקים או תואר בתחום אחר עם פסיכומטרי 680+ - אנגלית ברמה גבוהה - מיומנויות אוטודידקטיות - אוריינטציה אנליטית - לא נדרש ניסיון קודם בתכנות * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1578
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
ל-Deloitte, הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה ג’וניור/ית לביקורת פנים במגזר הפיננסי למשרה התחלתית. התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות מובילות במגזר הפיננסי, ביצוע פרויקטים של ביקורת פנימית, ייעוץ בתחום הביקורת הפנימית, סקר סיכונים וסקרי ציות, וכן כולל היכרות עם מתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי - חובה; יתרון למוסדות אקדמיים מובילים * ניסיון באקסל / SQL - יתרון * היכרות עם שוק ההון / מוסדות פיננסים - יתרון * אנגלית טובה - חובה * סקרנות ורצון ללמוד
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. *אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00462
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות - הזדמנות מצוינת להשתלב ולהתפתח בעולם הפיננסי! התפקיד כולל: מתן מענה מקצועי ותפעול קשרי לקוחות מול גורמים בחברות המובילות במשק. שימור והעמקת מערכות יחסים עם הלקוח, זיהוי צרכים עסקיים ופיתוח הזדמנויות חדשות. יכולת להציע פתרונות מותאמים אישית, תוך שילוב מוצרים ושירותים חדשים. עבודה רבה מול ממשקים פנימיים בחברה.
דרישות:
תואר אקדמי - יתרון משמעותי (פיננסי- יתרון) ניסיון של עד 1-2 שנים בתפקידי שירות / לקוחות / מכירות – חובה אנגלית ברמה טובה מאוד– דיבור, קריאה וכתיבה ניסיון מבנקים- יתרון משמעותי שליטה טובה ביישומי Office בדגש על Excel ברמה טובה - חובה בעל/ת תקשורת בין-אישית מצוינת שירותי/ת, מסודר/ת, לומד/ת מהר ובעל/ת יכולת ירידה לפרטים שחקן/ית צוות עם מוטיבציה גבוהה להתפתח בסביבה פיננסית-טכנולוגית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2863
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל בתל אביב דרוש/ה נציג/ה למחלקת מעסיקים. במסגרת התפקיד: * מתן מענה מקצועי למעסיקים * מתן מידע בתחום חסכון ארוך טווח (גמל, פנסיה והשתלמות). * התנהלות ישירה מול גורמים בכירים אצל המעסיק.
דרישות:
* ניסיון קודם בתפקיד שירותי / תפעולי - חובה * תואר אקדמי פיננסי - יתרון * כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב - חובה * יכולת עבודה בצוות לפי יעדים ולוחות זמנים - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
986914
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה פיננסית מובילה מגייסת לצוות הפרויקטים רפרנט/ית תפעול השקעות ושוק ההון להשתלבות בפרויקטים רחבי היקף בתחום התפעול ושוק ההון. התפקיד מתאים למי שמכיר היטב את עולם התפעול הפיננסי ורוצה לקחת חלק בעיצוב תהליכים ושיפור מערכות ליבה. מיקום המשרה: בני ברקתחומי אחריות: • ניתוח תהליכים עסקיים קיימים והגדרת צרכים לשינויים או פיתוחים חדשים • מיפוי פערים והצעת פתרונות תפעוליים וישימים • כתיבת מסמכי אפיון עסקיים (BRD) ומעקב עד ליישום מלא • עבודה מול גורמי תפעול, רגולציה, סיכונים, בקרה ומערכות מידע • תמיכה בבדיקות משתמשים ובהטמעת תהליכים חדשים • ניהול ממשקים שוטפים מול גורמים פנימיים וחיצוניים
דרישות:
• מיני' שנתיים ניסיון בתפעול /בק אופיס השקעות/שוק ההון/חבר בורסה • היכרות עם תהליכי מסחר, סליקה, דיווחים לרגולציה ופעילות מוסדית • יכולת ניתוח תהליכים וכתיבת דרישות עסקיות • סדר, דיוק ויכולת עבודה מול ריבוי ממשקים • תקשורת בין-אישית טובה ויכולת הובלה ללא סמכות ניהולית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13266
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע. 3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות. 4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט. 5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך. 6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם 2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה. 4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 5. תודעת שירות גבוהה. 6. יחסי אנוש טובים. 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
63ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות. - השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
- התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
- העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב או ירושלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
- יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
- ניסיון של כשנה - יתרון
- ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
- היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
D7.A54
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרדים הממוקמים בבני ברק. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-131
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה עובד/ת לתמיכה בצוותי הביקורת במשרה חלקית. הזדמנות ייחודית לסטודנט/ית להשתלב בארגון פיננסי ולהיחשף לידע ותהליכי עבודה מקצועיים בפירמה גלובלית ומובילה. מה כולל התפקיד? • סיוע בהכנת מסמכי ביקורת ובתהליך התיעוד • עבודה שוטפת מול אנשי ונשות חטיבת הביקורת • איתור ועיבוד מידע הכרחי לעבודת הביקורת של רואי חשבון * העבודה הינה במשרדי הפירמה בנצרת. * המשרה פונה לגברים ונשים כאחד. * משרה חלקית.
דרישות:
• תואר רלוונטי - (מנה"ס, כלכלה, חשבונאות, מערכות מידע, דאטה אנליסט.) • נדרשת זמינות לעבודה שלושה ימים בשבוע לפחות • שליטה בתוכנות Office בדגש על Excel – חובה. • כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב בשפה העברית • אנגלית ברמה גבוהה- יתרון אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00477
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברת BDO זיו האפט, חברה לאדמיניסטרציה ונאמנויות דרוש/ה כלכלן/ית ללא ניסיון / עד שנתיים ניסיון. הצוות מספק שירותי נאמנות (אגרות חוב, אשראי חות בנקאי ועוד) לגופים המובילים בשוק וכן שירותי אדמיניסטרציה לקרנות גידור וקרנות אלטרנטיב. BDO ISRAEL הינה פירמת ראיית חשבון וייעוץ עסקי, הינה חלק מהרשת הבינלאומית BDO ומדורגת בין חמש פירמות ראיית החשבון הגדולות והמובילות בישראל.
דרישות:
תואר אקדמי בוגרי אוניברסיטה ומכללות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00223
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|