דרושים בתחום כלכלה ושוק ההון

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 77 משרות עבודה בתחום כלכלה ושוק ההון

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "כלכלה ושוק ההון" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : יועץ השקעות, כלכלן, ברוקר ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית בקרה תקציבית

כלכלן/ית בקרה תקציבית

חברה דיסקרטית

20/12/2025

תיאור תפקיד:
    בנייה ובקרת תקציב יחידות המטה
    הובלת תהליכי בקרה וניתוחים כלכליים תומכי החלטה
    ליווי הנהלה וגורמי שטח בניתוח נתונים והפקת תובנות
    הכנת דוחות חודשיים/רבעוניים, ניתוח סטיות מול תקציב ותכנון תרחישים
    פיתוח כלי עבודה ודוחות במערכות BI ובמערכת התקציב
דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה (תואר שני – יתרון משמעותי)
    ניסיון של 3–5 שנים בתפקיד דומה
    שליטה מעמיקה באקסל (נוסחאות, Pivot, Scenario)
    ניסיון עם מערכות ERP – עדיפות ל-Oracle, BI ומערכות תקציב
    חשיבה אנליטית, ראייה מערכתית ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 234646
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה בירושלים

כלכלן/ית מתחיל/ה בירושלים

Precise

20/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות.

דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בירושלים.
במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר.
• יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה.
• תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה.
• יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית.
*אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-126
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מאמנ/ת עיסקי למחלקת משכנתאות

מאמנ/ת עיסקי למחלקת משכנתאות

לוג-און תוכנה

20/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית באיזור השפלה דרוש/ה מאמנ/ת עסקי למחלקת המשכנתאות. 
תיאור התפקיד: אחריות על פיתוח והרחבת פעילות המשכנתאות, בניית שיתופי פעולה עסקיים עם יועצים חיצוניים, עבודה רוחבית מול הסניפים והמטה והובלת מהלכים לשיפור חווית הלקוח ולחיזוק קשרי עבודה.
דרישות:
דרישות:
אחראי עסקי
השכלה אקדמאית
נסיון בתחום המשכנתאות – חובה
· יכולת הובלת פרויקטים והובלת שינויים
· יכולות הדרכה ולימוד צוותים חובה
· יכולת עבודה עצמאית
· תקשורת בינאישית טובה ועבודה צוותית
· יכולת עבודה תחת לחץ
· נכונות לעבודה מעבר לשעות המקובלות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02457
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Sales Operations לחברת מוצר בת"א

Sales Operations לחברת מוצר בת"א

TOP SOFT

20/12/2025

תיאור תפקיד:
אם את/ה אוהב/ת תהליכים מסודרים, עבודה עם דוחות, קשר עם לקוחות ומכירות — זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות תפעולי חזק ומקצועי!
משרה מלאה | א’-ה’ | 09:00–18:00 | רמת החייל, ת״א
מה עושים בתפקיד?
ליווי ותמיכה באנשי המכירות והכספים לאורך כל תהליך המכירה
טיפול מקצה לקצה בהזמנות — משלב פתיחתן ועד אספקה ללקוח
מעקב אחרי פרויקטים ומשימות של לקוחות קיימים
הכנת דוחות וניתוח נתונים על ביצועי מכירות ושדרוגים
עבודה צמודה עם מחלקת הכספים: פתיחת ספקים, הזמנות, גבייה ועוד
מענה ללקוחות: הצעות מחיר, עדכוני הזמנה ותשלומים
דרישות:
-אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה + קריאה) – חובה
-שליטה ב-Excel ו-PowerPoint
-היכרות עם CRM — יתרון משמעותי ל-Dynamics
-יכולת התנסחות טובה ושירותיות ברמה גבוהה
-יכולת עבודה עצמאית ובצוות
-אוריינטציה מכירתית — חובה
-ניסיון בתפקיד דומה — יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12277
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת ע.חשב/ נכסים

חשב/ת ע.חשב/ נכסים

טאלנטס השמת עובדים

20/12/2025

תיאור תפקיד:
 עוזר/ת חשב וחשב/ת נכסים

תיאור התפקיד
    ניהול מקצועי של צוות מנהלי חשבונות / כלכלנים
    אחריות על דיווחים לרשות שוק ההון
    בקרה על עסקאות בניירות ערך וניתוחים אנליטיים
    בקרה על הנהלת חשבונות
    אחריות מקצועית על תהליך חישוב תשואה יומי
    דיווחים רבעוניים –דוחות כספיים, מתן מענה לרו"ח על שאלות שונות
    מתן מענה למחלקות השונות בחברה


דרישות:
    רואה חשבון מוסמך- חובה
    ידע וניסיון בדיווחים לרשות שוק ההון ובעבודה מול גופים מוסדיים – יתרון
    ידע בשוק ההון – יתרון
    ידע באקסל ברמה גבוהה – חובה
    ידע בדנאל – יתרון
    ניסיון בתפקיד דומה – יתרון
      היקף משרה – מלאה - עם נכונות לשעות נוספות ועבודה מאומצת




כפיפות
חשב הנכסים, ראש אגף נכסים ומנהל כספים של החברה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01408
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת או כלכלן /ית מנוסה לחברה מסחרית

חשב/ת או כלכלן /ית מנוסה לחברה מסחרית

סיגמא HR

20/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית פרטית דרוש/ה חשב/ת או כלכלן/ית מנוסה לעבודה מול מחלקת לוגיסטיקה ושירות
המשרה כוללת:
תכנון בניה ובקרה תקציבית
דוחות כספיים
ניתוח כדאיות כלכלית לפרויקטים ותהליכים
תמחור מוצרים ושירותים בעולמות השירות והלוגיסטיקה
ניתוח אנליטי בסביבת; data רחבה ומעמיקה
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות/ מנהל עסקים, תואר שני יתרון
ניסיון עבודה מול מחלקות של לוגיסטיקה ושירות
ניסיון בניתוחים כלכליים
אקסל ברמה גבוהה
ניסיון בBI
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5300
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

AC נכסים

20/12/2025

תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים
- רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים.
- מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית.
- ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול".
- לא נדרש ידע/ניסיון קודם.
- משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א.
- הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:
* שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים.
* שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים.
* לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים,
משכנתאות והשקעות בנדל"ן.
- שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים.
יתרונות המשרה:
* חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת.
* עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים.
* 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת.
* ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר).
* ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס.
* קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות.
* חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות.
* ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי.
לא נדרש ידע / ניסיון קודם.
זכיינים - "מסלול הכל כלול":
כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד.
- רכישת הזיכיון כוללת:
*חבילות פרסום יוקרתיות.
*הקמת משרד מפואר ומאובזר.
*עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו.
*הכנסות קבועות מאפיקים נוספים.
*גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת.
*מנהלות משרד לניהול שוטף.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00030
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית / רואה/ת חשבון/בוגר.ת מנהל עסקים

כלכלן/ית / רואה/ת חשבון/בוגר.ת מנהל עסקים

עובד גובי ושות' ייעוץ פיננסי כלכלי בע"מ

20/12/2025

תיאור תפקיד:
למשרד דינמי, מגוון ומעניין בכפר סבא, עם צוות מעולה ואווירה משפחתית, העוסק בתחומי היעוץ הכלכלי ופיננסי עם הגופים המובילים במשק, דרוש/ה כלכלן/ית/ רו"ח/בוגר.ת מנהל עסקים למשרה מלאה.
דרישות:
  • בוגרי כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות או  עד שנתיים ניסיון בתחום הכלכלי 
  • ידע מצויין באקסל
  • כתיבה רהוטה.
  • ראש "גדול".
  • יכולת עבודה גם בצוות וגם בצורה עצמאית.
  • יכולת למידה מהירה.
  • נכונות לעבוד שעות נוספות בעת הצורך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00039
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן.ית מנוסה

כלכלן.ית מנוסה

המימד השלישי גיוס והשמה 4

20/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום השיכון והבינוי דרוש.ה כלכלן.ית מנוסה
תמחור מכרזים.
הערכות שווי.
ניתוחי רווחיות ומגמות.
ניתוח דוחות כספיים.
בניית דוחות כלכליים.
ניתוחי כדאיות והכנת מצגות.
התנהלות שוטפת מול גורמים בכירים בארגון.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות - חובה. ניסיון של 4 שנים ומעלה בתפקיד דומה - חובה.
ניסיון בייצור דוחות רווח והפסד, ניתוחי כדאיות והערכות שווי – חובה.
ניסיון בתמחור מכרזים - יתרון.
שליטה גבוהה מאוד באקסל - חובה.
ניסיון בחברת תשתיות – יתרון.
הכרות עם Power BI - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19451
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Internal Audit Consultant

Internal Audit Consultant

Deloitte

20/12/2025

תיאור תפקיד:
ל-Deloitte, הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה ג’וניור/ית לביקורת פנים במגזר הפיננסי למשרה התחלתית.
התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות מובילות במגזר הפיננסי, ביצוע פרויקטים של ביקורת פנימית, ייעוץ בתחום הביקורת הפנימית, סקר סיכונים וסקרי ציות, וכן כולל היכרות עם מתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות.

דרישות:
    * תואר ראשון רלוונטי - חובה; יתרון למוסדות אקדמיים מובילים
    * ניסיון באקסל / SQL - יתרון
    * היכרות עם שוק ההון / מוסדות פיננסים - יתרון
    * אנגלית טובה - חובה
    * סקרנות ורצון ללמוד

*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
*אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00462
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת דאטה ופרויקטים בחטיבה הטכנולוגית

מנהל/ת דאטה ופרויקטים בחטיבה הטכנולוגית

הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית

20/12/2025

תיאור תפקיד:
הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית ("רשות החדשנות"), היא תאגיד ציבורי המופקד על תעשיית ההייטק בישראל ומשימתו לפתח את התחרותיות של ישראל מול האבים אחרים של חדשנות בעולם. רשות החדשנות משקיעה מדי שנה השקעות במאות רבות של חברות – מחברות הזנק בתחילת דרכן ועד לתאגידים גדולים הפועלים בישראל וכן במוסדות מחקר המבצעים מחקר יישומי. כמו כן עוסקת הרשות בהקמת תשתיות מו"פ ובפיתוח מדיניות והסרת חסמי צמיחה בהיבטי רגולציה, מיסוי ועוד.
אחד מיעדיה העיקריים של הרשות הוא ביסוס פעילותה ומדיניותה שלה על נתונים, מידע, מחקר, תובנות, ופיתוח המערכות התומכות בכך.
יחידת המחקר הטכנולוגי ברשות החדשנות עוסקת בפיתוח מקורות מידע, כריית ידע והפקת תובנות אסטרטגיות המבוססות נתונים, במטרה לתמוך בתהליכי קבלת החלטות של הרשות ובכך לתרום לפיתוח תעשיית ההייטק בישראל. תפקידו של מנהל/ת דאטה ופרויקטים הוא תפקיד ייחודי המשלב גם ביצוע עצמי של איסוף מידע וחשיבה אנליטית עמוקה לצורך הפקת תובנות והמלצות להנהלת הרשות, וגם ניהול והובלה של פרויקטים מחקריים באמצעות גורמי נוספים בתוך ומחוץ לרשות החדשנות. התפקיד דורש חשיבה אסטרטגית וראייה כלל מערכתית, יכולת לעבוד מול ממשקים מגוונים, והבנה כיצד להפוך מידע ותובנות להמלצות אופרטיביות ולכלי עבודה אפקטיביים עבור קובעי המדיניות וצוותי הרשות. תפקיד זה משלב בין ביצוע מחקרים hands-on, ובין ניהול העבודה מול ספקים וממשקים פנימיים ברשות על מנת להביא את הפרויקטים למיצוי.
תיאור התפקיד
דאטה ומחקר (Data & Insights)
    הבנת צרכי הלקוחות ותרגומם לת"ע אפקטיבית

    ביצוע בפועל של ניתוחים כמותניים ואיכותניים להפקת תובנות משמעותיות.

    עבודה עם מקורות מידע מגוונים, סיוע בפיתוח מודלים וכלים תומכי החלטה.

    שימוש בכלים מתקדמים כגון Excel, SQL, Python/R, ו-Tableau / Power BI.

    היכרות עם כלים וטכנולוגיות של בינה מלאכותית (AI) - לרבות שימוש במודלים שיתמכו בזיהוי תובנות, חיזוי מגמות והנגשת מידע חכמה.

    הנגשת נתונים ותובנות – הפקת דוחות, הכנת מצגות, בניית נרטיב מבוסס נתונים (Data Storytelling) לתמיכה בקבלת החלטות מושכלת.

    יכולת לתרגם תהליכים מורכבים ומידע מורכב, לסיפור בהיר ומשכנע, שמוביל להבנה ולפעולה.

    מחקר תחומי טכנולוגיה מגוונים והסקת תובנות על פוטנציאל ופערים של ישראל לעומת העולם.

    גיבוש המלצות מדיניות מבוססת נתונים והנגשת ממצאים להנהלת הרשות.



ניהול פרויקטים (Project Management)
    ניהול פרויקטי מחקר טכנולוגיים משלב הבנת צרכי הלקוח, תכנון הפעילות והבאתה להשלמה לשביעות רצונו

    סיוע בהטמעה של כלים טכנולוגיים מתקדמים בעבודתה השוטפת של רשות החדשנות.

    סנכרון מול ממשקים וריכוז תוצרים.

    עבודה שוטפת עם יועצים, ספקים וגופי ממשלה.

    תכנון וניהול תקציב פרויקטאלי ולוחות זמנים.

    סטטוס פרויקטים להנהלה ולממשקים פנימיים, לרבות מעקב אחר יעדים ותוצרים.
דרישות:
תנאי סף
    תואר ראשון המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.

    ב-5 השנים האחרונות לפחות שנתיים ניסיון בביצוע עצמי של אנליזה ו/או בניהול פרויקטי מחקר ואנליזה.

    שליטה ב־SQL ו־Excel מתקדם.

    ניסיון בעבודה עם ממשקים פנים-ארגוניים ו/או חוץ-ארגוניים.

    יכולות אנליטיות חזקות וידע מעשי בכלי דאטה.

    שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית (בדגש על כתיבה, הצגה והנגשת נתונים).


דרישות המהוות יתרון:
    היכרות עם כלי בינה מלאכותית ויישומי למידת מכונה – יתרון משמעותי.

    ניסיון ב־Python, Power BI או כלי BI נוספים.

    ניסיון מחקרי בעולמות מידע או טכנולוגיה - יתרון משמעותי.

    תואר ראשון או שני בתחומים טכנולוגיים, ריאליים או מדעיים.

    רקע או היכרות עם עולם החדשנות, הסטארט-אפים וההשקעות.

    יכולת לספר סיפור מנתונים – להעביר תובנה מורכבת בצורה שמניעה לפעולה.

    סדר, דיוק ויכולת תיעוד.

    ראייה מערכתית, חשיבה אסטרטגית ויחסי אנוש מצוינים.

    יכולת עבודה עצמאית ויחסי אנוש ברמה גבוהה


מקום העבודה הוא במשרדי הארגון בירושלים, ישנה אפשרות לעבודה היברידית
קורות חיים ניתן לשלוח עד לתאריך עד לתאריך 20/12/2025 בשעה 23:59.
*המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
* הרשות תיתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד רשאי/ת , אך לא חייב/ת, לציין זאת בקורות החיים שהוא/היא מעביר/ה.
*במהלך תהליך הגיוס יידרשו המועמדים להמציא מסמכים המעידים על עמידה בדרישות הסף למשרה, ובכלל זה תעודות השכלה, תעודות / רישיונות הסמכה מקצועית ו/או מסמכים רלוונטיים אחרים.

*ייענו פניות מתאימות בלבד, זאת על-פי צרכי רשות החדשנות ושיקול דעתה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-68
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת תכנון

דרוש/ה מנהל/ת תכנון

Manpower Professional - צפון

20/12/2025

תיאור תפקיד:
אם יש לך יכולת להוביל תהליכים מורכבים, ראייה מערכתית וחשיבה יצירתית - זה המקום שלך להשפיע.
מה התפקיד כולל?
- הובלת תהליכי תכנון אסטרטגיים ותפעוליים
- ניהול ממשקים עם צוותים שונים ושיתוף פעולה עם גורמים פנימיים וחיצוניים
- בניית תוכניות עבודה, מעקב ובקרה אחר ביצוען
- ניתוח נתונים, הפקת דוחות ביצועים ומעקב אחר KPI’s
- יישום מתודולוגיות Best Practice ושיפור תהליכים
דרישות:
- תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול / כלכלה / מנהל עסקים – חובה
- ניסיון קודם בתכנון ובניהול פרויקטים – חובה
- שליטה גבוהה באקסל ובמערכות BI – חובה
- יכולת אנליטית גבוהה, ראייה מערכתית ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 234516
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן /ית למחלקת כספים

כלכלן /ית למחלקת כספים

מגייסת

20/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית גדולה ומצליחה אני מגייסת כלכלן/ית למחלקת כספים.
דיווח לסמנכ"ל כספים.
אחריות על תהליכי תכנון, תקצוב, בקרה וניתוח כלכלי, דיווחים וסקירות כלכליות ומתן מענה כולל להנהלת החברה בקבלת החלטות עסקיות ואסטרטגיות בראייה של ניתוח נתונים מעמיק של ביצועי החברה ובניית תחזיות.
ראייה מערכתית, אסטרטגית וכוללת של הקבוצה זיהוי מגמות והצפת תובנות עסקיות, בנייה ויישום מסגרת תקציב לפעילות הקבוצה והחברות, בניית מודלים כלכליים לפעילויות שוטפות ותכניות עסקיות.
בקרה על תכניות העבודה, בנייה ושיפור מתודולוגיות עבודה, מערכות תומכות החלטה וכלי BI.
אחריות על מצגות וסקירות להנהלת החברה.
התפקיד מורכב דינאמי ומאתגר וכולל אחריות על תחומים חוצי ארגון, אינטגרציה בניית מודלים ומצגות על מנת למקסם את אפקטיביות תהליכי קבלת ההחלטות בחברה.
ליווי ושותפות כלכלית ליחידה עסקית (תקציב, בקרה, סגירת חודש ועוד)
אפיון והפקה של דוחות מידע ככלי תומך החלטה במערכות (BW ו SAP )
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים חובה
5 שנות ניסיון בתפקיד כלכלן/ית - חובה
Excel ברמה גבוהה מאוד חובה
שליטה גבוהה באנגלית חובה
ניסיון מוכח בתפקיד דומה - חובה
תנאים מעולים למתאימים/ות
מיקום המשרה בתל אביב, עבודה היברידית, יומיים בשבוע במשרד ושלושה ימים מהבית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3296
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית

כלכלן/ית

BDO

20/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת BDO זיו האפט, חברה לנאמנויות דרוש /ה כלכלן /ית ללא ניסיון / עד שנתיים ניסיון.
BDO ISRAEL הינה פירמת ראיית חשבון ויעוץ עסקי, הינה חלק מהרשת הבינלאומית BDO ומדורגת בין חמש פירמות ראיית החשבון המובילות בישראל.
הצוות מספק שירותי אדמיניסטרציה ונאמנות לגופים פיננסים מובילים בשוק ההון.

אחריות התפקיד:
  • שערוך ותפעול קרנות גידור.
  • התנהלות מול מנהלי קרנות הגידור.
  • ניתוח דוחות כספיים.
  • ליווי הלוואות ועסקאות מימון.
דרישות:
תואר אקדמי רלוונטי - חובה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00226
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים

מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים

אלביט מערכות

20/12/2025

תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה, דרוש.ה מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים
תחומי אחריות
ניהול תהליכים בתחום הגזברות לשיפור וייעול הפעילות הפיננסית השוטפת, אשר כולל קשרי עבודה עם הבנקים בנושא ניהול חשבונות הבנק, ניהול סמכויות החתימה בבנקים, בחינת הוצאות המימון של החברה, ניהול מכשירים פיננסיים שונים, דיווחי תזרים מזומנים וכד’
ניהול, הטמעה ותפעול מערכות המידע של הגזברות העולמית של קבוצת אלביט - ניהול פרויקט הטמעת מערכת TMS בכל החברות בקבוצה (ישראל וחו"ל) בהיבט המקצועי הפיננסי , כולל בניית תכנית עבודה, מעקב ובקרה.
העבודה כוללת ממשקי עבודה מול ספק המערכת ומול גורמים פנים ארגוניים רבים.
ניהול שוטף של מערכות המידע של הגזברות - שיפור פתרונות קיימים, יישום פתרונות חדשים, פיתוח דוחות, הדרכות מקצועיות וכד’.
בחינה ושיפור טכנולוגי של תהליכים פיננסיים בגזברות הקבוצה – מתן פתרונות טכנולוגיים חדישים לשיפור וייעול פעילויות ותהליכים בתחום הגזברות
דרישות:
השכלה – תואר ראשון בכלכלה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מנהל עסקים
ניסיון תעסוקתי בתחומי הגזברות ו/או הבנקאות (חובה)
ניסיון תעסוקתי בחברה גלובלית (יתרון)
גישה טכנולוגית מוכחת (חובה)
ניסיון בהטמעת פרויקטים טכנולוגיים (יתרון)
שליטה בשפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה כולל דיבור, קריאה וכתיבה (חובה)
יכולת הנעת עובדים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ותיעדוף משימות, כישורי אדמיניסטרציה
*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5562
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!