תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס למחלקת התפעול בקרנות השקעה האלטרנטיביות. במסגרת התפקיד: * ריכוז המידע והנתונים במערכת CRM * הבנת הצרכים ואפיונים מול מחלקת מערכות מידע * שליחת מיילים לסוכנים, הזנקת טפסים ובדיקת תקינותם
דרישות:
* תואר ראשון- חובה * אנגלית ברמה טובה (קריאה) - חובה * ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי / שירותי – יתרון משמעותי * הכרות ועבודה עם מערכת CRM – יתרון משמעותי * אקסל ברמה טובה – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4305
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית גדולה ומצליחה אני מגייסת כלכלן/ית למחלקת כספים. דיווח לסמנכ"ל כספים. אחריות על תהליכי תכנון, תקצוב, בקרה וניתוח כלכלי, דיווחים וסקירות כלכליות ומתן מענה כולל להנהלת החברה בקבלת החלטות עסקיות ואסטרטגיות בראייה של ניתוח נתונים מעמיק של ביצועי החברה ובניית תחזיות. ראייה מערכתית, אסטרטגית וכוללת של הקבוצה זיהוי מגמות והצפת תובנות עסקיות, בנייה ויישום מסגרת תקציב לפעילות הקבוצה והחברות, בניית מודלים כלכליים לפעילויות שוטפות ותכניות עסקיות. בקרה על תכניות העבודה, בנייה ושיפור מתודולוגיות עבודה, מערכות תומכות החלטה וכלי BI. אחריות על מצגות וסקירות להנהלת החברה. התפקיד מורכב דינאמי ומאתגר וכולל אחריות על תחומים חוצי ארגון, אינטגרציה בניית מודלים ומצגות על מנת למקסם את אפקטיביות תהליכי קבלת ההחלטות בחברה. ליווי ושותפות כלכלית ליחידה עסקית (תקציב, בקרה, סגירת חודש ועוד) אפיון והפקה של דוחות מידע ככלי תומך החלטה במערכות (BW ו SAP )
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים חובה 5 שנות ניסיון בתפקיד כלכלן/ית - חובה Excel ברמה גבוהה מאוד חובה שליטה גבוהה באנגלית חובה ניסיון מוכח בתפקיד דומה - חובה תנאים מעולים למתאימים/ות מיקום המשרה בתל אביב, עבודה היברידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3296
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום השיכון והבינוי דרוש.ה כלכלן.ית מנוסה תמחור מכרזים. הערכות שווי. ניתוחי רווחיות ומגמות. ניתוח דוחות כספיים. בניית דוחות כלכליים. ניתוחי כדאיות והכנת מצגות. התנהלות שוטפת מול גורמים בכירים בארגון.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות - חובה. ניסיון של 4 שנים ומעלה בתפקיד דומה - חובה. ניסיון בייצור דוחות רווח והפסד, ניתוחי כדאיות והערכות שווי – חובה. ניסיון בתמחור מכרזים - יתרון. שליטה גבוהה מאוד באקסל - חובה. ניסיון בחברת תשתיות – יתרון. הכרות עם Power BI - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19451
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת אופרציה לחברת ביטוח התפקיד כולל: ניתוח נתונים מספריים, הכנת דוחות ומצגות בעברית ובאנגלית, שותפ/ה לישיבות הנהלה, סיכום פרוטוקולים של ישיבות דירקטוריון רבעוניות ומעקב אחר משימות יד ימינו של המנכ"ל
דרישות:
ניסיון כמנהל/ת אופרציה מורכבת, או מנהל/ת תפעול, או מנהל/ת פרויקטים ו/או אנליסט/ית השכלה בתחום הפיננסי/תעו"ן/ביטוח ניסיון בניתוח נתונים ניסיון ניהולי אנגלית ברמה טובה מאד- כולל כתיבת מצגות אקסל- ברמה גבוהה כולל vloolup, pvot, נוסחאות נכונות למשרה מלאה (לא היברידי)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19442
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברחובות דרוש.ה כלכלנ.ית בקרה תקציבית במסגרת התפקיד: בקרה תקציבית של פרויקטים כולל בקרת שעות קבלנים וחומר בניית תקציבים, תחזיות, וניהול פיננסי לאורך כל חיי הפרויקט מעקב תכנון מול ביצוע, הכנת דוחות ניהוליים והרמת דגלים בזמן פיתוח מדדי שליטה ובקרה - מידע זמין ואיכותי עבודה מול ממשקים ומנהלים שונים בארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס/תעשיה וניהול תואר שני רלוונטי - יתרון ניסיון של שנתיים לפחות בנושאי בקרה עסקית/פיננסית בסביבה מרובת פרויקטים שליטה ב- Excel ברמה גבוהה ניסיון מחברות תעשייתיות גדולות או ביטחוניות-יתרון ניסיון קודם בעבודה בסביבת ERP- יתרון יכולת אנליטית גבוהה, יכולת הנעה של גורמים שונים בארגון ותיאום מול ממשקים שונים, דייקנות יכולת הובלת מהלכים באופן עצמאי יכולת עבודה בתנאי לחץ ומחויבות אישית *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות ייענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5291
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה, דרוש.ה מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים תחומי אחריות ניהול תהליכים בתחום הגזברות לשיפור וייעול הפעילות הפיננסית השוטפת, אשר כולל קשרי עבודה עם הבנקים בנושא ניהול חשבונות הבנק, ניהול סמכויות החתימה בבנקים, בחינת הוצאות המימון של החברה, ניהול מכשירים פיננסיים שונים, דיווחי תזרים מזומנים וכד’ ניהול, הטמעה ותפעול מערכות המידע של הגזברות העולמית של קבוצת אלביט - ניהול פרויקט הטמעת מערכת TMS בכל החברות בקבוצה (ישראל וחו"ל) בהיבט המקצועי הפיננסי , כולל בניית תכנית עבודה, מעקב ובקרה. העבודה כוללת ממשקי עבודה מול ספק המערכת ומול גורמים פנים ארגוניים רבים. ניהול שוטף של מערכות המידע של הגזברות - שיפור פתרונות קיימים, יישום פתרונות חדשים, פיתוח דוחות, הדרכות מקצועיות וכד’. בחינה ושיפור טכנולוגי של תהליכים פיננסיים בגזברות הקבוצה – מתן פתרונות טכנולוגיים חדישים לשיפור וייעול פעילויות ותהליכים בתחום הגזברות
דרישות:
השכלה – תואר ראשון בכלכלה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מנהל עסקים ניסיון תעסוקתי בתחומי הגזברות ו/או הבנקאות (חובה) ניסיון תעסוקתי בחברה גלובלית (יתרון) גישה טכנולוגית מוכחת (חובה) ניסיון בהטמעת פרויקטים טכנולוגיים (יתרון) שליטה בשפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה כולל דיבור, קריאה וכתיבה (חובה) יכולת הנעת עובדים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ותיעדוף משימות, כישורי אדמיניסטרציה *הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5562
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
ליחידה עסקית באתר מודיעין דרוש.ה מנהל תכניות ILS תחומי אחריות ניהול כלל היבטי ILS בתוכניות לקוח תכנון ומימוש תכולות ה- ILS לפרויקטי החברה לרבות: קביעת מדיניות האחזקה, ניתוח ואפיון חלפים לפרויקט, הגדרת דרישות אחזקתיות ועוד תכנון וניהול הכנת ספרות והדרכות, ניהול פיתוח וייצור צב"ד וצת"ת, ניהול תוכנית תחזוקה וקיום קשר שוטף עם לקוחות החברה מענה למכרזים והצעות שיווקיות למערכות מולטי דיסציפלינריות מורכבות
דרישות:
השכלה תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / הנדסה - חובה תואר שני - יתרון ניסיון מקצועי 3 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים מורכבים, ובעבודה מול לקוחות בחו"ל – יתרון ניסיון ניהולי בהובלת עובדים- יתרון רקע וידע במערכות מל"ט - יתרון ניסיון בניהול עבודה מול קבלני משנה ניסיון בכתיבה ועריכה של מסמכים ומצגות נכונות לנסיעות תכופות בארץ ולחו"ל שליטה גבוהה באנגלית (דיבור וכתיבה) – חובה *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד **פניות מתאימות בלבד יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5014
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
בניית תקציב שנתי ותחזיות רבעוניות ושנתיות. ביצוע בקרה תקציבית שוטפת, ניתוח סטיות ובחינת עמידה ביעדים. ניתוח עלויות ייצור, חומרים, עבודה ותשומות אחרות. בניית מודלים כלכליים ותמחיר מוצרים/תהליכים. ניתוח רווחיות לפי מוצרים, קווים, לקוחות או שווקים. תמיכה בקבלת החלטות ניהוליות Make or Buy, השקעות, חיסכון בעלויות וכו' הכנת דו"חות ניהוליים ומצגות להנהלה. שיתוף פעולה עם מחלקות הייצור, התפעול, הרכש והכספים לצורך שיפור תהליכים ויעילות. ניתוח תוצאות עסקיות חודשיות והמלצות לשיפור רווחיות. מעקב אחר פרויקטים והשקעות
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות - חובה. ניסיון של 2-4 שנים ככלכלן, עדיפות לניסיון בחברה יצרנית / תעשייתית. שליטה גבוהה באקסל, Power BI ובבניית דוחות ודשבורדים יכולת אנליטית גבוהה וחשיבה מערכתית. הבנה עסקית ותפעולית. יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלוחות זמנים, ויחסי אנוש מצוינים. אנגלית ברמה טובה מאוד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-6523
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת כלכלן/ית. תיאור תפקיד: ביצוע תקצוב ובקרת הוצאות החברה. פיתוח דוחות וכלי בקרה במערכת ה- SAP. הובלת תהליכים ופרויקטים. עיבוד וניתוח של דוחות כספיים מול תקציב החברה. בדיקות כדאיות כלכלית של מוצרים, תהליכים ופרויקטים כלל חברתיים. בחינת רווחיות לעסקים חדשים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה-חובה. 1-4 שנות ניסיון ככלכלנ/ית בחברה דומה / גדולה. שליטה מלאה בתוכנות ה- office ובעיקר ב- Excel. ידע בתוכנת SAP מודולים FI , BI , COPA - יתרון מובהק. אנגלית ברמה גבוהה. יכולת עבודה בשעות נוספות. יכולת למידה עצמית - אוטודידקט. התמודדות עם מספר משימות במקביל. יכולת עבודה תחת לחץ. יכולת עבודת צוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
189205
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה אפליקטיבית וליווי לקוחות על מערכת ERP. אפשרות לעבודה היברידית לאחר התמקצעות.
משרה מלאה וקבועה תנאים מצויינים!
דרישות:
תואר ראשון או הנדסאי/ית בתחומים מגוונים כגון – חשבונאות / תעשיה וניהול / כלכלה / לוגיסטיקה ועוד. ידע פיננסי - יתרון. אוריינטציה למערכות ממוחשבות. תודעת שרות גבוהה. יכולת ביטוי גבוהה ושליטה מלאה בעברית- חובה. הכרת מערכת PRIORITY – או מערכות ERP אחרות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לצוות ניהול סיכוני IT ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם דרוש/ה ג'וניור/ית למשרה התחלתית - לא נדרש ניסיון קודם! הצוות מתמחה בזיהוי ואיתור סיכונים טכנולוגיים, מציאת פתרונות, שיפור המערכות והתהליכים בארגון למניעת פגיעה פוטנציאלית בעסק ומזעור סיכונים באמצעות מומחים מקומיים בעלי ניסיון גלובלי בפרויקטים מורכבים, מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים תוך עבודה מול החברות המובילות בעולמות הטכנולוגיה, תעשייה ופיננסים. המשרה בבית שמש או בתל אביב בשילוב עם עבודה מהבית. התפקיד כולל: • ייעוץ ובדיקות בקרות אוטומטיות בתהליכים עסקיים בארגון ומערכות ERP –CRM. • ייעוץ בנושא מערך הרשאות והפרדת תפקידים SOD במערכות מידע ותהליכים עסקיים. • ביסוס מתודולוגיות ויכולות בהיבטי ניהול סיכוני IT בנושא הענן והדיגיטל.
דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי- ראיית חשבון / כלכלה / הנדסת תעשיה וניהול / מנע"ס עם התמחות במערכות מידע • זיקה טכנולוגית • אנגלית ברמה גבוהה *אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00466
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבית ההשקעות MORE דרוש/ה מנהל תיקי לקוחות בניהול תיקים! התפקיד כולל ניהול הקשר השוטף אל מול הלקוחות המנוהלים של חברת ניהול התיקים, לקוחות פרטיים, תאגידים ומוסדיים- החל מסיום שלב השיווק מול הלקוח וחתימתו על הסכם ניהול הכולל את קליטת הלקוח, שיחות בירור צרכים תקופתיות, עמידה ברגולציה במסגרת ניהול לקוח , שימור תיק הלקוחות והעמקתו. וכן , פרויקטים תקופתיים ו/או נקודתיים בהתאם לצרכים עסקיים ורגולטוריים הכוללים שיחות אל מול הלקוחות מעבר לבירורי צרכים.
דרישות:
רישיון בשיווק תיקי השקעה - חובה יכולת ורבלית גבוהה - חובה ידע וניסיון בשוקי ההון יכולת עבודה בצוות, שירותיות וסובלנות מטפלים במשרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
162591
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
קבוצת פיננסים יציבה עם מעל עשור של פעילות מוצלחת מחפשת יועץ/ת משכנתאות מנוסה, אחראי/ת ובעל/ת גישה שירותית ומקצועית, לתפקיד מפתח בתפעול תהליכי המשכנתא. אם את/ה רוצה להתקדם מתפקיד מכירתי לתפקיד עצמאי, מעמיק ובעל השפעה אמיתית – זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מנצח בעולם הפיננסים! תיאור תפקיד כללי: – ניהול תהליך המשכנתא מקצה לקצה: איסוף מסמכים, עבודה מול בנקים וגופים פיננסיים, טיפול בתיקים והכנתם לאישור – בדיקת כדאיות למחזור משכנתא והתאמת פתרונות מימון אישיים – תיאום פגישות, מעקב שוטף אחר תהליכים מול לקוחות ובנקים – עבודה תפעולית מול צוותי מכירות, שירות וניהול תיקי לקוחות – שמירה על מקצועיות גבוהה, עמידה ביעדים ומתן שירות אישי, דיסקרטי ומדויק תנאים: – משרה מלאה: ראשון עד חמישי | 08:00 עד 17:00 – מיקום: רמת גן – מתחם הבורסה (נגיש בתחבורה ציבורית) – שכר בסיס כ־10,000 ₪ + בונוסים גבוהים – פוטנציאל השתכרות: 20,000 ₪ ומעלה (אין תקרת שכר) – סביבת עבודה משפחתית, מקצועית ויציבה עם לקוחות קיימים מיקום: רמת גן – הבורסה אם את/ה יועץ/ת משכנתאות עם שליחות, אחריות וחשיבה מקצועית – זה הזמן להצטרף לקבוצה מובילה בתחום הפיננסים ולהתקדם לשלב הבא בקריירה שלך!
דרישות:
– ניסיון של לפחות שנתיים בתחום המשכנתאות – חובה – היכרות מעמיקה עם תהליכים תפעוליים וממשקי עבודה מול בנקים וגופים חוץ-בנקאים – יכולת עבודה עצמאית וניהול ריבוי משימות – כישורי תקשורת גבוהים, סדר, דיוק ויכולת ארגון ברמה גבוהה – רצינות, אחריות ויציבות תעסוקתית שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]. למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות- https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15974
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת אנליסט/ית עיסקי/ת. תיאור תפקיד: הסקת מסקנות ומתן המלצות למנהלי החברה על דרכי פעולה עסקיים תומכי אסטרטגיה ומבוססי נתונים. מעקב ,ניתוח ודיווח על תוצאות עסקיות להנהלה. איסוף, עיבוד ואימות נתונים פנימיים וחיצוניים. איסוף דרישות עסקיות והפיכתן למפרטים עסקיים וטכניים. אפיון ופיתוח כלים אנליטיים ופתרונות טכנולוגיים חדשים ושיפור הקיימים. עבודה שוטפת עם חטיבת מכירות, שיווק וסחר, מערכות מידע וכספים על שיפור תהליכים עסקיים וקידום שיתוף פעולה ברחבי הארגון. העברת הדרכות לממשקי עבודה פנימיים וחיצוניים על שימוש בכלים אנליטיים. ביצוע מחקרי שוק - תחקור שינויים והשפעות על בסיס לקוחות קיימים, בחינת ביצועים ומתחרים וזיהוי הזדמנויות וסיכונים עבור החברה. תכנון ובקרה על תהליך פיתוח של כלים אנליטיים תוך תיעדופים אסטרטגיים. הובלת פרויקטים בעולמות דאטה משלב ייזום ועד לפיתוח והשקת התוצר, כולל תמיכה לאחר השקה.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי (סטטיסטיקה, תעו"נ) - חובה. ניסיון של 1-3 שנים לפחות בעולמות האנליזה בארגון גדול - חובה. אקסל ברמה גבוהה מאוד (כולל פונקציות מורכבות) - חובה. הכרות ברמה טובה עם מערכת POWER-BI- חובה. יכולת שיתוף פעולה ועבודה מול ממשקים רבים (רתימה של ממשקים). אנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190938
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Precise הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. Precise מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בתל אביב. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-66
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|