תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת ללשכת ראש המכון מכון למדיניות ואסטרטגיה וכנס הרצליה ( IPS ) אוניברסיטת רייכמן בהרצליה המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת. תיאור התפקיד: - ניהול היומן של ראש המכון הכולל תאומי פגישות מול גורמי ממשל וביטחון בכירים בישראל ובחו"ל - תאום פגישות עבודה של המכון - מענה לפניות במייל בעברית ובאנגלית - תיאום נסיעות עבודה לחו״ל - היקף המשרה 100%, שעות העבודה: 17:00 - 09:00 + שעות נוספות בעת הצורך - איוש מיידי
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול יומנים וניסיון עבודה ב - outlook - תאום פגישות ב – ZOOM - שליטה מלאה ביישומי office - יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים - עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל - תודעת שירות גבוהה מאד, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים, לויאליות ומסירות - יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב - אנגלית ברמה טובה מאוד - בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00230
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למטלפרס, חברה מובילה בענף הבניה, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים. התפקיד כולל: קבלת הצעות מחיר ופתיחת תיקי פרויקט בהתאם, פתיחת דרישות רכש, טיפול בהזמנת רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה מעקב ובקרת תקציב אחר הפרויקטים, יכולת ניתוח נתונים או דוחות, הבנת האילוצים יכולת הסקת מסקנות ופעולות בהתאם לטובת קידום הפרויקט, הוצאת חשבוניות עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים: מחלקת תכנון, מכירות, מחסן. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבת ים, ימים א' עד ה' בשעות 08:00 עד 16:30 ושעות נוספות על פי הצורך.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי בתחומים מנהל עסקים/כלכלה/הנדסאי/ת תעשיה וניהול * שליטה מלאה באקסל. *שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי. * ניסיון בביצוע בקרה תקציבית לפרויקט כולל הפקת דוחות וניתוחם. * יכולת ירידה לפרטים בדגש על הזמנות טכניות, הזמנות רכש, חשבוניות. *יכולת עבודה בין ממשקים שונים בתוך הארגון. *חריצות, יסודיות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
634149
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קליניקה מובילה בתחום האסתטיקה מחפשת נציגת שירות מקצועית, ייצוגית ומלאת אנרגיה — לתפקיד משמעותי עם אופק אמיתי להתפתחות וצמיחה בתוך המערכת. תיאור תפקיד כללי: – קבלת לקוחות וליווי חוויית שירות מקצועית, חמה ואישית – ניהול יומנים ותיאום תורים במערכת דיגיטלית – מענה בוואטסאפ, טלפון וברשתות החברתיות – תיעוד בתיקי לקוחות ופתיחת מעקבים (עבודה מסודרת ומדויקת) – עבודה יומיומית מול המטפלות ומנהלת הקליניקה – שמירה על נראות וסטנדרט אסתטי גבוה בקליניקה תנאים: – משמרות בוקר: 09:00–17:00 – משמרות ערב: 13:00–21:00 – ימי שישי לסירוגין – שכר בסיס + בונוסים יפים על ביצועים ושימור לקוחות – אפשרויות קידום אמיתיות לתפקידים ניהוליים – סביבת עבודה מקצועית, נקייה, נעימה ומכילה – מענק התמדה לאחר שנה + שיחת שכר – מיקום: תל אביב (קליניקה מובילה באזור מרכזי) מרגישה שזה את? שלחי קורות חיים והצטרפי לצוות נשי איכותי וצומח.
דרישות:
– יכולת מכירה טובה ושכנוע עדין – חובה – אנגלית ברמה טובה (התנהלות עם לקוחות חו"ל) – הופעה ייצוגית והקפדה על קוד לבוש – יכולת עבודה בסביבה דינמית עם ריבוי משימות – שירותיות, חום, הקשבה ורצון אמיתי לעזור – יתרון: ניסיון באסתטיקה / קוסמטיקה / מזכירות רפואית / תיאום תורים שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
16446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה מוסדית מובילה דרוש/ה מזכיר/ה. במסגרת התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול יומנים, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי וכיבוד, מתן שירות ומענה ללקוחות, עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים ועוד. ניתן להשתלב בתפקיד במשרה התחלתית בתחום האדמיניסטרציה. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה- יתרון. -שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל ואאוטלוק- חובה. -יחסי אנוש מעולים, ראש גדול, סדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17723
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים עוזרת אישית ומזכירה אמינה, מסודרת ונעימה – עם לב גדול, ראש גדול ויכולות ביצוע גבוהות – שתהיה יד ימיני בניהול היום-יום של המשרד. מה בתפקיד? ניהול ותפעול שוטף של צרכי המנכ"לית והמשרד ביצוע שיחות עם לקוחות ומועמדים אחריות על מגוון משימות משתנות בהתאם לצרכים השוטפים סיוע אדמיניסטרטיבי כללי, כולל מעקב אחר משימות, תיאומים ותקשורת שוטפת
דרישות:
תקשורת בין-אישית מצוינת, שירותיות ואדיבות יכולת הבעה טובה בעל פה ובכתב סדר, אחריות, הקשבה, יוזמה ונכונות ללמוד שליטה טובה ביישומי מחשב גישה חיובית לא נדרש ניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-6558721
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה שיווק ויצור ייחודית ומובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת משרד לניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של החברה משרה מלאה, אפשרות ל 8 שעות ביום
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה פריוריטי - חובה ניסיון בחברה יצרנית- יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון המשרה באזור תעשיה בראון - ניידות חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19482
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ה לקבלת קהל בימי שישי. אנו מחפשים אדם אדיב, ייצוגי ונעים, שיהיה הפנים של המקום בימי שישי. תיאור המשרה: עבודה בימי שישי בלבד, 2–3 פעמים בחודש, בין השעות 09:00–12:00/13:00. התפקיד כולל: קבלת קהל אירוח מענה בסיסי ללקוחות יצירת תחושה נעימה וקשובה מדובר במשרה קטנה אך משמעותית – לכן נדרשת מחויבות ועמידה בזמנים.
דרישות:
זמינות קבועה בימי שישי בבוקר שירותיות, אדיבות ותקשורת טובה הופעה ייצוגית אחריות ויכולת עבודה עצמאית ניסיון בשירות לקוחות / קבלה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4686
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת הייטק וותיקה ומוכרת בתחום אבטחת המידע מגייסת פקיד/ת קבלה התפקיד כולל קבלת קהל, התנהלות מול לקוחות, גבייה, טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף, טיפול ברכש, מענה טלפוני ופרונטאלי. משרה מלאה במשרדי החברה ברמת החייל, קריית עתידים - 08:30-17:30
דרישות:
*ניסיון של שנה לפחות בתחום האדמיניסטרציה. *ניסיון בשירות לקוחות - חובה. *בעל/ת רקע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי. *הכרה של תוכנת חשבשבת - יתרון. *תודעת שירות גבוהה, יצירתיות, הבנת תהליכים, יכולת טובה לעבודה תחת לחץ *עבודה מול לקוחות ויחסי אנוש מצוינים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4630
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
א. ל שירותי תעבורה בע"מ מרכז השירות המוביל לרכב כבד מגייסת פקידת קבלה / Back Office בכפר קאסם (בצמוד לאורנית) ומזמינה אתכם /ן להצטרף למרכז גדול ויציב ולהנות מתנאים מעולים! התפקיד כולל -מתן מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות מרכז השירות קבלת הלקוחות עם הגעתם וניתוב הלקוחות ליועצי השירות ולעמדות ההמתנה גביית כספים ושחרור הלקוחות טיפול באדמיניסטרציית הלקוח ביצוע פעילות טלפונית יזומה ללקוחות
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ושירות לקוחות
א'-ה' 8:00-17:00 ו' לסירוגין 07:30-13:00 - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00038
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה הפועלת בתחום הבנייה והפרוייקטים באיזור ירושלים דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה ללשכת סמנכ"ל הכספים לעבודה במשרה מלאה התפקיד כולל: תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת בסמנכ"ל הכספים ניהול יומנים ותיאום פגישות טיפול בהתכתבויות ודוחות כספיים קשר שוטף עם מנהלים, עובדים וגורמים חיצוניים הכנה והפצה של מסמכים ופרויקטים סיוע בתיאום פעילויות והקצאת משאבים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד מזכירותי – חובה שליטה בתוכנות Office, כולל Excel יכולת עבודה בסביבה דינמית ובעלת עומס כישורי תקשורת בין-אישית מצוינים יכולת סדר וארגון וניהול משימות מרובות זמינות למשרה מלאה המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-ADM
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום שירותי הרפואה דרוש/ה רכז/ת תיקי לקוחות לתפקיד תפעולי–שירותי המשלב אחריות רחבה, עבודה מול לקוחות ומול גורמים רפואיים, ותיאום מקצה לקצה. תיאור התפקיד: - ניהול וליווי שוטף של תיקי לקוחות משלב הפנייה ועד טיפול מלא
- תיאום בין גורמים רפואיים, מטופלים, משפחות וספקים
- מתן שירות מקצועי, מענה טלפוני וטיפול בפניות בזמן אמת
- פתיחת תיקים, איסוף מסמכים, עדכון מערכות וריכוז מידע
- מעקב אחר תהליכים רפואיים–תפעוליים ודיווח שוטף למנהלים
- פתרון בעיות ותעדוף משימות בסביבה מרובת ממשקים
דרישות:
- ניסיון קודם בשירות לקוחות / ריכוז / תפעול – חובה
- יכולת גבוהה בניהול משימות ובשירות טלפוני
- סדר, דיוק ויכולת עבודה בסביבה דינאמית
- שליטה טובה במערכות מחשב ויישומי Office
- יחסי אנוש מצוינים, אמפתיה ויכולת עבודה מול אוכלוסיות רגישות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-GOLD
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
(המשרה פונה לנשים וגברים כאחד) מחפשים תפקיד מרכזי בחברה יציבה וצומחת בתחום הנדל”ן? זו ההזדמנות להיכנס לצוות מנצח ולהוביל תהליכים תפעוליים ואדמיניסטרטיביים בחברה איכותית!
דרישות:
• ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי – חובה • ידע וניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי – חובה • יכולות סדר וארגון גבוהות • אחריות, רצינות ויחסי אנוש מעולים • עבודה בימים א’-ה’ בשעות 08:00–16:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-10
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת חברה ניהול יומנים , תיאום פגישות, מענה טלפוני ניהול משרד, מכרזים שליטה מלאה באנגלית 5 שנות ניסיון בתפקיד דומה- יתרון
דרישות:
ניסיון רלוונטי בניהול משרד נכונות למשרה מלאה (אין היברדיות) שליטה מלאה בתוכנות OFFICE ואקסל ניידות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01368
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד בארגון מוביל בתחומו בלוד! התפקיד כולל: עבודה שוטפת מול מנכ"ל, מתן מענה שוטף לעובדי המשרד, התנהלות מול ספקים (הצעות מחיר, הזמנות רכש, חשבוניות ומשלוחים). אחריות כוללת על תחזוקה, תמיכה במחלקת מש"א - אחריות על קליטת עובדים חדשים וסיומי העסקה, תמיכה בתפעול אירועים במשרד (הרמות כוסית, ישיבות ואירוח) ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות. תנאים: משרה מלאה, ימים א'- ה' 08:00 - 17:00, ללא ימי שישי (אפשרות לימים קצרים וארוכים) נא לציין צ.ש
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי תפעול/אדמיניסטרציה - חובה!! ניסיון מחללי עבודה/ניהול אירועים- יתרון יכולת עבודה תחת לחץ ותקתוק משימות הכרות עם יישומי Office יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54107
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד פיננסי יוקרתי ומובילפקיד.ת קבלה יצוגי.ת במסגרת התפקיד: אדמניסטרציה שוטפת ארגון וניהול דסק הקבלה תיוקים, סריקות, מענה טלפונית, עדכון דוחות שוטפים, אירוח. באזור הרכבת הקלה משרה מלאה א'-ה' 8:45-17:45 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך אופק קידם מקום לגדול בו
דרישות:
סדר וארגון. ידע בכל תוכנות האופיס (פאואר פוינט + אקסל)- חובה!! יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל. תקשורת נעימה ושרותית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19427
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|