תיאור תפקיד:
הצטרפו אלינו לתפקיד מפתח בחברה מבוססת ומובילה באזור המרכז! אם אתם מחפשים תפקיד עצמאי ודינמי, המשלב אחריות רבה עם סביבת עבודה נעימה ואנשים מצוינים – מקומכם איתנו. אנו מחפשים מנהל/ת משרד מקצועי/ת לניהול כולל של הפעילות האדמיניסטרטיבית והתפעולית השוטפת. - ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעולי: אחריות מלאה על ניהול שוטף של המשרד, לרבות הזמנת ציוד, עבודה מול ספקים וגורמי תחזוקה, ותחזוקת סביבת עבודה מסודרת ונעימה.
- בקרות ותיאומים: ניהול שליחויות, ביצוע הזמנות, עדכון שעון נוכחות וניהול טבלאות מעקב מדויקות.
- טיפול כספי: אחריות על טיפול בחשבוניות ותשלומים מול ספקים וגורמים רלוונטיים.
- יוזמה וארגון אירועים: תכנון וארגון אירועי Happy Hour, אירועי חברה ופעילויות רווחה נוספות, מתוך הבנה שגם כיף הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה!
דרישות:
- ניסיון קודם: ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה.
- כישורים ארגוניים: יכולות סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית, וכישורי תעדוף וביצוע משימות מרובות במקביל (Multi-tasking).
- תודעת שירות: גישה חיובית, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- שפות: אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה).
תנאי המשרה:- היקף: משרה מלאה.
- ימים ושעות: ימים א'–ה', בין השעות 9:00–18:00.
- מיקום: אזור המרכז.
אם אתם מחפשים הזדמנות להשפיע, לצמוח ולהיות חלק מצוות מנצח – שלחו לנו את קורות החיים שלכם עוד היום!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00045
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת משרד? אנו מחפשים אותך לחב' פיננסית איכותית ברמת החייל. מסודרת, אחראית, כזו שיודעת להחזיק את כל הקצוות ולעשות את זה עם חיוך. מה בתפקיד? ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי למטה ההנהלה סיוע אדמיניסטרטיבילמנהלת מש"א - כולל אירועי רווחה אחריות על הקבלה – קבלת אורחים, מענה טלפוני וניהול יומנים תיאומי פגישות, הזמנות ציוד, ספקים, חדרי ישיבות ועוד עבודה במשרה מלאה ברמת החייל - תנאים מעולים, סביבה צעירה וחדשנית, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה שליטה מלאה ביישומי Office סדר, דיוק, יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00050
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד תפעולי שמשלב סדר, אחריות וארגון - עם משמעות יומיומית ועבודה שיש לה ערך אמיתי? בחילן - חברה גדולה, יציבה ומובילה בתחום השכר והמשאבים הארגוניים בישראל – אנחנו מחפשים רכז/ת בק אופיס ומזכירות שיצטרף/תצטרף אלינו. מה בתפקיד? -ניהול ותיאום יומנים (פגישות פנימיות וחיצוניות) -ריכוז תחום הרכב: הזמנות, טיפולים, טסטים, תדלוקים וחשבוניות -עבודה מול ספקים: הזמנות רכש, תשלום חשבוניות -טיפול בכרטיסי עובדים - הנפקה, אובדן, סיום העסקה -ניהול קופה קטנה, שליחויות, אירוח וחניות -תמיכה במערכת CRM: פתיחת אנשי קשר, הפקת הצעות מחיר -סיוע בהכנת הסכמים, ימי עיון ואירועים -תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למנהלי התחום
דרישות:
-ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / בק אופיס - לפחות שנתיים -שליטה מלאה ב-Excel ובמערכות ממוחשבות -סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מעולים -אנגלית ברמה טובה – יתרון משמעותי זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (ליד רכבת), עם אפשרות לשעות נוספות בעת הצורך למה להצטרף לחילן? כי אצלנו תמצאי הרבה מעבר לרשימת משימות – תמצאי אנשים טובים, תחושת שייכות אמיתית וסביבה שמעריכה את מה שאת מביאה איתך. אם את מחפשת מקום לעבוד בו לאורך זמן תחת מנהלים מקצועיים ואווירה נעימה - אנחנו מחכים לך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1278
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פירמת עו"ד מובילה בת"א מחפשת מזכיר/ת בוקר למחלקת ליטיגציה למשרה בימים א'-ה' בשעות 8:00-16:30 (שישי אחת ל-13 שבועות). התפקיד כולל: מענה טלפוני ובמיילים מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל אחריות על הפקת חשבונות המחלקה
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם, כולל ניהול יומנים - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה ביישומי Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8608356
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל/ עוזר/ת אישית PA ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות, מענה טלפוני, הכנת דוחות ניהול לשכת מנכ"ל - תמיכה אדמיניסטרטיבית וניהולית אנגלית ברמה גבוהה- כתיבה, דיבור יכולות ארגוניות, תקשורת וניהול זמן מצוינות, ניהול משימות וקבלת החלטות משרה מלאה 8.30-17.30 (ישנה גמישות קלה)
דרישות:
ניסיון רלוונטי בניהול סניף/ לשכה של 5 שנים לפחות נכונות למשרה מלאה (אין היברדיות) תואר אקדמי - יתרון שליטה מלאה בתוכנות OFFICE מצגות ואקסל שליטה מלאה באנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01368
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל/ת משרד בעל/ת מוטיבציה גבוהה, חיוך וגישה חיובית להצטרפות מיידית לחברת בנייה הממוקמת בפתח תקווה. אם אתם אוהבים סדר, ארגון ומעוניינים לקחת חלק פעיל בניהול שוטף של משרד דינמי, מקומכם איתנו! התפקיד כולל:- ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד.
- קשר עם עובדי השטח ומתן מענה ללקוחות
- אחריות על רכש משרדי, ספקים, רכבים, אספקות, ציוד וכו
- הנעת תהליכים ופתרון בעיות בסביבה מרובת משימות.
דרישות:
- שליטה מלאה ביישומי אופיס, בדגש על Word ו-Excel – חובה.
- אחריות, רצינות, אמינות ודייקנות.
- יוזמה, מוטיבציה גבוהה ונכונות להשקעה.
- יכולת עבודה יעילה, סדר וארגון בסביבה מרובת משימות.
- ראייה מערכתית ואוריינטציה עסקית.
- זמינות מיידית לתחילת עבודה – חובה.
- ניסיון קודם בעבודה עם תוכנת פריוריטי – יתרון משמעותי
אם אתם רואים את עצמכם מתאימים/ות לתפקיד מאתגר ומגוון זה, נשמח לקבל את קורות החיים שלכם/ן! *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברה באור-יהודה מחפשת מזכיר/ה לסמנכ"ל תפעול למשרה בימים א'-ה' בשעות 7:00-16:00. התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות מרובות משתתפים ניהול ומעקב אחר משימות והנפקת דוחות מענה טלפוני ואדמיניסטרטיבי שוטף טיפול שוטף בחשבונות ספקים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה שליטה ביישומי Office - חובה זמינות למשרה מלאה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8643600
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מחפשים מזכירה אדמיניסטרטיבית ניהפנסיה מהיום הראשון. ול משרדי, ניהול יומן ותיאום פגישות, מתן שירות לעובדי האגף, מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות, נוכחות עובדים קליטת חשבוניות ואדמיניסטרציה שוטפת שעות עבודה: 08:00 - 16:35 א'-ה' תנאים: קרן השתלמות לאחר שנה. ביטוחי בריאות מורחבים בתנאים מועדפים. הסעדה ( לעובדי תפעול ) . ועד עובדים ( לעובדי תפעול) . תשלום הבראה 150%.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה לפחות 3 שנים - חובה ניסיון ביומנים - חובה שליטה באופיס - חובה מערכת פריורטי- יתרון משמעותי אקסל- ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
מזכירה
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת יזמות נדל"ן צעירה ודינמית דרושה מנהלת משרד אחראית, מסודרת ובעלת מוטיבציה לצמוח יחד עם החברה. תפקיד עצמאי עם אחריות מלאה על התפעול השוטף – בסביבה נעימה, תומכת ומקצועית. מהות התפקיד: – ניהול ותפעול שוטף של המשרד – עבודה אדמיניסטרטיבית מגוונת – ניהול יומן ולו״ז עבור ההנהלה – קשר עם לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים – ביצוע משימות Back Office ובקרה על משימות תפעול – סיוע שוטף להנהלה ולצוות הניהולי שכר ותנאים: – משרה מלאה – ימים ראשון עד חמישי | 10:00 עד 17:00 – שכר ייקבע במעמד ראיון בהתאם לניסיון ותפוקה – תנאים סוציאליים מלאים – אופציות קידום משמעותיות למתאימות – סביבת עבודה נעימה, מקצועית ובצמיחה חושבת שזה בשבילך? שלחי קו״ח והצטרפי אלינו לצמוח יחד!
דרישות:
– ניסיון קודם באדמיניסטרציה – חובה – שליטה מלאה בתוכנות Office – אנגלית ברמה גבוהה – חובה – סדר, ארגון, דיוק ויכולת ריבוי משימות – אחריות אישית, תקשורת טובה וראש גדול – יתרון לניסיון קודם בתחום הנדל"ן (לא חובה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13957
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד אחריות כוללת על נראות ותחזוקת המשרד קבלת אורחים, תמיכה בעובדים ועבודה צמודה עם הנהלה טיפול ברכש, ספקים וחשבוניות שעות המשרה: שעות 07:45-16:15
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה שליטה מלאה ביישומי Office שירותיות גבוהה, סדר ויכולת ניהול עצמי יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01256
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה ממוקדמת באזור בית שמש דרוש/ה פקיד/ת קבלה איוש עמדת קבלה במפעל מענה ללקוחות/ספקים/אורחי החברה עבודת באק אופיס ומתן מענה למנהל/ת אדמיניסטרטיבית של המפעל משרה מלאה 8.00 - 16.00 שעות נוספות לפי צורך קליטה ישירה
דרישות:
ניסיון אדמין - חובה ניידות - חובה, אין תחבורה ציבורית/הסעות למפעל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-102
|
תיאור תפקיד:
סוכנות ביטוח גדולה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון! תפקיד *ראשוני*, כרטיס כניסה לחברה שהיא משפחה! התפקיד כולל קבלת ניירת וטפסי ביטוח ומעבר עליהם, לראות שכלום לא חסר ולהחזיר את השגויים. קבלת טפסים, בדיקת תקינות ועוד.. משרה מלאה, שכר גלובלי 8,000 ש"ח, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב! מתאים גם לכאלו ללא ניסיון, חיילים/ות משוחררים/ות.
דרישות:
זמינות מיידית נכונות לעבודה לטווח ארוך שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
צפון - חיפה והכרמל
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהלת משרד מנוסה להצטרף לצוות המקצועי שלנו במשרד רואי חשבון וסוכנות ביטוח משפחתי. מה התפקיד כולל? -ניהול יומנים של יועץ מס ורואה חשבון -קביעת פגישות וארגון לו"ז -ליווי דיונים בבתי משפט ומס הכנסה -טיפול בלקוחות קיימים -הכנת מכתבים ומסמכים -הזמנת ציוד -ישיבה בקבלה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. מה אנחנו מציעים? חניה לעובדים (בהתאם לזמינות) מטבח מאובזר במלואו סביבת עבודה נעימה עם 20 עובדים
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה -יתרון שליטה בתוכנות Office, Outlook, Excel, Word יכולת עבודה בסביבה דינמית המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2700
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת קבלה ושירות. במסגרת התפקיד:
- מתן שירות טלפוני ללקוחות החברה
- איוש עמדת הקבלה, פתיחת קריאות שירות.
- סיוע למנהלת החשבונות וביצוע גבייה מלקוחות.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לכל מחלקות הארגון (הנהלה, משאבי אנוש, הנה"ח, מכירות, שירות).
- קשר שוטף עם נותני שירות של החברה.
- משרה מלאה, ימים א'-ה' 8:00-17:00, בפתח תקווה.
דרישות:
- שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר - חובה
- זיקה טכנולוגית ושליטה מלאה בישומי מחשב, כולל: Canva, Teams, Word, PP, Excel, Outlook וכד' - חובה
- זמינות למשרה מלאה (שעות 8-17) - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: תיאום וניהול מערך פגישות השירות ללקוחות החברה. מענה ראשוני לאפיון צרכי הלקוח והעברה הלאה להמשך טיפול. ניהול יומני הפגישות של הסוכנים. תינתן אפשרות לסטאז' בתחום הפנסיה והביטוח. תנאים מעולים למתאים/ה! נגישות גבוהה לרכבת סבידור, רק"ל, תחב"צ.
דרישות:
ניסיון מתפקיד דומה- חובה ידע ושליטה במערכות מחשב ואופיס - חובה. יכולת גבוהה לסדר וארגון - חובה. ניסיון עבודה במוקד - יתרון מובהק. יכולת התבטאות גבוהה ואסרטיביות בטלפון - יתרון. ניסיון בתחום הביטוח - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00014
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|