תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אותך! אנרגטי/ת, שירותי/ת ובעל/ת ראש גדול- לתפקיד מרכזי הכולל: קבלת קהל טיפול בגבייה ומתן שירות סריקת מסמכים וניהול תיקים טיפול בפניות ובשיחות נכנסות בימי א'-ה' 08:00-16:00, שלישי פעם בחודש 09:30-17:30 *שכר- 40 ש"ח לשעה *תחילת עבודה מיידית!
דרישות:
- ידע במחשבים ובתוכנות אופיס-דגש על אקסל ברמת נוסחאות - בגרות מלאה - ניסיון בשרות לקוחות / קבלת קהל - יחסי אנוש טובים - "ראש גדול" – יכולת קידום והנעת תהליכים - ניסיון בגבייה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-296
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אם את אוהבת אנשים, מסודרת, שירותית ועם אנרגיות טובות – אנחנו מחפשים אותך לצוות החם והמשפחתי שלנו! התפקיד כולל קבלת לקוחות, תיאומי תורים, מענה טלפוני עבודה משרדית שוטפת באווירה מקצועית, תומכת ונעימה משרה מלאה באחד מסניפי המוסך באזור השרון ימי שישי לסירוגין | שכר ותנאים טובים למתאימות
דרישות:
שליטה בסיסית טובה במחשב – חובה ניסיון קודם בשירות לקוחות – יתרון תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויחסי אנוש מעולים סדר, אחריות ויכולת לעבודה עצמאית מגורים באזור השרון – חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17559
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית שליטה בסביבת מחשב מולטיטסקין יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה ורכז/ת מדעי החיים בבית ספר דינה רקנאטי לרפואה אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תיאור התפקיד: • תיאום פגישות, ניהול יומן ולוח זמנים אינטנסיבי ומשתנה של סגן/י דיקן • מענה טלפוני ופרונטלי לפונים ללשכת הדיקן וניתובם לגורמים הרלוונטיים • תמיכה אדמיניסטרטיבית בתוכנית מדעי החיים בבית הספר לרפואה ומשימות נוספות בבית הספר • מתן מענה לסטודנטים • היקף משרה - 100% , 40 שעות שבועיות, בימים א'- ה', תחילת העסקה מיידית
דרישות:
• יחסי אנוש מצוינים • תודעת שרות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית • ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת לרבות שליטה בניהול יומנים • דיסקרטיות • זמינות, יסודיות וירידה לפרטים • יכולת לתעדף משימות וטיפול בהן בו זמנית • היכרות עם סביבה אקדמית - יתרון • תואר ראשון - יתרון • אנגלית ברמה גבוהה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-459
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה במגדלי עזריאלי בת"א דרוש/ה פקיד/ה התפקיד כולל - תיוקים, חלוקת חומר, טיפול בדואר וכו' משרה מלאה - א' - ה', 7.5 שעות ביום שכר - 8000 ש"ח + נסיעות + משכורת 13
דרישות:
לא נדרש נסיון מיוחד
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
J-3146
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
למוסד מתחום האומנות בתל אביב דרושה מזכירה לחצי משרה עם אופציה להגדלת המשרה בהמשך. ימים א'-ה' שעות 15:00-19:00 תיאור תפקיד: מתן שירותי מזכירות וניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית של ההנהלה דיווח תשלומי שכר לעובדים רישום תלמידים קשר עם מחלקות ואנשי המנהלה השונים וסיוע שוטף בפעילויות המנהליות הנדרשות מהמחלקות
דרישות:
רצוי ניסיון בתפקיד מזכירות דומה ידיעה וניסיון קודם בתוכנות – POWER POINT , OUTLOOK , WORD , EXECEL, OFFICE יכולת טובה בניסוח מכתבים ומיילים בעברית ורצוי גם באנגלית תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים, אדיבות וסבלנות סדר, ארגון ודיוק. אחריות, 'ראש גדול' יכולת למידה עצמית, יכולת לתעדף ולעבוד תחת עומס
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
15079
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום יחסי ציבור, רשתות חברתיות ועיצוב גרפי, דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה במסגרת התפקיד: מתן שירות לעובדי המשרד, מענה טלפוני, ניהול יומנים, קבלת אורחים, איוש עמדת קבלה, אדמיניסטרציה שוטפת במשרד. תנאים: אופציה לעבודה מהבית יום בשבוע משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00 נא לציין ציפיות שכר עבודה באווירה נעימה במיקום מרכזי בתל אביב - נגיש לרכבת ולתחבורה ציבורית
דרישות:
ניסיון מוכח של לפחות שנתיים כמזכיר/ה או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה - חובה שליטה מלאה בתוכנות אופיס סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ותקשורת בין-אישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו אלינו לתפקיד מפתח בחברה מבוססת ומובילה באזור המרכז! אם אתם מחפשים תפקיד עצמאי ודינמי, המשלב אחריות רבה עם סביבת עבודה נעימה ואנשים מצוינים – מקומכם איתנו. אנו מחפשים מנהל/ת משרד מקצועי/ת לניהול כולל של הפעילות האדמיניסטרטיבית והתפעולית השוטפת. - ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעולי: אחריות מלאה על ניהול שוטף של המשרד, לרבות הזמנת ציוד, עבודה מול ספקים וגורמי תחזוקה, ותחזוקת סביבת עבודה מסודרת ונעימה.
- בקרות ותיאומים: ניהול שליחויות, ביצוע הזמנות, עדכון שעון נוכחות וניהול טבלאות מעקב מדויקות.
- טיפול כספי: אחריות על טיפול בחשבוניות ותשלומים מול ספקים וגורמים רלוונטיים.
- יוזמה וארגון אירועים: תכנון וארגון אירועי Happy Hour, אירועי חברה ופעילויות רווחה נוספות, מתוך הבנה שגם כיף הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה!
דרישות:
- ניסיון קודם: ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה.
- כישורים ארגוניים: יכולות סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית, וכישורי תעדוף וביצוע משימות מרובות במקביל (Multi-tasking).
- תודעת שירות: גישה חיובית, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- שפות: אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה).
תנאי המשרה:- היקף: משרה מלאה.
- ימים ושעות: ימים א'–ה', בין השעות 9:00–18:00.
- מיקום: אזור המרכז.
אם אתם מחפשים הזדמנות להשפיע, לצמוח ולהיות חלק מצוות מנצח – שלחו לנו את קורות החיים שלכם עוד היום!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00045
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד משמעותי הכולל ליווי מועמדים בימי המיון לארגון ממשלתי מוביל, ניהול יום האבחון בשטח, מתן פתרונות בזמן אמת, ושמירה על חווית מועמד איכותית, דרוש/ה רכז/ת מיון והכוונת מועמדים. התפקיד כולל: - ליווי מועמדים בין תחנות המיון
- תמיכה אדמיניסטרטיבית (Back Office)
- הכנסת מועמדים למבחנים בהתאם לנהלים
- פתרון בעיות בזמן אמת וניהול ימי מיון
- דגש על שירות אישי ושביעות רצון של המועמד
- משרה מלאה: א’-ה’, 7:30–16:30
דרישות:
- שירותיות, סדר וארגון
- יכולת עבודה תחת לחץ
- כישורים בין-אישיים גבוהים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00817
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית בפ"ת, לתפעול שוטף של משרדי הנהלה, ניהול יומן, תאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, הזמנת כיבוד, עבודה מול ספק הסלולר ונותני שירותים נוספים. טפול בנסיעות לחו"ל (מעט), סיוע בארגון תערוכות וימי עיון, סיוע למנהלת משאבי אנוש בנושאי רווחה. סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
דרישות:
השכלה אקדמאית שליטה מלאה בישומי OFFICE ניסיון אדמיניסטרטיבי רלוונטי זמינות ליום עבודה של 8 שעות לפחות 8:00 – 16:00.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00359
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה במסגרת התפקיד- * ניהול יומני שותפים - ניהול לו"ז, תיאומי פגישות * קבלת אורחים * עבודות אדמניסטרטיביות מגוונות העבודה במשרה מלאה, שעות 09:30-18:00 במשרדנו בתל-אביב
דרישות:
זמינות לשעות העבודה 09:30-18:00 - חובה ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office שליטה טובה באנגלית אחראי /ת, ייצוגי /ת, ובעל /ת יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00113
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית בפ"ת, לתפעול שוטף של משרדי הנהלה, תאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, הזמנת כיבוד, עבודה מול ספק הסלולר ונותני שירותים נוספים. טפול בנסיעות לחו"ל (מעט), סיוע בארגון תערוכות וימי עיון, סיוע למנהלת משאבי אנוש בנושאי רווחה. סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
דרישות:
השכלה אקדמאית שליטה מלאה בישומי OFFICE ניסיון אדמיניסטרטיבי רלוונטי 8 שעות עבודה ביום, גמיש
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00359
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לפירמת BDO מהמובילות בישראל דרוש/ה מזכיר/ה
איך יראה יומך? • ניהול מספר יומנים מורכבים של שותפים בכירים • תיאום פגישות מול לקוחות, רשויות המס וישיבות פנים ארגוניות. • ניהול שעות שותפים ומעקב אחר דיווחים ודוחות • מענה טלפוני שוטף • קבלת קהל במידת הצורך • תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת בכלל הצרכים המשרדיים
דרישות:
- ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה – חובה
- יכולת ניהול זמנים, סדר, ארגון ותעדוף משימות בצורה עצמאית
- יחסי אנוש מצוינים ושירותיות
- יכולת עמידה בלחץ וריבוי משימות
- שליטה מלאה ביישומי Office – בדגש על Outlook ו-Excel
- תודעת אחריות גבוהה, דיסקרטיות וראש גדול
- זמינות למשרה מלאה, במשרדי הפירמה בת"א
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3668
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת משרה אדמיניסטרטיבית? אנחנו מחפשים אותך!
הזדמנות להשתלב בפירמת עו"ד גדולה ומובילה בתחומה התפקיד כולל:תפעול עמדת קבלה, מענה טלפוני, תיאום חדרי ישיבות, הדפסות, סריקות, תפעול שוטף של המשרד. מה תקבל/י אצלנו? שכר: 8,500 ₪ שעות נוחות: א'-ה' 08:00–16:00 + יום שישי אחת לחודש וחצירווחה מפנקת: חניה, חדר כושר, שיעורי פילאטיס, מטבח מאובזר ועוד מיקום נגיש – צמוד לרכבת!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית טובה שליטה ב-Office ייצוגיות ושירותיות. מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים ונחזור אליך בהקדם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51884
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל/ עוזר/ת אישית PA ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות, מענה טלפוני, הכנת דוחות ניהול לשכת מנכ"ל - תמיכה אדמיניסטרטיבית וניהולית אנגלית ברמה גבוהה- כתיבה, דיבור יכולות ארגוניות, תקשורת וניהול זמן מצוינות, ניהול משימות וקבלת החלטות משרה מלאה 8.30-17.30 (ישנה גמישות קלה)
דרישות:
ניסיון רלוונטי בניהול סניף/ לשכה של 5 שנים לפחות נכונות למשרה מלאה (אין היברדיות) תואר אקדמי - יתרון שליטה מלאה בתוכנות OFFICE מצגות ואקסל שליטה מלאה באנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01368
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|