דרושים בתחום מזכירות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 64 משרות עבודה בתחום מזכירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקידת דסק קבלה לחברה פיננסית ברמת גן

פקידת דסק קבלה לחברה פיננסית ברמת גן

המימד השלישי גיוס והשמה 2

26/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד פיננסי יוקרתי ומובילפקיד.ת קבלה יצוגי.ת
במסגרת התפקיד:
אדמניסטרציה שוטפת
ארגון וניהול דסק הקבלה
תיוקים, סריקות,
מענה טלפונית,
עדכון דוחות שוטפים,
אירוח.
באזור הרכבת הקלה
משרה מלאה
א'-ה' 8:45-17:45
נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
אופק קידם מקום לגדול בו
דרישות:
סדר וארגון.
ידע בכל תוכנות האופיס (פאואר פוינט + אקסל)- חובה!!
יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל.
תקשורת נעימה ושרותית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19427
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אדמיניסטרטור/ית במחלקת פרויקטים

אדמיניסטרטור/ית במחלקת פרויקטים

שמרד מקבוצת פורמולה מערכות

26/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פרויקטאלית הממוקמת באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת פרויקטים.
התפקיד כולל:
הכנת תיקי תכנון ותיעוד
תיאומים מול גורמי חוץ
סיוע למנהל הפרויקט בארגון ומעקב אחר ביצועי פרויקט
מעקב תקציבי
סיוע במענה להגשת מכרזים. 
דרישות:
שליטה בכלי Word, Excel - Microsoft Office - חובה
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי
ידע ב SAP – יתרון
ניסיון קודם בחברות הנדסה – יתרון
שירות צבאי – יתרון
מתאים גם למשרת אם
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00139
אזור: מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מאתאמ.ת מכירות יונדאי תל אביב

מאתאמ.ת מכירות יונדאי תל אביב

קבוצת כלמוביל

26/11/2025

תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד:
ניהול עמדת הקבלה בכניסה לאולם התצוגה, קבלת לקוחות ומתן שירות ראשוני בסניף, הן פרונטאלי והן טלפוני. לצד זאת, מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוותי המכירה ומענה ללקוחות, על מנת לקדם עסקאות ולמקסם את חווית הלקוח בתהליך המכירה.

איך יראה היום שלך:

תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות, ובכלל זה תיאום פגישות מכירה ונסיעות מבחן, מתן מענה לשיחות נכנסות והעברת הודעות לנציג רלוונטי.
מעקב אחר הלידים הנכנסים לאולם והעברה לטיפול נציגי המכירות.
מתן מענה ראשוני בעת כניסת לקוח לאולם, עמידה בקשר עם לקוחות קיימים, טיפול בהעברת הצעות מחיר, חוזים, קבלת הזמנות ותאום מועדי אספקה.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ (מחלקות: אספקה, שירות, שיווק, הנהלת חשבונות, אתר מסירה וכו’).
סיוע בהפקת דוחות גבייה וערבויות, עדכון מבצעים, עדכון היעדים וכד’.
ניהול הרכש במתחם המכירה.
דרישות:
ניסיון בעבודה פרונטאלית מול לקוחות - יתרון
יכולת מכירתית- יתרון משמעותי
רישיון נהיגה – יתרון
משרה מלאה
ראשון - חמישי 08:30-18:00 שישי 08:30-13:00

מיקום - תל אביב 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4228
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה לעבודה משרדית

דרוש/ה מזכיר/ה לעבודה משרדית

שמעוני ושות' רואי חשבון ויועצים פיננסים

26/11/2025

תיאור תפקיד:
מיקום: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
דרישות:
דרישות התפקיד:
    שליטה טובה ב-Word ובשאר תוכנות אופיס
    ניסיון או רצון ללמוד עבודה עם מערכות כמו שע"מ / מס"ב
    ידע בסיסי במחשבים ומדפסות.
    שירותיות, אחריות ויכולת עבודה מול אנשים
יתרון:
    ניסיון קודם בעבודה משרדית
    מוטיבציה ללמוד ולהתפתח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00045
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ניהול ואחזקת מבנים בתל אביב דרוש/ה פקידת שרות לקוחות ואדמיניסטרציה

לחברת ניהול ואחזקת מבנים בתל אביב דרוש/ה פקידת שרות לקוחות ואדמיניסטרציה

חברה דיסקרטית

26/11/2025

תיאור תפקיד:
ניהול שוטף של פעילות המשרד, ניהול קשרי לקוחות, פתיחת קריאות שרות, מענה טלפוני וכד'
ריכוז ותפעול תחום האדמיניסטרציה
ימים א עד ה שעות 08:00-17:00
סביבת עבודה משפחתית ונעימה
דרישות:
  • ניסיון בניהול משרד ואדמיניסטרציה - יתרון
  • ניסיון קודם במענה ללקוחות - יתרון
  • שליטה מלאה באופיס
  • שירותיות, יכולות ארגון ותקשורת גבוהות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00015
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סטודנט/ית למשרת אחראי/ת אדמיניסטרציה

סטודנט/ית למשרת אחראי/ת אדמיניסטרציה

MKS Instruments

26/11/2025

תיאור תפקיד:
יום בחייך ב-MKS:
כמזכיר/ת אתר בחברת MKS, תהיה/י חלק מקבוצת העובדים במפעל בכרמיאל המונה כ- 100 עובדים, ותעסוק/י בתחומים שונים, כגון: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, רכש וספקים, רווחה, עבודה מול משאבי אנוש, מנהלי ועובדי החברה.
חברת MKS הינה חברת אלקטרוניקה גלובלית, המספקת שירותים הכוללים פתרונות הגנה והרכבה למעגלים עבור מוליכים למחצה ומערכות אלקטרוניות, ומבטיחה עמידה בתקנים בינלאומיים ובקרת איכות ברמה גבוהה. בתפקיד זה תדווח/י למנהל הייצור.

במסגרת התפקיד תהיה/י אחראי/ת על:
ניהול לוגיסטי שוטף של המפעל
הזמנת ציוד משרדי ומזון, פתיחת דרישות רכש, תיאום וזימון פגישות
ארגון אירועים בחברה, מפגשי הנהלה, כנסים וחגים
קשר עם ספקים ומשא ומתן לקבלת הצעות מחיר
תפעול שוטף של מערכות ניהול עובדים
עבודה מול ממשקים שונים
אירוח אורחים מהארץ ומחו"ל (מלון, מסעדות, כיבוד וכו')

עבודה במשרה חלקית, כ-20 שעות שבועיות, עם גמישות בימי העבודה
דרישות:
    סטודנט/ית לתואר ראשון/שני או תואר רלוונטי - חובה
    ניסיון באדמיניסטרציה - יתרון
    שליטה ביישומי Office: Word, Power Point, Excel ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
    יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות
    יכולת לימוד עצמית ומוטיבציה גבוהה
    יחסי אנוש מעולים
    יכולת ביטוי טובה מאוד בעברית ובאנגלית
היקף משרה: משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00014
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת גבייה למשרד רו"ח משפחתי וצומח במרכז תל אביב!

דרוש/ה מזכיר/ת גבייה למשרד רו"ח משפחתי וצומח במרכז תל אביב!

ניסים חמאוי

26/11/2025

תיאור תפקיד:
אם את/ה בעל/ת רקע בגבייה, זיקה להנהלת חשבונות ואסרטיביות לצד שירותיות - מקומך איתנו!
למשרד רו"חן ותיק, צומח ובעל אווירה משפחתית במרכז תל אביב, דרוש/ה מזכיר/ת גבייה במשרה מלאה.
תיאור התפקיד:
  • עבודה בצמוד למנהלת גבייה שימוש כיד ימינה בכל הקשור לגבייה.
  • ניהול הקשר השוטף מול לקוחות המשרד בנושאי תשלומים.
  • מעקב ובקרה אחר תשלומים וביצוע התאמות נדרשות.
  • עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת תומכת גבייה.

  • תנאי המשרה:
  • מיקום: מרכז תל אביב (נגישות מעולה! בסמוך לרכבת הקלה ותחנת רכבת ההגנה).
  • היקף: משרה מלאה.
  • גמישות בשעות העבודה.
  • תנאים טובים למתאימים/ות!

  • שלח/י קורות חיים והצטרפ/י למשפחה!
דרישות:
  • ניסיון מוכח בתחום הגבייה - חובה.
  • רקע/זיקה להנהלת חשבונותיתרון משמעותי.
  • אסרטיביות גבוהה ויכולת עמידה ביעדי גבייה.
  • יחסי אנוש מעולים ורמת שירות גבוהה.
  • הבנה ונוחות בעבודה עם מספרים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמיניסטרציה

רכז/ת אדמיניסטרציה

מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית

26/11/2025

תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה.
דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה.

תיאור התפקיד:
- ניהול ותיאום מערכתי – ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים.
- ממשקי עבודה חיצוניים – מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני.
- הובלת משימות חוצות-צוותים – תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים.
- מעקב ובקרה – איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך.
- בקרת תקציב ונושאים כספיים – בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות.
- ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה – קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים.
- טכנולוגיה וכלים דיגיטליים – שליטה ב־Office, Zoom ו־Teams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד.
- שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים.
- יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית.
- שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams).
- אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון.
- סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים.

העבודה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב במודל היברידי.
זמינות לתחילת עבודה מידית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00119
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת יבוא ותיקה ודינמית בתחומה דרוש/ה מזכיר/ה מקצועי/ת, מסור/ה ואנרגטי/ת, להצטרפות לצוות משפחתי

לחברת יבוא ותיקה ודינמית בתחומה דרוש/ה מזכיר/ה מקצועי/ת, מסור/ה ואנרגטי/ת, להצטרפות לצוות משפחתי

חברה דיסקרטית

26/11/2025

תיאור תפקיד:
משרת מזכירות מגוונת הכוללת אחריות על שירותי גבייה וניהול קשרי לקוחות. תפקיד מרכזי הדורש סדר, ארגון, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית.
  • שירותי גבייה: מעקב אחר חובות, יצירת קשר עם לקוחות והובלת תהליכי גבייה באופן שירותי ואסרטיבי.
  • טיפול בלקוחות: מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ללקוחות החברה (בטלפון ובמייל), כולל טיפול בהזמנות, פתרון בעיות וליווי שוטף.
  • משימות אדמיניסטרטיביות: תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית למשרד.
סביבת עבודה נעימה, תומכת ומאתגרת בחברת יבוא מצליחה.תנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות:
  • היקף משרה: 75% משרה
  • ניסיון קודם: ניסיון מוכח בתפקיד מזכירות/אדמיניסטרציה/גבייה – יתרון משמעותי!
  • שליטה בתוכנת Priority (פריוריטי): ניסיון בעבודה יום-יומית עם תוכנת פריוריטי – יתרון בולט!
  • יחסי אנוש גבוהים ויכולת שירותית: יכולת יצירת קשר חיובי עם לקוחות וספקים.
  • סדר וארגון: יכולת עבודה מסודרת, דייקנית ויסודית.
  • שליטה ביישומי מחשב: שליטה מלאה בתוכנות Office (Word, Excel, Outlook).
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לרשת נדל"ן מובילה

מנהל/ת משרד לרשת נדל"ן מובילה

חברה דסקרטית

26/11/2025

תיאור תפקיד:
לרשת נדל"ן מובילה ובעלת ותק בתחום התיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בארץ ובחו"ל,
דרושה מנהלת משרד אחראית, אנרגטית ומרובת משימות לתפקיד משמעותי ומרכזי בניהול השוטף של המשרד.
התפקיד כולל אחריות תפעולית ואדמיניסטרטיבית מלאה: ניהול יומן מנכ"ל, קבלת קהל, מענה טלפוני, ניהול ממשקי עבודה מול אנשי מכירות.
העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, מקצועית ובעלת אופי משפחתי, כחלק מצוות מסור ואיכותי.

היקף המשרה:
מלאה במשמרות
מיקום: עזריאלי – תל אביב
בונוסים גבוהים
דרישות:
  • שליטה ביישומי Office
  • יכולת ניהול יומן וניהול משימות באופן עצמאי
  • כישורי שירות ויחסי אנוש מצוינים
  • סדר, ארגון ויכולת גבוהה לתעדף משימות
  • ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00033
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לאילה ברלין

פקיד/ת קבלה לאילה ברלין

iilaberlin

26/11/2025

תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד
למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח
אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות.
התפקיד כולל:
ניהול שוטף של ענייני המשרד
 תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים
ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים
עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה
יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה
ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית
שליטה בסביבת מחשב
מולטיטסקין
יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות 
שעות עבודה:
משמרות בוקר: 7:45–16:00
משמרות ערב: 13:00–21:30
עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין

מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00006
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת לשכת מנכ"ל

מזכיר/ת לשכת מנכ"ל

לוג-און תוכנה

26/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית באזור השפלה דרוש/ה מזכיר.ת לשכת מנכ"ל
תיאור התפקיד:

לשכת המנכ"ל היא הלב הפועם של הנהלת החברה, ואנו מחפשים מועמד.ת איכותי.ת שינהלו ויתפעלו אותה באופן מקצועי, דיסקרטי ויעיל. התפקיד כולל אחריות מלאה על יומני המנכ"ל ועוזרו, תיאום פגישות וישיבות עם מגוון ממשקים, איסוף והכנת חומרים לישיבות הנהלה, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף ועוד.
תחומי אחריות מרכזיים:
    ניהול ותיאום יומנים מורכבים למנכ"ל ולעוזרו

    תיאום ישיבות פנים וחוץ ארגוניות מרובות משתתפים

    מעקב אחר ביצוע משימות מול מנהלים בהתאם להנחיות ההנהלה

    ריכוז והכנת חומרים מקצועיים לדיונים, ישיבות ופורומים

    הפקת דוחות, סיכומים ומצגות

    סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף בלשכה

    תקשורת יומיומית עם בעלי תפקידים בכירים בארגון ומחוצה לו
דרישות:
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד מזכירות לשכה בכירה / ניהול משרד בכיר

תואר ראשון – חובה

היכרות עם תחום פיננסי/טכנולוגי – יתרון משמעותי

שליטה מלאה ביומן Outlook וביישומי Office (במיוחד Excel ו-PowerPoint)

יכולת ניסוח גבוהה בעברית, כולל דוחות ומצגות

כישורי ארגון, סדר, ותעדוף משימות מרובות

דיסקרטיות, אחריות ויחסי אנוש מעולים

זמינות מעבר לשעות העבודה הרגילות לפי צורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02432
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאם/ת רכש לאלקטרה מעליות

מתאם/ת רכש לאלקטרה מעליות

קבוצת אלקטרה בע"מ

26/11/2025

תיאור תפקיד:
רוצים/ות להיות חלק מקבוצה עוצמתית?
אנחנו מחפשים אותך כדי להיות חלק מההצלחה!
קבוצת אלקטרה מגייסתמתאם/ת רכש לאלקטרה מעליות;
תיאור התפקיד :
-טיפול שוטף בניהול דרישות רכש מול לקוחות הארגון
- הפקת הזמנות רכש לספקים
- עבודה מול ספקים בכל תחומי אחריות הרכש - מעקב אחר אישורי אספקה וקידום הזמנות רכש
- הצעות מחיר, תיחור ספקים, איתור ספקים, השוואת מחירים, ומו"מ מול ספקים
- עבודה מול דרישות חומרים של המרלו"ג – כלי עבודה, חומרי עזר , הבק אופיס ומחלקות ההנדסה
- מתן שירות ומענה לכל לקוחות הארגון בשוטף – מחסנאים, טכנאים, מנהלי עבודה/שירות
עבודה בחברה מהמובילות בשוק עם אופציה ללימוד תחומי רכש נוספים
משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 16:45 – 07:30 בקיבוץ נען
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי!
שליטה במערכת ERP/פריוריטי - יתרון משמעותי
שליטה באקסל ברמה גבוהה – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19158
אזור: דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת BackOffice

נציג/ת BackOffice

Manpower

26/11/2025

תיאור תפקיד:
לבנק מוביל דרוש/ה עובד/ת בק אופיס
לסניף תל אביב מרכז 
דרוש/ה עובד/ת בק אופיס
תיאור התפקיד:
- עבודה תפעולית מול מערכות הבנק
- מתן מענה פרונטלי ללקוחות (שירות בלבד, ללא מכירה)
- עבודה כחלק מצוות מקצועי בסניף
- התנהלות בהתאם לנהלים בנקאיים
היקף המשרה:
- משרה מלאה: ימים א'-ה' בין השעות 08:00–16:00
- ללא עבודה בימי שישי
תנאים:
- הכשרה מקצועית על חשבון הבנק
- שכר הוגן מעל שכר מינימום + בונוסי התמדה
- סביבת עבודה יציבה, מסודרת ונעימה

רק פניות מתאימות תיענינה.
דרישות:
- בגרות מלאה – חובה
- שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת עבודה בצוות
- זמינות מיידית – יתרון
המשרה מתאימה גם לחסרי ניסיון המעוניינים להשתלב בתחום הבנקאות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית

עוזר/ת אישית

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

26/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישית אנרגטי/ת, אחראי/ת וחד/ת אינטואיציה, שי/תדע להיות "יד ימין" בניהול משימות אישיות ועסקיות כאחד.
התפקיד כולל ניהול יומן מורכב, תיאום פגישות, עבודה מול ספקים, סיוע בפרויקטים, סידורים אישיים ותפעול שוטף של היום-יום.
שכר מוצע- 12-14K
תחומי אחריות
- ניהול יומן, קביעת ותיאום פגישות
- מעקב אחר משימות, תז
העבודה נמצאת בעמק חפר
- תקשורת שוטפת עם לקוחות, שותפים וספקים
- סיוע בפרויקטים שיווקיים, לוגיסטיים ותפעוליים
- ביצוע סידורים אישיים וארגוניים (למשל: הזמנת טיסות, מתנות, טיפול באירועים)
- ניהול תכתובות ומיילים
- ניהול קבצים ומסמכים
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס / גוגל / ניהול יומן
- סדר, ארגון, דיוק וראש גדול
- דיסקרטיות, אמינות, יחסי אנוש מצוינים
- יכולת עבודה עצמאית וניהול זמן ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00340
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!