דרושים בתחום אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 190 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "אדמיניסטרציה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מזכיר, מנהל משרד, קלדנות / כתבנות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית חרוצה ומקצועית למשרה מלאה

עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית חרוצה ומקצועית למשרה מלאה

חברה דיסקרטית

13/07/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית בעלת מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מצוינים וכישורי ארגון ברמה גבוהה להצטרפות לצוות שלנו. זוהי הזדמנות מצוינת עבור איש/אשת מקצוע עם ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה, המעונין/ת להשתלב בסביבת עבודה דינמית ותומכת.

התפקיד כולל:
  • ניהול שוטף של משרד: אחריות על כלל הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המשרד, כולל מענה טלפוני, טיפול בדואר ובמיילים, וקבלת אורחים.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע למחלקות השונות בחברה במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות, כגון תיאום פגישות, הכנת מצגות וחומרים.
  • ניהול יומנים: תיאום וקביעת פגישות, מעקב אחר לוחות זמנים וניהול יומנים מורכבים.
  • הכנת מסמכים: הקלדה, עריכה ועיצוב מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה.
  • טיפול ברכש משרדי: הזמנת ציוד משרדי, ניהול מלאי וספקים.
  • תיוק וארכיון: שמירה על סדר וארגון במסמכים פיזיים וממוחשבים, ובניית מערכת תיוק יעילה.
  • פתרון בעיות: מתן מענה מהיר ויעיל לפניות ובעיות אדמיניסטרטיביות.
דרישות:
  • ניסיון קודם: לפחות שנתיים ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי – חובה.
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס: אקסל, וורד, פאואר-פוינט ואאוטלוק – ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת סדר וארגון: יכולת מוכחת לעבוד באופן מסודר, שיטתי ומאורגן.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה עם ממשקים מרובים, סבלנות ויכולת מתן שירות ברמה גבוהה.
  • אחריות ומוסר עבודה גבוה: יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ולקיחת אחריות.
  • דיסקרטיות ומהימנות: חשיבות רבה לשמירה על סודיות ואמינות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ: יכולת תעדוף משימות ועמידה בלוחות זמנים צפופים.
  • אנגלית ברמה טובה: קריאה, כתיבה ודיבור.
  • זמינות למשרה מלאה: חמישה ימים בשבוע (א'-ה').
אם את/ה בעל/ת כישרון ארגוני, יכולת עבודה בסביבה דינמית ורצון להצטרף לצוות איכותי ומקצועי, נשמח לקבל את פנייתך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית חרוצה ומקצועית למשרה מלאה

עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית חרוצה ומקצועית למשרה מלאה

חברה דיסקרטית

13/07/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית בעלת מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מצוינים וכישורי ארגון ברמה גבוהה להצטרפות לצוות שלנו. זוהי הזדמנות מצוינת עבור איש/אשת מקצוע עם ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה, המעונין/ת להשתלב בסביבת עבודה דינמית ותומכת.

התפקיד כולל:
  • ניהול שוטף של משרד: אחריות על כלל הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המשרד, כולל מענה טלפוני, טיפול בדואר ובמיילים, וקבלת אורחים.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע למחלקות השונות בחברה במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות, כגון תיאום פגישות, הכנת מצגות וחומרים.
  • ניהול יומנים: תיאום וקביעת פגישות, מעקב אחר לוחות זמנים וניהול יומנים מורכבים.
  • הכנת מסמכים: הקלדה, עריכה ועיצוב מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה.
  • טיפול ברכש משרדי: הזמנת ציוד משרדי, ניהול מלאי וספקים.
  • תיוק וארכיון: שמירה על סדר וארגון במסמכים פיזיים וממוחשבים, ובניית מערכת תיוק יעילה.
  • פתרון בעיות: מתן מענה מהיר ויעיל לפניות ובעיות אדמיניסטרטיביות.
דרישות:
  • ניסיון קודם: לפחות שנתיים ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי – חובה.
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס: אקסל, וורד, פאואר-פוינט ואאוטלוק – ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת סדר וארגון: יכולת מוכחת לעבוד באופן מסודר, שיטתי ומאורגן.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה עם ממשקים מרובים, סבלנות ויכולת מתן שירות ברמה גבוהה.
  • אחריות ומוסר עבודה גבוה: יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ולקיחת אחריות.
  • דיסקרטיות ומהימנות: חשיבות רבה לשמירה על סודיות ואמינות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ: יכולת תעדוף משימות ועמידה בלוחות זמנים צפופים.
  • אנגלית ברמה טובה: קריאה, כתיבה ודיבור.
  • זמינות למשרה מלאה: חמישה ימים בשבוע (א'-ה').
אם את/ה בעל/ת כישרון ארגוני, יכולת עבודה בסביבה דינמית ורצון להצטרף לצוות איכותי ומקצועי, נשמח לקבל את פנייתך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון ציבורי בתל אביב דרוש/ה מקליד/ה או מתמלל/ת

לארגון ציבורי בתל אביב דרוש/ה מקליד/ה או מתמלל/ת

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

13/07/2025

תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי במרכז תל אביב דרוש/ה קלדנ/ית
משרה מלאה
מרכז תל אביב - נגישות בתחבורה ציבורית
תנאים טובים
שעות עבודה 0800-1600
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי כל שהוא
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00212
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון ציבורי דרוש/ה עובד/ת להקלדות

לארגון ציבורי דרוש/ה עובד/ת להקלדות

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

13/07/2025

תיאור תפקיד:
משרה בתנאים טובים
0800-1600
מרכז תל אביב
עובד/ת להקלדות 
לטווח ארוך
דרישות:
ניסיון בהקלדה (לא צריך בצורה עוורת)

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00211
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון ציבורי משרה לחצי שנה משרה זמנית דרוש/ה מומחה/ית אקסל

לארגון ציבורי משרה לחצי שנה משרה זמנית דרוש/ה מומחה/ית אקסל

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

13/07/2025

תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי *משרה זמנית לחצי שנה*
מומחה/ית אקסל
ניהול משרד
דרישות:
אקסל מעולה
ניסיון בניהול משרד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00236
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת בתחום הרפואה דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת מכירות

לחברת בתחום הרפואה דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת מכירות

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

13/07/2025

תיאור תפקיד:
    ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות במחלקת המכירות.
    עבודה שוטפת מול צוותי מכירות, מנהלים וספקים.
    ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות.
    הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
    הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות.
    תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוותי המכירות ובלקוחות החברה.
דרישות:
    ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה.
    ניסיון בעבודה מול צוותי מכירות – יתרון משמעותי.
    שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה.
    יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים.
    יוזמה, יכולת עבודה עצמאית והובלת משימות מקצה לקצה.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00243
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל

עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

13/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לחברה איכותית בתחום האסתטיקה הרפואית
ניהול יומנים ותיאום פגישות
תיאום ותפעול קשרים
סיוע בפרויקטים שווקים
ניהול קשרי פנים וחוץ
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנכל
אנגלית ברמה גבוהה מאוד 
תקתקנ/ית

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00239
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת תפעול משרה חלקית לטווח ארוך

רכז/ת תפעול משרה חלקית לטווח ארוך

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

13/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה באזור המרכז אחראי/ת תפעול
הפעלת זומים 
ידע באופיס
משרה חלקית
היברידיות
דרישות:
ידע באופיס 
הבנה טכנית בסיסית
ידע בהפעלת זומים
משרה חלקית 
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00245
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ושירות

דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ושירות

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

13/07/2025

תיאור תפקיד:
• אחריות על מתן שירות והשגחה מרחוק למנויים/ות מבוגרים/ות באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות.
• ביצוע שיחות יזומות למנויים/ות במקרה של חריגות משגרת החיים
• מתן הדרכה על שימוש במערכת ותמיכה טכנית ראשונית לפתרון בעיות מרחוק
• עבודה אינטנסיבית על מערכות טכנולוגיות ייעודיות וניהול נתונים במערכת ממוחשבת
• עבודה בשיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים נוספים וגורמי סיוע רלוונטיים
משרה מיידית!
דרישות:
• ניסיון קודם בעבודה טלפונית מול לקוחות - חובה
• יכולת עבודה בסביבה טכנולוגית עם מערכות מתקדמות
• יחסי אנוש מעולים, רגישות וסבלנות גבוהה לעבודה עם אוכלוסייה מבוגרת
• הבנה טכנית ויכולת לפתרון תקלות בסיסיות במכשירים טכנולוגיים
• ידע וניסיון בעבודה עם קבצי אקסל לצורך ניתוח נתונים והסקת מסקנות
• שירותיות ויכולת ליצור קשר חיובי עם מנויים בשיחות טלפוניות
• יכולת עבודה עצמאית ועמידה ביעדים, תוך עבודה בריבוי משימות
• היקף משרה : משרה מלאה
o העבודה במשרדי החברה במתחם הבורסה ברמת גן, מקום נגיש על קו רכבת
אם את/ה מחפש/ת תפקיד עם שליחות המשלב טכנולוגיה ושירות – נשמח להכיר אותך!
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00285
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית תפעול טכנאים

רפרנט/ית תפעול טכנאים

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

13/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחמש/ית לצוות טכנאים
מתן שירות לטכנאי השטח בחברה
ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות
הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות
גורם מקשר בין המחלקות השונות
ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה
תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות
שעות עבודה:
ימי א-ה 8:00-16:30
פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00
שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש
Team player
יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים
שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל
עבודה ברמת גן
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00281
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנטית בק אופיס למחלקת המכירות – סניף ירושלים | רשת קרמיקה ארצית ירושלים

רפרנטית בק אופיס למחלקת המכירות – סניף ירושלים | רשת קרמיקה ארצית ירושלים

חברה דיסקרטית

13/07/2025

תיאור תפקיד:
לסניף ירושלים של רשת קרמיקה בפריסה ארצית
דרושה רפרנטית בק אופיס לתפקיד תפעולי מפתח במחלקת המכירות.
העבודה כוללת ניהול שוטף של תהליכים מול אנשי המכירות,
לקוחות פרטיים ודיירים, אדריכלים וממשקים פנים-ארגוניים.
המשרה מתאימה למועמדת עם גישה שרותית,
ארגון גבוה, עצמאות ויכולת לתפעל מספר משימות במקביל תוך שמירה על סדר ודיוק.
א’-ה’ 09:00–19:00 או 08:30–16:30 | ו’ אחת לחודש
שכר: 9,500–10,500 ₪ בהתאם לניסיון
דרישות:
סדר, דיוק ויכולת עבודה עצמאית – חובה
שליטה גבוהה באופיס, כולל אקסל
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/בק אופיס – חובה
הבנה בסיסית בנושאי כספים ותהליכים תפעוליים
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
נכונות לעבוד באזור ירושלים והסביבה – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17512
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד /ת קבלה לחברת רכב יוקרתית בנתניה M 9,500 ברוטו!! תנאים!!

פקיד /ת קבלה לחברת רכב יוקרתית בנתניה M 9,500 ברוטו!! תנאים!!

חברה דיסקרטית

13/07/2025

תיאור תפקיד:
פקיד/ה לניהול מערך הקבלה.
טיפול בניירת שקשורה לביטוחים והצעות מחיר
עבודה משרדית שוטפת
סביבת עבודה חמה ומשפחתית
משכורת מכובדת +תנאים
עבודה מיידית
דרישות:
ניסיון בעבודה עם אנשים
ניסיון בעבודה משרדית
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת
נכונות לעבודה בנתניה
משרה מלאה וקבועה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17420
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד /ת קבלה למוסך איכותי בת"א משכורת גבוהה! אוירה משפחתיתM!

פקיד /ת קבלה למוסך איכותי בת"א משכורת גבוהה! אוירה משפחתיתM!

חברה דיסקרטית

13/07/2025

תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה מנוסה
לעבודה פרונטלית מול לקוחות
קבלה, פתיחת כרטיסים, הפקת חשבוניות,
בדיקת שביעות רצון
משרה מלאה ומידית
משכורת מכובדת+ תנאים+ ארוחות
דרישות:
ניסיון כפקידת קבלה/ מתאמת שירות במוסך- יתרון משמעותי
ניסיון עבודה פרונטלי מול לקוחות
חריצות, אחראיות
נכונות למשרה מלאה ומידית
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17370
אזור: מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה ושירות בכיר/ה למוסך מוביל בהרצליהR

פקיד/ת קבלה ושירות בכיר/ה למוסך מוביל בהרצליהR

חברה דיסקרטית

13/07/2025

תיאור תפקיד:
למוסך מקצועי וותיק בהרצליה דרוש/ה פקיד/ת קבלה ושירות בכיר/ה
התפקיד כולל קבלת לקוחות, ליווי אישי לאורך תהליך השירות, ניהול ותיאום משימות אדמיניסטרטיביות, טיפול בניירת משרדית ועבודה מול צוותי שירות וטכנאים
העבודה במשרה מלאה וימי ו אחת לשבועיים
תנאים מצוינים, סביבת עבודה מקצועית, שכר ראוי והזדמנות להשתלב במקום עבודה יציב ונעים
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה עם קהל – חובה
יתרון משמעותי לבעלי ניסיון בעבודה במוסך או מרכז שירות
יכולת ארגון גבוהה, תודעת שירות מצוינת, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17083
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת משרד - החלפה לחל״ד

מנהלת משרד - החלפה לחל״ד

RecruitX

13/07/2025

תיאור תפקיד:

לחברה מובילה וותיקה בסקטור הנד״לני דרוש/ה מנהל/ת משרד להחלפה לחופשת לידה אם אופציה להשתלבות קבועה בהמשך.
תיאור התפקיד:
איוש וניהול שוטף של המשרד
מענה טלפוני ותיאום יומנים, כולל פגישות מורכבות למנהלי החברה
טיפול בהזמנות ותשלומים לספקים
עבודה עם Excel ברמה בסיסית (חישובים, טבלאות, סיכומים)
עדכון שוטף של סטטוס עסקאות
איסוף וארגון חומרים עבור הנהלת חשבונות
דרישות:

לפחות שנתיים של ניסיון בתפקיד דומה - חובה
שליטה טובה בתוכנות Office בדגש על Excel - חובה
ניסיון קודם בעבודה מול מחלקת הנה״ח - יתרון
סדר וארגון ברמה גבוהה
אחריות ועצמאות תפעולית
יחסי אנוש טובים, תקשורת בין-אישית נעימה
יכולת עבודה בלחץ ובריבוי משימות
תודעת שירות גבוהה
דיסקרטיות ואמינות
ראש גדול ויוזמה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות
קוד משרה: JB-3798
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!