תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל: - הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
- מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
- הכנת משלוחים לקבלני משנה
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן. המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
- היכרות עם עולם הרכש - יתרון
- שליטה באופיס
- אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1494
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי בתל אביב דרוש/ה קלדנ/ית
דרישות:
ניסיון בקלדנות ועבודות משרד כמו מענה לטלפונים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00285
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי במרכז תל אביב דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה לחודשיים - משרה זמנית
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00293
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לחברה איכותית בתחום הרפואה ניהול יומנים ותיאום פגישות תיאום ותפעול קשרים סיוע בפרויקטים שווקים ניהול קשרי פנים וחוץ
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנכל אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אוהבים חיות? רוצים לעבוד בעבודה עם שליחות ואהבה אמיתית? מרפאת חיות מובילה בפתח תקווה מחפשת אתכם! מענק התמדה לאחר מספר חודשים לתפקיד משמעותי שבו תהיו הלב והחיוך שמקבלים את המטופלים הקטנים והגדולים שלנו. כאן זו לא סתם עבודה - זו שליחות: כל יום תפגשו בעלי חיים מתוקים ותהיו שם כדי לדאוג להם ולקבל את פניהם ואת בעלי הבית שלהם באווירה חמה ואכפתית. מה בתפקיד? קבלת לקוחות והפיכת הביקור שלהם לחוויה נעימה תיאום ותמיכה בתהליכי הטיפול הרפואי מתן מענה אישי, קשוב ומקצועי חלק מצוות מגובש ותומך שכולם בו אוהבים בעלי חיים
דרישות:
ניסיון לא חובה - רק אהבה לבעלי חיים העבודה בפתח תקווה משמרות בוקר/ערב + סופי שבוע וחגים לסירוגין סביבת עבודה חמה, משפחתית ומקצועית הזדמנות אמיתית לפתח קריירה בעולם מרתק ומשמעותי אם אתם אנשים של אנשים (ושל חיות!) — אנחנו מחכים לכם
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4445
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת הייטק וותיקה ומוכרת בתחום אבטחת המידע מגייסת פקיד/ת קבלה התפקיד כולל קבלת קהל, התנהלות מול לקוחות, גבייה, טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף, טיפול ברכש, מענה טלפוני ופרונטאלי. משרה מלאה במשרדי החברה ברמת החייל, קריית עתידים - 08:30-17:30
דרישות:
*ניסיון של שנה לפחות בתחום האדמיניסטרציה. *ניסיון בשירות לקוחות - חובה. *בעל/ת רקע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי. *הכרה של תוכנת חשבשבת - יתרון. *תודעת שירות גבוהה, יצירתיות, הבנת תהליכים, יכולת טובה לעבודה תחת לחץ *עבודה מול לקוחות ויחסי אנוש מצוינים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4630
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכללה מובילה דרוש /ה פקיד /ה קבלה, התפקיד כולל: - קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים. - מענה טלפון ודיגיטלי. - תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה. - ניהול יומן, תיאום פגישות ומתן מידע כללי. - עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים ועוד. - עבודה במשמרות, שכר בסיס 40 ש"ח לשעה, יש תנאים מעולים ואפשרויות קידום נרחבות, משרה באווירה מעולה!
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון. - שליטה בסיסית ומעלה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל, מערכות CRM). - תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות. - כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות. - נכונות לעבודה במשמרות!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2331
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחומה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון! תפקיד *ראשוני*, כרטיס כניסה לחברה שהיא משפחה! משרה מלאה, שכר גלובלי 8,000 ש"ח, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב! מתאים גם לכאלו ללא ניסיון, חיילים/ות משוחררים/ות וסטודנטים/ות (לימודי ערב בלבד).
דרישות:
זמינות מיידית נכונות לעבודה לטווח ארוך שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מסודרת ויציבה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת משרד מקצועי/ת ומדויק/ת לניהול מערך האדמיניסטרציה והכספים. משרה מלאה עם שכר גבוה ותנאים מצוינים למתאימים/ות. מהות התפקיד: – ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד: מענה טלפוני, טיפול במיילים, תיוק, סריקות וניהול מסמכים – טיפול בדו"חות נוכחות, ריכוז נתוני שכר והעברת חומרים לרואה החשבון – עבודה שוטפת עם מערכות גבייה וניהול: הפקת חשבוניות, מעקב אחרי תשלומים ולקוחות – תקשורת שוטפת מול עובדים, לקוחות וספקים – טיפול בטפסים כגון טופס 101, טפסים לביטוח רפואי ועוד – ביצוע משימות משרדיות כלליות בהתאם לצורך תנאים ושכר: – משרה מלאה, ימים א’-ה’ – שכר גבוה: 45–65 ₪ לשעה (ייקבע במעמד הראיון ובהתאם לניסיון) – סביבת עבודה מקצועית, יציבה ותומכת מיקום: רחוב חרוץ 1, תל אביב מחפש/ת תפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי עם שכר ותנאים מעולים? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו!
דרישות:
– ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה – חובה – שליטה טובה בתוכנות אופיס (דגש על Excel) – חובה – ידע וניסיון בכספים, גבייה ודוחות – יתרון משמעותי – אחריות, דיוק ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת – שירותיות גבוהה, יחסי אנוש טובים וראש גדול פרטיך ישמשו אותנו לצורך בחינת התאמתך למשרה זו. במסגרת זו ייתכן שהמידע יועבר לגורמים חיצוניים המסייעים בתהליך המיון וההשמה וכן למעסיקים הרלוונטיים. נשמור את פרטיך במאגר המועמדים של חברת ג'וב ספייס גם לאחר סיום הליך המיון, לצורך פניות עתידיות לגבי משרות רלוונטיות – אלא אם תבקש/י אחרת. לידיעתך, אין חובה חוקית למסור את המידע, אך ללא המידע לא נוכל להתקדם בתהליך הגיוס. באפשרותך לבקש בכל עת לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו – על ידי פנייה לכתובת המייל [ [email protected]]. למידע נוסף ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! איך ייראה היום שלך?
• תפעול עסקאות מימון רכב, כולל מענה שוטף למיילים ותמיכה במנהלי האזור • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים • עבודה במשרה מלאה במשמרות נוחות, קיימת אופציה למשרת סטודנט- 3 פעמים בשבוע + שישי לסירוגין! מה מחכה לך אצלנו?• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים • סביבת עבודה צעירה ודינאמית • עבודה בסביבת יעדים הכוללים בונוסים ותחרויות מתגמלות • אפשרויות קידום נרחבות
דרישות:
• אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26606
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מזכיר/ת/פקידת קבלה לעבודה מול לקוחות עבודה אדמניסטרטיבית שעות 7-16:30 משרה מלאה ומידית משכורת מכובדת + תנאים
דרישות:
ניסיון כפקיד/ת קבלה חריצות, אחראיות נכונות למשרה מלאה ומידית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18032
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
פקידת קבלה לחברת רכב מובילה לטיפול בתביעות פחחות ניהול המשרד ועוד.משרה מלאה- 5 ימים
דרישות:
ניסיון בתפקיד משרדי שליטה באופיס תקשורתית, חמה ולבבית נכונות לעבודה בפרדס חנה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18022
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
פקידת / פקיד בק אופיס למחלקת אספקה במטה החברה עבודה מול אנשי מכירות מרגע סגירת העסקה אימות טפסים, ניירת, תיאום יעד למסירת רכב ממשקים עם מחלקות מכירות, כספים, אספקה ולקוחות שעות עבודה 08:00–17:00 חמישה ימים בשבוע שכר 10500 ברוטו סיבוס חניה ונסיעות מתאים לבעלי רקע תפעולי או שירותי בק אופיס יתרונות: תפקיד משמעותי, סביבת עבודה מסודרת, אופק מקצועי
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס דומה נכונות לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה מיקום המשרה במטה החברה בעיר פתח תקווה תקתקנות חריצות דיוק ויכולת עבודה עצמאית ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ומרובת ממשקים יכולת עבודה מול לקוחות ומחלקות פנימיות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17822
אזור:
מרכז - פתח תקווה
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
פקידת קבלה למרכז שירות ויוקרתי בכ"ס קבלת קהל, טיפול בלקוחות עבודה משרדית שוטפת עזרה למחלקת הנה"ח עבודה בצוות נעים, חם ומשפחתי מקום עבודה מסודר ורציני קליטה מידית כעובדת חברה
דרישות:
ניסיון עבודה עם לקוחות ניסיון בסביבה ממוחשבת חרוצה, דייקנית ושירותית נכונות לעבודה בכ"ס הכשרה למתאימים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17845
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת הייטק גלובלית שהחלה לפעול בארץ בשנה האחרונה מחפשת מנהלת אדמיניסטרציה ופרוייקטים במשרה חלקית וגמישה למשרד חדש באזור הוד השרון.
דרישות:
נדרשת אנגלית ברמה מעולה ונסיון של שנתיים בהובלת פרוייקטים וניהול משרד ניסיון בתפקידים קודמים דומים מהצבא או מעולם ההייטק -חובה המשרה לא היברידית ונדרשת הגעה יומיומית למשרד באיזור הוד השרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
837401
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|