תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום יזמות וביצוע דרוש/ה כלכלן/ית בקרה תקציבית תיאור התפקיד: אחראיות על הבקרה התקציבית : כולל תכנון, בקרה ומעקב עבודה מול מנהלי פרוייקטים ייעול תהליכים, ניהול וניתוח נתונים , תחזיות מעקב אחר לוחות זמנים ועדכונים שוטפים. הכנת דוחות בקרה תקופתיים ועדכון אומדנים אחת לתקופה. הכנת דוחות פיננסיים תקופתיים להנהלה ולבעלי העניין בפן ההוצאות וההכנסות הצגת דוחות בקרה לרבות סטטוס ביצוע ותקציב, סיכונים והזדמנויות במסגרת ישיבות הנהלה ופרויקטים. סיוע בהגשת מכרזים
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה, בכלכלה, מנהל עסקים, חשבונאות או תחום רלוונטי. ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה, במסגרת עבודה בחברה קבלנית. שליטה גבוהה באקסל . יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים וחשיבה מערכתית. שליטה וניסיון בעבודה בתוכנת MSP ללוחות זמנים. היכרות עם תחום הבנייה והנדל"ן - יתרון ניסיון בהכנת דוחות מורכבים לגורמי חוץ ידע וניסיון בעבודה בסביבת SAP- יתרון יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה דינמית. כישורי פתרון בעיות וקבלת החלטות. תקשורת בין-אישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5178
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לקרן מובילה דרוש/ה אנליסט/ית עם ניסיון מחברת ייעוץ מובילה עם ניסיון ב M A, PPA, הערכות שווי, ניתוח שווקים,
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או חשבונאות מאונ' מובילה-חובה ניסיון מפירמת ייעוץ מובילה-חובה יכולות אנליטיים גבוהים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4778
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מוביל במרכז דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים טכנולוגיים לניהול והובלת פרויקטים בתחום יישומי השקעות ופיננסים. הפקיד כולל ניהול ממשקים עם מחלקות עסקיות, צוותי פיתוח, ספקים חיצוניים וגופים פיננסיים, תוך הובלת תהליכים לשיפור וייעול מערכות פיננסיות והתאמתן ליעדים העסקיים והרגולטוריים של הארגון. היברידי פעמיים בשבוע תחומי אחריות: · ניהול פרויקטים טכנולוגיים משלב הייזום ועד להטמעה ותחזוקה שוטפת · עבודה מול גורמים עסקיים וטכנולוגיים – אפיון צרכים, כתיבת מסמכי דרישות ותעדוף משימות · תיאום בין מחלקות השקעות וכספים לצוותי פיתוח ו־IT · ניהול ספקים חיצוניים וליווי תהליכי אינטגרציה · שדרוג מערכות ניהול השקעות וזיהוי הזדמנויות לשיפור תהליכים · הבטחת עמידה בדרישות רגולציה · בקרה ומדידה של ביצועי פרויקטים, כולל מעקב אחר KPI’s, דיווח שוטף ויישום מתודולוגיות ניהול (Agile, Waterfall)
דרישות:
· ניסיון של לפחות 7 שנים בניהול פרויקטים טכנולוגיים בתחומי פיננסים, השקעות או ביטוח – חובה · ניסיון מעשי עם מערכות ניהול השקעות (כגון: דנאל, Snir-Dyce, Bloomberg, מגמה, זיו מערכות, קו מערכות, המימד השביעי) – חובה · היכרות עם טכנולוגיות נתונים: SQL, API, כלי BI – יתרון · הבנה וידע ברגולציות פיננסיות: IFRS, Solvency, תקנות רשות שוק ההון – יתרון · תואר ראשון רלוונטי (מערכות מידע, כלכלה, מנהל עסקים, הנדסת תעשייה וניהול) – חובה; תואר שני – יתרון · הסמכת PMP או הכשרה רשמית בניהול פרויקטים – יתרון · יכולת הובלת פרויקטים מורכבים עם ריבוי ממשקים · חשיבה אנליטית, ראייה מערכתית ויכולת ניתוח תהליכים עסקיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד שמאות מקרקעין מצליח בתל אביב העוסק בליווי פיננסי לפרויקטים בענף הבניה דרוש/ה כלכלן או מהנדס/ת אזרחי עם התמחות בנדל"ן התפקיד כולל: עבודה משרדית עצמאית בניתוח נתונים מענפים שונים וכתיבת דוחות שכר: 15,000 - 20,000 ש"ח
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או הנדסה אזרחית שליטה מלאה באקסל כולל נוסחאות מורכבות ניסיון בענף הנדלן ככלכלן
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3244
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים רכז/ת תפעול ובקרה תקציבית- למשרדנו בחברת Malam team בפתח תקווה. התפקיד כולל: הכנת ניתוח הכנסות והוצאות חודשיות, בקרה והעברה לחיוב שעות עובדים. קליטה ומעקב אחר הזמנות לקוח, מעקב וניהול חידושי תחזוקות תקופתיות ללקוחות. הכנת דוחות בקרה ורווחיות שוטפים, בקרה וטיפול בדרישות רכש ובתשלומים לספקים.
דרישות:
- בוגרי תואר במנהל עסקים/כלכלה (התמחות במימון) – יתרון משמעותי. - שליטה מלאה ביישומי Office. - שליטה וידע ב - EXCEL - ניתוח דוחותPNL-
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
532149
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת פיתוח עסקי עבודה בכפיפות למנכ"ל, תפקיד רחב עם הרבה אחריות כ 1/3 מהמשרה כולל ניהול פיננסי, ניהול מזומנים, ביצוע תשלומים יתר המשרה כולל עבודה מול לקוחות ופיתוח עסקי
דרישות:
תואר או תעודה כלשהו בהנהלת חשבונות או כלכלה או משפט יכולת לבנות מודלים פיננסים כמו תחזית תזרים באקסל יכולת לנהל משא ומתן מול בנקים, רשויות המס ומול לקוחות החברה היכרות עולם הטכנולוגי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00809
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: איש/ת תפעול ושירות בק אופיס בתחום הגמל וההשתלמות. תפקיד תפעולי הכולל בין היתר מתן שירות ומענה טלפוני בתחום ניוד קופות גמל, שיוך כספי עמיתים. התפקיד דורש ביצוע פרויקטים שיינתנו מעת לעת בעולם תפעול הגמל ומענה לברורים בנושאים הרלוונטיים לצוות.
דרישות:
ניסיון בעבודה תפעולית (מבתי השקעות, סוכניות ביטוח וכו') - חובה היכרות עם תחום קופות הגמל וההשתלמות – יתרון משמעותי ניסיון במערכת נוגה –יתרון משמעותי שליטה מלאה ביישומי office תואר ראשון - יתרון דרישות נוספותתודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות יכולת עבודה תחת לחץ אסרטיביות והובלת הליכים דיוק, אחריות, יסודיות כפיפות ודיווחלראש הצוות שעות עבודה08:00-16:00 נכונות לשעות נוספות עפ"י הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-01377
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית גלובלית היושבת בקיסריה אנליסט/ית BI משרה מלאה 5 ימי עבודה ללא אפשרות לעבודה היברידית. אנליסט/ית BI עם 3 שנות ניסיון בניתוח נתונים, פיתוח דשבורדים ב-Power BI, והפקת תובנות עסקיות ממקורות מידע מגוונים. בעל אוריינטציה עסקית חזקה, חשיבה אנליטית, ויכולת להסיק מסקנות מושתתות נתונים לצורך קבלת החלטות. בעל ניסיון בשילוב כלים מבוססי בינה מלאכותית (AI) לשיפור תהליכי ניתוח, זיהוי מגמות וחיזוי ביצועים – יתרון משמעותי בסביבות עבודה חדשניות ודינמיות.
דרישות:
Power BI, דשבורדים אינטראקטיביים Power Query, Dax ,Modeling שימוש בכלים מבוססי AI לניתוח תחזיות וזיהוי אנומליות Excel מתקדם, SQL בסיסי עד בינוני שילוב מקורות מידע מרובים – קבצים, מסדי נתונים, APIs תרגום נתונים לתובנות עסקיות עבור הנהלה וצוותים מקצועיים עבודה עם מערכות BI נוספות – יתרון השכלה: תואר ראשון במנהל עסקים / מערכות מידע / תחום רלוונטי אחר שפות: עברית – שפת אם אנגלית – רמה גבוהה מאוד (עבודה שוטפת מול גורמים בינלאומיים)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית ותיקה ומובילה דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות להצטרף לצוות מוביל, לנהל את הקשר עם הלקוחות החשובים ביותר של החברה, ולהיות הגורם המרכזי שמייצג את החברה מול חברות מובילות במשק. התפקיד כולל: ניהול קשרי לקוחות מול בכירים בחברות מהחשובות במשק שימור והעמקת מערכות יחסים עם הלקוח, זיהוי צרכים עסקיים ופיתוח הזדמנויות חדשות חשיבה יזמית ויכולת להציע פתרונות מותאמים אישית, תוך שילוב מוצרים ושירותים חדשים אפשרויות קידום ופיתוח מקצועי בחברה שילוב של עבודה מהבית
דרישות:
תואר אקדמי - חובה, פיננסי - יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה) ניסיון בתפקידי שירות/מכירה שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על Excel - חובה כישורי פרזנטציה והיכולת להעביר מצגות בפני קהל – יתרון תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים כישורי תקשורת בין-אישית מצוינים – בעברית ובאנגלית יכולת שיווקית וחשיבה עסקית מוסר עבודה גבוה, עצמאות ויכולת לעבוד בצוות רצון להשתלב בעולם הפיננסי-טכנולוגי ולהיות חלק מסביבה דינמית ומתפתחת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2863
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נתיבי איילון דרוש/ה מנהל/ת תחום תקציבים מהות התפקיד: · מעקב ובקרה אחר תקציב ולוחות הזמנים של פרוייקטי החברה. · מעקב ובקרה אחר הניצול התקציבי ותזרים המזומנים של החברה. · בניית תכנית עבודה שנתית, הכנת תזרים מזומנים, הכנה ובקרה של דוחות כלכליים ומודלים פיננסים. · ניתוחים, תחזיות ובדיקות כדאיות כלכלית · קידום פרויקטים חוצי ארגון. · ייצוג החברה מול משרדי הממשלה, רשויות מקומיות וגופים ציבוריים שונים. עבודה מול הנהלת החברה ומנהלי פרויקטים. · ייזום ופיתוח שינויים ושיפורים בשיטות ובתהליכי העבודה. · ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה. המשרה ממוקמת בראשון לציון
דרישות:
כישורים נדרשים - דרישות סף: · תואר ראשון ממוסד אקדמאי מוכר בכלכלה או כל תואר רלוונטי אחר. · ניסיון מקצועי של לפחות חמש שנים בעבודת מטה/ אדמיניסטרציה ומתוכן 3 שנים בתחומי תקציב/בקרה תקציבית/תחומי הכספים. דרישות המהוות יתרון: · תואר שני ממוסד אקדמאי מוכר בכלכלה, מנהע"ס, חשבונאות, תעשיה וניהול. · ידע וניסיון בתהליכי תכנון/ביצוע/מעקב ובקרה של פרויקטים בהיקפים משמעותיים. · ניסיון בעבודה בליווי פרויקטים בתחום התשתיות או הבינוי · ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עם ו/או למול חברות/גופים ציבוריים ו/או ממשלתיים · ידע ושליטה בתוכנות ה- Office , מערכות מידע, BI . · כישורים אישיים: יוזמה, סדר וארגון, חשיבה מערכתית, יכולת ניהול והנעה לפעולה, יחסי אנוש ותקשורת בין אישית ברמה גבוהה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1065
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרדים הממוקמים באזור תל אביב. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-66
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת את האתגר הבא שלך בעולם הפיננסי? זו ההזדמנות שלך לקחת חלק בתפקיד אסטרטגי ומגוון, בסביבה עסקית בינלאומית ודינאמית. בתפקיד זה תהווה/תהווי גורם מפתח בהובלת תהליכים פיננסיים מקצה לקצה, בשילוב של חשיבה אנליטית, הבנה עסקית ועבודה עם מערכות מידע מתקדמות. תעבוד/י בשיתוף פעולה עם צוותים חוצי ארגון – כספים, IT, שיווק ופרויקטים – ותשפיע/י ישירות על קבלת החלטות ועל תהליכי שינוי מרכזיים בארגון.
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים בהנהלת חשבונות / תהליכים חשבונאיים (GL, AR, מיסים). ניסיון בניתוח עסקי, בדיקות (כתיבת Test Cases) וניהול פרויקטים פיננסיים. היכרות עם מערכות ERP – יתרון משמעותי ל-SAP FI. יכולת ניתוח והבנה של דרישות עסקיות, פתרון בעיות ועבודה מול צוותי IT. שליטה בתקני חשבונאות (US GAAP, IFRS) וב-SOX – יתרון משמעותי. אנגלית ברמה גבוהה מאוד – כתיבה, קריאה ודיבור. יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בין-מחלקתית וניהול ממשקים. יכולת תיעדוף משימות בסביבה מרובת שינויים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12361
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
רפרנט/ית במדור חברי הבורסה, מחלקת חברים ופיקוח- קידום נושאים שונים המטופלים ע"י מדור חברי הבורסה, לרבות:
- הכנת תזכירים לדירקטוריון.
- ניסוח שינויים בתקנון ובהנחיות.
- טיפול בתהליך הקבלה לחברות בבורסה.
- מעקב אחר עמידות חברי הבורסה בתנאי הכשירות לחברות.
- טיפול בשינויי בעלות ובעלי תפקידים אצל חברי הבורסה.
- טיפול בעריכת שינויים ועדכונים במדריך לחברי הבורסה (עברית ואנגלית).
- עדכון שוטף של אתר הבורסה בכל הקשור לעבודת המחלקה.
- סיוע במידת הצורך, וככל שיידרש במשימות אשר נמצאות באחריות מחלקת חברים ופיקוח.
דרישות:
1. תואר אקדמאי במשפטים/ כלכלה/ מנהל עסקים. 2. הכרות טובה עם הרגולציה החלה על שוק ההון, ותקנון הבורסה בפרט - יתרון משמעותי. 3. ניסיון קודם בכתיבת הוראות רגולציה - יתרון. 4. יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, בכתב ובעל פה (בעברית ובאנגלית). 5. אנגלית ברמה גבוהה מאוד. 6. שליטה טובה ביישומי OFFICE. 7. יכולת לימוד עצמאית. 8. יכולת לעבוד כחלק מצוות ובאופן עצמאי. 9. יכולת ירידה לפרטים, הפרדה בין עיקר לטפל, דייקנות ויסודיות. 10. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עם גורמי פנים וחוץ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3128
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת PMO או כלכלן/ית לארגון מוביל במודיעין- קו רכבת תיאור משרה: ריכוז כלל ערבויות של חטיבת הפיתוח (מכרז, ,אחריות, תשלומים, מקדמה, ביצוע ובדק) ליווי תהליך קבלת ערבויות מהספקים הארכת ערבויות והרמת דגלים ליזמים עדכון ערבויות בהתאם לפקודות שינויים שחרור ערבויות בהתאם לנהלים
דרישות:
שלוש שנות ניסיון כ-PMO / כלכלן/ית היכרות עם אקסל ברמה גבוהה אנגלית ברמה גבוהה היכרות עם מערכת ה-SAP ורמדור- יתרון השכלה- הנדסה, תעשיה וניהול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33695
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מהות התפקיד ותחומי אחריות עיקריים:חברת חוצה ישראל, חברה ממשלתית היוזמת, מתכננת, מבצעת ומפקחת על פרויקטי תשתית גדולים בתחום התחבורה, מחפשת כלכלנ.ית לחטיבת הנדסה ופיתוח. הכלכלנ.ית יהיה אחראי על התחומים הבאים: ליווי פרויקט תחבורה משלב הייזום ובדיקות הכדאיות, כתיבת ופרסום מכרז ועד לשלב הביצוע. ליווי הפרויקט מול גורמים בחברה, נציגי הממשלה וגורמים חיצוניים. הפעלת יועצים חיצוניים, ביצוע ניתוחים מקצועיים שונים (כלכליים, פיתוח עסקי, ועוד), גיבוש מסקנות ופתרונות והצגתם בחברה. ביצוע ופיקוח על התחשבנויות בהיקפים כספיים גבוהים. ביצוע בקרות שונות בפרויקטים המצויים תחת בפיקוח החברה
דרישות:
כישורים נדרשים:יכולות אנליטיות גבוהות. עבודה מדויקת ומוקפדת. חריצות ומוכנות לעבודה מאומצת. יחסי אנוש טובים. שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד. שליטה בתוכנות ה-office ברמה גבוהה.
השכלה וניסיון נדרשים:תואר ראשון ומעלה בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים. ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתחום פיננסי. ניסיון בחברות ייעוץ- יתרון. התמחות במימון פרויקטים- יתרון משמעותי
תנאי העסקה:כפיפות למנהל אגף חטיבת הנדסה ופיתוח . משרה מלאה, תחילת עבודה מידית. מקום העבודה- מרכז העסקים עזריאלי חולון, הרוקמים 26.
הוראות לעניין הגשת מועמדות:פניה זו אינה מהווה מכרז. החברה אינה מתחייבת להשיב לכל הפונים, רק פניות מתאימות תענינה. מועמדים מתאימים עשויים להישלח למבחני השמה, לפי שיקול דעת החברה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה), לפצועי.ות כוחות הבטחון ולמועמדים עם מוגבלות.
לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים. במידה שהנכם זקוקים להתאמות מיוחדות בהליך הגיוס ו/או בסביבת העבודה, ומעוניינים לעדכן על מגבלה ובכל שאלה לצורך בירור זכויות, ניתן לפנות לשני חנן בלסיאנו [email protected]. מועד אחרון להגשה- 16.7.2025
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1242
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|