תיאור תפקיד:
High-tech company near Tel Aviv is looking for a Payroll Accountant Manage the end-to-end Israeli payroll process. Ensure timely and accurate payroll delivery, including salary payments, taxes, and other deductions. Coordinate with local payroll providers to ensure compliance with local labor laws and regulations. Collect and deliver all necessary global payroll data to local teams, ensuring accurate preparation, then review the final payroll results for compliance and correctness. Ensure compliance with all local, and international payroll regulations. Prepare and submit required payroll tax filings and reports. Maintain up-to-date knowledge of global payroll laws and regulations, implementing changes as necessary. Work with payroll software and systems to ensure data accuracy and process efficiency. Assist in the implementation and optimization of payroll systems and tools. Collaborate with IT and HR teams to troubleshoot and improve payroll system functionality. Address payroll-related inquiries from employees in a timely and professional manner, guide employees on payroll policies and procedures, and Support HR and finance teams with payroll-related matters.
דרישות:
Minimum 4 years of experience in a similar role within a multinational company – Must. Proficiency with Hilan Payroll – Must. Deep understanding of Israeli payroll laws and procedures, with the ability to process payroll independently – Must. Strong written and oral communication skills with a high proficiency in English – Must. Proficient in Excel and Word – Must. Familiarity with tax compliance, including estimated payments, VAT, Nikuim, and Odfot – Preferred. Proficient in NetSuite – Advantage.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00340
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחב' הייטק מובילה בתל אביב - זמינות מידית/ משרה מלאה אם את/ה בעל/ת ניסיון של שנתיים-שלוש בהנהלת חשבונות - זה התפקיד בשבילך! התפקיד כולל טיפול שוטף בהנהח"ש לרבות עבודה מול רו"ח חיצוני וסגירת חודש. משרה מלאה, אפשרות לעבודה היברידית. מיקום - תל אביב , סביבת עבודה צעירה וכיפית
דרישות:
ניסיון של 2-4 שנים בהנהלת חשבונות שליטה בתוכנת פריורטי ובאקסל יכולת עבודה בצוות בעל/ת רמה אישית גבוהה, ראש גדול ויכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00066
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות ספקים (מומחה/ית מע"מ) – משרה זמנית תיאור התפקיד חברה גלובלית מובילה מחפשת מנהל/ת חשבונות ספקים המתמחה במע"מ לתמיכה בדרישות הציות והדיווח המלאות של חוקי המע"מ בישראל. המועמד/ת יהיה/תה אחראי/ת על ניהול תהליכי המע"מ מקצה לקצה, עבודה מול רשויות המס והבטחת עמידה במדיניות החברה ובחוקים המקומיים. תחומי אחריות: חישוב, תשלום והגשת דיווחי מע"מ חודשיים ושנתיים בהתאם לדרישות החוק. ניתוח ובקרה של נתוני עסקאות להבטחת תאימות לחוקי המע"מ ולמדיניות הפנימית. עבודה שוטפת עם צוותים פנימיים כגון הנהלת חשבונות, ספקים, לקוחות וגזברות לשיפור תהליכי הציות. ניהול וליווי ביקורות ושומות מס, כולל הכנת תיעוד מלא ומדויק לרשויות המס. התאמת דוחות מס לספרים הכספיים וניהול חשבונאות מס. תחזוקת רשומות ועדכון נתונים במערכת ERP (Priority). סיוע לצוותים העסקיים ולמחלקות משפטיות במתן מידע ונתונים תקופתיים. יצירת תהליכי עבודה ותיעוד תהליכים ועדכונם באופן שוטף.
דרישות:
דרישות התפקיד: מנהל/ת חשבונות סוג 3. לפחות 5 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות בחברה גלובלית (200 עובדים ומעלה). ניסיון מוכח בניהול חשבונות ספקים. ידע מעמיק בדרישות חוקי המס בישראל. יכולת עבודה בצוות וכישורים בין-אישיים מעולים. שליטה מלאה באנגלית ובעברית (קריאה, כתיבה ודיבור). ניסיון בעבודה עם מערכות ERP (Priority/SAP/Oracle) – חובה. שליטה בתוכנות Microsoft Office (Word, Excel).
יתרונות: גישה של עבודת צוות, אחריות ויכולת עבודה עצמאית. תשומת לב לפרטים ויכולת ארגון גבוהה.
היקף המשרה: משרה זמנית לשנה עם אופציה להארכה. מיקום: חיפה, ישראל.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
5223
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה בקיבוץ יקום מחפשת מנהל/ת חשבונות סוג 3 . זו ההזדמנות להיכנס לתפקיד מעניין ומפתח בחברה גדולה, נעימה ועם שכר גבוה! מחפשים מישהו/י לביצוע התאמות ספקים, לקוחות ובנקים, סיוע בטיוב נתונים ובפרויקטים של מערכת ERP, וגיבוי להנה"ח ראשית.
דרישות:
* תעודת הנה"ח סוג 3\2 מדופלם/ת – חובה. * עד 4 שנות ניסיון בהנה"ח עד מאזן – חובה. * שליטה ברמה גבוהה ב-Excel וביישומי Office. * יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ועבודת צוות. * יכולת הובלת משימות ולמידה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13901
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ פיננסי המתמחה בשירותי חשבות ו-שירותי CFO לסטארטאפים, חברות הייטק וחברות בינלאומיות דרוש/ה חשב/ת שכר למשרה מלאה. התפקיד כולל עבודה מאתגרת ומעניינת המשלבת אחריות לצד למידה וסיפוק מקצועי בתחום השכר ללקוחות בתחומים שונים. משרדי החברה נמצאים בפארק אפק בראש העין.
דרישות:
- נסיון של מעל שנתיים בחשבות שכר.
- שליטה בתוכנות אופיס.
יתרונות:- אנגלית ברמה גבוהה
- אקסל ברמה גבוהה.
- עבודה בתוכנת מיכפל.
- נסיון במשרד רו״ח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00041
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הגשה למאזן, התנהלות מול לקוחות וספקים, פקודות יומן, הכנת דוחות, תזרים מזומנים ובקרת תקציב, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, גבייה וסליקה, הפקת חשבוניות, דיווחים לרשויות
דרישות:
4-5 שנים ניסיון בתחום- חובה! תעודת חשבות שכר- חובה! חשבשבת- חובה! *ליד קריית אונו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
204188
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד גדול ומוביל בת"א מחפש עוזר/ת חשב למשרה בהיקף 80% בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:30. התפקיד כולל: סיוע שוטף לחשב שכר מענה שוטף לעובדים בכל הקשור לשכר
דרישות:
ניסיון של 1-4 כחשב/ת שכר - חובה ניסיון בחילן - חובה ידע באקסל - חובה ניסיון בחברות עם מעל 200 עובדים ניסיון בקליטה ועזיבה של עובדים (טופס 161, 101) ניסיון בניהול ובקרה של נוכחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8625969
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקידהנהלת חשבונות עד מאזן /חשב/ת שכר כולל ידע ברישום פקודות יומן, חשבוניות ספקים ,הוצאות לשלם והוצאות מראש הוצאת חשבונות וקבלות ללקוחות טיפול בגביה מלקוחות ניהול קבצי אקסל המתייחסים לתשלומים וגביה וכו' ביצוע התאמות בנק, ספקים וכו'
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2/3 לפחות 3 שנים ניסיון בתחום/חשב/ת שכר חובה ניסיון בחשבשבת/פריורטי שליטה באקסל
מיומנויות בינאישיות נדרשותדיוק, סדר ואחריות תקשורת בינאישית טובה יכולת עבודה בתנאי לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01363
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית גדולה המעסיקה אלפי עובדים, דרוש/ה מנהל /ת אגף שכר לניהול מחלקת השכר. התפקיד בכיר ומדווח לסמנכ"ל כספים. במסגרת התפקיד ניהול צוות חשבי שכר, אחריות על תפוקת תהליך השכר מקצה לקצה לאוכלוסיות שכר שונות ומגוונות. ניהול הצוותים על פי המורכבויות החוזיות השונות, אחריות על תהליך השכר מקליטת עובד, עובר בדיווחי נוכחות וקליטה במערכות השונות, ניהול תהליך הפקת השכר לעובדים, ניהול הממשקים הפנסיוניים ואחריות על דיווחים מלאים, תהליכי סיום העסקה אל מול כל הגורמים הרלוונטיים, דיווחים ודוחות חשבונאיים, עמידה והקפדה על כל חוקת השכר בהיבטים השונים, אחריות ניהולית אל מול הנהלת החברה בשונות השכר מחודש לחודש,
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר מוסמך - חובה ניסיון רב שנים בארגונים גדולים ניסיון בניהול מחלקת שכר היכרות עם הסכמים קיבוציים, צווי הרחבה שונים, רגולציה ודיני עבודה - שליטה מלאה שליטה במערכות נוכחות, שכר, אקסל ודיווחים ניסיון משמעותי בהכנת דיווחים להנהלה - עתודות, דיווחים, עבודה מול מוסדיים וחברות ביטוח תנאים מעולים למתאימים/ות המשרה מלאה ואינה היברידית ממוקמת במרכז הארץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3186
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
עוזר/ת חשב/ת שכר
עוזר/ת חשב/ת שכר
עוזר/ת חשב/ת שכר
QHR
04/07/2025
תיאור תפקיד:
לחברה מקיסרה דרוש/ה עוזרת חשבת שכר הכנת משכורות לעובדי הקבוצה טיפול בקליטת עובדים חדשים, סיומי העסקה ועוד אחריות על מערכות נוכחות העובדים מתן מענה שוטף לעובדי ומנהלים עבודה במשרה מלאה שעות נוספות במידת הצורך בתקופת השכר. שעות העבודה אפשרי 8-16 לאמהות
דרישות:
בעל/ת תעודת הסמכה של חשב/ת שכר ניסיון כעוזר/ת חשב/ת שכר - שנה לפחות ניסיון במערכת שקלולית - יתרון שליטה באקסל ברמה טובה יחסי אנוש, חריצות, אמינות, יכולת עבודה בתוך צוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
15041
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
רוצה להתקדם ולהצליח, מקומך איתנו!!! לחברה מובילה באשדוד דרוש/ה מנהלת חשבונות עם ניסיון מוכח. תנאים טובים למתאימים. אפשרויות קידום. משרה באווירה משפחתית ונעימה. ידע בפריוריטי חובה
דרישות:
נסיון בתוכנות פריוריטי חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רו"ח מוסמכ/ת לחברה יבואנית ותיקה ומובילה בתחומה בלוד
קיימת אופציה למשרת הורה של 70-80% התפקיד כולל:מחלקת הכספים שלנו מחפשת עוזר/ת למנהלת הכספים, תפקיד משמעותי המשלב אחריות רחבה, ניתוחים פיננסיים ושותפות מלאה בעבודה השוטפת של המחלקה. תתחומי אחריות: הכנת דוחות כספיים חודשיים, הכנת דוחות שונים להנהלה, ניתוחים כלכליים, סיוע בפרוייקטים פיננסיים ואסטרטגיים בהתאם לצורך. יד ימינה של מנהלת הכספים. תנאים:
משרה מלאה/חלקית במשרדי החברה באזור התעשייה הצפוני בלוד נא לציין ציפיות שכר
דרישות:
רו"ח מוסמכ/ת - חובה ניסיון קודם בתפקיד דומה מארגון כגון ע.חשב - יתרון שליטה גבוהה באקסל יכולת אנליטית גבוהה, סדר ודיוק, דיסקרטיות, אחריות ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
52113
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית ותיקה בירושלים דרוש/ה מנהל/ת אגף שכר לתפקיד אסטרטגי הכולל ניהול מקצועי, תפעולי וארגוני של תחום השכר בחברה. במה תעסוק/י? הובלה כוללת של אגף השכר – ניהול צוות מקצועי ונרחב אחריות על דיוק ובקרה של תהליכי שכר חודשיים, הפקת תלושים ודיווחים לגורמי חוץ ליווי וייעוץ להנהלה בנושאי תגמול, רגולציה ושכר משתנה הובלת פרויקטים לשיפור תהליכים והטמעת מערכות שכר חדשות ליווי ביקורות פנימיות וחיצוניות בתחום השכר, כולל מס הכנסה וביקורות רגולטוריות עבודה שוטפת מול חשבות, מחלקת כספים ומשאבי אנוש
דרישות:
- תואר ראשון רלוונטי (כלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים / מדעי החברה) – חובה
- תעודת חשבות שכר- חובה
- ניסיון קודם משמעותי בניהול שכר בארגון גדול (1,000 עובדים ומעלה) – חובה
- שליטה מעמיקה בדיני עבודה, הסכמים קיבוציים, רגולציה ציבורית, ביטוח לאומי ומס הכנסה
- ניסיון בניהול והנעת צוות מקצועי
- הבנה מערכתית, סדר, דיוק ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון
המודעה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-NS
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
חברת מלם שכר מקבוצת Malam Team מחפשת חשב/ת שכר להשתלבות במשרדינו בפתח תקווה. עם אופציה להיברידיות! במסגרת התפקיד: עבודה כחלק מצוות, הכנת משכורות, קליטת עובדים חדשים, גמר חשבון, התנהלות מול סוכנים ודיווח למוסדות, מענה לעובדי החברה.
דרישות:
- תעודת הסמכה בחשב\ת שכר-חובה - ניסיון של שנה לפחות כחשב/ת שכר - בקיאות בדיני עבודה והסכמים קיבוציים - ניסיון עם מערכת חילן / מלם שכר- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531904
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה וצומחת בתל אביב (קו רכבת) מעקב גביה, רישום בספרים, תשלומים לספקים והכנסות מלקוחות. דיווחים לרשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומעמ (כולל ידע בדיווח מעמ 874PCN) ביצוע הגנות מטבע חוץ, עבודה שוטפת מול הבנקים (פיקדונות, הלוואות). התאמות בנקים כרטיסי אשראי חשבות שכר (עד 40 עובדים) אחריות על הכנת הספרים לביקורת רו"ח חיצוני (עד מאזן).
דרישות:
מנהלת חשבונות סוג 3 ומעלה ידע וניסיון במערכת הנהלת חשבונות - חשבשבת חלונות שליטה מלאה ביישומי אופיס בכלל ואקסל בפרט ידע במערכת מור 2000 יתרון ניסיון בתחום התיירות - יתרון יחסי אנוש טובים אפשרות למשרה חלקית (שבע עד שמונה שעות עבודה ביום) העבודה בתל אביב - נגישות ברכבת
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3147
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|