תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! איך ייראה היום שלך?
• מתן שירות ללקוחות בנושאים הקשורים להלוואות רכב • תפעול ואישור עסקאות וליווי הלקוחות לאורך חיי ההלוואה • בדיקת תקינות מסמכים, רישומי שיעבוד ומשכון • טיפול בפוליסות משועבדות מול הלקוחות • עבודה במשרה מלאה במשמרות בין השעות 08:00-18:00 מה מחכה לך אצלנו?
• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים
דרישות:
• יכולת עבודה תחת לחץ ותגובה מהירה לשינויים בעומסי עבודה • יכולת התמודדות מול לקוחות, אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26606
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות. מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים ולקוחות. תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות. איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי איפיון נכסים. תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. הפניית בעיות לגורם המטפל. עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס). תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות.
דרישות:
יכולת סדר וארגון ברמה גבוה יחסי אנוש ברמה גבוה, תקשורת נעימה וסובלנית עם הלקוחות ידע באופיס – ידע באקסל ייתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-4379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מתאם/ת מכירות הוא/היא איש/אשת קשר מרכזי/ת בין מחלקת המכירות ללקוחות החברה ולמחלקות הפנים-ארגוניות. אחראי/ת על ניהול ותיאום תהליכי מכירה, טיפול בהזמנות, תמיכה באנשי המכירות וביצוע מעקב שוטף אחר לידים, הצעות מחיר והזמנות עד לסגירת העסקה ולשביעות רצון הלקוח. משרה מלאה ימים א-ה. תחומי אחריות : • הפקת הצעות מחיר, הזמנות ותיוקם.. • מענה לשיחות ופתרון בעיות. • ניהול יומני אנשי המכירות ותיאום פגישות,. • עדכון נתונים במערכת CRM ומעקב אחר סטטוס לידים ולקוחות. • תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות • תיאום בין גורמים פנים-ארגוניים (ייצור, לוגיסטיקה, שירות לקוחות וכו) להבטחת אספקה ושירות איכותי ללקוחות. • טיפול בתלונות לקוחות ומציאת פתרונות בשיתוף הגורמים הרלוונטיים.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מכירות- יתרון. - כושר ביטוי גבוה בעברית, בכתב ובעל פה חובה. - כישורי ארגון ותיאום, דייקנות, סדר ושיטתיות. - שליטה במיומנויות מחשב (אופיס לרבות אקסל). - תודעת שרות גבוהה מאד, יחסי אנוש טובים. - יכולת עבודה בצוות. - יכולת ביצוע מספר משימות במקביל, ראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4511
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת נטלי המובילה בתחום שירותי הרפואה דרוש/ה נציג/ה בק אופיס התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית , הפקת חשבוניות, הקלדת פרטי מנוי ותשלומים וכד'. סביבת עבודה נעימה באווירה משפחתית ועמדה קבועה לכל נציג/ה שעות עבודה 8:00-16:00 ללא ימי שישי / ערבי חג. שכר שעתי + בונוסים מתגמלים . עובד /ת חברה החל מהיום הראשון!
המשרה ברמת גן, בקרבת תחנת הרכבת.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה יכולת למידה מהירה ועבודה בלחץ. יכולת טובה להשתלב בצוות. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00139
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הפיתוח הסביבתי דרוש/ה אדמינסטרטור/ית פרוייקטים אחריות על תיאום בין הפרויקטים השונים ניהול רכש מעקב אחר נוכחות העובדים ניתוב מידע ותקשורת בתוך הצוות תפקיד אדמיניסטרטיבי
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי-חובה, יתרון לתחום הפרוייקטים שליטה טובה ב- Office אקסל-חובה ניסיון עבודה בפריורטי - יתרון ניסיון עבודה בתוכנת רמדור - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19267
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח בתחום הפיננסי בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת משרד אחראית, מסודרת ובעלת יכולה למידה עצמית גבוהה.התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי טלפוני ודיגיטלי. טיפול בלו"ז ותיאום פגישות סיוע בהכנת דו"חות, מצגות ומסמכים. אקסל ברמה טובה- חובה! עבודה מול גורמים חיצוניים- חברות ביטוח, בנקים ועוד.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמינסטרטיבי- חובה שליטה בתוכנות ה OFFICE - חובה, אקסל ברמה גבוהה. סדר,דייקנות, יוזמה ויכולת ניהול עצמי תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הייבוא והשיווק דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס ותפעול. במסגרת התפקיד: ניהול ותפעול ההזמנות משלב קבלת ההזמנה מהלקוח וכן מעקב לאחר הביצוע, מתן מענה לאנשי המכירות, בקרה אחר חוסרים בהזמנות ובמלאים, עדכון מחירונים, טיפול בהצעות מחיר, הפקת חשבוניות, עזרה בגבייה, מתן תמיכה ומענה ללקוחות החברה ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- ניסיון של לפחות שנתיים בתחום. - שליטה מלאה בפריוריטי- חובה. - שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל. - יכולות סדר וארגון ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17482
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור הוד השרון דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחותמענה טלפוני כולל הוצאת שיחות ניהול מעקב אחר משימות שכר ותנאים טובים משרה מלאה 9-17
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב שירותיות חייכנות ונמרצות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00326
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחומה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון! תפקיד *ראשוני*, כרטיס כניסה לחברה שהיא משפחה! משרה מלאה, שכר גלובלי 8,000 ש"ח, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב! מתאים גם לכאלו ללא ניסיון, חיילים/ות משוחררים/ות וסטודנטים/ות (לימודי ערב בלבד).
דרישות:
זמינות מיידית נכונות לעבודה לטווח ארוך שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוביל בתחום הפיננסי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית העבודה בימים א'-ה', 4 ימים בשבוע 14:00-19:00, יום בשבוע 07:00-16:00 במסגרת התפקיד: קבלת אורחים, מענה לשיחות, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
דרישות:
- זמינות לשעות העבודה המצוינות לעיל - חובה - ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה - שליטה מלאה בשימוש במחשב
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00110
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למשרד קטן ומשפחתי דרושה פקידה לניהול ותפעול המשרד. התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף מענה טלפוני ותיאום פגישות טיפול במסמכים ודוחות עבודה שוטפת בהנהלת חשבונות בסיסית
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול משרד / אדמיניסטרציה
- ידע וניסיון בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות מחשב (אופיס / תוכנות הנה"ח)
- אחריות, סדר ויכולת עבודה עצמאית
היקף המשרה: חלקית, ימים א’-ה’ בין השעות 9:00–15:00 סביבת עבודה נעימה ותומכת
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- אחריות על ניהול עדכון מאגר אנשי הקשר והחברות עבור כלל מחלקות הבורסה.
- עדכון שוטף של פרטי בעלי תפקידים בחברות ציבוריות, בהתאם לדיווחים ולשינויים רגולטוריים.
- טיפול במערך פניות הציבור.
- טיפול במערך לקוחות מוצרי המידע.
- אחריות על טיפול בתקלות בהפצת מוצרי מידע של הבורסה.
- טיפול ברשימות התפוצה והפצת חוזרים והודעות לגורמים חיצוניים.
דרישות:
- השכלה אקדמית רלבנטית. יתרון.
- ניסיון מעשי רלבנטי.
- הכרת מערכת ה-CRM – יתרון.
- שליטה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
- ראיה מערכתית, יכולת עבודה עצמאית יחד עם יכולת עבודה בצוות.
- הבנה טכנולוגית, יכולת לימוד ושימוש במערכות ממוחשבות.
- יחסי אנוש מצוינים.
- שליטה מלאה בכתב ובע"פ, בעברית ובאנגלית.
- דייקנות וירידה לפרטים.
- יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס, ונכונות לביצוע שעות נוספות.
- יחסי אנוש טובים ויכולת מוכחת בקיום קשרי עבודה תקינים עם גורמים חוץ / פנים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
659743
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למותג קוסמטיקה בינ"ל יוקרתי ומוביל דרוש.ה רפרנט/ית תפעול ובק אופיס למשרה דינאמית הכוללת - טיפול בתהליכי יבוא, שחרור ממכס וקליטה במחסן - רישום מוצרים במשרד הבריאות - וידוא עמידה בנהלים הבינ"ל בתהליכי קליטת משלוחים וניהול מלאי - ניהול ועדכון קטלוג מוצרים - ניהול תהליכי RECALL - עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים (ספקים, החברה בחו"ל) משרה מלאה, א-ה, 9-18. יש גמישות בשעות.
דרישות:
- תואר ראשון - חובה! - שליטה בתוכנת EXCEL כולל יכולת עבודה עם מידע ונתונים- חובה - כושר ארגון וסדר, ירידה לפרטים -חובה - יכולת עבודה עצמאית עם אחריות אישית - יכולת עבודה אל מול ממשקים רבים - פנימיים וחיצוניים - שליטה בשפה האנגלית - בעיקר קריאה וכתיבה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3285
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחבר כ"א לבניה דרוש/ה עובד/ת מסור/ה לאיסוף שכר מהקבלנים והעובדים, הקלדתם במערכת ועזרה למחלקת השכר המשרה חלקית - 08:00-12:00 - גמיש מיקום בני ברק
דרישות:
הכרת מערכות מחשב - חובה אנגלית ברמה טובה - חובה דייקנות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00897
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת משרד | רמת גן
תיאור המשרה:
שילוב ניהול משרד, תשלומים לספקים, מעקב אחרי חשבון בנק, רווחה עובדים, הרמת אירועים
שעות עבודה:
9-18 אין גמישות
ימי שישי זה פעם ב5-6 בשנה שעות 9-15
המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד
דרישות:
דרישות משרה:
ניסיון קודם עד שנה שנתיים
אנגלית ברמה טובה ומעלה *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397843
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
|