תיאור תפקיד:
חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות. אחד הפרויקטים הגדולים שאנו עוסקים בהם הוא מיגון אקוסטי דירתי של פרויקט המטרו. לצורך פרויקט זה אנו נדרשים למערך שיארגן את המידע, יתאם סיורים ויתן מענה לדיירים שיוצרים קשר. תכנון ותאום סיורים בדירות מענה לבעלי דירות ניתוב לגורם המטפל. ניהול מידע – תיעוד, הפקת מסמכים ותיקי מיגון, הדפסות וכו' ניהול צוות אדמיניסטרטיבי. - יתרון
דרישות:
מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים. – שיחות עם בעלי הנכסים הינו חלק לא מבוטל של המשרה תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות. איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי אפיון נכסים. תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים. (נציגי המינהלת הינם העובדים שלנו שנמצאים פיזית בשטח ומגיעים לבצע סיור בדירות) הפניית בעיות לגורם המטפל. עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס). תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות. הקף משרה: משרה מלאה, עבודה מהמשרד בהרצליה (אין אפשרות לעבודה היברידית)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לאזור השרון, דרוש /ה מנהל /ת משרד. התפקיד כולל: - מענה טלפוני וניהול יומנים של הנהלה בכירה. - תפעול שוטף של המשרד. - תפעול אדמיניסטרטיבי. - שכר גבוה והטבות מעולות כעובדי חברה! - משרה מלאה ללא ימי שישי.
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול משרד (מהשירות הצבאי/לאומי אפשרי) – חובה. - שליטה מלאה בישומי מחשב - חובה. - אנגלית ברמה טובה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סוכנות ביטוח גדולה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון ולחיילים /ות משוחררים /ות! התפקיד כולל קבלת ניירת וטפסי ביטוח ומעבר עליהם, לראות שכלום לא חסר ולהחזיר את השגויים. קבלת טפסים, בדיקת תקינות ועוד. משרה מלאה, שכר גלובלי כ- 8K, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב!
דרישות:
זמינות מיידית נכונות לעבודה לטווח ארוך שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון גז משרדים בקרית אתא דרוש/ה- פקיד/ה למחלקת רכב. התפקיד מוגדר כרגע זמני +אופציה. התפקיד כולל- *תמיכה בקצין התעבורה של החברה. *תפעול כל רכבי החברה בתוכנת נ.צ.ר הכולל עדכון נתונים, קופה קטנה, הסבת דוחות נהגים, טיפול בתאונות, סריקות, הוצאת הזמנות, טיפול בחשבוניות וגמ"חים, ניהול דוחות מעקב ובקרה, שירות ומתן מענה לנהגי החברה. *עבודה מול חברות הליסינג.
דרישות:
ניסיון עם עבודה במערכות ממוחשבות office ויישומי מחשב. ניסיון בתוכנת נ.צ.ר-יתרון מובהק. יכולת ארגון ניהול ובקרה על תהליכים במחלקת רכב. יכולת עבודה מול ממשקים רבים וריבוי משימות, עמידה בזמנים. ידע כללי בהנה"ח- טיפול בחשבוניות. זמינות למשרה מלאה א-ה , ומשרה שמוגדרת כרגע זמנית.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
1117
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה לשירותי רפואה דחופה דרוש /ה נציג /ת גבייה ובק אופיס התפקיד כולל: טיפול בלקוחות החברה, הפקת חשבוניות, הקלדת עסקאות . שיחות עם לקוחות לגבי חובות/תשלום. שעות עבודה: ימים א-ה בין השעות 08:00-16:00. גישה נוחה לתחבורה ציבורית ורכבות. שכר שעתי +בונוסים משרה מיידית! קליטה מיידית לחברה! עבודה ברמת גן.
דרישות:
יתרון-ניסיון בגבייה יכולת טובה להשתלב בצוות. בעל /ת מוסר עבודה גבוה. יכולת למידה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה רכז.ת בילינג (דיווחי שעות ושכר) ובק אופיס מנוסה ומסודר.ת, להצטרפות מיידית לצוות ה-Back Office. מדובר בתפקיד ליבה אדמיניסטרטיבי-תפעולי מאתגר ומגוון, המשלב אחריות על תהליכי חיוב וניהול תהליכי בק אופיס מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים. תיאור התפקיד ועיקרי אחריות: ניהול תהליכי בילינג וחיוב: הפקת חשבוניות, טיפול בקליטת חשבוניות ספקים, וביצוע התאמות נדרשות. בקרת נוכחות ודוחות: אחריות על אישור שעות נוכחות ועדכון דוחות נוכחות באמצעות מערכת "עובדים נט" (או מערכת דומה). בק אופיס ותפעול אדמיניסטרטיבי: טיפול שוטף בכלל נושאי האדמיניסטרציה והבק אופיס המחלקתיים/ארגוניים. ממשקים מרובים: עבודה יומיומית מול ממשקים פנים-ארגוניים (כספים, תפעול) וגורמי חוץ (ספקים, לקוחות). מעקב ובקרה: מעקב אחר דוחות, משימות ולוחות זמנים, והבטחת סדר וארגון מקסימליים.
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס/הנה"ח - חובה ! שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון זמינות למשרה מלאה בחולון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
551385
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לבנק מוביל דרוש/ה עובד/ת בק אופיס לסניף תל אביב מרכז
דרוש/ה עובד/ת בק אופיס תיאור התפקיד:
- עבודה תפעולית מול מערכות הבנק - מתן מענה פרונטלי ללקוחות (שירות בלבד, ללא מכירה) - עבודה כחלק מצוות מקצועי בסניף - התנהלות בהתאם לנהלים בנקאיים היקף המשרה:
- משרה מלאה: ימים א'-ה' בין השעות 08:00–16:00 - ללא עבודה בימי שישי תנאים: - הכשרה מקצועית על חשבון הבנק - שכר הוגן מעל שכר מינימום + בונוסי התמדה - סביבת עבודה יציבה, מסודרת ונעימה רק פניות מתאימות תיענינה.
דרישות:
- בגרות מלאה – חובה - שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת עבודה בצוות - זמינות מיידית – יתרון המשרה מתאימה גם לחסרי ניסיון המעוניינים להשתלב בתחום הבנקאות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! איך ייראה היום שלך?
• תפעול עסקאות מימון רכב, כולל מענה שוטף למיילים ותמיכה במנהלי האזור • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים • עבודה במשרה מלאה במשמרות נוחות, קיימת אופציה למשרת סטודנט- 3 פעמים בשבוע + שישי לסירוגין! מה מחכה לך אצלנו?• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים • סביבת עבודה צעירה ודינאמית • עבודה בסביבת יעדים הכוללים בונוסים ותחרויות מתגמלות • אפשרויות קידום נרחבות
דרישות:
• אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26606
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית בתחום הבתים החכמים והפתרונות האינטגרטיביים לעולמות היוקרה מחפשת עוזר/ת מכירות ושיווק לתפקיד מרתק בירושלים. במסגרת התפקיד: • תפעול שגרתי של מערכות CRM / Priority / Monday – עדכון נתונים, בקרה ודוחות. • מעקב אחר לידים, הצעות מחיר וסגירות עסקאות. • הפקת דוחות מכירה ואנליטיקה עסקית (Excel / Power BI). • ריכוז תכנים וחומרים שיווקיים – מצגות, ברושורים, ניוזלטרים, פוסטים ועדכון אתר. • תיאום ובקרה מול ספקי דיגיטל ועיצוב. • מעקב אחר לקוחות פעילים ושביעות רצונם (Customer Success). • תיעוד ושימור ידע ארגוני – פרוטוקולים, נהלים, Workflows ומסמכים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון בתפקידי Back Office/תפעול מכירות/שיווק – יתרון משמעותי - שליטה במערכות ERP ו-CRM כמו Monday ו-Priority - שליטה מלאה ב-Microsoft Office וב-Google Workspace - אוריינות טכנולוגית וניסיון בעבודה עם כלי AI כגון ChatGPT, Canva AI, Power BI - יכולת כתיבה וניסוח גבוהה בעברית ובאנגלית - סדר, דיוק ותשומת לב לפרטים, יחד עם גישה שירותית וחשיבה מערכתית - עצמאות, יוזמה ואחריות אישית גבוהה המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
576985
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גוף פיננסי מוביל מחפש מזכיר/ה ללשכת חבר הנהלה במערך המשפטי. התפקיד כולל: מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול יומן ותיאום פגישות וישיבות ריכוז חומרים לישיבות וסיוע בהכנת מסמכים
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה השכלה אקדמאית - חובה שליטה ביישומי Office - חובה ניהול חשבונות ותקציב, מומחיות במערכת SAP - חובה אנגלית ברמה גבוהה (שיחה והתכתבות) - חובה היכרות/ניסיון מעולם המשפט - חובה ניסיון בניהול לשכה של בכיר בארגון גדול - יתרון משמעותי אמינות, שירותיות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8940100
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברה יזמית קבלנית בשפלה מחפשת מזכיר/ה למחלקת ההנדסה למשרה מלאה. התפקיד כולל: מענה טלפוני וטיפול במיילים מענה אדמיניסטרטיבי שוטף למחלקת ההנדסה עבודה מול גורמים פנים ארגוניים, חיצוניים ורשויות
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה שליטה ביישומי Office אחריות, סדר, ארגון ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8922169
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית באזור התעשייה ברקן דרוש/ה מזכיר.ת מפעל לניהול אדמיניסטרציה ותמיכת מכירות .סביבת עבודה דינאמית ומשפחתית. טיפול בהזמנות, הצעות מחיר, תעודות משלוח,חשבוניות. הכנת תיקיי יצור ותיאום הרכבות.
דרישות:
יסיון קודם בתמיכת מכירותהיכרות עם תוכנות אופיס וגישה למערכות ממוחשבות. יכולת עבודה בריבוי משימות ותשומת לב לפרטים. 5 ימי עבוה בשבוענ 08:00-16:00 יכולת הגעה עצמית לברקן .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19432
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית באזור התעשייה ברקן דרוש/ה מזכיר.ת מפעל לניהול אדמיניסטרציה ותמיכת מכירות . סביבת עבודה דינאמית ומשפחתית. טיפול בהזמנות, הצעות מחיר, תעודות משלוח,חשבוניות. הכנת תיקיי יצור ותיאום הרכבות.
דרישות:
ניסיון קודם בתמיכת מכירותהיכרות עם תוכנות אופיס וגישה למערכות ממוחשבות. יכולת עבודה בריבוי משימות ותשומת לב לפרטים. 5 ימי עבודה בשבוע 08:00-16:00 יכולת הגעה עצמית לברקן .
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-19432
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
טיפול ומתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות אסטרטגיים, שירות למנוי הקצה מתן מענה שירותי במגוון פלטפורמות (מיילים, וואטסאפ, טלפוני) ביצוע פעולות במערכות - מעבר על חשבוניות, גביה, אקטיבציה, ניתוקים עבודה על מספר מערכות שונות במקביל. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים רבים. עבודה עצמאית ובצוות
דרישות:
ניסיון בתחום השירות טלפוני/פרונטאל יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת יכולת עבודה עצמאית ובצוות יסודיות, דייקנות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-454
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה פרויקטאלית הממוקמת באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת פרויקטים. התפקיד כולל: הכנת תיקי תכנון ותיעוד תיאומים מול גורמי חוץ סיוע למנהל הפרויקט בארגון ומעקב אחר ביצועי פרויקט מעקב תקציבי סיוע במענה להגשת מכרזים.
דרישות:
שליטה בכלי Word, Excel - Microsoft Office - חובה ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי ידע ב SAP – יתרון ניסיון קודם בחברות הנדסה – יתרון שירות צבאי – יתרון מתאים גם למשרת אם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00139
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|