תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ לימודים , הממוקמת בלב תל אביב, דרוש/ה מנהל/ת מוקד לימודים לתפקיד מאתגר הכולל ניהול צוות מקצועי והובלתו להצלחה. התפקיד כולל: - ניהול חניכה ליווי ופיתוח מקצועי של הנציגים.
- הכנת סידור עבודה לצוות
- תפעול שוטף של המוקד: שאלות מקצועיות , פתרון בעיות תוכנה וכדומה
- הכנת דוחות יומיים להנהלה
- בקרה על ביצועי הנציגים והנעתם להצלחה
- גיוס ,קליטה והכשרה של עובדים חדשים
דרישות:
- מנוסה כמנהל כמוקד שירות 2-3 שנים לפחות – חובה (מוקד יעוץ לימודים יתרון)
- מוטיבציה גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
- אסרטיביות ויכולת הובלת העובדים לעמידה ביעדי החברה.
- יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
- אקסל ברמה טובה מאוד.
היקף משרה : 8:30-17:30 א'-ה' בלבד! שכר מתגמל ותנאים מצוינים למתאימים! מחפש/ת את האתגר הבא שלך במקום שיאפשר לך להשפיע באמת? שלח/י לנו קורות חיים !
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1513
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- אחריות על תהליכי עבודה ובקרה במוקדי שירות הנותנים מענה לבנקים וללקוחות חוץ בנקאיים
- ביצוע בקרות לבחינת איכות השיחות ועמידה ביעדי השירות המגוונים
- וידוא רמת מקצועיות נדרשת של הנציגים במוקד, כולל בניית הדרכות בשיתוף עם מחלקת ההדרכה
- מעקב אחר ביצועים, הצפת פערים למנהלים, הפקת לקחים ותובנות
- בחינה, ייעול ושיפור תהליכים בהתאמה לאופי המוקד ולחברה
- עבודה מול ממשקי עבודה בחברת כאל
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה- חובה
- ניסיון ניהולי קודם (בכיר.ה, אחמ"ש.ית ,מדריכ.ה, ר"צ) במוקד שירות- יתרון משמעותי
- ראיה מערכתית, יצירתיות וגמישות
- יכולות טובות של ניתוח נתונים, כולל ידע ב- Office
- מיומנויות בין אישיות גבוהות ויכולת הנעה
- יכולת עבודה עצמאית
- השכלה אקדמאית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26614
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ אחריות לעמידה ביעדי זמינות אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים
דרישות:
ניסיון כנציג/ת שירות במוקד טלפוני – חובה ניסיון כנציג/ה בכיר/ה או אחמ"ש במוקד טלפוני - יתרון משמעותי שליטה טובה במערכות ממוחשבות, בפרט אקסל - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-441
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- תמיכה טלפונית לנציגי ומנהלי המוקד בהיבט המקצועי בכלל מוקדי מכירות ואשראי
- מתן סיוע במטרה להגדיל את כמויות המכירה והאשראי תוך שמירה על האיכות
- ביצוע שיחות מנהל ומתן מענה לשיחות אסקלציה עם לקוחות
- ניהול ממשקים עם מחלקות החברה השונות
- ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה חדשים
- ביצוע חניכות, הדרכות ותדריכים
דרישות:
- ניסיון ממוקדי שירות ומכירות- יתרון משמעותי
- גמישות ואפשרות לביצוע שעות נוספות
- יוזמה / ראש גדול / חשיבה מערכתית
- היכרות עם מערכות תומכות שירות
- כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
- יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ
- תודעת שירות גבוהה, מסירות ואחריות אישית
- ידע ב-Excel והכנת מצגות - יתרון
- זמינות למינימום 2 משמרות ערב בשבוע + שישי לסירוגין על פי צורך
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות
קוד משרה:
JB-26556
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול מוקדי תמיכה טכנית אחריות ובקרה על עמידה ביעדי המוקדים - זמינות, מקצועיות, איכות ומכירות בנייה, שיפור ותחזוקת כלל תהליכי העבודה הקיימים במוקדים תוך חתירה מתמדת למצוינות שירותית וחווית לקוח עבודה מול ממשקים שונים ומגוונים בארגון ואל מול דרגים בכירים ניהול ספקים תקציב יעדים ו P&L
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בעולם המוקדים - חובה ניסיון בניהול מנהלים - חובה תואר ראשון רלוונטי – חובה ניסיון בניהול בעולמות טכניים – יתרון משמעותי ניסיון מתחום התקשורת – יתרון משמעותי ניסיון בניהול מוקדי שירות גדולים - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-477
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות! התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות. הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית. ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה דרוש.ה מנהל.ת מוקד תמיכה טכנית ללקוחות אסטרטגיים, המשרה דינאמית וכוללת ניהול והובלה של הצוות, גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה. ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול, הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה, התנהלות מול לקוחות עסקיים גדולים וממשקי הנהלה. **משרה מלאה, כוללת רכב**
דרישות:
• שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה • רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה • ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה * יכולת עבודה תחת לחץ • ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון • שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3300
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
אחריות כוללת על מתן שירותי תחזוקה מונעת ותחזוקת שבר לציוד בשימוש עמידה ביעדים שנקבעו למחלקה בתוכנית העבודה לרבות פיתוח השירותים הניתנים. ניהול המחלקה וצוות העובדים. אחריות לאיכות השירות הניתן באמצעות בקרת אמנת איכות השירות, ובקרת רמת השירות המקצועי הניתן . אחריות לביצוע השירות בהתאם להגדרות היצרן למוצרים שקיבלו אישור אמ"ר. אחריות לכשירות והסמכת העובדים. אחריות לתפקוד רציף של כלל הלקוחות באמצעות רצף פעילות המכשור עליו החברה מעניקה שירות ואחריות. אחריות לתחזוקת מחסן לשעת חרום שייך לשירות למנהל השרות כפיפות למנכ"ל החברה הגדרת נוהלי עבודה למתן שירות ובקרת השירות הניתן ללקוחות בכל רמות השירות: שלוחה מרכזית שלוחות מרחביות וצוותים מרכזיים. כתיבת מסמכי מדיניות, נהלים ותוכנית עבודה תוך קיום בקרת תהליכים, עמידה ביעדים ולו"ז. קיום קשר רציף עם הלקוחות )מחוזות/בי"ח/לקוחות חוץ( לקידום השירות ולשביעות רצונם. אספקת אמצעים הנדרשים לעובדים.
דרישות:
משרה בכירה - ניהול ישיר של הר"צ ומנהלים שתחתיהם אנשי שירות. .דרישות תפקיד ניסיון מוכח בניהול בכיר וניהול תהליכים חוצי ארגון – חובה ניסיון רלוונטי מעולמות השירות – חובה ניסיון בתחום השירות לציוד רפואי - יתרון השכלה מהנדס – חובה מיומנויות מחשב גבוהות – חובה יכולת עמידה במצבי לחץ, גמישות ונכונות לעבודה בשעות מרובות יכולת לניהול צוות גדול בפריסה ארצית רמת שירותיות גבוהה, יצירתיות וגמישות, מנהיגות יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בשפה האנגלית ועברית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15241
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מרכז אילה ברלין מחפש מנהלת פניות הציבור שתהיה הכתובת האחראית, הרגישה והמנוסה לטיפול בפניות מהציבור הרחב. תחומי אחריות: קבלת פניות מהציבור (דוא"ל, טלפון, מכתבים, פייסבוק, אינסטגרם) ניתוח וסיווג הפניות לפי תחומים תיאום טיפול מול גורמים רלוונטיים בתוך הארגון ניסוח תגובות רשמיות וענייניות בהתאם למדיניות החברה מעקב אחר סטטוס הפניות ודיווח להנהלה הפקת לקחים והמלצות לשיפור מדיניות השירות ללקוחות החברה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה ניסיון ניהולי כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה – חובה גישה שירותית, סבלנות, דייקנות ויכולת הקשבה גבוהה יכולת ארגון, סדר וניהול ריבוי משימות שליטה מלאה ביישומי Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון בריאות גדול דרוש/ה מנחה סייבר מגזרי אשר יהיה אחראי/ת בין הייתר על תכנון והטמעת שיטות ומתודולוגיות להגנת סייבר במגזר הבריאות, כתיבה והטמעת נהלים, ניהול סיכוני סייבר במגזר, הכנת הארגונים לעמידה בתקני איכות בעולמות הסייבר, ליווי של פרויקטים רוחביים בעולמות הסייבר במערכת הבריאות ועוד. נסיעות מרובות לאתרים בצפון עבודה היברידית
דרישות:
4 שנות ניסיון בתחום - חובה תואר אקדמי- חובה ניסיון של שנתיים ויותר בהובלת סקרי סיכוני סייבר נסיון בליווי ארגונים בתהליכי הסמכה לתקנים ותהליכי בקרת שרשרת אספקה גיבוש מתודולוגיית סייבר, כתיבת מדיניות, כתיבת נהלים והנחיות על בסיס סטנדרטים בינ"ל ועל בסיס תהליכי מיפוי מעמיקים כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב בעברית ובאנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74971
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי גדול דרוש/ה מנהל/ת מוקד המענה הממשלתי, תפקיד זה כולל מתן שירות, מידע והכוונה על תהליכי שירות ממשלתיים על בסיס אתר, עריכת הדרכה לתפעול מערכות ושירותים דיגיטליים, פתרון תקלות טכניות, וליווי והטמעת שירותים דיגיטליים חדשים לציבור הרחב. במסגרת התפקיד, ניהול הקשר עם ספק מיקור החוץ, פיקוח על תהליכי גיוס והכשרה, ביצוע שיפור מתמיד בחוויית התושבים ועוד
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול מוקד שירות בהיקפים גדולים, כולל עמידה ביעדים, ניהול ביצועים והובלה מקצועית ניסיון בניהול ספקים חיצוניים, מרובי אתרים - ניסיון בפיקוח, בקרה והנחיה, כולל תיאום בין אתרים ושמירה על סטנדרט אחיד BI/CRM ניסיון בעולמות השירות והדיגיטל, הדרכה והטמעת תהליכים, שירותים, מערכות ושיטות עבודה חדשות. הכרות עם מערכות מוקד ניסיון בהגדרה וניהול יעדי ביצוע מדידים כולל בניית תהליכי בקרת איכות ניסיון בניתוח נתוני מוקד , זיהוי צרכים ותקלות חוזרות , הפקת דוחות ובניית דוחות לשיפור כישורי הובלה, הנעת צוותים בניהול מטריציוני, עבודה מול מנהלי מוקדי שירות ותמיכה ובממשקים מרובים פנים וחוץ ארגוניים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19425
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד מרפאה של ארגון רפואי מוביל בשוהם תיאור התפקיד: ניהול צוות עובדים, שירות ומכירה, התעמת תהליכים, תפעול המרפאה - ספקים לקוחות ועוד. משרה מלאה, נדרשת נכונות לעבודה של 2 משמרות ערב 14:00-21:00, שישי לסירוגין- 8:00-13:00 שכר ותנאים מצויינים למתאים/ה!!!!!
דרישות:
זמינות מיידית לתחילת עבודה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
229263
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
ניתוח דוחות גבייה והצגת נתונים מתן מענה לפניות לקוחות ורוכשים ניהול ובקרה על הלוואות פרויקטים תיאום מסירות וניהול ממשקי עבודה מול בעלי עניין ליווי ומעקב אחר תהליכי רישום זכויות
דרישות:
תואר ראשון יתרון ניסיון קודם בתחום הנדל"ן חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות/דיירים חובה שליטה גבוהה ב-Excel
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-141
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|